Все про двигуни Cummins
Двигуни та запчастини Cummins
Мотори, що випускаються під маркою Cummins мають популярність не тільки в аграрному секторі, але й у сфері будівництва, вантажного, вантажного та морського транспорту. Спрос на дизельні двигуни и запчастини від цього виробника зумовлений тим, що вони вирізняються високою працездатністю, відповідають усім екологічним вимогам і не вимагають великих витрат.
Як визначити серійний номер двигуна?
Якщо взяти два однакові комплекти запасних частин і зібрати з них два двигуни, то після встановлення двигунів на стенд швидкісні та потужні характеристики двигунів будуть відрізнятися.
Компанія Cummins постачає двигуни на різні види техніки та обладнання. Залежно від вимог замовника, Cummins адаптує модель двигуна, що відповідає за потужністю й габаритами, з наявних платформ, на техніку з огляду на побажання й умови експлуатації техніки. Унаслідок подібних адаптацій кількість модифікацій однієї моделі двигуна може досягати 50 і більше, так зовні схожі двигуни, можуть кардинально відрізнятися за своїми характеристиками.
На будь-якому двигуні Каммінз є інформаційна табличка у формі шильдика або по-іншому «engine dataplate», яка містить у собі вкрай важливу інформацію про мотор. Зокрема, на ній можна знайти, наприклад, таку інформацію, як серійний номер ДВС (ESN — engine serial number). Виробник, а в цьому конкретному разі це компанія Cummins (Каммінс), категорично не рекомендує міняти інформаційну табличку двигуна (Engine dataplate). Вся річ в тому, що номер двигуна (ESN), розташований на цій табличці, є носієм великої кількості технічної інформації, так необхідної для різних фахівців компанії-виробника, а також для сервісних дилерів. Маючи певні знання й маючи Engine Serial Numberможна скласти практично повну біографію та лінію будь-якого двигуна Cummins. Варто зазначити, що не тільки ми (як постачальники запасних частин до спецтехніки) є основними споживачами, які так потребують серійного номера двигуна, а й ремонтні майстерні, адміністратори сервісної служби (service adviser), сервісні інженери. Пояснюється це дуже просто. Представники сервісної служби виробляють локальні або капітальні ремонти та планові технічні обслуговування двигунів. Для того, щоб виконувати свою роботу повноцінно, їм необхідні різноманітні технічні дані, як-от лад і момент затягування болтів і гайок, геометричні розміри циліндро-поршневої групи, різні параметри для регулювань, зокрема теплові зазори та кути встановлення неелектроножних елементів паливної апаратури.
Для нашої компанії ТОВ "Техноактив Інвен" — постачальника деталей двигуна, маючи серійний номер двигуна/Engine Serial Number, можна знайти каталожний номер тієї чи іншої деталі, яка була встановлена заводом-виробником в конкретний цей мотор. Така впорядкованість і системність даних дає змогу уникнути різних вад між замовником і постачальником під час підбору будь-якої деталі. Варто зазначити, що на різних двигунах Cummins інформаційні таблички «engine dataplate» можуть мати різний вигляд і розташовуватися на різних його деталях. Найчастіше їх можна знайти на клапанній кришці.
Дуже часто у власників техніки з двигуном Cummins виникає питання: Який двигун у нього встановлений і як правильно розшифрувати позначення на двигуні?
Щоб розібратися в цьому питанні, ми б рекомендували Вам зробити світлину паспортної таблички Вашого двигуна, яка зокрема стане в пригоді фахівцям нашої компанії в підборі тих, хто цікавить Вас запасних частин Cummins, витратних матеріалів, а також навісних агрегатів Вашого двигуна.
Для Вас же, це буде істотної економії часу на підбір деталей, що цікавлять, дасть змогу усунути помилки в підборі та заміні деталей, а також отримати всю вичерпну інформацію про Ваш двигун.
Паспортні таблички можуть відрізнятися за зовнішнім виглядом і оформленням.
Серійний номер двигуна та його модель є на металевій табличці двигуна, розміщеній зазвичай на картері двигуна, збоку. Також серійний номер двигуна вибитий на картері двигуна. Чаше всього паспортна табличка для зручності доступу оператора розміщена на кришці коромита, але може бути й на бічній поверхні блока розподільних шестерень, у протилежному боці від маховика двигуна. Докладну інформацію щодо місця перебування інформації про двигун можна знайти в інструкції з експлуатації конкретної моделі.
Як знайти серійний номер двигуна на паспортній табличці
1 — Робочий об'єм у кубічних дюймах і літрах
2 — Номер переліку контрольних деталей
3 — Серійний номер двигуна
4 — Категорія щодо викидів шкідливих речовин
5 — Номер за каталогом базового двигуна
6 — Номінальна потужність і частота обертання
7 - Витрата палива за номінальної потужності
8 — Назва моделі
9 - Система контролю викиду шкідливих речовин (пока не використовується на суднових двигунах)
10 — Порядок роботи циліндрів
11 — Клапанні проміжки на холодному двигуні
12 — Синхронізація впорскування — ВМТ
13 — Низькі холості оберти, об/хв
14 — Дата виготовлення
15 — попередня табличка
16 — адреса фірми Cummins:
17 - Cummins Incorporated
Якщо паспортна табличка нечитана — дивіться серійний номер двигуна на блоці циліндрів над корпусом оливооохолодника.
Крім усього вищеперерахованого, за номером двигуна можна подивитися такий параметр, як CPL, який розшифровується досить просто Control Parts List, що по суті своєю є основним листом запасних частин. Ця опція містить перелік усіх деталей, якими було укомплектовано цей конкретний двигун у процесі складання заводом-виробником. Якщо робити аналогією з автомобілем, то CPL можна назвати комплектацією. Варто зазначити, що Control Parts List містить деталі цього мотора, які розділені за групами, що утворюють ту чи іншу систему двигуна. Наприклад, форсунки, паливний насос, паливна рампа або конектор, будуть у групі паливної апаратури. Водяна помпа та термостат — система охолодження тощо.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТЕЛЕЙ ІНИХ МАРОК
Розшифрування позначень моделей двигунів Cummins
Суфікс RGT належить до двигунів із заднім зубчастим передаванням. В інструкції з експлуатації та технічному обслуговуванні кожного двигуна описано, як знайти серійний номер двигуна на паспортній табличці.
Система умовних позначень для двигунів промислового призначення (виробництва до 1996 р.)
Позначення моделей промислових двигунів містить наведені нижче дані.
Наприклад: 4BTAA-3.9
4 = кількість циліндрів
B = серія двигуна
T = з турбонаддувом
AA = з охолодженням повітря турбонаддуву
3.9 = робочий об'єм у літрах
Або
Позначення моделі двигуна 4BTA3.9 промислового призначення містить такі дані:
4BTA3.9 — перше число — Число циліндрів,
4BTA3.9 — друга позиція / перша буква — Серія двигуна,
4BTA3.9 — друга буква — Наявність турбонаддуву,
4BTA3.9 — третя буква — Наявність охолодження наддувального повітря,
4BTA3.9 - останні цифрові значення — Робочий об'єм у літрах.
Або
Наприклад: B3.9
У позначенні моделі наведені такі дані двигуна:
B = серія двигуна
3.9 = робочий об'єм у літрах
Або
Система умовних позначень для автомобільних двигунів і двигунів промислового призначення
Позначення моделі автомобільного двигуна містить такі дані:
Наприклад: B5.9-190
B5.9-190 - Серія двигуна,
B5.9-190 - Робочий об'єм у літрах,
B5.9-190 - Номінальна потужність у к.с.
Або
Розшифрування моделі двигуна, на прикладі двигуна Cummins ISF 2.8 Газель:
Моделі двигунів Cummins ідентифікуються за такою методикою:
ISF2.8 CM2220
Позначення системи живлення двигунів Cummins IS або QS Двигуни з електронною системою живлення або системою живлення тапа «Common Rail» з електроннокерованими форсунками позначаються першими двома літерами, що мають таке значення:
«IS» — для двигунів автомобілів, автобусів, комерційного транспорту, вантажівок, експлуатованих на дорогах із твердим покриттям, а також дизельні електростанції малої потужності.
"QS" — для двигунів позашляхових, промислових машин, спецтехніки та дизельних електростанцій великої потужності, а також поршневих електростанцій, що працюють на газу.
ISF2.8 CM2220
Третьою буквою позначають модель двигуна (платформу), на якій він сконструйований, а також робочий об'єм двигуна в літрах.
ISF2.8 CM2220
Систему живлення позначають літерами CM, після яких слідує номер моделі.
З огляду на розшифрування ми отримуємо:
Дизельний двигун об'ємом 2800 см3 (2,8 літра) із системою живлення типу «Common Rail» з електронно керованими форсунками.
ПЗНАТИ ПІДРОБЛЕЯ ПРО ІДЕНТИФІКАЦІЇ ДВІГАТЕЛЕЙ CUMMINS
Ремонт будь-якого двигуна Cummins складається з декількох технологічних етапів:
- Розбирання. Двигун демонтують із техніки, на якій він використовується, і в цехі ремонтного підрозділу виробляють розбирання з ретельним оглядом кожної деталі.
- Дефектовка. На цьому етапі здійснюється візуальний огляд деталей і вимірювання всіх геометричних параметрів кривошипно-шатунного механізму та поршневої групи. Цими параметрами є діаметр циліндра та поршня, розміри корінних і шатуваних шипок колінчастого вала (crankshaft) і низка інших. Після закінчення цього етапу становиться дефектувальна відка, на основі якої складається перелік необхідних для капітального ремонту (overhaul) запасних частин.
- Підготовка до складання. Деталі двигуна, які не підлягають заміні новими, ретельно відмиваються. Нові запасні частини Cummins проходять контрольно-вимірювальні процедури на предмет відповідності вимогам, описаному в мануалах заводом-виробником.
- Складання. На завершальному етапі відбувається складання всіх наявних запасних частин в єдиний агрегат із дотриманням усіх пунктів, описаних у посібнику з ремонту двигуна Cummins.
Отже, стає гранично зрозуміло, що якщо немає каталогу запасних частин і сервісних мануалів з ремонту конкретного двигуна Cummins забезпечити якісне збирання буде вкрай складно.
Підводячи підсумки, можна зробити сміливий висновок про те, що номер двигуна виробництва компанії Каммінз допомагає розв'язати питання з коректним підбором тієї чи іншої деталі, а також здійснити його локальний або капітальний ремонт.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
Нижче представлені популярні серії двигунів американського бренда Cummins, які використовуються для різних видів транспорту:
Ця серія двигунів із чотирма та шістьма циліндрами використовується для транспортно-вантажного транспорту. Ці моделі здатні розвивати потужність до 200 кінських сил.
У лінійках цих двигунів представлені агрегати потужністю до 325 к.с. Їх використовують для вантажного та перевезення, позаяк вони дають змогу істотно заощадити паливо.
У серії M11 представлені рядні потужні (до п'ятисот кінських сил) мотори із шістьма циліндрами з потужним турбонагнітачем і високоякісним охолоджувачем.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ КАММІНЗ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
Докладніше про двигуни Cummins у розрізі вище зазначених серій
-
Cummins B
Ці движки виготовлені в декількох варіантах: мотори серій QSB, ISB і ISBe. Найбільшим попитом користуються модифікації з місткістю 3,3л, 3,9л, 5,9л. Розглянемо кожну модифікацію окремо.
Двигуни серії QSB - мотори з 4 циліндрами (потужність 56 — 110 кінських сил). Механізми нетяжні (вага 241 — 257 кг) і зручні для транспортування. Серед головних плюсів цієї серії — система прямого впорскування, завдяки чому витрата пального істотно знижується. Крім того, завдяки спеціальному картеру знижений рівень шуму. Механізм легко запускається навіть у холод. Ця модифікація частіше застосовується для вантажного транспорту та катків.
Мотори ISB серії — це двигуни з чотирма циліндрами, вдосконалена версія попередньої моделі (80-130 кінських сил). Ця модель обладнана універсальними запчастинами, це дає змогу без зусиль знайти нові деталі в разі зламання. Модель B 3.9 не перевищує рівня шуму, витрачає невелику кількість олії. Ці двигуни є довговічними. Крім того, вони обладнані електронагрівачами повітря, що полегшує запуск навіть у холодну пору року. Вага цієї моделі — 338-355 кілограмів (залежить від комплектування) і використовується для встановлення на дорожню спецтехніку та транспорт, призначений для перевезення пасажирів.
Серія ISBe двигунів Cummins - механізми з 6 циліндрами (потужність 101 — 200 кінських сил). Ці моделі також мають спеціальний механізм, що дає змогу знизити рівень шуму та витрати оливи, і укомплектований деталями, які легко замінити. Модель 5.9 легко завести та за мінусових температур. Вони підходять для транспорту, призначеного для перевезень і котків.
-
Запчастини для двигунів Cummins ISB/ISBe/QSB
Модели моторов Cummins QSB, ISB, и ISBe вважаються найпотужнішими механізмами серії В.
У першу категорію (QSB) входять агрегати з чотирма та шістьма циліндрами. Їхній робочий літраж становить 4.5 і 6.7 л.
Потужність моделі з літражом 4.5 становить 110-170 кінських сил (макс. крутний момент 489-622 Нм при 2200-2500 об./хв). Але попри такі чудові показники, ці двигуни порівняно легкі та компактні (вага 371 кг). Загалом використовуються для встановлення на дорожні котки.
Друга модель цієї категорії (шаість циліндрів) розвиває потужність 133-275 л.с. Найбільший крутний момент за 2000-2500 об/хв 584-990 Нм. Підходять для дорожніх котків та аеродромних тягачів.
Ця категорія моторів укомплектована вузлом електронного регулювання, завдяки якому легко проводити діагностику. Завдяки спеціальній конструкції рівень шуму помітно знижений, крім того, мінімізується кількість оливи, що витрачається. Пристрій довговічний.
У серії ISB представлені агрегати із шістьма циліндрами (потужність: 235-325 л.с.), робочий літраж яких становить 5.9 л. Загалом використовуються для встановлення на вантажний транспорт. Продукти цієї серії обладнані турбокомпресором Holset.
В ISBe увійшли пристрої чотири- і шестициліндрові, модель підбирається з огляду на умови, у яких мотор експлуатуватиметься. Показники максимальної потужності: 138-281 л.с. Ці двигуни безпечні для довкілля та підходять для встановлення на вантажний і пасажирський транспортувальний транспорт і на спецтехніку. Продукти цієї категорії вирізняє малу кількість пального, що витрачається, без складнощів у разі технічному обслуговуванню.
Система впорскування Common Rail — це чудове рішення виробників для зниження рівня шуму та збільшення плавності ходу. Вміст мотора недорогий, оскільки міжремонтні інтервали неваленькі, а олива витрачається дуже ощадливо.
Пристрої Cummins QSB, ISB и ISBe вважаються універсальними завдяки економному споживанню витратних матеріалів, невеликій вазі та високій продуктивності. А завдяки тому, що механізм не містить великої кількості деталей, а самі двигуни макісмально ефективні в експлуатації, працювати на техніці, обладнаній такими двигунами — одне задоволення.
Маркування болтів і моменти затягування для двигунів Cummins ISB, ISBE
Загальні відомості
УВАГА: Під час заміни болтів використовуйте болти того ж розміру та міцності, що й замінні. Використання інших болтів може призвести до пошкодження двигуна.
Метричні болти та гайки позначаються номером сорту, який відштамповується на головці болта або поверхні гайки. Дюймові болти позначаються радіальними смужками, що наносяться на їхні головки.
Наведені нижче приклади показують способи маркування болтів:
- Завжди використовуйте моменти затягування, зазначені в таких таблицях, якщо конкретні значення моменту затягування не наводяться.
- Не треба використовувати моменти затягування замість тих, які вказані в інших розділах справжнього керівництва.
- Значення моментів затягування, наведені в таблиці, дані для змащуваних нарізних з'єднань.
- Якщо значення моменту затягування становить менш ніж 10 футо-фунтів, футо-фунти треба переводити на дюймо-фунти для точнішого затягування болтів за допомогою гайкового ключа, градуованого в дюймо-фунтах. Приклад: 6 футо-фунтів = 72 дюйми-фунта
- Завжди використовуйте моменти затягування, зазначені в таких таблицях, якщо конкретні значення моменту затягування не наводяться.
- Не треба використовувати моменти затягування замість тих, які вказані в інших розділах справжнього керівництва.
- Значення моментів затягування, наведені в таблиці, дані для змащуваних нарізних з'єднань.
- Якщо значення моменту затягування становить менш ніж 10 футо-фунтів, футо-фунти треба переводити на дюймо-фунти для точнішого затягування болтів за допомогою гайкового ключа, градуованого в дюймо-фунтах. Приклад: 6 футо-фунтів = 72 дюйми-фунта
Маркування болтів і моменти затягування — метрична система
Розмір стрижня | Момент затягування | Момент затягування | Момент затягування | |||||||||
Діаметр | Чавун | Алюміній | Чавун | Алюміній | Чавун | Алюміній | ||||||
мм | Нм | фут-фунт | Нм | фут-фунт | Нм | фут-фунт | Нм | фут-фунт | Нм | фут-фунт | Нм | фут-фунт |
6 | 9 | 5 | 7 | 4 | 13 | 10 | 7 | 4 | 14 | 9 | 7 | 4 |
7 | 14 | 9 | 11 | 7 | 18 | 14 | 11 | 7 | 23 | 18 | 11 | 7 |
8 | 23 | 17 | 18 | 14 | 33 | 25 | 18 | 14 | 40 | 29 | 18 | 14 |
10 | 45 | 33 | 30 | 25 | 65 | 50 | 30 | 25 | 70 | 50 | 30 | 25 |
12 | 80 | 60 | 55 | 40 | 115 | 85 | 55 | 40 | 125 | 95 | 55 | 40 |
14 | 125 | 90 | 90 | 65 | 180 | 133 | 90 | 65 | 195 | 145 | 90 | 65 |
16 | 195 | 140 | 140 | 100 | 280 | 200 | 140 | 100 | 290 | 210 | 140 | 100 |
18 | 280 | 200 | 180 | 135 | 390 | 285 | 180 | 135 | 400 | 290 | 180 | 135 |
20 | 400 | 290 | — | — | 550 | 400 | — | — | — | — | — | — |
Маркування болтів і моменти затягування — дюймова система
Розмір стрижня болта | Чавун | Алюміній | Чавун | Алюміній | ||||
Нм | фут-фунт | Нм | фут-фунт | Нм | фут-фунт | Нм | фут-фунт | |
1/4 - 20 | 9 | 7 | 8 | 6 | 15 | 11 | 8 | 6 |
1/4 - 28 | 12 | 9 | 9 | 7 | 18 | 13 | 9 | 7 |
5/16 - 18 | 20 | 15 | 16 | 12 | 30 | 22 | 16 | 12 |
5/16 - 24 | 23 | 17 | 19 | 14 | 33 | 24 | 19 | 14 |
3/8 - 16 | 40 | 30 | 25 | 20 | 55 | 40 | 25 | 20 |
3/8 - 24 | 40 | 30 | 35 | 25 | 60 | 45 | 35 | 25 |
7/16 - 14 | 60 | 45 | 45 | 35 | 90 | 65 | 45 | 35 |
7/16 - 20 | 65 | 50 | 55 | 40 | 95 | 70 | 55 | 40 |
1/2 - 13 | 95 | 70 | 75 | 55 | 130 | 95 | 75 | 55 |
1/2 - 20 | 100 | 75 | 80 | 60 | 150 | 110 | 80 | 60 |
9/16 - 12 | 135 | 100 | 110 | 80 | 190 | 140 | 110 | 80 |
9/16 - 18 | 150 | 110 | 115 | 85 | 210 | 155 | 115 | 85 |
5/8 - 11 | 180 | 135 | 150 | 110 | 255 | 190 | 150 | 110 |
5/8 - 18 | 210 | 155 | 160 | 120 | 290 | 215 | 160 | 120 |
3/4 - 10 | 325 | 240 | 255 | 190 | 460 | 340 | 255 | 190 |
3/4 - 16 | 365 | 270 | 285 | 210 | 515 | 380 | 285 | 210 |
7/8 - 9 | 490 | 360 | 380 | 280 | 745 | 550 | 380 | 280 |
7/8 - 14 | 530 | 390 | 420 | 310 | 825 | 610 | 420 | 310 |
1 - 8 | 720 | 530 | 570 | 420 | 1100 | 820 | 570 | 420 |
1 - 14 | 800 | 590 | 650 | 480 | 1200 | 890 | 650 | 480 |
-
Cummins ISM11/QSM11
Cummins ISM11 — це серія моторів, що застосовуються практично к любому спецтранспорту. Моделі цієї категорії дають змогу заощадити на витратних матеріалах і можуть працювати в важких умовах. Їх експлуатування зручно тим, що ремонтувати їх не доводиться часто, вони дуже економні, водночас вони тішать своєю продуктивністю. Ідеально підходять для встановлення на вантажну техніку.
Потужність двигунів цієї категорії становить 330-410 л.с. (макс. крутний момент — 1410-2010 Нм за 1200 об/хв.). Вони не заподіюють шкоди довкіллю, оскільки розроблені з дотриманням усіх сучасних екікорисних засобів.
Мотори цієї категорії обладнані турбонагнітачем Holset, завдяки якому подається оптимальний повітряний потік, клапанами з поліпшеними характеристиками, кулачковим валом та іншими модифікованими деталями. Також є можливість комплектування двигуна компресійним гальмом.
Фільтри та запчастини для цих моторів, створені на основі останніх розробок, дають змогу заощадити пальне та моторну оливу, знижують рівень шуму та вихлопних газів, безпечні для довкілля та витримують сильні навантаження та морози. Додатковою перевагою моторів цієї категорії є встановлений фільтр моторної оливи Venturi, що працює з удосконаленою системою мастила, що захищає механізм від раннього зношування.
Потужність пристроїв цієї категорії коливається від 245 до 470 л. с. (макс. крутний момент: 1058-1898 Нм за 1300-1500 об/хв.)
Пристрої Cummins ISM 11 — надійні двигуни, з якими Ви можете не боятися застою техніки.
-
Cummins ISX15/QSX15
Моделі Cummins ISX15 укомплектовані моторним гальмом Interbrake, що дає змогу розвивати гальмівну потужність 600 к. с., мають об'єм робочої зони 15 л і обладнаний особливою системою паливного впорскування, завдяки якій двигун не вимагає великих витрат на утримання.
Вбудована система електронного регулювання пристрою Cummins ISX15 дає змогу мінімізувати шкоду, що наноситься довкіллю вихлопними газами. Характеристики потужності моделей: 437-600 л.с., максимальний крутний момент: 2237-2508 Нм (за 1100-1200 обертів на хвилину).
Моделі QSX15 — мають попит серед власників промислової й аграрної техніки, оскільки мають одні з найкращих технічних показників. Експлуатувати пристрій можна в найважчих умовах. Крім того, розподільний вал регулює паливний впорскування під високим тиском, інший вал відповідає водночас за роботу випускних і впускних поршнів.
Гальмівна потужність моторів цієї категорії: 600 кінських сил, вони мають вбудовану систему електронного регулювання.
Серія QSX15 обладнана турбонаддувом, що має істотну перевагу: можливість керування рівнем наддуву, що дає можливість уникнути сильного тиску наддуву у разі досягнення максимальної потужності та покращує реакцію мотора.
Пристрої потужністю 350-665 к. с. розраховані на роботу в умовах підвищеної складності (макс. крутний момент:1603-2779 Нм за 1400 об/хв.
-
Серія M11
Ці моделі виготовляються з урахуванням останніх розроблень бренда та вважаються енергоощадними, надійними та довговічними.
Потужність вичавлювана двигунами цієї категорії становить 500 кінських сил. Це чудовий показник для пристрою, що встановлюється на транспортувальний транспорт.
Максимальний крутний момент: 1650 Нм. Мотори з такими даними підходять для важкого вантажного транспорту, позаяк дають змогу машині безперешкодно починати та продовжувати рух навіть на підйомі. Пристрої досить компактні, їх маса 940 кг.
Механізм і функції цієї моделі багато разів піддавалася вдосконаленню. На цей момент мотори цієї категорії додатково обладнані системою електронного регулювання.
До цієї категорії входить 4 конфігурації, різниця між якими полягає в потужності: від 280 до 500 л.с.
Пристрої Cummins M11 застосовуються в різних сферах — від міських і міжміських автобусів до вантажного транспорту. Максимальний крутний момент цих моделей становить 1254-2102 Нм за даних 1200 об./хв.
-
Cummins N14
Технічні характеристики: потужність — 525 кінських сил (є і менш потужні моделі: 310 л.с.), максимальний крутний момент коливається від 1250 до 1850 об/хв.
На сьогодні ці моделі заводом Каммінз більше не випускаються, але багато різновидів спецтехніки, водного транспорту (їх потужність коливається від 360 до 525 л.с) і електрогенератори досі обладнані ними, що зайвий раз дає змогу переконатися в довговічності моторів, що випускаються цим брендом.
Ці мотори обладнані електронною регулювальною системою, завдяки якій ефективність механізму стала ще вищою, і системою палива Celect, завдяки їй зменшується витрата пального.
Згодом Cummins N14 пройшли багато ступенів вдосконалення, вони стали поєднувати нові опції, що дало змогу розширити сферу застосування, стало можливим працювати в будь-яких умовах.
Такі двигуни легко обслуговувати: фільтри оливи, палива та повітря потрібно міняти тільки після 20 000 км пробігу, регулювання поршня — після 200 000 км (це приблизно два роки активного використання).
Як уже було сказано, мотори цієї серії довговічні та надійні, однак мають один мінус: їх практично неможливо експлуатувати за низької температури повітря, оскільки вони обладнані звичайними форсунками. Проте переваги у цього утертрайства набагато більші, до того ж він є енергоощадним.
Оскільки Cummins 14 випускаються вже давно, майстри отримали великий досвід ремонту цих моделей. Тому пошук запасних частин і ремонтні роботи цього двигуна не створюють клопоту.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Мотори Cummins розраховані на експлуатацію в умовах будь-якої складності. Вони популярні завдяки чудовим технічним показникам, витримують великі навантаження, справляються зі складними підйомами та швидко розвивають швидкість, даючи змогу водночас транспорту рухатися плавно. Ці механізми незамінні у сільськогосподарському транспорті, позаяк за високої продуктивності вони не вимагають великих витрат.
Двигуни та запчастини Cummins, як і продукти будь-якого іншого бренда, час від часу вимагають ремонтних робіт, але, на відміну від багатьох інших виробників, у Каммінз виготовляють деталі з урахуванням усіх сучасних вимог, завдяки чому вони довго не зношуються.
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
Потужність: 56-110 л.с.
Виготовлення: Рядний, 4 циліндри
Робочий об'єм двигуна: 3,3 литра
Габарити: 703х580х705 мм (ДхШхВ)
Особливості:
Незапобіжний уприск палива зменшує витрату палива, прискорює запуск.
Стандартний глибокий піддон картера жорсткої конструкції з ребрами жорсткості слугують для зниження шуму.
Проведення техобслуговування й ремонту з лівого та правого боку полегшує техобслуговування та поточний ремонт.
Підігрівач впускного повітря та інші засоби полегшення холодного пуску двигуна.
Загальна маса під час використання стандартного олійного піддона (може відрізнятися залежно від специфікації):
T — з турбонаддувом
NA — без турбонаддува
TAA — з турбонаддувом і проміжним охолоджувачем наддувного повітря типу «повітря-повітря»
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 80–200 л.с.
Виготовлення: Рядний, 4 і 6 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 3,9 / 5,9 литра
Габарити: 777х632х958 мм (ДхШхВ) — для 4-циліндрових, 1017х632х958 мм (ДхШхВ) — для 6-циліндрових
Особливості:
Уніфікація циліндропоршневої групи для зменшення номенклатури запасних частин.
Блок циліндрів без гільз розроблений для зниження шуму, витрати олії на чад і підвищення довговічності.
Електронагрівач впускного повітря встановлений для полегшення холодного двигуна
Розміри колінчастого вала двигунів Cummins B3.9, B4.5 RGT, B5.9
Шатунні шийки:
mm | in | ||
Standard | 68.962 | MIN | 2.7150 |
69.013 | MAX | 2.7170 | |
B3.9, B4.5 RGT, and B5.9 Undersize Crankshaft Connecting Rod Journal Diameter | |||
mm | in | ||
Undersize | |||
0.25 mm [0.010 in] | 68.712 | MIN | 2.7052 |
68.763 | MAX | 2.7072 | |
0.50 mm [0.020 in] | 68.462 | MIN | 2.6954 |
68.513 | MAX | 2.6974 | |
0.75 mm [0.030 in] | 68.212 | MIN | 2.6855 |
68.263 | MAX | 2.6875 | |
1.00 mm [0.040 in] | 67.962 | MIN | 2.6767 |
68.013 | MAX | 2.6787 | |
B4.5 Standard Crankshaft Connecting Rod Journal Diameter | |||
mm | in | ||
Standard | 65.987 | MIN | 2.5979 |
66.013 | MAX | 2.5989 | |
B4.5 Undersize Crankshaft Connecting Rod Journal Diameter | |||
mm | in | ||
Undersize | |||
0.25 mm [0.010 in] | 65.737 | MIN | 2.5879 |
65.763 | MAX | 2.5889 | |
0.50 mm [0.020 in] | 65.487 | MIN | 2.5779 |
65.513 | MAX | 2.5789 | |
0.75 mm [0.030 in] | 65.237 | MIN | 2.5679 |
65.263 | MAX | 2.5689 | |
1.00 mm [0.040 in] | 64.987 | MIN | 2.5579 |
65.013 | MAX | 2.5589 | |
Корені шийки: | |||
mm | in | ||
Standard | 82.962 | MIN | 3.2662 |
83.013 | MAX | 3.2682 | |
Undersize Crankshaft Main Bearing Journal Diameter | |||
mm | in | ||
Undersize | |||
0.25 mm [0.010 in] | 82.712 | MIN | 3.2564 |
82.763 | MAX | 3.2584 | |
0.50 mm [0.020 in] | 82.462 | MIN | 3.2465 |
82.513 | MAX | 3.2485 | |
0.75 mm [0.030 in] | 82.212 | MIN | 3.2367 |
82.263 | MAX | 3.2387 | |
1.0 mm [0.040 in] | 81.962 | MIN | 3.2268 |
82.013 | MAX | 3.2289 |
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 110-275 л.с.
Виготовлення: Рядний, 4 і 6 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 4,5 / 6,7 литра
Габарити: 777х632х962 мм (ДхШхВ) — для 4-циліндрових, 1016х683х957 мм (ДхШхВ) — для 6-циліндрових
Особливості:
Блок електронного керування двигуна забезпечує передову діагностику та дає змогу програмувати параметри на вимогу замовника. Електронний протокол передавання даних SAE J1587 и J1939.
Блок циліндрів без гільз розроблений для зниження шуму, витрати олії на чад і підвищення довговічності.
Турбокомпресор Holset розроблений для поліпшення характеристики крутного моменту за низьких частот обертання.
Опції шумоізоляції забезпечують заглушення загального рівня шуму на 4 дБ.
Паливний фільтр із терміном експлуатації 500 годин має вбудований водовіддільник і датчик наявності води в паливі
Розташування датчиків двигунів Cummins QSB 6.7
1 | Hexagon Flange Head Cap Screw | 1 | M8 X 1.25 X 12. |
2 | Паспортна табличка | 1 | |
Position Sensor | 2 | Cam or Crank | |
3 | Position Sensor | 1 | Cam or Crank |
4 | O-Ring Seal | 1 | |
5 | Hexagon Flange Head Cap Screw | 3 | M8 x 1.25 x 45 |
6 | Socket Head Cap Screw | 2 | M6 X 1.00 X 16. |
7 | Captive Washer Cap Screw | 1 | M5 X 0.80 X 20. |
8 | Studded Flange Cap Screw | 5 | |
9 | Vibration Isolator | 3 | |
10 | Socket Head Cap Screw | 1 | M4 X 0.7 X 16. |
Electronic Control Module | 1 | ||
11 | Electronic Control Module | 1 | Recon Equiv. 4921776 RX/NX. |
12 | Ground Wire | 1 | |
13 | Pressure Sensor | 1 | Ambient Air. |
14 | Pressure Switch | 1 | Oil. |
15 | O-Ring Seal | 1 | |
Temperature Sensor | 1 | Coolant Or Oil Or Fuel. | |
15 | O-Ring Seal | 1 | |
16 | Temperature Sensor | 1 | |
17 | Pressure Temperature Sensor | 1 | Intake Manifold. |
18 | O-Ring Seal | 1 | |
19 | Electronic Control Module Bracket | 1 |
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 150-300 л.с.
Виготовлення: Рядний, 6 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 8,3 литра
Габарити: 1127х750х1097 мм (ДхШхВ)
Особливості:
Рядний паливний насос подає паливо за вищого тиску впорскування, що забезпечує повне згоряння палива та зниження рівня викидів.
Турбокомпресор Holset HX40 з перепускним клапаном розроблений для поліпшення характеристики крутного моменту за низьких частот обертання.
Прокладки з гумовим облямівленням забезпечують краще ущільнення.
Конструкція блока циліндрів забезпечує зниження кількості деталей на 40%, порівнюючи з традиційними дизелями, що означає меншу кількість з'єднань і простіше технічне обслуговування.
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 185–333 л.с.
Виготовлення: Рядний, 6 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 8,3 литра
Габарити: 1128х799х1086 мм (ДхШхВ)
Особливості:
Міцна конструкція блока циліндрів забезпечує низькі значення шумів і вібрації.
Турбокомпресор Holset HX40 з перепускним клапаном розроблений для поліпшення характеристик крутного моменту за низьких частот обертання.
24-клапанна головка циліндрів забезпечує підвищення потужності, поліпшення динамічності роботи. Форсунки, встановлені вертикально у центрі камери згоряння, сприяють кращому зміні та згорянню палива. Монолітна головка циліндрів має вбудовані впускний колектор і систему подавання палива.
Паливна система Сommon Rail встановлюється на двигунах, що мають сертифікацію Tier III/Stage III, і забезпечує високий тиск впорскування незалежно від частоти обертання двигуна, що покращує динамічні характеристики, крутить момент на режимах малих і середніх обертів колінчастого вала покращує паливну економічність у разі зниження шкідливих викидів у довкілля.
Паливний фільтр, що вимагає мінімального технічного обслуговування з вбудованим водовідділювачем, датчиком наявності води в паливі, підігрівачем і 10-мікроном фільтрувальним елементом забезпечує поліпшене очищення палива. Підвищена ємність фільтра дає змогу збільшити терміни його заміни до 500 годин, що відповідає термінам зміни оливи.
Електронне керування двигуном дає змогу досягти чудових експлуатаційних характеристик двигуна, домогтися високої паливної економності, забезпечити досконалу діагностику та контроль.
Додатковий вал відбору потужності (REPTO — Rear Engine Power Take-Off) передбачений для приводу допоміжного обладнання.
Система охолодження наддувного повітря типу «повітря-повітря» забезпечує підвищення потужності та зниження шкідливих викидів у довкілля.
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 250–350 л.
Виготовлення: Рядний, 6 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 8,9 литра
Габарити: 1128х739х1236 мм (ДхШхВ)
Особливості:
Додатковий вал відбору потужності (REPTO — Rear Engine Power Take-Off) передбачений для приводу допоміжного обладнання.
Турбокомпресор Holset HX40 з перепускним клапаном розроблений для поліпшення характеристик крутного моменту за низьких частот обертання.
Електронне керування двигуном дає змогу досягти чудових експлуатаційних характеристик двигуна, домогтися високої паливної економності, забезпечити досконалу діагностику та контроль.
Малий рівень шумів — робота супроводжується куди меншим рівнем шумів, порівнюючи з великими двигунами.
Паливна система Сommon Rail встановлюється на двигунах, що мають сертифікацію Tier III/Stage III, і забезпечує високий тиск впорскування незалежно від частоти обертання двигуна, що покращує динамічні характеристики, крутить момент на режимах малих і середніх обертів колінчастого вала покращує паливну економічність у разі зниження шкідливих викидів у довкілля.
Паливний фільтр, що вимагає мінімального технічного обслуговування з вбудованим водовідділювачем, датчиком наявності води в паливі, підігрівачем і 10-мікроном фільтрувальним елементом забезпечує поліпшене очищення палива. Підвищена місткість фільтра дає змогу збільшити терміни його заміни до 500 годин, що відповідає термінам зміни оливи.
24-клапанна головка циліндрів забезпечує підвищення потужності, поліпшення динамічності роботи. Монолітна головка циліндрів має вбудовані впускний колектор і систему подавання палива.
Система охолодження наддувного повітря типу «повітря-повітря» забезпечує підвищення потужності та зниження шкідливих викидів у довкілля.
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 245–400 л.с.
Виготовлення: Рядний, 6 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 10,8 литра
Габарити: 1307х912х1279 мм (ДхШхВ)
Особливості:
Вдосконалений робочий процес двигуна завдяки оптимізації розпилювачів форсунок і форми камери згоряння забезпечує кращу паливну економність, зниження шкідливих викидів у довкілля та зниження витрати оливи на угар.
Складані поршні з головкою з кованої сталі витримують вищі температури, що сприяє кращій паливній економності та контролю шкідливих викидів у довкілля. Запатентована конструкція гільзи циліндра з фіксацією середньої частини має стійкість до кавітації та сприяє збільшенню терміну експлуатації до капітального ремонту.
Посилений розподільний вал із поліпшеним профілем випускних клапанів забезпечує зменшення зносу та підвищення довговічності двигуна.
Додатковий вал відбору потужності (REPTO — Rear Engine Power Take-Off) передбачений для приводу допоміжного обладнання.
Оливний фільтр Venturi в поєднанні з новою мастильною системою забезпечує більший потік оливи, усуває затримку в змащуванні під час запуску та підвищує захист двигуна. Для деяких застосувань інтервали заміни оливи досягають 700 год.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 350-665 л.
Виготовлення: Рядний, 6 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 15 літрів
Габарити: 1503х957х1298 мм (ДхШхВ)
Особливості:
Подвійні розподільні вали верхнього розташування забезпечують чудові експлуатаційні якості двигуна та роботу режиму гальмування двигуном. Перший кулачок керує режимом впорскування палива під високим тиском. Другий кулачок керує роботою впускних і випускних клапанів, з виступами, використовуваними виключно для Intebrake.
Cummins Intebrake працює спільно з ЕСМ для керування режимом гальмування двигуном і контролю допоміжних функцій, забезпечуючи гальмівну потужність аж до 600 л.с.
Повністю інтегроване електронне керування забезпечує обмін інформацією із зовнішніми пристроями та здійснюється за допомогою високошвидкісних каналів передавання даних.
Паливна система з високим тиском аж до 2000 барів для забезпечення чистішого та повнішого згоряння, надійність, доведена під час використання двигунів із цією паливною системою в будівельній і гірській промисловості.
Запатентована система турбонаддуву з регульованим рівнем наддуву дає змогу досягти максимальної потужності, якщо немає надмірного тиску наддуву на високих обертах, покращений повітряний потік на низьких обертах для поліпшення реакції двигуна.
Задний вал отбора мощности — опція, що забезпечує додаткову можливість забезпечення приводу дистанційно встановлених пристроїв, з потужністю аж до 400 л.с. Опція доступна у разі використання шліцьових валів за стандартами SAE A, SAE B і SAE C.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 450-800 л.с.
Виготовлення: Рядний, 6 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 19 літрів
Габарити: 1650х1453х880 мм (ДхШхВ)
Особливості:
Посилений розподільний вал забезпечує надійну роботу системи впорскування з підвищеним тиском. Збільшений діаметр і мікрофінішування дали змогу збільшити термін експлуатації вдвічі, порівнюючи з колишніми конструкціями. Поліпшення контакту між кулачком і клапанним коромислом сприяє зменшенню зносу та підвищенню довговічності.
Зубчасте передавання збільшеної ширини має знижений шум під час роботи та збільшену довговічність; з легкістю витримує високі.
Впускні та випускні клапани виготовлені з високоякісних матеріалів. Механізми обертання клапанів на впускі та випуску сприяють рівномірному зношуванню та збільшенню терміну експлуатації.
Складані сталеві поршні мають збільшений на 30% термін експлуатації і підвищену надійність. Оптимізована форма поршня забезпечує найкращі умови згоряння палива.
Двоступеневий паливний фільтр являє собою комбінацію повнопотокового та байпасного фільтрів, що сприяє зниженню витрат на техобслуговування і збільшенню інтервалів між циклами техобслуговування.
Впорскування палива під високим тиском (до 2500 барів) забезпечує збільшену потужність двигуна, підвищення паливної економності та зниження рівня викидів у довкілля.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 760–950 л.с.
Виготовлення: Рядний, 6 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 23 літри
Габарити: 1994х1694х1068 мм (ДхШхВ)
Особливості:
Конструкція двигуна розроблена спеціально для застосування на промисловій техніці.
Охолоджувач наддувного повітря типу «воддух-повітря» дає змогу двигуну забезпечити виконання екологічних норм Tier II.
Електронне керування двигуном дає змогу досягти чудових експлуатаційних якостей двигуна, домогтися високої паливної економності, забезпечити досконалу діагностику.
Уніфіковані вузли. застосовується велика кількість вузлів, уніфікованих із двигуном QSK78 (поршні, гільзи та кришки циліндрів, паливна апаратура, система керування тощо).
Передпускове прокачування оливи запобігає запуску двигуна, якщо немає оливи або тиску оливи, що внаслідок чого збільшує термін експлуатації від пуску в експлуатацію до капітального ремонту.
Передпусковий підігрівач наддувального повітря — опція, що забезпечує надійний запуск двигуна за низьких температур.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 760–1500 л.с.
Виготовлення: V-подібний, 12 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 30 літрів
Габарити: 1893х1320х1656 мм (ДхШхВ)
Особливості:
Турбокомпресори Holset HX60 створені для досягнення досконалішого керування повітряним потоком, мають тривалий термін експлуатації.
Поршні з ковкого чавуну мають підвищену міцність і довговічність, що дає змогу їм витримувати щораз більший рівень тиску в циліндрі.
Електронне керування двигуном CELECT дає змогу досягти чудових експлуатаційних якостей двигуна, домогтися високої паливної економності, забезпечити досконалу діагностику.
Використання досягнень передової металургії для виготовлення клапанів. Випускні клапани мають покриття зі стеліту, що збільшує їх термін експлуатації. Для підвищення зносостійкості, впускні клапани мають покриття з нітриду, їх сідла виготовлені з трибалою, а штоки з хрому.
Високопродуктивний оливний насос і піддон картера великої ємності забезпечують чудове змащення, що сприяє збільшенню терміну експлуатації компонентів і збільшенню інтервалу між циклами техобслуговування.
Передпускове прокачування оливи запобігає запуску двигуна, якщо немає оливи або тиску оливи, що внаслідок чого збільшує термін експлуатації від пуску в експлуатацію до капітального ремонту.
Передпусковий підігрівач наддувального повітря — опція, що забезпечує надійний запуск двигуна за низьких температур.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 820–2000 л.с.
Виготовлення: V-подібний, 12 і 16 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 38 і 50 літрів
Габарити: 2188х1630х1362 мм (ДхШхВ) — для 12-циліндрових, 2794х1834х1421 мм (ДхШхВ) — для 16-циліндрових
Особливості:
Головки циліндрів підвищеної якості. Відмітною особливістю є механізми обертання клапанів і впускні клапани з трибалою.
Вдосконалений випускний колектор має високу надійність і довговічність.
Високоефективна форсунка. Використання цього конструктивного виконання дає змогу досягти підвищеного тиску впорскування палива й отримати покращені характеристики процесу згоряння.
Експлуатаційні якості перевірені під час використання двигунів в гірськодобувальних галузях промисловості у всьому світі.
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
Потужність: 1200-3500 л.с.
Виготовлення: V-подібний, 12, 16 і 18 циліндрів
Робочий об'єм двигуна: 45, 60 та 78 літрів
Габарити: 2399х1679х1483 мм (ДхШхВ) — для 12-циліндрових двигунів, 2931х2314х1615 мм (ДхШхВ) — для 16-циліндрових двигунів, 3317х2429х1591 мм (ДхШхВ) — для 18-циліндрових двигунів.
Особливості:
Система здійснення діагностики в режимі реального часу CENSETM дає Вам можливість під час роботи Вашого обладнання контролювати роботу двигуна, циліндр за циліндром, використовуючи системи диспетчерізації, що застосовуються в гірській промисловості.
Система попереднього прокачування оливи перешкоджає зносу деталей двигуна, який може бути викликаний запуском двигуна з холодного або гарячого стану, і сприяє збільшенню терміну експлуатації двигуна.
Система фільтрації ELIMINATORTM використовуючи динамічну повнопотокову та відцентрову систему фільтрації, розв'язує проблему видалення небезпечних домішок і забруднювачів із системи мастила. Застосування цієї системи дає змогу знизити витрати на техобслуговування аж до 90% і збільшити час безвідмовної роботи двигуна. Традиційно використовується для двигунів серії QSK78, й опціонально — для двигунів серій QSK45 и QSK60.
Передова система заміни оливи CENTINELTM додає відпрацьовану моторну оливу в паливо, усуваючи потребу в заміні оливи на період роботи аж до 4000 годин. Система керування двигуном визначає об'єм спалюваної олії залежно від фактора завантаження.
Забезпечення працездатності на великих висотах над рівнем моря (в умовах зниженого атмосферного тиску), без зниження номінальних значень, досягається застосуванням двоступеневого наддуву з турбокомпресорами Holset HX82/HX83, з проміжним і подальшим охолодженням надувального повітря, що встановлюються на двигуни серії QSK60 и QSK78.
Турбокомпресор Holset HX82 виготовлений на замовлення компанії «Cummins» її дочірньою фірмою Holset. Цей високоефективний виріб для оптимізації повітряного потоку, перехідної характеристики та високої ефективності дає змогу змінювати взаємну просторову орієнтацію корпусів компресора та турбіни.
* Для уточнення технічних характеристик двигунів і вибору оптимального варіанту звертайтеся до наших менеджерів..
ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХУ CUMMINS
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
Технічна документація (для завантаження)
Посібник з експлуатації K-38&K-50
Посібник з експлуатації KTA-19
Посібник з експлуатації M-11
Посібник з експлуатації N-14
Посібник з експлуатації QSK-45&QSK-60
Посібник з експлуатації QSX-15
Паливні рекомендації
Рекомендації щодо масла
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ CUMMINS
ВИБРАТИ РУХ CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ CUMMINS
ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК