Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
88 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
Оригінальні запчастини для спецтехніки, нові та вживані
Кошик

Яким буде колісний навантажувач майбутнього?

Яким буде колісний навантажувач майбутнього?

Люди, які ведуть свою справу, добре знають істину: для того, щоб тільки залишитися на місці, потрібно бігти з усіх ніг, а якщо намагаєшся бути попереду інших - бігти треба хоча б вдвічі швидше.  У світі техніки це правило працює на всі 100%. Якщо Ваша ціль - високопродуктивна робота, необхідно задумуватися про можливості вдосконалення спецтехніки вже тепер. 

Пропонуємо Вам огляд найбільш актуальних тенденцій в еволюції колісних навантажувачів. 

Перш за все слід зауважити, що попит на обладнання, яке поєднує в собі потужність, маневреність і точність високий, як ніколи. Колісні навантажувачі виробники ставлять попереду цих перегонів за продуктивність. Само тому зовнішній вигляд і технології цих машин так сильно змінилися за останні роки.

Екологічність

Передусім слід зазначити, що виробники техніки опинилися в жорстких екологічних рамках, які регламентує законодавство, особливо в ЄС. До сучасних двигунів ставляться вимоги зменшення викидів оксидів азоту та твердих частинок.  Це впливає на проєктування системи очищення вихлопних газів (сажового фильтра).

Цю проблему деякі виробники вирішують шляхом зниження потужності двигуна, щоб уникнути певного рівня викидів. 

Представники бренду Yanmar, до прикладу, вибрали інший шлях - удосконалення розмірів та конструкції машини, ергономічного розміщення в корпусі всіх вузлів техніки. До прикладу аксіальні двигуни, які починають використовуватися у силових установках сучасних навантажувачів, мають компактну конструкцію з високим крутним моментом і значною потужністю.

Ще один напрямок покращення екологічності навантажувачів - вдосконалення ефективності гідравлічних приводів, які з роками стали більш ефективними завдяки дослідженням і розробкам.

Технології трансмісії

Менеджери Develon також відзначають значні покращення технологій двигуна причому не лише для зниження шкідливих викидів, але і як покращення ефективності використання палива та зниження загальної вартості володіння технікою. Адже розхід палива - важлива складова якості машини.

Крім того, спеціалісти Develon працюють над удосконаленням трансмісії своїх навантажувачів. Вже тепер безступінчаста трансмісія CVT (Continuously Variable Transmission) стає все більш популярною, ніж трансмісії типу Power shift, яку ще зовсім недавно також вважали інноваційною.

CVT-трансмісія (автоматична коробка перемикання передач варіаторного різновиду) економить до 25% палива, крім того, вона: 

  • відрізняється абсолютною плавністю наростання і зниження тяги  що підвищує керованість машини (без поштовхів і ривків);
  • не має моментів розриву потоку потужності при перемиканні швидкостей;
  • ефективна під час передачі великих тягових зусиль без особливих втрат;
  • ідеально підходить для двигунів малої та середньої потужності що характерно для колісних навантажувачів;
  • її виробництво дешевше виготовлення порівняно з класичними АКПП.

Турбота про ефективність оператора

Розуміючи складнощі підвищення кваліфікації операторів спецтехники, виробники проєктують все більш досконале оснащення колісних навантажувачів інтелектуальними технологіями та простими у використанні засобами керування. Це сприяє не лише ефективній роботі оператора за кермом, але і кращій координації роботи персоналу на майданчику в цілому. 

В компанії Caterpillar пояснили, що всі колісні навантажувачі бренда тепер оснащуються унікальним джойстиком керування.  Завдяки позиціонуванню зі зворотним зв’язком по силі, він простий у використанні, допомагає суттєво зменшити втому оператора протягом робочої зміни. Функції джойстика «Інформувати» та «Допомагати» полегшують роботу оператора з різними додатками. 

Компанії виробники навперебій змагаються модернізації кабіни оператора: в запровадженні інтелектуальних функцій, в наданні якнайкращого огляду, додаткової оглядовості. Для зручності кабіни оснащують покращеною вентиляцією, підігрівом сидіння. Бренд Bobcat свій новий навантажувач L95 оснастив вдосконаленою системою Automatic Ride Control, яка захищає операторів від будь-яких нерівностей або пересіченої місцевості.  Інтуїтивно зрозуміла схема керування, яка також є у цій моделі техніки, вже давно стала нормою для багатьох виробників, щоб навіть що недосвідчені оператори зможуть швидко стати до роботи.

Інновації в передачі даних

Важливою залишається задача підключення техники до  загальної інформаційної системи. Вже сьогодні користувачу потрібно підключатися для управління даними та обміну до центральної системи керування технікою - пояснюють в Yanmar. Для цього використовується мережа Інтернет. Тому у компанії Yanmar заявляють про плани вдосконалення обладнання для своєї телематичної системи під назвою Smart Assist Remote (SAR). Це стосується телекомунікацій як 5G, так і 4G. Як  це працює? 

  • моніторинг через інтернет дозволяє не лише контролювати терміни технічного обслуговування, але і слідкувати за ефективністю виконання різних операцій, а також вести спостереження за робочим станом машини, виявляти недоліки (виконувати дистанційну діагностику) та швидко їх виправляти:
  • дистанційно відбувається обмін інформацією про місцеперебування будівельної техніки, для цього на навантажувачі встановлюються GPS та термінали зв'язку.  Це допомагає запобігти крадіжкам миттєво реагуючи на зміни в розташуванні.
  • ефективно керувати декількома машинами на будмайданчику при цьому кожну машину можна індивідуально налаштувати для роботи на конкретну операцію та координувати їх діяльність.

В компанії Case CE також вважають, що зв'язок між апаратним і програмним забезпеченням стане рушійною силою розвитку галузі в майбутньому.

Точне використання штучного інтелекту, підкреслюють в компанії, допоможе оптимізації роботи в певних умовах будівельного майданчика і покращенню вже наявних функцій безпеки з метою отримання напівавтономного водіння вже у середньостроковій перспективі.  Ціль віддаленого майбутнього - повністю автономне водіння. Недарма відомі світові бренди вже створюють прототипи спецтехніки, яка може працювати взагалі без оператора, до прикладу недавно був представлений повністю автономний колісний навантажувач від Volvo LX03 Zeux. 

Крім того, передові інформаційні технології дозволяють більш точно спрогнозувати витрати на проєкт.

Вже тепер підвищується запит на контроль над спецтехнікою навіть на різних будмайданчиках паралельно. Звіти в реальному часі - це гарячі запити керівництва проектами на будівництві. Продуктивність, ощадливе споживання палива, виважене використання техніки відповідно до задач - все це здатні забезпечити користувачу інновації.

Електричні технології

Електрифікація є надважливою тенденцією для більшості виробників спецтехніки колісні навантажувачі оснащуються електричним приводом найчастіше серед іншої будівельної техніки. Це - спільне для всіх виробників, адже відхід від дорогого та екологічного палива давно став трендом. У кожного бренда станом на тепер є хоч один продукт на електричному приводі в лінійці продукції, навіть у вигляді прототипу.
Так Yanmar переводить на електрику не лише колісні навантажувачі, але й електричні міні-екскаватори та екскаватори середнього розміру.

Liebherr також запустила випуск свого першого електричного колісного навантажувача L 507 E. Для скептиків в Liebherr  є вагома відповідь - цей навантажувач здатен відпрацювати зміну до восьми годин залежно від умов експлуатації, а його продуктивність така ж сама як у машин зі звичайним приводом у тому ж класі розмірів.

Електричний привід від батареї у L 507 E дозволяє оператору працювати на повну потужність доступна в будь-який час, у будь-якому місці - те, що в компанії Liebherr називають «динамічними робочими рухами та чуйним керуванням». Високовольтна батарея спеціально створена для L 507 E забезпечує високу продуктивність та ефективну зарядку, а модульна структура батареї дозволяє встановлення другої батареї для збільшення часу роботи техніки. У Liebherr наголошують - акумулятор повністю заряджається приблизно за півтори-три години залежно від вбудованої технології заряджання та потужності. Разом із тим акумулятор через рекуперацію здатен повертати енергію, яка виробляється на схилах або під час гальмування. 

Додатковими перевагами нової моделі навантажувача Liebherr L 507 E. є низький рівень шуму та видалення викидів CO2, що важливо для роботи на міських майданчиках, де вихлопні гази та шум є важливими факторами. Недарма серед експертів тепер кажуть, що будівельний майданчик рухається до обладнання, яке є чистішим і тихішим. Максимальне навантаження цієї машини на перекидання - 3,7 тонни, при максимальній робочій вазі у 6,1 тонни.

Важливою ознакою інновації в галузі є напрямок на гібридні технології для маловантажних та середньо вантажних навантажувачів. Однак це не стосується більше важких машин. У цьому сегменті ніхто з виробників не заявляє про розробки у цьому напрямку.

Потужний розвиток електрифікації не означає повний занепад двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Нагадаємо, двигунів такого типу тепер у світі працює понад 95%. Але така модель стрімко еволюціонує з огляду на різновиди палива. І самим прогресивним з них є спалювання водороду. Але це варто окремої розмови.

Звісно, багато хто може заперечити, що інноваційна техніка має вищу початкову вартість, ніж, наприклад, дизельна модель. Однак, згодом користувач не зможе не оцінити переваги такої техніки, адже поточні витрати на її утримання будуть значно нижчими. Крім того, значно зменшуються вимоги до обслуговування, оскільки у електричного привода немає моторного масла, фільтрів двигуна та значно менше використання робочого гальма. Акумулятори не потребують технічного обслуговування тому оператори можуть швидше стати до роботи на початку зміни.
 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner