Двигуни Hyundai
Компанія Hyundai використовує для установлення на свою спецтехніку двигуни відомих світових брендів (як-от Cummins, Mitsubishi, Yanmar, Kubota, Perkins, також — Kohler, Yuchai и Weichai), в останніх серіях спецтехніки частіше вже використовує двигуни власного виробництва Hyundai, на свої автомобілі — також власні двигуни, які показали себе з найкращого боку. Про те, якими моторами Hyundai обладнує автомобілі для європейського ринку, про їхні основні характеристики, особливості та застосування, а також загальну інформацію за південнокорейськими силовими агрегатами — все це Ви дізнаєтеся з цієї статті.
ЗАЗНАТИ ЯКІ ДВІГАТЕЛІ HYUNDAI ПРИСТВАВАЄ НА СВОЮ СПЕКТІХНИКУ
Загальний погляд на двигуни Hyundai
Компанія Hyundai, як і багато інших великих автоконцерн, намагається обладнувати свої автомобілі двигунами власного виробництва, що робить її незалежною від сторонніх виробників. Однак так було далеко не завжди: довгі роки компанія випускала мотори за ліцензією Mitsubishiі лише 1989 року (через 22 роки після утворення компанії) був випущений мотор повністю власного розроблення.
Виробництво двигунів Hyundai здійснюється на декількох заводах у Південній Кореї, Китаї, Індії, Туреччині, Словаччині та США. На ринок пострадянського простору автомобілі Hyundai постачаються переважно з двигунами китайського збирання, корейські та американські мотори здебільшого залишаються на внутрішніх ринках.
На сьогодні Hyundai випускає силові установки кількох типів, що мають різне призначення:
- 3-циліндрові бензинові двигуни та мотори об'ємом від 53 до 678 см3 (потужністю від 2 до 30 л.), використовуваними на генераторах і малій техніці (снігоочисників, моторолерах, мотокультурювачах тощо);
- Рядні 4-циліндрові бензинові двигуни малої кубатури для легкових автомобілів, мікроавтобусів і легких комерційних вантажівок;
- Рядні 4-циліндрові дизельні двигуни малої кубатури для легкових автомобілів, мікроавтобусів і легких комерційних вантажівок;
- Рядні 4-циліндрові дизельні двигуни великої кубатури для навантажувачів і вантажних автомобілів;
- 4-циліндрові газові двигуни для газових і газ-бензинових вилкових навантажувачів;
- V-подібні 6-циліндрові бензинові двигуни для легкових автомобілів (зокрема і кросоверів);
- Рядні 6-циліндрові дизельні двигуни великої кубатури для екскаваторів, потужних вантажівок та автобусів;
- V-подібні 8-циліндрові бензинові двигуни для легкових автомобілів представницького класу;
- V-подібні 8-циліндрові дизельні двигуни для вантажних автомобілів та автобусів.
Двигуни Hyundai — це сучасні силові агрегати, що поєднують у собі високу потужність, компактні габарити та надійність. Також великою перевагою моторів є їх невибагливість і невимогливість до якості палива, що дуже актуально під час експлуатації в Україні.
Висока якість моторів Hyundai підтверджується тим, що на вітчизняному ринку потрібні не тільки нові силові агрегати, а й двигуни б/у, привезені з-за кордону. Ці мотори, які якийсь час обслуговують на борту автомобілів або спецтехніки в Південній Кореї або інших країнах, залишаються такими ж надійними та ефективними, як і раніше, а їхня ціна набагато нижча. Тому багато власників спецтехніки а автомобілів, особливо власники автобусів і вантажівок, воліють купувати б/у двигуни Hyundai, що в ряді випадків виправдано.
ЗАЗНАТИ ЯКІ ДВІГАТЕЛІ HYUNDAI ПРИСТВАВАЄ НА СВОЮ СПЕКТІХНИКУ
МАРКИРОВКА ДВИГАТЕЛЕЙ HYUNDAI
Усі двигуни Hyundai мають єдину систему найменувань і маркування. Зазвичай модель мотора позначається рядом літер і цифр, що мають те чи інше значення:
• Перша буква — тип двигуна, «G» — бензиновий (gasoline), «D» — дизельний (diesel), L — газовий;
• Друга цифра — кількість циліндрів, 4, 6 або 8;
• Третя буква — покоління двигуна (його модель, у різних двигунах використовуються різні літери);
• Четверта буква — об'єм двигуна (також використовуються різні літери для різних моделей моторів).
Саме з цих чотирьох елементів складається основна маркування двигунів Hyundai, однак у документах і на самому моторі є ще кілька букв і цифр:
• П'ята цифра або буква — рік випуску двигуна, до 2010 року позначався цифрою, з 2010 включно — літерами латинського алфавіту починаючи з «A»;
• Шестирічна буква або цифра — місце виробництва двигуна;
• Завершальний ряд цифр — серійний номер двигуна.
Окремо потрібно сказати про маркування місця виробництва двигунів Hyundai:
• A — Південна Корея, Асан;
• B — Китай, Бейджинг;
• H — Південна Корея, Хвасун;
• K — США, Монтгомері;
• M — Індія, Чанай;
• P — Південна Корея, Посеунг;
• S — Південна Корея, Сохарі;
• T — Туреччина, Помит;
• U — Південна Корея, Ульсан;
• W — Китай, Шаньдун;
• Z — Словаччина, Жиліна;
• 1 — Китай, Янченг.
Зазвичай повне маркування вказується тільки в документах до автомобіля, частіше можна побачити двигуни з чотиризначним позначенням, чого зазвичай вдосталь. Наприклад, на Hyundai Solaris встановлюється два двигуни — G4FA і G4FC, це означає, що перед нами бензинові 4-циліндрові мотори покоління Gamma (але говорить буква «F») об'ємом 1,4 л (буква «A» у першому моторі) й 1,6 л (буква «C» у другому моторі).
Маркування вибивається на двигуні, її розташування залежить від конкретного силового агрегата. Але зазвичай маркування наноситься на блок циліндрів у такому місці, щоб його було видно без спеціальних маніпуляцій — досить просто відкрити капот.
ЗАЗНАТИ ЯКІ ДВІГАТЕЛІ HYUNDAI ПРИСТВАВАЄ НА СВОЮ СПЕКТІХНИКУ
Двигуни Hyundai, що застосовуються для спецтехніки власного виробництва
Двигуни Hyundai | Застосування для спецтехніки | |
Hyundai D6BT-C | Hyundai R210-7H | гідравлічні екскаватори |
Hyundai R210LC-7H | ||
Hyundai D6BV-C | Hyundai R220LC-9SH | гусеничні екскватори |
Hyundai D6AC-C | Hyundai R300LC-9SH | |
Hyundai R330LC-9SH | ||
Hyundai R380LC-9S | ||
Hyundai R380LC-9SH | ||
Hyundai R430LC-9S | ||
HYUNDAI L4KB | Hyundai 15L-7M | газові вилочні навантажувачі |
Hyundai 18L-7M | ||
Hyundai 20L-7M | ||
Hyundai 15G-7M | газ-бензинові вилочні навантажувачі | |
Hyundai 18G-7M | ||
Hyundai 20G-7M | ||
HMC D4BB (HYUNDAI) | Hyundai 20DF-7 | дизельні вилочні навантажувачі |
HYUNDAI D4BB | Hyundai 25DF-7 | |
Hyundai 30DF-7 | ||
Hyundai 33DF-7 | ||
HYUNDAI D4DD | Hyundai 35D-9S | |
Hyundai 40D-9S | ||
Hyundai 45D-9S | ||
Hyundai 50D-9SA | ||
Hyundai 50DF-7 | ||
Hyundai 60DF-7 | ||
Hyundai 70DF-7 | ||
Hyundai 80DF-7 |
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА СПЕКТЕХНІКИ І ЗАПЧАСНИКІВ HYUNDAI
ЯКІ ДВІГАТЕЛІ HYUNDAI ВСТАНАЄ НА СВОЮ СПЕКТИХНИКУ
КАТАЛОК ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ
ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ
Особливості
D6BT призначений для генератора, екскаватора, навантажувача, морського використання та насоса.
Сильні боки — висока продуктивність, низька витрата палива та низька емісія. Якість та ціна D6BT дійсно конкурентоспроможні на міжнародному ринку.
Застосування
Генератор, Екскаватор, Навантажувач, Морське застосування, Насос
Специфікація
Тип двигуна |
4 Цикл, охолодження водою |
||
Генератор |
- резервна потужність |
155ps (114kW)/1500 об/хв, |
180PS (132kW)/1800 об/хв |
- максимальна потужність |
140PS (103kW)/1500 об/хв, |
162ps (119kw)/1800 об/хв |
|
Промислове використання — л. с./об./хв |
140/2000, 160/2000, 180/1800 |
||
Наддув |
турбований |
||
ометр |
BOSCH RSV TYPE (регулювання швидкості) |
Наддув | TC | |
Тип | 4 цикл, водяне охолодження, рядний | |
Система згоряння | Незапобіжний впорскування | |
Кількість циліндрів | 6 | |
Діаметр x Ход поршня, мм | 118 X 115 | |
Об'єм, куб.см. | 7545 | |
Ступінь стиснення | 17,5:1 | |
Максимальна потужність (л. с./об./хв) | 140/2,000 | |
Максимальний крутний момент (кг.м/ об/хв) | 54,7/1,600 | |
Розміри (мм) | довжина | 1,271,5 |
ширина | 619 | |
висота | 1,002.3 | |
Мін. Специфіч.топ. | 220 | |
Витрата (г/кВт година) | ||
Суха вага (кг) | 590 | |
Пусковий двигун (В-кВт) | 24.5 | |
Тип керування | E.C.U | |
Об'єм охолоджувальної рідини (літр) | 12.5 | |
Об'єм мастильної олії (літр) | 13 | |
Застосування | генератори, екскаватори, морський транспорт, насоси |
Загальні |
||
Толиво | Дизель | |
Тип впорскування | Незапобіжний впорскування | |
Кількість циліндрів і конфігурація | рядний 6-циліндровий | |
Надув (Aspiration) | T.C.I | |
Об'єм, куб.см. | 7545 | |
Діаметр x Ход поршня, мм | 118 x 115 | |
Коефіцієнт стиснення | 17:01 | |
Суха вага, кг | 530 | |
Розмір, мм | Довжина: | 1,217 |
Ширина | 648 | |
Висота | 1,034 | |
Продуктивність | ||
Частота обертання, об/хв | 2,2 | |
Максимальна потужність (л.с.) | 145 | |
Частота обертання, об/хв | 1,6 | |
Максимальний крутний момент (кг.м) | 52.0 | |
Специфікація | ||
Ємність охолоджувальної рідини, л ( l) | 12.5 | |
Ємність оливної системи, л ( l) | 16.3 | |
Регулювальний клапан | Bosch RSV type | |
Синхронний генератор змінного струму (альтернатор) | 24V-70A | |
Пусковий двигун | 24V-5kW | |
Частота обертання, об/хв | 1,4 | |
Споживання палива | г/Л.с. Час | 151.6 |
л/год | 18.2 | |
Застосування | Екскаватор |
Модель |
D6AC |
|
Конфігурація |
4 Цикл In-Line |
|
Л.с./хв |
335/2150 |
|
Кількість циліндрів |
6 |
|
мм |
130x140 |
|
Об'єм |
куб.см |
11149 |
Ступінь стиснення |
16,5: 1 |
|
Впорскування палива |
D / I |
|
Наддув |
Т/С |
|
Паливо |
Дизельна олія |
|
Витрата палива (г/п.с) |
155 |
|
Мастило |
SAE15W / 40 |
|
Система охолодження |
Охолодження прісною водою відцентровим насосом |
|
Паливний насос |
Тип BOSCH |
|
LUB. Споживання оливи (г/л.с) |
0,95 |
|
Стартова система |
Електричний пуск (DC24V) |
|
Редуктор |
Модель |
DMT140H |
співвідношення |
2,09 ~ 3,46 |
|
Габаритні розміри |
довжина |
1739 |
(з R/Gear) |
ширина |
900 |
глибина |
1360 |
|
Вага (кг) |
1480 |
Тверда ринком якість двигуна L4KB забезпечує незрівнянну продуктивність, довговічність і додаткову цінність для машини. Потужний і ефективний двигун забезпечує чудову витрату палива та чудовий крутний момент. (Сертифікат EPA/CARB Tier-IV)
Спеціалізований двигун D4BB T/C для промислового використання обладнаний високоефективним зарядним пристроєм TURBO CHARGER і є двигуном UP-GRADED для генератора, який має нову концепцію великої продуктивності, низького споживання палива та екологічності.
Дані про викиди
THC (г / Kw.h): 0,15, Co (г / Kw.h): 1,33
Nox (г/Kw.h): 6,61. PM (г / Kw.h): 0,3
34 ~ 45ps / 1,600rpm ~ 1,900rpm
Специфікація двигуна
Тип двигуна | Дизельний | ||||||
D4BB-T/C | Модуль | ||||||
AG49 | AH23 | AH24 | AG50 | AH21 | AH22 | ||
Частота(Hz) | 60 | 50 | - | - | - | - | |
Полюс | 4 | 4 | - | - | - | - | |
Опція (E.A.M) | доступна | ← | ← | - | - | - | |
Наддув | TC | ← | ← | ← | TC | TCI | |
Тип | 4цикл, з водяним охолодженням, рядний | ||||||
Система згоряння | Вихрова камера | ||||||
Кількість циліндрів | 4 | 4 | 4 | ← | ← | ← | |
Діаметр x довжина ходу (мм) | 91.1x100 | 91.1x100 | 91.1x100 | ← | 91.1x95 | ← | |
Загальний об'єм (куб.см) | 2607 | 2607 | 2670 | ← | 2476 | ← | |
Ступінь стиснення | 22:1 | 22:1 | 22:1 | ← | ← | ← | |
Maкс. Потужність | Механ. | 53/1,800 | 34/1,500 | 34~45/ | 65/2,500 | - | - |
(л.с./ об./хв) | Електрон. | 60/1,800 | 45/1,500 | 1,600~1,900 | - | - | - |
Макс. Крутний момент (кг.м/ об/хв) | - | - | 17.3/1,800 | 20.2/1,600 | - | - | |
Розміри (мм) | довжина | 797.05 | 797.05 | 737.06 | 912 | 640 (прибл) | ← |
ширина | 616 | 616 | 616 | 648 | 520 (прибл) | ← | |
висота | 843.5 | 843.5 | 843.5 | 784 | 760 (прибл) | ← | |
max. specific. | Механ. | 172.6 | 174.2 | 174.2~190/ | 180.1 | - | - |
Паливний бак (г/ об/хв) | Електрон. | 181.3 | 190 | 1,600~1,900 | - | - | - |
Суха вага (кг) | 218(прибл) | ← | 210/205 | 218(прибл) | 150(прибл) | ← | |
Пусковий двигун/стартерний двигун (V-KW) | 12-2.2 | 12-2.2 | 12-2.2 | ← | - | - | |
Тип регулятора | VE | ← | ← | ← | - | - | |
(Усі швидкості) | |||||||
Об'єм води (літр) | 3.9 | ← | ← | ← | - | - | |
Об'єм оливи (літр) | 5.5 | ← | 4.3 | 5.5 | - | - | |
Застосування | Генератор | Генератор | Пожежник насос | Блок живлення | Живлення & Відновлення |
Тип двигуна | D4BB-T/C | |||
AG49 | AH23 | AH24A/T | AG50 | |
(хутро) | (хутро) | |||
Вихлоп (Первичний вихід) (Ккал / ч) | 30,587 при 1,800 об/мин | 16,000 за 1,500 об/хв | 16,000 за 1,500 об/хв | 31,650 при 2,500 об/мин |
22,444 за 1,800 об/хв | ||||
Витрата повітря у впускі (м.куб./хв) | 3.52 за 1,800 об/хв | 2.93 за 1,500 об/хв | 2.93 за 1,500 об/хв | 2.71 за 2,500 об/хв |
3.52 за 1,800 об/хв | ||||
Об'ємна витрата газу (м.куб./хв) | 5.39 за 1,800 об/хв | 4.49 за 1,500 об/хв | 4.49 за 1,500 об/хв | 7.78 за 2,500 об/хв |
5.39 за 1,800 об/хв | ||||
Температура вихлопних газів °C (максимальний вихід на випускний патрубок) | 680(Approx) | 450(Approx) | 650(Approx) | 478(Approx) |
Час впорскування | 5° ± 1°(ATDC) |
Крива продуктивності двигуна
Модель | D4BB | |
Об'єм, куб.см. | 2607 | |
Діаметр x Ход поршня, мм | 91.1X100 | |
Максимальна потужність (л. с./об./хв) | 80/4,000 | |
Максимальний крутний момент (кг.м/ об/хв) | 17/2,200 | |
Розміри (мм) | довжина | 710 |
ширина | 673.4 | |
висота | 641 | |
Суха вага (кг) | 200.8 | |
Цикли | 4 | |
Кількість циліндрів | 4 | |
Розташування циліндрів | рядний | |
Порядок | 1-3-4-2 | |
Ступінь стиснення | 22 | |
Наддув | NA | |
Синхронний генератор змінного струму/альтернатор (V-A) | 12-75 | |
Пусковий двигун / Стартер (В-кВт) | 12-2.0 | |
BSM/МБВ (модуль балансного вала) | блоковий | |
ETC (електроне керування) | Немає | |
ГРМ | ремінь |
Код двигуна | AG35 | AG90 | AG45 | AG32 | AG47 | |
Наддув | NA | |||||
Тип | 4цикл, водяне охолодження, дизельний | |||||
рядний | ||||||
Система згоряння | Вихрова камера | |||||
Кількість циліндрів | 4 | |||||
Діаметр X довжина ходу (мм) | 91.1 X 100 | |||||
Повний об'єм (куб.см) | 2607 | |||||
Ступінь стиснення/ Компресія | 22:01 | |||||
Макс. потужність (лс) | 57/2,500 | 40/2,000 | ||||
Макс. крутний момент (Н.м/об.Мін.) | 17.6/1,500 | 15/1,500 | ||||
Розмір, мм | Довжина: | 883 | 669 | 655 | 756 | 743 |
Ширина | 645 | 618 | 618 | 537 | 608 | |
Висота | 806 | 648 | 660 | 648 | 648 | |
Витрата палива | 189/2,500 | 177/2,000 | ||||
Витрата (г/кВт година) | ||||||
Суха вага (кг) | 210 | |||||
Пусковий двигун (В-кВт) | 12 - 2.2 | |||||
Тип керування | ACCEL CABLE | |||||
Об'єм охолоджувальної рідини (літр) | 3.9 | |||||
Об'єм мастильної олії (літр) | 5.4 | |||||
Застосування | Блок живлення/привод | Вилкові навантажувачі | Автобуси | |||
Важкі навантажувачі | Підіймачі | |||||
Селхоспотехніка | Вантажівки | |||||
Машини |
Крім дизельних вилкових навантажувачів, D4BB встановлювався на автомобілі:
Hyundai GALLOPER II (JK-01) | авг.98 | івюн.03 |
Hyundai H-1 / STAREX | окт.97 | апр.04 |
Hyundai H100 з бортовою платформою/ходова частина | апр.96 | дек.97 |
Hyundai H100 пікап | май.96 | дек.97 |
Hyundai H100 фургон | юл.93 | май.98 |
Hyundai HD LIGHT | сен.06 | н/а |
Hyundai PORTER пікап | юл.94 | апр.04 |
Hyundai PORTER фургон | юл.94 | апр.04 |
Основні | ||
Паливо | Дизель | |
Тип впорскування | Прямий уприск | |
Кількість циліндрів/Кіфігурація | 4-циліндр, рядний | |
Наддув | T.C. | |
Об'єм, куб.см | 3907 | |
Діаметр x довжина ходу, мм | 104 x 115 | |
Ступінь стиснення | 17.5:1 | |
Суха вага, кг | 345 | |
Розмір, мм | Довжина: | 827 |
Ширина | 639 | |
Висота | 819 | |
Продуктивність | ||
Частота обертання, об/хв | 2,3 | |
Максимальна потужність (л.с.) | 98 | |
Частота обертання, об/хв | 1,6 | |
Максимальний крутний момент (кг.м) | 35.0 | |
Специфікація | ||
Ємність охолоджувальної рідини, л ( l) | 8,3 | |
Ємність оливної системи, л ( l) | 8,5 | |
Регулювальний клапан | ECU | |
Синхронний генератор змінного струму (альтернатор) | 24V-50A | |
Пусковий двигун | 24V-5kW | |
Частота обертання, об/хв | 1,7 | |
Споживання палива | г/Л.с. Час | 139.2 |
л/год | 14.0 | |
Застосування | Навантажувачі |
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА СПЕКТЕХНІКИ І ЗАПЧАСНИКІВ HYUNDAI
ЯКІ ДВІГАТЕЛІ HYUNDAI ВСТАНАЄ НА СВОЮ СПЕКТИХНИКУ
КАТАЛОК ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ
ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ
Двигуни актуальних моделей вантажних автомобілів і автобусів Hyundai
На український ринок найчастіше потрапляють вантажні автомобілі та автобуси Hyundai, обладнані рядними 4-х і 6-циліндровими дизельними моторами з турбокомпресорами. Моделі з потужнішими V-подібнішими 8циліндровими двигунами трапляються набагато рідше, і це переважно, автобуси. Розглянемо найпопулярніші двигуни Hyundai для вантажівок.
- D4CB - Рядний 4-циліндровий дизельний двигун об'ємом 2497 см3 і потужністю 140-170 л.с. Обладнується турбокомпресором зі змінною геометрією. ГБЦ з алюмінію, два вали ГРМ у голівці (DOHC). Різні модифікації встановлюються на вантажівки Porter II.
- D4BX - Рядний 4-циліндровий дизельний мотор об'ємом 2476 см3 і потужністю 75 к.с. Один із найпопулярніших моторів, він встановлюється на вантажівки Porter.
- G4CS - Рядний 4-циліндровий бензиновий (інжекторний) двигун об'ємом 2351 см3 і потужністю 150 к. с., встановлюється на вантажні автомобілі Porter.
- D4DD - Рядний 4-циліндровий дизельний двигун об'ємом 3907 см3. Потужність залежить від модифікації та року випуску, у актуальних моделей вона досягає 140 к.с. Комплектується турбокомпресором, паливна апаратура Common Rail з електронним керуванням упорскування. Встановлюється на вантажні автомобілі HD65, HD72 і HD78.
- D4AL - Двигун, попередній моделі D4DD, відрізняється від нього тим, що немає електронного керування, а також меншим об'ємом (3298 см3) і потужністю. Встановлювався на вантажівки HD65, HD72 і HD78.
- D6BR - Рядний 6-циліндровий дизельний двигун об'ємом 7545 см3, кілька поколінь від «Євро-2» до «Євро-4» потужністю до 198 л.с. Встановлюється на вантажівки HD120 і автобуси Aero Town.
- D6GA - Рядний 6-циліндровий дизельний двигун об'ємом 5890 см3, кілька модифікацій від «Євро-3» до «Євро-5» потужністю до 260 л.с. використовується на вантажівках HD120.
- D6AB - Рядний 6-циліндровий дизельний мотор об'ємом 11149 см3, має кілька модифікацій потужністю до 340 к. с., комплектується турбокомпресором. Встановлюється на вантажні автомобілі HD170 і HD250/HD260.
- D6AC - Двигун, який має близькі характеристики з моделлю D6AB, має кілька модифікацій потужністю від 148 до 340 к.с., використовується на автобусах Aero Town, автомобілях HD270, HD320/370 і HD500.
- D6CA - Рядний 6-циліндровий дизельний мотор об'ємом 12920 см3 потужністю до 440 к.с., з турбокомпресором. Встановлюється на автомобілях HD320/370, HD700, HD1000 і автобусах Aero Town.
- D6CB - Рядний 6-циліндровий дизельний двигун об'ємом 12344 см3 і потужністю від 380 до 410 к. с., комплектується турбокомпресором. Використовується як силовий агрегат в автомобілях HD250/HD260, HD270, HD500 і HD1000.
- D6CC - Рядний 6-циліндровий дизельний двигун об'ємом 12300 см3 потужністю 380 і 410 л.с., наявні модифікації екологічного класу до «Євро-4». Встановлюється на седельні тягачі HD500 і нові вантажівки Xcient (QZ).
- D6DA - Рядний 6-циліндровий бензиновий мотор об'ємом 6606 см3, кілька модифікацій потужністю 196-220 к. с., обладнується турбокомпресором. Встановлюються на автобуси Aero Town.
Також на ринку, особливо вторинному, представлено велику кількість двигунів ранніх моделей і модифікацій. На нові автомобілі Hyundai Porter ці мотори не встановлюються, а використовуються для ремонту вже знятих із конвеєра автомобілів. Тому тут ми всю номенклатуру двигунів Hyundai Porter розглядати не будемо.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА СПЕКТЕХНІКИ І ЗАПЧАСНИКІВ HYUNDAI
ЯКІ ДВІГАТЕЛІ HYUNDAI ВСТАНАЄ НА СВОЮ СПЕКТИХНИКУ
КАТАЛОК ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ
ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ
Лінійка «Gamma»
Найпоширеніші бензинові двигуни, мають порівняно невелику потужність, малі габарити, низький рівень шуму та високий ступінь екологічної безпеки. Це покоління прийшло на зміну першому поколінню бензинових моторів Hyundai Alpha. Двигуни мають низку загальних рис і характеристик:
• Рядні 4-циліндрові;
• Бензинові;
• MPi (багатоточковий впорскування);
• DOHC (два вали ГРМ у голівці блока циліндрів);
• D-CVVT (система зміни фаз газорозподілу);
• 16 клапанів (по чотири клапани на циліндр);
• Привод ГРМ — ланцюговий;
• Алюмінієвий блок циліндрів і головка блока циліндрів.
Лінійка містить три модифікації — G4FA (Gamma 1.4), G4FC і G4FC (обе Gamma 1.6). Мотори встановлюються на моделі Solaris, Accent, Elantra, Veloster, i30, ix35, i40, а також на автомобілі Kia Ria і Soul.
Лінійка «Nu»
Одна з нових розробок Hyundai, ці бензинові двигуни зайняли «двохлітрову» нішу між лінійками Gamma і Theta II. Ці мотори обладнані найсучаснішими системами та функціями — MPi, CVVT, DOHC та іншими. Блок циліндрів і ГБЦ виготовлені з алюмінію, тому мотори за гарних показників потужності дуже легкі та компактні.
Ця лінійка на українському ринку представлена двома моделями:
• G4NB (Nu 1.8, встановлюється на Hyundai Elantra);
• G4NE (Nu 2.0, встановлюється на ix35 та i40).
Також це покоління містить потужніші дволітрові мотори G4NA (164 л.с.) і G4NC (177 л.с.), якими комплектується більше модель Hyundai Tucson та інші, що не виробляється сьогодні.
Лінійка «Theta II»
Бензинові двигуни Theta II випускаються з 2008 року, вони прийшли на зміну моторам Theta, що випускалися до цього всього чотири роки. Ці силові агрегати мають усі «фамічні риси» моторів Hyundai: алюмінієвий блок циліндрів і ГБЦ, багатоточковий впорск, два розподобали в головці блока циліндрів, систему зміни фаз ГРМ та інші.
Лінійка складається з понад десятка моторів, проте на сьогодні в Україну найчастіше постачаються 2,4-літрові версії:
• G4KE (ставиться на кросовер Santa Fe);
• G4KG (ставиться на мікроавтобус H-1);
• G4KJ (ставиться на Hyundai Grandeur, раніше ця модель комплектувалася менш потужним агрегатом G4KE).
Також до лінійки Theta II входять 1,8 і 2-літрові двигуни, проте Hyundai не пропонує покупцеві пострадянського простору автомобілі з цими силовими установками.
Лінійка «Lambda II»
Лінійка потужних 6-циліндрових силових агрегатів, що встановлюються, переважно, у дорогі моделі автомобілів Hyundai та Kia. Мотори виготовляються з 2008 року (перше покоління Lambda вийшло 2006 року), вони мають такі особливості:
• V-подібний двигун (кут V 60°);
• Бензиновий;
• QOHC (чотири вали ГРМ — по дві в кожній голівці блока циліндрів);
• Наявність моделей з MPi (розподілене уприскуванням) і GDi (незапобіжним уприскуванням);
• D-CVVT (зміншення фаз газорозподілу);
• Полегшена алюмінієва конструкція;
• Ланцюговий привод ГРМ.
У модельному ряду є десять двигунів, проте на автомобілі для українського ринку встановлюються тільки чотири модифікації:
• G6DG (Lambda 3.0, встановлюється на Genesis);
• G6DH (Lambda 3.3, встановлюється на Grand Santa Fe);
• G6DJ (lambda 3.8, встановлюється на Genesis);
• G6DA-AC (lambda 3.8 нової версії, встановлюється на Equus).
Інші двигуни цієї лінійки до Європи майже не постачаються.
Лінійка «Tau»
Найпотужніші бензинові мотори, що встановлюються на легкі автомобілі представницького класу. Випускаються з 2008 року, мають такі характеристики:
• V8 (V-подібний 8-циліндровий, кут V — 90°);
• Бензиновий;
• QOHC (чотири вали ГРМ — по дві в кожній голівці блока циліндрів);
• D-CVVT;
• Алюмінієва конструкція;
• Є моделі з MPi та GDi.
Модельний ряд складається всього з трьох двигунів, зараз, найчастіше, Hyundai постачає в Європу лише один із них — топовий 5-літровий G8BE GDi, встановлений на Equus. Також у лінійці є менш потужні двигуни G8BA і G8BB із системою MPi.
Лінійка «U II»
Найпростіші та най недорогі дизельні двигуни Hyundai, призначені для компактних легкових автомобілів. Мотори випускаються від 2004 року, мають такі особливості:
• Рядні 4-циліндрові;
• Дизельні;
• CRDi (паливна апаратура Common Rail);
• Обладнані турбокомпресором зі змінною геометрією (VGT);
• Мають систему CVVT;
• DOHC;
• 16 клапанов.
До цієї лінійки входить велика кількість двигунів (понад десятка модифікацій) об'ємом від 1,1 до 1,7 літрів. Машини, що надходять до України зараз, найчастіше, комплектуються двома моделями:
• D4FB (U II 1.6, 128 л.с., встановлюється на i30);
• D4FD (U II 1.7, 136 л.с., встановлюється на i40).
Також деякі двигуни U II встановлюються і на автомобілі Kia. Попри високу цікавість вітчизняного покупця до дизелів, Hyundai постачає в нашу країну вельми обмежений модельний ряд авто на цьому типі палива.
Лінійка «R»
Нові та потужніші дизельні двигуни, що випускаються з 2009 року. Мають низку нетривіальних конструктивних рішень, однак загалом аналогічний описаним вище моторам (системи CRDi, DOHC, CVVT, турбокомпресор VGT тощо). У пострадянському просторі лінійка представлена трьома моторами:
• D4HA (R 2.0, 136 л.с., встановлюється на ix35);
• D4HA (R 2.0D, збільшена до 184 л.с. потужність, також встановлюється на ix35);
• D4HB (R 2.2., 197 л.с., ставиться на Santa Fe і Grand Santa Fe).
Це одна з рідкісних лінійок моторів Hyundai, які практично повністю доступні нашим покупцям.
Лінійка «A II»
Дизельні двигуни, призначені для встановлення на мікроавтобуси H1, також використовуються на Kia Sorento. Випускаються з 2006 року (пришлі на заміну лінійки «A», що випускається з 2001 року), представлені лише однією моделлю в чотирьох модифікаціях, дві з яких найчастіше, постачаються в Україну:
• D4CB (A II 2.5, 116 л.с.);
• D4CB (A II 2.5 170 л.с.).
Обидва мотори рядні 4-циліндрові, обладнані апаратурою Common Rail. Різність у потужностях досягається завдяки використанню різних турбокомпресорів: на «молодшій» модифікації стоїть звичайний турбокомпресор (WGT), на «старшій» — турбокомпресор зі змінною геометрією (VGT).
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА СПЕКТЕХНІКИ І ЗАПЧАСНИКІВ HYUNDAI
ЯКІ ДВІГАТЕЛІ HYUNDAI ВСТАНАЄ НА СВОЮ СПЕКТИХНИКУ
КАТАЛОК ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ
ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ
Двигуни актуальних моделей легкових автомобілів Hyundai
Компанія Hyundai використовує велику різноманітність двигунів, водночас одна модель, призначена для різних ринків, часто обладнується різними моторами. Тому тут ми познайомимо тільки ті двигуни, які використовуються на автомобілях Hyundai, призначених для продажу в пострадянському просторі.
Актуальний модельний ряд двигунів для легкових автомобілів Hyundai такий:
• Gamma 1.4 (MPi, бензин, 1396 см3, 100 л.с., i30);
• Gamma 1.4 (MPi, бензин, 1396 см3, 107 л.с., Solaris);
• Gamma 1.6 (MPi, бензин, 1591 см3, 123 л.с., Solaris);
• Gamma 1.6 (MPi, бензин, 1591 см3, 130 л.с., i30);
• Gamma 1.6 (MPi, бензин, 1591 см3, 132 л.с., Elantra, Veloster);
• Nu 1.8 (MPi, бензин, 1797 см3, 150 л.с., Elantra);
• Nu 2.0 (MPi, бензин, 1999 см3, 150 л.с., i40, ix35);
• Theta II 2.4 (MPi, бензин, 173 л.с., 2359 см3, H1);
• Theta II 2.4 (MPi, бензин, 180 л.с., Grandeur);
• Theta II 2.4 (MPi, бензин, 175 л.с., Santa Fe);
• Lambda II 3.0 (GDi, V6, бензин, 249 л.с., Genesis);
• Lambda II 3.0 (MPi, V6, бензин, 2999 см3, 250 к.с., Grandeur);
• Lambda II 3.3 (MPi, V6, бензин, 3342 см3, 271 л.с., Grand Santa Fe);
• Lambda II 3.8 (GDi, V6, бензин, 3778 см3, 315 к.с., Genesis);
• Lambda II 3.8 (GDi (нова модифікація), V6, бензин, 3778 см3, 334 к.с., Equus);
• Tau 5.0 (GDi (нова модифікація). V8, бензин, 5038 см3, 430 л.с., Equus);
• U II 1.6 (дизель, 1582 см3, 128 к.с., i30);
• U II 1.7 (дизель, 1685 см3, 136 л.с., i40);
• U II 2.0 (дизель, 136 л.с., ix35);
• U II 2.0D (дизель, 184 л.с., ix35);
• R 2.2 (дизель, 197 л.с., Santa Fe, Grand Santa Fe);
• A II 2.5 (дизель, 2497 см3, 116 л.с., 16 клапанів, H1);
• A II 2.5 (дизель, 2497 см3, 170 л.с., 16 клапанів, H1).
Кожна лінійка двигунів має свої особливості, технічні характеристики та застосування.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА СПЕКТЕХНІКИ І ЗАПЧАСНИКІВ HYUNDAI
ЯКІ ДВІГАТЕЛІ HYUNDAI ВСТАНАЄ НА СВОЮ СПЕКТИХНИКУ
КАТАЛОК ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
ОЗНАКОМИТИСЯ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ