Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
87 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
Оригінальні запчастини для спецтехніки, нові та вживані

Деталі двигуна

Оригінальні деталі двигуна та інші запчастини для спецтехніки від світових лідерів-виробників: Liebherr, Zeppelin, Hanomag, Caterpillar, Bobcat, Manitu, Bomag, JCB, Komatsu, Kubota, Terex, Volvo, Wacker, Yanmar, Claas, Massey Ferguson та ін. 
Нові та б/у в хорошому стані, з гарантією. Готівковий або безготівковий (з ПДВ) розрахунок.
Професійний підбір оптимальної спецтехніки за Вашим потребам та можливостям, швидке надання пропозиції.

Якщо Ви не знайшли на нашому сайті Вас цікавить деталь двигуна - не турбуйтеся, Ви можете звернутись до наших менеджерів за допомогою, вказавши найменування деталі, марку, модель двигуна або спецтехніки (або описати причину неполадки двигуна). Закріплений за Вами менеджер підготує інформацію щодо зазначеної моделі (або підбере найбільш оптимальний варіант) і вкаже Вам можливість, вартість  і терміни доставки.

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ МЕНЕДЖЕРУ

ТОВ
 

Основа двигуна — це циліндр і поршень. Поршень рухається всередині циліндра, створюючи рух. Двигуни з одним циліндром зазвичай ставляться на бензопили, а на машинах зазвичай коштують чотирьох-, шести - і восьмициліндрові двигуни внутрішнього згоряння. У многоцилиндровом двигуні циліндри можуть бути розташовані трьома різними способами: «в ряд», «V-образно», «оппозитно».

Циліндри розташовані в ряд

«В ряд». Всі циліндри розташовані в одному блоці.

 

«V-образно». Циліндри розташовані в двох блоках, встановлених під певним кутом.

«V-образно». Циліндри розташовані в двох блоках, встановлених під певним кутом.

 

Циліндри розташовані Оппозитно

«Оппозитно». Циліндри розташовані в двох блоках, встановлених один напроти іншого.

Різні форми мають різні переваги і недоліки в плані плавності ходу, вартості виробництва, розмірів і форми. В залежності від типу проектованого автомобіля на нього ставлять найбільш підходящий йому двигун.

Основні частини двигуна

Свічка

Свічка запалювання

Свічка

Свічка дає іскру, яка в свою чергу підриває суміш палива з повітрям, щоб відбулося згоряння. Іскра повинна з'являтися в суворо відведений час, щоб двигун працював нормально. Щоб він взагалі працював.

Клапани

Клапани

Клапани

Впускний і випускний клапани відкриваються кожен строго позначений ним момент. Перший — щоб впустити в циліндр суміш повітря і палива. Другий — щоб випустити відпрацьовані вихлопні гази. Зауважте, що обидва клапани закриті в момент стиснення і робочого ходу (згоряння) — камера згорання в ці моменти герметична.

Поршень

Поршні

Поршні

Поршень — циліндричний шматок металу, який рухається вгору і вниз всередині циліндра.

Поршневі кільця

Поршневі кільця

Поршневі кільця

Поршневі кільця забезпечують герметичність камери згорання, оскільки поршень повинен бути діаметром поменше, щоб нормально переміщатися в циліндрі. Загалом, у поршневих кілець дві основні завдання:

  • вони забезпечують герметичність камери, щоб суміш з палива і повітря при стисненні не видавлювалася в маслосбірник;
  • вони не дозволяють машинного масла потрапляти в камеру згоряння. Якщо вона туди потрапить, то згорить, і вийде з вихлопними газами.

Коли двигун починає їсти масло (на кожну 1000 км рівень масла потихеньку зменшується), це означає що поршневі кільця вже зносилися і не виконують свою функцію.

Шатун

Шатун

Шатун

Шатун з'єднує поршень і колінчастий вал. Він рухливий і може відхилятися так, щоб рухатися разом з обертанням колінчастого валу.

Шатун і поршень в зборі

Шатун і поршень в зборі

Колінчастий вал

Колінчастий вал

Колінчастий вал

Колінвал рухає поршень в циліндрі в ході циклу.

Будова колінчастого вала з маховиком

Картер

Картер

Картер

Картер оточує коленвал. У картері міститься основна частина олії, яка нагромаджується в маслосборнике.

Маховик

Маховик - це спеціальне дискообразное механічне пристосування, що кріпиться болтами до заднього кінця колінчастого вала і служить головним чином для створення інерції обертання колінчастого валу і трансмісії (див. абзац нижче). Навколо зовнішнього периметра маховика, що представляє собою зубчасті шестерні, привід стартера входить в зачеплення з даними зубчастим вінцем маховика, обертаючи маховик, який обертає колінчастий вал, тим самим приводячи в рух сам двигун.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ТУРБІНАХ/ТУРБОКОМПРЕСОРАХ

Маховик - це спеціальне дискообразное механічне пристосування, що кріпиться болтами до заднього кінця колінчастого вала і служить головним чином для створення інерції обертання колінчастого валу і трансмісії (див. абзац нижче). Навколо зовнішнього периметра маховика, що представляє собою зубчасті шестерні, привід стартера входить в зачеплення з даними зубчастим вінцем маховика, обертаючи маховик, який обертає колінчастий вал, тим самим приводячи в рух сам двигун. Навіщо потрібен маховик? Маховик досить важкий по своїй масі - це зроблено для того, щоб при обертанні він не давав поршням двигуна залишитися в мертвій точці, як би підштовхуючи їх своїм обертанням укупі зі своєю масою - одним словом, маховик потрібен для створення інерції.
Навіщо потрібен маховик? Маховик досить важкий по своїй масі - це зроблено для того, щоб при обертанні він не давав поршням двигуна залишитися в мертвій точці, як би підштовхуючи їх своїм обертанням укупі зі своєю масою - одним словом, маховик потрібен для створення інерції.

Схема будови поршня і шатуна:

КОНСТРУКЦІЯ СТАРТЕРА

Конструкція стартера


КОНСТРУКЦІЯ ГЕНЕРАТОРА

Конструкція генератора


Схема роботи ТНВД:

Схема роботи ТНВД

Схема будови форсунки:

Схема будови форсунки

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner