Ремонт системи охолодження двигуна Cummins
Ремонт системи охолодження двигуна Cummins
Інструмент для ремонту двигунів Cummins
Головки | Ключі | Інше |
10 мм | ||
12 мм | 8 мм | Шестигранний ключ 8 мм |
13 мм | 10 мм | Шарнірний ключ (з квадратним хвостовиком, 3/8 дюйма) |
15 мм | 13 мм | Плоска викрутка |
17 мм | 15 мм | Храпові ключ (з квадратним хвостовиком, 3/8 дюйма) |
18 мм | 17 мм | Храпові ключ (з квадратним хвостовиком, 1/2 дюйма) |
19 мм | 19 мм | Ключі для відвернення фільтрів (75-80 мм і 90-95 мм) |
22 мм | 22 мм | Електродриль (1/4 дюйма) |
27 мм | 24 мм | Свердло (3 мм) |
Молоток | ||
Зубило плоске | ||
Знімач (75 мм) | ||
Гвинт для листового металу ( №10 ) | ||
Динамометричний ключ | ||
Плоскогубці | ||
Шестерня 3824591 для провертання | ||
колінчастого валу |
Карта ремонту системи охолодження двигунів Камминз
Замінна деталь або складальна одиниця | Інструмент | Підготовчі операції |
Ремінь привода агрегатів | Шарнірний ключ з квадратним хвостовиком 3/8 дюйма | |
Натяжний пристрій | Храпові ключ з квадратним хвостовиком 3/8 дюйма; Торцева головка 13 мм; Динамометричний ключ | Зняти ремінь привода агрегатів |
Маточина вентилятора | Торцева головка/кпюч 10 мм | Зняти ремінь привода агрегатів і шків вентилятора |
Водяний насос | Торцева головка/кпюч 10 мм | Злити охолоджуючу рідину і зняти ремінь приводу |
Термостат | Торцеві головки/ ключі, 10 мм, 18 мм 19 мм | Злити охолоджуючу рідину, зняти ремінь привода, послабити планку генератора, зняти кріпильний гвинт генератора, зняти корпус термостата |
Ремонт системи охолодження двигунів Cummins
- Ремінь привода агрегатів двигунів Камминз Камаз - Заміна
Шарнірний ключ з квадратним хвостовиком 3/8 дюйма
-
Натяжний пристрій ременя на двигуні Cummins - Заміна
Підготовча операція:
• Зніміть ремінь привода агрегатів.
-
Шків вентилятора на двигуні Cummins - Заміна
Підготовча операція:
• Зніміть ремінь привода агрегатів.
ПРИМІТКА: Болти кріплення шківа ослабте до зняття ременя, а затягуйте їх з необхідним моментом після установки ременя.
Виверніть чотири болта, зніміть вентилятор і прокладку. Замініть шків вентилятора.
Крутний момент затягування:
Болти 8 мм - 24 Н • м [18 ft-lb]
Болти 10 мм - 43 Н • м [32 ft-lb]
-
Водяний насос на двигуні Камминз - Заміна
Підготовчі операції:
• Злийте охолоджуючу рідину.
• Зніміть ремінь привода агрегатів.
Зніміть водяний насос.
Встановіть водяний насос.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
Увага ! При заповненні системи охолодження рідиною забезпечте випуск повітря щоб уникнути утворення повітряних пробок. Для цього відкрийте вентиляційний кран, розташований на водяному охолоджувач наддувочного повітря, якщо такий є.
Номінальна швидкість заповнення системи охолоджувальною рідиною складає 19 літрів в хвилину [5 U. S. gallons per minute], яку не слід перевищувати. Заповнивши систему, почекайте 2-3 хвилини для виходу повітря із системи, потім долийте рідину до верхнього рівня.
Місткість системи охолодження | у nnTpaxfU.S. Quarts] (тільки двигун) | ||
4В3.9 | 6В5.9 | ||
4ВТ3.9 | 4ВТА3.9* | 6ВТ5.9 | 6ВТА5.9* |
7,0 [7.4] | 7,9 [8.4] | 9 [9.5] | 9,9 [10.5] |
* У двигунах 4ВТА і 6ВТА застосовуються водяні охолоджувачі наддувочного повітря. Якщо використовуються повітряні охолоджувачі, місткість системи охолодження така ж, як тільки у двигунів без турбонад-дува.
Встановіть кришку наливної горловини. Пустіть двигун і доведіть температуру охолоджуючої рідини до 80° С [180 ° F], потім перевірити відсутність витоків.
-
Термостат на двигуні Cummins Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Від'єднайте дріт від негативної клеми акумуляторної батареї.
• Злийте 2 літри [2.1 U. S. Quarts] охолоджуючої рідини.
• Зніміть шланг радіатора з вихідного патрубка.
• Зніміть ремінь привода агрегатів.
Послабте нижній болт кріплення натяжної планки до генератора.
Зніміть верхній кріпильний болт генератора.
Зніміть коробку термостата, підйомну скобу, термостат і ущільнення.
Встановіть зняті деталі в зворотному порядку демонтажу.
Прослідкуйте, щоб отвори прокладки в точності збігалися з отворами кріпильних болтів. Вставте два болти кріплення коробки термостата і затягніть їх від руки.
Той торець гумового ущільнення термостата, на якому є жолобок, направте в бік від головки циліндрів.
Затягніть всі болти.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
Встановіть на місце генератор і кріпильні болти.
Крутний момент затягування:
(A) 24 Н • м [18 ft-lb]
(B) 43 Н • м [32 ft-lb]
Встановіть ремінь привода агрегатів.
ПРИМІТКА: Після того, як натяжний пристрій піднято, щоб зняти або встановити ремінь, перевірте момент затягування болтів кріплення пристрою.
Крутний момент затягування: 43 Н • м [32 ft-lb]
Заповніть систему охолодження. Увімкніть двигун і перевірте наявність витоків охолоджуючої рідини.
Увага! Під час заповнення необхідно забезпечити випуск повітря з двигуна і водяного охолоджувача наддувочного повітря щоб уникнути утворення повітряних пробок в системі охолодження, в противному разі двигун буде перегріватися.
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РОЗПОДІЛЬНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РЯДНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА ПОВІТРЯМ CUMMINS
РЕМОНТ МАСТИЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДВИГУНА CUMMINS
РЕМОНТ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ ДВИГУНІВ КАММИНЗ
ДАНІ ДЛЯ КОНТРОЛЮ І РЕГУЛЮВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
СХЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ ДВИГУНА CUMMINS
ВІДШУКАННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ ДВИГУНІВ CUMMINS І СПОСОБИ ЇХ УСУНЕННЯ
ЗОВНІШНІ КОМПЛЕКТУЮЧІ ВУЗЛИ І ДЕТАЛІ ДВИГУНА CUMMINS
МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПАСПОРТНИХ ТАБЛИЧОК ДОПОМІЖНОГО ОБЛАДНАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
РОЗШИФРОВКА МАРКУВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНД І ДВИГУНІВ CUMMINS
ЩЕ БІЛЬШЕ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПО ДВИГУНІВ CUMMINS
ВИБРАТИ ДВИГУН CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛЕЙ ДВИГУНА CUMMINS
- ГУМОВІ ГУСЕНИЦІ - НАЙКРАЩА ЯКІСТЬ ПО НАЙКРАЩІЙ ЦІНІОднією з найбільших груп запчастин в нашому асортименті є гумові гусениці, які підходять для екскаваторів і міні-екскаваторів JCB, CAT, Case, New Holland, Komatsu, Volvo та інших будівельних машин, представлених на ринку.Повна версія статті
- Яким буде колісний навантажувач майбутнього?Огляд нових можливостей продуктивности колісної вантажної спецтехніки, над якими виробники працюють вже тепер.Повна версія статті