Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
101 відгук
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити

Шановні клієнти! Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки згідно графіку роботи зараз не робочий час. Ми оборобимо Вашу заявку у найкоротші строки!

+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
+380 (67) 380-21-14
ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ ДО СПЕЦТЕХНІКИ
Кошик

Промислові телескопічні навантажувачі JCB завоювали ринок!

Промислові телескопічні навантажувачі JCB завоювали ринок!

Промислові телескопічні навантажувачі JCB завоювали світове визнання і з успіхом продаються на всіх континентах. У числі покупців організації різних галузей економіки: промислові та будівельні підприємства, виробники агросектору, заводи з переробки відходів, логістичні та дистриб'юторські компанії, складські комплекси, мережевий ритейл, річкові і морські порти. Складно повірити, що перша модель Teletruk було презентовано понад 20 років тому, а розроблена з нуля менше ніж за два роки конструкція досі не знайшла реальних конкурентів на ринку. У чому ж секрет промислових телескопічних навантажувачів JCB?

У 1995 році фахівці JCB отримали надсекретне завдання — створити нову модель, що перевершує за технічними й експлуатаційними параметрами популярні в той час щоглові вилочні навантажувачі. Рівень конспірації був настільки високий, що прототипи створювалися за 8-метровим парканом Центру спеціальної продукції JCB у невеликому англійському місті Чедл, а досвідчені зразки були пофарбовані в некорпоративних червоний колір. Новий навантажувач створювався з прицілом на сегмент машин вантажопідйомністю 2 і 2,5 т з дизельними і газовими двигунами. Перед інженерами JCB стояло досить складне завдання. Вони повинні були придумати альтернативу щогловий вилковою техніці, яка до цього часу вже стала класичною: підприємства по всьому світу використовували її більше 60 років. Незважаючи на амбіційність проекту і атмосферу секретності, компанії вдалося створити модель за рекордні 22 місяці — це самий короткий термін розробки нової машини за всю історію британського виробника спецтехніки.

Зразок інновацій

Новий Teletruk був презентований в 1997 році і став зразком інженерних і технологічних інновацій. Традиційну вертикальну щоглу в ньому замінили телескопічною стрілою, розташованої збоку на шасі з заднім противагою. Таке рішення дозволило переміщати вантажі не тільки по вертикалі (як це вміла щоглова вилочні модель), але і по горизонталі. Це зробило справжню революцію в галузі і дозволило замовникам серйозно оптимізувати вантажно-розвантажувальні процеси, збільшити продуктивність і одночасно скоротити час робіт і постійні витрати. Більш того, фронтальний виліт стріли дав можливість розвантажувати вантажний транспорт з одного боку і таким чином на 50% скоротити робочий простір. А вантажопідйомність стріли при максимальному вильоті (1900 кг) дозволила переміщати палети та упаковки з далеких рядів. Для перевантажених складів машина з таким функціоналом стала справжнім порятунком.

Безпека оператора

Teletruk оцінили не тільки власники бізнесу, але й оператори. Завдяки бічному розташуванню стріли вони отримали повний фронтальний огляд. А система адаптивного контролю вантажного моменту, вперше встановлена на навантажувачах, дала можливість контролювати максимальну висоту підйому/вильоту стріли і таким чином запобігати ситуації падіння вантажів або перекидання техніки. До цього вони відбувалися регулярно й приносили чималий збиток.

Визнані досягнення

В 1998 году Teletruk стал лауреатом конкурса Ассоциации вилочных погрузчиков Великобритании (FLTA) в категориях безопасность, инновационность и эргономичность. Авторитетное жюри присвоило одной модели победу сразу в трех номинациях —это пока единственный случай в истории такой техники.

Несмотря на успешный рыночный старт модели нового погрузчика, специалисты JCB продолжили инженерные изыскания, благодаря чему функционал машины становится все более совершенным. Он дополняется и обновляется на основе пожеланий и отзывов заказчиков разных отраслей, от сельхозпроизводителей до логистов.

Сьогодні лінійка Teletruk включає в себе моно - і повнопривідні навантажувачі з дизельними і газовими двигунами, моделі з гідростатичною трансмісією, навантажувачі, адаптовані під умови, специфічні для конкретної галузі. Наприклад, машини, розроблені для використання в портах, здатні переміщати вантажі, що знаходяться нижче рівня платформи навантажувача.

Інновація 2019 року — електропривідні версія TLT-E, створена для роботи в закритих логістичних та дистриб'юторських комплексах. Низький рівень шуму і нульові викиди забезпечують комфортну, безпечну і високопродуктивну роботу. При цьому машина має повністю герметичний кузов, захист силової установки й основних вузлів, так що при необхідності може використовуватися на відкритих просторах.

На сьогоднішній день телескопічні навантажувачі JCB експлуатуються по всьому світу в абсолютно різних умовах: у жаркому, помірному й холодному кліматах, на полях сільгосппризначення, будівельних майданчиках, в закритих приміщеннях автоматизованих складів — скрізь, де є потреба у надійною, економічною і високопродуктивної техніки. Універсальність і ефективність таких машин підтверджена не тільки часом, але і реальної економією, яку вони забезпечують своїм власникам.

Інші статті