Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
95 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ ДО СПЕЦТЕХНІКИ
Кошик

Огляд навантажувачів Doosan серії DL і DISD

Огляд навантажувачів Doosan серії DL і DISD

В даний момент в Україну найчастіше, імпортується п'ять моделей колісних навантажувачів Doosan серії DL масою від 11 до 31 тонни і чотири машини серії DISD (від 10,4 до 16,5 тонни). Одне з головних відмінностей між ними - країна виробництва. Перша лінійка випускається в Кореї, друга - на китайському заводі Doosan. Крім цього, збірка здійснюється з використанням різних комплектуючих: якщо в першому випадку мова йде про запчастини переважно власного виробництва, які доповнюються іншими світовими брендами, такими як ZF (Німеччина), то серія DISD комплектується продукцією китайського і європейського машинобудування.

Між моделями Doosan, що входять в одну серію, відмінності мінімальні - в основному вони стосуються ваги, потужності двигуна і ін

Фронтальний навантажувач Doosan SD200N

Серія DL. Справжні корейські навантажувачі

При виробництві навантажувачів даної лінійки використовується класична схема компонування: підвіска переднього моста - жорстка, заднього моста - балансирна, всі колеса ведучі. На чотири моделі ставляться двигуни власного виробництва, в той час як навантажувач DL 550 оснащений силовим агрегатом Scania. Всі дизелі - шестициліндрові з рідинним охолодженням, системою турбонаддува і повітряним проміжним теплообмінником. Перевагу було віддано акумуляторної системі впорскування палива з електронним управлінням і фірмовою системою e-Epos, відповідальною за управління насосами. Завдання останньої - оптимальне використання потужності двигуна. Коробка передач встановлена повністю автоматична.

Порівняння навантажувачів DOOSAN DL200, DL250, DL300

На вибір надається або багатофункціональний джойстик (який, втім, може здатися оператору досить жорстким), або комбінація важелів і кнопок. Рульове управління з електронним гідропідсилювачем, як окремо звертає увагу виробник, забезпечує плавність повороту навіть у випадках, коли двигун переходить на низькі обороти. А для ситуацій, коли потрібно пересуватися по болотистій місцевості, присутній диференціал з обмеженою пробуксовкою (LSD).

Порівняння навантажувачів DOOSAN DL420, DL550

У число рішень, що збільшують ресурс техніки, входить установка захисного кожуха на карданному валі (зачищає сальники від ушкоджень і запобігає потраплянню пилу) і розташування гальмівних дисків в задній частині ходового редуктора (тут нижче швидкість, а це означає, що диски роблять менше оборотів). Для того, що виміряти ступінь зносу, не потрібно розбирати маточину.

Машини стандартно поставляються з регульованими кріслами на превморессорах, передніми і задніми фарами, кондиціонером, вбудованою системою діагностики, функцією запам'ятовування положення ковша і системою позиціонування. Мости - посилені двоступеневі (принаймні, у порівнянні з багатьма машинами з КНР). Двоконтурна гідравліка є опцією.

Фронтальний навантажувач Doosan DL550

Серія DISD. Ті ж навантажувачі, але з китайським "серцем"

Фронтальні навантажувачі, що випускаються в Китаї, комплектуються дизелями Weichai-Deutz (місцевого виробництва). У чому машини схожі з представниками корейської лінійки (у них теж присутні диференціали з обмеженою пробуксовкою, рульове управління з електронним гідропідсилювачем і т. д.). Кабіна і гідравліка - власні розробки Doosan. Гальма - стандартні дискові, капот - повнопідйомний пластиковий. Модель SD200N комплектується гідророзподільником італійського виробництва.

Порівняння навантажувачів DOOSAN лінійки SD

Основні "фішки", присутні в техніці Doosan, можна назвати стандартними для більшості сучасних моделей фронтальних навантажувачів, хоча відмінності теж є. Так, розробники вважали за краще встановити один насос на гідравліку і на рульове. Керувалися вони при цьому наступним: два насоса дають велику постійну навантаження на двигун, що підвищує витрата палива, і неефективно використовують потужність двигуна.

Незважаючи на існуючу думку, що використовується в машинах коробка з понижувальною передачею є застарілою (навіть у навантажувачів провідних виробників з Китаю сьогодні ставляться коробки з двома турбінними колесами), в такому рішенні є сенс. Конструкція КПП гранично проста і легка в ремонті, а при роботі оператор, як правило, вибирає режим роботи - постійно переходити на знижувальну або підвищену передачу необхідності не виникає.

Фронтальний навантажувач Doosan SD300N

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНД DOOSAN

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ТЕХНІКИ І ЗАПЧАСТИН DOOSAN

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner