Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
82 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити
+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
Оригінальні запчастини для спецтехніки, нові та вживані

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

На якому напівпричепі привезти екскаватор?

На якому напівпричепі привезти екскаватор?

Щоб перекинути з одного будівельного об'єкта на інший важкий бульдозер або гусеничний екскаватор, необхідний напівпричіп. Сьогодні будівельники використовують в основному вітчизняну техніку. А оскільки машинобудівні підприємства постійно оновлюють модельну лінійку, використовують інноваційні рішення та вузли і деталі зарубіжного виробництва, ніж слідують світовим тенденціям, то результат такий: більше 90% продажів доводиться на вітчизняну техніку. Як правило, у виробничій програмі підприємств-виробників налічується кілька моделей базових серійних зразків, а також спеціально розроблених — по вимогам і побажанням замовників. Практично на кожному підприємстві працює власне КБ (конструкторське бюро), де з нуля розробляють причіпну техніку за індивідуальним замовленням.

Модельний ряд великих виробників причіпної техніки відрізняється великою різноманітністю. Він призначений для транспортування дорожньо-будівельної техніки різних класів (від міні-техніки до гігантської), будівельних конструкцій і деталей, промислових і технологічних установок, обладнання і багатьох інших видів вантажів. Замовниками як серійних, так і унікальних і спеціальних причепів є будівельні, дорожні, промислові та енергетичний компанії, нафтогазовий гірничовидобувний і сектори, а також держструктури. Отечественные предприятия-производители прицепной техники имеют свою разветвленную дилерскую и сервисную сеть.

Основными направлениями развития в области разработки новых моделей прицепов для перевозки тяжелых грузов являются: ставка на раздвижные платформы, полуприцепы с пониженной грузовой высотой, востребован также фронтальный заезд и так называемые транспортные модули. При этом прослеживается интеграция с зарубежными партнерами либо использование зарубежных узлов и комплектующих.

Сьогодні одним з основних напрямків розвитку важковозної техніки стало створення більш складних конструкцій напівпричепів, які відрізняє така характеристика як трансформованою, яка забезпечується застосуванням розсувних платформ (як низьких, так і рівних); можливість трансформації платформи з низькорамною в рівну; застосування рульових систем з примусовим подруливанием. Також велика увага приділяється підвищенню зручності експлуатації причіпної техніки.

Производство полуприцепной техники стало одним из самых первых в отечественном машиностроении, где стали применять зарубежные комплектующие и узлы. Это позволяет не просто создавать конкурентоспособную продукцию, но и значительно повышать технические характеристики и потребительские свойства спецтехники. Отметим, что при разработке отечественных моделей полуприцепов активно используются комплектующие европейских компаний, такие как оси и подвески BPW иGIGANT (Германия), пневмоприводы тормозной системы и антиблокировочные системы WABCO (Австрия), шворні, сідельно-зчіпні пристрої, поворотні круги та опорні пристрої фірм JOST, +GF+ (Німеччина) та інші.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner