ТОП 5 цікавих новинок на ринку спецтехніки
ТОП 5 цікавих новинок на ринку спецтехніки
Світовий ринок будівельної та дорожньо-будівельної техніки демонструє постійний ріст. Тільки в частині дорожньо-будівельних машин він склав майже тринадцяти відсотків. Само собою, у якихось сегментах зазначилися падіння або стагнація. А в інших, навпаки — впевнений ріст. Помітно виросли, наприклад, продажу екскаваторів-навантажувачів, гусеничних екскаваторів, навантажувачів із бортовим поворотом. У цьому матеріалі ми зібрали для вас п'ять новинок спецтехніки, випущених у 2019 році та що показники нам досить цікаві.
ГУСЕНІЧНИЙ ЕКСКАВАТОР UMG E400C
Компанія UMG представила свою новинку — екскаватор-сорокотоніканач Е400С. Машина доступна в трьох версіях довжини колодки — 2900, 3250 і 4000 міліметрів і розрахована на максимальну глибину копання 7300 — 8390 міліметрів. Як повідомляє офіційний сайт виробника, землерийна машина обладнана гідравлічною системою Bosch Rexroth — гідророзподільник, насосний агрегат, редуктори ходу, — а також силовим агрегатом виробництва «Каммінз Кама» моделі QSL8.9 об'ємом 8900 кубічних сантиметрів і потужністю 361 л. об/хв).
Як змінне робоче обладнання для E400C можуть використовуватися грейфер, гідромолот, пухкий. Загалом, машина забезпечує готовність до встановлення багатьох різновидів додаткового робочого обладнання. Знизу гусенічної рами є захисний знімний люк — завдяки його наявності забезпечується захист від будівельного сміття й бруду колектора, зубчастого вінця опорно-поворотного кола та гідравлічних комунікацій.
Гусечний екскаватор Е400С уже в базовій комплектації прекрасно екіпірований. Опціонально ж можливе встановлення на машину корисних доповнень, як-от камери заднього огляду та бічного огляду, захисна огорожа лобового скла та система пожежогасіння — два автоматичні, спеціально зорієнтовані модулі пожежогасіння розташовані під кришкою силового відсіку та спрацьовують у разі підвищення температури.
АВТОГРЕЙДЕР АМКОДОР 165
Белорусски Автобудівельники минулого року приступили до випуску грейдера АМКОДОР 165, велика частина комплектуючих якого — місцевого виробництва. Машини цього типу широко застосовуються для землерийно-профіліювальних робіт під час будівництва та ремонту доріг, проте цим їх функціонал неповнився.
Перший білорусський автогрейдер може використовуватися на роботах із переміщення ґрунту та дорожньо-будівельних матеріалів, планування відкосів, виїмок, насипів, пристрою кориту та бічних канав, очищення доріг від снігу, змішування ґрунтів з добавками та зв'язувальними матеріалами на полотні дороги, а також для розпушування асфальтових покриттів, булозних мостових і важких ґрунтів за допомогою додаткового робочого органа, розташованого ззаду, — розпушувача.
Автогрейдер із колісною формулою 1х2х3 обладнаний дизельним двигуном виробництва ММЗ потужністю 180 к.с. АМКОДОР 165 має шарнірно-зчленовану раму з кутом складання напіврам ±29 градусів. На нього встановлені тандемний задній міст і гідромеханічна трансмісія з перемиканням передач під навантаженням. Габарити автогрейдера (довжина/ширина/висота) — 9600х2500х3570 міліметрів. Експлуатаційна маса машини з відвалом грейдерним, відвалом і пухшником — 15 400 кілограмів. АМКОДОР 165 може бути опціонально укомплектований обладнанням 3D-нівелювання Topcon.
ТРИВАРИМИЙ НАЙСТРОБИСИВ ZETROS 4043
Zetros 4043 — це експортна модель, призначена для постачання у країни, що розвиваються. Електроніки в ній мінімум. Зате є високоміцний місткий кузов Meiller місткістю 16 кубометрів. Кузов самоскида має заднє розвантаження та внутрішні розміри 4800x2300x1500 міліметрів; його передня стінка забезпечена захисним козирком.
На самоскид, встановлений посилений надрамник із комплектом гідравліки, а також багатопоршневий циліндр, що розташовується перед передньою стінкою кузова. Задня частина кузова коритоподібна, піднята — задня стінка відсутня.
Опціонально Zetros 4043 може бути доукомплектований драбиною для підіймання в кузов, обігрівом кузова, гідравликою «холодний пакет» (гідравлічна олія, шланги та ущільнювачі в циліндрах). Також на самоскид можуть бути встановлені сталеві брудозахисні крила, що закривають одну четверту частину кузова, брудозахисні пластини над задніми осями, захисні решітки для задніх ліхтарів і тримач протипідкатних башмаків.
ФРОНТАЛЬНИЙ КОЛЕСНИЙ ПОГРАЗОК SEM658D
На п'ятитонник SEM 658D встановлено низку комплектуючих Caterpillar — зокрема трансмісія. Машина укомплектована ковшем підвищеної продуктивності, виготовленим за запатентованим підприємством технології. Тягове зусилля порівняно з попередніми моделями лінійки вдалося збільшити на 11% завдяки використанню автоматичної трансмісії з функцією швидкого зниження передавання, а також оптимізованої роботи гідротрансформатора та дизельного двигуна.
Мости моделі 658D виробництва SEM витримують динамічне навантаження до 28 тонн. А як силовий пристрій новинка має перевірений роками експлуатації на різній спецтехніці двигун WeiChai WD10G240E.За паливну економічність відповідають оптимізована система подавання оливи трансмісії, вентилятор охолодження на електромуфті E-fan і аксіально-поршневий насос у системі кермового керування й робочої гідравліки.
Навантажувач вирізняється прекрасною оглядовістю, низьким рівнем шуму в кабіні та комфортним робочим місцем із сидінням, яке може регулюватися в трьох напрямках. Задля безпеки оператора SEM 658D обладнаний системою захисту в разі перекидання машини або падіння на дах важких предметів — ROPS/FOPS.
Загальне обслуговування техніки не становить проблеми завдяки великим і зручним сервісним дверцятам і відкидній решітці радіатора, що дає змогу без труднощів чистити останнього. Порти для вимірювання гідравлічного та пневматичного тиску встановлені в стандартній комплектації.
Творці нового навантажувача передбачили і його ефективне використання в різних галузях людської життєдіяльності, чи то обслуговування тунелів, мостів або об'єктів інфраструктури, перевантаження волосіні або робота в агропромисловому комплексі.
ЕКСКАВАТОР-ПОГРУЗК JOHN DEERE 315SL
Екскаватор-навантажувач John Deere 315SL у стандартній комплектації має зворотну лопату з боковим зміщенням каретки до 542 міліметрів вправо або вліво від центру машини. Таке рішення робить цю техніку зручною для роботи навіть в умовах щільної міської забудови. Машина має п'ятиступеневу трансмісію PowerShift, що забезпечує плавне перемикання передач. 315SL може розвивати швидкість до 40 кілометрів на годину. Завдяки ж автоматичному переходу на холості оберти та можливості встановлення часу вимкнення двигуна зростає паливна економічність і збільшується ресурс машини.
На екскаваторі-навантажувачі експлуатаційною масою 8280 кілограмів встановлений дизельний двигун PowerTech John Deere об'ємом 4,5 літра потужністю 98 к.с. Оператор може вибирати один із режимів роботи — економний або повної потужності, водночас зворотна лопата може працювати в одному режимі, а обладнання навантажувача — в іншому, якщо це необхідно. Ківш навантажувача, стандартно встановлюється на машині, має об'єм 1 кубометр, екскаваторний ківш — 0,21 кубометра. Глибина копання екскаваторним обладнанням у моделі 315SL може досягати 5,39 метра.
Робоче місце оператора ретельно продумане, огляд робочого майданчика під час роботи вдень або вночі — максимальний. З огляду на те, що робота оператора машин цього типу передбачає періодичні повороти сидіння з положення екскаватора в положення для роботи з обладнанням навантажувача та назад, у кабіні передбачений додатковий простір. Крісло має низку регулювань. Удосконалені стійки джойстиків дають змогу не відчувати стримання ніг. Для зручності оператора в кабіні John Deere 315SL встановлена система обігрівання, вентиляції та кондиціонування повітря.
Ми завжди стежимо за появою новинок на світовому ринку, щоб полегшити роботу в будівельній сфері. Тільки в «ТехноАктив» такий асортимент спецтехніки та запчастин до неї. Все, що Вас цікавить або не змогли знайти в нас на сайті — зверніться до менеджерів, вони з радістю допоможуть Вам!
- ГУМОВІ ГУСЕНИЦІ - НАЙКРАЩА ЯКІСТЬ ПО НАЙКРАЩІЙ ЦІНІОднією з найбільших груп запчастин в нашому асортименті є гумові гусениці, які підходять для екскаваторів і міні-екскаваторів JCB, CAT, Case, New Holland, Komatsu, Volvo та інших будівельних машин, представлених на ринку.Повна версія статті
- Яким буде колісний навантажувач майбутнього?Огляд нових можливостей продуктивности колісної вантажної спецтехніки, над якими виробники працюють вже тепер.Повна версія статті