Технічні характеристики двигунів Mitsubishi (Японія)
ПРОМІШlЕННІ І СТРОКОВІ ДВІГАТЕЛІ MITSUBISHI
Машини та обладнання, побудовані на основі дизельних агрегатів Mitsubishi, здатні працювати в найекстремальніших умовах, за критично низької температури, характеризуються низькою витратою палива, відповідною найсуворішим екологічним параметрам, невибагливістю та тривалим міжремонтним періодом, що особливо актуально для украинских условий эксплуатации.
Застосовуваність двигунів Mitsubishi іншими виробниками
Торгові марні марки виробників спецтехніки, які обладнують стандартними дизельними двигунами Mitsubishi сільськогосподарські машини, будівельну техніку та маніпулятори:
Agreba Aichi-sharyo Allmand Ami
Ani-perkins Ari-expo Arimitsu Atlas
Baroness Bell Bobcat Boeicho
Bolens Bomag
Casalini Case Caterpillar Cub Cadet
Danklip Denyo Deutz-fahr Drinkwaard
Dulevo
Ecomat Eisemann
Ferrari Frigoblock Fuji Noki Furukawa
Hanix Hanta Kikai Hfl Hitachi
Hokuetsu Howa Kogyo Hürlimann Hyundai
Ingersoll-rand Iseki
Jf
Kato Kawasaki Kobelco Kyoritsu
Lamborghini Lg Lokari Ls Ca
Mahindra Mam Massey Ferguson Mastervolt
Meiki Meirei Mitsubishi Mitsubishi Cm
Mitsubishi Fl Mobesán Moffet Montana
Morooka
Nagano Nilfisk-alto Nissan
Pel Job Perkins Pronar
Ransomes
Sa Same Samofa Schaeff-terex
Sdmo Seimitsu Sole
Tadano Tamrock Terex Thornycraft
Toro Triton
Vetus Volvo
Weidemann Westerbeke
Zeppelin
ПЕРЕЙТИ К ВЫБОРУ ТЕХНИКИ И ЗАПЧАСТЕЙ MITSUBISHI
УЗНАТЬ БОЛЬШЕ О БРЕНДЕ MITSUBISHI
НАКОМИТИСЯ З ІНШІМІ БРЕНДАМИ СПЕКТЕХНИКИ Й ЗАПЧАСТІВ
МОДЕЛЬНИЙ РЯД І ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОМІШЛЕННИХ І СТРІКНИХ РУХІВ MITSUBISHI
Двигуни промислового застосування для виробників обладнання, транспортних засобів, генераторних установок для малих і великих OEM-виробників.
Двигун Mitsubishi L2E — 4-тактний 2-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Шланговий/ колінчастий повітрозабірник
- Турбонаддув
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартермотор
- Стоп соленоїд
- Свічки розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI L2E
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
L2E | 2 циліндри в лінії | 76x70 мм | 0,635 | Вихрова камера | 61 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • Для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 4,3 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 4,3 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 8,2 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 5,3 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 5,3 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 6,0 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 6,0 | Kw | 2000 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 9,4 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 6,6 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 6,6 | Kw | 2200 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з додатковими опціями: • L2E-63SGH. Зв'язуйтеся з нами для отримання повної інформації щодо пропонування | 7,4 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 7,4 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | |||||
8,6 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 8,6 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | ||||||
9,9 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 9,9 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, вже постачається OEM, включно з опціями: • L2E-63SPH. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, вже постачається OEM, включно з опціями: • L2E-63SPH. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування |
Двигун Mitsubishi L3E — 4-тактний 3-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi L3E (14.85 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 14.85 |
Частота обертання, об/хв | 3000 |
Тип охолодження двигуна | повітряне |
Об'єм двигуна, л | 0.95 |
Розташування циліндрів | 3, рядне |
Об'єм оливної системи, л | 4.1 |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI L3E
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
L3E | 3 циліндри в лінії | 76x70 мм | 0,952 | Вихрова камера | 75 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • Для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 6,3 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 6,6 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 6,6 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 12,6 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 8,2 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 8,2 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 7,8 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 9,3 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 9,3 | Kw | 2000 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 14,5 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 10,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 10,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, вже постачається OEM, включно з опціями: • L3E-63SGH •L3E-63SG Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | 11,6 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 11,6 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | |||||
13,2 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 13,2 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | ||||||
15,2 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 15,2 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, вже постачається OEM, включно з опціями: • L3E-63SPH. Зв'язуйтеся з нами для отримання повної інформації щодо пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, вже постачається OEM, включно з опціями: • L3E-63SPH. Зв'язуйтеся з нами для отримання повної інформації щодо пропонування |
Двигун Mitsubishi S3L — 4-тактний 3-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S3L
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S3L | 3 циліндри в лінії | 78x78,5 мм | 1,125 | Вихрова камера | 135 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 8,1 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 8,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 8,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 16,3 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 10,5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 10,5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 9,9 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 11,9 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 11,9 | Kw | 2000 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 17,7 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 13,3 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 13,3 | Kw | 2200 | обертів за хвилину |
15,0 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 15,0 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | ||||||
17,8 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 17,8 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | ||||||
18,9 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 18,9 | Kw | 3600 | обертів за хвилину |
Двигун Mitsubishi S3L2 — 4-тактний 3-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S3L2 (11.3 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 11.3 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 1.3 |
Розташування циліндрів | 3, рядне |
Об'єм оливної системи, л | 4.2 |
Країна виробник | Японія |
Дизельний двигун Mitsubishi S3L2-SDH (20.9 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 20.9 |
Частота обертання, об/хв | 3000 |
Тип охолодження двигуна | повітряне |
Об'єм двигуна, л | 1.32 |
Розташування циліндрів | 3, рядне |
Об'єм оливної системи, л | 4.2 |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S3L2
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S3L2 | 3 циліндри в лінії | 78x92 мм | 1,318 | Вихрова камера | 135 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • Моторизація | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 9,6 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 10,1 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 10,1 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 17,7 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 12,6 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 12,6 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 11,8 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 14,0 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 14,0 | Kw | 2000 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 19,0 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 15,4 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 15,4 | Kw | 2200 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з додатковими опціями: • S3L2-63SGH •S3L2-63SG Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | 17,1 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 17,1 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | |||||
19,6 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 19,6 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | ||||||
19,9 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 19,9 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, вже постачається OEM, включно з опціями: • S3L2-Z263SPH. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, вже постачається OEM, включно з опціями: • S3L2-Z263SPH. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування |
Двигун Mitsubishi S4L — 4-тактний 3-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4L
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S3L2 | 3 циліндри в лінії | 78x92 мм | 1,318 | Вихрова камера | 135 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • Моторизація | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 9,6 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 10,1 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 10,1 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 17,7 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 12,6 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 12,6 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 11,8 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 14,0 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 14,0 | Kw | 2000 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 19,0 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 15,4 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 15,4 | Kw | 2200 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з додатковими опціями: • S3L2-63SGH •S3L2-63SG Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | 17,1 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 17,1 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | |||||
19,6 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 19,6 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | ||||||
19,9 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 19,9 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, вже постачається OEM, включно з опціями: • S3L2-Z263SPH. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, вже постачається OEM, включно з опціями: • S3L2-Z263SPH. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування |
Двигун Mitsubishi S4L2 — 4-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S4L2 (16.61 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 16.61 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 1.758 |
Розташування циліндрів | 4, рядне |
Об'єм оливної системи, л | 5.9 |
Країна виробник | Японія |
Дизельний двигун Mitsubishi S4L2-SDH (24.1 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 24.1 |
Частота обертання, об/хв | 3000 |
Тип охолодження двигуна | повітряне |
Об'єм двигуна, л | 1.76 |
Розташування циліндрів | 4, рядне |
Об'єм оливної системи, л | 5.9 |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4L2
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
S4L2 | 4 циліндри | 78x92 мм | 1,758 | Вихрова камера | 155 кг | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора
|
Двигун Mitsubishi S4Q — 4-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4Q
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S4Q | 4 циліндри | 88x95 мм | 2,311 | Вихрова камера | 195 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | ||||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | ||||||||||||
50 | Гц | 18 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 18,8 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 18,8 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | |
50 | Гц | 33,5 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 22,8 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 22,8 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | |
60 | Гц | 22,1 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 25,4 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 25,4 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | |
60 | Гц | 37,5 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 27,9 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 27,9 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | |
30,9 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 30,9 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | |||||||
34,9 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 34,9 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | |||||||
39 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 39 | Kw | 3600 | обертів за хвилину |
Двигун Mitsubishi S4Q2 — 4-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S4Q2 (22.2 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 22.2 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 2.5 |
Розташування циліндрів | 4, рядне |
Об'єм оливної системи, л | 6.5 |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4Q2
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S4Q2 | 4 циліндри | 88x103 | 2,505 | Вихрова камера | 195 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 19,9 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 20,2 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 20,2 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 36 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 24,6 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 24,6 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
60 | Гц | 23,9 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 27,6 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 27,6 | Kw | 2000 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з додатковими опціями: • S4Q2-65SG. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування | 30,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 30,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | |||||
33,1 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 33,1 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | ||||||
37,5 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 37,5 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | ||||||
9,9 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | 9,9 | Kw | 3600 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з додатковими опціями: • S4Q2-Z265SPH. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з додатковими опціями: • S4Q2-Z265SPH. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування |
Двигун Mitsubishi S4S — 4-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S4S (30.36 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 30.36 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 3.3 |
Розташування циліндрів | 4, рядне |
Об'єм оливної системи, л | 10 |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4S
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S4S | 4 циліндри | 94x120mm | 3,331 | Вихрова камера | 245 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 28 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 29,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 29,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 33,5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 34,9 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 34,9 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S4S-65SG • S4S-DT65SG Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | 38,2 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 38,2 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | |||||
41,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 41,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | ||||||
44,9 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 44,9 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S4S-Z265SP • S4S-Z1DT67SP Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, вже постачається в OEM, включно з додатковими опціями: • S4S-Z265SP • S4S-Z1DT65SP Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування |
Двигун Mitsubishi S4S-D — 4-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4S-D
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S4S-Д | 4 циліндри | 94x120mm | 3,331 | Незапобіжний впорскування | 245 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | У безперервній потужності | |||||||||||
50 | Гц | 28 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 29,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 29,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 33,5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 34,9 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 34,9 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S4S-65SG • S4S-DT65SG Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | 38,2 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 38,2 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | |||||
41,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 41,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | ||||||
44,9 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 44,9 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S4S-Z265SP • S4S-Z1DT67SP Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, вже постачається в OEM, включно з додатковими опціями: • S4S-Z265SP • S4S-Z1DT65SP Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування |
Двигун Mitsubishi S4S-DT — 4-тактний 4-циліндровий дизельний двигун із турбонаддувом і водяним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S4S-DT (40.5 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 40.5 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 3.33 |
Розташування циліндрів | 4, рядне |
Об'єм оливної системи, л | 10 |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Турбокомпресор
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Корпус маховика
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4S-DT
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S4S-DT | 4 циліндри | 94x120mm | 3,331 | Незапобіжний впорскування | 250 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 36,8 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 38,2 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 38,2 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 43,4 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 45,2 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 45,2 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S4S-65SG • S4S-DT65SG Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | 49,6 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 49,6 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | |||||
54 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 54 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | ||||||
59,5 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 59,5 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, вже постачається в OEM, включно з додатковими опціями: • S4S-Z265SP • S4S-Z1DT65SP Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, вже постачається в OEM, включно з додатковими опціями: • S4S-Z265SP • S4S-Z1DT65SP Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування |
Двигун Mitsubishi S6S — 4-тактний 6-циліндровий двигун, з водяним природним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S6S 65SG (45.9 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 45.9 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 4.996 |
Розташування циліндрів | 6, рядное |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S6S
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S6S | 6 циліндрів у ряд | 94x120mm | 4,996 | Вихрова камера | 345 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | У безперервній потужності | |||||||||||
50 | Гц | 41,2 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 43,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 43,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 48,5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 51,5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 51,5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з додатковими опціями: • S6S-65SG • S6S-DT65SG Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | 55,5 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 55,5 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | |||||
59,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 59,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | ||||||
63,3 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 63,3 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S6S-Z265SP • S6S-Z1DT65SP. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S6S-Z265SP • S6S-Z1DT65SP. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування |
Двигун Mitsubishi S6S-D — 4-тактний двигун, з водяним природним охолодженням.
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S6S-D
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S6S-D | 6 циліндрів у ряд | 94x120mm | 4,996 | Незапобіжний впорскування | 345 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • Моторизація d ' | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 41,2 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 43,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 43,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 48,5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 51,5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 51,5 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з додатковими опціями: • S6S-65SG • S6S-DT65SG Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | 55,5 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 55,5 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | |||||
59,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 59,2 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | ||||||
63,3 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 63,3 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S6S-Z265SP • S6S-Z1DT65SP. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S6S-Z265SP • S6S-Z1DT65SP. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування |
Двигун Mitsubishi S6S-DT — 4-тактний дизельний двигун із турбонаддувом і водяним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S6SDT65SG (59.6 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 59.6 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 4.996 |
Розташування циліндрів | 6, рядное |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Турбокомпресор
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Корпус маховика
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S6S-DT
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S6S-DT | 6 циліндрів у ряд | 94x120mm | 4,996 | Незапобіжний впорскування | 355 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • Моторизація d ' | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 51,4 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 56,6 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 56,6 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 64 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 66,9 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 66,9 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з додатковими опціями: • S6S-65SG • S6S-DT65SG Будь ласка, зв'яжіть із нами для повної інформації щодо пропонування | 73,9 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 73,9 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | |||||
80,1 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 80,1 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | ||||||
87,5 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 87,5 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | ||||||
• Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S6S-Z265SP • S6S-Z1DT65SP. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування | • Двигун вищезгаданого типу, уже постачається OEM, включно з опційними: • S6S-Z265SP • S6S-Z1DT65SP. Зв'яжіть із нами для отримання повної інформації з пропонування |
Двигун Mitsubishi S4K — 4-тактний двигун, з водяним природним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S4K (46 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 46 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 4.249 |
Розташування циліндрів | 4, рядне |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4K
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску |
S4K | 4 циліндри | 102x130 мм | 4,249 | Незапобіжний впорскування |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 42 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 38 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 38 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 49 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 44 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 44 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
47 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 47 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | ||||||
50 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 50 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | ||||||
51 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 51 | Kw | 2500 | обертів за хвилину |
Двигун Mitsubishi S4K-T — 4-тактний дизельний двигун із турбонаддувом і водяним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S4K-T (59 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 59 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 4.249 |
Розташування циліндрів | 4, рядне |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Турбокомпресор
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Корпус маховика
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4K-T
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S4K-Т | 4 циліндри | 102x130 мм | 4,249 | Лиття під тиском | 350 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 54 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 50 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 50 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 60 | Kw | 3000 | обертів за хвилину | 58 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 58 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
59 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 59 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | ||||||
60 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 60 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | ||||||
61 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 61 | Kw | 2500 | обертів за хвилину |
Двигун Mitsubishi S6K — 4-тактний 6-циліндровий двигун з водяним природним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S6K (69 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 69 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 6.37 |
Розташування циліндрів | 6, рядное |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4K
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S6K | 6 циліндрів у ряд | 102x130 мм | 6,373 | Незапобіжний впорскування | 465 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 63 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 57 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 57 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 72 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 65 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 65 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
69 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 69 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | ||||||
72 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 72 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | ||||||
74 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 74 | Kw | 2500 | обертів за хвилину |
Двигун Mitsubishi S46K-T — 4-тактний дизельний двигун із турбонаддувом і водяним охолодженням.
Дизельний двигун Mitsubishi S6K-T (96 кВт) | |
Максимальна потужність, кВт | 96 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Тип охолодження двигуна | рідинне |
Об'єм двигуна, л | 6.37 |
Розташування циліндрів | 6, рядное |
Країна виробник | Японія |
СТАНДАРТНЕ ОБОРУДАННЯ
Бензиновий паливний насос
- Колінчастий повітрозабірник
- Турбокомпресор
- Охолоджувальний вентилятор
- Шків водяної помпи
- Кривошипний шків
- Термостат
- Випускний колектор
- Генератор
- Маховик
- Корпус маховика
- Стартерний двигун
- Стоп-солоїд
- Свічка розжарювання
- Паливний фільтр
- Датчик аварійного тиску оливи
- ВОМ
- Автоматичне відведення повітря
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ / ЗАСТОСУВАННЯ ДВІГАТЕЛЯ MITSUBISHI S4K-T
двигун | Циліндри | Діаметр x Рослинка | Загальний об'єм циліндрів | Система запуску | Суха вага |
S6K-Т | 6 циліндрів у ряд | 102x130 мм | 6,373 | Незапобіжний впорскування | 475 кг |
Ці дані піддаються модифікації без попереднього повідомлення конструктора |
• Дезель-генератори/ Пересувні електростанції | • для будівельної техніки | • Блок живлення | |||||||||||
Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | Безперервна номінальна потужність | |||||||||||
50 | Гц | 80 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 75 | Kw | 1500 | обертів за хвилину | 75 | Kw | 1500 | обертів за хвилину |
50 | Гц | 89 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 87 | Kw | 1800 | обертів за хвилину | 87 | Kw | 1800 | обертів за хвилину |
89 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | 89 | Kw | 2000 | обертів за хвилину | ||||||
91 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | 91 | Kw | 2200 | обертів за хвилину | ||||||
92 | Kw | 2500 | обертів за хвилину | 92 | Kw | 2500 | обертів за хвилину |
ПЕРЕЙТИ К ВЫБОРУ ТЕХНИКИ И ЗАПЧАСТЕЙ MITSUBISHI
УЗНАТЬ БОЛЬШЕ О БРЕНДЕ MITSUBISHI
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 7.54
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 7.54
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 11.95
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 11.94
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 11.95
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 11.95
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 12.88
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 12.88
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 14.6
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 14.6
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 18.56
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 18.56
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 18.56
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 24.5
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 30
Розташування циліндрів 6, рядное
Об'єм оливної системи, л 94
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 29.96
Розташування циліндрів 6, рядное
Об'єм оливної системи, л 94
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 33.93
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 120
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 33.93
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 120
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 33.9
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 120
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 37.1
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 180
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 37.1
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 200
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 49
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 180
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 49
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 180
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 49
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 180
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1000
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 70.6
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 49
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 180
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1000
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 81.43
Розташування циліндрів 6, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 49.03
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 317
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 49
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 180
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 65.37
Розташування циліндрів 16, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 230
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 65.4
Розташування циліндрів 16, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 230
Країна виробник Японія
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 94
Розташування циліндрів 8, рядное
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 65.37
Розташування циліндрів 16, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 230
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 65.4
Розташування циліндрів 16, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 230
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 65.37
Розташування циліндрів 16, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 230
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1500
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 79.9
Розташування циліндрів 16, V-подібне
Об'єм оливної системи, л 290
Країна виробник Японія
Частота обертання, об/хв 1000
Тип охолодження двигуна рідинне
Об'єм двигуна, л 141
Розташування циліндрів 12, V-подібне
Країна виробник Японія
ПЕРЕЙТИ К ВЫБОРУ ТЕХНИКИ И ЗАПЧАСТЕЙ MITSUBISHI
УЗНАТЬ БОЛЬШЕ О БРЕНДЕ MITSUBISHI
КАТАЛОГ ДВІГАТЕЛЕЙ
ПОВНИЙ КАТАЛОГ ДЕТАЛІЄЮ РУХУ
ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ДВІГАТІЛЕЙ ВСІХ МАРОК
СПРОСИТИ У МЕНЕДЖera
ОЗНАКОМАТИ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ СПЕКТЕХНИКИ Й ЗАПОЧАСНОСТІ