Двигуни John Deere
John Deere Power Systems — профільний підрозділ відомого американського бренда, що спеціалізується на розробленні та виробництві суперсучасних дизельних двигунів, що встановлюються на автомобільну техніку та інше обладнання найрізноманітнішого призначення. John Deere спеціалізується на виробництві такої продукції:
- Сільська техніка,
- Промислові екскаватори та маніпулятори,
- Дизельні двигуни Джон Дір у широкому асортименті,
- Необхідні для ремонту запчастини для двигунів Джон Дір,
- Спеціалізовані комплектуючі.
Щорічно John Deere постачає свої мотори 700 різних виробників комплексного обладнання у всьому світі.
Зараз лінійка моторів John Deere містить кілька десятків моделей у діапазоні потужностей від 36 до 448 кВт (від 49 до 600 л.с.), що дає змогу створювати на їх основі дизельні електростанції як напівпромислового рівня, так і потужні промислові рішення.
Дизельні двигуни John Deere відповідають найсучаснішим вимогам у сфері екологічної безпеки. Водночас у компанії дотримуються філософії комплексного підходу: зниження викидів шкідливих газів у разі одночасного підвищення робочих характеристик моторів і паливної економності. Саме тому силові установки компанії повністю відповідають вимогам міжнародного стандарту Tier 3/Stage III A, а також вирізняються високою надійністю, довговічністю та здатністю працювати на українських пально-мазкових матеріалах без зниження моторесурсу.
УЗНАТЬ БОЛЬШЕ О БРЕНДЕ JOHN DEERE
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛИЙ РОЗОЛІЧНИХ БРЕНДІВ
ПОДОБРАТЬ ТУРБОКОМПРЕССОР К ДВИГАТЕЛЮ JOHN DEERE
ІДЕНТИФІКАЦІЯ ДВІГАТЕЛЕЙ JOHN DEERE
Фірмова ідентифікаційна табличка двигунів John Deere серії PowerTech кріпиться на кришці газорозподільного механізму.
Кожен двигун має серійний номер John Deere, що складається з 13 знаків.
Перші 2 букви визначають завод, на якому був зроблений двигун:
«TO» = г. Дубюк, США, штатАйова
«CD» = г. Саран, Франція.
«PE» =Тореон, Мексика
Табличка із серійним номером (А) двигуна розміщена на правому боці блока циліндрів, позаду паливного фільтра.
А — серійний номер двигуна
Під час замовлення запасних частин до двигуна John Deere потрібно обов'язково його ідентифікувати. У заявці на пошук запчастин треба вписати всі цифри та букви номерів, нанесених на табличку серійного номера.
B — Серійний номер двигуна (B),
C — Модель двигуна з таблички із серійним номером двигуна, виготовленого в дуб'юк
D - Коефіцієнт поглинання (Тольки для двигунів, вироблених у р. Саран)
Крім таблички серійного номера, на двигуни OEM наклеюється етикетка кодів додаткових пристроїв (опцій) (на кришці газорозподільного механізму). Ці коди визначають, які опції встановлені на двигуні заводом-виробником.
Для замовлення запасних частин або ремонту необхідно повідомити зазначені коди нашим менеджерам.
Умовлена етикетка містить базовий код двигуна (А). Цей код також необхідно вказувати разом із кодами опцій.
- Два перші знаки кожного коду слугують для ідентифікації групи, например, зарядні генератори.
- Два останніх знаки кожного коду слугують для ідентифікації конкретного пристрою, змонтованого на двигуні, як-от генератор змінного струму 12 В (55 А).
Щоправда, John Deere залишає за собою право вносити зміни в довідник кодів у будь-який час, без попереднього повідомлення.
Якщо двигун заводиться окремо, без додаткового обладнання, двома останніми знаками коду додаткових пристроїв цієї установки будуть 99, 00 або XX.
У доданому переліку (ниже) вказані лише 2 перші цифри кодів.
Для наступних посиланнях, наприклад, під час замовлення запчастин, необхідно мати під рукою дані коди.
Для зручності запишіть треті та четверті цифри, зазначені на етикетці кодів додаткових пристроїв у комірки, призначені для цієї мети.
Примітка: етикетка кодів додаткових пристроїв Цей двигун може містити повний перелік кодів, якщо окрема опція була встановлена після того, як двигун покинув завод. Якщо етикетка загублена або голилася — зв'язково з постачальником Вашого двигуна для отримання нової етикетки замість тієї, що увійшла в непридатність.
11 — Кришка газорозподільного механізму | 46 — Блок циліндрів із гільзами циліндрів і розподільним валом |
12 - Маслоналивна горловина | 47 — Келенчастий вал і підшипники |
13 - Шків колінчастого вала | 48 - Шатуни та поршні |
14 — Картер маховика двигуна | 49 — Газорозподільний механізм |
15 — Маховик двигуна | 50 - Оливний насос |
16 - ТНВД | 51 — Головка блока циліндрів і клапани |
17 - Впускний колектор | 52 - Шестереньковий привод допоміжних механізмів |
18 — Повітряний фільтр | 55 - Піддон для транспортування |
19 - Оливний піддон | 56 - Колірна гама |
20 - Насос системи рідинного охолодження двигуна | 57 — всмоктувальний патрубок насоса системи охолодження |
21 — Кришка термостата | 59 - Охолоджувач олії |
22 - Термостат | 60 — Додатковий шків приводу допоміжних механізмів |
23 - Привод вентилятора | 62 - Скоба кріплення генератора |
24 - Ремінь приводу вентилятора | 64 — Перехідна труба системи випуску ОГ |
25 — Вентилятор | 65 — Турбокомпресор |
26 — Підігрівач сорочки охолодження | 66 — Датчик температури |
27 — Радіатор | 67 — Електронний датчик тахометра |
28 — випускний колектор | 68 - Задний демпфер коленчатого вала |
29 — Система вентиляції | 69 — Табличка із серійним номером двигуна |
30-стартер | 74 — Фланець компресора системи кондиціонування повітря |
31 — Генератор | 75 - Індикатор ступеня засоренності повітряного фільтра |
32 - Панель контрольно-вимірювальних приладів | 76 — Аварійний і вимірювальний датчик тиску оливи |
33 - Тахометр | 77 — Кришка шестерного привода |
35 - Паливні фільтри | 78 — Повітряний компресор |
36 — Передня табличка | 81 - Водовіддільник |
37 - Паливопідкачувальний насос | 84 — Дріт |
39 - Корпус термостата | 86 - Шків вентилятора |
40 - Оліярний щуп | 87 — Натягувач ременя |
41 — Ремінний привод допоміжних механізмів | 88 — Оливний фільтр |
43 — Пристрій для полегшення пуску | 95 — Спеціальне обладнання (встановлене на заводі) |
44 — Кришка корпусу шестеринного приводу та шестерні | 97 — Спеціальне обладнання (встановлюване на місці) |
45 — Вал системи врівноваження | 98 - Таколажне обладнання (стропи) |
Позначення моделей двигунів John Deere
У позначенні двигунів John Deere зашифровані низка параметрів, як-от кількість циліндрів, об'єм у літрах, тип системи впуску, завод-виробник, код застосовуваності.
Наприклад: позначення двигуна
4045TF150 означає:
4...............................Кількість циліндрів;
4.5..................Об'єм у літрах
T ........................... Тип системи впуску
F ........................... Завод-виробник
1 ........................... Internal engine configuration type
50 ......................... код применяемости - POWERTECH
Система впуску
D ............................ Без турбонаддува
T ............................ Турбований з рідинним охолодженням суміші (Air-to-Coolant Aftercooled)
H ............................ Турбований із повітряним охолодженням суміші (Air-to-Air Aftercooled)
Завод-виробник
AP ..... ..................Saltillo (Мексика)
CD............................Saran, (Франція)
CH Factory producing engine (Yanmar, Индонезия)
CQ........................S.L.C. Horizontina (Бразилія)
DW .......... ............John Deere Davenport Works (США)
E ........... .. ............John Deere Ottumwa Works (США)
F...........................OEM (зовнішній виробник)
FF..............................Kernersville Deere-Hitachi (штат Північна Кароліна, США)
FG..................Goldoni (Італія)
FM...........................Морські двигуни (Marine Engines)
H...............................John Deere для збирання врожаю (Harvester Works)
KV...........................John Deere Knoxville (TEnci, США)
L..............................John Deere Werke Mannheim (Німеччина)
LA..............................John Deere Werke Mannheim (Німеччина)
LV...........................John Deere Augusta, (штат Джорджія)
N ..........................John Deere Des Moines Works (США)
P ......... .................Saltillo/Monterrey (Мексика)
PE.........................Torreon, (Мексика)
RW .......... ............John Deere Waterloo Tractor Works (США)
T ........ ..................John Deere Dubuque Works (США)
T0...........................Dubuque, (штат Айова, США)
T8.....................Cameco (штат Луїзіана, США)
YC ........................John Deere Jialian Harvester Co. Limited (54)
Z..............................John Deere WERKE Zweibrucken (Німеччина)
УЗНАТЬ БОЛЬШЕ О БРЕНДЕ JOHN DEERE
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛИЙ РОЗОЛІЧНИХ БРЕНДІВ
ПОДОБРАТЬ ТУРБОКОМПРЕССОР К ДВИГАТЕЛЮ JOHN DEERE
ПЕРЕВАГИ РУХІВ JOHN DEERE
Якщо Ви вирішите використовувати як силовий пристрій двигун John Deere — Ви не розчаруєтеся у своєму рішенні. Для європейського та українського користувача, американська якість підійде, якнайкраще. Американці дуже практичні люди, вони продумують кожну дрібницю на будь-якій техніці, щоб максимально скоротити зусилля, необхідні для ефективної роботи. Продукція John Deere повністю відповідає цим традиціям. Потужний і надійний двигун Джон Дір з легкістю виконує будь-яку роботу. Комплектуючі та запчастини John Deere дають змогу зібрати агрегати високої ефективності, які будуть виконувати будь-яку роботу з мінімальнимсвоїм втручанням. Досить просто порівняти комбайни пострадянського простору та комбайни Джон Дір. Різниця буде видно відразу, а умови праці водія не вимагають жодних порівнювань.
Якщо трапиться зламання і дизельні двигуни John Deere вийдуть із ладу, то відремонтувати їх не становитиме проблем. Практичність читачів належить не тільки до роботи агрегату, а й до його ремонту. Маючи оригінальні запчастини для двигунів John Deere, можна швидко провести ремонт, не докладаючи до цього великих зусиль. Адже будь-який двигун компанії має продуману конструкцію, яка сприяє швидкому відновленню.
Компанія випускає не тільки запчастини Джон Дір, а й укомплектовані всім необхідним ремені комплекту. Завдяки їх використанню можна за кілька годин усунути левову частку неполадок, яку можуть мати двигуни компанії. Тому більшість користувачів техніки Джон Дір купують саме їх, щоб бути готовими до неприємних ситуацій, хоча варто зауважити, що завдяки високій якості техніки такі ситуації трапляються вкрай рідко. Висока надійність і якість приваблюють користувачів цього бренда.
Компоненти трансмісії
Пильні поля, будівельні майданчики з жорсткими умовами, лісова місцевість із підвищеною вологістю або відкритий океан — двигуни та компоненти трансмісії John Deere створені для роботи в таких умовах. Чого Ви можете очікувати?
- Підтверджена продуктивність і довговічність
- Відповідність вимогам щодо токсичності вихлопних газів
- Низькі експлуатаційні витрати
- Понад 4000 сервісних центрів у всьому світі — оперативна допомога та підтримка техніки в робочому стані
Якщо Ви вирішите використовувати як силову установку двигун John Deere, Ви не розчаруєтеся у своєму рішенні. Для європейського та українського користувача, американська якість підійде якнайкраще. Американці дуже практичні люди, вони продумують кожну дрібницю на будь-якій техніці, щоб максимально скоротити зусилля, необхідні для ефективної роботи. Продукція John Deere повністю відповідає цим традиціям. Потужний і надійний двигун Джон Дір з легкістю виконує будь-яку роботу. Комплектуючі та запчастини John Deere дають змогу зібрати агрегати високої ефективності, які виконуватимуть будь-яку роботу з мінімальним людським втручанням. Досить просто порівняти комбайни виробництва пострадянського простору та комбайни Джон Дір. Різниця буде видно відразу, а умови праці водія не вимагають жодних порівнювань.
Якщо трапиться поломка та дизельні двигуни John Deere вийдуть із ладу, то відремонтувати їх не становитиме проблем. Практичність читачів належить не тільки до роботи агрегату, але й до його ремонту. Маючи оригінальні запчастини для двигунів John Deere, можна швидко провести ремонт, не докладаючи до цього великих зусиль. Адже будь-який двигун компанії має продуману конструкцію, яка сприяє швидкому відновленню.
Компанія випускає не тільки запчастини Джон Дір, а й укомплектовані всім необхідним рем комплектом. Завдяки їх використанню, можна за кілька годин усунути левову частку неполадок, яку можуть мати двигуни компанії. Тому більшість користувачів техніки Джон Дір купують саме їх, щоб бути готовими до неприємних ситуацій, хоча варто зауважити, що завдяки високій якості техніки такі ситуації трапляються вкрай рідко. Висока надійність і якість приваблюють користувачів цього бренда.
УЗНАТЬ БОЛЬШЕ О БРЕНДЕ JOHN DEERE
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛИЙ РОЗОЛІЧНИХ БРЕНДІВ
ПОДОБРАТЬ ТУРБОКОМПРЕССОР К ДВИГАТЕЛЮ JOHN DEERE
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДИЗЕЛЬНИХ РУХІВ JOHN DEERE
Двигун об'ємом 2.9 літра.
Максимальна потужність 29 кВт.
Часто використовується на генераторних установках різних виробників.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 3029DF120 | |
Модель двигуна | JOHN DEERE 3029DF120, 4-тактний, ATHMO, н/д 3 X |
Компонування | L |
Робочий об'єм (л) | 2.9 |
Діаметр циліндра (мм) x Ход (мм) | 106 x 110 |
Ступінь стиснення | 17.8:1 |
Частота обертання (об/хв) | 1500 |
Ср. швидкість поршня (м/с) | 5.5 |
Макс. потужність stand-by / 1500 об./хв (кВт) | 29.7 |
Стабільність частоти у встановленому режимі (%) | 2.5 |
Середній ефективний тиск циклу (бар) | 7.42 |
Тип регулятора частоти обертання | механічний |
СИСТЕМА ОХОЛОЖЕННЯ | |
Загальний об'єм (л) | 16.1 |
Макс. температура ОЖ (°C) | 105 |
Температура на виході з двигуна (°C) | 93 |
Потужність приводу вентилятора (кВт) | 1.5 |
Продуктивність вентилятора (м3/с) | 1.74 |
Аеродинамічний опір радіатора (мм уд.ст.) | 20 |
Тип ОЖ | GENCOOL |
Діапазон роботи термостата (°C) | 82-94 |
СИСТЕМА ВИПУСКА | |
Температура ОГ (°C) | 555 |
Витрата ОГ (л/с) | 78 |
Макс. Допустиме протидалення системи випуску (мм уд. ст.) | 625 |
Промисловий двигун 3029DF128 виробництва John Deere (США) — трициліндровий без турбонаддуву з рядним вертикальним розташуванням циліндрів, робочим об'ємом 2,9 л и механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 27 кВт і призначений для використання в складі дизель-генераторних установок. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, з'єднувальні шатуни з кованої сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції.
Компактний і легкий двигун 3029DF128 поєднує простоту конструкції та високу паливну економічність.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 3029DF128 | |
Основна потужність, за 1500 об./м | 27 |
Резервна потужність, за 1500 об./м | 31 |
Робочий об'єм двигуна, л | 2,9 |
Кількість, розташування циліндрів | 3, рядне |
Число тактів | 4 |
Порядок роботи циліндрів | 1-2-3 |
Діаметр циліндра/ход поршня, мм | 106х110 |
Ступінь стиснення | 17,8:1 |
Номінальна частота обертання | 1500 хв -1 |
колінчастого вала двигуна | |
Добір потужності на вентилятор, кВт | 2 |
Об'єм системи змащення, л | 6 |
Об'єм системи охолодження, л | 14,5 |
Питома витрата оливи на чад, не більш ніж, г/кВт·год | 0,2 |
Номінальна напруга електричної системи, Вт | 24 |
Габарити, ДхШхВ, мм | 867х560х825 |
Маса (без олії та охл. рідини), кг | 385 |
Ресурс до капітального ремонту, мотогодинник | 30000 |
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 3029HFU70 | |
Число циліндрів | 3 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-2-3 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 110 |
Робочий об'єм, л | 2.9 |
Максимальна потужність двигуна, кВт | 41.5 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Тип охолодження | рідинне |
Макс. автономія (бак 5000 л.) | 657,9 |
Витрата палива за 50% навантаження, л/год | 5,1 |
Витрата палива за 75% навантаження, л/год | 7,6 |
Витрата палива за 100% навантаження, л/год | 10,1 |
Об'єм оливної системи, л | 9 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Дизельний двигун John Deere 3029TF120 виробництва John Deere (США) — трициліндровий із турбонаддувом із рядним вертикальним розташуванням циліндрів, робочим об'ємом 2,9 л и механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 38 кВт и предназначен для використання в складі дизель-генераторних установках. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, сполучні шатуни з кованої сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції.
Компактний і легкий двигун 3029TF120 поєднує простоту конструкції та високу паливну економічність. Використовується у виробництві дизельних електростанцій.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 3029TF120 | |
Число циліндрів | 3 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-2-3 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 110 |
Робочий об'єм, л | 2.9 |
Ступінь стиснення | 17.2 |
Основна потужність, кВт (л.с.) | 38 |
Резервна потужність, кВт (л.с.) | 42 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Питома витрата палива за 1500 об/хв, г/(кВт год) за 100% потужності | 218 |
Витрата оливи за 100% навантаження, л/год | 0,02 |
Оливні фільтри | зі змінним паперовим фільтрувальним елементом |
Паливний насос | з механічним регулятором, ізохронного типу, прямої дії, забезпечує можливість встановлення номінальної частоти обертання за будь-якого навантаження від 10% до 110% номінальної потужності під час роботи дизеля в складі електроагрегата, електростанції |
Система охолодження | рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса та термостатом |
Водяний насос | Відцентровий із клиногенним приводом від колінчастого вала |
Вентилятор | штовхального типу |
Генератор | постійного струму номінальною напругою 12 В |
Пусковий пристрій | стартер номінальною напругою 12 В |
Мінімальна температура запуску, °C | -44 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 716 х 519 х 819 |
Маса двигуна, кг | 316 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Дизельний двигун John Deere 3029TF158 виробництва John Deere (США) — трициліндровий зі рядним вертикальним розташуванням циліндрів, з турбонаддувом, робочим об'ємом 2,9 л и механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 38 кВт і призначений для використання в складі дизель-генераторних установок. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, сполучні шатуни з кованої сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції. Маючи невеликими розмірами, вагою та низькою шумністю, двигун 3029TF158 оптимально підходить для дизель-генераторів малої потужності.
Компактний і легкий двигун 3029TF158 поєднує простоту конструкції та високу паливну економічність.
Дизельний двигун John Deere 3029TF158 використовується у виробництві дизельних електростанцій серії АТ, а саме АД-30 (АД30). Дизельний двигун John Deere 3029TF158 також застосовується у виробництві дизельних електростанцій AKSA, модель дизель-генератора AKSA AJD 45.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 3029TF158 | |
Число циліндрів | 3 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-2-3 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 110 |
Робочий об'єм, л | 2.9 |
Ступінь стиснення | 17.2 |
Основна потужність, кВт (л.с.) | 38 |
Резервна потужність, кВт (л.с.) | 42 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Питома витрата палива за 1500 об/хв, г/(кВт год) за 100% потужності | 218 |
Витрата оливи за 100% навантаження, л/год | 0,02 |
Оливні фільтри | зі змінним паперовим фільтрувальним елементом |
Паливний насос | з механічним регулятором, ізохронного типу, прямої дії, забезпечує можливість встановлення номінальної частоти обертання за будь-якого навантаження від 10% до 110% номінальної потужності під час роботи дизеля в складі електроагрегата, електростанції |
Система охолодження | рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса та термостатом |
Водяний насос | Відцентровий із клиногенним приводом від колінчастого вала |
Вентилятор | штовхального типу |
Генератор | постійного струму номінальною напругою 12 В |
Пусковий пристрій | стартер номінальною напругою 12 В |
Мінімальна температура запуску, °C | -44 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 888 х 590 х 1004 |
Маса двигуна, кг | 505 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 3029TFU70 | |
Кількість і розташування циліндрів | 3, рядне |
Максимальна потужність двигуна, кВт | 30 |
Об'єм двигуна, л | 2,9 |
Тип охолодження | рідинне |
Макс. автономія (бак 5000 л.) | 833,3 |
Витрата палива за 50% навантаження, л/год | 4 |
Витрата палива за 75% навантаження, л/год | 6 |
Витрата палива за 100% навантаження, л/год | 8 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 3029TFU80 | |
Максимальна потужність, кВт | 31,9 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 2,9 |
Розташування циліндрів | 3, рядне |
Країна виробник | США |
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4024TF220 | |
Кількість і розташування циліндрів | 4, рядне |
Максимальна потужність двигуна, кВт | 30 |
Об'єм двигуна, л | 2,4 |
Тип охолодження | рідинне |
Макс. автономія (бак 5000 л.) | 900,9 |
Витрата палива за 50% навантаження, л/год | 3,7 |
Витрата палива за 75% навантаження, л/год | 5,55 |
Витрата палива за 100% навантаження, л/год | 7,4 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Об'єм оливної системи, л | 20 |
Дизельний двигун John Deere 4039DF008 виробництва John Deere (США) — чотирициліндровий зі рядним вертикальним розташуванням циліндрів, робочим об'ємом 3,9 л и механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 36 кВт и предназначен для використання в складі дизель-генераторних установок. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, сполучні шатуни з кованої сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції.
Компактний і легкий двигун 4039DF008 поєднує простоту конструкції та високу паливну економічність.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4039DF008 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 110 |
Робочий об'єм, л | 3,9 |
Ступінь стиснення | 17,8 |
Основна потужність, кВт (л.с.) | 36 |
Резервна потужність, кВт (л.с.) | 40 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Питома витрата палива за 1500 об/хв, г/(кВт год) за 100% потужності | 221 |
Витрата оливи за 100% навантаження, л/год | 0,02 |
Оливні фільтри | зі змінним паперовим фільтрувальним елементом |
Паливний насос | з механічним регулятором, ізохронного типу, прямої дії, забезпечує можливість встановлення номінальної частоти обертання за будь-якого навантаження від 10% до 110% номінальної потужності під час роботи дизеля в складі електроагрегата, електростанції |
Система охолодження | рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса та термостатом |
Водяний насос | Відцентровий із клиногенним приводом від колінчастого вала |
Вентилятор | штовхального типу |
Генератор | постійного струму номінальною напругою 12 В |
Пусковий пристрій | стартер номінальною напругою 12 В |
Мінімальна температура запуску, °C | -44 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1016 х 588 х 960 |
Маса двигуна, кг | 468 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Дизельний двигун John Deere 4039TF008 виробництва John Deere (США) — чотирициліндровий зі рядним вертикальним розташуванням циліндрів, робочим об'ємом 3,9 л и механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 57 кВт и предназначен для використання в складі дизель-генераторних установок. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, сполучні шатуни з кованої сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції.
Компактний і легкий двигун 4039TF008 поєднує просту конструкції та високу паливну економічність.
Дизельний двигун John Deere 4039TF008 використовується у виробництві дизельних електростанцій.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4039TF008 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 110 |
Робочий об'єм, л | 3.9 |
Максимальна потужність двигуна, кВт | 61 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Система охолодження | рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса та термостатом |
Оливні фільтри | зі змінним паперовим фільтрувальним елементом |
Паливний насос | з механічним регулятором, ізохронного типу, прямої дії, забезпечує можливість встановлення номінальної частоти обертання за будь-якого навантаження від 10% до 110% номінальної потужності під час роботи дизеля в складі електроагрегата, електростанції |
Водяний насос | Відцентровий із клиногенним приводом від колінчастого вала |
Вентилятор | штовхального типу |
Генератор | постійного струму номінальною напругою 12 В |
Пусковий пристрій | стартер номінальною напругою 12 В |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1016 х 588 х 960 |
Маса двигуна, кг | 488 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4045DF158 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне |
Об'єм двигуна, л | 4.5 |
Максимальна потужність двигуна, кВт | 44 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Тип охолодження | рідинне |
Об'єм оливної системи, л | 8.5 |
Дизельний двигун John Deere 4045HF120 виробництва John Deere (США) — чотирициліндровий зі рядним вертикальним розташуванням циліндрів, з турбонаддувом, робочим об'ємом 4,5 л и механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 91 кВт и предназначен для використання в складі дизель-генераторних установок. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, сполучні шатуни з кованої сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції.
Компактний і легкий двигун 4045HF120 поєднує простоту конструкції та високу паливну економічність.
Ідеально збалансований двигун 4045HF120 зручний для встановлення та експлуатації в стаціонарних і пересувних дизельних генераторах. Конструкція двигуна розрахована на довгу надійну роботу у важких умовах експлуатації.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4045HF120 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 127 |
Робочий об'єм, л | 4,5 |
Ступінь стиснення | 17 |
Основна потужність, кВт (л.с.) | 91 |
Резервна потужність, кВт (л.с.) | 102 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Питома витрата палива за 1500 об/хв, г/(кВт год) за 100% потужності | 220 |
Витрата оливи за 100% навантаження, л/год | 0,02 |
Оливні фільтри | зі змінним паперовим фільтрувальним елементом |
Паливний насос | з механічним регулятором, ізохронного типу, прямої дії, забезпечує можливість встановлення номінальної частоти обертання за будь-якого навантаження від 10% до 110% номінальної потужності під час роботи дизеля в складі електроагрегата, електростанції |
Система охолодження | рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса та термостатом |
Водяний насос | Відцентровий із клиногенним приводом від колінчастого вала |
Вентилятор | штовхального типу |
Генератор | постійного струму номінальною напругою 12 В |
Пусковий пристрій | стартер номінальною напругою 12 В |
Мінімальна температура запуску, °C | -44 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 861 х 598 х 980 |
Маса двигуна, кг | 396 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Дизельний двигун John Deere 4045HF158 виробництва John Deere (США) — чотирициліндровий зі рядним вертикальним розташуванням циліндрів, з турбонаддувом, робочим об'ємом 4,5 л и механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 91 кВт и предназначен для використання в складі дизель-генераторних установок. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, сполучні шатуни з кованої сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції.
Компактний і легкий двигун 4045HF158 поєднує простоту конструкції та високу паливну економічність.
Ідеально збалансований двигун 4045HF158 зручний для встановлення й експлуатації в стаціонарних і пересувних дизельних генераторах. Конструкція двигуна розрахована на довгу надійну роботу у важких умовах експлуатації.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4045HF158 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 127 |
Робочий об'єм, л | 4.5 |
Ступінь стиснення | 17 |
Основна потужність, кВт (л.с.) | 91 |
Резервна потужність, кВт (л.с.) | 100 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Питома витрата палива за 1500 об/хв, г/(кВт год) за 100% потужності | 220 |
Витрата оливи за 100% навантаження, л/год | 0,02 |
Оливні фільтри | зі змінним паперовим фільтрувальним елементом |
Паливний насос | з механічним регулятором, ізохронного типу, прямої дії, забезпечує можливість встановлення номінальної частоти обертання за будь-якого навантаження від 10% до 110% номінальної потужності під час роботи дизеля в складі електроагрегата, електростанції |
Система охолодження | рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса та термостатом |
Водяний насос | Відцентровий із клиногенним приводом від колінчастого вала |
Вентилятор | штовхального типу |
Генератор | постійного струму номінальною напругою 12 В |
Пусковий пристрій | стартер номінальною напругою 12 В |
Мінімальна температура запуску, °C | -44 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1209 х 1136 х 798 |
Маса двигуна, кг | 605 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4045HFU72 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 127 |
Робочий об'єм, л | 4.5 |
Максимальна потужність, кВт | 78.5 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Об'єм оливної системи, л | 12 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4045HFU79 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 127 |
Робочий об'єм, л | 4.5 |
Максимальна потужність, кВт | 97.5 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Об'єм оливної системи, л | 12 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Дизельний двигун John Deere 4045TF120 виробництва John Deere (США) — чотирициліндровий зі рядним вертикальним розташуванням циліндрів, з турбонаддувом, робочим об'ємом 4,5 л и механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 63 кВт и предназначен для використання в складі дизель-генераторних установок. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, сполучні шатуни з кованої сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції.
Компактний і легкий двигун 4045TF120 поєднує простоту конструкції та високу паливну економність.
Ідеально збалансований двигун 4045TF120 зручний для встановлення та експлуатації в стаціонарних і пересувних дизельних генераторах невеликої потужності. Конструкція двигуна розрахована на довгу надійну роботу у важких умовах експлуатації.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4045TF120 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 127 |
Робочий об'єм, л | 4,5 |
Ступінь стиснення | 17 |
Основна потужність, кВт (л.с.) | 63 |
Резервна потужність, кВт (л.с.) | 70 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Питома витрата палива за 1500 об/хв, г/(кВт год) за 100% потужності | 222 |
Витрата оливи за 100% навантаження, л/год | 0,02 |
Оливні фільтри | зі змінним паперовим фільтрувальним елементом |
Паливний насос | з механічним регулятором, ізохронного типу, прямої дії, забезпечує можливість встановлення номінальної частоти обертання за будь-якого навантаження від 10% до 110% номінальної потужності під час роботи дизеля в складі електроагрегата, електростанції |
Система охолодження | рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса та термостатом |
Водяний насос | Відцентровий із клиногенним приводом від колінчастого вала |
Вентилятор | штовхального типу |
Генератор | постійного струму номінальною напругою 12 В |
Пусковий пристрій | стартер номінальною напругою 12 В |
Мінімальна температура запуску, °C | -44 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 861 x 598 x 980 |
Маса двигуна, кг | 396 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Дизельний двигун John Deere 4045TF158 виробництва John Deere (США) — чотирициліндровий із рядним вертикальним розташуванням циліндрів, з турбонаддувом, робочим об'ємом 4,5 л і механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 63 кВт і призначений для використання в складі дизель-генераторних установок. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, з'єднувальні шатуни з ковової сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції.
Компактний і легкий двигун 4045TF158 поєднує простоту конструкції та високу паливну економічність.
Ідеально збалансований двигун 4045TF158 зручний для встановлення й експлуатації в стаціонарних і пересувних дизельних генераторах невеликої потужності. Конструкція двигуна розрахована на довгу надійну роботу у важких умовах експлуатації.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4045TF158 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 127 |
Робочий об'єм, л | 4.5 |
Ступінь стиснення | 17 |
Основна потужність, кВт (л.с.) | 63 |
Резервна потужність, кВт (л.с.) | 70 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Питома витрата палива за 1500 об/хв, г/(кВт год) за 100% потужності | 222 |
Витрата оливи за 100% навантаження, л/год | 0,02 |
Оливні фільтри | зі змінним паперовим фільтрувальним елементом |
Паливний насос | з механічним регулятором, ізохронного типу, прямої дії, забезпечує можливість встановлення номінальної частоти обертання за будь-якого навантаження від 10% до 110% номінальної потужності під час роботи дизеля в складі електроагрегата, електростанції |
Система охолодження | рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса та термостатом |
Водяний насос | Відцентровий із клиногенним приводом від колінчастого вала |
Вентилятор | штовхального типу |
Генератор | постійного струму номінальною напругою 12 В |
Пусковий пристрій | стартер номінальною напругою 12 В |
Система змащення, л | 12 |
Система охолодження, л | 17.5 |
Мінімальна температура запуску, °C | -44 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1191 x 606 x 1027 |
Маса двигуна, кг | 505 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Дизельний двигун John Deere 4045TF220 виробництва John Deere (США) — чотирициліндровий зі рядним вертикальним розташуванням циліндрів, з турбонаддувом, робочим об'ємом 4,5 л и механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 75 кВт и предназначен для використання в складі дизель-генераторних установок. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, сполучні шатуни з кованої сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції.
Компактний і легкий двигун 4045TF220 поєднує простоту конструкції та високу паливну економічність.
Ідеально збалансований двигун 4045TF220 зручний для встановлення та експлуатації в стаціонарних і пересувних дизельних генераторах. Конструкція двигуна розрахована на довгу надійну роботу у важких умовах експлуатації.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4045TF220 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 127 |
Робочий об'єм, л | 4.5 |
Ступінь стиснення | 17 |
Основна потужність, кВт (л.с.) | 75 |
Резервна потужність, кВт (л.с.) | 83 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Питома витрата палива за 1500 об/хв, г/(кВт год) за 100% потужності | 225 |
Витрата оливи за 100% навантаження, л/год | 0,02 |
Оливні фільтри | зі змінним паперовим фільтрувальним елементом |
Паливний насос | з механічним регулятором, ізохронного типу, прямої дії, забезпечує можливість встановлення номінальної частоти обертання за будь-якого навантаження від 10% до 110% номінальної потужності під час роботи дизеля в складі електроагрегата, електростанції |
Система охолодження | рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса та термостатом |
Водяний насос | Відцентровий із клиногенним приводом від колінчастого вала |
Вентилятор | штовхального типу |
Генератор | постійного струму номінальною напругою 12 В |
Пусковий пристрій | стартер номінальною напругою 12 В |
Мінімальна температура запуску, °C | -44 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 861 х 598 х 980 |
Маса двигуна, кг | 396 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Дизельний двигун John Deere 4045TF258 виробництва John Deere (США) — чотирициліндровий із рядним вертикальним розташуванням циліндрів, з турбонаддувом, робочим об'ємом 4,5 л и механічним регулятором подавання палива.
Двигун має номінальну потужність 75 кВт и предназначен для використання в складі дизель-генераторних установок. Серед відмітних рис цієї моделі — динамічне балансування колінчастого вала, виготовленого з чавуну з індукційним загартуванням, сполучні шатуни з кованої сталі, гільзи циліндрів «мокрого» типу, зручні монтажні отвори для спрощення процесу складання електростанції.
Компактний і легкий двигун 4045TF258 поєднує простоту конструкції та високу паливну економічність.
Ідеально збалансований двигун 4045TF258 зручний для встановлення та експлуатації в стаціонарних і пересувних дизельних генераторах. Конструкція двигуна розрахована на довгу надійну роботу у важких умовах експлуатації.
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4045TF258 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне, вертикальне |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Діаметр циліндра, мм | 106 |
Хід поршня, мм | 127 |
Робочий об'єм, л | 4.5 |
Ступінь стиснення | 17 |
Основна потужність, кВт (л.с.) | 75 |
Резервна потужність, кВт (л.с.) | 83 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Питома витрата палива за 1500 об/хв, г/(кВт год) за 100% потужності | 260 |
Витрата оливи за 100% навантаження, л/год | 0,02 |
Оливні фільтри | зі змінним паперовим фільтрувальним елементом |
Паливний насос | з механічним регулятором, ізохронного типу, прямої дії, забезпечує можливість встановлення номінальної частоти обертання за будь-якого навантаження від 10% до 110% номінальної потужності під час роботи дизеля в складі електроагрегата, електростанції |
Система охолодження | рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса та термостатом |
Водяний насос | Відцентровий із клиногенним приводом від колінчастого вала |
Вентилятор | штовхального типу |
Генератор | постійного струму номінальною напругою 12 В |
Пусковий пристрій | стартер номінальною напругою 12 В |
Мінімальна температура запуску, °C | -44 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1248 х 660 х 1026 |
Маса двигуна, кг | 548 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
Таблиця основних технічних параметрів двигуна John Deere 4045TFU70 | |
Число циліндрів | 4 |
Розташування циліндрів | рядне |
Об'єм двигуна, л | 4.5 |
Максимальна потужність двигуна, кВт | 57.5 |
Номінальна частота обертання колінчастого вала, об/хв | 1500 |
Тип охолодження | рідинне |
Об'єм оливної системи, л | 12 |
Ресурс до капітального ремонту, год | 30000 |
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ІНШИХ ДВІГАТЕЛЕЙ:
УЗНАТЬ БОЛЬШЕ О БРЕНДЕ JOHN DEERE
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛИЙ РОЗОЛІЧНИХ БРЕНДІВ