Системи охолодження, опалення, вентиляції і кондиціонування
-
Масляний Радіатор Deutz Tcd 6L 2012 2V (04252961)
10 577 ₴Під замовлення
-
Масляний Радіатор Deutz 1013 6Цил. (04209930)
12 618 ₴Під замовлення
-
Масляний Радіатор Кришка Deutz 2012 (04299502)
11 616 ₴Під замовлення
-
Масляний Радіатор Caterpillar C13 (277-5774)
1 671 ₴Під замовлення
-
Масляний Радіатор Cummins Isx / Qsx (2892304)
1 671 ₴Під замовлення
-
Теплообмінник Liebherr D904/D914/D924/D906/D916/D926 9269092
8 200 ₴В наявності 1 од.
-
Маслоохолодник (масляний радіатор) з корпусом PERKINS OEM (4133Y042 OEM)
Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 404-13-50Відділ продажів Viber, WhatsApp
- +380 (50) 339-06-84Відділ продажів
- +380 (67) 380-21-14Бухгалтерія
-
Ущільнювальне кільце маслоохолоджувача (теплообмінника) LIEBHERR (7381993)
Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 404-13-50Відділ продажів Viber, WhatsApp
- +380 (50) 339-06-84Відділ продажів
- +380 (67) 380-21-14Бухгалтерія
-
Прокладка Масляного Радіатора Liebherr (10117709)
1 671 ₴Під замовлення
-
Масляний Радіатор Perkins (2486A241)
1 671 ₴Під замовлення
-
Масляний Радіатор Perkins (2486A973)
15 959 ₴Під замовлення
-
Масляний Радіатор Perkins 1004 (2486A991)
6 291 ₴Під замовлення
-
Масляний Радіатор Caterpillar C9 (293-9367)
1 671 ₴Під замовлення
-
Кришка Радіатора Hanomag (3005504X1)
3 712 ₴Під замовлення
-
Масляний радіатор (теплообмінник) двигуна KUBOTA V2203 Оригінал
13 232 ₴Під замовлення
-
Охолоджувач мастила (масляний радіатор) LIEBHERR D926 / D934 / D936 (10325001)
Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 404-13-50Відділ продажів Viber, WhatsApp
- +380 (50) 339-06-84Відділ продажів
- +380 (67) 380-21-14Бухгалтерія
-
Охолоджувач мастила (масляний радіатор) PERKINS 1300 OEM (1815904C2 OEM)
Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 404-13-50Відділ продажів Viber, WhatsApp
- +380 (50) 339-06-84Відділ продажів
- +380 (67) 380-21-14Бухгалтерія
-
Охолоджувач мастила (масляний радіатор) PERKINS OEM (4134W021 OEM)
Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 404-13-50Відділ продажів Viber, WhatsApp
- +380 (50) 339-06-84Відділ продажів
- +380 (67) 380-21-14Бухгалтерія
-
Ущільнювальне кільце маслоохолоджувача (теплообмінника) PERKINS OEM (2415B402 OEM)
Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 404-13-50Відділ продажів Viber, WhatsApp
- +380 (50) 339-06-84Відділ продажів
- +380 (67) 380-21-14Бухгалтерія
-
Серцевина Масляного Радіатора Caterpillar (267-4743)
12 062 ₴Під замовлення
-
Прокладка Масляного Радіатора Cummins
835 ₴Під замовлення
-
Прокладка Масляного Радіатора Cummins B (3942915)
464 ₴Під замовлення
-
Масляний Радіатор Cummins 6Bt/Isb/Qsb (3957544)
4 806 ₴Під замовлення
-
Ущільнювальне кільце маслоохолоджувача (теплообмінника) PERKINS OEM (2415B436 OEM)
Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 404-13-50Відділ продажів Viber, WhatsApp
- +380 (50) 339-06-84Відділ продажів
- +380 (67) 380-21-14Бухгалтерія
Сфери застосування:
- Будівельна техніка та компресори
- Вантажівки, автобуси та інший комерційний транспорт
- Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка
- Підмітально-прибиральні машини
- Промисловість
- Поїзди
- Військова техніка
Сфери застосування:
- Будівельна техніка та компресори
- Вантажівки, автобуси та інший комерційний транспорт
- Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка
- Підмітально-прибиральні машини
- Промисловість
- Поїзди
- Військова техніка
.- Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка
- Будівельна техніка та кар'єрна техніка
- Вантажівки
- Військова техніка
- Поїзди
- Компресори
- Гідроагрегати
- Генератор електроенергії
- Промислове приладдя
- Bock
- Delphi/Harrison
- Denso
- Sanden
- Seltec/Tama/Zexel/Valeo
Сфери застосування специфічних:
- Вантажівки, автобуси та інший комерційний транспорт
- Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка
- Підмітально-прибиральні машини
- Будівельна техніка та навантажувачі
- Охолоджувач гідравлічного масла
- Масляний радіатор трансмісії
- Масляний радіатор двигуна
- Маслоохолоджувач ГУР
- Охолоджувач палива
- Масляний радіатор ретардер
- Масляний радіатор з вентилятором
Застосування:
- С/г, л/г технікаСільськогосподарська та лісогосподарська техніка
- Будівельна техніка та кар'єрна техніка
- Вантажівки, військові, поїзди
- Компресори
- Гідроагрегати
- Генератор електроенергії
- Промислове приладдя
Конструкційні системи:
- Plate & Bar
- Shell types
- Tube & Fin
- С/г та л/г техніка
- Будівельні машини і компресори
- Промисловість
- Комерціні машини, військові, поїзди
- Генератори
Система охолодження двигуна
Система охолодження двигуна виконує одну з найважливіших функцій у ДВС, тому вихід з ладу всієї системи або будь-якого елемента може призвести до перегріву та виходу з ладу двигуна. Рух та експлуатація транспортного засобу з несправною системою охолодження небажана або заборонена, тому не затягуйте покупку найменшої деталі, що вийшла з ладу, тим самим Ви застережете поломку більш істотного вузла системи охолодження.
Система охолодження служить для примусового відведення тепла від циліндрів двигуна та передачі його навколишньому повітрю. Необхідність у системі охолодження викликана тим, що деталі двигуна, що стикаються з розпеченими газами, під час роботи сильно нагріваються. Якщо не охолоджувати внутрішні деталі двигуна, то внаслідок перегріву може статися вигоряння шару мастила між деталями і заїдання деталей, що рухаються, внаслідок надмірного їх розширення.
Принципова, узагальнена схема роботи системи охолодження наведена малюнку 1-1, де червоним кольором зазначена рідина, нагріта від деталей двигуна і синім – охолоджена в радіаторі системи.
Мал. 1-1 Принципова схема системи охолодження двигуна
У систему водяного охолодження з примусовою циркуляцією рідини входять водяні сорочки відповідно головки та блоку циліндрів, радіатор, нижній та верхній сполучні патрубки зі шлангами та водяний насос із водорозподільною трубою, вентилятор та термостат.
Більшість машин обладнано системою охолодження двигуна, що працює при надмірному тиску, з термостатичним управлінням циркуляцією робочої рідини. Водяний насос закріплений на блоці двигуна і забезпечує прокачування рідини, що охолоджує, крізь охолоджувальний тракт останнього. Потік рідини омиває райони розташування кожного з циліндрів у блоці, після чого прямує у задню частину двигуна. Прокладені в лиття блоку та головки циліндрів охолоджувальні канали забезпечують інтенсивне охолодження впускних та випускних портів, районів встановлення свічок запалювання та напрямних втулок випускних клапанів.
При роботі двигуна, що приводиться від нього в дію водяний насос (помпа) створює кругову циркуляцію води через водяну сорочку, патрубки і радіатор. По водорозподільній трубі вода в першу чергу прямує до місць, що найбільш нагріваються в блоцы. Проходячи по водяній сорочці блоку та головки, вода омиває стінки циліндрів та камер згоряння, охолоджуючи двигун. Нагріта вода по верхньому патрубку надходить у радіатор, де, розгалужуючись по трубках на тонкі цівки, охолоджується повітрям, яке просочується повз трубки під дією тяги, що створюється лопастями вентилятора, що обертаються. Охолоджена вода знову надходить у водяну сорочку двигуна.
З моменту запуску двигуна система охолодження проходить через три режими функціонування: на першому етапі, поки температура рідини, що охолоджує, не піднялася вище певного значення, вона циркулює по малому колу з робочого контуру якого виключений радіатор. У міру подальшого прогріву рідини відкривається тарілчастий клапан включеного в тракт системи воскозаповненого термостата і контуру циркуляції підключається радіатор. Далі, після досягнення температурою охолоджуючої рідини чергового контрольного значення, спрацьовує термочутливий датчик-вимикач, що забезпечує активацію вентилятора системи охолодження, нагнітається яким додатковий повітряний потік значною мірою підвищує ефективність функціонування теплообмінника радіатора.
Мал. 1-2 Схема системи охолодження
Радіатор є набором тонких трубок, на які нанизані тонкі пластини для збільшення площі поверхні, призначеної для відведення тепла. Вся робота радіатора полягає в тому, щоб охолоджувати рідину, яка циркулює у його трубках.
Система охолодження має герметичну конструкцію і щільно закрита кришкою радіатора/розширювального бачка, здатної витримувати певний надлишковий тиск, що забезпечує підвищення точки кипіння рідини, що охолоджує, і, відповідно, ефективності тепловідведення через радіатор. При перевищенні внутрішнім тиском у системі деякого певного значення, відбувається перетікання надлишку охолоджуючої рідини по сполучній (переливній) трубці в розширювальний бачок. У міру остигання системи рідина автоматично повертається з бачка в радіатор.
Заправка охолоджуючої рідини в систему проводиться через горловину розширювального бачка, який одночасно виступає також у ролі ресивера, що акумулює в собі надлишок рідини, що витісняється з радіатора.
Зважаючи на перераховані особливості конструкції, така система охолодження отримала назву замкнутої, оскільки в ній виключені будь-які функціональні втрати робочого елементу.
На багатьох дизельних моделях у контур водяного тракту системи охолодження вбудований попередній електронагрівач, що забезпечує прискорення розігріву двигуна в холодну погоду. Живлення на нагрівач може подаватися від електромережі напругою 230 або 115 В. Потужність споживання нагрівального елемента становить 500 Вт.
Система опалення та вентиляції
Система опалення спецтехніки призначена для створення комфортної температури в салоні за зниженої температури навколишнього середовища, вона може бути окремою складовою, а може бути інтегрованою в загальну систему кліматичного контролю.
Існує 2 варіанти пристрою паливної системи - використання додаткових пристроїв або використовувати дармове тепло через відбір тепла від двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ).
Система опалення складається з вентиляторів та теплообмінників, розташованих у блоках передньої та задньої частин салону. Гаряча рідина, що охолоджує, проходить через теплообмінники. При переміщенні ручки керування режимами обігрівача, розташованої на панелі керування, відкриваються клапани і гаряче повітря починає надходити в салон техніки. Якщо увімкнути вентилятор обігрівача, повітря подаватиметься в салон примусово. Для цього в систему охолодження двигуна вклинили пару шлангів (підвідний і відвідний), кран (заслінку) і теплообмінник, який є зменшеною версією радіатора (показано на малюнку 2).
Мал. 2 Спрощена схема системи опалення
Розподіл потоків повітря системи вентиляції здійснюється за допомогою заслінок. При закритому крані (заслонці), рідина, що охолоджує, проходить свій звичайний шлях: від помпи через радіатор і термостат до двигуна і назад. При відкритті крана (заслінки) розігріта до нормальної робочої температури охолодна рідина (а це 85-90 ° С) потече по збільшеному колу до теплообмінника обігрівача, щоб там віддати частину свого тепла в салон. Щоб гаряче повітря потрапляло туди, куди потрібно, вентилятор системи вентиляції продуває повітря з навколишнього середовища через теплообмінник обігрівача в салон машини спеціальними повітроводами. Передбачено можливість перемикання режимів циркуляції повітря. Привід заслінок здійснюється за допомогою сервомоторів/блоків керування.
Зовнішнє повітря перед тим, як потрапити до салону, пропускається через спеціальний фільтр, у якому осідає основна частка частинок пилу. Заміна салонного фільтра повинна проводитись на регулярній основі відповідно до Графіка поточного обслуговування машини. Порушення прохідності фільтра призводить до зниження продуктивності функціонування систем опалення/вентиляції/кондиціонування повітря.
Система кондиціонування
Для створення комфортної температури в салоні спецтехніки (за підвищеної температури навколишнього середовища) передбачена система кондиціонування. Кондиціонер у машині використовується не завжди, навіть у літню пору року, тому в перекачуванні холодоагенту вхолосту по системі немає потреби. Саме для цього привод компресора здійснюється через електромагнітну муфту, інтегровану в шків компресора. Ця муфта роз'єднує шків та вал компресора, коли в кондиціонері немає потреби.
Найпростіша система кондиціонування влаштована наступним чином (показана на малюнку 2): компресор встановлений на двигуні і приводиться у обертання від колінчастого валу за допомогою ременя, до компресора приєднані два патрубки ліній високого та низького тиску, попереду перед радіатором системи охолодження встановлений конденсатор (що має вигляд радіатора). До конденсатора приєднані патрубки високого та низького тиску. На конденсаторі встановлений ресивер-осушувач, він, своєю чергою, з'єднаний патрубками з розширювальним клапаном. У самому салоні встановлений випарник, на вигляд - той самий радіатор, тільки в зменшеному вигляді. Заповнюється вся система кондиціювання спеціальним холодоагентом.
Мал. 3 Спрощена схема системи кондиціонування
Запуск кондиціонера здійснюється за допомогою натискання на відповідну кнопку, при цьому муфта підключила шків до валу компресора і він запрацював. Компресор стискає газоподібний фреон (холодоагент), через що той сильно нагрівається, і перекачує його трубопроводом в конденсор, де стиснутий фреон охолоджується. На допомогу конденсатору – додатковий електровентилятор. Охолодившись, стиснутий фреон конденсується і надходить з конденсора вже рідкому вигляді. Після цього рідкий фреон проходить через осушувач ресивер. Тут відбувається фільтрація холодоагенту від продуктів зносу компресора та води. Ресивер-осушувач має також ще функцію - гасника пульсацій холодоагенту.
Після очищення та вирівнювання тиску фреон тече у бік салону техніки, де знаходиться розширювальний клапан. Проходячи через розширювальний клапан і потрапляючи у випарник, фреон перетворюється на газоподібний стан (кипить), у своїй сильно охолоджуючись. Холодний фреон охолоджує випарник, а вентилятор здуває з випарника холод у салон машини. Пройшовши через випарник, все ще досить холодний фреон потрапляє знову в компресор – коло замикається.
Та частина патрубків, яка знаходиться між компресором та розширювальним клапаном, називається напірною, або магістраллю високого тиску. Її завжди можна визначити за гарячими металевими тонкими трубками. Частина від випарника до компресора називається зворотною магістраллю, або магістраллю низького тиску. Вона виготовляється з товстих трубок і на дотик холодна. Якщо напірної магістралі під час роботи компресора тиск коливається від 7 до 15 атмосфер (в аварійних випадках і до 30), то у зворотній магістралі тиск не перевищує однієї-двох атмосфер. Коли кондиціонер вимкнено, тиск у обох магістралях зрівнюється і становить близько п'яти атмосфер.