Опис спецтехніки C ASE C
ПРОДУКЦИЯ CASE CONSTRUCTION:
- ЕКСКАВАТОРИ-ПОГРУЗКИ
- ГУСЕНИЧНІ БУЛЬДОЗЕРИ
- ЕКСКАВАТОРИ
- ГРЕЙДЕРИ
- САМІРЯМИ
- КОЛЕСНІ МІНІ-ПОГУККИ
- ГУСЕНИЧНІ МІНІ-ПОГРУЗКИ
- КОЛЕСНІ ПОГРАЗКИ
- ТЕЛЕСКОПІЧНІ ПОГРУЗКИ
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ШТАНДУ CASE CONSTRUCTION
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ШКІРТЕХНИКИ І ЗАПЧАСНОСТІ CASE
Екскаватори-навантажувачі CASE серії T повністю перероблені для досягнення провідних за галузі зусиль копання екскаваторного обладнання, видатних показників вантажопідійманості та вильоту вантажного обладнання та найкращого в класі огляду.
ПІДХОДЯКА ТЕХНИКА ДЛЯ:
- Инфраструктура
- Роботи в межах міста
- Сільське господарство
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ШТАНДУ CASE CONSTRUCTION
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ШКІРТЕХНИКИ І ЗАПЧАСНОСТІ CASE
МОДЕЛЬНИЙ РЯД ЕКСКАВАТОРІВ-ПОГУКІВ
Екскаватори-навантажувачі | |||||
Модель | Макс. вага, кг | Тип двигуна | Макс. потужність, кВт/л.с | Місткість ковша, л | Макс. глибина копання, м |
580 T SERIES 41 | 8 050 | CNH 445TA/ML5 | 72 кВт/97 л.с | 1000 | 4,36/5,43* |
580 Super T Series 42 | 8 050 | CNH 445TA\EEA | 72 кВт/97 л.с | 1000 | 4,36/5,43* |
590 Super T Series 4 | 8 120 | CNH 445TA\EGH | 82 кВт/ 110 л.с | 1000 | 4,67/5,88* |
695 Super T Series 4 | 8 840 | CNH 445TA\EGH | 82 кВт/ 110 л.с | 1 200 | 4,59/5,81* |
1. Екскаватор-навантажувач на різновеликих колесах CASE 580T прийшов на зміну 580SR. CASE 580T хоч і є наймолодшим у лінійці екскаваторів-навантажувачів CASE (Кейс), але за технічними характеристиками перевершує багатьох конкурентів. Компанія CASE (Кейс) ви | |||||
2. опис | |||||
* З телескопічною ручкою |
ОСОБЕННОСТИ ДВИГАТЕЛЯ
ЕКОНОМІЯ ЗАТРАТАТ
FPT — лідер у технології двигунів
Fiat — винахідник технології "Common Rail" у 80-х роках.
Компанія Fiat Powertrain Technologies виробляє понад 600 тисяч промислових двигунів на рік
Двигуни застосовуються не тільки на землерийній техніці, вони використовуються також на вантажівках, сільськогосподарських машинах, морських судах і військовому ділі.
Двигуни можуть працювати на сумішах до 20% біопалива для додаткового зменшення шкідливого впливу на довкілля.
Двигун багатофазного впорскування FPT
Двигун FPT об'ємом 4,5 л вирізняється новітніми технологічними рішеннями, які в малому об'ємі забезпечують великі робочі можливості, і це за найнижчої на ринку вартості обслуговування:
Система впуску повітря з відцентровим попереднім фільтром знижує потреби в інтервалах очищення.
Поршень і впускний колектор забезпечують високу турбулентність.
Система багатофазного впорскування магістралями високого тиску common rail забезпечує досконала суміш повітря-паливо та високу ефективність горіння.
Механічний насос упорскування на моделі 580T гарантує високу потужність у поєднанні з простим обслуговуванням системи впорскування
Вентилятор із гідроприводом: немає втрат потужності за малої потреби в охолодженні.
БЕЗПЕЧНЕ І ПРОСТОЯКУВАННЯ
Компактний двигун, оптимальне компонування
Крапки контролю оливи та фільтрів містяться в простому доступі з лівого боку капота. Відкривання капота вперед забезпечує оператору повний огляд компонентів двигуна.
Протиударна рама навколо радіаторів захищає їх від пошкодження в разі, коли машина наштовхується на перешкоду на швидкості до 5 км/год, знижуючи непередбачені витрати в разі зламання радіаторів.
ЕКСКАВАТОР — ОПТИМАЛЬНІ РЕШЕННЯ ДЛЯ ВАС
ЗАХИСТНА РОБОТА ЕКСКАВАТОРА
Чудова спадщина CASE
Величезна кількість замовників у всьому світі домоглися успіху завдяки потужності та якості екскаваторів-навантажувачів Case.
Ексклюзивна телескопічна ручка зовнішнього висування — це частина чудової спадщини CASE — всі компоненти, що контактують із землею, захищені від впливу та накопичення матеріалу.
Захопні зубці забезпечують чудове утримання матеріалу, особливо під час роботи зі встановлення труб.
Вигнута конструкція стріли визначає підвищені характеристики копання та спрощує навантаження матеріалу на самоскид.
Пілотні органи керування автоматично вимикаються, коли не використовуються, для гарантування безпеки. Вони негайно вмикаються назад під час торкання перемикача.
НИЗКИЙ ПРОФІЛЬ ДЛЯ ПОТУЖЕННЯ ТРАНСПОРТУВАННЯ
Компактна машина для великих робіт
Ми не хочемо даремно витрачати час і паливо, і знаємо, що ви теж не хочете, тому ми набагато зменшили транспортну висоту завдяки геометрії з перекривними циліндрами. На моделі 580ST ця висота менш ніж 3,5 м, а на моделях 595ST и 695ST вона менш ніж 3,7 м.
ЕКОНОМІЯ ЧАСУ
Робіть це не виходячи з кабіни
Запатентована інтегрована гідравлічна швидке зчеплення дає змогу оператору міняти гармати на екскаваторному обладнанні, не виходячи з кабінипростим натисканням перемикача.
Гідравлічний бічний зсув дає змогу легко та просто переміщати екскаваторне обладнання в будь-яких робочих умовах.
ГІДРАВИЧНА СИСТЕМА, ЧАВСТОВАНА ДО НАГРУЗКА
Модульована потужність
Гідравліка, чутлива до навантаження, постачає для кожного завдання рівно необхідну кількість оливи, навіть на малих обертах двигуна. Це призводить в результаті до економії до 14% палива, порівнюючи зі звичайним шестерним насосом. CASE — це єдиний виробник екскаватор-навантажувачів, який пропонує гідравліку із закритим центром за будь-якого вибору насоса. Закрита гідравліка забезпечує одночасність рухів незалежно від робочого навантаження і залучених функцій, забезпечує постійну потужність, підвищений комфорт оператора та швидкі робочі цикли.
"ЛІНЕЙНА" ГЕОМЕТРІЯ ЕКСКАВАТОРНОГО ОБОРУДАННЯ
Немає надмірної напруги
CASE збагатив своє пропонування, додавши до конфігурації машин нову конструкцію "лінійної" геометрії циліндрів екскаваторного обладнання та внутрішню телескопічну ручку. Нове рішення дає змогу замовникам вибрати, яка технологія краще підходить їхнім власним потребам. Це рішення також пропонує на ринок найвищі характеристики, як і добре відома чудова зворотна лопата CASE. Циліндри, виставлені в одну лінію забезпечують чудову оглядовість уздовж стріли та зменшують вигинні напруження в конструкції. Це типове рішення, прийняте на великих екскаваторах, де продуктивність і надійність — це обов'язкові умови. Нова технологія доповнюватиме добре відому стрілу зворотної лопати CASE з перекривними циліндрами та зовнішньою телескопічною ручкою.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ШКІРТЕХНИКИ І ЗАПЧАСНОСТІ CASE
ПОГРУЗЧИК — ІДЕАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
АВТОМАТИЧЕСКАЯ ФУНКЦИЯ RIDE CONTROL
Безпека та продуктивність
Автоматична функція Ride Control зменшує удари в коромислах навантажувача під час руху, забезпечує максимальне утримання матеріалу на будь-яких поверхнях, дає змогу збільшити швидкість руху та зменшити час у дорозі. Система пропонує вибір із 3 налаштувань для узгодження з вподобаннями оператора та умовами ґрунту.
Передній міст забезпечує хитання +/-11 градусів для підтримання зчеплення з ґрунтом на найважчих поверхнях, що покращує утримання матеріалу в ковші та підвищує продуктивність.
Є різні типи шин за конструкцією (від промислових до сільськогосподарських) і технології (радіальні або діагональні) для задоволення різних вимог щодо зчеплення з ґрунтом або за опору ударам і напруженням.
ШВИДКИЙ ПОГРАЗНИЙ ЦИКЛ
Робота ніколи не була такою легкою!
Вигнуті передні коромисли навантажувача полегшують навантаження на самоскид, а механічне самовирівнювання допомагає в роботі оператора. Функція повернення до копіювання неабияк зменшує навантаження на оператора в повторюваних вантажних операціях і прискорює весь цикл загалом. Чудова оглядовість навантажувача та функція механічного самовирівнювання неабияк спрощують навантаження й розвантаження піддонів.
ПРЯМНІ КОРОМИСИЛА ПОГРУЗУВАННЯ
Великий виліт під час навантаження, низька вартість обслуговування
Для професіоналів, яким потрібна велика висота розвантаження, або для тих, хто працює переважно зворотною лопатою, прямі коромисли навантажувача є ідеальним рішенням. Така конструкція робить коромисла навантажувача менш складними з мінімальною кількістю точок змащення и покращеною оглядовістю в передньому напрямку. Прямі та довгі коромисли мають шарнірний палець на 8 см вище, порівнюючи зі стандартними вигнутими коромислами, водночас показники навантаження та відриву залишаються без зміни. Функція самовирівнювання утримує ківш у правильному положенні під час підіймання вантажу, знімаючи ризик висипання матеріалу.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ШТАНДУ CASE CONSTRUCTION
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ШКІРТЕХНИКИ І ЗАПЧАСНОСТІ CASE
Гусеничні бульдозери Case вирізняються найкращою в класі технологією силового передавання, яка дає змогу отримати чудову тягову потужність і виняткове зусилля на відвалі під час поворотів. Бульдозери Case залучають у повороті обидві гусениці, що підвищує ступінь утримання матеріалу в підвалі та загальну продуктивність. Комфортна платформа оператора з інтуїтивно зрозумілими органами керування та чудовою оглядовістьюж ще більше підвищують продуктивність і зручність роботи оператора.
МОДЕЛЬНИЙ РЯД КУСЕНИЧНИХ БУЛЬДОЗОРІВ CASE
Гусеничні бульдозери | |||||
Модель | Макс. вага, кг | Тип двигуна | Макс. потужність, кВт/л.с | Макс. тягове зусилля, кН | Місткість відвала, м.куб |
Подовжена ходова | |||||
850L XLT | 10 534 | Case Family IV,667TA/E66 | 74 кВт / 99 л.с | 178 | 1,77 |
1150K XLT | 14 623 | Case Family IV,667TA/EDJ | 97 кВт / 130 л.с | 213 | 2,9 |
1650L XLT | 18 250 | Case Family IV,667TA/EDJ | 116 кВт / 156 л.с. | 275 | 3,1 |
1850K LT | 22 390 | Case Family IV,667TA/EED | 145 кВт/194 л.с. | 290 | 5,6 |
1850K XLT | 23 469 | Case Family IV,667TA/EED | 145 кВт/194 л.с. | 290 | 5,6 |
2550 | 30 400 | Cummins 6CTAA 8.3 | 257 кВт / 345 л.с. | 450 | 7 |
3550 | 39 100 | Cummins QSM 11 | 257 кВт / 345 л.с. | 576 | 11,4 |
Поширена ходова | |||||
850L WT | 10 815 | Case Family IV,667TA/E66 | 74 кВт / 99 л.с | 178 | 1,93 |
1150K WT | 14 990 | Case Family IV,667TA/EDJ | 97 кВт / 130 л.с | 213 | 3,2 |
1650L WT | 18 952 | Case Family IV,667TA/EDJ | 116 кВт / 156 л.с. | 275 | 3,1 |
З низьким тиском на землю/("болотник") | |||||
850L LGP | 11 036 | Case Family IV,667TA/E66 | 74 кВт / 99 л.с | 178 | 2,09 |
1150K LGP | 15 304 | Case Family IV,667TA/EDJ | 97 кВт / 130 л.с | 213 | 3,35 |
1650L LGP | 19 327 | Case Family IV,667TA/EDJ | 116 кВт / 156 л.с. | 275 | 3,2 |
1850K LGP | 24 740 | Case Family IV,667TA/EBF | 157 кВт/210 л.с. | 290 | 5,4 |
ГУСЕНИЧНІ БУЛЬДОЗЕРІ СЕРІЇ L
ПІДХОДЯКА ТЕХНИКА ДЛЯ ГУСЕНІЧНИХ БУЛЬДОЗОРІВ СЕРІЇ L:
- ІНФРАСТРУКТУРА
- ЗЕЛЬСКЕ ХОЗЯВЛЕННЯ
- ПЕРЕРАБЕННЯ ВІДХОДІВ
- ГУСЕНИЧНІ БУЛЬДОЗЕРИ
РУХ ГУСЕНІЧНИХ БУЛЬДОЗОРІВ СЕРІЇ L:
ОТ 130 ДО 156 Л.С.
Гусеникові бульдозери CASE призначені і для точного розподілу ґрунту та для важких робіт із переміщення землі.
ОСОБЕННОСТИ
РУХ І ТРАНСМІСІЯ
ПОТУЖНІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ
Будівельні позиції в тягових зусиллях: гідростатична трансмісія та двигун із системою common rail забезпечують найкращі в класі тягові зусилля й показники керованості. Всі робочі параметри можуть бути налаштовані оператором для досягнення найкращої керованості машини та мінімізації часу робочого циклу. Продуктивність, посилена електронікою: органи керування в кабіні забезпечують широкий вибір електронних налаштувань і автоматичних функцій, що полегшують роботу оператора. Ці параметри, а також найнижчий на ринку рівень шуму машини знижують до мінімуму втому оператора під час роботи впродовж довгого робочого дня. Швидке обслуговування: Відхилювана кабіна відкриває повний доступ до всіх головних компонентів і дає змогу обслуговувати машини серії L із рівня землі за будь-якого типу ремонту.
ДВІГАТЕЛЬ FPT INDUSTRIAL TIER3
Новітній двигун із системою впорскування common rail забезпечує найкращі показники таких параметрів, як швидкість реакції на навантаження, максимальний крутний момент, потужність і паливна економічність. Цей двигун, обладнаний турбокомпресором і проміжним охолоджувачем типу «повітря-повітря», використовує сучасну технологію багатофазного впорскування, завдяки якій досягається максимальний запас крутного моменту та максимальна паливна ефективність у разі зниження шуму та вібрації двигуна.
ОГРОМНИЙ ЗАПАС ПОТУЖНОСТІ
Потужний двигун FPT гарантує великий запас крутного моменту під навантаженням. Коли зусилля опору зростає, а оберти двигуна знижуються, запас крутного моменту в 16% швидко відновлює швидкість і потужність двигуна. У результаті маємо постійно високі робочі характеристики двигуна та високі тягові показники машини. Крім того, великий крутний момент на низьких обертах зменшує знос двигуна.
ДВХОПОТОВА ГІДРОСТАТИЧНА ТРАНСМІСІЯ
Повністю перероблена схема трансмісії гарантує найкращі в класі тягові характеристики та абсолютну маневровість, характерну для гідростатичних трансмісій. Потрійне зниження в віконцевих приводах гарантує високий момент передавання зусилля на землю, у разі зниження робочих напруг у всій системі та підвищення загальної ефективності.
МІЧНА ГАГОВА ЧАСТИНА
Ходова частина гусеничних бульдозерів Case спроєктована так, щоб працювати в найважчих умовах експлуатації. Обидві моделі 1150L і 1650L пропонуються в варіанті подовженої ходової частини XLT, що забезпечує чудове тягове зусилля й одночасно найвищу точність переміщення і вирівнювання ґрунту.
ПОВНОПОВОРОТНИЙ ВІДВАЛ PAT — СТАНДАРТ ДЛЯ ОБЕХ МОДЕЛЕЙ
Завдяки повноповоротному відвалу PAT (Power Angle Tilt — силовий поворот і перекос) оператор виконує роботу швидше, легше та з великим комфортом, досягаючи високої продуктивності в найрізноманітніших робочих умовах. Такий відвал є ідеальним рішенням для цього класу бульдозерів, які використовуються під час підготовки робочих майданчиків у житловому, комерційному, комунальному будівництві, а також під час будівництва доріг і мостів.
ПРОСТЕ ОГЛЯДАННЯ — ДОСТУП З РІВНЯ ЗЕМЛІ Й ВІДКЛАДНА КОБІНА
Бульдозери Case спроєктовані так, щоб забезпечити доступ із рівня землі до всіх точок контролю та періодичного обслуговування. Завдяки цьому обслуговування стає простішим, а термін експлуатації машини збільшується. Крім того, кабіна, що відхиляється, відкриває повний доступ до всіх головних компонентів навіть у разі екстраординарного обслуговування.
НАСТРАВАНІ ОРГАНИ КЕРУВАННЯ
ПОТУЖНІ Й ПІДВИЖНІ
Оператор повністю контролює всю міць бульдозера серії L. За допомогою електрогідравлічного джойстика оператор налаштовує чутливість реверсу та рулення так, як йому потрібно для досягнення швидких і ефективних робочих циклів. Педаль деселератора настроюється або тільки на зменшення швидкості ходу, або на зменшення і швидкості ходу, і обертів двигуна.
РЕГУЛЬОВАНИЙ НАКЛОН ВІДВАЛА
Гідравлічна система відвала обладнана потужними циліндрами, які дають змогу керувати відвалом точно та з малими зусиллями. Нахил відвала встановлюється механічно в межах 55-60 градусів для відповідності наявним умовам роботи та типам ґрунтів.
ЧУДОВА ОБОРНІСТЬ
Кабіна серії L спроєктована з позицій продуктивності, комфорту та безпеки оператора. Завдяки чудовій оглядовості оператор працює впевнено та продуктивно в будь-яких умовах. Сидіння на повітряній підвісці дає змогу кожному налаштувати для себе ідеальне робоче місце. Потужний кондиціонер повітря, а також найнижчий рівень шуму, забезпечують чудове робоче середовище та знижують навантаження на оператора впродовж довгого робочого дня.
ГУСЕНИЧНІ БУЛЬДОЗЕРІ СЕРІЇ M
ПІДХОДЯКА ТЕХНИКА ДЛЯ ГУСЕННИХ БУЛЬДОЗЕРІВ СЕРІЇ M:
- ІНФРАСТРУКТУРА
- ЗЕЛЬСКЕ ХОЗЯВЛЕННЯ
- ПЕРЕРАБЕННЯ ВІДХОДІВ
- ГУСЕНИЧНІ БУЛЬДОЗЕРИ
РОБОДІЯ ВАГА ГУСЕНИЧНИХ БУЛЬДОЗЕРІВ СЕРІЇ M
ОТ 20213 КГ
Гусеничні бульдозери Case провирізняються найкращою в класі технологією силової передачі.
ОСОБЕННОСТИ
ПІДВИЩА ПРОДУКТИВНІСТЬ
ПОТУЖНІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ
Лідер у тягових характеристиках: Гідростатична трансмісія та двигун із живленням за загальною паливною магістраллю забезпечують показники з керованості та тягових характеристик. Оператор може налаштувати під себе всі робочі параметри машини для досягнення найкращої керованості та високої швидкості вповнення робочих циклів.
РУХ НОВОГО ПОКОЛЕННЯ
Сучасний двигун із загальною паливною магістраллю забезпечує найвищі показники економії палива, величини крутного моменту та швидкості реакції на навантаження. Процес горіння палива оптимізований для отримання максимальної ефективності, яка досягається завдяки високій температурі горіння та використанню на 100% чистого охолодженого повітря, у разі відділення забору повітря від вихлопного тракту.
ПОТУЖНІСТЬ, ЯКА НЕ КОНЧАЄТЬСЯ
Потужний двигун FPT гарантує великий запас крутного моменту під навантаженням. Коли зусилля опору зростає, а оберти двигуна мають тенденцію до зниження, двигун підвищує потужність на 16% з підвищенням обертів до 1800 об/хв. У результаті маємо високі тягові характеристики та постійні робочі показники. Крім того, здатність двигуна працювати з високим крутним моментом за низьких обертів зменшує знос двигуна.
ВИКОРИСТАННЯ ПЛАСТКА ЕЛІКТРОНИКА
ПОТУЖНІ Й ПІДВИЖНІ
Оператор повністю контролює величезну потужність бульдозера серії M. Електрогідравлічний джойстик дає змогу оператору настроїти параметри реверсування ходу та кермового керування, як йому потрібно для досягнення швидких і ефективних робочих циклів. Педаль деселератора може бути налаштована тільки на зменшення швидкості руху або на зменшення і швидкості руху, і швидкості двигуна.
АВТОМАТИЧНІ ФУНКЦІЇ ВІДВАЛА
Просунута електроніка забезпечує оператора особливими функціями, додатковими до стандартних рухів вивала:
бортовий комп'ютер настроюється безпосередньо на джойстику;
реакція відвала встановлюється вибором одного з трьох рівнів чутливості;
кнопка грейдування негайно знижує швидкість руху відвала на 50% для досягнення точнішого очищення ґрунту;
режим струшування дає змогу оператору швидко очищати від матеріалу, особливо під час роботи на клейкому ґрунті.
ЧУДОВА ОБОРНІСТЬ
Кабіна серії M спроєктована так, щоб доставити оператору необхідний комфорт, безпеку та експлуатаційні якості. Нове розміщення кабіни зі зсувом до передньої частини машини забезпечує повну оглядовість відвала. За будь-якої роботи оператор діє з повною впевненістю та з високою продуктивністю. Сидіння на повітряній підвісці легко регулюється, так що кожен оператор може настромити для себе ідеальне робоче місце. Потужна система кондиціонування повітря, а також найнижчий у класі рівень шуму, забезпечують якісну робочу атмосферу та знижують навантаження на оператора впродовж усього довгого робочого дня.
ШВИДКИЙ ДОСТУП ДЛЯ ОГЛЯДАННЯ З РІВНИЮ ЗЕМЛІ
ПРОСТОТА І ЗРУЧНІСТЬ
Гідростатична трансмісія характеризується меншою складністю і вимагає менше витрат на обслуговування, порівнюючи з традиційною трансмісією. Нижні пластини внизу машини забезпечують чудовий доступ до компонентів керування й трансмісії. Оконечний привод встановлений на головній рамі бульдозера та допускає зняття, водночас гідростатичні компоненти залишаються на місці. До трансмісії можна отримати доступ навіть через підлогу кабіни, тож обслуговувати можна прямо на робочому майданчику.
ШВИДКЕ ЗАПРАЖЕННЯ
Точки заправки (паливо/гідравлічна олива) зручно розташовані позаду кабіни в добре захищеному місці. Повсякденне обслуговування здійснюється швидко завдяки спеціальним щаблім, які роблять доступ простим і безпечним.
ДОСТУП С УРОВНЯ ЗЕМЛИ ПРИ ОБСЛУЖИВАНИИ
Нова суцільна головна рама дає змогу обслуговувати всі основні точки контролю прямо з рівня землі, досить просто відкрити широкі бічні панелі. Точки контролю рівнів олив, стан акумуляторів, електричних компонентів, фільтрів і аварійний вимикач раціонально згруповані та чітко розрізняються завдяки колірному кодуванню. З машиною серії M ви будете швидко готові до початку вашої робочої зміни.
ПОПУЛЯРНІ МОДЕЛІ ГУСЕНІЧНИХ БУЛЬДОЗОРІВ СЕРІЇ M:
- 2050M
ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВАЖИВ
20213 — 20871 кг
РУХ
232 л.с. / 173 кВт
МОДЕЛЬНЫЙ РЯД СПЕЦТЕХНИКИ CASE
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ШТАНДУ CASE CONSTRUCTION
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ СПЕЦТЕХНИКИ І ЗАПЧСТИН CASE
Екскаватори CASE у всіх своїх компонентах, і зовнішніх, і внутрішніх, побудовані з огляду на ваші інтереси, тому вони дають більше потужності, більше стійкості, більше комфорту та більше керування. Вам потрібна неабияка потужність, продуктивність, швидкість робочого циклу — і все в одному проєкті? CASE має таку машину прямо для вас — від малих і середніх машин до екскаваторів повного розміру.
МОДЕЛЬНИЙ РЯД ЕКСКАВАТОРІВ CASE (Кейс)
Мініекскаватори | ||||
Модель | Макс. вага, кг | Тип двигуна | Макс. потужність, кВт/л.с. | Макс. глибина копання, мм |
CX15B | 1480 | Mits. L3E-W231KBS | 11.3 кВт/15 л.с. | 2 200 / 2 400 |
CX17B ZTS1 | 1650 | Mits. L3E-W231KBS | 11.3 кВт/15 л.с. | 2 150 / 2 370 |
CX18B2 | 1780 | Mits. L3E-W231KBS | 11.3 кВт/15 л.с. | 2 200 / 2 400 |
CX20B ZTS3 | 2100 | Yanmar 3TNV82A | 17 кВт/23 л.с. | 2650 |
CX22B ZTS4 | 2550 | Yanmar 3TNV82A | 17 кВт/23 л.с. | 2650 |
CX27B ZTS | 2630 | Yanmar 3TNV82A | 17 кВт/23 л.с. | 2790 |
CX31B ZTS | 3140 | Yanmar 3TNV88A | 22 кВт/30 л.с. | 3100 |
CX36B ZTS | 3720 | Yanmar 3TNV88A | 22 кВт/30 л.с. | 3350 |
CX40B ZTS | 4340 | Yanmar 4TNV88A | 32 кВт / 43 л.с. | 3660 |
CX50B ZTS | 4770 | Yanmar 4TNV88A | 32 кВт / 43 л.с. | 3900 |
1. Гідравлічно складана/розсувна ходова | ||||
2. Гідравлічно складана/розсувна ходова | ||||
3. Тільки навіс | ||||
4. Тільки з кабіною | ||||
Примітка: ZTS — Конструктивна особливість: ні противага, ні передня частина верхньої рами не виходять за межі гусениці під час повороту машини! Всі перераховані вище характеристики вказані на машини з гумовими гусеницями! |
Колісні екскаватори | ||||
Модель | Макс. вага, кг | Тип двигуна | Макс. потужність, кВт/л.с | Макс. глибина копання, м |
WX 95 | 10000 | Case Family III,445TA/MNB | 74 кВт / 99 л.с | 4,29 |
WX125 | 12 600 | Case Family III,445TA/MLL | 84 кВт / 112 л.с | 4,84 |
WX145 | 15 850 | Case Family III,445TA/MLH | 90 кВт / 121 л.с | 5,5 |
WX165 | 18 500 | Case Family III,667/MEC | 105 кВт/141 л.с. | 6 |
WX185 | 20 450 | Case Family III,667TA/MEB | 118 кВт / 158 л.с. | 6 |
WX210 | 22 000 | Case Family III,667TA/MEE | 129 кВт/173 л.с. | 6,3 |
WX240 | 24 300 | Case Family III,667TA/MEE | 129 кВт/173 л.с. | 6,4 |
Гусячні екскаватори з великим вильотом стріли — для зачищення каналів | |||||
Модель | Макс. вага, кг | Тип двигуна | Макс. потужність, кВт/л.с | Макс. виліт уперед, м | Макс. глибина копання, м |
CX75SR LR | 8 440 | Isuzu AU-4LE2X | 40 кВт / 53,6 л.с | 8,93 | 6,41 |
CX130B LR | 15 200 | Isuzu AU-4JJ1X | 70.9 кВт/95 л.с. | 13,1 | 10,13 |
CX210B LR | 22 979 | Isuzu 4HK1X | 117 кВт / 157 л.с. | 15,6 | 12 |
CX240B LR | 28 000 | Isuzu 4HK1X | 132 кВт/177 л.с. | 18,32 | 14,56 |
CX330 LR | 39 400 | Isuzu AA-6HK1XQB | 185 кВт/248 л.с. | 21,05 | 16,75 |
Гусеничні екскаватори з коротким радіусом розвороту | ||||
Модель | Макс.віс, кг | Тип двигуна | Макс. потужність, кВт/л.с | Макс. глибина копання, м |
CX75SR | 7 919 | Isuzu AU-4LE2X | 40 кВт/54 л.с | 4,54 |
CX135SR | 13 440 | Isuzu AU-4JJ1X | 70,9 кВт/95 л.с | май.91 |
CX225SR | 24 141 | Isuzu AU-4HK1X | 114,4 кВт/153 л.с. | 6,7 |
Машини для перевантаження матеріалу | |||||
Модель | Макс. вага, кг | Тип двигуна | Макс. потужність, кВт/л.с | Макс. виліт уперед, м | Макс. висота підіймання (по пальці), м |
WX210 Industry | 22 000 | Case Family III,667TA/MEE | 129 кВт/173 л.с. | 10,5/11,8 | 11,8/13 |
WX240 Industry | 24 300 | Case Family III,667TA/MEE | 129 кВт/173 л.с. | 11,8 | 13 |
CX240B MH | 27 800 | Isuzu AH-4HK1X | 132 кВт/177 л.с. | 11,42 |
12,63 |
Машина для зносу будівель | ||||||
Модель | Макс. вага, кг | Тип двигуна | Макс. потужність, кВт/л.с | Макс. виліт уперед, м | Макс. робоча висота, | Макс. вага навісного обладнання, кг |
CX330 HRD | 43 400 | Isuzu AA-6HK1XQB | 185 кВт/248 л.с. | 11,5 | 20,5 | 2500 |
CX470B HRD | 61 040 | Isuzu AH-6UZIXYSS | 270 кВт/362 л.с. | 14,24 | 27,14 | 3000 |
ВЕЛИКІ З ПРОДУКТИВНІ, ІДЕАЛЬНІ ДЛЯ ГОРОДСКИХ ПЛАВЕЙ
Екскаватори CASE серії MSR ідеально підходять для міських будівельних майданчиків, тому що рівень їхнього зовнішнього шуму надзвичайно низький, а працювати вони можуть в найобтягадніших умовах. Інтелектуальна гідравлічна система й інноваційні рухові технології дають унаслідок виняткової паливної економності. Видатна керованість і вантажність дадуть змогу вам переміщати більше матеріалу за менший час, забезпечуючи вашу високу продуктивність.
ПІДХОДЯКА ТЕХНИКА ДЛЯ:
- ЗЕЛЬСКЕ ХОЗЯВЛЕННЯ
- РОБОТИ У ЧОРТЕ ГОРОДА
- ІНФРАСТРУКТУРА
ОСОБЕННОСТИ
УНІКАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ TIER 4 FINAL!
Унікальна технологія Tier 4 Final!
НІТ РЕГЕНЕРАЦІЇ САЖІВОГО ФІЛЬТРА (DPF), ТІЛЬКИ ОКСИСНИЙ КАТИЛІЗАТОР (DOC)
Наші середні екскаватори відповідають вимогам стандарту Tier 4 Final без потреби в сажовому фільтрі (Diesel Particulate Filter — DPF). Це означає, що немає потреби в регенерації цього фільтра, немає витрати палива на спалювання сажових частинок і немає потреби в заміні цього дорогого фільтра DPF. Шкідливий вихлоп мінімізується завдяки скороченню споживання палива в ефективному двигуні із системою впорскування common rail і завдяки новітній системі змінного керування рециркуляцією вихлопного газу з охолодженням. Подальше скорочення шкідливого вихлопу відбувається завдяки хімічній реакції в окисному каталізаторі (Diesel Oxidation Catalyst — DOC). Каталізатор DOC не потребує заміни, він стоїть упродовж усього терміну експлуатації машини. Ця система надзвичайно ефективна та дуже проста.
ПОТУЖНІСТЬ ВСІХДУ В НАЛИЧІ...
Середні екскаватори серії C обладнуються вельми надійним 4-циліндровим 56-підсиленим двигуном Isuzu. Система турбонаддуву разом із проміжним охолоджувачем забезпечують швидку та потужну реакцію на навантаження й роблять свій внесок у генерацію більшої потужності на кожну краплю палива!
...а паливо використовується тільки коли потрібно!
Стандартна система автоматичного холостого ходу заощаджує паливо та скорочує шкідливі вихлопи, автоматично зменшуючи швидкість двигуна (до 1200 об./хв) через 5 секунд бездіяльності машини. Якщо це триває ще деякий час, функція зупинки холостого ходу виявляє, що тримається низький холостий хід і автоматично зупиняє двигун, що дає велику економію палива, знижує викид шкідливих частинок і зменшує шумність.
Обидві функції, автоматичний холостий хід і зупинок холостого ходу, можуть бути легко вимкнені з приладової панелі. Багатофазний упорскування електронної системи common rail оптимізує процес горіння, що дає в результаті велику економію палива, зниження вихлопу шкідливих частинок і зменшення рівня шуму.
Три робочі режими (SP, H, Auto) дають додаткову економію палива без зниження робочих характеристик.
A РЕЖИМ A (Автоматичний) найкраще підходить для підіймання вантажів, вирівнювання та робіт, що вимагають високої точності.
H РЕЖИМ H (завдовжки) забезпечує найкращий баланс між продуктивністю й економією палива.
SP РЕЖИМ SP (Пріоритет швидкості) дає додатковий запас швидкості та потужності для найвідповідальніших робіт, що вимагають максимальної продуктивності.
ТИП СТРІЛ ДЛЯ ВСІХ ПОТРЕБНОСТІВ
Стріла зі зміщенням — збільшує робочу зону без переміщення машини. Зручна під час бічного копання завдяки чудовому огляду ковша або іншої гармати. Мінімальна робоча дистанція дає змогу працювати в дуже вузьких місцях.
Моноблокова стріла — може працювати в межах 2920 мм (1630 мм розворот спереду + 1290 мм розворот ззаду). Така моноблокова стріла на великих екскаваторах забезпечує видатну міцність і надійність.
Стріла з розворотом — чудова маневровість і максимальний виліт. Вельми солідний кут розвороту (80° вліво; 45° вправо) і чудова оглядовість у всіх напрямках сприяють підвищенню продуктивності.
ПРОСТЕ ОБСЛУЖЕННЯ
ДОСТУП С УРОВНЯ ЗЕМЛИ
Гідравлічна система, фільтри, двигун і радіатори — все легко доступно з рівня землі, що дає змогу проводити операції обслуговування просто, безпечно та швидко. Компонування машини загалом оптимізоване з пріоритетом простоти обслуговування. Досягнуть видатного результату: поліпшення на 40% індексу придатності до обслуговування SAE.
Зручний доступ у кабіні
Внутрішній рециркуляційний фільтр кондиціонера повітря й коробка запобіжників зручно розміщені всередині кабіни.
УПРОЩЕННА ДІАГНОСТІКА
Вбудована моніторна система містить систему самодіагностики, яка попереджає оператора про засмічення повітряного, оливного або гідравлічного фільтрів, нагадує про потребу обслуговування, запобігає поломкам машини.
Тривалі інтервали обслуговування
Система згоряння з низьким виходом сажі та брак регенерації мінімізують деградацію оливи та дають змогу збільшити інтервали заміни оливи.
ДОДАТКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Стандартний повноколірний монітор розташований зручно та легко зчитується, але створює водночас мінімальний вплив на огляд уперед і праворуч. Кожна машина обладнується ефективним автоматичним кондиціонером повітря, що створює в кабіні приємний клімат завдяки 6 вентиляційним отворам і високій швидкості потоку повітря до 430 м3/сек. Новий кондиціонер не тільки на 20% потужніший за попередню модель, але й істотно тихіший. Ще одна особливість — камера заднього огляду гарантує безпеку на робочому майданчику та знижує стомлюваність оператора.
БЕСКОМПРОМИССНАЯ БЕЗОПАСНОСТЬ
УЛУЧШЕННАЯ ОБЗОРНОСТЬ
Велика кабіна з величезною площею скління забезпечує чудову оглядовість по всьому колу, на ківш або гарматі, роблячи роботу простішою й безпечнішою. Ліва стійка була видалена, а поверхні скління зліва, спереду та праворуч істотно збільшені.
ВОГРОМНА ПРОСТАННІСТЬ
Моделі CX75C і CX80C мають таку ж кабіну, що й великі екскаватори CASE, унаслідок чого є дуже багато місця для ніг, ступень і рук, працюють опції регулювання сидіння й важелів керування, інші функції, зазвичай доступні тільки на машинах понад старших категорій. Просвітлення між джойстиком і важелем руху збільшене на 31%!
Простір для ніг більший на 11%
Кабіна ширша на 7%
ПОВЫШЕННАЯ БЕЗОПАСНОСТЬ
Кабіна середніх екскаваторів серії C повністю оновлена та відповідає тепер стандартом ROPS і FOPS рівня 2 і гарантує найкращий у класі захист оператора.
Комфорт і довговічність
Оновлена кабіна не тільки безпечніша, але й більш комфортабельна та довговічна. Удари та вібрації ефективно поглинаються рідинною 4-опорною системою монтажу, що забезпечує плавний хід і зменшує рівні шуму в кабіні. Конструкція кабіни тепер складається зі стійок квадратного перерізу, що підвищує її міцність і довговічність.
БЕЗПЕЧНА РОБОТА У СТЕСНЕННИХ МЕСТАХ
Короткі радіуси розвороту спереду та ззаду роблять середні екскаватори серії C найкращим рішенням для ефективної роботи в обмеженому просторі. Компактність мінімізує ризик зламання в міському або дорожньому будівництві, а також ймовірність зіткнення під час розвороту корпусу машини. Плавна й округла форма нової кабіни спеціально досліджена на максимальну надійність і функціональність. Машина CX75C SR може працювати на просторі завширшки менш ніж 3 метри!
МОДЕЛЬНЫЙ РЯД СПЕЦТЕХНИКИ CASE
ВИШЕ ПРИБИЛЬ У КОЖНОМУ РОБОТЕ
Екскаватори CASE забезпечують максимальну продуктивність і паливну ефективність завдяки технологічній і конструктивній досконалості. Маса екскаваторів CASE лежить у діапазоні від 8 до 80 тонн. Високі експлуатаційні характеристики та довговічність — ось що вирізняє екскаватори CASE. Для будь-якої роботи бренд CASE є відповідний для вас екскаватор.
ПІДХОДЯКА ТЕХНИКА ДЛЯ:
- ІНФРАСТРУКТУРА
- РОБОТИ У ЧОРТЕ ГОРОДА
- ПЕРЕРАБЕННЯ ВІДХОДІВ
- РОБОТИ НА КАР'Єрах
ОСОБЕННОСТИ
СТРОЕННА ДОВГОВІЧНІСТЬ
Конструкція гарантує легендарну довговічність і надійність CASE у найважчих умовах експлуатації. Стріла та ручка вирізняються посиленнями з кованої сталі та зменшеними допусками в зчленуваннях, завдяки чому збільшується термін експлуатації компонентів і скорочуються непровідні втрати часу. Полімерні шайби на стрілі та ручки зменшують знос і збільшують сервісні інтервали. Синтетичний гідравлічний фільтр зменшує ступінь забруднення системи, у такий спосіб скорочуючи витрати на обслуговування та збільшуючи час життя машини.
НИЗКІ ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ РОЗХОДИ
Економний і потужний двигун, який відповідає вимогам стандарту Tier III за вихлопом, гарантує низький рівень споживання палива. Мала витрата та великий паливний бак дають змогу заправляти паливом із періодом понад 2 днів. Система збільшених інтервалів обслуговування дає змогу істотно збільшити періодичність змащення всіх зчленувань обладнання, порівнюючи з машинами, що конкурують. Усі фільтри та точки заправлення рідин згруповані та розташовуються в легкому доступі. Радіатори двигуна та гідравліки розташовані пліч-о-пліч, що забезпечує ефективне охолодження та простий доступ для очищення. Опційний потужний заправний насос із функцією автостопу скорочує час на дозаправлення.
ВИРОТКІСТЬ
ПОТУЖНІСТЬ І ШВИДКІСТЬ
Добре знайома система робочих режимів пропонує 3 режими потужності для забезпечення різних потреб замовників.
РЕЖИМ A: роботи, що вимагають високої точності, підіймання вантажів, вирівнювання.
РЕЖИМ H: найкращий баланс між продуктивністю й економією палива.
РЕЖИМ SP: додатковий запас швидкості та потужності для найвідповідальніших робіт, що вимагають максимальної продуктивності.
Функція Auto Power boost (Автоматичне підвищення потужності) — автоматично підвищує тиск гідравліки у разі виникнення важких робочих умов. Новітня гідравлічна система забезпечує високі зусилля відриву, велику швидкість і крутний момент розвороту корпусу, що дає в результаті швидкі робочі цикли. Електронне керування швидкістю й потужністю знижує витрату палива та дає чималу вигоду з погляду продуктивності.
ПРИНЦИПИ КОМФОРТУ
КОМФОРТ ОПЕРАТОРА
Широка кабіна залишає багато місця для ніг оператора, а велика поверхня скління створює в оператора відчуття відкритого простору. Оптимальний комфорт для будь-якого оператора забезпечується інтуїтивно чіткими, ергономічно розташованими органами керування та зручним кріслом, яке може бути повністю розкладене. Крім того, встановлення кабіни на рідинних опорах і звукоізоляція найвищого класу знімають стреси та втому оператора, завдяки чому зростає його продуктивність і якість роботи. Консолі з чотирма положеннями та функцією повернення до зробленого раніше встановлення створюють необхідну зручність для операторів будь-якої комплекцій і запитів.
БЕЗПЕКА Й ОБСЛУЖЕННЯ
Велика площа скління з цітковим вікном із правого боку забезпечує повну кругову оглядовість. Рамна конструкція має механічну жорсткість втричі вищу, порівнюючи з попередніми моделями, та зменшує вплив шуму та вібрацій на оператора. Регульована консоль керування ергономічного дизайну спрощує вибір робочого режиму та підвищує комфорт і безпеку.
МОДЕЛЬНЫЙ РЯД СПЕЦТЕХНИКИ CASE
ЯКІСТЬ CASE
Колісні екскаватори вирізняються компактним корпусом, який забезпечує високі робочі характеристики підйому та копання. Спроєктовані, щоб працювати. Побудовані, щоб виконувати.
ПІДХОДЯКА ТЕХНИКА ДЛЯ:
- ІНФРАСТРУКТУРА
- ПЕРЕРАБЕННЯ ВІДХОДІВ
- РОБОТИ У ЧОРТЕ ГОРОДА
ОСОБЕННОСТИ (СЕРІЯ 8)
ПОТУЖНІСТЬ І КОНТРОЛЬ
Колісні екскаватори розроблені так, щоб забезпечувати максимальну продуктивність і точність. Вся міць гідравліки міститься під керуванням інтелектуальної гідравлічної системи CASE (CASE Intelligent Hydraulic System — CIHS), яка ґрунтується на одному комп'ютерному модулі підтримує чудову керованість і спрощує процедури діагностики. У колісних екскаваторах CASE використовується 3-насосна гідравлічна система, причому один насос призначений для функції розвороту корпусу. Така організація системи забезпечує безперервність рухів і дає змогу оператору керувати кількома функціями відразу та завдяки цьому отримати плавну та продуктивну якість копання. Колісні екскаватори CASE обладнуються інтелектуальною системою керування розворотом (CASE Intelligent Swing system — CIS), яка дає змогу оператору підлаштовувати швидкість розвороту корпусу під будь-які робочі умови.
Для поліпшення адаптації машини до виконання конкретних завдань були реалізовані два нові робочі режими, які легко перемикаються на джойстику — STANDARD MODE (СТАНДАРТНИЙ РЕЖИМ), призначений для загальних робіт і точного вирівнювання за максимальної економії палива, і POWER MODE (МОЩНИЙ РЕЖИМ) для забезпечення максимальної продуктивності та найшвидших робочих циклів. Функція Automatic Powerboost (Автоматичне підвищення потужності) максимально підвищує робочі характеристики у важких операціях відриву та підйому. Функція Power Limit Control (керування лімітом потужності) відстежує двигун і гідравлічні насоси для оптимізації вихідної потужності.
ПОВНА УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ
Потік і тиск, що подається на змінні гармати, легко налаштовуються, причому можна запам'ятати до 12 налаштувань під різні гармати.
НИЗКІ ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ РОЗХОДИ
Економний і потужний двигун, який відповідає вимогам стандарту Tier III за вихлопом, гарантує низький рівень споживання палива. Мала витрата та великий паливний бак дають змогу заправляти паливом із періодом понад 2 днів. Система збільшених інтервалів обслуговування дає змогу істотно збільшити періодичність змащення всіх зчленувань обладнання, порівнюючи з машинами, що конкурують. Усі фільтри та точки заправлення рідин згруповані та розташовуються в легкому доступі. Радіатори двигуна та гідравліки розташовані пліч-о-пліч, що забезпечує ефективне охолодження та простий доступ для очищення. Опційний потужний заправний насос із функцією автостопу скорочує час на дозаправлення.
ВИРОТКІСТЬ
СИРОВА ПЕРЕДАВАННЯ
Привод наших колісних екскаваторів здійснюється за допомогою повністю автоматичної гідростатичної трансмісії Powershift з перемиканням під навантаженням і посилених мостів ZF, що забезпечують чудове зчеплення з ґрунтом і швидке переміщення між робочими майданчиками. Точне та не потребує зусиль кермове керування забезпечується вдосконаленою орбітрольною системою. Великий кермовий кут полегшує маневрування в обмежених зонах. Функція повзучого ходу та великий дорожній просвіт дають змогу машині легко справлятися з найважчими робочими умовами. Чудове тягове зусилля характерне для всіх наших машин, а мости мають функцію автоблокування для забезпечення максимальної стійкості під час роботи без стабілізаторів. Багатодискові оливозавантажені гальма та збільшені до 2000 годин інтервали зміни оливи додатково знижують вартість володіння й експлуатації для наших замовників.
АБСОЛЮТНА СТІЙКІСТЬ
Нова конструкція колісних екскаваторів дає змогу абсолютно стійко працювати прямо на шинах. Наші екскаватори завжди вирізнялися міцністю конструкції й ґрунтовною якістю споруди. Нові моделі не є винятком, і забезпечують стійку робочу платформу за всіх варіантів шасі — з відвалом, з відвалом і стабілізаторами або зі стабілізаторами спереду та ззаду. Відвал із паралельною кінематикою виготовлений особливо міцним і має закруглену форму для кращого утримання матеріалу.
БЕЗПЕКА Й ОБСЛУЖЕННЯ
ПРОСТЕ ОБСЛУЖЕННЯ
Великі та широко відчинені дверцята відкривають повний доступ до всіх точок обслуговування. Операції обслуговування виконуються легко та швидко завдяки згрупованим і легкодоступним точкам змащення, а також фільтрам, розташованим у чудовій доступності в задній частині машини. Збільшені інтервали обслуговування обладнання (до 500 годин) максимізують час готовності та знижують експлуатаційні витрати.
КОМПОНОВЛЕННЯ РАДІАТОРІВ
Розміщення радіаторів бік об бік забезпечує екстремально надійні характеристики охолодження й спрощує їхнє очищення. Передня сітка захищає радіатори від пилу, збільшуючи інтервали між чищенням.
БЕЗОПАСНАЯ РАБОТА ОБОРУДОВАНИЯ
Циліндри стріли обладнуються клапанами безпеки в стандартній комплектації. Додаткова безпека гарантується повним комплектом для вантажних робіт (клапани безпеки на колодці, підіймальний гак, пристрій попередження про перевантаження), а також посиленим тримачем грейфера, які пропонуються в опції.
КАБІНА ROPS/FOPS
Кабіна посиленої конструкції сертифікована за стандартами ROPS і FOPS.
ПРИНЦИПИ КОМФОРТУ
КОМФОРТ ВИСдалОГО КЛАСУ
Кермова колонка, що нахиляється, має безперервне регулювання, щоб створити для оператора найкраще робоче положення; органи керування індивідуально налаштовуються відповідно до уподобань оператора; крісло на повітряній підвісці з нагріванням, обладнане ергономічними підлокітниками та педалями, робить робоче місце оператора найкращим із можливих. Тоноване безпечне скління, протисонячні шторки та прозорий захист від дощу над переднім вікном додають комфорту робочим умовам, а автоматичний кондиціонер повітря підтримує в кабіні комфортабельний клімат для підвищення продуктивності. Ящик підігрівання й охолодження, багато відсіків для зберігання речей, радіо з підтримкою USB, мікрофон для переговорів у режимі handsfree, передній додатковий порт і гніздо живлення 12 В доповнюють комфорт робочого місця оператора.
ЛЕГКІСТЬ В РОБОТЕ
Розміщення органів керування дає змогу мінімізувати стомлюваність оператора, причому всі функції та перемикачі, що належать до руху, згруповані в легкому доступі на кермовій колонці. Інформація про машину легко доступна та читана на моніторі всередині кабіни, так що оператор може повністю зосередитися на роботі. Новий поворотний селектор робочого режиму та обертів двигуна спрощує налаштування машини на конкретну робочу ситуацію. Цей поворотний селектор задає низький холостий хід, два режими підіймання вантажів і три режими Eco (Економічний). Він також надає доступ до режиму Heavy (важкого), коли потрібні максимальні параметри екскавації. Нові режим вирівнювання може бути легко активований у режимі Eco або Heavy простим натисканням перемикача на правому джойстику. Відвал і обидва стабілізатори мають пропорційне керування. Кожен стабілізатор керується окремим перемикачем.
РУГОВА ОГЛЯДНІСТЬ
Велика площа скління з безпечними тонованими склами, ціликове вікно з правого боку та велике вікно на даху забезпечує повну кругову оглядовість. Стандартні робочі фари на стрілі та спереду кабіни додатково збільшують оглядовість. Стандартна камера заднього огляду підсилює оглядовість у задньому напрямку.
МОДЕЛЬНЫЙ РЯД СПЕЦТЕХНИКИ CASE
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ШТАНДУ CASE CONSTRUCTION
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ШКІРТЕХНИКИ І ЗАПЧАСНОСТІ CASE
ЯКІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ГРУНТА
Автогрейдери CASE вирізняються потужним двигуном, жорсткою конструкцією А-подібної тягової рами, особливою формою грейдерного відвалу, першим у галузі підіймальним капотом, найкращою в класі придатністю до обслуговування й видатною оглядовістю. Вони забезпечать вам високу продуктивність на найважчих роботах упродовж довгих робочих годин.
ПІДХОДЯКА ТЕХНИКА ДЛЯ:
- ІНФРАСТРУКТУРА
- РОБОТИ НА КАР'Єрах
МОДЕЛЬНЫЙ РЯД ГРЕЙДЕРОВ CASE
Автогрейдери | ||||
Модель | Експлуатаційна маса, кг | Тип двигуна | Макс. потужність, кВт/л.с | Ширина відвала, мм |
845B DHP | 16 400 | Case/FPT 6.7 L | 129 кВт/173 л.с. | 3 658 |
865B VHP | 18 480 | Case/FPT 6.7 L | 164 кВт/220 л.с. | 3 962 |
885B | 20 505 | Case/FPT 6.7 L | 175 кВт / 234 л.с. | 4 267 |
ОСОБЕННОСТИ
ПЕРЕДАТИ ПОТУЖНІСТЬ НА ЗЕМЛЮ
ПЕРЕМІННА КРИВА ПОТУЖНІСТЬ
Заради високої продуктивності
Від грейдерного відвалу унікальної конструкції, який розкочує матеріал у тонку суміш, до економного двигуна Tier 3 з турбокомпресором, який дає змогу досягти робочої швидкості в 43 км/год, і до просторої кабіни заднього встановлення, яка надає оператору винятковий огляд на робоче обладнання машини. Подальше підвищення виконавчих якостей забезпечується системою змінної потужності, яка максимізує робочі показники на високих швидкостях завдяки подвійній (845B/885B) або потрійній (865B) кривій потужності двигуна, що починає діяти з 4-й передавання.
ТЕХНОЛОГІЯ ТОЧНОСТІ ГРЕЙДЕРНОГО ВІДВАЛА
БАГАТОРАДІУСНИЙ ВІДВАЛ
Більше продуктивності за меншої потужності
Термін експлуатації посиленого інволютного грейдерного відвала збільшений завдяки змінному радіусу кривини. Поверхня відвала CASE має три різні радіуси кривини, що забезпечує ефективніше та безперервне різання, перемішування й розкочування матеріалу. Ефект перемішування також важливий у роботах з розподілу матеріалу. Це підвищує стабільність і довговічність дорожньої поверхні.
А-ОБРАЗНА РАМА
Великий термін експлуатації
Стійка А-подібна тягова рама та високоміцне поворотне коло гарантують видатну стабільність. А-подібна тяга має посилену коробчасту конструкцію для підтримки поворотного кола на широкій основі. Це збільшує термін експлуатації круга та компонентів тяги.
ЗУБЕБЕ ПЛАСТНОГО КРУГА З ВЕШНІМ ЗАЧЕПЛЕННЯМ
Нечутливість до ударів
На автогрейдерах CASE встановлюється поворотний круг із зубцями зовнішнього зачеплення. Зовнішні зубці легше очищати, вони мають велику площу контакту, що знижує знос, і забезпечують більший важіль під час повороту відвала під навантаженням. Це означає, що немає потреби в зрізних штифтах або фрикційних муфтах, які зазвичай вимагають перевстановки або ремонту.
АМОРТИЗИВАЛЬНА ЗАХИСТНА СТРІВНІСТЬ ПЛАСТНОГО КРУГА
Захист у важких умовах
Ця опція захищає компоненти поворотного кола. Вона діє як амортизатор і дає грейдерному відвалу обходити перешкоди, а потім повертатися у своє вихідне положення. Пристрій працює автоматично. Ні параметри, ні втручання оператора не потрібні.
ПРИНЦИПИ КОМФОРТУ В КАБІНІ
ВИСОКА ОБЗОРНІСТЬ
Найкращий вигляд на поворотний круг, сідло, грейдерний відвал та ін.
Кабіна задньої установки на грейдерах серії B і скління від підлоги до стелі забезпечують оператору чудовий огляд відкидних бічних дзеркал, грейдерного відвала, поворотного кола, сідла та коліс. У зворотному напрямку пологій згладжений капот дає чудову оглядовість під час руху заднім ходом.
ВЕЛИКА КАБІНА — ВЕЛИКИЙ КОМФОРТ
Робота без стресів
Змонтована на ізолювальних опорах кабіна знижує рівні шуму та вібрації, а отже, стомлюваність оператора. Сидіння класу люкс із регулюванням у поперековій зоні дасть змогу будь-якому оператору почуватися не тільки зручніше, але й працювати продуктивніше. Похилий задній капот, що відхиляються, посилені бічні дзеркала й скління від підлоги до стелі з розморожувачем заднього вікна — все це гарантує повну оглядовість, і в передньому, і в задньому напрямках.
КАБІНА ЗАДНІВ ВСТАНОВКИ
Як треба для роботи
Фірмова, ексклюзивна для галузі оглядовість Case досягається завдяки передній артикуляції та зміщенню кабіни до задньої частини машини. Завдяки передній артикуляції оператор зберігає центральну позицію, коли "гусек" розгорнутий. Така конструкція підвищує оглядовість відвала, поворотного кола, сідла та колеса. Передня артикуляція дає змогу оператору бачити одночасно передню й задню частини машини, без потреби дивитися в бік, коли машина артикульована. Крім того, передня артикуляція забезпечує менший радіус розвороту, що ідеально для подолання кутів і вузьких місць.
ШВИДКЕ ТА БЕЗПЕЧНЕ ОБСЛУЖЕННЯ
ПРОСТИЙ ДОСТУП
Робіть це просто
Коли ви вкладаєте гроші в техніку CASE, вам потрібно, щоб вона працювала довго. Ми так і робимо. Автогрейдери CASE серії B у цьому не виняток. Суцільний підіймальний капот, реверсивний видувальний бруд назовні вентилятор, індикатори та точки обслуговування, доступні з рівня землі — все це й багато іншого дасть змогу вам робити повсякденне обслуговування впродовж декількох хвилин. Це найпростіший спосіб допомогти вам домогтися від машини ефективної роботи та довгого терміну експлуатації.
ШВИДКЕ ТА БЕЗПЕЧНЕ ОБСЛУЖЕННЯ
Інструменти не потрібні
Повсякденне обслуговування будь-якого автогрейдера CASE здійснюється без жодних спеціальних інструментів. Усі капоти легко знімаються або підіймаються без жодних зусиль, відкриваючи доступ до всіх життєво важливих компонентів машини. Заправка рідин може виконуватися безпосередньо з рівня землі, а великі ємності баків дають змогу працювати цілий день без зупинки.
ОРУДІЯ — СМАК УНІВЕРСАЛЬНОСТІИ
ПОВНА УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ
CASE пропонує безліч грейдерних гармат і приладдя, включно з:
- Передня противага
- Блимач
- Кискувальник
- Передній штовхач, легкий 490 кг, важкий 795 кг
- Передній відвал
- Задній буксирувальний гак
- Додатковий пакет освітлення
- Акумулятори циліндрів підйому
- Керування плаванням відвала
- Расширители отвала
МОДЕЛЬНЫЙ РЯД СПЕЦТЕХНИКИ CASE
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ШТАНДУ CASE CONSTRUCTION
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ШКІРТЕХНИКИ І ЗАПЧАСНОСТІ CASE
Компанія CASE (Кейс) випускає 4 моделі кар'єрних самоскидів: 327 В, 330 В, 335 В, 340 В. Вантажність кар'єрних самоскидів CASE (Кейс) варіюється від 24,6 тонн (CASE 327B) до 36 тонн (CASE 340B). За співвідношенням ціна/якість кар'єрні самоскиди CASE (Кейс) є лідерами. Двигуни самоскидів мають найвищий крутний момент за низьких обертів двигуна, гарантують довговічність і витривалість за високих навантажень. Машини комплектуються коробкою передач з електронним керуванням, що дає змогу вибирати оператору між ручним або автоматичним перемиканням. Оператору пропонується 6 передач вперед і 3 назад, колісна формула 6х6 (привод на всі колеса). Високу прохідність і маневровість забезпечують диференціал підвищеного тертя у всіх мостах. Блокування переднього та міжвісевих диференціалів відбувається в автоматичному режимі.
Самоскиди з шарнірно-зчленованою рамою | ||||||
Модель | Експлуата-ційна маса, кг | Тип двигуна | Макс. потужність, кВт/л.с | Макс. вантажно-підіймальність, кг | Місткість кузова, м.куб (SAE 2:1) | Макс. повна вага (з вантажем), кг |
327B | 22 240 | Case Family IV | 235 кВт/315 л.с. | 24 650 | 14,5 | 46 890 |
330B | 22 570 | Case Family IV | 260 кВт/349 л.с. | 28 160 | 17,6 | 50 730 |
335B | 28 500 | Case Family IV | 306 кВт/410 л.с. | 31 500 | 20 | 60 000 |
340B | 29 000 | Case Family IV | 340 кВт/456 л.с. | 36 000 | 22 | 65 000 |