Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
88 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити
+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
Оригінальні запчастини для спецтехніки, нові та вживані
Кошик

Системи охолодження, опалення, вентиляції і кондиціонування

Радіатори для спецтехніки, Масляні радіатори, Інтеркулери, Радіатори двигуна, Водяні радіатори, Додаткові радіатори, Комбіновані охолоджувачі, Гідравлічні/Водяні охолоджувачі, Промислові охолоджувачі, Повітроохолоджувачі, Вентилятори, Дуйки, Віскомуфти,  Конденсатори, Осушувачі, Компресори
Водяні охолоджувачі двигуна
Водяні охолоджувачі двигуна

Сфери застосування:

- Будівельна техніка та компресори

- Вантажівки, автобуси та інший комерційний транспорт

- Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка

- Підмітально-прибиральні машини

- Промисловість

- Поїзди

- Військова техніка

 
Водяні охолоджувачі промислові
Водяні охолоджувачі промислові

Сфери застосування:

- Будівельна техніка та компресори

- Вантажівки, автобуси та інший комерційний транспорт

- Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка

- Підмітально-прибиральні машини

- Промисловість

- Поїзди

- Військова техніка

.
 
Комбіновані охолоджувачі
Комбіновані охолоджувачі
Сфери застосування:

- Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка

- Будівельна техніка та кар'єрна техніка

- Вантажівки

- Військова техніка

- Поїзди

- Компресори

- Гідроагрегати

- Генератор електроенергії

- Промислове приладдя

Компресори кондиціонерів
Компресори кондиціонерів
Компресори кондиціонерів (промислові/універсальні):
- Bock
- Delphi/Harrison
- Denso
- Sanden
- Seltec/Tama/Zexel/Valeo
Сфери застосування специфічних:
- Вантажівки, автобуси та інший комерційний транспорт
- Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка
- Підмітально-прибиральні машини
- Будівельна техніка та навантажувачі
 
Масляні радіатори двигуна
Масляні радіатори двигуна
Види:
- Охолоджувач гідравлічного масла
- Масляний радіатор трансмісії
- Масляний радіатор двигуна
- Маслоохолоджувач ГУР
- Охолоджувач палива
- Масляний радіатор ретардер
- Масляний радіатор з вентилятором
Застосування:
- С/г, л/г технікаСільськогосподарська та лісогосподарська техніка
- Будівельна техніка та кар'єрна техніка
- Вантажівки, військові, поїзди
- Компресори
- Гідроагрегати
- Генератор електроенергії
- Промислове приладдя
 
Маслоохолоджувачі універсальні
Маслоохолоджувачі промислові

Конструкційні системи:
- Plate & Bar
- Shell types
- Tube & Fin

Складові Універсальний масляних радіаторів

- С/г та л/г техніка
- Будівельні машини і компресори
- Промисловість
- Комерціні машини, військові, поїзди
- Генератори

ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ

ЗАПИТАТИ В МЕНЕДЖЕРА

Система охолодження двигуна

Система охолодження двигуна виконує одну з найважливіших функцій у ДВС, тому вихід з ладу всієї системи або будь-якого елемента може призвести до перегріву та виходу з ладу двигуна. Рух та експлуатація транспортного засобу з несправною системою охолодження небажана або заборонена, тому не затягуйте покупку найменшої деталі, що вийшла з ладу, тим самим Ви застережете поломку більш істотного вузла системи охолодження.

Система охолодження служить для примусового відведення тепла від циліндрів двигуна та передачі його навколишньому повітрю. Необхідність у системі охолодження викликана тим, що деталі двигуна, що стикаються з розпеченими газами, під час роботи сильно нагріваються. Якщо не охолоджувати внутрішні деталі двигуна, то внаслідок перегріву може статися вигоряння шару мастила між деталями і заїдання деталей, що рухаються, внаслідок надмірного їх розширення.

Принципова, узагальнена схема роботи системи охолодження наведена малюнку 1-1, де червоним кольором зазначена рідина, нагріта від деталей двигуна і синім – охолоджена в радіаторі системи.

Принципова схема охолодження двигуна

Мал. 1-1 Принципова схема системи охолодження двигуна

У систему водяного охолодження з примусовою циркуляцією рідини входять водяні сорочки відповідно головки та блоку циліндрів, радіатор, нижній та верхній сполучні патрубки зі шлангами та водяний насос із водорозподільною трубою, вентилятор та термостат.

Більшість машин обладнано системою охолодження двигуна, що працює при надмірному тиску, з термостатичним управлінням циркуляцією робочої рідини. Водяний насос закріплений на блоці двигуна і забезпечує прокачування рідини, що охолоджує, крізь охолоджувальний тракт останнього. Потік рідини омиває райони розташування кожного з циліндрів у блоці, після чого прямує у задню частину двигуна. Прокладені в лиття блоку та головки циліндрів охолоджувальні канали забезпечують інтенсивне охолодження впускних та випускних портів, районів встановлення свічок запалювання та напрямних втулок випускних клапанів.

При роботі двигуна, що приводиться від нього в дію водяний насос (помпа) створює кругову циркуляцію води через водяну сорочку, патрубки і радіатор. По водорозподільній трубі вода в першу чергу прямує до місць, що найбільш нагріваються в блоцы. Проходячи по водяній сорочці блоку та головки, вода омиває стінки циліндрів та камер згоряння, охолоджуючи двигун. Нагріта вода по верхньому патрубку надходить у радіатор, де, розгалужуючись по трубках на тонкі цівки, охолоджується повітрям, яке просочується повз трубки під дією тяги, що створюється лопастями вентилятора, що обертаються. Охолоджена вода знову надходить у водяну сорочку двигуна.

З моменту запуску двигуна система охолодження проходить через три режими функціонування: на першому етапі, поки температура рідини, що охолоджує, не піднялася вище певного значення, вона циркулює по малому колу з робочого контуру якого виключений радіатор. У міру подальшого прогріву рідини відкривається тарілчастий клапан включеного в тракт системи воскозаповненого термостата і контуру циркуляції підключається радіатор. Далі, після досягнення температурою охолоджуючої рідини чергового контрольного значення, спрацьовує термочутливий датчик-вимикач, що забезпечує активацію вентилятора системи охолодження, нагнітається яким додатковий повітряний потік значною мірою підвищує ефективність функціонування теплообмінника радіатора.

Схема системи охолодження

Мал. 1-2 Схема системи охолодження

Радіатор є набором тонких трубок, на які нанизані тонкі пластини для збільшення площі поверхні, призначеної для відведення тепла. Вся робота радіатора полягає в тому, щоб охолоджувати рідину, яка циркулює у його трубках.

Система охолодження має герметичну конструкцію і щільно закрита кришкою радіатора/розширювального бачка, здатної витримувати певний надлишковий тиск, що забезпечує підвищення точки кипіння рідини, що охолоджує, і, відповідно, ефективності тепловідведення через радіатор. При перевищенні внутрішнім тиском у системі деякого певного значення, відбувається перетікання надлишку охолоджуючої рідини по сполучній (переливній) трубці в розширювальний бачок. У міру остигання системи рідина автоматично повертається з бачка в радіатор.

Заправка охолоджуючої рідини в систему проводиться через горловину розширювального бачка, який одночасно виступає також у ролі ресивера, що акумулює в собі надлишок рідини, що витісняється з радіатора.

Зважаючи на перераховані особливості конструкції, така система охолодження отримала назву замкнутої, оскільки в ній виключені будь-які функціональні втрати робочого елементу.

На багатьох дизельних моделях у контур водяного тракту системи охолодження вбудований попередній електронагрівач, що забезпечує прискорення розігріву двигуна в холодну погоду. Живлення на нагрівач може подаватися від електромережі напругою 230 або 115 В. Потужність споживання нагрівального елемента становить 500 Вт.


Система опалення та вентиляції

Система опалення спецтехніки призначена для створення комфортної температури в салоні за зниженої температури навколишнього середовища, вона може бути окремою складовою, а може бути інтегрованою в загальну систему кліматичного контролю.

Існує 2 варіанти пристрою паливної системи - використання додаткових пристроїв або використовувати дармове тепло через відбір тепла від двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ).

Система опалення складається з вентиляторів та теплообмінників, розташованих у блоках передньої та задньої частин салону. Гаряча рідина, що охолоджує, проходить через теплообмінники. При переміщенні ручки керування режимами обігрівача, розташованої на панелі керування, відкриваються клапани і гаряче повітря починає надходити в салон техніки. Якщо увімкнути вентилятор обігрівача, повітря подаватиметься в салон примусово. Для цього в систему охолодження двигуна вклинили пару шлангів (підвідний і відвідний), кран (заслінку) і теплообмінник, який є зменшеною версією радіатора (показано на малюнку 2).

Спрощена схема системи опалення

Мал. 2 Спрощена схема системи опалення

Розподіл потоків повітря системи вентиляції здійснюється за допомогою заслінок. При закритому крані (заслонці), рідина, що охолоджує, проходить свій звичайний шлях: від помпи через радіатор і термостат до двигуна і назад. При відкритті крана (заслінки) розігріта до нормальної робочої температури охолодна рідина (а це 85-90 ° С) потече по збільшеному колу до теплообмінника обігрівача, щоб там віддати частину свого тепла в салон. Щоб гаряче повітря потрапляло туди, куди потрібно, вентилятор системи вентиляції продуває повітря з навколишнього середовища через теплообмінник обігрівача в салон машини спеціальними повітроводами. Передбачено можливість перемикання режимів циркуляції повітря. Привід заслінок здійснюється за допомогою сервомоторів/блоків керування.

Зовнішнє повітря перед тим, як потрапити до салону, пропускається через спеціальний фільтр, у якому осідає основна частка частинок пилу. Заміна салонного фільтра повинна проводитись на регулярній основі відповідно до Графіка поточного обслуговування машини. Порушення прохідності фільтра призводить до зниження продуктивності функціонування систем опалення/вентиляції/кондиціонування повітря.

Система кондиціонування

Для створення комфортної температури в салоні спецтехніки (за підвищеної температури навколишнього середовища) передбачена система кондиціонування. Кондиціонер у машині використовується не завжди, навіть у літню пору року, тому в перекачуванні холодоагенту вхолосту по системі немає потреби. Саме для цього привод компресора здійснюється через електромагнітну муфту, інтегровану в шків компресора. Ця муфта роз'єднує шків та вал компресора, коли в кондиціонері немає потреби.

Найпростіша система кондиціонування влаштована наступним чином (показана на малюнку 2): компресор встановлений на двигуні і приводиться у обертання від колінчастого валу за допомогою ременя, до компресора приєднані два патрубки ліній високого та низького тиску, попереду перед радіатором системи охолодження встановлений конденсатор (що має вигляд радіатора). До конденсатора приєднані патрубки високого та низького тиску. На конденсаторі встановлений ресивер-осушувач, він, своєю чергою, з'єднаний патрубками з розширювальним клапаном. У самому салоні встановлений випарник, на вигляд - той самий радіатор, тільки в зменшеному вигляді. Заповнюється вся система кондиціювання спеціальним холодоагентом.

Спрощена схема системи кондиціонування

Мал. 3 Спрощена схема системи кондиціонування

Запуск кондиціонера здійснюється за допомогою натискання на відповідну кнопку, при цьому муфта підключила шків до валу компресора і він запрацював. Компресор стискає газоподібний фреон (холодоагент), через що той сильно нагрівається, і перекачує його трубопроводом в конденсор, де стиснутий фреон охолоджується. На допомогу конденсатору – додатковий електровентилятор. Охолодившись, стиснутий фреон конденсується і надходить з конденсора вже рідкому вигляді. Після цього рідкий фреон проходить через осушувач ресивер. Тут відбувається фільтрація холодоагенту від продуктів зносу компресора та води. Ресивер-осушувач має також ще функцію - гасника пульсацій холодоагенту.

Після очищення та вирівнювання тиску фреон тече у бік салону техніки, де знаходиться розширювальний клапан. Проходячи через розширювальний клапан і потрапляючи у випарник, фреон перетворюється на газоподібний стан (кипить), у своїй сильно охолоджуючись. Холодний фреон охолоджує випарник, а вентилятор здуває з випарника холод у салон машини. Пройшовши через випарник, все ще досить холодний фреон потрапляє знову в компресор – коло замикається.

Та частина патрубків, яка знаходиться між компресором та розширювальним клапаном, називається напірною, або магістраллю високого тиску. Її завжди можна визначити за гарячими металевими тонкими трубками. Частина від випарника до компресора називається зворотною магістраллю, або магістраллю низького тиску. Вона виготовляється з товстих трубок і на дотик холодна. Якщо напірної магістралі під час роботи компресора тиск коливається від 7 до 15 атмосфер (в аварійних випадках і до 30), то у зворотній магістралі тиск не перевищує однієї-двох атмосфер. Коли кондиціонер вимкнено, тиск у обох магістралях зрівнюється і становить близько п'яти атмосфер.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner