Двигатели FPT (Fiat Powertrain Technologies)
Fiat Powertrain Technologies (FPT) була створена в березні 2005 року як підрозділ Fiat Group, яке містило всі типи діяльності, пов'язані із силовими агрегатами та трансмісіями. Компанія була сформована після розторгнення альянсу між Fiat и General Motors .
У період від 2005 до 2011 року компанія також містить промислові та комерційні трансмісії, які згодом були виділені як окремі підрозділи FPT Industrial, що виступала як дочірня компанія Fiat Industrial (тепер CNH Industrial).
У січні 2013 року Fiat Powertrain Technologies була включена в Fiat Group Automobiles.
Компанія мала діяльність у дев'яти різних країнах, вона нарахувала 10 підприємств і приблизно 20 000 працівників. Випускала майже 2,9 млн. двигунів і 2,4 млн. трансмісій та осей щорічно. Fiat Powertrain Technologies є однією з найбільших компаній у секторі трансмісії.
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
Інновації Fiat Powertrain
- Тимчасовий режим зі змінним клапаном (1960) — перший патент на автоматичну зміну фаз газорозподілу
- Технологія Common Rail (1997) — патент, проданий пізніше Роберту Бошу
- Система MultiJet (2003)
- Технологія MultiAir (2009)
- TwinAir двоциліндровий двигун (2010)
- Трансмісія з подвійним зчепленням (2010)
FPT Industrial
Внаслідок часткового та пропорційного поділу Fiat SpA на Fiat Industrial SpA и Fiat Powertrain Technologies SpA. 1 січня 2011 року було розділено на Fiat Powertrain и FPT Industrial SpA.
FPT Industrial SpA тепер входить до складу CNH Industrial і виробляє силові агрегати для дорожніх, позашляхових, морських та енергетичних застосувань.
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
Основні сфери застосування двигунів FPT
- Промислові ( сільськогосподарська та будівельна техніка, землерийні та деревообробні машини, меїорація, спеціальні машини),
- Автомобільні (комерційний автотранспорт і важкі вантажні автомобілі, автобуси, спеціальні транспортні засоби),
- Силові установки (генераторні та насосні станції),
- Морські двигуни
ДВІГАТЕЛІ FPT ДЛЯ СІЛЬКОГО ХОЗЯЙСТВА
Широкий асортимент сімейства двигунів FPT — найкраще рішення для всіх сільськогосподарських застосувань — від тракторів до прибиральних машин.
У двигунах FPT впроваджені новітні технології: в Залежно від вимог, вони можуть використовувати варіаційно-геометричні та двоступеневі турбокомпресори, впорскування Common Rail Common Rail, запатентовані системи подальшого оброблення й багато іншого.
Двигуни FPT відповідають умовам захисту довкілля, одночасно підвищуючи ефективність і скорочуючи обслуговування. Вперше (2011 рік) FPT представив у цьому секторі рішення SCR, що дає змогу фермерам дотримуватися найсуворіших екологічних правил, не впливаючи на продуктивність. Відтоді розробка FPT запатентованої технології HI-eSCR ще більше поліпшила систему та її переваги.
ДВІГАТЕЛІ FPT ДЛЯ СКЛАДСТВА
Будівельна техніка робить усе можливе. Дороги, залізниці, будинки, школи створені з риття, переміщення, оброблення та будівництва. У FPT Industrial виробляють обладнання, необхідне для цього.
Комплексний асортимент FPT містить п'ять сімейства двигунів (R22, F5, NEF, CURSOR і VECTOR) з потужністю від 33 до 606 кВт і об'ємом від 2,2 до 20 літрів. Вони можуть бути встановлені на екскаваторах, колісних навантажувачах, навантажувачах із бортовим поворотом, грейдерах, бульдозерах, вилкових навантажувачах, снігоооочисниках і кранах. Двигуни також можуть використовуватися як вторинне джерело живлення.
Вся продукція розроблена для максимальної гнучкості та може бути налаштована за запитом.
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
СЕРІЇ ДВІГАТЕЛЕЙ FPT ДЛЯ СІЛЬКОМОГО ХОЗЯЙСТВА І СТРОКСТВА
33 - 52 кВт
Stage IIIB / Tier 4B
- НАЙКОМПАКТНИЙ У СВІЙ КЛАСЦІ
- НЕОБЛУЖОВАНА СИСТЕМА ПІСЛЯКЕ ЗБРАБУВАННЯ
- ОДНОСТОРОННЯЯ ИСПРАВНОСТЬ
КОМПАКТНІСТЬ
Трициліндрова структура з головкою двигуна «uniflow» спеціально розроблена для забезпечення щільного розташування і простого встановлення. Тунельний блок циліндрів гарантує екстремальну жорсткість під час крутіння також у сільськогосподарських застосуваннях.
ЗАСТОСУВАННЯ
Common Rail і турбонагнітач із відходами покращують ефективність згоряння, забезпечуючи вищий крутний момент і щільність потужності, що дає змогу швидко працювати на компактних машинах.
ПІДТРИМАННЯ
Подальша обробка «Немає DPF» мінімізує час простою машини. Гідравлічні штовхачі усувають потребу ручного регулювання. Крім того, технічне обслуговування спрощується і прискорюється під час обслуговування з одного боку.
Маркування
Розташування
L (в ряд)
V (конфігурація 90° V)
Повітряна обробка
TCA (з турбонаддувом із доохолодієм)
TC (з турбонаддувом)
Н. А. (Безнаддувний)
Наличие турбонадува
РГ (Wastegate)
VGT (турбонагнітач зі змінною геометрією)
TST (двохступеневий турбозаряд)
Система впорскування
M (механічний)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (електронний блок-інженер)
MPI (Multi Point Injection)
Вихлопна система
EGR (рециркуляція відпрацьованих газів)
SCR (селятивне каталітичне відновлення)
Модельний ряд двигунів FPT серії R22
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря, технологія викидів | Об'єм | Система впорскування | Потужність | Крутний момент | Викидання |
[ литров ] | кВт @ об/хв | Нм (кгм) @ об/хв | ||||
R22 | 3L WG I-EGR | 2,2 | ECR | 33 @ 2600 | 160 (16) @ 1800 | Етап IIIB/Tier4 Final |
R22 | 3L TCA I-EGR | 2,2 | ECR | 39 @ 2600 | 180 (18) @ 1800 | Етап IIIB/Tier4 Final |
R22 | 3L TCA I-EGR | 2,2 | ECR | 45 @ 2600 | 208 (21) @ 1800 | Етап IIIB/Tier4 Final |
R22 | 3L TCA I-EGR | 2,2 | ECR | 52 @ 2600 | 246 (25) @ 1800 | Етап IIIB/Tier4 Final |
53 - 65 кВт
Stage IIIA / Tier 3
- КОМПАКТНІСТЬ
- ПРОСТОТА ОБСЛУЖЕННЯ
- ВИСОКА ГІБКІСТЬ ДЛЯ ОПТИМАЛЬНОЇ РОБОТИ В УСЕВЛЕННЯХ РОБОТИ
Серія F5 являє собою компактне та гнучке рішення для легких застосунків, що забезпечує високу продуктивність за низьких експлуатаційних витрат.
F5 має 4-циліндрову архітектуру, 3, 2 літри, з турбонагнітачем і охолоджувачем із номінальною потужністю.
Загальна компактність і кілька варіантів конфігурації роблять F5 відповідним для компактних будівельних машин і промислових силових агрегатів, а також для встановлення на невеликих сільськогосподарських тракторах зі структурним блоком циліндрів. Відповідають Stage IIIA/Tier 3 стандартами, Щоб відповідати стандартам рівня IIIA/Tier 3, двигуни F5 використовують внутрішню EGR або зовнішню на верхніх рейтингах, забезпечуючи правильну продуктивність і економію палива з мінімізованим впливом на встановлення.
КОМПАКТНІСТЬ
Конструкція інтегрованих компонентів і низькі вимоги до охолодження завдяки внутрішньому EGR гарантують загальну компактність двигуна для легкого встановлення та маневровості й видимості автомобіля.
ПРОСТОТА ОБСЛУЖЕННЯ
Конкретна конструкція дає змогу встановлювати паливні та оливні фільтри на одній стороні двигуна для легшого та швидшого обслуговування.
Крім того, F5 використовує перевірені технічні рішення (наприклад, механічний роторний насос і турбонагнітач із фіксованою геометрією), щоб гарантувати легкий і швидкий ремонт і найкращий у класі 600 годин інтервали технічного обслуговування оливи, зводячи до мінімуму загальну вартість володіння й час простою транспортного засобу.
ЗАСТОСУВАННЯ
На основі перевіреного механічного роторного насоса двигун F5 має пряму систему впорскування палива для точного доставки палива, що являє собою оптимальне рішення з погляду продуктивності та гнучкості використання, зі 100% сумісністю з біодизелем.
Серія F5 обладнана турбонаддувом із системою попереднього повітряного охолодження повітря залежно від потужності та швидкості роботи.
Модельний ряд двигунів FPT серії F5
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря, технологія викидів | Об'єм | Система впорскування | Потужність | Крутний момент | Викидання |
[ литров ] | кВт @ об/хв | Нм (кгм) @ об/хв | ||||
F32 MNS | 4L TCA I-EGR | 3.2 | M | 55 @ 2500 | 281 (29) @ 1250 | Stage IIIA / Tier 3 |
F32 MNS | 4L TC I-EGR | 3.2 | M | 61 @ 2500 | 320 (33) @ 1250 | Stage IIIA / Tier 3 |
F32 MNT | 4L TCA I-EGR | 3.2 | M | 65 @ 2500 | 320 (33) @ 1400 | Stage IIIA / Tier 3 |
F32 MRS | 4L TCA I-EGR | 3.2 | M | 53 @ 2300 | 277 (28) @ 1250 | Stage IIIA / Tier 3 |
F32 MRS | 4L TC I-EGR | 3.2 | M | 59 @ 2300 | 310 (32) @ 1400 | Stage IIIA / Tier 3 |
F32 MRT | 4L TCA I-EGR | 3.2 | M | 65 @ 2300 | 350 (36) @ 1300 | Stage IIIA / Tier 3 |
Маркування:
Розташування
L (рядний)
V (конфігурація 90° V)
Повітряна обробка
TCA (з турбонаддувом із доохолодієм)
TC (з турбонаддувом)
Н. А. (Безнаддувний)
Наличие турбонадува
РГ (Wastegate)
VGT (турбонагнітач зі змінною геометрією)
TST (двохступеневий турбозаряд)
Система впорскування
M (механічний)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (електронний блок-інженер)
MPI (Multi Point Injection)
Вихлопна система
EGR (рециркуляція відпрацьованих газів)
SCR (селятивне каталітичне відновлення)
66 - 125 кВт
Stage IIIA / Tier 3
Stage IV / Tier 4B
- ОПТИМІЗОВАНЕ СЖУВАННЯ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПРОДУКТИНОСТІ
- НЕ ТРЕБУЧНЕ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУЖЕННЯ РЕШЕННЯ ATS
- КОМПАКТНА ВСТАНОВЛЕННЯ
- ДО 600 ГОСТРІВ ІНТЕРВАЛІВ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУЖЕННЯ МАСЛА
Серія двигунів FPT NEF є еталоном у своїй категорії для гнучкості, надійності, низької витрати палива та високої продуктивності.
Двигуни NEF пропонуються в 4- і 6-циліндрових конфігураціях із 4,5-дюймовим 6,7-літровим двигуном, здатним охоплювати різні галузі застосування, як-от сільське господарство, будівництво, автомобільний транспорт, промисловий, морський і енергетичний.
Для задоволення потреб клієнтів пропонується широкий вибір опцій та індивідуальні рішення. Для позашляхових застосувань пропонують як конструкційні, так і неструктурні версії двигунів для сільськогосподарських і будівельних/інструментних застосувань.
Завдяки нашому безвідходному спалюванню EGR і нашій ексклюзивній запатентованій технології HI-eSCR, двигуни NEF являють собою базове рішення для економії палива та низьких експлуатаційних витрат.
Особливості та переваги
TIER 4B / STAGE IV
ВИРОТКІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ
Завдяки архітектурі NO EGR, впровадженню Common Rail і турбонагнітувачу WG, двигуни NEF забезпечують оптимальну ефективність згоряння, що призводить до низької витрати палива та конкурентоспроможності (щільність крутного моменту 3% по Порівнюючи зj середнім за ринком).
Система HI-eSCR не містить регенерації, що дає змогу безперервно працювати, уникаючи незапланованих зупинок під час повсякденної діяльності, особливо під час роботи в приміщеннях, покращуючи час безвідмовної роботи.
ТЕХНІЧНЕ ОГЛЯДАННЯ
Уникаючи використання DPF, запатентована FPT-система HI-eSCR являє собою безплатне технічне рішення без проблем, що забезпечує низькі експлуатаційні витрати та максимальний час безвідмовної роботи автомобіля.
НАДЕЖНОСТЬ
Надійність NEF підтверджена понад 1,3 мільйона одиниць, вироблених з 2001 року, забезпечуючи надійність і довговічність у кожному робочому стані.
Система HI-eSCR спирається на багаторічний і перевірений досвід використання технології SCR на основі понад 650 000 одиниць, випущених з 2005 року.
КОМПАКТНІСТЬ
Обидва двигуни NEF і система Hi-eSCR пропонуються в компактній і легкій конструкції, щоб зменшити паковання й полегшити встановлення на автомобіль, пропонуючи широкий спектр макетів після оброблення для індивідуальних рішень.
Технологія без використання EGR знижує потреби в потужності охолодження, що ще більше спрощує встановлення OEM-виробників.
TIER 3 / STAGE IIIA
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ І ЕФЕКТИВНІСТЬ
Механічні або Common Rail версії з турбонагнітачем із турбонагнітачем із турбонагнітачем або турбонагнітатором забезпечують високу потужність і потужність крутного моменту з конкурентоспроможною паливною економічністю.
ТЕХНІЧНЕ ОГЛЯДАННЯ
Найкраще в класі для інтервалів заміни оливи (600 годин), що призводить до скорочення часу простою автомобіля та підвищення продуктивності. Позитивна схема двигуна, призначена для швидкого та легкого технічного обслуговування.
НАДЕЖНОСТЬ
Надійність NEF підтверджена понад 1,3 мільйона одиниць, що випущені з 2001 року.
Обидві механічні та електронні версії являють собою ефективне рішення, що забезпечує надійність і довговічність навіть у найважчих умовах експлуатації.
Модельний ряд і технічні характеристики двигунів FPT серії N45
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря, технологія викидів | Об'єм | Система впорскування | Потужність | Крутний момент | Викидання |
[ литров ] | кВт @ об/хв | Нм (кгм) @ об/хв | ||||
N45 ENT | 4L TCA I-EGR | 4.5 | ECR | 104 @ 2200 | 608 (62) @ 1600 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 ERT | 4L TCA I-EGR | 4.5 | ECR | 104 @ 2200 | 608 (62) @ 1600 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 MNS | 4L TC I-EGR | 4.5 | M | 66 @ 2200 | 400 (41) @ 1250 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 MNT | 4L TCA I-EGR | 4.5 | M | 74 @ 2200 | 430 (44) @ 1250 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 MNT | 4L TCA I-EGR | 4.5 | M | 93 @ 2200 | 525 (54) @ 1250 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 MRS | 4L TC I-EGR | 4.5 | M | 74 @ 2200 | 410 (42) @ 1400 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 MRT | 4L TCA I-EGR | 4.5 | M | 88 @ 2200 | 515 (52) @ 1250 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 MSS | 4L TC I-EGR | 4.5 | M | 66 @ 2200 | 400 (41) @ 1250 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 MSSX | 4L TC I-EGR | 4.5 | M | 74 @ 2200 | 410 (42) @ 1400 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 MST | 4L TCA I-EGR | 4.5 | M | 74 @ 2200 | 430 (44) @ 1250 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 MST | 4L TCA I-EGR | 4.5 | M | 93 @ 2200 | 525 (54) @ 1250 | Stage IIIA / Tier 3 |
N45 ENT | 4L TCA HI-eSCR | 4.5 | ECR | 125 @ 2200 | 710 (80) @ 1500 | Stage IV / Tier4 Final |
N45 ENT | 4L TCA HI-eSCR | 4.5 | ECR | 89 @ 2200 | 549 (56) @ 1500 | Stage IV / Tier4 Final |
N45 ENT | 4L TCA I-EGR | 4.5 | ECR | 104 @ 2200 | 608 (62) @ 1600 | Stage IIIA / Tier 3 |
Маркування:
Розташування
L (рядний)
V (конфігурація 90° V)
Повітряна обробка
TCA (з турбонаддувом із доохолодієм)
TC (з турбонаддувом)
Н. А. (Безнаддувний)
Наличие турбонадува
РГ (Wastegate)
VGT (турбонагнітач зі змінною геометрією)
TST (двохступеневий турбозаряд)
Система впорскування
M (механічний)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (електронний блок-інженер)
MPI (Multi Point Injection)
Вихлопна система
EGR (рециркуляція відпрацьованих газів)
SCR (селятивне каталітичне відновлення)
126 — 210 кВт
Stage IIIA / Tier 3
Stage IV / Tier 4B
- НАЙВИЩА ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗА МАКСИМАЛЬНОЮ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТОПЛИВА
- НЕ ТРЕБУЧНЕ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУЖЕННЯ РЕШЕННЯ ATS
- КОМПАКТНА ВСТАНОВЛЕННЯ
- ДО 600 ГОСТРІВ ІНТЕРВАЛІВ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУЖЕННЯ МАСЛА
Серія NEF є еталоном у своїй категорії для гнучкості, надійності, низької витрати палива та високої продуктивності.
Для задоволення потреб клієнтів пропонується широкий вибір опцій та індивідуальні рішення. Для позашляхових застосувань пропонують як конструкційні, так і неструктурні версії двигунів для сільськогосподарських і будівельних/інструментних застосувань.
Завдяки безвідходному спалюванню EGR і нашій ексклюзивній запатентованій технології HI-eSCR, двигуни NEF являють собою базове рішення для економії палива та низьких експлуатаційних витрат.
Особливості та переваги
TIER 4B / STAGE IV
ПРОДУКТИВНІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ
Завдяки архітектурі NO EGR, підтримці Common Rail Common Rail і турбокомпресором WG, двигуни NEF забезпечують оптимальну ефективність згоряння, що призводить до низької витрати палива та продуктивності верхнього класу (щільність потужності 5%, щільність крутного моменту 10%, порівнюючи із середнім за ринком).
Система HI-eSCR не містить регенерації, що дає змогу безперервно працювати, уникаючи незапланованих зупинок під час повсякденної діяльності, особливо під час роботи в приміщеннях, покращуючи час безвідмовної роботи.
ТЕХНІЧНЕ ОГЛЯДАННЯ
Уникайте використання DPF, запатентована FPT-системаHI-eSCR передбачає собою безплатне технічне рішення «підходить для забування», що забезпечує низькі експлуатаційні витрати та максимізувальний час роботи автомобіля.
НАДЕЖНОСТЬ
Надійність NEF підтверджена більш ніж 1,3 мільйона одиниць, що виробляються з 2001 року, забезпечуючи надійність і довговічність у кожному робочому стані.
Система HI-eSCR спирається на багаторічний і перевірений досвід використання технології SCR на основі понад 650 000 одиниць, випущених з 2005 року.
КОМПАКТНІСТЬ
Обидва двигуни NEF і система Hi-eSCR пропонуються вкомпактної та легкої конструкції, щоб зменшити паковання й полегшити встановлення на автомобіль, пропонуючи широкий спектр макетів після оброблення для індивідуальних рішень.
Технологія без використання EGR знижує потреби в потужності охолодження, що ще більше спрощує встановлення OEM-виробників.
Особливості та переваги
TIER 3 / STAGE IIIA
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ І ЕФЕКТИВНІСТЬ
Механічні або Common Rail версії з турбонагнітачем із фіксованою геометрією або спускною муфтою забезпечують високу потужність і крутний момент (щільність потужності на 15% вища за ринку), з конкурентоспроможним паливом.
ТЕХНІЧНЕ ОГЛЯДАННЯ
Найкраще в класі для інтервалів заміни оливи (600 годин), що призводить до скорочення часу простою автомобіля та підвищення продуктивності. Позитивна схема двигуна, призначена для швидкого та легкого технічного обслуговування.
НАДЕЖНОСТЬ
Надійність NEF підтверджена понад 1,3 мільйона одиниць, що випущені з 2001 року.
Обидві механічні та електронні версії являють собою ефективне рішення, що забезпечує надійність і довговічність навіть у найважчих умовах експлуатації.
Модельний ряд і технічні характеристики двигунів FPT серії N67
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря, технологія викидів | Об'єм | Система впорскування | Потужність | Крутний момент | Викидання |
[ литров ] | кВт @ об/хв | Нм (кгм) @ об/хв | ||||
N67 ENT | 6L TCA I-EGR | 6,7 | ECR | 175 @ 2200 | 1020 (104) @ 1500 | Етап IIIA/ Рівень 3 |
N67 ERT | 6L TCA I-EGR | 6,7 | ECR | 181 @ 2200 | 1020 (128) @ 1500 | Етап IIIA/ Рівень 3 |
N67 MNT | 6L TCA I-EGR | 6,7 | M | 129 @ 2200 | 770 (79) @ 1500 | Етап IIIA/ Рівень 3 |
N67 MRT | 6L TCA I-EGR | 6,7 | M | 126 @ 2200 | 720 (74) @ 1250 | Етап IIIA/ Рівень 3 |
N67 ENT | 6L TCA HI-eSCR | 6,7 | ECR | 129 @ 2200 | 805 (82) @ 1500 | Етап IV/Tier4 Final |
N67 ENT | 6L TCA HI-eSCR | 6,7 | ECR | 151 @ 2200 | 940 (96) @ 1500 | Етап IV/Tier4 Final |
N67 ENT | 6L TCA HI-eSCR | 6,7 | ECR | 210 @ 2200 | 1150 (117) @ 1500 | Етап IV/Tier4 Final |
Маркування:
Розташування
L (рядний)
V (конфігурація 90° V)
Повітряна обробка
TCA (з турбонаддувом із доохолодієм)
TC (з турбонаддувом)
Н. А. (Безнаддувний)
Наличие турбонадува
РГ (Wastegate)
VGT (турбонагнітач зі змінною геометрією)
TST (двохступеневий турбозаряд)
Система впорскування
M (механічний)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (електронний блок-інженер)
MPI (Multi Point Injection)
Вихлопна система
EGR (рециркуляція відпрацьованих газів)
SCR (селятивне каталітичне відновлення)
200 - 305 кВт
Stage IIIA / Tier 3
Stage IV / Tier 4B
- ВИСОКА ПРОДУКТИВНІСТЬ У КОМПАКТНОМУ МАКЕТІ
- ПРЕЦИЗИОННИЙ МІЦЬ ВЕРХНЕГО КЛАСУ Й НІЗКИЙ ВИТРАТА ТОПЛИВА
- НАДІЙНІСТЬ І НАДІЙНІСТЬ У ВСІХ ПЛАСТАХ РОБОТИ
- НЕ ТРИБУЄ ОБСЛУЖЕННЯ ДЛЯ МАКСИМАЛЬНОЇ ПРОДУКТИВОСТІ
CURSOR серія флагманського сімейства двигунів FPT для бездоріжжя, призначена для забезпечення найкращого у своєму класі продуктивності обладнання з високоінтенсивними місіями, забезпечуючи низькі експлуатаційні витрати, високу продуктивність і максимальну продуктивність.
Спеціально розроблена для важких позашляхових застосувань, перевірена надійність і міцність конструкції Cursor Series, що являє собою правильне рішення для найвимогливіших підприємств сільського господарства, будівництва та промисловості (як-от великогабаритні трактори, прибиральні машини, колісні навантажувачі, лісогосподарське обладнання).
Є 4 моделі двигунів (8,7, 11,1, 12,9 і 15,9 літра), двигуни серії CURSOR мають 6-циліндрову архітектуру із найсучаснішою системою впорскування Common Rail (до 2200 барів) для забезпечення оптимальної ефективності згоряння; перевірені архітектури турбокомпресорів дають змогу оптимізувати повітряний потік для забезпечення високої продуктивності та низької витрати палива.
Завдяки багаторічній технології EGR і нашій ексклюзивній запатентованій HI-eSCR, двигуни курсора являють собою правильний вибір для економії палива, низьких експлуатаційних витрат і максимальної надійності.
Запущений у 2006 році спеціально для позашляхових застосувань, Cursor 9 має 8,7-літрове зміщення із системою Common Rail 1800 барів, витягнутою для поліпшення жорсткості.
Особливості та переваги
TIER 4B / STAGE IV
ПРОДУКТИВНІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ
Без структури EGR, впровадження в покоління «Heavy Duty» Common Rail, які добре зарекомендували себе Wastegate (WG) або турбонагнітачі VGT з електронним керуванням забезпечують оптимальну ефективність згоряння, що призводить до низької витрати палива та продуктивності верхнього класу (до щільності потужності до +8% Середнє відносно ринку)
Система HI-eSCR не містить регенерації, що дає змогу безперервній роботі уникати незапланованих зупинок у повсякденній діяльності, особливо під час роботи в приміщеннях, що покращує час безвідмовної роботи.
Перехідна поведінка додатково поліпшується турбонаддувом VGT, забезпечуючи оперативну реакцію двигуна на сильно мінливі навантаження.
ТЕХНІЧНЕ ОГЛЯДАННЯ
Уникайте використання DPF, запатентована FPT-системаHI-eSCR являє собою рішення, що не потребує технічного обслуговування, рішення «підганяння та забування», що забезпечує низькі експлуатаційні витрати та максимізацію часу безвідмовної роботи автомобіля.
НАДЕЖНОСТЬ
Немає системи DPF і «без регенерації» ATS, щоб уникнути ризику засмічення системи в разі забезпечення безпечної роботи навіть у запилених середовищах.
Особливості та переваги
TIER 3 / STAGE IIIA
ЕФЕКТИВНІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ
«Heavy Duty» Common Rail, що добре зарекомендував себе турбонагнітач Wastegate (WG), що забезпечує високу потужність і крутний момент (щільність потужності та щільність крутного моменту на 11% вище середньої за ринку) з конкурентоспроможною витратою палива.
ТЕХНІЧНЕ ОГЛЯДАННЯ
Найкраще в класі для інтервалів заміни оливи (600 годин), що призводить до скорочення часу простою автомобіля та підвищення продуктивності. Позитивна схема двигуна, призначена для швидкого та легкого технічного обслуговування.
НАДЕЖНОСТЬ
Двигун із подовженою висотою картера забезпечує підвищену жорсткість і низький рівень шуму та вібрації, а також забезпечує виняткову надійність і надійність за важких робочих умов.
Модельний ряд і технічні характеристики двигунів FPT серії CURSOR 9
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря, технологія викидів | Об'єм | Система впорскування | Потужність | Крутний момент | Викидання |
[ литров ] | кВт @ об/хв | Нм (кгм) @ об/хв | ||||
C87 ENT | 6L TCA I-EGR | 8,7 | ECR | 200 @ 2100 | 1300 (133) @ 1400 | Етап IIIA/ Рівень 3 |
C87 ENT | 6L TCA I-EGR | 8,7 | ECR | 230 @ 2100 | 1400 (143) @ 1400 | Етап IIIA/ Рівень 3 |
C87 ENT | 6L TCA I-EGR | 8,7 | ECR | 260 @ 2100 | 1500 (153) @ 1400 | Етап IIIA/ Рівень 3 |
C87 ENT | 6L TCA HI-eSCR | 8,7 | ECR | 245 @ 2100 | 1510 (154) @ 1500 | Етап IV/Tier4 Final |
C87 ENT | 6L TCA HI-eSCR | 8,7 | ECR | 305 @ 2100 | 1800 (183) @ 1500 | Етап IV/Tier4 Final |
Маркування:
Розташування
L (рядний)
V (конфігурація 90° V)
Повітряна обробка
TCA (з турбонаддувом із доохолодієм)
TC (з турбонаддувом)
Н. А. (Безнаддувний)
Наличие турбонадува
РГ (Wastegate)
VGT (турбонагнітач зі змінною геометрією)
TST (двохступеневий турбозаряд)
Система впорскування
M (механічний)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (електронний блок-інженер)
MPI (Multi Point Injection)
Вихлопна система
EGR (рециркуляція відпрацьованих газів)
SCR (селятивне каталітичне відновлення)
265 — 315 кВт
Stage IIIA / Tier 3
- ВИСОКА ЕФЕКТИВНІСТЬ І НІЗКИЙ ВИТРАТА ТОПЛИВА
- НАДІЙНІСТЬ У ВСІХ ПЛАСТАХ РОБОТИ
- 600-ЧАСНІ ІНТЕРВИ ЗАМІНИ МАСЛА ДЛЯ НІЗКИХ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ РОЗХОДІВ
Серія CURSOR — це флагманська родина двигунів FPT для позашляховиків, призначених для забезпечення найкращих результатів у класі для обладнання з високоінтенсивною експлуатацією, забезпечуючи низькі експлуатаційні витрати, високу продуктивність і максимальну продуктивність.
Спеціально розроблена для застосування у важких умовах позашляховика, перевірена надійність і надійність міцності конструкції Cursor Series, що являє собою правильне рішення для найвимогливіших підприємств сільського господарства, будівництва та промисловості (як-от великогабаритні трактори, прибиральні машини, колісні навантажувачі, лісогосподарське обладнання).
Доступні 3 моделі двигунів для застосувань Tier3/StageIIIA (8,7, 10,3 і 12,9-літровий), двигуни Курсора обладнані 6-циліндровою архітектурою з уприскуванням Common Rail або електронним блоком для забезпечення оптимальної ефективності згоряння; перевірена конструкція турбокомпресорів дає змогу оптимізувати повітряний потік для забезпечення високої продуктивності та низької витрати палива.
Курсор 10 обладнаний 10,3-літровим робочим об'ємом із надійною й ефективною системою електронного інжектора 1800 барів і турбокомпресором FGT для забезпечення продуктивності та продуктивності у важких умовах експлуатації.
Щоб відповідати стандартам StageIIIA/Tier3, двигуни Курсора застосовують технологію скорочення викидів NOx на внутрішньому ринку, забезпечуючи загальну продуктивність із мінімальним впливом на встановлення.
Особливості та переваги
TIER 3 / STAGE IIIA
ЕФЕКТИВНІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ
Система електронного інжектора високого тиску, простий і ефективний турбонагнітач із фіксованою геометрією, що забезпечує високу потужність і крутний момент (+14% щільності потужності, порівнюючи із середньою ринковою) з конкурентоспроможним витратою палива.
ТЕХНІЧНЕ ОГЛЯДАННЯ
Найкраще в класі для інтервалів заміни оливи (600 годин), що призводить до скорочення часу простою автомобіля та підвищення продуктивності. Позитивна схема двигуна, призначена для швидкого та легкого технічного обслуговування.
НАДЕЖНОСТЬ
Надійний блок двигуна та простий макет двигуна, призначений для забезпечення виняткової надійності за важких робочих умов.
Модельний ряд і технічні характеристики двигунів FPT серії CURSOR 10
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря, технологія викидів | Об'єм | Система впорскування | Потужність | Крутний момент | Викидання |
[ литров ] | кВт @ об/хв | Нм (кгм) @ об/хв | ||||
C10 ENT | 6L TCA I-EGR | 10.3 | EUI | 265 @ 2100 | 1700 (173) @ 1400 | Stage IIIA / Tier 3 |
C10 ENT | 6L TCA I-EGR | 10.3 | EUI | 290 @ 2100 | 1800 (183) @ 1400 | Stage IIIA / Tier 3 |
C10 ENT | 6L TCA I-EGR | 10.3 | EUI | 315 @ 2100 | 1890 (193) @ 1500 | Stage IIIA / Tier 3 |
Маркування:
Розташування
L (рядний)
V (конфігурація 90° V)
Повітряна обробка
TCA (з турбонаддувом із доохолодієм)
TC (з турбонаддувом)
Н. А. (Безнаддувний)
Наличие турбонадува
РГ (Wastegate)
VGT (турбонагнітач зі змінною геометрією)
TST (двохступеневий турбозаряд)
Система впорскування
M (механічний)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (електронний блок-інженер)
MPI (Multi Point Injection)
Вихлопна система
EGR (рециркуляція відпрацьованих газів)
SCR (селятивне каталітичне відновлення)
CURSOR 13
325 — 407 кВт
Stage IIIA / Tier 3
Stage IV / Tier 4B
ВИСОКА ПРОДУКТИВНІСТЬ В ОЧІНЕЙ СКЛАДНИХ ЗАСТОСУВАННЯХ
ВИСОКА ЕФЕКТИВНІСТЬ І НІЗКИЙ ВИТРАТА ТОПЛИВА
НАДІЙНІСТЬ І НАДІЙНІСТЬ У ВСІХ ПЛАСТАХ РОБОТИ
НЕ ТРИБУЄ ОБСЛУЖЕННЯ ДЛЯ МАКСИМАЛЬНОЇ ПРОДУКТИВОСТІ
CURSOR серія флагманського сімейства двигунів FPT для бездоріжжя, призначене для забезпечення найкращої у своєму класі продуктивності обладнання з високоінтенсивною експлуатацією, забезпечуючи низькі експлуатаційні витрати, високу продуктивність і максимальну продуктивність.
Спеціально розроблена для застосування у важких умовах позашляховика, перевірена надійність і надійність міцності конструкції Cursor Series, що являє собою правильне рішення для найвимогливіших підприємств сільського господарства, будівництва та промисловості (як-от великогабаритні трактори, прибиральні машини, колісні навантажувачі, волосіні).
Доступні 4 моделі двигунів (8,7, 11,1, 12,9 і 15,9 літра), двигуни курсора спільно з 6-циліндровою архітектурою із найсучаснішою системою впорскування Common Rail (до 2200 барів) для забезпечення оптимальної ефективності згоряння; перевірені конструкції турбокомпресорів дають змогу оптимізувати повітряний потік для забезпечення високої продуктивності та низької витрати палива.
Завдяки багаторічній технології EGR і ексклюзивному запатентованому FPT HI-eSC R, двигуни Cursor являють собою правильний вибір для економії палива, низьких експлуатаційних витрат і максимальної надійності.
Первинно розроблені 1998 року друге покоління Cursor13 було запущене 2013 року, у яке впроваджена нова надміцна система Common Rail і перероблена апаратна частина двигуна. Різні рішення турбокомпресора (WG і високопродуктивні двоступеневі версії) забезпечують оптимізовану продуктивність для задоволення широкого спектра вимог.
Особливості та переваги
TIER 4B / STAGE IV
ВИРОБУВНІСТЬ, ХАРАКТЕРИСТИКА, ЕФЕКТИВНІСТЬ
Немає архітектури EGR і впорскування Common Rail Common Heavy Duty останнього покоління, що забезпечує оптимальну ефективність згоряння, що забезпечує високу продуктивність і низьку витрату палива.
Топ-клас двоступеневий турбоверсії (2stT), яка здатна впоратися з вимогами найвимогливіших потужностей, гарантуючи оптимальну ефективність рідини (до +15% середньоміцної щільності крутного моменту Vs. ).
Система HI-eSCR не вимагає регенерації, що дає змогу безперервній роботі уникати незапланованих зупинок під час повсякденної діяльності, особливо під час роботи в приміщеннях, що покращує час безвідмовної роботи.
ТЕХНІЧНЕ ОГЛЯДАННЯ
Уникайте використання DPF, запатентована FPT-системаHI-eSCR являє собою рішення, що не потребує технічного обслуговування, рішення «підганяння та забування», що забезпечує низькі експлуатаційні витрати та максимізацію часу безвідмовної роботи автомобіля.
НАДЕЖНОСТЬ
Немає системи DPF і «без регенерації» ATS, щоб уникнути ризику засмічення системи в разі забезпечення безпечної роботи навіть у запилених середовищах.
Особливості та переваги
TIER 3 / STAGE IIIA
ЕФЕКТИВНІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ
Система електронного інжектора високого тиску, простий і ефективний турбонагнітач із фіксованою геометрією, що забезпечує високу потужність і крутний момент (+14% щільності потужності, порівнюючи з середньоміцної) з конкурентоспроможною витратою палива.
ТЕХНІЧНЕ ОГЛЯДАННЯ
Найкраще в класі для інтервалів заміни оливи (600 годин), що призводить до скорочення часу простою автомобіля та підвищення продуктивності. Позитивна схема двигуна, призначена для швидкого та легкого технічного обслуговування.
НАДЕЖНОСТЬ
Надійний блок двигуна та простий макет двигуна, призначений для забезпечення виняткової надійності за важких робочих умов.
Модельний ряд і технічні характеристики двигунів FPT серії CURSOR 13
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря, технологія викидів | Об'єм | Система впорскування | Потужність | Крутний момент | Викидання |
[ литров ] | кВт @ об/хв | Нм (кгм) @ об/хв | ||||
C13 ENT | 6L TCA I-EGR | 12.9 | EUI | 325 @ 2100 | 2140 (218) @ 1400 | Stage IIIA / Tier 3 |
C13 ENT | 6L TCA I-EGR | 12.9 | EUI | 350 @ 2100 | 2140 (218) @ 1400 | Stage IIIA / Tier 3 |
C13 ENT | 6L TCA I-EGR | 12.9 | EUI | 375 @ 2100 | 2140 (218) @ 1400 | Stage IIIA / Tier 3 |
C13 ENT | 6L TCA HI-eSCR | 12.9 | ECR | 384 @ 2100 | 2258 (230) @ 1400 | Stage IV / Tier4 Final |
C13 ENT | 6L TCA HI-eSCR | 12.9 | ECR | 407 @ 2100 | 2401 (245) @ 1400 | Stage IV / Tier4 Final |
Маркування:
Розташування
L (рядний)
V (конфігурація 90° V)
Повітряна обробка
TCA (з турбонаддувом із доохолодієм)
TC (з турбонаддувом)
Н. А. (Безнаддувний)
Наличие турбонадува
РГ (Wastegate)
VGT (турбонагнітач зі змінною геометрією)
TST (двохступеневий турбозаряд)
Система впорскування
M (механічний)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (електронний блок-інженер)
MPI (Multi Point Injection)
Вихлопна система
EGR (рециркуляція відпрацьованих газів)
SCR (селятивне каталітичне відновлення)
480 - 570 кВт
Stage IV / Tier 4B
- 18-ЛІТРОВА ПРОДУКТИВНІСТЬ В 13-ЛІТРОВА ПОКАКЕТІ
- НАЙКРАЩА В СВОЇМ КЛАСІ ПОТУЖНІСТЬ І ПЛОТНІСТЬ КРУЧНОГО МОМЕНТУ
- ВИСОКА МІЦНІСТЬ І НАДІЙНІСТЬ
- МАКСИМАЛЬНА ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗА НИЗКИХ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ РОЗХОДАХ
CURSOR серія флагманського сімейства двигунів FPT для бездоріжжя, призначена для забезпечення найкращої у своєму класі продуктивності обладнання з високоінтенсивною експлуатацією, забезпечуючи низькі експлуатаційні витрати, високі експлуатаційні показники і максимальну продуктивність.
Спеціально розроблена для застосування у важких умовах позашляховика, перевірена надійність і надійність міцності конструкції Cursor Series, що являє собою правильне рішення для найвимогливіших підприємств сільського господарства, будівництва та промисловості (як-от великогабаритні трактори, прибиральні машини, колісні навантажувачі, волосіні).
Є 4 моделі двигунів (8,7, 11,1, 12,9 і 15,9 літра), двигуни курсора мають 6-циліндрову конструкцію із найсучаснішою системою впорскування Common Rail (до 2200 барів) для забезпечення оптимальної ефективності згоряння; перевірені конструкції турбокомпресорів дають змогу оптимізувати повітряний потік для забезпечення високої продуктивності та низької витрати палива.
Завдяки багаторічній технології EGR і ексклюзивному запатентованому FPT HI-eSCR, двигуни Rурсора є правильним вибором для економії палива, низьких експлуатаційних витрат і максимальної надійності.
Cursor16 був запущений як новий двигун 2014 року на основі багаторічного досвіду, набуваючи серії Cursor, отримав нагороду «Дизель — 2014 рік». Cursor16 був спочатку застосований на рекордному зерноприбиральному комбайні та є єдиним 16-літровим на ринку, спеціально розробленим і затвердженим для промислового застосування, забезпечуючи 18-літрові характеристики в 13-літровому двигуні.
Особливості та переваги
ВИСОКА ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ПОКАЗИ, ПРОДУКТИВНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ
NO EGR, новітнє покоління «Heavy Duty» Common Rail упорскування до 2200 барів у поєднанні з використанням сталевих поршнів і розробленої FPT подвійним повторним котлом для горіння забезпечують оптимальну ефективність згоряння. Турбокомпресор із кулькопідшипником Wastegate (WG) додатково покращує динамічний відгук і гарантує найкращу продуктивність у класі (до +10% щільності потужності та щільності крутного моменту, порівнюючи із середнім за ринком). Система HI-eSCR не вимагає регенерації, що дає змогу під час безперервної роботи уникати незапланованих зупинок під час повсякденної діяльності, особливо під час роботи в приміщеннях, що покращує час безвідмовної роботи.
ОБСЛУЖИВАНИЕ
Відвід від використання DPF, запатентована FPT-система HI-eSCR являє собою безплатне технічне рішення «підганяння та забування», що забезпечує низькі експлуатаційні витрати та максимальний час безвідмовної роботи автомобіля.
НАДЕЖНОСТЬ
Немає DPF і система «без регенерації» ATS, щоб уникнути ризику засмічення системи в разі забезпечення безпеки навіть у запорошених умовах. Повністю нова головка циліндра з ущільненим графітом (CGI) забезпечує вищий опір із меншою вагою й разом з оновленою конструкцією двигуна забезпечує надійність і надійність у будь-яких робочих умовах.
КОМПАКТНА ПЛАТА
Курсор 16 є найкомпактнішим 16-літровим двигуном на ринку (-7% проти конкурентів в середньому) і найкращим у своєму класі співвідношенням потужності до ваги (+15% проти конкурентів у середньому на 0,5 к.с./кг)
Модельний ряд і технічні характеристики двигунів FPT серії CURSOR 16
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря, технологія викидів | Об'єм | Система впорскування | Потужність | Крутний момент | Викидання |
[ литров ] | кВт @ об/хв | Нм (кгм) @ об/хв | ||||
C16 | 6L TCA HI-eSCR | 15.9 | ECR | 480 @ 2100 | 2751 (280) @ 1500 | Stage IV / Tier4 Final |
C16 | 6L TCA HI-eSCR | 15.9 | ECR | 570 @ 2100 | 3320 (338) @ 1500 | Stage IV / Tier4 Final |
Маркування:
Розташування
L (рядний)
V (конфігурація 90° V)
Повітряна обробка
TCA (з турбонаддувом із доохолодієм)
TC (з турбонаддувом)
Н. А. (Безнаддувний)
Наличие турбонадува
РГ (Wastegate)
VGT (турбонагнітач зі змінною геометрією)
TST (двохступеневий турбозаряд)
Система впорскування
M (механічний)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (електронний блок-інженер)
MPI (Multi Point Injection)
Вихлопна система
EGR (рециркуляція відпрацьованих газів)
SCR (селятивне каталітичне відновлення)
670 — 670 кВт
Stage V / Tier 4B
- АРХІТЕКТУРА V8 ОБЕСПЕЧАЄ ПОТУЖНІСТЬ ДО 910 Л.С.
- НАЙКРАЩА В СВОЇМ КЛАСІ ЕФЕКТИВНІСТЬ І КОМПАКТНІСТЬ РІДКОСТІВ
- НАЙКРАЩЕ СОТУВАННЯ ПОТУЖНОСТІ ДО ВЕСУ В КЛАСІ
V20 — це флагманське рішення FPT, потужністю до 910 л., спеціально розроблене для відповідності всім вимогам, що надходить із різних сфер застосування, що підходять як для стаціонарних, так і для мобільних застосунків.
Особливості та переваги
ВИРОТКІСТЬ
Покращена конструкція обладнання та матеріали, що підтримують максимальний коефіцієнт PCP до 220 барів, для кращого у своєму класі співвідношення потужності до ваги (+13%, ніж у середньому V12 конкурентів). Питомий температурний режим роботи з турбонагнітачем також за високих температур довкілля.
ЕФЕКТИВНІСТЬ
Найкраща у своєму класі паливна економність (до 2% економії палива, порівнюючи з двигунами V12) завдяки конструкції V8, що призводить до зниження тертя, без спалювання EGR, 2200 бар Common Rail і конструкції вихлопних систем крос-банки для оптимальної гідродинаміки турбокомпресорів.
Надійність двигуна забезпечується без використання EGR і одиничних рішень для турбонаддуву в WG конструкції дбайливого V8 з використанням матеріалів із високим опором, як-от сталь для поршнів, азотована сталь для колінчастого вала та чавуна з кулястим графітом для головок циліндрів.
ЕКСПЛУАТАЦІЯ І ОБСЛУЖЕННЯ
Одностороння фільтрація забезпечує доступність або можливість віддаленого монтажу й одноциліндрові головки для легкого та швидкого обслуговування. Приємні зелені фільтри (як-от і родина Курсорів) гарантують меншу вартість обслуговування й щадний вплив на довкілля.
КОМПАКТНІСТЬ
Найкомпактніший двигун свого класу (-11% за обсягом, порівнюючи із середніми двигунами V12) завдяки похилій конструкції V8 і розташуванню вихлопної системи в поперечному напрямку, що мінімізує вплив на розміри та вантажопідіймальність транспортного засобу.
Модельний ряд і технічні характеристики двигунів FPT серії V20
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря, технологія викидів | Об'єм | Система впорскування | Потужність | Крутний момент | Викидання |
[ литров ] | кВт @ об/хв | Нм (кгм) @ об/хв | ||||
V20 ENT | 8V TCA HI-eSCR | 20.1 | ECR | 670 @ 2100 | 4095 (417) @ 1500 | Stage V / Tier 4B |
Маркування:
Розташування
L (рядний)
V (конфігурація 90° V)
Повітряна обробка
TCA (з турбонаддувом із доохолодієм)
TC (з турбонаддувом)
Н. А. (Безнаддувний)
Наличие турбонадува
РГ (Wastegate)
VGT (турбонагнітач зі змінною геометрією)
TST (двохступеневий турбозаряд)
Система впорскування
M (механічний)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (електронний блок-інженер)
MPI (Multi Point Injection)
Вихлопна система
EGR (рециркуляція відпрацьованих газів)
SCR (селятивне каталітичне відновлення)
565 - 565 кВт
Tier 2
- КОНФІГУРАЦІЯ V8
- ВИСОКА ПРОДУКТИВНІСТЬ БЕЗ EGR АБО VGT
- ДО 1000 ГОДИН ІНТЕРВАЛІВ ОБСЛУЖЕННЯ
Серія VECTOR — відповідь компанії FPT на високий попит на електроенергію в сільськогосподарському та промисловому виробництві, пропонуючи максимальну продуктивність з урахуванням витрат на паливо.
Особливості та переваги
ЗАСТОСУВАННЯ
Система Common Rail другого покоління й чудові термодинамічні характеристики забезпечують найменший час відгуку навантаження, максимальну щільність потужності/крутного моменту та зниження витрати палива.
ЕФЕКТИВНІСТЬ І ПРОДУКТИВНІСТЬ
Висока продуктивність гарантована за всіх експлуатаціях та умов. Початкова температура (з підігріванням води та олії) до -30°. Корпус редуктора з опцією для двох водяних насосів. Двигуни можуть бути вказані з двома коробками добору потужності (до 400 Нм кожен).
ОБСЛУЖИВАНИЕ
Експлуатаційні витрати в векторі найнижчі у своїй категорії. Завдяки оптимальній конструкції механічних проміжків, поршневих кілець і системи моторної оливи, він пропонує найкращі у своєму класі інтервали обслуговування до 1000 годин.
КОМПАКТНІСТЬ
Конфігурація V8 максимізує зміщення, тоді як загальна довжина, у такий спосіб, забезпечує більшу структурну жорсткість рухомих частин і знижує вібрацію і шум.
Модельний ряд і технічні характеристики двигунів FPT серії CURSOR VECTOR
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря, технологія викидів | Об'єм | Система впорскування | Потужність | Крутний момент | Викидання |
[ литров ] | кВт @ об/хв | Нм (кгм) @ об/хв | ||||
VECTOR | 8V TCA - | 20 | ECR | 565 @ 2100 | 3200 (326) @ 1400 | Tier 2 |
Маркування:
Розташування
L (рядний)
V (конфігурація 90° V)
Повітряна обробка
TCA (з турбонаддувом із доохолодієм)
TC (з турбонаддувом)
Н. А. (Безнаддувний)
Наличие турбонадува
РГ (Wastegate)
VGT (турбонагнітач зі змінною геометрією)
TST (двохступеневий турбозаряд)
Система впорскування
M (механічний)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (електронний блок-інженер)
MPI (Multi Point Injection)
Вихлопна система
EGR (рециркуляція відпрацьованих газів)
SCR (селятивне каталітичне відновлення)
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
СУДОВІ/МОРСКИ ДВІГАТЕЛІ
Оскільки перший лайнер був винайдений, морські двигуни забезпечують рух, надійність і безпеку як для людей, так і для товарів.
FPT Industrial пропонує понад столітній досвід роботи в потужних дизельних двигунах і морських операціях, пропонує повний спектр продуктів, що вирізняються високою якістю, чудовими характеристиками та широкою універсальністю застосунків, які гарантують максимальну продуктивність і ефективність навіть у найвимогливіших умовах плавання.
Серії морських двигунів FPT
-- КОММЕРЧНІ
- N40 (125 - 147 кВт)
- N45 (63 — 66,5 кВт)
- N60 (199 - 243 кВт)
- N67 (92 - 331 кВт)
- CURSOR 9 (280 — 368 кВт)
- CURSOR 13
-- ДЛЯ РОЗУМЕНЬ
- F1C (85 — 169 кВт)
- N40 (125-184 кВт)
- N45 (63 — 70 кВт)
- N60 (199-353 кВт)
- N67 (92 - 419 кВт)
- CURSOR 9 (331 — 478 кВт)
- CURSOR 13 (442 - 607 кВт)
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
РУХИ ДЛЯ ВИРОБОТКИ ЕНЕРГІЇ
Від житлових умов до фабрик — усі антропогенні структури потребують енергії: енергія, створювана на місцевому рівні, забезпечує швидку доступність, надійне постачання та чималу економію.
FPT Industrial розвиває виробництво двигунів у напрямку вироблення енергії, оскільки їй потрібен будівельні майданчики та верфі, берегові та прибережні нафтопрозові платформи, банки, лікарні, торгові центри, а також побутове обслуговування.
СЕРІЇ ДВІГАТЕЛЕЙ FPT — G-ПРІВОК
СЕРІЇ ДВІГАТЕЛЕЙ FPT — ГЕНЕРАТОРНІ ВСТАНОВКИ
30 - 50 kVA
45 - 110 kVA
125 - 225 kVA
250 - 270 kVA
300 - 330 kVA
350 - 420 kVA
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря | Об'єм | Система впорскування | Основна потужність | В очікуванні | ||
1500 Гц | 1800 Гц | 1500 Гц | 1800 Гц | ||||
[литров] | [ кВА (кВт) ] | [ кВА (кВт) ] | [ кВА (кВт) ] | [ кВА (кВт) ] | |||
GEF30MA | 4L / Н.А. | 3,2 | M | 30 (24) | - | 33 | - |
GEF40MA | 4L/ТК | 3,2 | M | 40 (32) | - | 44 | - |
GEF50MA | 4L / ТАА | 3,2 | M | 50 (40) | - | 55 | - |
GEN100MA | 4L / ТАА | 4.5 | M | 100 (80) | 110 | 110 | 121 |
GEN45MA | 4L / Н.А. | 4.5 | M | 45 (36) | - | 49,5 | - |
GEN60MA | 4L/ТК | 4.5 | M | 60 (48) | 66 | 66 | 73 |
GEN75MA | 4L/ТК | 4.5 | M | 75 (60) | - | 82 | - |
GEN85MA | 4L / ТАА | 4.5 | M | 85 (68) | 100 | 94 | 110 |
GEN80EF | 4L / ТАА | 4.5 | ECR | 80 (80) | - | 88 | - |
GEN100EF | 4L / ТАА | 4.5 | ECR | 100 (100) | - | 110 | - |
GEN125M | 6L/TC | 6.7 | M | 125 (100) | 145 | 138 | 160 |
GEN130MA | 6L/TAA | 6.7 | M | 130 (104) | 145 | 143 | 160 |
GEN160MA | 6L/TAA | 6.7 | M | 160 (128) | 170 | 176 | 187 |
GEN200EA | 6L/TAA | 6.7 | ECR | 200 (160) | 225 | 220 | 248 |
GEN130MF | 6L/TAA | 6.7 | M | 130 (130) | - | 143 | - |
GEC250E | 6L/TAA | 8.7 | ECR | 250 (200) | - | 250 | - |
GEC250ED | 6L/TAA | 8.7 | ECR | 250 (200) | 270 | 275 | 297 |
GEC250E | 6L/TAA | 8.7 | ECR | 250 (200) | - | 250 | - |
GEC250ED | 6L/TAA | 8.7 | ECR | 250 (200) | 270 | 275 | 297 |
GEC300ED | 6L/TAA | 10.3 | EUI | 300 (240) | 330 | 330 | 363 |
GEC350EA | 6L/TAA | 12.9 | EUI | 350 (280) | 380 | 385 | 418 |
GEC400EA | 6L/TAA | 12.9 | EUI | 400 (320) | 420 | 440 | 462 |
F5 (30 - 40 kVA)
НИЗКІ ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ РОЗХОДИ
ПІДХОДИТЬ ДЛЯ ВИСОКИХ УГЛІВ НАКЛОНУ
МОЖЛИВІСТЬ ХОЛОДНОГО ПУСКА ПРИ -25 °
ОБСЛУЖЕННЯ З ОДНОЮ СТОРОНИ
N45 (45 - 120 kVA)
КОМПАКТНИЙ І ЕКОНОМІННИЙ
КОРОТКИЙ ЧАС ВІДГУКУ НАГРУЗКИ
МАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ З МІНІМАЛЬНИМ РОЗХОДОМ ТОПЛИВА
ДО 800 ГОДИН ІНТЕРВАЛІВ ОБСЛУЖЕННЯ
N67 (125 - 225 kVA)
КОМПАКТНИЙ І ЕКОНОМІННИЙ
НАИМІННИЙ ЧАС ВІДГУКУ НАГРУЗКИ
МАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ З МІНІМАЛЬНИМ РОЗХОДОМ ТОПЛИВА
ДО 800 ГОДИН ІНТЕРВАЛІВ ОБСЛУЖЕННЯ
CURSOR 9 (250 - 330 kVA)
ПОТУЖНИЙ І КОМПАКТНИЙ
ВІДЛИЧНИЙ ПЕРЕГЛЯДНИЙ ВІДГУК І РОЗРАБОК ДЛЯ ТЯЖИХ І СУРОВАЛЬНИХ ПЛАСТІВНИЙ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
600-ЧАСНІ ІНТЕРВАЛИ ТЕХНІЧНОГО ОСЛУЖЕННЯ Й ВИКОРИСТОВИЙ НІЗКИЙ РОЗХОД ТОПЛИВА
КОММУТОВАНИЙ ДОСКІРНИК ПІТНІННЯ 50/60 ГЦ (1,500 / 1,800 ОС / Min)
CURSOR 13 (350 - 440 kVA)
ПОТУЖНИЙ І КОМПАКТНИЙ
ВІДЛІЧНИЙ ПЕРЕГЛЯДНИЙ ВІДГУК І РОЗРОБЛЕНИЙ ДЛЯ ТЯЖНИХ УСЛІВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ І СУРОВНИХ УСЛІВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
600-ЧАСНІ ІНТЕРВАЛИ ТЕХНІЧНОГО ОСЛУЖЕННЯ Й ВИКОРИСТОВИЙ НІЗКИЙ РОЗХОД ТОПЛИВА
КОММУТОВАНИЙ ДОСКІРНИК ПІТНІННЯ 50/60 ГЦ (1,500 / 1,800 ОС / Min)
МОДЕЛЬНИЙ РЯД ЗВУКОІЗОЛІРОВАНИХ СІЧНИКІВ ЕНЕРГІЇ FPT
Модель | Розташування циліндрів, подавання повітря | Об'єм | Система впорскування | Основна потужність | В очікуванні | Тип | Викидання | ||
1500 Гц | 1800 Гц | 1500 Гц | 1800 Гц | ||||||
[литров] | [ кВА (кВт) ] | [ кВА (кВт) ] | [ кВА (кВт) ] | [ кВА (кВт) ] | |||||
GS F32 30 | 4L/NA | 3.2 | M | 30 (24) | - (-) | 33 (26.4) | - (-) | Standard | Stage II |
GS F32 40 | 4L/TC | 3.2 | M | 40 (32) | - (-) | 44 (35.2) | - (-) | Standard | Stage II |
GS NEF 50-ne | 4L/NA | 4.5 | M | 50 (40) | - (-) | 55 (44) | - (-) | Standard | Non Emissions Certified |
GS NEF 80-ne | 4L/TC | 4.5 | M | 80 (64) | 100 (80) | 88 (70) | 110 (88) | Standard | Non Emissions Certified |
GS NEF 100 | 4L/TAA | 4.5 | M | 100 (80) | 110 (88) | 110 (88) | 121 (97) | Standard | Stage II |
GS NEF 45 | 4L/NA | 4.5 | M | 45 (36) | 50 (40) | 50 (40) | 55 (44) | Standard | Stage II |
GS NEF 60 | 4L/TC | 4.5 | M | 60 (48) | 66 (53) | 66 (52.8) | 73 (58) | Standard | Stage II |
GS NEF 75 | 4L/TC | 4.5 | M | 75 (60) | 75 (60) | 83 (66.4) | 82 (65.6) | Standard | Stage II |
GS NEF 85 | 4L/TAA | 4.5 | M | 85 (68) | 100 (80) | 94 (75.2) | 110 (88) | Standard | Stage II |
GS NEF 120-ne | 4L/TAA | 4.5 | M | 120 (96) | - (-) | 132 (106) | - (-) | Standard | Non Emissions Certified |
GS NEF 170-ne | 6L/TAA | 6.7 | M | 170 (136) | 190 (152) | 187 (150) | 209 (167) | Standard | Non Emissions Certified |
GS NEF 125-ne | 6L/TC | 6.7 | M | 125 (100) | 145 (116) | 138 (110.4) | 160 (128) | Standard | Empty |
GS NEF 130 | 6L/TAA | 6.7 | M | 130 (104) | 145 (116) | 143 (114) | 160 (128) | Standard | Stage II |
GS NEF 160 | 6L/TAA | 6.7 | M | 160 (128) | 170 (136) | 176 (140.8) | 187 (149.6) | Standard | Stage II |
GS NEF 200 | 6L/TAA | 6.7 | ECR | 200 (160) | 225 (180) | 220 (176) | 248 (198) | Standard | Stage II |
GS NEF 200-ne | 6L/TAA | 6.7 | M | 200 (160) | - (-) | 220 (176) | - (-) | Standard | Non Emissions Certified |
GS CURSOR 250 | 6L/TAA | 8.7 | ECR | 250 (200) | 270 (216) | 275 (220) | 297 (238) | Standard | Stage II / Tier 3 |
GS CURSOR 250-ne | 6L/TAA | 8.7 | DCR | 250 (200) | 275 (220) | 275 (220) | 303 (242) | Standard | Non Emissions Certified |
GS CURSOR 300-ne | 6L/TAA | 8.7 | DCR | 300 (240) | 330 (264) | 330 (264) | 363 (290) | Standard | Non Emissions Certified |
GS CURSOR 350 | 6L/TAA | 12.9 | EUI | 350 (280) | 380 (304) | 385 (308) | 418 (334) | Standard | Stage II |
GS CURSOR 400 | 6L/TAA | 12.9 | EUI | 400 (320) | 440 (352) | 440 (352) | 462 (370) | Standard | Stage II |
КАТАЛОГ ДВІГАТІЛІВ ВСІХ МАРОК
ПОВНИЙ КАТАЛОГ ДЕТАЛІЄЮ РУХУ
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ДВІГАТІЛЕЙ ВСІХ МАРОК
СПРОСИТИ У МЕНЕДЖera
ОЗНАКОМАТИ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ СПЕКТЕХНИКИ Й ЗАПОЧАСНОСТІ