На якому напівпричепі привезти екскаватор?

Щоб перекинути з одного будівельного об'єкта на інший важкий бульдозер або гусеничний екскаватор, необхідний напівпричіп. Сьогодні будівельники використовують в основному вітчизняну техніку. А оскільки машинобудівні підприємства постійно оновлюють модельну лінійку, використовують інноваційні рішення та вузли і деталі зарубіжного виробництва, ніж слідують світовим тенденціям, то результат такий: більше 90% продажів доводиться на вітчизняну техніку. Як правило, у виробничій програмі підприємств-виробників налічується кілька моделей базових серійних зразків, а також спеціально розроблених — по вимогам і побажанням замовників. Практично на кожному підприємстві працює власне КБ (конструкторське бюро), де з нуля розробляють причіпну техніку за індивідуальним замовленням.
Модельний ряд великих виробників причіпної техніки відрізняється великою різноманітністю. Він призначений для транспортування дорожньо-будівельної техніки різних класів (від міні-техніки до гігантської), будівельних конструкцій і деталей, промислових і технологічних установок, обладнання і багатьох інших видів вантажів. Замовниками як серійних, так і унікальних і спеціальних причепів є будівельні, дорожні, промислові та енергетичний компанії, нафтогазовий гірничовидобувний і сектори, а також держструктури. Отечественные предприятия-производители прицепной техники имеют свою разветвленную дилерскую и сервисную сеть.
Основными направлениями развития в области разработки новых моделей прицепов для перевозки тяжелых грузов являются: ставка на раздвижные платформы, полуприцепы с пониженной грузовой высотой, востребован также фронтальный заезд и так называемые транспортные модули. При этом прослеживается интеграция с зарубежными партнерами либо использование зарубежных узлов и комплектующих.
Сьогодні одним з основних напрямків розвитку важковозної техніки стало створення більш складних конструкцій напівпричепів, які відрізняє така характеристика як трансформованою, яка забезпечується застосуванням розсувних платформ (як низьких, так і рівних); можливість трансформації платформи з низькорамною в рівну; застосування рульових систем з примусовим подруливанием. Також велика увага приділяється підвищенню зручності експлуатації причіпної техніки.
Производство полуприцепной техники стало одним из самых первых в отечественном машиностроении, где стали применять зарубежные комплектующие и узлы. Это позволяет не просто создавать конкурентоспособную продукцию, но и значительно повышать технические характеристики и потребительские свойства спецтехники. Отметим, что при разработке отечественных моделей полуприцепов активно используются комплектующие европейских компаний, такие как оси и подвески BPW иGIGANT (Германия), пневмоприводы тормозной системы и антиблокировочные системы WABCO (Австрия), шворні, сідельно-зчіпні пристрої, поворотні круги та опорні пристрої фірм JOST, +GF+ (Німеччина) та інші.