Який дизельний мотор краще вибрати?
Якщо виникла необхідність купити дизельний мотор, а Ви не знаєте який вибрати, ми Вам у цьому допоможемо!
Чому кращі дизельні мотори — кращі, за якими параметрами? Потрібен новий двигун, на що дивитися в першу чергу?
Щоб зрозуміти, який дизельний агрегат найкраще саме для Вас, давайте розберемо основні абревіатури, за якими сьогодні можна розділити сучасні дизелі.
Всі сучасні дизельні мотори вельми недешеві. Всі іноземні виробники використовують при їх виробництві найсучасніші технології, закладаючи значний запас міцності в свої вироби. Дизельні двигуни діляться системно на групи: HDI, CDI, SDI, TDI.
Зверніть увагу, що в цих групах загальні дві букви DI. Означають вони — Direct Injection, тобто прямий вкидання палива в КС за простим принципом - дизельне паливо під тиском закачується в форсунки. Кількість подаваного палива і тиск подачі відрегульовані таким чином, що спочатку в КС надходить невелика порція палива, а потім кількість палива зростає. Це дозволяє зробити роботу дизельного двигуна більш м'якою, більш плавною, і що важливо, менш гучною. Пряма інжекція використовується в дизельних системах не випадково. Прямий впорскування гарантує високий ККД роботи дизельного двигуна.
Іноді додається система Common Rail, яка не дає витрачати зайве паливо, стежачи за тим, щоб паливо згорало не більше, ніж потрібно для забезпечення потужності при вибраному режимі роботи двигуна. Звичайно, такі системи підвищують надійність і ефективність роботи дизельного агрегату, але при цьому звичайно збільшується складність і зростає вартість двигуна.
Що таке TDI. Це дизель з прямим уприскуванням, турбо наддув, проміжне охолодження і паливний насос, керований електронікою. Дизель цієї системи відрізняється невибагливістю в роботі і економічністю витрати палива. Найбільш поширені 8цилиндровые дизельні агрегати. Користувачі цінують їх за зручність експлуатації, за міць і економічність. Турбо наддув забезпечує турбіна, яка підвищує вартість двигуна. При цьому саме турбіна є слабкою ланкою системи. Середній ресурс тубины – 150 тисяч.
SDI це, так званий, атмосферний двигун з безпосереднім уприскуванням палива. Наддув відсутня. А, значить, вартість дизеля SDI значно менше TDI. Значна економія відчувається і при ремонті двигуна через відсутність дорогої турбіни наддуву. Звичайно, такий дизель трохи поступається за потужністю і по динаміці, однак перевершує всі інші системи по надійності в роботі.
Дизель системи HDI відрізняється самими довгими інтервалами між сервісним обслуговуванням. Для HDI — це 30 тисяч км. Більш того, деякі деталі двигуна не змінюються в період усього експлуатаційного терміну машини. Великою перевагою системи є низький рівень шуму двигуна, навіть на холостих обертах.
Остання система – це дизель CDI. У водіїв і автомобільних експертів з приводу цієї системи є загальна думка – CDI – самий примхливий, найпроблемніший дизель. Практично, за будь-якої поломки, навіть вельми незначною, дизель цієї системи необхідно відправляти у професійний сервіс. При цьому конструкції моторного відсіку так невдала, що багато майстрів на СТО відмовляються від ремонту і обслуговування таких машин з-за поганого доступу до ДВС.
Щоб зробити безпомилковий вибір, зверніться до наших фахівців. Ми професіонали в своїй сфері діяльності!
- ГУМОВІ ГУСЕНИЦІ - НАЙКРАЩА ЯКІСТЬ ПО НАЙКРАЩІЙ ЦІНІОднією з найбільших груп запчастин в нашому асортименті є гумові гусениці, які підходять для екскаваторів і міні-екскаваторів JCB, CAT, Case, New Holland, Komatsu, Volvo та інших будівельних машин, представлених на ринку.Повна версія статті
- Яким буде колісний навантажувач майбутнього?Огляд нових можливостей продуктивности колісної вантажної спецтехніки, над якими виробники працюють вже тепер.Повна версія статті