Чим відрізняються оригінальні запчастини від неоригінальних?
Чим відрізняються оригінальні запчастини від неоригінальних - розбираємося в ньюансах.
Власників нової спецтехніки, придбаної у офіційних дилерів виробника, не хвилює питання придбання запчастин, оскільки він звертається за технічним обслуговуванням в дилерський сервісний центр. Там, у свою чергу, витратні матеріали змінюють за регламентом, а вузли – за виникнення гарантійного випадку. У всіх дилерських центрах, зрозуміло, використовуються виключно оригінальні запчастини – використовувати інші вони просто не мають права.
При купівлі техніки у офіційних дилерів виробників спецтехніки, власники спецтехніки думають, що віддали виробнику всі гроші, але це не так! Вони зарабатывают на них гроші через офіційного дилера на техобслуговуванні і через оригінальні запчастини. Виробник спецтехніки наполягає встановлювати оригінальні запчастини, запевняючи, що вони самі якісні порівняно з іншими деталями. Таким чином, вони найчастіше нав'язують споживачам більш дорогі запчастини, які в деяких випадках просто нереально придбати в Україні.
Найчастіше власники спецтехніки звертаються до офіційних дилерів при її гарантійному обслуговуванні. Однак ситуація докорінно змінюється, коли гарантія на техніку закінчується, і власник техніки постає перед одвічним питанням: де йому обслуговуватися далі і скільки це буде коштувати? У нашій країні це питання стоїть дуже гостро: ні для кого не секрет, що число нової спецтехніки в нашій країні набагато менше старої, але навіть нову техніку не всі власники прагнуть обслуговувати у дилерів. Причини тому теж прозорі: люди, як правило, «йдуть від офіціалів» з-за великої різниці в ціні на послуги в порівнянні з приватними сервісами. Ну, а у випадку з другими - стають актуальними інші нюанси: там використовують будь-які запчастини (на інших – навіть колишні у вживанні), але якість сервісу і рівень фахівців може бути в рази вище.
Власники спецтехніки, які вперше стикаються з придбанням комплектуючих для своєї техніки, задаються питанням: яку вибрати запчастина - оригінальну або аналоговою і від правильності вибору залежить якість ремонту і подальше експлуатування техніки.
Асортимент товару на ринку настільки широкий, що навіть досвідчений власник спецтехніки може розгубитися від усього різноманіття.
Отже, головне питання, на який потрібно відповісти: які автозапчастини слід вибрати – оригінальні або аналогові? На перший погляд може здатися, що і та, і інша група товарів практично ідентичні. Але це не завжди так. Наша стаття розповість Вам про головних відмінності двох груп комплектуючих для спецтехніки.
Запчастини умовно розділимо на наступні групи:
1 - оригінальні,
2 - сертифіковані аналоги,
3 - несертифіковані аналоги, дублікати - монобренди,
4 - перепаковщики.
Головна відмінність між комплектуючими – завод виробника запчастини.
ОЗНАЙОМИТИСЯ З БРЕНДАМИ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ ТА ЗАПЧАСТИН
Це всі компоненти техніки, з яких вона зібрана на конвеєрі та придбаний у офіційного дилера. Оригінальним буває навіть масло в двигуні і рідини у вузлах і агрегатах. Але чи означає це, що всі ці компоненти вироблені на заводі виробника спецтехніки? Зрозуміло - ні.
Завод-виробник спецтехніки часто здійснює тільки збірку машини, а практично всі вузли і агрегати проводяться різними сторонніми заводами-виробниками запчастин за контрактом та технічним завданням виробників спецтехніки. Цю практику вперше втілили японські компанії в післявоєнний час, щоб стимулювати зростання виробництва і підтримати навіть самих малих виробників, навіть компоненти однієї деталі, такий як фара, можуть бути проведені різними фабриками і потім зібрані воєдино.
Випустивши в світ нову модель техніки, концерни зобов'язані забезпечити дилерські сервісні центри запасними частинами для обслуговування та дилерські склади іншими запчастинами для подальшого гарантійного і післягарантійного ремонту протягом більше 10 років. Такі запчастини, в обов'язковому порядку, мають фірмову маркування і унікальний номер виробника спецтехніки (не запчастини). Тому навіть на саму стару техніку практично завжди можна замовити оригінальну запчастину зі складу готової продукції складального заводу, яка ідеально підходить до сусідніх вузлів техніки, має відповідні сертифікати якості, часто (але не завжди) експлуатується на порядок довше, ніж неоригінал.
Оригінальні запчастини — це деталі та вузли, виготовлені на заводах виробника техніки або, що поставляються заводом виробника деталей і вузлів за замовленням на складальний конвеєр заводу-виробника техніки.
Іноді виробника техніки і заводом назвати складно, це просто складальний конвеєр. На ньому практично нічого не виробляється, єдине, що на ньому виробляється - це деталі кузова та пластик, решта поставляється іншими заводами. На один складальний конвеєр працює велика кількість заводів, наприклад, завод з виробництва амортизаторів, з виробництва свічок запалювання, деталей підвіски, оптики і ламп, підшипників, виробництву масел, акумуляторів, деталей гальмівної системи, електроніки, фільтрів, шин та інших деталей. Все це поставляється на один складальний конвеєр. Ви подумаєте, що це повинно проводитися на одному заводі і на одній території, але уявіть собі, скільки займе місця завод по виготовленню всіх цих деталей? У радянський час такі величезні міста заводи були, наприклад «ЗІЛ», площа території якого становила 450 Гектарів, де розташовувалася своя пожежна станція, своє відділення міліції і свої мікрорайони. Але на сучасні складальні конвеєри деталі поставляються з заводів різних частин світу. Звичайно переваги віддаються заводам, які знаходяться всередині країни, щоб знизити витрати на доставку. Наприклад, на конвеєр BMW фільтри поставляються компанією MANN, завдяки чому новий фільтр на зібраний автомобіль буде встановлений вже через кілька годин. На сьогоднішній день, щоб зробити яку-небудь деталь, найпростіше замовити її в який-небудь великої і надійної фірми. Це буде набагато швидше, рентабельно і економічніше.
Отже, підіб'ємо проміжні підсумки. Що можна вважати оригіналом:
- Компоненти, що поставляються на складальний конвеєр заводу-виробника
- Компоненти, запаковані в упаковку машинобудівного концерну (групи виробників)
- Ну і вживані запчастини (за умови, що вдалося ідентифікувати їх початкову оригінальність)
Як можна ідентифікувати оригінальну запчастину? Оригінальні запчастини обов'язково упаковані у фірмову упаковку концерну-виробника техніки. Всередині упаковки можуть бути деталі від різних заводів з відповідним клеймом – це нормально, але важливо не переплутати їх з підробками (про це мова піде трохи нижче).
Основні переваги використання оригінальних запчастин:
1. Якість і сумісність деталей відповідає всім вимогам і гарантується самим виробником техніки.
2. Асортимент оригінальних запчастин забезпечує споживачеві практично 100-відсоткову потребу в необхідних для ремонту або обслуговування спецтехніки деталях.
3. При пошуку і покупки запчастини по унікальному оригінальним номером значно знижується ризик придбання помилкового вироби, а також контрафактної продукції.
4. При гарантійному обслуговуванні і ремонті автомобіля багато операції в технічних центрах виконуються виключно з використанням оригінальних запчастин, що обумовлено вимогами збереження гарантії на автомобіль.
Недоліків використання оригінальних запчастин не так багато, але вони істотні:
1. Висока ціна. Як правило, вартість оригінальної деталі на 30-50% вище вартості порівнянного з якістю (а часто — і виробленого на тому ж заводі, що й оригінал) аналога;
2. Тривалий час очікування замовленої деталі при відсутності її на складі офіційного представника (від 2-х тижнів до декількох місяців). Для довідки, повний перелік деталей тільки однієї моделі автомобіля становить кілька десятків тисяч найменувань, тому жоден представник виробника не в змозі тримати склад з повним наявністю оригінальних запчастин.
Також варто не забувати, що виробники техніки хочуть заробляти на машинах як можна більше грошей, і тому говорять, щоб Ви обслуговувалися тільки в офіційного дилера. Ось те ж саме і з оригінальними запчастинами. Купуючи аналоги, Ви можете поцікавитися, поставляються на конвеєр чи ні? І взагалі купуючи, наприклад, деталь на європейську техніку Ви завжди можете вибрати великого європейського виробника і не турбуватися за якість цієї деталі.
Не завжди оригінальні деталі краще, ніж аналоги. Оригінал - гарантовано, що дана запчастина підійде до Вашої техніці, хоча буває і таке, що купуючи деталі в оригінальній упаковці, Ви можете придбати підробку, а у сертифікованих аналогів більший ступінь захисту, як на коробці, так і на самій деталі.
Можна заощадити і придбати виключно аналоги від відомих виробників комплектуючих. Залежно від деталі, їх ресурс може бути дещо менше, ніж у заводських деталей, а іноді – навіть вище.
Головне, купувати оригінальні або неоригінальні запчастини потрібно у досвідченого і надійного постачальника, який підбере і запропонує Вам запчати того виробника, які будуть максимально відповідати Вашим вимогам.
Довірте питання щодо підбору і вибору виробника запчастин до Вашої спецтехніці професіоналам!
ОЗНАЙОМИТИСЯ З БРЕНДАМИ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ ТА ЗАПЧАСТИН
2 - ЩО ТАКЕ СЕРТИФІКОВАНІ АНАЛОГИ?
Як вже викладався вище, для комплектації спецтехніки на складальний конвеєр техніки можуть поставляти запчастини сторонні виробники деталей і вузлів, які випускають високоякісні запчастини по кресленням заводів-виготовлювачів техніки, підтверджені ліцензіями та сертифікатами. Найчастіше, для заводу-виробника спецтехніки однакові вузли виробляють різні заводи-виробники. В більшості, великі машинобудівні концерни мають свої складальні заводи в різних країнах і, найчастіше, вони використовують для складання техніки деталі виробників тієї країни, де вони розташовані. Тому професіонали ринку запчастин знають зі свого досвіду, запчастини яких виробників можуть бути встановлені на техніку в якості оригінальних і упаковані в оригінальну упаковку виробника запчастин «для продажу в магазинах» у категорії aftermarket - для вторинного ринку, мають кодування вже не заводу-виробника спецтехніки, а - заводу-виробника запчастин.
Сертифіковані аналоги вузлів і деталей - запчастини, вироблені тими ж заводами-постачальниками заводського конвеєра, але запаковані у власну упаковку та призначені для продажу через власну мережу дистриб'юторів у всіх країнах світу.
Прийнято вважати, що ця категорія запчастин вже декілька нижче за якістю ніж ті, що поставляються на конвеєр і під упаковку машинобудівного кконцерна. Але це твердження залишається на совісті виробника, оскільки у всіх різний виробничий процес (все залежить від масштабів споживання). Взяти, наприклад, свічки запалювання: завод-постачальник «конвеєра» може бути один, а ось забезпечувати світову потребу в продукції покликане безліч заводів під одним брендом у різних країнах світу. Безумовно, існує контроль якості бренду продукції, але «конвеєрне» лінійка контролюється машинобудівним концерном, а все інше залишається на совісті заводу.
З досвіду нам відомо, що оригінальні свічки все ж виявляються якісніше своїх «близнюків» в «рідній» упаковці. І ця закономірність, на жаль, присутня в більшості випадків, звичайно ж, не тільки зі свічками. Наприклад, завод, що забезпечує складальні конвеєри японських виробників підшипниками, знаходиться в Японії, а п'ять заводів, які забезпечують вторинний ринок цими ж підшипниками, знаходяться в Китаї (детальніше цей аспект розглянемо в категорії «дублікат»). Тому важливо враховувати і країну виготовлення запчастини її виробника.
Світовим лідером серед поставок на конвеєр є компанія «BOSCH»річний оборот якої становить 50 млрд доларів. Бош постачає деталі на всі автоконвейеры світу. На другому місці з постачання є фірма «Denso» з річним оборотом 41 млрд доларів. Створена вона автоконцерном TOYOTA, для того щоб саме вона постачала їм складальні деталі на конвеєр. Купуючи оригінальну деталь зі значком Тойоти або Лексус всередині коробки буде лежати, як правило деталь Денсо. Третє місце займає компанія «Delphi», річний оборот її становить 35 млрд доларів. Дельпфай спеціалізується на поставки деталей конвеєра концерну General Motors, але також компанія поставляє на інші автомобілі світу. Вибір деталей для автомобілів на конвеєри світу відбувається таким чином. Наприклад, один з німецьких виробників BMW, Mercedes-Benz або Wolksvagen розробляють новий автомобіль і потребують новому повітряному фільтрі. Але, по Європейському антимонопольному законодавству вони повинні вибирати не менше 3 фірм виробників деталей. Зробили це для того, щоб багато могли взяти участь у тендері. Як мету він надсилає виробнику технічне завдання, в якому визначаються технічні умови роботи деталі, умови поставки і необхідна кількість. А перемагає, як правило та фірма, яка запропонує кращу ціну на кращих умовах. І потім купуючи оригінальний фільтр Ви побачите маркування оригіналу і маркування виробника разом з артикулом. Потім між цими фірмами укладається договір, згідно з яким протягом 5 років виробник не поставляє дану деталь на вторинний ринок, або до появи першого конкурента на ринку. Потім цей тендер може виграти інший виробник, і в оригінальній упаковці буде лежати вже інший фільтр. В Азії, наприклад, немає антимонопольного закону і машинобудівний концерн може безпосередньо звертатися до фірм, просто відправивши ТЗ і отримати оригінальні деталі.
Ви звичайно ж скажіть, що оригінал роблять за технічним завданням, а інші ні. Так неоригінальні запчастини робляться повними аналогами оригіналу за властивостями і характеристиками деталі, за винятком звичайно ж, дешевих запчастин. Але не всіх виробників оригінальних запчастин Ви можете зустріти на вторинному ринку, ось наприклад така японська фірма як «TOYO ROKI» зовсім не постачає деталі на вторинний ринок, вона поставляє лише на оригінал. В Японії, коли купуєте новий автомобіль - купуєте разом з ним сервісний контракт, тобто як депозит. Ви один раз заплатили гроші офіційного дилера, а потім обслуговуєтесь у нього безкоштовно. Відомо, що японці їздять на ТО до офіційних дилерів і вторинний ринок запчастин у них займає зовсім малу частку. І тому про деталі японського виробництва у них в країні навіть не чули зовсім. В Європі, купивши автомобіль, Ви можете обслуговуватися в будь-якому сервісі за бажанням. У тій же Німеччині - будь-який сервіс по обслуговуванню автомобілів є сертифікованим, при цьому Ви можете ставити будь-які запчастини за бажанням, і при цьому зберігається гарантія автовиробника.
До переваг сертифікованих аналогів можна віднести:
- Виготовлені по ліцензії заводу-виробника
- Вони виробляються на великих підприємствах, які спеціалізуються на випуску витратних матеріалів та комплектуючих для спецтехніки різних марок
- Коштують дешевше оригіналів, а іноді – мають кращі технічні характеристики і більший термін експлуатації.
Для прикладу розглянемо ідентифікацію турбокомпресора.
ОЗНАЙОМИТИСЯ З БРЕНДАМИ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ ТА ЗАПЧАСТИН
ВСЯ КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ТЕХНОАКТИВ ІНВЕСТ
ПРИКЛАД ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТУРБІНИ
ІДЕНТИФІКАЦІЯ ТУРБІН BORGWARNER
BorgWarner Turbo Systems пропонує широкий асортимент турбокомпресорів, запасних частин, комплектів і реконструйованих турбокомпресорів для багатьох виробників машин. Офіційний сайт виробника пропонує шукати продукцію кількома способами:
- по бренду виробника спецтехніки,
- за номером деталі BW - виробника запчастини - постачальника запчастини на завод-виробник техніки (номер виробника),
- за номером OEM-деталі (Original Equipment Market) – оригінальний ринковий номер виробу - OEM-номер (або крос-номер, або крос-код).
BW NO. – Part Number - ORIGINAL TURBO NO: — каталожний номер за виробнику турбіни - 178745.
OEM NO. - OE Number - OEM (JOHN DEERE) PART NO: — каталожний номер за виробнику двигуна або техніки, на яку встановлюється турбіна - RE536375.
Виробник турбіни на своєму сайті дає визначення ідентифікаторів:
OEM part number: Part number given to the turbocharger by the vehicle/engine manufacturer.
Serial number: The serial number is unique to each single turbocharger. The number refers to the production date, etc.
BW part number: Part number given to the turbocharger by BorgWarner (former 3K/Schwitzer part number). This number is the most useful for all service purposes.
Номер деталі OEM: Номер деталі, наданий турбонагнетателю виробником транспортного засобу / двигуна.
Серійний номер: Серійний номер є унікальним для кожної одиниці турбонагнітача. Номер ставиться до дати виробництва і т. д.
Номер деталі BW: Номер деталі, присвоєний турбонагнетателю його виробником BorgWarner (колишній номер деталі 3K / Schwitzer). Цей номер є найбільш корисним для всіх цілей обслуговування.
Трапляється, що, купуючи у нас оригінальний турбокомпресор, клієнт ніяковіє невідповідністю номерів на шильдах нової і старої турбіни. Тим не менш, ніякої помилки у невідповідності номерів насправді немає. Щоб виключити виникнення непорозуміння в майбутньому, ми розглянемо такі поняття, як OEM- і Part Number.
Моделей турбокомпресорів менше, ніж автомобілів з різними модифікаціями двигунів. Одна і та ж турбіна може встановлюватися на кілька моделей автомобілів, навіть належать до різних марок.
Однак, машинобудівні концерни, на які надходить одна й та сама турбіна, воліють встановлювати власну систему нумерації, такі номери мають позначення OEM (оригінальний номер турбокомпресора по виробнику машини). А початковий, загальний номер (званий Part Number) використовується для позначення турбокомпресорів, що надходять на вторинний ринок автозапчастин. OEM-номер (Original Equipment Market) – дослівно можна перекласти як «оригінальний ринковий номер виробу» (крос-номер, або крос-код).
Таким чином, номер OEM наноситься на шильди турбокомпресорів, що встановлюються на заводі, а Part Number – на турбінах для вторинного ринку. Самі по собі ці турбіни зроблені на одному заводі і ідентичні в усьому!
Закриваючи питання про нумерації турбокомпресорів, ми звертаємо увагу на те, що для ідентифікації турбокомпресора можуть бути використані тільки згадані OEM - і Part Number. Тип турбіни (Type) не є ідентифікатором, так само як і номери, відлиті на корпусі турбокомпресора. Ці номери відповідають номеру виливки равлики і ніяк не дозволяють ідентифікувати турбіну!
Результати пошуку на сайті виробника ЕОМ або BW номером видають наступну інформацію (у перекладі) - див. на картинці:
Результати для » RE536375 «
BW Номер деталі: * 178745
OEM Номер деталі: RE536375
Виробник: Джон Дір
Засіб пересування: Renault
Двигун: 6068H
З: 10/24/2007
* колишній номер деталі 3K / Schwitzer
Всі номери, символи, назви і описи тут наведені тільки для довідкових цілей і не розуміють, що вони є продуктом оригінального виробника.
Підвівши підсумки, можна зазначити наступне:
Ідентифікатори Турбіни BorgWarner (KKK, Schwitzer)
OEM Part Number: За таким номером турбокомпресори поставляються заводами-виробниками автомобілів або моторів (OE-виробники), які його й призначають. Одним кодом BorgWarner у Е-виробника може бути присвоєно кілька кодів.
Serial Number: Серійний номер турбокомпресора є унікальним для кожного окремого виробу. Зазвичай пов'язаний з датою виробництва, з лінією складання на заводі і т. д.
BW Part Number: Код запчастини BorgWarner (3K/Schwitzer). Цей номер найзручніше використовувати для точного визначення типу турбокомпресора.
ІДЕНТИФІКАЦІЯ ТУРБІН ІНШИХ ВИРОБНИКІВ
Варто звернути увагу, що різні виробники турбін, по-різному розміщують необхідну нам інформацію.
На наведених нижче фотографіях представлені зразки інформаційних табличок, різних виробників.
Умовні позначення:
- А — номер турбіни по виробнику (Е-номер).
- B — серійний номер (використовується тільки виробниками турбін).
- З — оригінальний номер турбіни по виробнику двигуна, автомобіля і т. д.
- D — тип або модель турбіни.
3 - НЕСЕРТИФІКОВАНІ АНАЛОГИ, НЕОРИГИНАЛЫ, ДУБЛІКАТИ - МОНОБРЕНДИ
Як вже викладався вища, перша і друга групи відрізняються досить умовно, оскільки в гонитві за ринком перші змушені знижувати витрати виробництва, щоб бути в ціновій ніші з усіма іншими існуючими конкурентами. Єдина їх перевага – це впізнаваність і розкрученість бренду. Саме через постачання на складальні конвеєри за це ім'я платити доводиться споживачам, хоча, відверто кажучи, платити не завжди виходить за відповідну якість. Справа в тому, що локалізація заводів в Китаї часто зрівнює якісні показники навіть при заявленому контролі якості. І тут на арену виходять інші гравці ринку: у іменитих брендів сьогодні вже з'являються гідні за якістю конкуренти з більш низькою споживчою ціною. Сторонні виробники, звісно, продають запчастини під власним брендом.
Третя група, «монобренди» (єдиний бренд) – це тренд останніх років. Власникам будь-якого бренду вигідно представити його компанією з країни з високою репутацією виробника – Японії або Німеччині, наприклад. Такий товар буде упакований в впізнавану фірмову упаковку бренду із зазначенням країни компанії-власника бренду. Наприклад, на упаковці буде написано «Tokyo, Japan» і навіть наведено адресу. Але це зовсім не те ж, що і «Made in Japan».
Такі «монобренди» мають дуже широкий асортимент по групах деталей, на відміну від виробників вузького спрямування, а також іноді містять в асортименті абсолютно ексклюзивні позиції, які не виробляє ніхто крім них. Всі запчастини при цьому виготовляються на різних заводах, а тендер проводиться на підставі завдань за ціною або якості. Іноді навіть одна група запчастин може проводитися на різних заводах, тому що один завод робить різну якість на різні позиції. Залежить вибір заводу-виробника від того, на який ринок спочатку орієнтований завод (підбір матеріалів, якість обробки). Посудіть самі: зробити запчастини для умов експлуатації в Сибіру чи Африці – це абсолютно різні речі.
ОЗНАЙОМИТИСЯ З БРЕНДАМИ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ ТА ЗАПЧАСТИН
ВСЯ КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ТЕХНОАКТИВ ІНВЕСТ
4 - ПЕРЕПАКОВЩИКИ
Четверта група, перепаковщики – це бренд, який має власну упаковку, але не розміщує замовлення на заводах, а просто уклав контракти з виробниками. Всередині такої упаковки знаходиться деталь цілком конкретного – іншого – виробника.
Тут простежується повна аналогія з упаковкою «заводських» запчастин в оригінальну упаковку, але відрізняється тим, що тут всередині лежить не «конвеєрний» примірник. Це просто маркетингова схема розповсюдження запчастин через власну дилерську мережу під власним ім'ям – однак тут теж часто доводиться переплачувати за бренд.
ОЗНАЙОМИТИСЯ З БРЕНДАМИ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ ТА ЗАПЧАСТИН
ВСЯ КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ТЕХНОАКТИВ ІНВЕСТ
ПІДСУМКИ
Оригінальні запчастини - запчастини, що випускаються самим виробником техніки або випускаються спеціалізуються на виробництві вузлів і деталей сторонніми підприємствами за замовленням / договором виробника техніки, при цьому дані запчастини мають кодування (ОЕМ) тільки виробника техніки (1 група).
Оптимальна група - запчастини, виготовлені на заводах, що спеціалізуються на виробництві вузлів і деталей, які постачають для комплектації техніки її виробникам (2 група).Дуже часто таку групу відносять до оригінальних запчастинах. За оригінальним ОЕМ номерами свою продукцію такі виробники зобов'язані поставляти тільки виробникам техніки і їх офіційним дилерам. Таким чином, виробники техніки подовжують період отримання від виробленої техніки прибутку. Для вторинного ринку такі запчастини їх виробник вже випускає під своєю кодуванням (кодуванням безпосереднього виробника).
Неоригінальні запчастини / аналоги — вироби незалежних компаній-виробників, що спеціалізуються на випуску деталей певної групи (наприклад, підвіски і рульового управління, гальмівної системи, двигуна, електрообладнання і т. д.) для різних марок і моделей техніки (2-4 групи).
Такі запчастини можуть випускатися під власною торговою маркою виробника (2 і 3 групи), так і під іншими торговими марками компаній-пакувальників (4 група).
Переваги використання неоригінальних запасних частин:
1. Більш низька, порівняно з оригіналом, ціна. Вторинний ринок запчастин може пропонувати аналоги-замінники і дорожче оригіналу. Як правило, це пов'язано або з закладеними в них додатковими властивостями (не пред'явленими виробником техніки), або з більш високим рівнем якості деталей, вироблених конкретним підприємством — безумовним лідером у виробництві саме цієї групи запчастин (але при цьому не є постачальником конвеєра виробника автомобіля 3 і 4 групи).
У будь-якому випадку, при виборі неоригінальною запчастини, якщо Ви хочете отримати гідну заміну, не варто орієнтуватися лише на низьку ціну. Якісні аналоги не можуть бути дешевше оригіналу більш ніж на 30-40%.
2. Економія часу на пошук та придбання потрібної деталі. Якщо за оригінальними запчастинами на ринку зазвичай присутня не більше 2-3 серйозних постачальників, то з неоригінальним деталей у найбільш «ходових» сегментах (фільтри, гальмівні колодки, акумуляторні батареї тощо) конкурентне середовище може налічувати до десяти та більше брендів. Відповідно, сумарна потужність складів всіх цих постачальників значно перевищує можливості постачальників оригінальних запчастин по забезпеченню споживача необхідними матеріалами.
До основних недоліків використання неоригінальних запчастин слід віднести наступні:
1. Використання запчастин, які не мають офіційного схвалення виробника, може послужити приводом для анулювання гарантії на автомобіль.
2. Серед неоригінальних запчастин значно частіше, за оцінками фахівців, зустрічаються заводський брак і відверті підробки, що, в кінцевому підсумку, може призвести до серйозних і дорогим поломок складних вузлів і механізмів автомобіля.
3. Асортимент неоригінальних запчастин зазвичай набагато скромніше зважаючи на те, що для вільного продажу виробники намагаються випускати лише найбільш ходові деталі (деякі автозапчастини для іномарок бувають тільки оригінальними, в основному це відноситься до мало зношуються і рідко ламається запчастинах, таким як деталі салону, балки двигуна і підвіски тощо).
4. Імовірність помилок і недостовірної інформації в каталогах виробників неоригінальних запчастин значно вище, ніж в документах заводу-виробника автомобіля, отже, вище і ймовірність придбання неправильної деталі.
ОЗНАЙОМИТИСЯ З БРЕНДАМИ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ ТА ЗАПЧАСТИН
ВСЯ КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ТЕХНОАКТИВ ІНВЕСТ
ВИБІР
Тепер, коли ми ознайомилися з усіма варіантами, можна підвести підсумки за вибором. А він, зрозуміло, як і завжди, за Вами. Якщо ви переконаний прихильник оригіналу і вважаєте, що машина зобов'язана складатися тільки з конвеєрних деталей, то єдина порада для вас – не нарватися на підробку (контрафакт), купувати запчастини тільки у перевірених продавців або обслуговуватися у офіційних дилерів.
Якщо ж Ви не хочете переплачувати за ім'я на упаковці, але прагніть купувати тільки якісний товар, зверніть увагу на дублікат aftermarket (2а група) – але також не забувайте про підробки. Завжди можна попросити у продавця сертифікат на товар і почитати відгуки про бренд і продавця в інтернеті. Ще не варто скидати з рахунків нові китайські бренди – правда, тут необхідно ретельно аналізувати інформацію. Зате при певному вкладенні сил можна значно економити, не втрачаючи в якості.
ОЗНАЙОМИТИСЯ З БРЕНДАМИ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ ТА ЗАПЧАСТИН
ВСЯ КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ТЕХНОАКТИВ ІНВЕСТ
РЕЗЮМЕ
Щоб не стати жертвою і не придбати дорогу деталь, аналог якої буде коштувати трохи дешевше, а якість не буде відрізнятися, варто в першу чергу розібратися такі ці запчастини оригінальні і довірити питання щодо підбору і вибору виробника запчастин професіоналам.
Ну, а наостанок, резюмуючи прості аксіоми, озвучені в тексті, можна перерахувати кілька сухих фактів.
Пам'ятайте:
- Не весь оригінал так вже й оригінальний.
- Не всі дублікати за якістю поступаються оригіналу.
- Не всі відомі бренди краще невідомих.
- Не всі китайські запчастини поганої якості.
- Не у всіх ситуаціях варто економити, не у всіх випадках необхідно платити більше.
- Завжди можна знайти альтернативний варіант.
Які запчастини вибрати – вирішувати виключно Вам. Але пам'ятайте, що скупий платить двічі. Іноді краще трохи переплатити, але купити запчастини бездоганної якості. Адже кожна деталь техніки може серйозно вплинути на якість та собівартість виконуваної роботи Вашої спецтехнікою, терміну її служби, а також - на безпеку її експлуатації. Не піддавайте себе або машиніста ризику, а також подбайте про свою техніку. Вибирайте якісні деталі!
При ремонті та обслуговуванні ТОВ "Техноактив Інвест" використовує тільки оригінальні деталі, т. к. перед клієнтами лежить відповідальність у вигляді гарантійних зобов'язань. У вигляді виключення, на прохання замовника, з метою здешевлення ремонту - використовуємо якісні аналоги. У нашому інтернет-магазині ми пропонуємо з серії вживаних запчастин - тільки оригінали, а з нових - якісні аналоги сертифікованих виробників.
ОЗНАЙОМИТИСЯ З БРЕНДАМИ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ ТА ЗАПЧАСТИН
- ГУМОВІ ГУСЕНИЦІ - НАЙКРАЩА ЯКІСТЬ ПО НАЙКРАЩІЙ ЦІНІОднією з найбільших груп запчастин в нашому асортименті є гумові гусениці, які підходять для екскаваторів і міні-екскаваторів JCB, CAT, Case, New Holland, Komatsu, Volvo та інших будівельних машин, представлених на ринку.Повна версія статті
- Яким буде колісний навантажувач майбутнього?Огляд нових можливостей продуктивности колісної вантажної спецтехніки, над якими виробники працюють вже тепер.Повна версія статті