Mercedes-Benz
MERCEDES-BENZ
Mercedes-Benz Cars Group (Мерседес-Бенц) — надпопулярний виробник преміальних автомобілів і двигунів, входить до концерн Daimler AG і так звану велику німецьку трійку (разом з Audi и BMW), компанія Mercedes-Benz заснована в 1926 р. Штаб-квартира розміщена в Штутгарті. Сам по собі бренд Мерседес є одним із найдорожчих і найвідоміших у світі. Крім того, з воріт штутгартської компанії виїздили відомі автомобілі, як-от Mercedes-Benz 300SL, більше відомий як «Крило чайки», культовий Mercedes-Benz 600SEL (шестильний), спортивний Mercedes-Benz SLR McLaren, не старіючий позашляховик Mercedes-Benz G-Class Gelandewagen і ще ціла низка популярних і всім відомих автомобілів.
З огляду на все вищепоказане, такий потужний автовиробник як Мерседес, просто зобов'язаний випускати надійні двигуни, а ось як дійсно з цим йдуть справи, Ви дізнаєтеся нижче, у списку моделей.
Двигуни Мерседес — це величезна лінійка силових агрегатів як-от рядні 4-циліндрові, п'ять і шестициліндрові, як-от рядної, так і V-подібної конфігурації. Крім того, вироблялися мотори V8 і V12, для самого топових і потужних автомобілів Mercedes-Benz. Крім атмосферних версій вироблялися мотори з наддувом: з компресором, турбіною і twin-turbo. Для спортивних версій Mercedes-Benz, підрозділом AMG, розроблялися потужні версії моторів, переважно V8 и V12. Крім того, поряд із цим найширшим рядом силових агрегатів, випускалися й надалі випускатися також і дизельні двигуни Мерседес усіх можливих конфігурацій, будь-якого робочого об'єму та потужності.
Тепер не потрібно шукати різноманітні відгуки, всі типи, маркування, різновиди та моделі двигунів Мерседес вже тут: нові та старі, бензинові та дизельні, атмосферники та компресорні, звичайні та AMG.
Вибравши свою модель, Ви ознайомитеся з такою інформацією: які двигуни ставлять на Мерседес, їх технічні характеристики, опис, проблеми, несправності (глохне, стукіт, трій тощо) і ремонт, номери, ресурс та інше.
Водночас є інформація, яка олія в двигун Мерседес лити, скільки олії потрібно і як часто її потрібно міняти. У доповненні до цього приділена увага тюнінгу двигуна Мерседес, як збільшити потужність без втрати ресурсу для міської експлуатації та інше.
Ознайомившись із наявною інформацією, Ви без зусиль визначтеся, який двигун Мерседес найнадійніший, а кому потрібна заміна двигуна, легко розв'яже, який контрактний двигун варто купити.
РОЗШИФРОВАННЯ МАРКУВАННЯ МАШИН І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES
МОДЕЛЬНЫЙ РЯД ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО РУХІВЦІ (МОТОРАХ) РІЗНИХ МАРОК (ПРОІЗВОДИТЕЛЕЙ)
ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО СТАНОВЛЕННЯ БРЕНДА MERCEDES-BENZ
ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ
Становчення бренда Mercedes-Benz
Марка Mercedes-Benz для автолюбів з усього світу є не тільки одним із найбільш впізнаваних і значущих виробників автомобілів у світі, але на пряму асоціюється із самим поняттям "автомобіль". І це виправдано як мінімум історичне значення бренда: 29 січня 1886 року німецький інженер Карл Бенц офіційно оформив патент на «транспортний засіб із бензиновим двигуном» - перше у світі авто з бензиновим мотором.
Звичайно, винахід Бенца сильно відрізняється від сучасного образу автомобіля: по суті, він встановив розроблений ним із нуля чотиритактний двигун на триколісний велосипед.
Цього ж року, незалежно від Бенця, свій моторизований екіпаж створив інженер-конструктор Готліб Даймлер. Даймлер зібрав одиничний циліндр чотиритактного двигуна внутрішнього згоряння. Він мав бути встановлений у каретах. Під час розроблення нової технології Даймлеру допоміг інженер Вільгельм Майбах.
Обидва інженери за допомогою партнерів та інвесторів заснували приватні фірми. Бенц заснував у Мангеймі фірму Benz&Cie в жовтні 1883 року, а Даймлер заснував торгову марку Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) у листопаді 1890. З 1901 року компанія Даймера почала випускати автомобілі під торговою маркою Mercedes.
Історія цієї легендарної марки почалася 1900 року, коли багатий австрійський підприємець Еміль Еллінек (Emile Jellinek) — представник французького підрозділу DMG, почесний Віце-консул у Монако, затятий автоперегінник (не раз вигравав змагання на автомобілях, вироблених компанією Даймлера), маликів сучасними технологіями вність Вільгельма Майбаха (Wilhelm Maybach) назвати новий автомобіль компанії на честь своєї дочки — Мерседес. На самому ділі, звали її Олександра Мануела Рамона Еллінек (Adriana Manuela Ramona Jellinek), прізвисько Мерседес (Mercedes) закріпилося за нею в сімейному колі. У жовтні 1901, коли їй було лише 11 років, вона зажадала від батька, щоб машини, які він планував купити, мали її ім'я...
На прохання Еміля Ялинека 1897 року Готліб Даймлер встановив на транспортному засобі двоциліндровий двигун потужністю 6 кінських сил. Після успіху цього проєкту він замовив ще 4 копії та продав їх із придбанням.
У 1900 знаменитий автовиробник Готліб Даймлер (Gottlieb Daimler), глава компанії Daimler-Motoren-Gesellschaft, помер і після цього сімейна справа продовжив його син Пауль Даймлер (Paul Daimler) та інженер, довірені обличчя Готліба, 180 г. Майбах (Wilhelm Maybach). Останній того ж року почав розробляти проєкт нового автомобіля. Перший зразок був зроблений у формі двомісної спортивної машини і дістав назву Mercedes.
Цей, найперший Мерседес був перегоновим автомобілем, який здобув не одну перемогу в спортивних змаганнях, купивши марку гучну славу. Причому, за кермом часом увісів сам Еллінек. Роблячи це локально, під псевдонімом Мсьє Мерседес — все ж за сумісництвом він був ще й дипломатом, що не надто в'язалося з кар'єрою автоперегонника. До речі, 1903 року він офіційно змінив прізвище на Ялинка-Мерседес. Отже, його сміливо можна назвати людиною, яка буквально виліпила цю марку своїми руками. Вперше Еллінек зіткнувся з DMG у 1890 році, коли почав продавати їхні автомобілі. Він постійно засипав керівництво компанії порадами, не скупаючись часом на міцні вирази, якщо знайшов у тій чи іншій конструкції серйозні недочітки. Завдяки його старанням був проданий не один десяток автомобілів DMG, що в ті роки гарантує чудовий результат. Він влив у компанію серйозні суми, за умови, що його приймають у раду директорів і дадуть виняткове право на продаж автомобілів у деяких європейських країнах. Не дивно, що Еллінек мав такий великий вплив на Майбаха.
Той самий перший Mercedes (Mercedes-Simplex), розроблений Майбахом під пильним контролем Еллінека, створив справжній фурор, розвіз на змаганні фантастичну швидкість 60 км/год. Успіх марці був забезпечений. Задоволений Еллінек заявив пресі про початок «Ери Мерседеса».
У 1902 році назва Mercedes стала офіційною торговою маркою компанії.
Історія компанії Daimler-Motoren-Gesellschaft
Втім, сам Еллінек у цій ері («Ери Мерседеса») протримався недовго. Коли 1907 року з DMG пішов Майбах, посібник компанії неновалось терпіти більше витівки та самодурство Оленинека, який до того часу став зовсім уже несносним. Контракт із ним був розірваний. Автомобілі ж, створені за продуманою ним концепції залишалися незмінними переможцями перегонів аж до Першої світової війни.
Тим часом DMG стрімко розвивалася.
Компанія, крім автомобілів, виробляла також суднові та авіаційні двигуни для катерів і аеропланів. Це дало їй привід надалі взяти як логотип трипроменеву зірку, що символізує перевагу підприємства у всіх трьох стихіях — землі, воді та повітрі.
Після Першої світової війни, 1926 року, відбувається об'єднання Daimler Motoren Gesellschaft з компанією Benz&Cie, заснованої Карлом Бенцем (Karl Benz). Як результат, з'являються компанія Daimler-Benz (тепер просто Daimler) и марка автомобілів Mercedes-Benz. А трипроменеву зірку тепер обрамляє вінок, знятий із логотипа компанії Бенца. Надалі це вінок буде заповнений у звичайне коло, яке використовується й донині. Один із найпростіших (і впізнаваних) логотипів в історії став символом розкоші та достатку. У ті роки головним інженером компанії стає Фердинер Порше (Ferdinand Porsche), якому ще тільки треба булоздогоджено як творцеві знаменитих чудових спортивних і крихітних автомобілів. Двома роками пізніше на його місце приходить інший, менш відомий, але не менш талановитий інженер Ганс Нібель (Hans Nibel).
На сьогодні марка Mercedes-Benz для багатьох заслужено є тим, що має представляти собою справжній автомобіль. Причому не обов'язково розкішний. Випускаються під цією маркою та невеликі моделі, а також фургони, вантажівки, автобуси, автомобілі підвищеної прохідності. Багато цих автомобілів заслужили в народі репутацію «не убивних». Не залишає Mercedes автоспорт і донині. Випускаються на заводах Daimler і мікролітражні автомобілі, правда під іншим брендом — Smart.
РОЗШИФРОВАННЯ МАРКУВАННЯ МАШИН І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES
МОДЕЛЬНЫЙ РЯД ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО РУХІВ (МОТОРАХ)
ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО СТАНОВЛЕННЯ БРЕНДА MERCEDES-BENZ
ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ
КРАТКИЙ ОБЗОР НОВЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES-BENZ
Нове покоління двигунів Мерседес з інноваційною технологією
Компанія Мерседес представила нові двигуни внутрішнього згоряння з інноваційними технологіями для оновленого S-класу, який випускається з 2017 року, оскільки в найближчі роки масового ринку електричних автомобілів не очікується. Для того, щоб електричний транспортчне транспортмбир випав із ринку автомобілі з ДВС, найімовірніше, знадобляться десятиліття.
Усі нові двигуни Мерседес покриті сумішшю, що зменшує силу тертя
Саме тому компанія Мерседес і далі розробляє нові бензинові та дизельні мотори для своїх майбутніх моделей.
В підсумку компанія Мерседес представила п'ять нових двигунів ДВС, які встановлюватимуться на автомобілі S-класу з 2017 року.
Бензинові двигуни 1.6, 1.8, 2.0 М 111 / М 271
Короткий опис
- 4-циліндровий;
- 16-клапанний;
- багатоточковий впорскування/ прямий;
- компресор або турбонаддув.
Mercedes досить обережно підходив до теми наддуву бензинових двигунів. Німці зробили ставку на компресор замість турбіни, щоб забезпечити плавніший приріст потужності без неприємного ефекту «турбо лагу». Результат був представлений 1995 року в особі мотора М 111 з механічним компресором, що приводиться в рух звичайним струмковим ременем. Сім років по тому була показана його сучасніша версія — М 271.
Найбільшого поширення отримала 1,8-літрова версія М 271 з багатоточковою системою впорскування з різним ступенем форсування: від 122 до 192 к.с. У деяких моделях застосовувалася модифікація з безпосереднім уприскуванням палива. Вона вироблялася в період із 2003 до 2005 року та розвивала потужність 170 л.с. Її можна розпізнати за маркуванням CGI.
Прагнення до зниження місткості призвело до створення 2008 року 1,6-літрового М 271 з компресором. Його застосування обмежилося С-класом W204 і не дуже успішним CLC. Двигун не мав прямого впорскування.
Останній варіант 1,8-літрового М 271 з безпосереднім уприскуванням замість компресора отримав турбонагнітатель. Цей двигун розвивав від 156 до 204 л.с.
Застосування двигунів 1.6-1.8 К/Т (М 111, М 271)
Ці мотори використовувалися тільки в автомобілях марки Mercedes. Вони завжди розташовувалися продовжено спереду. Всі мотори збираються тільки на одному заводі в Німеччині.
- Mercedes E-класу W210: 06.1997-03.2002;
- Mercedes E-класу W211: 11.2002-12.2008;
- Mercedes C-класу W202: 10.1995-05.2000;
- Mercedes C-класу W203: 05.2002-02.2007;
- Mercedes C-класу W204: від 01.2007;
- Mercedes CLK W208: 06.1997-06.2002;
- Mercedes CLK W209: 06.2002-05.2009;
- Mercedes CLC: 05.2008-06.2011;
- Mercedes SLK R170: 09.1996-04.2004.
Висновки
Якщо ви вирішите на Мерседес із компресором, то обов'язково вибирайте новішу версію М 271 і від самого початку будьте готові вкластися на заміну ланцюга. Переваги двигуна 1.8 К — невелика витрата палива. Від старих версій М 111 краще триматися якомога далі. Як альтернативу можна зупинити свій вибір на атмосферному 2.0 16V або пізніший 2.4 V6.
Нові дизельні двигуни Мерседес із чотирма й шістьма циліндрами
Кодове позначення нових чотирьох і шестициліндрових дизельних двигунів Мерседес: OM 656
Природно всі нові мотори Мерседес 2017 року стали ще економнішими та потужнішими, порівнюючи зі своїми попередниками. Щоправда, для того щоб домогтися цих технічних результатів, інженери застосували під час розроблення силових агрегатів абсолютно різні технології.
Нове покоління моторів Мерседес з'явилося на Мерседес Е-класу — модель E200 D.
Фактично нове покоління двигунів Мерседес почало вводитися з весни 2016 року, коли Німецька марка представила новий два літри дизельний мотор для Е-класу. Цей двигун споживає на 13 відсотків менше палива, ніж попередній аналогічний силовий агрегат. Збільшення економності дизельного двигуна вдалося досягти завдяки меншій вазі блока силового агрегату, переналаштуванню програмного забезпечення блока керування двигуном, а також завдяки зменшенню тертя в циліндрах, завдяки новому особливому покриттю «Nano Slide».
Новий же шестициліндровий двигун для S-класу, що позначається під індексом OM 656, по суті, представляє збільшену версію чотирициліндрового мотора для Е-класу, який був представлений на початку 20016 року.
Абсолютно новий шестициліндровий дизельний мотор Мерседес, який встановлюватиметься на S-класі з 2017 року, має потужність 313 л.с. Нагадаємо, що аналогічний двигун минулого покоління видавав тільки 258 л.с.
Шестициліндровий дизельний двигун Мерседес 2017 року створений на основі чотирициліндрового мотора OM 656, який встановлюється на Е200 d нового в кузові W213
Цей мотор використовує аналогічну моноблокову технологію контролю викидів, яка застосовується в чотирициліндрових силових агрегатах, що встановлюються на 2,0 літрових чотирициліндрових дизельних Е-класах.
Наприклад, у шестициліндровому дизельному двигуні інженери Мерседес встановили систему CAMTRONIC, яка раніше використовувалася тільки на невеликих силових агрегатах. Ця система зменшує час відкриття впускних клапанів на невеликих обертах двигуна, що дає змогу істотно заощаджувати паливо.
Бензинові двигуни:
Індекс Об'єм і потужність Роки випуску Примітання
М102.922 1997 куб. см, 109 л.с. 1/1985-6/1993
М102.982 1997 куб. см, 132-136 л.с. 1/1984-6/1993
М102.963 1997 куб. см, 118-122 л.с. 6/1985-6/1993
М111.940 1998 куб. см, 129-136 л.с. 7/1993-5/1996 4 клапани на циліндр
М111.960 2199 куб.см, 150 л.с. 9/1992-6/1996 4 клапани на циліндр
М102.982 2299 куб. см, 132-136 л.с. 12/1984-6/1993
М103.940 2599 куб. см, 156-166 л.с. 6/1985-8/1992
М103.943 2599 куб. см, 166 л.с. 6/1985-8/1992 для версії 4Matic
М103.943 2599 куб.см, 156 л.с. 6/1985-8/1992 для версії 4Matic
М104.942 2799 куб. см, 193 л.с. 9/1992-6/1995 4 клапани на циліндр
М104.980 2960 куб. см, 220 л.с. 1/1990-8/1992 4 клапани на циліндр
М103.980 2962 куб. см, 180 л.с. 1/1985-6/1993
М103.983 2962 куб. см, 190 л.с. 8/1985-6/1993
М103.985 2962 куб. см, 177-188 л.с. 9/1986-6/1995 для версії 4Matic
М104.992 3199 куб. см, 211-231 л.с. 6/1992-6/1996 4 клапани на циліндр
М119.975 4196 куб. см, 280 л.с. 7/1993-6/1995 V8, 4 клапани на циліндр
М119.974 4973 куб. см, 326-333 л.с. 1/1991-6/1995 V8, 4 клапани на циліндр
Дизельні двигуни
3,0 л OM606 2996 куб. см, 136 л.с., 7/1993- 2/1996 4 клапани на циліндр
3,0 л OM603 2996 куб. см, 109-147 л.с., 1/1985-3/1995 2 клапани на циліндр
2,5 л ОМ605 2497 куб.см, 113 л.с., 7/1993-10/1995 4 клапани на циліндр
2,5 л OM602 2497 куб. см,90-126 л.с., 5/1985-1/1996, 2 клапани на циліндр
2,0 л OM601 1997 куб. см, 72-75 л.с., 1/1985-8/1995, 2 клапани на циліндр
* З 1986 до 1993 року каталітичний нейтралізатор не входить у стандартне обладнання»
Дизельний двигун 200-220 CDI — OM 611
Короткий опис.
- 4-циліндровий;
- 16-клапанний;
- система впорскування Common Rail;
- турбонагнітач;
- для автомобілів середнього класу та вище, фургонів.
1997 року в історії дизельних двигунів Mercedes відбулися серйозні зміни: уперше був застосований двигун із безпосереднім уприскуванням типу Common Rail. Він був використаний у першому поколінні Mercedes C-Class з кузовом універсал. Тоді ж з'явилося позначення CDI, яке використовується й сьогодні.
Двигун отримав маркування ОМ 611. Він має 4 циліндри та робочий об'єм 2,2 літри. Перші зразки розвивали 125 л.с. і 300 Нм крутного моменту. Порівнюючи з попередником ОМ 604, новий агрегат отримав приріст потужності на 30%, крутного моменту — на 100%, а витрата палива впав на 10%. Система впорскування працює за максимального тиску 1350 барів. Спочатку у двигунах встановлювався турбонагнітач із постійною геометрією, а з 1999 року почав застосовуватися нагнітач із регульованим положенням лопаток турбіни. Також був трохи зменшений об'єм із 2151 до 2148 см3. Система газорозподілу приводиться в дію ланцюгом, у головці міститься два вали, на кожен циліндр припадає по чотири клапани.
Сімейство двигунів ОМ 611 має кілька різних модифікацій. У легкових автомобілях (C і E-Class) застосовувався агрегат із маркуванням 200 CDI (102-115 л.с.) і 220 CDI (124-143 л.). Крім того, є варіації потужністю 82 і 102 л.с. для фургонів Vito, Viano і Sprinter, 122 л.с. - для Vito і Viano, і 129 л.с. для Sprinter.
2002 року з дебютом E-Class серії W211 — був введений 4-циліндровий двигун нового покоління ОМ 646 і його похідні — 2,7-літровий ОМ 647 і 3,2-літровий ОМ 648. Попри схожу конструкцію, приблизно 80% компонентів нові.
Наступним напрямом розвитку сімейства двигунів ОМ 611 стало збільшення кількості циліндрів. 5-циліндровий агрегат отримав позначення ОМ 612, а 6-циліндровий — ОМ 613. Перший із маркуванням 270 CDI розвивав від 156 до 170 л. с., а другий — 320 CPI 197 л.с. Треба згадати й про 3-літрову версію 612 ОМ потужністю 231 л.с., призначену для C 30 CATI AMG.
Застосування ОМ 611
4-циліндрові мотори застосовувалися в легкових автомобілях класу С і Е, і в мікроавтобусах. 5- і 6- циліндрові в більших моделях.
- Mercedes C-класу W202: 09.1997-05.2000;
- Mercedes C-класу W203: 05.2000-02.2007;
- Mercedes E-класу W210: 06.1998-03.2002;
- Mercedes V-класу: 03.1999-07.2003;
- Mercedes Sprinter: 04.2000-05.2006.
Бензинові шестициліндрові двигуни Мерседес 2017 року
Новий бензиновий двигун Мерседес тепер працює в новій 48-вольтовій електромережі
Безперечно, головна увага експертів і тим, хто цікавиться новими моторами Мерседес, має бути зосереджене на нових бензинових моторах. Особливо цікавий V6 бензиновий силовий агрегат M256, потужність якого тепер становитиме 408 л.с. Крутний момент понад 500 Нм. Це стало можливим завдяки застосуванню технологій, які раніше компанія Мерседес використовувала тільки на бензинових моторах V8.
Завдяки інноваціям, інженерам вдалося знизити споживання палива нових шестициліндрових двигунів M256 на 15 відсотків, порівнюючи з минулими силовими агрегатами, що встановлюються на Mercedes S 400 (потужність 333 к.с.).
До речі, у новому моторі між колінчастим валом і коробкою передач з'явився електромотор потужністю 20 л.
По суті, це інтегрований вузол, що являє собою генератор і стартер в одному компоненті (ISG). Тобто коли це необхідно електромотор працює, як стартер і допомагає двигуну досягати максимального крутного моменту на самому початку розгону, що забезпечує автомобілю максимальну тягу на низьких обертах.
Також цей вузол може працювати як генератор, живлячи низку важливого обладнання автомобіля. Електромотор живиться завдяки енергії, що виробляється під час гальмування, яка надходить у спеціальний акумулятор.
Нові дизельні S-класи споживатимуть палива менш ніж 5 літрів на 100 км
Кожен новий мотор Мерседес вирізняється різноманіттям різних технологій, які зробили силові агрегати потужнішими та набагато економнішими за своїх попередників. У середньому кожен двигун став на 5-10 відсотків економнішим і на 5-15 відсотків потужнішим.
Найефективніший на сьогодні є дизельний двигун потужністю 258 к. с., який встановлюється зараз на Мерседес S350 d. Так ця модель має середню витрату палива в 5,3 л/100 км. шляху.
Новий же шестициліндровий дизельний двигун, який почне встановлюватися на S-класі з 2017 року, витрачатиме менш ніж 5 літрів на 100 км.
V8 Biturbo AMG бензиновий двигун Mercedes потужністю 476 к.с.
Останнім новим двигуном, який вводить компанія Мерседес, є потужний V8 Бітурбо AMG силовий агрегат об'ємом 4,0 літра потужністю 476 л.с. з максимальним крутним моментом у 700 Нм. Кодове позначення мотора M 176. Новий мотор замінить 4,8-літровий двигун V8 потужністю 455 к.с. Попри підвищення потужності, новий 4,0 літровий восьмициліндровий двигун буде на 10 відсотків економнішим за свого 4,8 літрового попередника.
Це стало можливим завдяки технології CAMTRONIC (система оптимізації відкриття й закриття клапанів), яка застосовується в шестициліндрових дизельних моторах. Крім того, у новому восьмициліндровому двигуні для економії палива застосовується система дезактивації циліндрів (вимикаються другий, третій, п'ятий і восьмий циліндр). Цей режим активний тільки в режимі «Комфорт» і «Есо» за 3250 обертів двигуна за хвилину.
РОЗШИФРОВАННЯ МАРКУВАННЯ МАШИН І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES
МОДЕЛЬНЫЙ РЯД ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО РУХІВ (МОТОРАХ)
ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО СТАНОВЛЕННЯ БРЕНДА MERCEDES-BENZ
ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ
Історія компаній Benz, Daimler-Motoren-Gesellschaft і розвитку бренда Mercedes-Benz
- 1883
Карл Бенц заснував компанію "Бенц і Ко. Райніше Газмоторен-Фабрик, Мангейм" у формі відкритого торгового суспільства разом із бізнесменом Максом Каспаром Розе та торговиммпянином Бетховеном Есслівером.
- 1883
Готліб Даймлер захищає свій "Газовий двигун із запалюванням від гарячої трубки" патентом DRP No. 28022. Також він отримує патент DRP No. 28243 на систему "Регулювання швидкості двигуна за допомогою випускного клапана". Ці два патенти — основа для першого швидкохідного двигуна внутрішнього згоряння.
- 1885
Готліб Даймлер реєструє Reitwagen ("верхове перевезення") з "газовим або бензиновим двигуном" як патент DRP No. 36423. "Reitwagen" — всесвітній перший цикл двигуна.
- 1886
Для своєї триколісної моторної коляски Карл Бенц отримує патент DRP No. 37435 - "Освідчення про народження" автомобіля.
Карета з мотором Даймера На відміну від запатентованої моторної коляски Бенца, перший автомобіль Даймлера був звичайною каретою з триважільним керуванням — звичайна карета, але без коней.
- 1888
Берта Бенц із її двома синами Євгенієм і Річардом вирушає в першу найдовшу подорож в автомобільній історії. Вона використовує запатентований автомобіль Бенц і проїжджає від Mannheim до Pforzheim.
Після того, як Даймлер ліцензує пакет для США, виробник фортепіано Вільям Стейнвей засновує "Daimler Motor Company" на Long Island у Нью-Йорку
- 1889
Готліб Даймлер представляє новий двох циліндровий V двигун, що постачає 1.5 л.с. 600 r.p.m.
Автомобіль Даймера зі сталевими колесами. Подальший розвиток реалізували Даймлер і Майбах завдяки встановленню сталевих коліс і двоциліндрового V-двигуна
- 1890
Вільгельм Майбах будує перший 4- циліндровий, 4- штриховий двигун. Машина важить 153 кг, постачає 5 л.с. у 620 r.p.m.
Нотаріальним сертифікатом Stuttgart, Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) був офіційно зареєстрований.
- 1892
Вільгельм Марібах і Готліб Даймлер розробляють двигун "Фенекс" (Phoenix), який пізніше буде встановлений на легкових машинах, суднох і аеропланах.
- 1893
Британський бізнесмен Фредерік Річард Сіммс відкриває "Daimler Motor Syndicate Ltd." у Лондоні. Хоча він спочатку не виробляє машини та двигуни, створення знаменує початок Британської автомобільної промисловості.
Карл Бенц отримує патент DRP No. 73515 для подвійного стрижня керування й починає робити чотириколісні автомобілі "Вікторія".
Вільгельм Майбах розробляє карбюратор сопла інжекції, попередника сучасного карбюратора.
- 1894
Бенц патентує "Velo-Motorwagen" ("Velociped"), першу серію автомобілів у світі.
Перший у світі автопробіг від Парижа до Руана стає перевіркою надійності автомобіля. Ранок один учасник стартував, 15 успішно фінішують, включно з дев'ятьма машинами з ліцензованими двигунами Daimler Panhard-Levassor і автомобіль Бенца "Vis-а-Vis". (в 3 кінські сили).
- 1895
Daimler-Motoren-Gesellschaft доставляє в Кронштадт перша у світі вантажівка з 2 циліндровим двигуном, потужністю 4 к.с.
- 1897
Daimler-Motoren-Gesellschaft представляє "Phonix". Це перший тип машин із двигунами в передній частині.
Перше моторизоване таксі, Daimler "Вікторія" з позначкою "таксі, постачається транспортному підприємцям у Штутгарт. nding Грінер запускає всесвітню першу моторизовану компанію таксі.
Бенц&Ко. розробляє перший циліндр для двигунів, які Бенц назвав "контрамотор", оскільки циліндри встановлені протилежно один одному.
Австровенгерський бізнесмен Еміль Еленек робить поставку першої машини Daimler. Ялинка також продає машини Daimler і продовжує закуповувати машини з потужнішими двигунами від Daimler-Motoren-Gesellschaft.
- 1898
Gesellschaft постачає перший 4- циліндровий двигун для машини Daimler Phonix.
- 1900
Еміль Еллінек засновує компанію в Монако для продажу автомобілів Daimler і замовляє 36 машин на суму 550,000 з Канштата, за умови, що йому дадуть ексклюзивні права поширювати їх в Австро-Венгрії, Франції, Бельгії та Сполучених Штатах під назвою "Мерседес".
Історія німецької компанії "Даймлер Моторен Гезельштафт", що випускається автомобілі "Мерседес", обчислюється з 1900 року.
Її заснував Готліб Даймлер (Gottlieb Daimler) 1890 року в Бад Каннштате, поблизу Штутгарта, на базі своєї майстерні, де у 1885-1886 роках він побудував, що вважається першим у світі, 4-колісний автомобіль із бензиновим мотором. У 1899 році Вільгельм Майбах (Wilhelm Maybach), який бере активну участь у створенні перших машин Даймлера, побудував автомобіль "Фенекс-Дамлер" (Рheenix-Daimler) з 4-циліндровим двигуном потужністю 24 л.с., що мав низку серйозних технічних вад. У той момент помітний вплив зробив Еміль Еленек (Emile Jellinek), голова представницьки "Даймолер" у Франції та консул Австро-Венгерської імперії в Ніцці. Йому вдалося переконати Майбаха створити нову машину, яка була готова 1901 року. За пропонуванням Єлінека автомобіль назвали ім'ям його дочки Мерседес.
- 1900
Важливим досягненням у пошуках підвищення потужності двигунів стає застосування стільникового радіатора (патент DRP 122766).
Фірма "Бенц і Ко" випускає 603 автомобілі, 341 з них за кордоном, стаючи в такий спосіб найбільшим у світі виробником автомобілів.
- 1901 г
Ім'я "Мерседес" стало торговою маркою автомобілів, що випускалися німецькою компанією "Даймлер-Моторен-Геселльфафт" (Daimler- Motoren - Gesellschaft).
У "Ніделю Ніцці" водій Моднер виграє перегони Ніцца-Салон-Ніца завдовжки 392 км 35-хвильовий "Мерседесе".
Перший "Мерседес-35Р5" з 4-циліндровим мотором робочим об'ємом 5913 куб.см мав класичне розташування агрегатів (зпереду двигун, задні провідні колеса) і мав зовнішність, яку також стали називати класичною. Він став основою для розроблення всіх наступних моделей, що випускалися з 1902 року під маркою "Мерседес-Сімплекс" (Simplex). До найвідоміших представників цієї серії належать моделі "40/45PS" і "60PS" з двигунами в 6785 і 9235 куб.см, причому остання з них розвивала швидкість до 90 км/год.
- 1902
"Даймлер-Моторен-Гезельшафт" представляє "Мерседес Сімплекс". "Сімплекс" технічно набагато перевершує більшість інших автомобілів свого часу.
Торгова марка "Мерседес" стає юридично захищеною.
"Бенц і Ко." представляє "Парсіфаль" 8/10 hp на Паризькому автосалоні. Модель має двоциліндровий двигун спереду та карданний привод.
- 1903
"Даймлер-Моторен-Гезельшафт" вводить в дію свої перші виробничі потужності на недавно побудованому заводі в Унтюркхаймі.
- 1906
"Американський Мерседес", перший "Мерседес", вироблений в Америці, випущений у Даймлер Менюфекчур Компані, Нью-Йорк.
- 1907
Бенц & Ко. купує "Suddeutsche Automobil Fabrik Gaggenau GmbH."
- 1908
Керуючи "Мерседесом" в 140 к.с., Christian Лаутеншлагер виграє Гран-при Франції в Деєпі із середньою швидкістю 111.1 км/год. Другі та треті місця зайняли Віктор Хемері та Рене Анро на автомобілях Бенца, рекорд круга 126.5 км/год встановлений Отто Зальцером на 140-сильному "Мерседесі".
На Паризькому автосалоні "Даймлер-Моторен-Гезельшафт" представляє перший морський дизельний двигун із компресором і другий авіаційний інжекторний, вироблені на заводі "Берлін-Марієнфельде".
- 1909
Проспер Л'Оранж реєструє для "Бенц і Ко" патент на принцип спадкового згоряння, який він винайшов для дизельних двигунів.
Заведено як логотип трипроменеву зірку — символ успіхів марки на суші, воді та в повітрі, оскільки DMG виробляла машини, суднові та авіаційні двигуни.
- 1909 - 1924
У наступні роки "Даймлер" випускала цілу гаму легкових "мересесів" з моторами робочим об'ємом від 1568 до 9575 куб.см, включно з розкішними моделями з повністю закритими кузовами. Деякі з них обладналися безклапанними двигунами "Найт" (Knight) з золотистим розподілом, "Мерседес-Найт" із двигуном 4055 куб.см залишався у виробництві до 1924 року. Перегонові "мертвіси" перемагали на багатьох міжнародних змаганнях, що тривали до першої світової війни.
- 1911
Акції "Даймолер-Моторен-Гезельшафт" розміщені на Штутгартській фондовій біржі.
Боб Бурман на 200-сильному "Бенце" встановлює світовий рекорд середньої швидкості 228.1 км/год із ходу на дистанції в милю в Дейтона-Біч, Флорида. Цей рекорд буде триматися до 1924 року.
- 1913
4- циліндровий авіаційний двигун FX об'ємом 9,6 л і потужністю 105 к.с. від "Бенц і Ко" нагороджений "Призом кайзера за найкращий авіамотор".
- 1914
Крістіан Лаутеншляген виграє Французьке Гран-Прі в Ліоні 4.5-l Grand Prix Mercedes. З потрійною перемогою, Daimler- Motoren- Gesellschaft виграє одну з основних перегонів того часу.
Бенц будує перший циліндр 12-aeroengine, Bz DV.
- 1915
Ralph de Palma виграє Гран-Пі Indianapolis з 115-hp, 4.5-l
- 1918
Daimler-Motoren-Gesellschaft починає виробництво авіадвигунів у Зиндельфінгені.
- 1920
Daimler-Motoren-Gesellschaft втрачає свій довальний капітал за вісім місяців до 100 мільйонів марок, що робить його одним із найбільших німецьких індустріальних підприємств.
- 1921
Daimler-Motoren-Gesellschaft представляє на Берлінському автосалоні автомобілі моделей 6/20PS і 10/35PS з 4-циліндровим компресорним двигуном.
- 1922
Граф Мазете виграве Тарга Флоріо в Сицилії на моделі "Мерседес Гран-прі" 1914 року. Макс Сейлер на "Мерседесі" 28/95PS з компресором завойовує титул серійного автомобіля. Це перший досвід використання двигунів із компресором в автоперегонах.
- 1923
Серед перших післявоєнних автомобілів була модель "2B/95PS" із 6-циліндровим мотором у 7250 см3, на якій Пауль Даймлер у 1921-1922 роках експериментував з об'ємним нагнітувачем (компресором),нісшим від колінчастого вала та підвищував потужність двигуна приблизно 1,5 раза. Ці роботи в 1923 році продовжив новий головний інженер Фердинаж Порше (Ferdinand Porsche). У тому ж році почалося виробництво перших машин із 4циліндровими двигунами робочим об'ємом 1568 і 2614 куб. см, обладнаних нагнітачами
- 1924
З цього року стала випускатися більш відома серія "24/100/140 PS" із 6-циліндровим мотором у 6240 см3 потужністю 100-140 л.с.
Бенц & Cie. і Daimler-Motoren-Gesellschaft об'єднуються в "спільноту інтересів"
На Берлінському автосалоні представлені нові моделі "Мерседес" 15/70/100PS і 24/100/140PS із 6-циліндровими двигунами з компресорними нагнітачами.
- 1926
Два найвідоміших на той момент виробників Німеччини Daimler-Motoren-Gesellschaft і "Бенц і Ко." об'єднуються в "Даймлер-Бенц АГ". Головний офіс компанії розташований у Берліні, організація центральної адміністративної установи обновлюється в Унтюркхаймі. "Зірка" логотипу Daimler була вписана в кільце з лавровим вінком ( данина минулим перемогам машин "Бенц" на перегонах). У такому вигляді емблема нерідко використовується й донині, нарівні з зображеним у шапці статті логотипом.
Перша продукція об'єднаного Daimler-Benz представлена на Берлінському автосалоні — недавно створені 2-літрова модель 8/38PS і 3-літрова модель 12/55PS.
Першим керівником Об'єднаного концерну «Daimler-Benz AG» став ще один видатний німецький конструктор Фердинам Порше (Ferdinand Porsche), у подальшому — творець іншої легендарної марки Porsche. Він повністю оновив виробничу програму, взявши за основу останні моделі "Даймолер", що випускалися тепер під маркою Mercedes-Benz ("Мерседес-Бенц"), на честь найбільш успішної машини компанії та її творця Карла Бенца. Першою новою розробкою Порше в 1926 році стала "компресорна" серія "К", що ввімкнула модель "24/110/160 PS" із 6-циліндровим мотором у 6240 куб.см. За більшу потужність і швидкість (до 145 км/год) її прозвали "мертвою ловицею", вона стала базовою для відомішої серії "S", що складається з моделей "S".
- 1927
Перша поява та потрійна перемога моделі S "Мерседес-Бенц" у перегонах на відкриванні траси в Нюрбурбургінгу, виграній каркасом Караччиолою. Шестициліндрова модель S об'ємом 6.8 л розвиває 120 л. с. без і 180 к. с. компресором.
- 1928
Порше покинув "Даймлер-Бенц" і його місце зайняв Ганс Нібель (Hans Nibel). Під його керівництвом випустили легкові "Маннхайм-370" (Mannheim) із 6-циліндровим мотором робочим об'ємом 3,7 л і "Нюрбург-500" (Nurburg) з 8циліндровим 4,9-літровим агрегатом, що базувалися на останніх моделях Порше.
Завод із виробництва кузовів легкових автомобілів "Даймлер-Бенц" у Зиндельфінгені переходить від єдиного ручного збирання до серійного виробництва після встановлення формувального преса.
Модель "Мерседес-Бенц" 18/80PS Нюрбург 460, перший автомобіль "Мерседес-Бенц" із рядним двигуном із 8 циліндрами, представлений на Паризькому автосалоні.
- 1929
Карл Бенц вмирає в Ладенбурзі віком 84 років.
Вудлоф Караччіола виграє 410-мильний "Інтернейшнл Тоурист Трофі" в Ірландії на моделі "Мерседес-Бенц" SS.
Доктор Вільгельм Майбах вмирає Канштатте віком 83 років.
- 1930
З'явився "Великий Мерседес" (Grosser Merceries), або "Мерседес-Бенц-770" з 8-циліндровим 200-силильним мотором у 7655 куб.см з нагнітувачем.
Вудлоф Караччиола виграє 300-мильний Гран-при Ірландії та завойовує "Айріш Таймс Трофі", керуючи моделлю SSK із середньою швидкістю 139 км/год.
"Даймлер-Бенц АГ" представляє свій найбільший, найважчий і найдорожчий легковий автомобіль — модель 770 "Грессер Мерседес" (кузов W07) на Паризькому автосалоні; на ньому встановлений рядовий 8-циліндровий двигун об'ємом 7.7 л.
Легкове автомобільне виробництво сконцентроване в Унтертюркхаймі, виробництво вантажівок — у Гагенау, а виробництво кузові — у Зінфефінгені.
- 1931
На Паризькому автосалоні фірма дебютувала в секторі малолітражних автомобілів, де її зображувала вельми вдалий "Мерседес-170" (W 15) із 6-циліндровим мотором із робочим об'ємом 1692 куб.см., з незалежною підвіскою передніх і задніх коліс.
Манфред фон Браухич виграє перегони АВУС у Берліні на "Мерседес-Бенц" SSKL з обтічним кузовом, встановивши світовий рекорд у 200 км/год у своєму класі. SSKL (SuperSport-Kurz-Leicht, Суперспортивний-Короткий-Легкий) — кінцева стадія розвитку спортивного класу S.
- 1933
На міжнародному автомотошоу в Берліні, "Даймолер-Бенц" представляє моделі 200 (W 21), 290 (W 18) і 380 (W 22). Модель 380 відкриває традицію елегантних спортивних автомобілів із 8-циліндровими двигунами з компресором, які продовжуватимуться пізніше всесвітньо відомими моделями 500 K і 540 K.
З'явилися легковий "Мерседес-200" і спортивний "Мерседес-380" з 2.0- і 3,8-літровими моторами, останній із них розвивав 140 л.с. з нагнітувачем.
- 1934
На базі спортивної моделі створили "Мерседес-00К" з 5-літровим двигуном, який став за 2 роки основою для більш відомого великого "компресорного" автомобіля "Мерседес-Бенц-540К"
- 1934-1936
Компанія випустила легкий "Мерседес-130" з 4-циліндровим 26-підсиленим двигуном заднього розташування робочим об'ємом усього 1308 куб.см, за яким пішли родстер "150" і седан "170Н".
- 1935
Під технічним керівництвом головного конструктора Макса Залера (Max Sailer), який замінив Нібелю, створені популярна недорога модель "170V" з 4-циліндровим мотором 1697 куб.см
- 1936
створений перший у світі серійний легковий автомобіль із дизельним двигуном "260D"
- 1936
На Берлінському Автосалоні "Даймол-Бенц" представляє нові моделі автомобілів 170 V (W 136) і 170 H (W 28), а також модель 260 D (W 138) — перший у світі серійний дизельний легковий автомобіль.
Дірижабль Цеппеліна LZ 129 "Гінденбург" вирушає у свій перший рейс. Обладнаний чотирма авіадвигунами "Даймолер-Бенц" по 1050 л.с. кожен, це виконує три поїздки до Південної Америки та намітає 10 рейсів у Північну Америку, загальною протяжністю 308000 км.
На Паризькому автосалоні "Мерседес-Бенц" представляє модель 540 K (W 29), наступника 500 K, з потужнішим компресорним 8-циліндровим двигуном об'ємом 5.4 л.
- 1937
Мерседес-Бенц представляє модель 320 (W 142) на Берлінському автосалоні.
На заводі в Зиндельфінгені "Мерседес-Бенц" виробляє 30 досвідчених зразків Фольксвагену (VW 30, Porsche 60, попередники перших КдФ-вагенів) розроблені лікарем Фердином Порше.
Доктор Вільгельм Кіссель призначений Головою Правлення. Перший авіаційний двигун DB 601 A із системою впорскування палива надходить у виробництво.
- 1938
Стартуя "з ходу", Рудольф Караччиола досягає швидкості 432.7 км/год на дистанції один кілометр на шосе Франкфурт — Дармштадт. Це — найвища швидкість, досягнута на дорозі, використовуваній для звичайного руху, і цей рекорд не побитий досі.
Створено новий "Великий Мерседес-770" з рамою з балок овального перерізу та задньої пружинної підвіски, який слугувавменім стражів.
На міжнародному автомотошоу в Берліні представлена повністю перероблена модель 770 "Грессер Мерседес" (W 150) з 7.7-літровим рядовим 8-циліндровим компресорним двигуном потужністю 155/230 л.с. Новорічні процеси містять овальну трубчасту раму, передню вісь із подвійними поперечними важелями та циліндричними пружинами, а також задню вісь типу "Де Діон" (відому як внутрішня паралельна вісь).
Вудлоф Караччіола виграє Європейський чемпіонат утретє.
- 1939
Подвійна перемога Германа Ланга та Рундольфа Караччиоли в першому та єдиному заїзді в Триполі на перегонових автомобілях W 165 об'ємом 1.5 л. Наприкінці сезону Герман Ланг виграє Європейський чемпіонат і Германський гірський перегоновий чемпіонат, його товариш із команди Рудольф Караччиола виграє Німецький дорожній чемпіонат
- Під час війни "Даймлер-Бенц" випускала як вантажівки, так і легкові автомобілі різних класів.
- На післявоєнне відновлення руйнованих заводів потрібно було час, тому автомобільне виробництво було розпочато тільки в 1946 році. Першим став довоєнний "Мерседес-170У" з 38-силовим мотором. Через три роки в продаж зробив його дизельний варіант.
- Серед перших нових розробок став популярний "Мерседес-180" (1953 рік) з несувальним кузовом понтонного типу, а також солідніші серії "220" і "300", Клас спортивних моделей у 1951 році очолила "300S" із 6-циліндровим мотором у 2996 куб.см і верхнім розподільним валом.
- 1954 року з'явилося знамените спортивне купе "300SL" із дверцятами типу "крило чайки", що не має аналогів у всьому світі. Наступного року був випущений недорогий компактний кабріолет "190SL" з 4-циліндровим двигуном у 1897 куб.см.
- У 1958-му відбулася технічна революція - у серійне виробництво пішли двигуни з високоточною механічною системою впорскування палива фірми "Роберт Бош" (Robert Bosch). Це дало змогу на моделі "220SE" підвищити потужність 2,2-літрового 6-циліндрового мотора зі 106 до 115 л, с, (затем до 120 л.с.). З цієї пори та до 1994 року в позначенні багатьох моделей "Мерседес-Бенц" стояла буква "Е", т.е. впрыск топлива.
- 1959 року з'явилося нове сімейство автомобілів середнього класу (заводський індекс "W-111"), які отримали елегантні нездатні кузова з вертикальними блоками фар, величезний багажний відсік і незалежну підвіску всіх коліс (моделі "220", "220S" і "220SE"). Вони продемонстрували найвищий технічний рівень автомобілів цієї марки.
- Наприкінці 1963 року була показана модель "600" представницького класу. Вона обладнувалася 6,3-літровим двигуном V8 потужністю 250 к.с., автоматичною 4-ступеневою коробкою передач, комфортабельною підвіскою коліс на пневмоелементах. Цей автомобіль розвивав максимальну швидкість до 204 км/год.
"Мерседес-Бенц-600", який претендував на звання кращого автомобіля світу, випускався і в варіанті "Пульман" (Pullman) завдовжки 6240 мм. Спортивні моделі 1963 року замінили більш скромний "Мерседес-230SL" (заводський індекс "W-113") з оригінальним дахом (її середню частину зробили трохи нижче боковин).
- Премінці "230SL" — автомобілі "290SL/350SL" із заводським індексом "W-107" з'явилися наприкінці 1971 року та залишалися в програмі до 1989 року, тоді їм на зміну прийшла сучасна серія "SL"("W-129").
- На Франкфуртському автосалоні 1965 року була вперше показана гама моделей так званого S-класу ("W-108") — найпрестижніших (після флагманської моделі "600" автомобілів фірми тих років. До нього увійшли моделі "250S" і "250SE" із 6-циліндровими моторами на 150 і 170 к.с., за своїми технічними параметрами, що перевершують конкурентів. Згодом вони отримали мотори у 2,8 л, а з 1968 року — 3,5- та 4,5-літрові двигуни VB. Найпотужніша та найкомфортніша модель цієї серії стала подовжена "300SEL 6,3" з 6,3-літровим двигуном V8 потужністю 250 к.с., яка розвивала максимальну швидкість 220 км/год, З цього мо-мента серія "S" стала символом технічних досягнень компанії "Мерседес-Бенц".
- У 1972-му з'явилося нове покоління S-класу ("W-116"), замінене 1979-го машинами "W-126" з аеродинамічно досконалими кузовами (моделі від "280S" до "560SEL").
- Найбільш масову продукцію компанії — автомобілі середнього класу ("W-110/111") — 1967 року змінила велику серію моделей (від "200" до "280Е", "W-114/115"). Це сімейство виходило не тільки з кузовами 4-дверний седан, а й 5-дверний універсал і 2-дверні купе та хардтоп (з віконними прорізами без проміжних стійок) Широку популярність набули дизельних комплектації цих моделей. Подальшим розвитком сталі серії "W-123" (1976 рік) і "W-124" (1984-1995 гг.). Остання за 11 пет свого випуску виявилася вельми популярною. Було випущено понад 2,7 млн автомобілів (моделі від "200" до "500Е").
- Автомобілі компактного розміру, від яких фірма відмовилася у 50-ті роки, знову з'явилися тільки в 1982-му ("W-201"). До серії входили моделі "190" у кілька комплектаціях із двигунами робочим об'ємом 1,8-2,6 з потужністю 75-185 л.с.
- У 90-ті роки відбулася корейська перебудова програми "Мерседес-Бенц". Компанія представила свою продукцію в декількох нових секторах ринку. Проте, основою компанії залишаються автомобілі класичного компонування серій "С" і "Е". У 1998 році гама моделей "Мерседес-Бенц" досить велика. Покупцям пропонуються десятки моделей і модифікацій 12 окремих серій (сімей).
Малогабаритні моделі А-класу ("W-168") виробляються з 1997 року та виступають в одному з найпопулярніших серед європейських класів машин. Ці передньоприводні моделі обладнані двигунами з робочим об'ємом від 1397 до 1689 куб.см, потужністю від 60 до 102 л.с.
Спільно зі швейцарською годинниковою фірмою "Сніг" (Swatch) розроблений міський мікроавтомобіль "Смарт" (Smart) завдовжки 2,5 м із 3-циліндровим мотором 599 куб.см, потужністю 55 к.с., який має надходити в продаж до 1999 року. Однак ця машина не носитиме марку "Мерседес-Бенц".
Компактний С-клас ("W-202") з'явився 1993-го й істотно модернізований 1997-го. Кузова — 4-дверна седан і 5-дверна універсал. Робочий об'єм двигунів від 1799 до 4266 куб.см моделі від "З 180" до "C43AMG"), потужність — від 95 до 306 л.с.
Проміжний Е-клас ("W-210") випускається з 1995 року. Широка гама двигунів різного типу та робочого об'єму — від 1998 до 5439 куб.см, потужністю від 95 до 354 к. с. — приваблює чимало покупців (запобігаються моделі від "Е200" до "E55AMG").
Представницький S-клас ("W-140") виробляється з 1991 року (моделі від "S290" до "560"). Автомобілі обладнані 6-, 8- і 12-циліндровими моторами робочим об'ємом від 2799 до 5987 куб.см потужністю від 177 до 394 л. Наприкінці 1998 року очікується появу автомобілів нового покоління S-класу трохи менших габаритних розмірів і масою серії "W-220". Вони будуть обладнані новими двигунами типу V6,V8 і V12 робочим об'ємом 2,8-5,8 л.
Групу спортивних моделей із 2-дверними кузовами купе та родстер відкривають автомобілі "SLK" ("спортивний, легкий, короткий"), вперше показаний навесні 1996 року. Їхня характерна особливість — наявність суцільнометалевого верху, за 25 секунд автоматично прибирається в багажник. Двигуни — тільки 4-циліндрові робочим об'ємом 1998 і 2295 куб.см потужністю 136-193 л.с.
Від початку 1997 року на шасі моделей С-класу випускаються купа типу "CLK" з 4-, 6- і 8-циліндровими моторами робочим об'ємом від 1998 до 4266 куб.см потужністю від 136 до 279 л.с. Автомобілі типу "SL" (двомісні родстер і купа), а також "CL" (4-, 5-місне купе класу "люкс") виробляються з 1989 і 1992 року відповідно. Вони уніфіковані за шасі та силовими агрегатами із сімейством S-класу та обладнані моторами потужністю 193-394 л.с.
Багатоцільові повноприводні автомобілі містять сімейство G-класу, яке відоме ще з 1979 року. Моделі 1998 року обладнані бензиновими та дизельними моторами робочим об'ємом 2874-3199 куб.см потужністю 122-215 л.с.
Нові комфортні повноприводні моделі ML-класу виробляються в США від 1997 року й обладнуються бензиновими двигунами потужністю до 270 к. с.
В семейство універсалів підвищеної місткості з 1996 року входять автомобілі V-класу з бензиновим і турбонаддувним дизельним моторами у 2,3 л потужністю 143 і 98 к.с.
У 2000 році були оновлені моделі сімейства C, S і CL класу.
У 1998 році Мерседес викупляє акції американської компанії Chrysler. В результаті Даймлер-Бенц отримав шанс отримати ширший доступ на ринок США. Цягода змінила фірмове найменування компанії на Daimler Chrysler, співпраця тривала майже 10 років. На рішення про розрив співпраці вплинули результати поганого фінансового стану Chrysler. Після продажу акцій американського концерну компанія повертає ім'я Daimler AG.
Сьогодні компанія виробляє моделі Mercedes класу A, B, C і E. Сучасні автомобілі бренда славляться своєю безпекою й, як і раніше, вважаються найпрестижнішими у світі. Mercedes S Class навіть увійшов до книги рекордів як «найміцніший автомобіль, який коли-небудь був випущений».
Цікаві факти
- У жовтні 1998 року нарога Грузії Е. Шеварднадзе було здійснено замах. Його кортеж був обстрілений спочатку із гранатометів, а потім і з автоматичної зброї. Президент не потерпав завдяки своєму броньованому Мерисесу. Компанія Daimler тут же замінила вивішену машину на нову. Найкращу рекламу вони собі навіть і уявити не могли. Особливо на тлі підмоченої репутації марки 1997 року, коли в моделі W140 розбилася принцеса Діана з усіма своїми супутниками.
Леткі Мерсеси
- До середини 50-х років минулого століття компанія Daimler-Benz вже повністю оправлялася після вражень викликаних кордоном. Мерсеси знову починають блищати на перегонових трасах. Але «Срібні стріли» не тільки завоювали престижні нагороди, а й врекомендували кривавий слід в історію автоперегонів — під час перегонів «24 години Ле-Мана» 55-го року Мерседес W196, за кермом якого сидів П'єр Левег, на скрості приблизно 220 км/год вилетів на зорові трибуни та підірвався. Загинало 85 осіб, ще 120 були серйозно поранені. Перегони зупиняти не стали, щоб натовпу народу залишалися на своїх місцях і не заважали роботі підопілих медиків. Перемога на трасі тоді дісталася Jaguar. Катастрофа 1955-го року увійшла в історію автоперегонів, як найбільш страшна.
- 1999 року, на перегонах «24 години Ле-Мана» компанію Daimler знову чекав неприємний сюрприз і знову у формі Мерседеса, що «літає». На щастя, цього разу обійшлося без жертв. Сталися аеродинамічні проблеми в моделей CLR, які, добре розігнавшись, просто злітали в повітря на привабливу висоту, після чого обходилися вниз. Така неприємність розлучилася з двома болідами, причому другий умудрився пролетіти досить пристойну відстань. Остання машина, що залишилася, негайно зняли з траси.
РОЗШИФРОВАННЯ МАРКУВАННЯ МАШИН І ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES
МОДЕЛЬНЫЙ РЯД ДВИГАТЕЛЕЙ MERCEDES
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ MERCEDES
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО РУХІВ (МОТОРАХ)