Казахстан розпочинає будівництво третього залізничного сполучення з Китаєм
Будівництво двоколійної залізниці здійснюється з метою збільшення вантажопотоку між Казахстаном і Китаєм.
Очікується, що проект дозволить збільшити річну потужність з нинішніх 28 млн. тонн до близько 48 млн. тонн.
Очікується, що після завершення проекту в 2027 році річна пропускна спроможність збільшиться з поточних 28 мільйонів тонн до близько 48 мільйонів тонн. Інфраструктурна ініціатива спрямована на зменшення заторів на існуючих пунктах перетину кордону між двома країнами.
Як повідомляється, казахстанський уряд бере активну участь у масштабному проекті, що передбачає будівництво приблизно 1 300 км. нових залізничних ліній. Додавання цієї двоколійної залізниці є ключовим компонентом цієї більш широкої ініціативи.
Прем'єр-міністр Казахстану Аліхан Смаїлов заявив на заході з нагоди початку будівництва: "За останні п'ять років обсяг транзитних контейнерних перевезень збільшився в 3,2 рази".
Смаїлов додав: "Існуючі транзитні коридори розширюються, відкриваються нові транзитні коридори. Особливої актуальності набули Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут [TITR, або Середній коридор], коридори Північ-Південь і Південний коридор".
- НОВИЙ АСОРТИМЕНТ НА НАШОМУ САЙТІРозширення асортименту товарів - це відповідь на Ваші запити, це інвестиції в розвиток підприємства, це реакція на зміну ринкової ситуації.Повна версія новини
- Зуби ковша та коронки.Зуби та коронки для будівельної, кар’єрної техніки є важливими компонентами обладнання, що використовується в різних галузях будівельної індустрії, таких як будівництво доріг, розробка кар’єрів, демонтаж будівель та багато іншого.Повна версія новини