Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
94 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
Оригінальні запчастини для спецтехніки, нові та вживані
Кошик

Mercedes двигуни

РОЗШИФРОВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОСИЛЬ І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ

МОДЕЛЬНЫЙ РЯД ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО РУХІВЦІ (МОТОРАХ) РІЗНИХ МАРОК (ПРОІЗВОДИТЕЛЕЙ)

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

 

РОЗШИФРУВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОБІЛІВ І ДВИГУНІВ MERCEDES-BENZ

--- Маркування до 1982 року

Компанія Мерседес-Бенц заснована в 1926 р., а цифрові індекси в моделях у звичному для нас вигляді з'явилися вже в 30-ті. Легко здогадатися, що вони позначали ніщо інше як об'єм двигуна.

  • Наприклад, компактні та порівняно недорогі моделі 130H, 150H и 170H мали мотори об'ємом, відповідно, 1.3, 1.5 і 1.7 літра, а буква Н вказує на заднє розташування двигуна (Heck по-німецьки — це «задня частина»). До речі, у 1935-му з'явився ще й 170V, де буква позначила не V-подібне розташування циліндрів (як можна було б подумати), а переднімоторне компонування (Vorn — «передня частина»).

Н — заднє розташування двигуна,
V - переднімоторне компонування,
E — наявність упорскування (Einspritzmotor), який у Mercedes-Benz був у ходу ще з 50-х,
D — позначає Diesel,
L — lang, тобто «довгий»,
T -  для позначення універсалов (Touring),
С — для купе,
S — це sonder, «особливий».

Ґудзики мала вже тоді. Наприклад, Mercedes-Benz 300SL 50-х років — це хоча й трилітровий, але зовсім не «особливий довгий» автомобіль, а «спортивний легкий», то есть sportlich leicht. Тобто у допоміжних букв значень могло бути багато.

Да и точної прив'язки індексів до об'єму двигуна теж не було! Наприклад, давній предок сучасного Е-класу, модель W120 180 до 1957 року мала мотор 1.8, а після рестайлінгу отримала вже 1.9-літровий двигун, але індекс залишився колишнімі до нього лише додалася маленька буква «а». Потім були ще 180b і 180c, з тим самим 1.9-літровим двигуном, правда, прот цих дрібних буківок для позначення рестайлінгів швидко відмовилися.

Все це були дрібні відбіги від традиції. Система загалом була стрункою: який об'єм, такий і індекс.

Був, звичайно, перетину. Наприклад індекс 300 у 70-ті роки мав як великий Mercedes-Benz W116, так і середній Mercedes-Benz W123 — обидва мали 3-літрові двигуни. Обходилися тим, що додали до «старшенького» приписку S. Тобто 300D — це трилітровий дизельний W123, а 300SD — трилітровий дизельний W116.

  • Тоді ж сформувалася і система позначення кузовів, яка діяла паралельно. В один і той же кузов можна встановити багато різних моторів, але на зарі автомобіля зазвичай діяла формула «один кузов — один мотор».

    Так, 130H мав кузов W23, 150H – W30, а 170H – W28. Буква W — це Wagen, тобто «карета, автомобіль». У такому вигляді класифікації моделей Mercedes-Benz мало бути приблизно пів століття. Номер кузова після літери W, далі — цифри для відбиття об'єму мотора, а ще — допоміжні літери на кшталт H і V, про які ми говорите трохи вище.

 

--- Класифікація з 1982 до 1993 рр.

1982 року в компанії «великий» і «дуже великого» Мерсесів з'явився молодший брат у кузове W201. Він не міг не отримати цифровий індекс (а як же без нього?), і тут у Штутгарті пішли відверто проти традиції, привласнивши «бейбі-Бенцу» назву 190. Водночас жодна модифікація цього автомобіля ніколи не обладнувалася 1.9-літровими моторами — ні бензиновими, ні дизельними! Моторів було багато, але незалежно від їхнього об'єму 190-й залишався 190-м.

Щоб якось відрізняти модифікації один від одного, вирішено було просто вказувати:

  • об'єм двигуна,
  • кількість клапанів,
  • тип наддува за потреби.

Так з'явилися 190E 2.3, 190 2.3-16, 190D 2.5 TURBO і ще понад десятка різних модифікацій. Але тут німецьки зрозуміли, що це занадто вже унікальне та просте маркування.

Орієнтуватися в модельному ряду найкраще було кузовом.

Наприклад, індексами W123 і W124 позначали автомобілі, які ми сьогодні віднесли б до Е-класу.

Виняток досягав S-Class (S — це sonder, «особливий»), який отримав таке офіційне найменування з 1972 року, коли дебютував W116.
 

 — Модифікація з 1993 рр. 

«Не царська ця справа — вказувати всю інформацію про двигун у доступному вигляді», — вирішили, судячи з усього, у Штутгарті. І 1993 року повернулися до тотальній шифрівці в індексах, а на додаток — ввели систему класів.

КЛАСІФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ

Чим відрізняються SLK і CLK, чи пов'язані між собою CL і SL і SL і чому в Mercedes-Benz така складна класифікація моделей?

Легкові та позашляхові класи

  • E-Class - На бізнес-сіданах сімейства W124 буква E перестала зазначати впорскування палива та стала розшифровуватися, як E-class (Exekutivklasse). Компактні седани сімейства W201 зазначені зміни не торкнулися (модель була на вильоті).
  • C-Classнаступник «двести першого», автомобіль із заводським індексом W202, отримав найменування Comfortklasse, сокращенно – C-class
  • A-Class - компактніший клас (грав у сегменті компакт-венів), потім A-клас перевести в категорію "гольф-хетчбеков"
  • B-Classкомпактний клас (грав у сегменті компакт-венів), співвимірюємо з A-Class
  • R-Classвеликий мінівен R-Class, був короткий час, з 2006 до 2013 року, але він продавався погано, і нині знятий із виробництва.
  • G-Class - брутальний позашляховик G-Wagen став G-класом — тут усе було просто.
  • M-Class - коли на початку століть популярність стали набирати автомобілі підвищеної прохідності, то в лінійці Mercedes-Benz з'явився середньорозмірний кросовер M-Class
  • GL-Class - автомобілі підвищеної прохідності великий GL-Class
  • GLK-Classкомпактний GLK-Class автомобілів підвищеної прохідності


Спортивні класи

Окремої згадки заслуговує «гарячий» сегмент модельного ряду. У них постійно плутаються навіть люди, щоведять в автомобілях, а ми схемамо коротко простежити історію моделей і зрозуміти їхнє положення в ієрарітті.

  • S-Class (S — це sonder, «особливий»), який отримав таке офіційне найменування з 1972 року, коли дебютував W116.
  • SL-клас завжди стояв особняком від усіх і розшифрувався як Sehr Leicht — "надлегкий”. Спочатку ці букви Солонії після цифрового індексу, наприклад, 190SL, 300SL тощо. Після 674 року вони просто помінялися місцями. Модель випускається й донині у своєму сьомому поколінні.
  • Родстер SLK до купи SL не має жодного відношення. Він розшифровується як Sportlich, Leicht, Kurz, тобто «Спортивний, легкий, короткий». У першому виконанні він базувався на платформі С-класу, але потім «відштовхувався» і почав проводитися на окремій компактній платформі. Модель займає нішу «молодшого» купе і продається донині.
  • Спорткар SLR був спільною роботою Mercedes-Benz и McLaren, і автомобіль випускався у Великобританії з 2003 до 2010 року. Клас розшифрувався як Sport Leicht Rennsport, тобто «спорт, легкий, перегоновий».
  • SLS AMG - таїте AMG перехопило ініціативу і наступне покоління отримало вже SLS AMG (Sport Leicht Super — спортивний суперлегкий). Автомобіль випускався по 2014 рік і став «наступником» першого 300SL 1954 року, оскільки його дверей так само відчинялися подібно до «крила чайки».
  • AMG GT - нове покоління автомобіля тепер називається Mercedes AMG GT.
  • CL-клас - с 1998 по 2014г., так стали називати купе на базе S-Class, яка раніше мала логічну назву S-Class Coupe. Абревіатура чомусь розшифрувалася як Coupe Leicht ("легке купе"), хоча легким його ніяк не назвати. 2014 року все повернулося на круги своя, і новий дводверний S-клас знову знайшов історичне ім'я.
  • CLS-клас не є «родником» CL-класу, розшифровується як Coupe, Leicht і Sport (купе, легкий і спорт). CLS, що з'явився 2004 року, поставив початок цілому класу так званих «чотиридверних купе». По факту ж це E-клас із дуже багатим обладнанням, заниженим силуетом і підмерзованою зовнішністю. До 1995 року, до речі, у лінійці концерну був уже E-class Coupe на базі W124, але винятково дводверний. Нині випускається вже друге покоління CLS, де седан доповнився ефектним універсалом Shooting Brake. Ну а концепцію «чотирихдверного купе» з ентузіазмом підхопили конкуренти. BMW выпустила 4-ю серию на базе «тройки», а Audi – A5 на базе A4 и A7 на базе A6. На очереди – A9 на базе новій А8. 
  • CLK - з'явився в лінійці одночасно з SLK і доводиться йому прямим родичем, позаяк у першому поколінні базувався на платформі C-класу в кузові W202. Потім шляхи розв'язалися. SLK перейшов на власну платформу, а CLK залишився «Вепейною» версією С-класу. У 2010 році його зняли з виробництва, а «спадщинником» чомусь вважають E-class Coupe, який тоді ж з'явився в модельному ряду.


В підсумку

З 2015 року модельний ряд Mercedes-Benz називається по-новому. В основному зміні зачіпли лінійку кросоверів.

  • Кросівери. Назва Mercedes ML канет у льоту: починаючи з нового покоління, автомобіль почав називатися GLE. Його динамічніша версія зі скошеною в задній частині дахів, створена в піку BMW X6, дістала назву GLE Coupe. Великий семимісний кросовер GL охрестять GLS, компактний GLK змінить назву на GLC. Для субкомпактного GLA все залишиться без змін. Тут усе має стрункий вигляд: разом із розмірами змінюється й остання буква: A, C, E, S.
  • Спорткари та купе. На вершині стоїть суперкар Mercedes AMG GT, який навіть позбувся приставки Benz. Далі йдуть дводверні спорткари-родстери на власних платформах: SL покрупніше і SLС (колишній SLK) — менше. Купе, які зроблені на чужих базах і не мають яскраво окресленого спортивного характеру, «розжалені»: тепер це просто E-Class Coupe і S-Class Coupe.

Що ж, якщо згадати історію марки, то модельна лінійка має вигляд, як ніколи ясної.

  • Але є одна заглушка — чотиридверні купе з літерами CL.
  • Є CLSбагатий і занижений на 5,6 сантиметров E-Class.
  • А є CLA, який зроблений за абсолютно іншим рецептом! Фактично, це просто седан, сліплений методом приклеювання багажника до A-класу, з таким самим обладнанням і ринковим позиціюванням. Та й за висотою він поступається хетчбеку лише 1 міліметр. Це явно не чотиридверна купа, хоча й носить літери CL.

Загалом, навіть після 664 року ієрархія штутгартського концерну залишиться певною мірою «темним лісом». Але самих мерисесівців це не бентежить. Попри те, що покупець явно плутається в класах, продажі впевнено йдуть вгору, а лояльності власників Mercedes-Benz конкуренти можуть тільки позаздрити. Стало бути, не в чіткості класифікації щастя!

У літерних позначеннях класів ми розбрали, тому залишимо їх і зосередимося на цифрах.


ЦИФРОВА МОДИФІКАЦІЯ

Тризначна кількість в індексі моделі після літери, що позначає клас, як і раніше вказує на округлений об'єм двигуна. E200 — це E-клас із дволітровим мотором, S500 — S-клас із п'ятилітровим, а, скажімо, C230 — С-клас із 2.3-літровим.

Оскільки в 90-ті все бензинові мотори мали впорскування, то:

  • буква Е відпала сама собою,
  • D проіснувала до початку «нульових», коли повсюдно почав впроваджуватися впорскування високого тиску Common Rail.
  • CDI - отримали позначення дизелі, тобто Controlled Direct Injection.

Нова мерисесівська система індексів виявилася проста та логічна. Втім, відхилення від прив'язування до обсягу моторів були. Скажімо, Mercedes-Benz C240 W202 мав 2,6-літровий (а не 2.4-літровий) V6 і точно такий же стояв під капотом у «старшого» E240 W210. Але це були, знову-таки, Одиничні відхилення від системи.

Версії придворного тюнінг-ательє AMG працювали в ній, але мали не три-, а двозначні індекси з неодмінною припискою AMG:

  • Е-клас із 5-літровим V8 позначався як E50 AMG,
  • з 6-літровим V8 — E60 AMG,
  • топова 6,3-літрова «восьметка» іменувалася не E63 AMG, як можна було б здогадатися, а... E60 AMG 6.3.
     

--- Час наддуву

Додатковою проблемою стало впровадження наддування. Це винахід людства, як ми всі знаємо, дає змогу збільшити тиск повітря на впускі, тобто поліпшити наповнюваність циліндрів і підвищити ККД. А раз так, то й об'єму в циліндрах потрібно менше! Потужність, для зняття якої без наддування потрібно, скажімо, 3 літри, з наддувом можна забезпечити і за 2,5 літра робочого об'єму, а то й менше... І чим потужніше наддув, тим більше віддача. Тобто мотор одного й того ж об'єму, залежно від тиску на впускі, можна «розігнати» до різних значень потужності. Що ж робити, якщо індекси «прив'язані» до об'єму?

Тут взагалі варто омовитися, що наддув для Mercedes-Benz був далеко не в новинку — ще 1900 року Готліб Даймлер запатентував перший наддувний мотор із механічним нагнітачем Рутса. Ним обладнувався, зокрема рядний восьмициліндровий 7,7-літровий двигун легендарного лімузину 30-х Mercedes-Benz 770K (K — Kompressor), на якомуїдали 65, Маннергейм, імператор Хірохіто та Папа Пій IX. У 90-ті, коли технології зробили крок уперед, німецьки залишалися довго вірні механічним нагнітачам (хоча вже не «рутсам», а приводним), і турбіни використовували переважно на дизлях.

Так, у Mercedes-Benz C-Class W202 була версія С200 з 2-літровим атмосферним мотором М111 — він вичав 134 сили. А ще була версія С200 Kompressor з тим самим мотором того ж об'єму, але з компресором і видатністю 178 сил. 

Потім, усередині «нульових» в автомобільній моді намітився екологічний тренд. Автовиробники стали наперебій картати клієнта, що вони піклуються про довкілля. І разом із компресорними моторами з'явилися турбовані з пошаровим уприскуванням палива — вони отримали літери CGI (Charged Gasoline Injection).

Ще до індексів додали передплату BlueEfficiency, яка вказує на застосування «еко-пакету», який міг вмикати в себе різні доробки на кшталт системи старт-стоп, шин із низьким опором коченню тощо. Якіс-то особливих моторів із системою BlueEfficiency немає.

З розквітом ери наддуву почалася формена нерозбірха, якщо не сказати — бардак. Автомобілі з одним і тим самим двигуном М271 об'ємом 1.8 літра, але з різними «настроюваннями» мали абсолютно різні індекси.

Розберемо все це на прикладі С-класу в кузові W203:

  • С180 Kompressor — мотор із механічним нагнітачем потужністю 143 к.с.
  • С200 Kompressor — той самий мотор, форсований до 163 л.с.
  • С230 Kompressor він же, форсований до 192 л.с.
  • З200 CGI — він же, але з безпосереднім уприскуванням і турбіною замість нагнітувача, потужністю 170 к.с.

І водночас «звичайний» С-клас С180 обладнувався взагалі іншим двигуном — М111, які мають мало спільного з М271. Заплуталися? А розбиратися, за задумом маркетологів, і не треба!

Чим більше цифір, тим «мережі», ось і вся логіка.


— Епоха даунсайзингу

Знявши, що споживач уже втратив орієнтацію в обсягах і модифікаціях, мерисесівці пішли далі. 2008 року на новому C-класі в кузові W204 дебютувала версія мотора М271 з «затишеним» блоком циліндрів, зменшеним ходом поршня, укороченим колінвалом і робочим об'ємом 1.6 літра замість 1.8 Це називається розумним словом «даунсайзинг» — дословно, «зниження розміру». Насправді, якщо цей 1.6-літровий мотор може видавати, з урахуванням налаштування впорскування, ті ж самі 154 сили, що й 1.8-літровий, то чому б і не зменшити об'єм?

Але 1.6-літровий С-клас не отримав індекс С160, його продовжують випускати як С180 з відповідними приставками:

  • Kompressor для версій із нагнітувачем,
  • CGI для версій із турбіною.

Добре ще, що С180 різного об'єму не продавалися паралельно — 1.8-літровий С180кого сняло з виробництва в тому ж 2008-му.

Індекс 160 мерисесівців, судячи з усього, вважали «несолідним». Представник W204, С-клас у кузові W203, один час продавався з індексом С160 (з 1.8-літровим атмосферником), але, судячи з усього, не дуже успішно.

Зараз цифри 160 можна натрапити тільки на найслабшому дизельному А-класі, але й тут суцільний обман і плутанина. A160 CDI обладнаний 1,46-літровим моторчиком від Renault потужністю 89 к. с., а «розігнана» до 108 л.с. версія того ж двигуна «дорослим» індексом A180 CDI BlueEfficiency... Хоча ще недавно, коли А-клас був мікровентом, тут були «чесні», відповідні об'ємам моторів індекси А140 і А155!

Нерозбірка в цифрах і буквах мерисесівських індексів панує й у «старшокласників».

Досить поглянути на табличку двигунів сучасного E-класу W212:

  • Е200 CGI — це старий-добрий 1.8-літровий М271 з турбіною, що видає 184 к.с.
  • E250 CGI — це він же, об'ємом 1.8 літра, але «розігнаний» до 204 к.с.
  • Е300 — це «чорний» 3-літровий атмосферний V6,
  • Е350 — не менш «чорний» 3,5-літровий V6.
  • Е500 — це атмосферний V8 об'ємом 5.5 літра,
  • Е500 BlueEfficiency — 4.4-літровий V8 з подвійним наддувом TwinTurbo.


— В підсумку

— Сучасні індекси автомобілів Mercedes-Benz відбивають положення модифікації в ієрархії. Чим більше значення, тим більше Ви маєте очікувати від автомобіля. Відповідають цифри обсягу мотора чи ні, це вже як пощастить. Іноді — так, іноді — ні. Логіку не шукайте.

— Не можна сказати, що «Мерседес не той». Як ми з'ясували вище, у класифікації компанії ніколи не було повного порядку та залізобетонної логіки.

— Очевидно, що вірність індексам незалежно від об'єму мотора Mercedes-Benz зберігає в ім'я традицій. Люди звикли до цифр 200, 230 або 500, що фарбуються на кормі автомобіля з трипроменевою зіркою, і з цим нічого не поділиш. Водночас більшість щасливих власників навіть не в курсі, який у них стоїть мотор, а капот відкривають лише для того, щоб залити рідину омивача скла. 

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ MERCEDES-BENZ

Mercedes-Benz випустив повну лінійку двигунів від одне, двох, трициліндрових, рядних — 4, -5, -6 і -8 циліндрових, V4, V6, V8, V10, V12, V16 и V20 (від 4 до 20 циліндрових V-подібних) і навіть двигун Ванкеля.

Усі двигуни Mercedes-Benz V6/V8 виробляються в Штутгарті-Бад-Каннштаті, Німеччина. 4-циліндрові версії (M266, M266 Turbo і M271) зібрані в Штутгарті-Унтертюркхаймі. Завод двигунів V12 розташований в Берліні.

РОЗШИФРОВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОМОСИЛЬ І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ

МОДЕЛЬНЫЙ РЯД ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО РУХІВЦІ (МОТОРАХ) РІЗНИХ МАРОК (ПРОІЗВОДИТЕЛЕЙ)

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

 

МОДЕЛЬНЫЙ РЯД ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES У ЗАВІСИМОСТИ ВІД КОЛИЧОСТІ ЦИЛЕНДРОВ І ІХ РОЗПОРОЖЕННЯ

  • I1 — дизель
  • I2 — дизель
  • I3 — Газолін (газовий бензин)/ бензин, — Дизель
  • I4 -  Газолін/ бензин, — Дизель
  • I5
  • I6 — Газолін/ бензин, — Дизельний двигун, — для автобусів і вантажівок, — Природний газ
  • V6 — Газолін/ бензин, — Дизель
  • I8 — Газолін/ бензин
  • V8 — Газолін/Бензин, — Дизель
  • V10
  • V12 — Газолін/Бензин, — Дизель
  • V16
  • V20
  • Wankel

 

I1

Одноциліндровий двигун внутрішнього згоряння — найпростіший поршневий двигун внутрішнього згоряння, який має всього один робочий циліндр. Одноциліндровий двигун є повністю незбалансованим і має нерівномірний хід. Одноциліндрові двигуни характеризуються найменшим співвідношенням площі поверхні робочого циліндра до робочого об'єму, порівнюючи з багатоциліндровими двигунами, що забезпечує найменші втрати тепла в робочому процесі та високий індикаторний к.п.д. Водночас одноциліндрові двигуни характеризуються істотною більшою тепловою та механічною напруженістю деталей, порівнюючи з багатоциліндровими двигунами. Питома маса одноциліндрових двигунів вища, ніж у багатоциліндрових таких самих робочого об'єму.

Двотактний цикл. у двотакному циклі робочі ходи відбуваються вдвічі частіше
У минулому одноциліндрові двигуни (завдяки простоті пристрою) були широко поширені, , а їх робочий об'єм був практично не обмежений зверху — на судах і в стаціонарних установкахкупували малооборотисті одноциліндрові двигуни з робочим об'ємом до 12 л

Дизель

  • MB851 Дизель
  • MB861 Дизель

РОЗШИФРОВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОМОСИЛЬ І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

 

I3

Рядні трициліндрові двигуни Mercedes

Бензин/ бензин

-- 1998-2007 рр.

  • M160 (599 куб. см 698 куб.см.)

— 2014-справжній час

  • M281 (1,0 л)

Дизель

  • MB853
  • MB863
  • M203B

-- 1999-справжній час

  • OM660 (799 куб. см)

-- 2004-2009 рр.

  • OM639 (1,5 л)

РОЗШИФРОВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОМОСИЛЬ І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

I4

Рядний чотирициліндровий двигун — конфігурація двигуна внутрішнього згоряння з рядним розташуванням чотирьох циліндрів, і поршнями, що обертаються один загальний колінчастий вал, у Mercedes позначається I4 («ай-фор»,  деяких виробників — L4 («Straight-4», «In-Line-Four»). Площина, у якій містяться циліндри, може бути суто вертикальною або розміщена під певним кутом до вертикалі. У другому разі двигун іноді називають Slant-4 (/4)

Конфігурація I4 для чотиритактного двигуна є незбалансованою, але проста у виробництві (для двотактного двигуна з чергуванням роботи циліндрів через 90° в порядку 1-3-4-2 або 1-2-4-3 така конструкція збалансована). Водночас чотирициліндровий двигун має приблизно на третину менше деталей, ніж шестициліндровий того ж обсягу та потужності, і вимагає приблизно на стільки ж менше часу для багатьох операцій з обслуговування й ремонту. Тому вона знаходить застосування зазвичай в порівняно бюджетних автомобілях із порівняно невеликим робочим об'ємом двигуна, а також автомобілях, для яких простота в ремонті й обслуговуванні важливіше від рівня комфорту (таксі, позашляховики тощо).

Mercedes пропонує рядні 4-циліндрові двигуни з робочим об'ємом від 1,2 до 2,4 літра (сучасні двигуни інших марок — зазвичай від 0,7 до 2,3 літра). З ростом робочого об'єму рівень вібрацій неабияк зростає, тому на сучасних двигунах цієї конфігурації з робочим об'ємом понад 2,0 л зазвичай використовуються додаткові балансувальні (заспокійливі) вали, що дають змогу наблизити рівень вібрацій до рядних шестициліндрових двигунів аналогічного до робочого об'єму.

У минулому, однак, I4 найбільші робочі об'єми не були рідкістю.

Бензин/ бензин
-- 1933-1936 рр.

  • M23 (1,3 л)

-- 1934-1939 рр.

  • M30 (1,5 л)

-- 1936-1957

  • М136 (1,7 л 1,8 л)

-- 1955-1968 роки

  • M121 (1,9 л 2,0 л)

-- 1968-1980 роки

  • M115 (2,0 л 2,3 л)

-- 1980-1995 роки

  • M102

1,8 л (1797 куб.см)
2,0 л (1997 куб.см)
2,3 л (2299 куб.см)
2,5 л (2498 куб.см)

-- 1992-2004 роки

  • M111 (DOHC)

1,8 л (1796 см 3)
2,0 л (1998 см3)
2,0 л (1998 см3) з наддувом
2,2 л (2198 см3)
2,3 л (2298 см3)
2,3 л (2298 см3) наддувом

-- 1997-2005 рр.

  • M166

1,4 л (1397 см3)
1,6 л (1598 см3)
1,9 л (1898 см3)
2,1 л (2084 см3)

-- 2002-справжній час

  • M271

1,6 л (1597 куб.см) наддувом
1,8 л (1796 куб.см) наддувом
1,8 л (1796 куб.см) турбо

— 2004-настадний час

  • M266

1,5 л (1498 куб.см)
1,7 л (1699 куб.см)
2,0 л (2034 куб.см)
2,0 л (2034 куб.см) турбо

— 2011-справжній час

  • M270

1.6 турбо
2.0 турбо
2.0 turbo Hybrid

-- 2012-справжній час

  • M200

1.2 турбо

-- 2012-справжній час

  • M274

1.6 турбо
2.0 турбо

-- 2013-справжній час

  • M133

2.0 турбо

— 2017-справжній час

  • M264

Дизель

-- 1935-1940 рр.

  • OM138 (2,5 л)

-- 1949-1961 рр.

  • OM636 (1,7 л 1,8 л)

-- 1959-1967 рр.

  • OM621 (1,9 л 2,0 л)

-- 1968-1985 роки

  • OM615 (2,0 л 2,2 л)

-- 1973-1996 роки

  • OM616 (2,4 л)

-- 1983-2000 рр.

  • OM601

2,0 л
2,2 л
2,3 л

-- 1993-1999 роки

  • OM604 (2,0 л 2,2 л)

-- 1998-2005 рр.

  • OM668 (1,7 л)

-- 1998-2004 рр.

  • OM611 (2,1 л 2,2 л)

-- 2003-настановлювальний час

  • OM646 (2,1 л)

— 2004-настадний час

  • OM640 (2,0 л)

-- 2008-настоюваний час

  • OM651 (2,1 л 1,8 л)

-- 2016-справжній час

  • OM654 (2,0 л)

РОЗШИФРОВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОМОСИЛЬ І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

I5

-- 1974-1990

  • OM617 Diesel (3,0 л)

-- 1987-1999

  • OM602 Дизель

2,5 LN / A 
2,5 L Turbo Diesel 602.961 
2,9 л (2874 куб.см) Turbo Diesel 602,980 

-- 1994-2000

  • OM605 Diesel (2,5 л)

-- 1999-2006

  • OM612 Diesel (2,7 л - 2685 см3)

-- 2002-2005

  • OM647 Diesel (2,7 л - 2687 см3)

РОЗШИФРОВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОМОСИЛЬ І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

I6

Рядний шестициліндровий двигун — конфігурація двигуна внутрішнього згоряння з рядним розташуванням шести циліндрів, лад роботи циліндрів 1-5-3-6-2-4, і поршнями, що обертаються один загальний колінчастий вал. У Мерседес позначається I6 (у деяких інших марках — інших R6 або L6. Площина, у якій містяться циліндри, може бути суто вертикальною або розміщена під певним кутом до вертикалі. У другому разі двигун іноді називають Slant-6 (6).

У теорії I6 в чотиритактному варіанті є повністю збалансованою конфігурацією щодо сил інерції різних зарядів поршнів і верхніх частин шатунів (сили інерції 1-го порядку різних циліндрів взаємно компенсують один одного так само, як і в рядного чотирициліндрового двигуна, але, на відміну від останнього, сили інерції 2-го порядку також взаємно компенсуються, поєднуючи зрівномірно невисоку складність і вартість виготовлення з гарною плавністю роботи. Таку ж збалансованість демонструє і V12, що працює як два шестициліндрові двигуни із загальним колінчастим валом.

Однак на малих (хлостих) обертах колінчастого вала можлива певна вібрація, викликана пульсацією крутного моменту. Рядний восьмициліндровий двигун, крім повної збалансованості, демонструє кращу рівномірність крутного моменту, ніж рядний шестициліндровий, але в наш час застосовується дуже рідко через цілу низку інших вад.

Двігателі конфігурації I6 широко використовувалися та надалі використовуються на автомобілях, автобусах, тракторах, річкових судах. На легкових автомобілях в останні десятиліття, у зв'язку з повсякденним поширенням переднього приводу з поперечним розташуванням силового агрегату й взагалі компонувальних схем із більш «щітною» організацією подкапотного простору, більш популярні опинилися V-подібні шестициліндрові двигуни як компактніші та коротші, хоч і дорожчі, менш технологічні та збалансовані. Водночас Mercedes не поспішає відмовлятися від рядних шестициліндрових моторів. Наприклад, модель M256 ( DOHC ) 3,0 л. Крім того, сучасні технології дають змогу створити досить компактний рядовий шестициліндровий двигун навіть для поперечної установки, правда, на досить великому автомобілі (приміром такого силового агрегату в інших виробників слугує Chevrolet Epica з переднім приводом і поперечно встановленими 2,0- і 2,5-літровими моторами розробки Porsche).

В Мерседес рядні шестициліндрові двигуни вироблялися з робочим об'ємом від 1,7 до 7,1 л.

Максимальний робочий об'єм рядних шестициліндрових двигунів практично не обмежений і на судових дизелях може досягати 1820 дм3 на один циліндр.

Бензин/ бензин
-- 1924-1929 рр.

  • M836 (4,0 л)

-- 1924-1929 рр.

  • M9456 (6,3 л)

-- 1926-1933 рр.

  • M02 (2,0 л)

-- 1926-1927 рр.

  • M03 (3,0 л)

-- 1927-1928 рр.

  • M04 (3,0 л 3,1 л)

-- 1928-1929 рр.

  • M09 (3,4 л)

-- 1928-1934 рр.

  • M06 (6,8 л 7,1 л)

-- 1929-1933 рр.

  • M10 (3,5 л)

-- 1929-1935

  • M11 (2,6 л)

-- 1931-1936 рр.

  • M15 (1,7 л)

-- 1933-1937 рр.

  • М18 (2,9 л)

-- 1933-1936 рр.

  • M21 (2,0 л)

-- 1936-1941

  • M143 (2,2 л)

-- 1937-1942 рр.

  • M142 (3,2 л)

-- 1939-1943

  • M153 (2,3 л)

-- 1951-1968 роки

  • M180 (2,2 л 2,3 л)

-- 1951-1958

  • M186 (3,0 л)

-- 1952-1958

  • M188 (3,0 л - Solex)

-- 1954-1963 роки

  • M198 (3,0 л із уприскуванням палива)

-- 1955-1958 роки

  • M199 (3,0 л з уприскуванням палива)

-- 1958-1965 роки

  • M127 (2,2 л з уприскуванням палива)

-- 1958-1967 роки

  • M189 (3,0 л з уприскуванням палива)

-- 1965-1967 роки

  • M129 (2,5 л з уприскуванням палива)

-- 1965-1967 роки

  • M108 (2,5 л)

-- 1968-1972 роки

  • M130 (2,8 л 2,8 л із уприскуванням палива)

-- 1968-1972 роки

  • M114 (2,5 л)

-- 1976-1985 роки

  • M123 (2,5 л - 2525 куб.см)

-- 1972-1986 роки

  • M110 ( DOHC ) - 2,8 л (2746 куб.см)

-- 1986-1993

  • M103 ( SOHC ) - 2,6 л 3,0 л

-- 1990-1999 роки

  • M104 ( DOHC )

2,8 л
3,0 л
3,2 л
3,4 л
3,6 л

— 2017-справжній час

  • M256 ( DOHC ) - 3,0 л
Дизельний двигун
  • OM603 Diesel
  • OM606 Diesel
  • OM613 Diesel
  • OM648 Diesel

— 2017-справжній час

  • OM656 Diesel
Автобус і вантажівка
  • OM5 Diesel (1931 -)
  • OM49 Дизель (1939 -)
  • OM54 Diesel (1939 -)
  • OM57 Diesel (1936 -)
  • OM67 Diesel
  • OM67 Diesel
  • OM77 Diesel
  • OM79 Diesel
  • OM312 Diesel
  • OM314 Diesel
  • OM315 Diesel
  • OM321 Diesel
  • OM326 Diesel
  • OM346 Diesel
  • OM352 Diesel
  • OM355 Diesel
  • OM360 Diesel
  • OM366 Diesel
  • OM407 Diesel
  • OM427 Diesel
  • OM447 Diesel
  • OM457 Diesel
  • OM473 Diesel: випущений 2012 року, використовується в новому Mercedes Arocs. 625 л.с., 3000 Нм, 15,6 літра. [1]
  • OM904 Diesel
  • OM924 Diesel
  • OM906 Diesel: Hyundai Global 900 Bus Engine
  • OM926 Diesel
V6

V-подібний шестициліндровий двигун — двигун внутрішнього згоряння з V-подібним розташуванням шести циліндрів двома рядами по три, і поршнями, що обертаються один загальний колінчастий вал. Ознаюється в Мерседес як V6 (англ. «Vee-Six», «Ві-Сікс»).

Це другий за популярністю в наші дні автомобільний двигун після рядного чотирициліндрового двигуна.

V6 — незбалансований двигун; він працює як два рядні трициліндрові двигуни й без додаткових заходів може мати досить великий рівень вібрацій. У двигунах V6 використовується дисбаланс колінвала, створюваний противагою (іноді додатково застосовують маховик і шків із дисбалансом), що врівноважує момент від сил інерції 1-го порядку поршнів і верхніх частин шатунів. Крім того, іноді (у деяких кутах розвала циліндрів) для цього додатково використовують балансувальний вал, що обертається зі швидкістю колінвала, але в протилежну сторону. Це дає змогу наблизити їх за плавністю роботи та рівнем вібрацій до рядного шестициліндрового двигуна. Момент інерції 2-го порядку, зазвичай залишають вільним, позаяк він має невелику величину й може бути поглинаний опорами двигуна.

Зазвичай, кут розвалу циліндрів становить 60, 90 або 120 градусів. Але трапляються й інші варіанти, наприклад 54°, 45°, 65°, 75° або 15° (VR6).

Кут розвала 90° зазвичай трапляється на двигунах, уніфікованих із двигунами конфігурації V8, для яких такий кут розливу є основним. У перших двигунах такої конфігурації, через те, що технології тоді не давали змогу зробити досить міцний колінвал зі зміщеними шатуваними шийками, а робити повноопорний колінвал з окремими шийками для кожного шатуна невигідно, оскільки за довжина двигуна стає порівнянною з вихідним V8 (крім того, це ускладнює двигун), на кожній шатунній шейці розташовувалися (так само, як і у вихідному V8) по два шатуни від протилежних циліндрів. Така конструкція за кута розвала 90° дає змогу врівноважити момент інерції 1-го порядку без застосування балансувальних валів, проте рівномірних інтервалів підпалювання суміші вона не забезпечує (робочі ходи в циліндрах йдуть не рівномірно, а через 90 і 150° за кутом повороту колінчастого вала, лад роботи циліндрів водночас 1-4-2-5-3-6). Слідом цього є помітна вібрація двигуна, що працює, особливо під час роботи на малих обертах колінчастого вала, а також грубий і неприємний на слух звук вихлопу, а плавністю ходу двигун більше схожий на трициліндровий. Щоб зменшити вібрації та поліпшити плавність ходу, застосовують маховик збільшеної маси. У сучасніших двигунах V6 з кутом розвали 90° використовується ускладнений колінвал зі зміщеними шатувальними шийками (6 кривошипів), що забезпечує рівномірні інтервали запалювання суміші, а момент інерції 1-го порядку врівноважується під час застосування балансувального вала (без нього він врівноважується не повністю, що зажадає вдосконаленої підвіски двигуна та часто прийнятний для сучасного легкового автомобіля через підвищену вібрацію). Однак на болідах формули-1 (регламент 2014) року використовується саме простий колінвал із трьома кривошипами, що не забезпечує рівномірних інтервалів підпалу, але має більшу міцність і не вимагає врівноваження моменту 1-го порядку.

120-градусний розвал дає змогу отримати широкий, але низький силовий агрегат, що краще підходить для низьких, наприклад, спортивних машин. У ньому так само на кожній шатунні шейки розташовуються по два шатуни (число шатунних шипок — 3), але завдяки куту розвалу циліндрів 120° забезпечуються рівномірні інтервали підпалювання суміші. Така конфігурація має досить великий момент 1-го порядку, який можна скомпонувати тільки під час застосування балансувального вала. За всіх інших кутах розвала (відмінні від 120°), щоб забезпечити рівномірні інтервали запалювання суміші (через кожні 120° за кутом повороту колінвала) і в такий спосіб зменшити вібрацію двигуна, а також забезпечити плавний хід, кожен шатун розташовують на окремої шатуваної шейки колінвала або застосовують ускладнений колінвал зі зміщеними шатувальними шейками (це зменшує довжину двигуна, а також спрощує його, але вимагає вдосконалення технології виготовлення колінвала).

60-градусний розвал дає змогу скомпенсувати момент 1 порядку без застосування балансувальних валів. З цієї причини, а також завдяки компактності цей кут розвали вважається «рідним» для V-подібних шестерок. Іноді з якихось причин застосовують близькі кути розвала, наприклад 54° або 65° за невеликого збільшення вібрацій, які ростуть у міру відхилення від кута 60°.

Кут розвала 15° дає змогу зробити одну загальну головку для всіх циліндрів, а також дає змогу використовувати лад запалювання такою ж, як у рядного шестициліндрового двигуна та має задовільну збалансованість без застосування балансувальних валів, що разом із удосконаленою підвіскою двигуна розв'язує проблему вібрацій.

V6 — один із найбільш компактних двигунів, він зазвичай коротший, ніж I4, і в більшості виконань у більш ніж V8.

У сучасних переднеприводних автомобілях із поперечним розташуванням двигуна за компоновими міркуваннями зазвичай неможливе встановлення рядних шестициліндрових двигунів, що за підвищених вимог до потужності в наші дні зумовлює популярність V-подібних шестициліндрових моторів на автомобілях вищих класів, попри малу збалансованість і складність у виробництві, порівнюючи з I6. Уніфікація двигунів різних автомобілів призводить до того, що V6 встановлюють і в машинах із поздовжнім розташуванням двигуна, у яких, у принципі, немає суворої компонової потреби його застосування, — хоча воно й дає низку переваг. Водночас на автомобілях того ж класу із заднім приводом, на кшталт 5-ї серії BMW, все ще досить широко поширені й рядні «шестерки» — модель двигуна Mercedes M256 (DOHC) 3 л. випускається ще в сьогоденняя.
Не зняті з виробництва (випускаються з 2011 року) на Mercedes також V-подібні шестицилінові двигуни моделі M276 (3,5л), M276 DELA 30 (3л).

Бензин/ бензин

-- 1997-2005 рр.

  • M112

2,4 л (2398 куб.см) E26
2,6 л (2597 куб.см) E26
2,8 л (2799 куб.см) E28
3,2 л (3199 куб.см) E32
3,2 л (3199 куб.см) E32 AMG
3,7 л (3724 куб.см) E37

-- 2004-2011 рр.

  • M272

2,5 л (2496 куб.см) E25
3,0 л (2996 куб.см) E30
3,5 л (3498 куб.см) E35

Популярний атмосферний V-подібний шестициліндровий мотор Мерседес M272, встановлювався майже на весь модельний ряд, починаючи з C-класу (W203, W204) і закінчуючи S-класом (W221). Мотори випускався в декількох варіаціях, які розрізнялися об'ємом і потужністю.

Завдяки новим технологіям упорскування вдалося підвищити відбій мотора під час схожого робочого об'єму, порівнюючи з попередником M112.

Двигун Мерседес M272 економніший та екологічніший, має найкращі динамічні характеристики, істотно потужніший на низьких обертах.

ПРОБЛЕМИ ДВІГАТЕЛЯ M272
Насамперед треба сказати, що багато проблем двигуна давно вивчені і для кожної проблеми є рішення. Основні симптоми несправності двигуна Мерседес M272:

- Значок Check Engine на приладовій панелі;
- Стук і лязок із двигуна;
- Нерівна робота двигуна, втрата тяги;
- Теч оливи з мотора.
У кожному разі необхідно проводити комплексну діагностику, включно з комп'ютерною діагностикою двигуна. Не варто нехтувати станом і якістю роботи двигуна, навіть несуттєва поломка згодом може призвести до куди серйозніших проблем.

Важливо! Основні несправності — розтягнення ланцюга ГРМ, знос шестерні балансувального вала, руйнування заслінок впускного колектора, підклинювання магнітів, тич оливного фільтра.

CHECH ENGINE НА M272
Все починається з індикації Check Engine на приладовій панелі. Знайти це може як на пробігу 80-120 тисяч кілометрів, так і за 200 тисяч. Залежить від манери експлуатації автомобіля власником.

У разі тривалої експлуатації з індикацією Chech Engine може з'явитися сторонній звук на моторі, що працює — стукіт, лязок ланцюга, металевий дзвін і шелест. Відбувається це переважно через дві проблеми — розтягнення ланцюга ГРМ і зношування зірки балансирного вала.

Ланцюг на моторі M272, як витратний матеріал, її заміна має проводитися кожні 100-200 тисяч кілометрів. Під час розтягування ланцюга можлива нерівна робота двигуна.

Більш серйозною поломкою є знос зірочки балансирного вала на 272 моторі. У такому разі зазвичай комп'ютерна діагностика мотора показує дві помилки — 1200 і 1208. Актуальна ця проблема насамперед для моторів до номера 2729xx30 468993. Мотори мають вищий серійний номер, позбавлені такої проблеми. З зазначеного номера двигуна 2729xx30 468993 стали встановлюватися балансирні вали зі зміненим матеріалом зубчастого колеса.

На мотори, що потрапили в ремонт, встановлюються нові балансирні вали. Разом балансирний валом відбувається заміна ланцюга ГРМ.

Перед ремонтом двигуна важливо провести комплексну діагностику, тому що причина появи Check Engine не одна.

ЗАМІН ВПУСКНОГО КОЛЕКТОРА НА РУХУ M272
Впускний колектор мотора M272 на лад складніше, ніж наприклад, у 112 мотора. Завдяки рухомим заслінкам, які контролюють впуск, вдалося досягти чудової віддачі не тільки на високих обертах, але й на низьких теж! Але водночас вони стали слабким місцем на всій конструкції впускного колектора.

Виготовлені з пластику заслінки схильні до зламання, висока температура призводить до їх розсихання та руйнування, картонні гази з залишками олії призводять до їх закочування. Зрештою, заслінки починають руйнуватися, а мотор трійити й нерівно працювати.

Колектор є суцільним агрегатом і частковому ремонту не піддається. Окремо придбати запчастини для ремонту не є можливим. Єдиним рішенням є купівля нової деталі.

Заміна впускного колектора займає приблизно 4 години. Водночас обов'язково виготовляється чищення дросельної заслінки, яка кріпиться до корпусу колектора.

Ресурс колектора теж залежить від манери водіння та його ресурс зазвичай становить 80-140 тисяч кілометрів.

НЕІСПРАЛЬНОСТІ ДВІГАТЕЛЯ МЕРСЕДЕС З ІНДАКСАМАМИ 250, 280, 300, 350
Але на цьому болячки M272 мотори не закінчуються. Причиною несправної роботи двигуна можуть бути магніти, які замінюються на нові. Вони також можуть викликати індикацію перевірки двигуна.

Крім того, двигун M272 страждає на течу оливу фільтра. Важливо не проґавити момент виявлення проблеми, адже низький рівень моторної оливи може призвести до серйозного та дорогого капітального ремонту.
 

— 2011-справжній час

  • M276

3,0 л (2996 куб.см) "M276 DELA 30"
3,5 л (3499 куб.см)

Новітній V-подібний шестициліндровий двигун Мерседес M276 був анонсований у 2010 році. Мотор M276 має дві модифікації, які у свою чергу теж мають кілька варіацій.

Мотор M276 випускається з 2010 року — атмосферний без турбонадуву, має дві модифікації, з індексом 300 (249/252 лс) й індексом 350 (306 сил). Фактично це той самий мотор об'ємом 3.5 літра, але різноманітне програмне забезпечення (прошивкою) і видатністю (потужністю).

Мотор M276 TURBO з'явився 2013 року, має схожу на звичайний атмосферний мотор M276 основу, але вирізняється об'ємом (3 літри, проти 3.5) і наявність системи БІТУБРО. Завдяки цим нововведенням, турбований мотор суто тяговитий (480 НМ проти 370 MH, порівнюючи з 350 (M276) і економніший.

ПРОБЛЕМИ ДВІГАТЕЛЯ M276
Двигун Мерседес M276 досить новий і можливий не всі дитячі хвороби остаточно вивчені. На цей момент є проблеми з такими симптомами:

- Нетривалий стукіт і тріск під час запуску двигуна;
- Тривалий стук під час роботи двигуна.
- Кожен симптом має свою конкретну проблему. Перед будь-яким ремонтом необхідно проводити комплексну діагностику двигуна Мерседес, що унеможливить неправильний процес ремонту та максимально знизить витрати.

Важливо! Основні симптоми, за яких необхідно провести діагностику — стукіт і лязкг на холодну, постійний сторонній звук на моторі, що працює.

ЯКІ АВТОМОСИЛИ ОСНАЮЄТЬСЯ ДВІГАТЕЛЕМ M276
Збалансований атмосферний двигун M276 має чудові тягові характеристики та низький апетит, за об'єму 3,5 літра. Цей мотор трапляється на таких автомобілях:

- Мерседес W204 — С300, С350
- Мерседес C207 E Coupe - E300, E350
- Мерседес W212 — E300, E350
- Мерседес W218 - CLS350
- Мерседес X204 — GLK300, GLK350
- Мерседес ML W166 - ML300, ML350
- Мерседес GLE W166 — GLE300
- Мерседес S W221 — S350
 

Дизель

Автобус і вантажівка
  • OM401 Diesel
  • OM421 Diesel - 11 літрів, 216 л.с. (159 кВт) — представлено в 1982. 
  • OM441 Diesel
  • OM501 Diesel
  • OM642 Diesel - 3,0 л (2987 куб.см) E28 , E32

РОЗШИФРОВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОМОСИЛЬ І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

I8

Бензин/ бензин

-- 1928-1939 рр.

  • M08 (4.6 л 5,0 л)

-- 1930-1938 роки

M07 (7,7 л)

-- 1932-1933 роки

  • M19 (3,8 л)

-- 1933-1934 роки

  • М22 (3,8 л 4,0 л)

-- 1934-1944 роки

  • M24 (5,0 л 5,4 л)

-- 1938-1944 роки

  • M150 (7,7 л)

-- 1939

  • M124 - 5.8 L (прототип)

РОЗШИФРОВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОМОСИЛЬ І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

V8

Бензин/ бензин

-- 1963-1981 рр.

  • M100

6.3 L W100 , W109
6.9 L W116

-- 1969-1991 роки

  • M116

3,5 л C107, R107, W108, W109, W111, W116
3,8 л C107, R107, W126
4.2 L R107 , W126

-- 1969-1991 роки

  • M117

4,5 л C107, R107, W108, W109, W116
5,0 л C107, R107, W126
5.6 L R107 , W126

-- 1990-1999 роки

  • M119

4.2 L W124 , W140 , W210
5,0 л R129 , W124 , W140 , W210

-- 1997-2008

  • M113

4,3 л
5,0 л
5,4 л
5.4 L ( Mercedes-AMG )

-- 2004-2009 рр.

  • M155 (5,4 л)

-- 2006-2012

  • M156 ( Mercedes-AMG ) - 6,2 л

-- 2006-2010

  • M273 (4,7 л 5,5 л)

Атмосферний V-подібний восьмициліндровий двигун Мерседес M273 є еволюційним розвитком лінійки моторів M112/M113. Мотор побудований за схемою схемі, що й шестициліндровий M272. Має поліпшену систему впуску, підвищене віддання мотора та його екологічність і економічність.

Двигун мерседес M273 випускався у двох варіантах — 4.7 літра (індекс 450) і 5.5 літра (індекс 500/550) розрізняються потужністю. Мотор почав встановлюватися на Мерседес з 2004 року. Ним обладналися досить великі та преміальні автомобілі — E, S, SL, ML, GL.

ПРОБЛЕМИ ДВІГАТЕЛЯ M273
Мотори Мерседес M273 і M272 виготовлені на єдиній базі та мають схожі проблеми. Несправний двигун характеризує один із кількох симптомів:

- Індикація помилки двигуна Chech Engine на приладовій панелі;
- сторонній шум на моторі, що працює;
- Блискавка під час роботи двигуна, нерівна робота;
- Втрата тяги;
- Текти мотора, низький рівень оливи.
У разі спостереження зазначених симптомів необхідно провести діагностику двигуна Мерседес, щоб визначити точну причину несправності. Затягувати з поясненням не варто, у разі тривалої експлуатації мотора з актуальною проблемою, несправність може стати куди серйознішою, і звестися до капітального ремонту.

Важливо! Несправності властиві двигуну Мерседес M273 — знос проміжного зубчастого колеса ланцюга ГРМ, розтягнення ланцюга ГРМ, руйнування й підклинювання заслінок впускного колектора, несправна робота магнітів, протікання оливного фільтра.
 

-- 2010-настоюваний час

  • M278 (4.6 л)

M278 — новітній V-подібний восьмициліндровий двигун Мерседес із системою подвійного турбонадуву. Мотор був анонсований 2010 року та став встановлюватися на автомобілі з 2011 року. Маючи великий обсяг і турбонадув, мотор вийшов істотно потужнішим, ніж попередник M273. Крім того, знижено витрату та покращені екологічні характеристики мотора.

Двигун Мерседес M278 має кілька модифікацій — базову версію об'ємом 4.7 літра та потужністю 420-435 сил, залежно від кузова, на який він встановлюється.

Версія мотора M157 (AMG) побудована на базі M278 і вирізняється ще більшим об'ємом — 5.5 літра та потужністю 544-557лс. Модифікація двигуна — M152 (AMG) — атмосферна версія M157, що встановлюється на SLK55 AMG. Потужність мотора — 415лс.

ПРОБЛЕМИ ДВІГАТЕЛЯ M278
Новий мотор мерседес M278 не позбавлений вад. І на жаль від конструктивних прорахунків не захищений жоден виробник, зокрема Daimler. Проблеми проявляються на мінімальних пробігах і їх можна визначити за такими симптомами:

- Стук і тріск на холодну, під час запуску двигуна, упродовж 3-5 секунд;
- Тривалий стукіт на двигуні, що працює;
- Помилка двигуна Мерседес Check Engine.
У будь-якому разі, для коректного дефектування проблеми необхідно провести діагностику двигуна Мерседес. Тільки завдяки комплексному підходу можна визначити точну причину несправності та зробити швидкий і якісний ремонт.

Важливо! Діагностику необхідно робити у разі появи будь-якого з таких симптомів — стороннього звуку (стук, тріск, шелесту) на двигуні, стук мотора на холодну, індикація помилки двигуна Check Engine на приладовій панелі, помилка рівня моторного олії.
 

-- 2010-настоюваний час

  • M157 (5,5 л)

-- 2010-2016

  • M159 ( Mercedes-AMG ) - 6,2 л

— 2014-справжній час

  • M178 ( Mercedes-AMG ) - 4,0 л

— 2017-справжній час

  • M176 (4,0 л)

Дизель

Автобус і вантажівка
  • OM402 Diesel
  • OM422 Diesel
  • OM442 Дизель
  • OM502 Diesel
  • OM628 Diesel
  • OM629 Diesel

РОЗШИФРОВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОМОСИЛЬ І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

V12

V-подібний дванадцятициліндровий двигун (V12) — двигун внутрішнього згоряння з V-подібною конфігурацією і 12 циліндрами, розміщеними один навпроти одного, зазвичай, під кутом 60°. Містить два ряди по шість циліндрів і поршні, що обертаються один загальний колінчастий вал.
 

Бензин/ бензин

-- 1992-2001 роки

  • M120

W140 600SEL/S600
R129 600SL/SL600
C140 600SEC/S600/CL600
SL70 AMG / CL70 AMG / S70 AMG
Brabus M V12 / E V12 / G V12
- 7,3 л (7291 куб.см) S73 AMG, «SL73 AMG», CL73 AMG, Pagani Zonda

-- 1998-2002 роки

  • M137

-- 1998-2002

  • S600

-- 1999-2002

  • CL600

S63 (L) AMG (дуже обмежена кількість)
SL63 AMG (дуже обмежена кількість)
CL63 AMG (дуже обмежена кількість)
Brabus M V12 / E V12 / G V12

-- 2003-справжній час

  • M158 / M275 / M279 / M285

5.5 L (5513 куб.см) Twin-turbo M275 (W220 / W221 S600 до 2013, C215 / C216 CL600 до 2014, W240 / V240 Maybach 57 і від 62 до 2013 року)
6.0 L (5980 куб.см) M279AMG twin-turbo (2014-справжній час V12 S65 AMG, S65 AMG Coupé / Cabriolet, SL65 AMG, G65 AMG, з 2017 року, S650 Maybach Cabriolet)
6,0 л (5980 куб.см) M285 твін-турбо (Всі моделі W222 / V222 / X222 / C217 V12 S-класу до 2014 є цей двигун; AMG, Benz або Maybach)
6.0 L (5980 куб.см) M158 twin-turbo, Pagani Huayra

Дизель

  • OM404
  • OM424
  • OM444
  • MB820
  • MB835

РОЗШИФРОВАННЯ МОДИФІКАЦІЇ АВТОМОСИЛЬ І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ


 

Ванкель

-- 1969-1970 роки

  • M950F

3-ротор 1.8 л
4-ротор 2,4 л

РОЗШИФРОВАННЯ МАРКУВАННЯ МАШИН І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES

МОДЕЛЬНЫЙ РЯД ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО РУХІВЦІ (МОТОРАХ) РІЗНИХ МАРОК (ПРОІЗВОДИТЕЛЕЙ)

ОЗНАКОМИТЬСЯ С БРЕНДОМ MERCEDES-BENZ

ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

 

 

 

24 лютого 2022 року фашинська Росія вдерлася у миролюбну Україну.

Російські, що ви творіть? Очніть!
Яке право ви маєте вдератися в нашу країну?
Ви принесли на нашу землю смерть і спустошення!
Прибирайтеся!!!

В Україні йде війна, немає жодної спецоперації, про яку говорять на федеральних телеканалах. Не бери участь у війні! Не бери участь у мобілізації! Захворюй! Відеди! Будь-який шлях буде кращим, ніж стріляти у мирних українців і гинути за кремль. 819 про своїх близьких, яких, якщойдеш на війну, можливо, не побачиш ніколи... Не будь тим, кого просто використовує влада. 

Росіяни, тут ви можете шукати інформацію про своїх близьких — чарівних і мертвих військових ВС РФ в Україні, які беруть участь у знищенні мирних жителів України та в руйнуваннях  міст і сел в Україні (інформація постійно оновлюється):
t.me/rf200_now
ПЕРЕЙТИ ДО СПИСКУ ПЛЕННИХ І ПОГИБШИХ ВОІННИХ ВС РФ В УКРАЇНІ

Докладніше: https://technoaktyv.com.ua/cp96377-vtorzhenie-rossii-v-ukrainu.html

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner