Двигуни HATZ
Компанія Hatz є провідним світовим виробником від 1-до 4-циліндрових промислових дизельних двигунів.
Дизельні двигуни Hatz використовуються у всіх галузях застосування, наприклад, у будівельних машинах, компресорах і генераторах, комерційних транспортних засобів, сільськогосподарської техніки, агрегатах, вантажних автомобілях та інших транспортних засобів, а також на судах. Hatz розробляє і виробляє дизельні двигуни з робочим діапазоном від 1,5 до 62 кВт.
У Hatz працюють понад 900 осіб, понад 5 відсотків з яких працюють у галузі досліджень і розробок.
Бізнес-підрозділ Hatz Systems розробляє і виробляє спеціальні блоки на основі промислових двигунів. Основна увага приділяється рішенням для енергетики та енергопостачання, масштабованим електростанцій, насосним агрегатам и спеціальним застосуванням у морському та військовому секторах.
Відділ компонентів виробляє високоточні металеві компоненти, особливо для автомобільної та комерційної промисловості, сільського господарства, машинобудування та промисловості. Hatz придбала спеціальні ноу-хау для послідовної прецизійної обробки титану.
Всесвітня сервісна мережа налічує понад 500 сервісних центрів, зокрема 13 філій та 114 агентств Hatz у 120 країнах. Отже, Hatz може швидко забезпечити запасні частини та швидко виконувати ремонт.
Асортимент дизельних двигунів Hatz від німецької компанії HATZ GmbH & Co.KG, що випускає дизельні двигуни з 1918 року, вирізняється високою якістю продукції, довговічністю й надійністю.
Дизельний двигун Hatz — це гарантія надійності, у чому вже неодноразово змогли переконатисяжири, будівельні компанії, далекобійники, виробничики в багатьох країнах світу. Техніка із силовими агрегатами з Німеччини не підводить навіть у найскладніших кліматичних умовах і за постійних високих навантажень. Компанія випускає кілька серій двигунів, а однією з останніх розробок став дизельний двигун Хатц 4H50TIC, укомплектований системою Common Rail.
Дволітровий дизель Hatz 4H50TIC має паливну систему від компанії Bosch з тиском упорскування 1800 барів. Це сучасний двигун із чудовим співвідношенням між потужністю, вагою й габаритами силового встановлення. Вперше представлений на виставці в Мюнхені 2013 року з анонсованим виробництвом 2014 року він відразу став популярним серед виробників техніки. Нові двигуни Hatz мають 500-годинний міжсервісний інтервал, відрізняються економічністю. Все це позитивно впливає на зниження експлуатаційних витрат, що й привернуло виробників обладнання та техніки в багатьох країнах світу.
Однією із сучасних вимог до техніки є її комплектація екологічними силовими агрегатами. Тільки в тому разі, якщо вони відповідатимуть суворим нормативам, є гарантія, що двигун буде потрібний. Саме з цієї причини нові дизелі Хатц укомплектували системою попереднього охолодження газів. Це, поряд із використанням якісних сажових фільтрів, дало змогу компанії отримати сертифікат ОАРС Центрального відділення з охорони довкілля Швейцарії. Цей документ дає змогу використовувати двигуни Хатц у країнах із найсуворішим екологічним законодавством. У результаті — перед технікою відкривається перспективний ринок збуту в країнах ЄС.
Високі екологічні стандарти насамперед сьогодні існують на потужні насоси та компактні електростанції. Ця техніка експлуатується безпосередньо поруч із житлом або місцем постійної роботи. Люди водночас не мають дихати отруєним викидами повітрям, це розуміють усі виробники двигунів, але далеко не кожна компанія здатна сьогодні створити такий екологічно чистий силовий агрегат, як новий дизель Хатц 4H50TIC. Для цього необхідний потужний науково-технічний потенціал, регулярна дослідна робота. Все це є в провідного виробника Німеччини, який надає багато сил вдосконаленню продукції, що випускається. Швейцарський сертифікат ОАРС учергове підтвердили, що дизелі Hatz є не тільки економічною високопродуктивною технікою, але й відповідають найсуворішим екологічним вимогам. Встановлення їх на мобільні електростанції й промислові насоси не зіткне жодних опору з боку служб, що контролюють стан довкілля.
ТОВ "Техноактив Інвес" може поставити весь спектр двигунів "HATZ GmbH&Co.KG" в Україну як нових, так і б/у. Сертифіковані для продажу в країнах СНД, адаптовані до експлуатації із застосуванням палива-мазкових матеріалів вітчизняного виробництва, надійні, ефективні та економні дизельні двигуни Hatz задовольнять широкі потреби різних виробників техніки та обладнання на базі дизельних двигунів загального призначення.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ HATZ
КАТАЛОГ ДВІГАТЕЛЕЙ
КАТАЛОГ ДЕТАЛІЄЮ РУХУ
ПЕРЕЙТИ У ПОВНИЙ КАТАЛОГ РУХ ДВІГАТЕЛІВ ВСІХ МАРОК
СПРОСИТИ У МЕНЕДЖera
СЕРІЇ ДВІГАТЕЛЕЙ HATZ
- Hatz одноциліндрові Single series — це промислові 4-тактні одноциліндрові дизельні двигуни повітряного охолодження з вентилятором у маховику, марок В і D з горизонтальним і вертикальним сталевим кованним валом, потужністю від 3,4 кВт (4,6 к.с.) до 11,5 кВт (15,6 к.с.), вирізняються використанням запатентованої спеціальної конструкції SUPRA, яка дає змогу за бажанням змінювати напрямок обертання. Мотори Hatz singl серії найчастіше застосовуються в насосних агрегатів, будівельної та дорожньо-ремонтної мінітехніки, як електрогенераторів.
- Hatz багатоциліндрові Multi series — це 4-тактні багатоциліндрові (2-х, 3-х, 4-х циліндрових) промислові дизельні двигуни с горизонтальным валом отбора мощности призначені для тривалої експлуатації, випускаються потужністю від 22,2 к.с. (16,3 кВт) до 70 л.с. (51,5 кВт). Двигуни HATZ multi застосовуються як силових установок в мінінавантажувачах, в багатоцільових комульно-будівельних машинах (МКСМ), в потужних відцентрових всмоктувальних насосів.
Далі наведена таблиця, яка об'єднує всі двигуни марки Hatz з основними параметрами та цінами. Просимо звернути увагу на те, що для індивідуального обсягу замовлення вартість моторів може бути переосмислена, ціни на двигуни, що були в вживанні, також можуть мати широкий діапазон, оскільки на ціну впливає рік випуску, технічний стан і країна розташування двигуна. Крім цього, ціна є орієнтовною також тому, що вказана лише для базової модифікації цього двигуна, водночас кожна модель може мати кілька модифікацій із різними цінами.
ЦЕНИ НА ДВІГАТЕЛІ HATZ УТОЧНІ У МЕНЕДЖerУ
МОДЕЛІ ОДНОЦИЛЕНДОВАНИХ РУХІВ HATZ |
||||
|
Об'єм | Потужність | Вага | Габарити |
HATZ 1B20 | 232 куб. см | 4,6 л.с. | 32,8 кг | 268 х 360 х 400 мм |
HATZ 1B27 | 232 куб. см | 5,4 л.с. | 33,8 кг | 268 х 360 х 400 мм |
HATZ 1B30 | 347 куб.см | 6,8 л.с. | 37,8 кг | 297 х 370 х 430 мм |
HATZ 1B40 | 462 куб.см | 9,9 л.с. | 53,5 кг | 315 х 394 х 480 мм |
HATZ 1B50 | 517 куб.см | 11,6 л.с. | 56,5 кг | 335 х 392 х 480 мм |
HATZ 1B20V | 232 куб. см | 4,6 л.с. | 34,8 кг | 399 х 360 х 300 мм |
HATZ 1B30V | 347 куб.см | 6,8 л.с. | 39,8 кг | 428 х 370 х 327мм |
HATZ 1B40V | 462 куб.см | 9,9 л.с. | 55,3 кг | 477 х 394 х 360 мм |
HATZ 1B50V | 517 куб.см | 11,6 л.с. | 58,5 кг | 477 х 394 х 392 мм |
HATZ 1D41 | 413 куб.см | 8,6 л.с. | 73,9 кг | 463 х 341 х 522 мм |
HATZ 1D42 | 445 куб. см | 9,9 л.с. | 77,0 кг | 463 х 443 х 522 мм |
HATZ 1D41C | 413 куб.см | 7,1 л.с. | 93,0 кг | 508 х 467 х 504 мм |
HATZ 1D50 | 517 куб.см | 10,5 к.с. | 77,7 кг | 463 х 443 х 532.5 мм |
HATZ 1D42C | 445 куб. см | 7,1 л.с. | 97,0 кг | 508 х 467 х 504 мм |
HATZ 1D81C | 667 куб.см | 13,1 л.с. | 111,9 кг | 508 х 467 х 504 мм |
HATZ 1D81 | 667 куб.см | 18,0 л.с. | 88,6 кг | 506 х 454 х 614.5 мм |
HATZ 1D90 | 772 куб.см | 15,6 л.с. | 90,1 кг | 506 х 454 х 614.5 мм |
HATZ 1D90V | 772 куб.см | 15,6 л.с. | 85,9 кг | 506 х 454 х 614.5 мм |
МОДЕЛІ МНОГОЦИЛЕНДОВАНИХ РУХІВЕЙ HATZ |
||||
|
Об'єм | Потужність | Вага | Габарити |
HATZ 2G40 | 997 куб.см | 22,2 л.с. | 89 кг | 582 х 461 х 587 мм |
HATZ 2L41C | 1716 куб.см | 35,0 л.с. | 276 кг | 719 х 596 х 748 мм |
HATZ 3L41C | 2574 куб.см | 49,9 л.с. | 331 кг | 854 х 596 х 748 мм |
HATZ 4L41C | 3432 куб.см | 66,4 л.с. | 396 кг | 989 х 596 х 748 мм |
HATZ 2M41 | 1716 куб.см | 35,8 л.с. | 258 кг | 618 х 570 х 733 мм |
HATZ 3M41 | 2574 куб.см | 54,1 л.с. | 255 кг | 753 х 570 х 733 мм |
HATZ 4M41 | 3432 куб.см | 72,2 л.с. | 291 кг | 618 х 570 х 733 мм |
HATZ 4L42C | 3432 куб.см | 62,7 л.с. | 438 кг | 1028 х 772 х 757 мм |
HATZ 4M42 | 3432 куб.см | 70,0 л.с. | 378 кг | 939 х 597 х 744 мм |
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ HATZ
КАТАЛОГ ДВІГАТЕЛЕЙ
КАТАЛОГ ДЕТАЛІЄЮ РУХУ
ПЕРЕЙТИ У ПОВНИЙ КАТАЛОГ РУХ ДВІГАТЕЛІВ ВСІХ МАРОК
СПРОСИТИ У МЕНЕДЖera
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОДНОЧІНДОВАНИХ ДВІГАТЕЛЕЙ HATZ
HATZ 1B20, 1B27, 1B30, 1B40, 1B50
Hatz singl series — серія промислових одноциліндрових дизельних двигунів, призначених для тривалої експлуатації — понад 1500 годин на рік. Двигуни Hatz singl серії найчастіше застосовуються в будівельний и дорожньо-ремонтний мінітехніці.
Двигуни HATZ singl 1B20, 1B27, 1B30, 1B40, 1B50 — горизонтальні одноциліндрові 4-тактні дизельні двигуни з повітряним охолодженням.
Двигуни Хатс singl 1B20, 1B27, 1B30, 1B40, 1B50 мають такі особливості конструкції:
- безпосередній уприск,
- злив оливи на обох сторонах двигуна, тому у всіх випадках встановленого на агрегаті двигуна забезпечується вільний доступ хоча б до однієї позиції зливу,
- охолоджувальний вентилятор і генератор змінного струму вбудовані в маховик,
- возможен монтаж двигуна на нерівних фундаментах,
- гнучка випускна горловина.
- Картер циліндра виготовлений із легкого металу за технологією лиття під тиском
- Головка циліндра з легкого металу
- Кований колінвал
- Полегшений поршень
- Сухий повітряний фільтр із вбудованим сепаратором
- Охолоджувальний вентилятор і генератор змінного струму вбудований у маховик
- 4 незалежні моторні лапи дають змогу монтувати двигун на нерівних фундаментах, водночас можливе коригування до 1 мм
- Клапанне газорозподіл за допомогою коромислу, штанги та штовхача
- Призначений для роботи в нормальних умовах
Двигуни HATZ singl 1B20 використовуються в будівельній та дорожньо-ремонтній техніці: дизельгенераторах, віброплитах прямого ходу для укладання або ремонту дорожніх покриттів, несного шару та інших.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Hatz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Hatz.
Модель двигуна | 1B20 | 1B27 | 1B30 | 1B40 | 1B50 |
Тип двигуна | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, система мастила під тиском, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала добору потужності | ||||
Максимальна потужність | 4.6 (3.4) | 5.4 (4.0) | 6.8 (5.0) | 9.9 (7.3) | 11.6 (8.5) |
при 3600 об., л.с. (кВт) | |||||
Об'єм, куб.см | 232 | 232 | 347 | 462 | 517 |
Діаметр циліндра, | 2.7 (69) | 2.91 (74) | 3.15 (80) | 3.46 (88) | 3.66 (93) |
дюйм (мм) | |||||
Хід поршня, | 2.44 (62) | 2.56 (65) | 2.71 (69) | 2.99 (76) | 2.99 (76) |
дюйм (мм) | |||||
Макс крутний момент | 10.8 | 42898 | 18 | 25 | 42882 |
(Н х м) | |||||
Ступінь стиснення | 22:1 | 22:1 | 22:1 | 22:1 | 20.5:1 |
Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг | |||||
Варіант VIII | 28 | 29 | 35 | 48 | 51.2 |
Варіант XI | 32.8 | 33.8 | 37.8 | 53.3 | 56.5 |
Місткість картера, л | 0.9 | 0.9 | 1.1 | 1.55 | 1.5 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 268 х 360 х 400 | 268 х 360 х 400 | 297 х 370 х 430 | 315 х 394 х 480 | 335 х 392 х 480 |
*Варіант VIII: Двигун із реверсстартером із боку маховика
Варіант XI: Двигун з електростартером 12 В і реверсстартером
HATZ 1B20V, 1B30V, 1B40V, 1B50V
Hatz singl series — серія промислових одноциліндрових дизельних двигунів, призначених для тривалої експлуатації — понад 1500 годин на рік. Двигуни Hatz singl серії найчастіше застосовуються в будівельний и дорожньо-ремонтний мінітехніці.
Двигуни HATZ singl 1B20V, 1B30V, 1B40V, 1B50V — вертикальні одноциліндрові 4-тактні дизельні двигуни з повітряним охолодженням.
Двигуни Хатс singl 1B20V, 1B30V, 1B40V, 1B50V мають такі особливості конструкції:
- безпосередній уприск,
- охолоджувальний вентилятор і генератор змінного струму вбудовані в маховик,
- гнучка випускна горловина,
- автоматичне збільшення пускової кількості палива,
- автоматичне видалення палива з впорскувального насоса.
- Циркуляційне мастило під тиском із повнопотоковим сітчастим фільтром тонкого очищення.
- Картер циліндра виготовлений із легкого металу за технологією лиття під тиском
- Головка циліндра з легкого металу
- Кований колінвал
- Полегшений поршень
- Сухий повітряний фільтр із вбудованим сепаратором
- Охолоджувальний вентилятор і генератор змінного струму вбудований у маховик
- Клапанне газорозподіл за допомогою коромислу, штанги та штовхача
- Призначений для роботи в нормальних умовах
Двигуни HATZ singl 1B20V, 1B30V, 1B40V, 1B50V використовуються в будівельній та дорожньо-ремонтній техніці: дизель-генераторах, віброплитах для укладання або ремонту дорожніх покриттів, несного шару та інших.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Hatz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Hatz.
Модель двигуна | 1B20V | 1B30V | 1B40V | 1B50V |
Тип двигуна | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, повітряного охолодження, з вертикальним розташуванням вала добору потужності, система мастила під тиском | |||
Максимальна потужність | 4.6 (3.4) | 6.8 (5.0) | 9.9 (7.3) | 11.6 (8.5) |
при 3600 об., л.с. (кВт) | ||||
Об'єм, куб.см | 232 | 347 | 462 | 517 |
Діаметр циліндра, | 2.7 (69) | 3.15 (80) | 3.46 (88) | 3.66 (93) |
дюйм (мм) | ||||
Хід поршня, | 2.44 (62) | 2.71 (69) | 2.99 (76) | 2.99 (76) |
дюйм (мм) | ||||
Макс крутний момент | 10,8 | 18 | 25 | 27.5 |
(Н х м) | ||||
Ступінь стиснення | 22:01 | 22:01 | 22:01 | 20.5:1 |
Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг | ||||
Варіант VIII | 30 | 35 | 50 | 53.2 |
Варіант XI | 34.8 | 39.8 | 55.3 | 58.5 |
Місткість картера, л | 0.9 | 1.1 | 1.55 | 1.5 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 399 х 360 х 300 | 428 х 370 х 327 | 477 х 394 х 360 | 477 х 394 х 392 |
*Варіант VIII: Двигун із реверсстартером із боку маховика
Варіант XI: Двигун з електростартером 12 В і реверсстартером
HATZ 1D41, 1D42, 1D50, 1D81, 1D90
Hatz singl series — серія професійних одноциліндрових дизельних двигунів, призначених для тривалої експлуатації — понад 1500 годин на рік. Двигуни Hatz singl серії найчастіше застосовуються в будівельний и дорожньо-ремонтний мінітехніці.
Двигуни HATZ singl 1D41, 1D42, 1D50, 1D81, 1D90 — горизонтальні одноциліндрові 4-тактні дизельні двигуни з повітряним охолодженням із вентилятором у маховику.
Двигуни Хатс singl 1D41, 1D42, 1D50, 1D81, 1D90 мають такі особливості конструкції:
- запантетована спеціальна конструкція SUPRA, яка дає змогу за бажанням змінювати напрямок обертання;
- немає клиноремного передавання, що гарантує експлуатаційну безпеку.
- Картер циліндра відлитий із легкого металу під тиском, циліндр із сірого чавуну
- Головка циліндра з легкого металу
- Колінчастий вал і шатун на підшипниках ковзання
- Незапобіжний вприск багатосопловий форсунок
- Клапанне газорозподіл через коромисли, штанги, штовхачі та кулачковий вал
- Циркуляційне мастило під тиском із шестерним насосом
- Охолоджувальний вентилятор і генератор змінного струму встановлені в маховику, ремінь не потрібен
- Низька витрата палива
- Легкість обслуговування: автоматичне видалення повітря з паливної системи
- Уніфікація деталей усередині зміни двигунів D
- Тривалість та надійність експлуатації
Двигуни HATZ SUPRA 1D41, 1D42, 1D50, 1D81, 1D90 використовуються як насосних агрегатів, ремонто-доріжного та будівельного обладнання: дизель-генераторах, віброплитах прямого ходу для укладання або ремонту дорожніх покриттів, несного шару та інших.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Hatz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Hatz.
Модель двигуна | 1D41 | 1D42 | Модель двигуна | 1D50 | Модель двигуна | 1D81 | 1D90 |
Тип двигуна | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала відбору потужності, система мастила під тиском | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала відбору потужності, система мастила під тиском | Тип двигуна | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала відбору потужності, система мастила під тиском | Тип двигуна | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала відбору потужності, система мастила під тиском | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала відбору потужності, система мастила під тиском |
Максимальна потужність | 8.6 (6.3) | 9.9 (7.3) | Максимальна потужність | 10.5 (7.7) | Максимальна потужність | 15.0 (11) | 15.6 (11.5) |
при 3600 об., л.с. (кВт) | при 3600 об., л.с. (кВт) | при 3600 об., л.с. (кВт) | |||||
Об'єм, куб.см | 413 | 445 | Об'єм, куб.см | 517 | Об'єм, куб.см | 667 | 722 |
Діаметр циліндра, | 3.54 (90) | 3.54 (90) | Діаметр циліндра, | 3.82 (970) | Діаметр циліндра, | 3.94 (100) | 4.09 (104) |
дюйм (мм) | дюйм (мм) | дюйм (мм) | |||||
Хід поршня, | 2.56 (65) | 2.76 (70) | Хід поршня, | 2.76 (70) | Хід поршня, | 3.35 (85) | 3.35 (85) |
дюйм (мм) | дюйм (мм) | дюйм (мм) | |||||
Макс крутний момент | 21 | 22.5 | Макс крутний момент | 28 | Макс крутний момент | 38 | 43 |
(Н х м) | (Н х м) | (Н х м) | |||||
Ступінь стиснення | 20:1 | 21.5:1 | Ступінь стиснення | 20.5:1 | Ступінь стиснення | 20.5:1 | 20.5:1 |
Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг* | Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг** | Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг*** | |||||
1D41/42 S важкий маховик/ стандартний маховик | 72.5 / 68.2 | 75 / 71 | 1D42 S електростартер 12 В/ електростартер 24 В | 76.2 / 76.2 | Варіант I/ Варіант II | 86.3 / 79.6 | 87.8 / 81.1 |
1D41/42 Z важкий маховик / стандартний маховик | 73.9 / 69.7 | 77 / 73 | 1D42 Z електростартер 12 В/Електростартер 24 В | 77.7 / 77.7 | Варіант XI/ Варіант XIII | 88.6 / 88.6 | 90.1 / 90.1 |
Місткість картера, л | 1.2 | 1.2 | Місткість картера, л | 1.5 | Місткість картера, л | 1.9 | 1.9 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 463 х 341 х 522 | 463 х 443 х 522 | Габарити (Д x Ш x В), мм | 463 х 443 х 532.5 | Габарити (Д x Ш x В), мм | 506 х 454 х 614.5 | 506 х 454 х 614.5 |
*Виповнення 1D41S: лівого обертання, з 50% врівноваженням
Виготовлення 1D41Z: лівого обертання, зі 100% врівноваженням
**Виповнення 1D42/50S: лівого обертання, з 50% врівноваженням
Виготовлення 1D42/50Z: лівого обертання, зі 100% врівноваженням
*** Варіант I: Ручний запуск із боку керування і важкий маховик
Варіант II: Ручний запуск із боку керування та стандартний маховик
Варіант XI: Електростартер 12 В, стандартний маховик
Варіант XIII: Електростартер 24 В, стандартний маховик
HATZ 1D41C, 1D42C, 1D81C
Hatz singl series — серія промислових одноциліндрових дизельних двигунів, призначених для надійної експлуатації впродовж тривалого часу за нормальних умов. Двигуни Hatz singl серії найчастіше застосовуються в насосних агрегатів, будівельний и дорожньо-ремонтний мінітехніку, як електрогенераторів.
Двигун HATZ singl 1D41C, 1D42C, 1D81C — горизонтальний одноциліндровий 4-тактний дизельний двигун у шумозахисному кожусі, з повітряним охолодженням із вентилятором у маховику. Двигуни Хатс singl 1D41C, 1D42C, 1D81C мають такі особливості конструкції: запантетована спеціальна конструкція SUPRA, яка дає змогу за бажанням змінювати напрямок обертання; немає клиноремного передавання, що гарантує експлуатаційну безпеку.
- Серійно обладнаний шумозахисним кожухом зі сталевої жорстки — SUPRA Silent Pack
- Випускна система поміщена в шумозахисний кожух і складається з головного та додаткового глушників
- Картер циліндра відлитий із легкого металу під тиском, циліндр із сірого чавуну
- Головка циліндра з легкого металу
- Колінчастий вал і шатун на підшипниках ковзання
- Незапобіжний вприск багатосопловий форсунок
- Клапанне газорозподіл через коромисли, штанги, штовхачі та кулачковий вал
- Циркуляційне мастило під тиском із шестерним насосом
- Охолоджувальний вентилятор і генератор змінного струму встановлені в маховику, ремінь не потрібен
- Низька витрата палива
- Легкість обслуговування: автоматичне видалення повітря з паливної системи
- Уніфікація деталей усередині зміни двигунів D
Двигуни HATZ SUPRA Silent Pack 1D41C, 1D42C, 1D81C використовуються в складі дизель-генераторів, будівельної та дорожньо-ремонтної техніки: віброплитах прямого ходу для укладання або ремонту дорожніх покриттів.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Hatz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Hatz.
Модель двигуна | 1D41C | 1D42C | Модель двигуна | 1D81C |
Тип двигуна | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала відбору потужності, система мастила під тиском | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала відбору потужності, система мастила під тиском | Тип двигуна | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала відбору потужності, система мастила під тиском |
Максимальна потужність | 7.1 (5.2) | 7.1 (5.2) | Максимальна потужність | 13.1 (9.6) |
при 3600 об., л.с. (кВт) | при 3000 об., л.с. (кВт) | |||
Об'єм, куб.см | 413 | 445 | Об'єм, куб.см | 667 |
Діаметр циліндра, | 3.54 (90) | 3.54 (90) | Діаметр циліндра, | 3.94 (100) |
дюйм (мм) | дюйм (мм) | |||
Хід поршня, | 2.56 (65) | 2.76 (70) | Хід поршня, | 3.35 (85) |
дюйм (мм) | дюйм (мм) | |||
Макс крутний момент | 17.8 | 18.6 | Макс крутний момент | 34.4 |
(Н х м) | (Н х м) | |||
Ступінь стиснення | 20.5:1 | 21.5:1 | Ступінь стиснення | 20.5:1 |
Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг | Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг | |||
важкий маховик/ стандартний маховик | 93 / 89 | 97 / 93 | Варіант I/ Варіант II | 111.9 / 107.5 |
Варіант XI/ Варіант XIII | 118.1 / 118.1 | |||
Місткість картера, л | 1.2 | 1.2 | Місткість картера, л | 1.9 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 508 х 467 х 504 | 508 х 467 х 504 | Габарити (Д x Ш x В), мм | 508 х 467 х 504 |
* Варіант I: Ручний запуск із боку керування і важкий маховик
Варіант II: Ручний запуск із боку керування та стандартний маховик
Варіант XI: Електростартер 12 В, стандартний маховик
Варіант XIII: Електростартер 24 В, стандартний маховик
HATZ 1D90V
Hatz singl series — серія промислових одноциліндрових дизельних двигунів, призначених для надійної експлуатації впродовж тривалого часу за нормальних умов. Двигуни Hatz singl серіїнайчастіше застосовуються в насосних агрегатів, будівельний и дорожньоремонтний мінітехніку, якелектрогенераторів.
Двигун HATZ singl 1D90V — вертикальний одноциліндровий 4-тактний дизельний двигун із повітряним охолодженням із вентилятором у маховику. Двигуни Хатс singl 1D90Vмають такі особливості конструкції: запантетована спеціальна конструкція SUPRA, яка дає змогу за бажанням змінювати напрямок обертання; немає клиноремного передавання, що гарантує експлуатаційну безпеку.
- Картер циліндра відлитий із легкого металу під тиском, циліндр із сірого чавуну
- Головка циліндра з легкого металу
- Колінчастий вал і шатун на підшипниках ковзання
- Незапобіжний вприск багатосопловий форсунок
- Клапанне газорозподіл через коромисли, штанги, штовхачі та кулачковий вал
- Циркуляційне мастило під тиском із шестерним насосом
- Охолоджувальний вентилятор і генератор змінного струму встановлені в маховику, ремінь не потрібен
- Низька витрата палива
- Легкість обслуговування: автоматичне видалення повітря з паливної системи
- Уніфікація деталей усередині зміни двигунів D
- Тривалість та надійність експлуатації
Двигуни HATZ SUPRA Silent Pack 1D90V використовуються в складі дизельгенераторів, будівельної та дорожньоремнонтної техніки: віброплитах прямого ходу для укладання або ремонту дорожніх покриттів.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Hatz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Hatz.
Тип двигуна | 4-тактний, одноциліндровий, дизельний, повітряного охолодження, з вертикальним розташуванням вала добору потужності, система мастила під тиском |
Максимальна потужність | 15.6 (11.5) |
при 3000 об., л.с. (кВт) | |
Об'єм, куб.см | 722 |
Діаметр циліндра, | 4.09 (104) |
дюйм (мм) | |
Хід поршня, | 3.35 (85) |
дюйм (мм) | |
Макс крутний момент | 42.6 |
(Н х м) | |
Ступінь стиснення | 20.5:1 |
Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг | |
Варіант XI/ Варіант XIII | 85.9 / 85.9 |
Місткість картера, л | 1.6 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 506 х 454 х 614.5 |
* Варіант XI: Електростартер 12 В, стандартний маховик
Варіант XIII: Електростартер 24 В, стандартний маховик
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ HATZ
КАТАЛОГ ДВІГАТЕЛЕЙ
КАТАЛОГ ДЕТАЛІЄЮ РУХУ
ПЕРЕЙТИ У ПОВНИЙ КАТАЛОГ РУХ ДВІГАТЕЛІВ ВСІХ МАРОК
СПРОСИТИ У МЕНЕДЖera
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МЕНДОВАНИХ РУХІВ HATZ
Hatz multi series — серія багатоциліндрових промислових дизельних двигунів, призначених для тривалої експлуатації. Двигатели Hatz multi series застосовуються як силові агрегати в будівельний, дорожньо-ремонтної техніки, у дизель-генераторних установок.
HATZ 2G40
Двигун HATZ 2G40 — двоциліндровий чотиритактний компактний дизельний двигун із повітряним охолодженням. Двигун Хатс 2G40 має високі показники компактності та питомої потужності. Характеризуються дуже високою надійністю в екстремальних кліматичних умовах, легкий запуск за низьких температур. Обладнується електростартером 12 або 24 в. Обслуговування та догляд за двигуном не становить проблем навіть для нефахівців.
- Головки циліндрів із легкого металу.
- Індивідуальна головка для кожного циліндра.
- Кований колінвал із противагою на трьох опорних підшипниках.
- Охолоджувальний вентилятор і електрогенератор інтегровані в маховик.
- Низький рівень шуму завдяки високій точності виготовлення та спеціальній конструкції.
- Прямий уприск із декількома отворами сопел.
- Мастило під тиском із повнопотоковим фільтром.
- Легкий картер.
Двигуни HATZ 2G40 використовуються в будівельній, добувальній та дорожньоремнонтній техніці: дизельелектростанцій, тротуарних котках, траншейних ущільнювачів.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Hatz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Hatz.
Тип двигуна | 4-тактний, двоциліндровий, дизельний, система мастила під тиском, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала добору потужності |
Максимальна потужність | 22,2 (16,3) |
при 3600 об., л.с. (кВт) | |
Об'єм, куб.см | 997 |
Діаметр циліндра, | 3,62 (92) |
дюйм (мм) | |
Хід поршня, | 2.95 (75) |
дюйм (мм) | |
Макс крутний момент | 50 |
(Н х м) | |
Ступінь стиснення | 20,5:1 |
Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг | 89 |
Місткість картера, л | 2,643 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 582 х 461 х 587 |
HATZ 2L41C, 3L41C, 4L41C
Двигуни HATZ 2L41C, 3L41C, 4L41C — двоциліндрові, трициліндрові та чотирициліндрові чотиритактні компактні дизельні двигуни з повітряним охолодженням, належать до серії Silent Pack найтихіших промислових дизельних двигунів. Двигуни Хатс 2L41C, 3L41C, 4L41C мають високі показники компактності та питомої потужності, широку взаємозамінність частин завдяки системі агрегатування. Показники вихлопних газів нижчі за допустимі розміри для робочих машин в ЄС, США та Японії. Обладнуються електростартером 12 або 24 в. Легке та зручне обслуговування: автоматичне видалення повітря з паливного насоса, обслуговування та технічний догляд з одного боку двигуна, гідравлічне натягнення ременя, автоматичний контроль за ременем.
- Картер із сірого чавуну, рядне вертикальне розташування циліндрів.
- Роздільні циліндри (чугун), роздільні головки циліндрів (легкий метал) і роздільні паливні насоси.
- Поршень і шатун демонтуються вгору.
- Незапобіжний уприск багатосопловий форсунок.
- Клапанне газорозподіл через коромисли, штанги, штовхачі та кулачковий вал.
- Другий кулачковий вал для приводу паливних насосів із вантажівками всережимного регулятора й автоматичної муфти оперення впорскування.
- Незапобіжний уприск багатосопловий форсунок.
- Циркуляційне мастило під тиском із шестерним насосом, повнопотоковий змінний фільтр і олійний холодильник.
- Осьовий охолодний вентилятор із вбудованим генератором змінного струму.
- Silent Pack — двигун сімейства L у шумозахисному кожусі.
- Вихлопний глушник — всередині кожуха.
Двигуни HATZ 2L41C, 3L41C, 4L41C використовуються в будівельній, добувальній та дорожньо-ремонтній техніці: дизель-електростанціях, самохідних копрових установок, зваобійних машинах.
Модель двигуна | 2L41C | 3L41C | 4L41C |
Тип двигуна | 4-тактний, двоциліндровий, дизельний, система мастила під тиском, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала добору потужності, серія Silent Pack. | ||
Максимальна потужність | 35 (25,7) | 49.9 (36,7) | 66,4 (48,8) |
при 3000 об., л.с. (кВт) | |||
Об'єм, куб.см | 1716 | 2574 | 3432 |
Діаметр циліндра, | 4,01 (102) | 4,01 (102) | 4,01 (102) |
дюйм (мм) | |||
Хід поршня, | 4,13 (105) | 4,13 (105) | 4,13 (105) |
дюйм (мм) | |||
Макс крутний момент | 88 | 130 | 190 |
(Н х м) | |||
Ступінь стиснення | 18,7:1 | 18,7:1 | 18,7:1 |
Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг | 276 | 331 | 396 |
Місткість картера, л | 4,7 | 7,8 | 15 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 719 х 596 х 748 | 854 х 596 х 748 | 989 х 596 х 748 |
HATZ 2M41, 3M41, 4M41
Двигуни HATZ 2M41, 3M41, 4M41 — двоциліндрові, трициліндрові та чотирициліндрові чотиритактні дизельні двигуни з повітряним охолодженням.
Двигуни Хатс 2M41, 3M41, 4M41 мають високі показники питомої потужності та економності. Широку взаємозамінність частин завдяки системі агрегатування. Використання конструктивних і технологічних можливостей для зведення шуму до мінімуму. Показники вихлопних газів нижчі за допустимі розміри для робочих машин в ЄС, США та Японії. Обладнуються електростартером 12 або 2 4 в. Легке та зручне обслуговування: автоматичне видалення повітря з паливного насоса, обслуговування та технічний догляд з одного боку двигуна, гідравлічне натягнення ременя, автоматичний контроль за ременем.
- Картер із сірого чавуну, рядне вертикальне розташування циліндрів.
- Роздільні циліндри (чугун), роздільні головки циліндрів (легкий метал) і роздільні паливні насоси.
- Поршень і шатун демонтуються вгору.
- Незапобіжний уприск багатосопловий форсунок.
- Клапанне газорозподіл через коромисли, штанги, штовхачі та кулачковий вал.
- Другий кулачковий вал для приводу паливних насосів із вантажівками всережимного регулятора й автоматичної муфти оперення впорскування.
- Незапобіжний уприск багатосопловий форсунок.
- Циркуляційне мастило під тиском із шестерним насосом, повнопотоковий змінний фільтр і олійний холодильник.
- Осьовий охолодний вентилятор із вбудованим генератором змінного струму.
- Сухий повітряний фільтр, захищений від сильного забруднення.
- Кулачковий вал і олійний насос наводяться шестернею.
Двигуни HATZ 2M41, 3M41, 4M41 застосовуються як силові установки в мінінавантажувачах, в багатоцільових комульно-будівельних машинах (МКСМ) , потужні відцентрових всмоктувальних насосів.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Hatz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Hatz.
Модель двигуна | 2M41 | 3M41 | 4M41 |
Тип двигуна | 4-тактний, двоциліндровий, дизельний, система мастила під тиском, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала добору потужності. | ||
Максимальна потужність | 35,8 (26,3) | 54,1(39,8) | 72,2 (53,1) |
при 3000 об., л.с. (кВт) | |||
Об'єм, куб.см | 1716 | 2574 | 3432 |
Діаметр циліндра, | 4,01 (102) | 4,01 (102) | 4,01 (102) |
дюйм (мм) | |||
Хід поршня, | 4,13 (105) | 4,13 (105) | 4,13 (105) |
дюйм (мм) | |||
Макс крутний момент | 108 | 163 | 215 |
(Н х м) | |||
Ступінь стиснення | 18,7:1 | 18,7:1 | 18,7:1 |
Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг | 258 | 255 | 291 |
Місткість картера, л | 5,5 | 8,5 | 14 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 618 х 570 х 733 | 753 х 570 х 733 | 618 х 570 х 733 |
HATZ 4L42C
Двигун HATZ 4L42C — чотирициліндровий чотиритактний дизельний двигун із повітряним охолодженням.
Двигун Хатс 4L42C має високі показники питомої потужності та економності. Широку взаємозамінність частин завдяки системі агрегатування. Використання технології Silent Pack для зведення шуму до мінімуму. Показники вихлопних газів нижчі за допустимі розміри для робочих машин в ЄС, США та Японії. Обладнується електростартером 12 або 24 в. Легке та зручне обслуговування: автоматичне видалення повітря з паливного насоса, обслуговування та технічний догляд з одного боку двигуна, гідравлічне натягнення ременя, автоматичний контроль за ременем.
- Картер із сірого чавуну, рядне вертикальне розташування циліндрів.
- Роздільні циліндри (чугун), роздільні головки циліндрів (легкий метал) і роздільні паливні насоси.
- Поршень і шатун демонтуються вгору.
- Незапобіжний уприск багатосопловий форсунок.
- Клапанне газорозподіл через коромисли, штанги, штовхачі та кулачковий вал.
- Автоматичний клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів (AGR).
- Автоматична система захисту з візуальним контролем.
- Другий кулачковий вал для приводу паливних насосів із вантажівками всережимного регулятора й автоматичної муфти оперення впорскування.
- Незапобіжний уприск багатосопловий форсунок.
- Циркуляційне мастило під тиском із шестерним насосом, повнопотоковий змінний фільтр і олійний холодильник.
- Осьовий охолодний вентилятор із вбудованим генератором змінного струму.
- Сухий повітряний фільтр, захищений від сильного забруднення.
- Кулачковий вал і олійний насос наводяться шестернею.
- Silent Pack — двигун сімейства L у шумозахисному кожусі.
Двигуни HATZ 4L42C застосовуються як силові установки в мінінавантажувачах, в багатоцільових комульно-будівельних машинах (МКСМ) , потужні відцентрових всмоктувальних насосів.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Hatz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Hatz.
Тип двигуна | 4-тактний, чотирициліндровий, дизельний, система мастила під тиском, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала добору потужності. |
Максимальна потужність | 62,7 (46,1) |
при 3000 об., л.с. (кВт) | |
Об'єм, куб.см | 3432 |
Діаметр циліндра, | 4,01 (102) |
дюйм (мм) | |
Хід поршня, | 4,13 (105) |
дюйм (мм) | |
Макс крутний момент | 193 |
(Н х м) | |
Ступінь стиснення | 20,8:1 |
Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг | 438 |
Місткість картера, л | 13 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 1028 х 772 х 757 |
HATZ 4M42
Двигун HATZ 4M42 — чотирициліндровий чотиритактний дизельний двигун із повітряним охолодженням. Двигун Хатс 4M42 має високі показники питомої потужності та економності. Широку взаємозамінність частин завдяки системі агрегатування. Використання конструктивних і технологічних можливостей для зведення шуму до мінімуму. Показники вихлопних газів нижчі за допустимі розміри для робочих машин в ЄС, США та Японії. Обладнується електростартером 12 або 24 в. Легке та зручне обслуговування: автоматичне видалення повітря з паливного насоса, обслуговування та технічний догляд з одного боку двигуна, гідравлічне натягнення ременя, автоматичний контроль за ременем.
- Картер із сірого чавуну, рядне вертикальне розташування циліндрів.
- Роздільні циліндри (чугун), роздільні головки циліндрів (легкий метал) і роздільні паливні насоси.
- Поршень і шатун демонтуються вгору.
- Незапобіжний уприск багатосопловий форсунок.
- Клапанне газорозподіл через коромисли, штанги, штовхачі та кулачковий вал.
- Автоматичний клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів (AGR).
- Автоматична система захисту з візуальним контролем.
- Другий кулачковий вал для приводу паливних насосів із вантажівками всережимного регулятора й автоматичної муфти оперення впорскування.
- Незапобіжний уприск багатосопловий форсунок.
- Циркуляційне мастило під тиском із шестерним насосом, повнопотоковий змінний фільтр і олійний холодильник.
- Осьовий охолодний вентилятор із вбудованим генератором змінного струму.
- Сухий повітряний фільтр, захищений від сильного забруднення.
- Кулачковий вал і олійний насос наводяться шестернею.
Двигуни HATZ 4M42 застосовуються як силові установки в мінінавантажувачах, в багатоцільових комульно-будівельних машинах (МКСМ) , потужні відцентрових всмоктувальних насосів.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Hatz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Hatz.
Тип двигуна | 4-тактний, чотирициліндровий, дизельний, система мастила під тиском, повітряного охолодження, з горизонтальним розташуванням вала добору потужності. | |
Максимальна потужність | 70 (51,5) | |
при 3000 об., л.с. (кВт) | ||
Об'єм, куб.см | 3432 | |
Діаметр циліндра, | 4,01 (102) | |
дюйм (мм) | ||
Хід поршня, | 4,13 (105) | |
дюйм (мм) | ||
Макс крутний момент | 205 | |
(Н х м) | ||
Ступінь стиснення | 20,8:1 | |
Вага, включно з баком повітряний фільтр, глушником, кг | 378 | |
Місткість картера, л | 14 | |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 939 х 597 х 744 |
У нашому інтернет-магазині можна замовити нові та б/у деталі двигунів HATZ
Перелік основних запасних частин і витратних матеріалів на двигуни Хатц загального призначення:
- групи циліндропоршневі, шатуни;
- вали колінчасті, розподільні;
- кільця поршневі, вкладки;
- головки циліндрів, клапани;
- колектори впускні, випускні;
- ремонтні комплекти, сальники, прокладки;
- корпусні деталі двигунів;
- паливна апаратура;
- електрообладнання;
- фільтри, ремені приводні;
- та інші запасні частини...
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЛЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ HATZ
КАТАЛОГ ДВІГАТЕЛЕЙ
КАТАЛОГ ДЕТАЛІЄЮ РУХУ
ПЕРЕЙТИ У ПОВНИЙ КАТАЛОГ РУХ ДВІГАТЕЛІВ ВСІХ МАРОК
СПРОСИТИ У МЕНЕДЖera
ОЗНАКОМАТИ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ СПЕКТЕХНИКИ Й ЗАПОЧАСНОСТІ
СПОЛУЧШЕМ ДВІГАЙЛЕ
ДИАГНОСТІКА ДИЗЕЛЬНОГО ДВІГАТЕЛЯ