Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
82 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити
+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
Оригінальні запчастини для спецтехніки, нові та вживані

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

Ремонт системи охолодження двигуна Cummins

Ремонт системи охолодження двигуна Cummins

Ремонт системи охолодження двигуна Cummins

Інструмент для ремонту двигунів Cummins

Головки Ключі Інше
10 мм    
12 мм 8 мм Шестигранний ключ 8 мм
13 мм 10 мм Шарнірний ключ (з квадратним хвостовиком, 3/8 дюйма)
15 мм 13 мм Плоска викрутка
17 мм 15 мм Храпові ключ (з квадратним хвостовиком, 3/8 дюйма)
18 мм 17 мм Храпові ключ (з квадратним хвостовиком, 1/2 дюйма)
19 мм 19 мм Ключі для відвернення фільтрів (75-80 мм і 90-95 мм)
22 мм 22 мм Електродриль (1/4 дюйма)
27 мм 24 мм Свердло (3 мм)
  Молоток
Зубило плоске
Знімач (75 мм)
Гвинт для листового металу ( №10 )
Динамометричний ключ
Плоскогубці
Шестерня 3824591 для провертання
колінчастого валу

 

Карта ремонту системи охолодження двигунів Камминз

Замінна деталь або складальна одиниця Інструмент Підготовчі операції
Ремінь привода агрегатів Шарнірний ключ з квадратним хвостовиком 3/8 дюйма  
Натяжний пристрій Храпові ключ з квадратним хвостовиком 3/8 дюйма; Торцева головка 13 мм; Динамометричний ключ Зняти ремінь привода агрегатів
Маточина вентилятора Торцева головка/кпюч 10 мм Зняти ремінь привода агрегатів і шків вентилятора
Водяний насос Торцева головка/кпюч 10 мм Злити охолоджуючу рідину і зняти ремінь приводу
Термостат Торцеві головки/ ключі, 10 мм, 18 мм 19 мм Злити охолоджуючу рідину, зняти ремінь привода, послабити планку генератора, зняти кріпильний гвинт генератора, зняти корпус термостата

 

Ремонт системи охолодження двигунів Cummins

  • Ремінь привода агрегатів двигунів Камминз Камаз - Заміна

Шарнірний ключ з квадратним хвостовиком 3/8 дюйма

Для зняття і установки ременя відтягніть ключем шків натяжного пристрою з важелем вгору. Механізм натягу ременя подпружинен. Натяжний пристрій подпружинено в тому напрямку, в яке загнутий виступаючий язичок пружини. Для того, щоб послабити натяг ременя, повертайте пристрій таким чином, щоб сильніше затягнути пружину.
Для зняття і установки ременя відтягніть ключем шків натяжного пристрою з важелем вгору. Механізм натягу ременя подпружинен. Натяжний пристрій подпружинено в тому напрямку, в яке загнутий виступаючий язичок пружини. Для того, щоб послабити натяг ременя, повертайте пристрій таким чином, щоб сильніше затягнути пружину.
 
Щоб уникнути пошкодження важеля пристрою не слід докладати надмірних зусиль в напрямку, протилежному намотуванні пружини або після того, як пристрій повернуто до нормального упору.
Щоб уникнути пошкодження важеля пристрою не слід докладати надмірних зусиль в напрямку, протилежному намотуванні пружини або після того, як пристрій повернуто до нормального упору.
 
  • Натяжний пристрій ременя на двигуні Cummins - Заміна

Підготовча операція:

• Зніміть ремінь привода агрегатів.

Ключ 13 мм Зніміть натяжний пристрій з кронштейна.
Ключ 13 мм
Зніміть натяжний пристрій з кронштейна.
 
Ключ 13 мм Встановіть натяжний пристрій.
Ключ 13 мм
Встановіть натяжний пристрій.
 
  • Шків вентилятора на двигуні Cummins - Заміна

Підготовча операція:

• Зніміть ремінь привода агрегатів.

ПРИМІТКА: Болти кріплення шківа ослабте до зняття ременя, а затягуйте їх з необхідним моментом після установки ременя.

Ключі 10 мм і 13 мм Виверніть чотири болта, зніміть вентилятор і прокладку. Замініть шків вентилятора. Крутний момент затягування: Болти 8 мм - 24 Н • м [18 ft-lb] Болти 10 мм - 43 Н • м [32 ft-lb]
Ключі 10 мм і 13 мм

Виверніть чотири болта, зніміть вентилятор і прокладку. Замініть шків вентилятора.

Крутний момент затягування:

Болти 8 мм - 24 Н • м [18 ft-lb]

Болти 10 мм - 43 Н • м [32 ft-lb]

 
 
 
 
  • Водяний насос на двигуні Камминз - Заміна

Підготовчі операції:

• Злийте охолоджуючу рідину.

• Зніміть ремінь привода агрегатів.

Ключ 10 мм Зніміть водяний насос.
Ключ 10 мм

Зніміть водяний насос.

 

 
Очистіть уплотняемую поверхню на блоці циліндрів.
 
Очистіть уплотняемую поверхню на блоці циліндрів.
 
Встановіть новий ущільнювальне кільце в канавку водяного насоса.
 
Встановіть новий ущільнювальне кільце в канавку водяного насоса.
 
 
 
Ключ 10 мм Встановіть водяний насос. Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
Ключ 10 мм

Встановіть водяний насос.

Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]

 
Підніміть важіль натяжного пристрою і шків і надіньте ремінь.
 
Підніміть важіль натяжного пристрою і шків і надіньте ремінь.
 

Увага ! При заповненні системи охолодження рідиною забезпечте випуск повітря щоб уникнути утворення повітряних пробок. Для цього відкрийте вентиляційний кран, розташований на водяному охолоджувач наддувочного повітря, якщо такий є.

Номінальна швидкість заповнення системи охолоджувальною рідиною складає 19 літрів в хвилину [5 U. S. gallons per minute], яку не слід перевищувати. Заповнивши систему, почекайте 2-3 хвилини для виходу повітря із системи, потім долийте рідину до верхнього рівня.

Закрийте зливні крани і заповніть систему охолодження сумішшю 50% води і 50% концентрату этиленгликолиевого антифризу, що забезпечить працездатність двигуна при низьких температурах до - 36, 7 ° С [-34 0 F].
 
Закрийте зливні крани і заповніть систему охолодження сумішшю 50% води і 50% концентрату этиленгликолиевого антифризу, що забезпечить працездатність двигуна при низьких температурах до - 36, 7 ° С [-34 0 F].
 
 
 
Місткість системи охолодження у nnTpaxfU.S. Quarts] (тільки двигун)
4В3.9   6В5.9  
4ВТ3.9 4ВТА3.9* 6ВТ5.9 6ВТА5.9*
7,0 [7.4] 7,9 [8.4] 9 [9.5] 9,9 [10.5]

* У двигунах 4ВТА і 6ВТА застосовуються водяні охолоджувачі наддувочного повітря. Якщо використовуються повітряні охолоджувачі, місткість системи охолодження така ж, як тільки у двигунів без турбонад-дува.

Встановіть кришку наливної горловини. Пустіть двигун і доведіть температуру охолоджуючої рідини до 80° С [180 ° F], потім перевірити відсутність витоків.     Встановіть кришку наливної горловини. Пустіть двигун і доведіть температуру охолоджуючої рідини до 80° С [180 ° F], потім перевірити відсутність витоків.

Встановіть кришку наливної горловини. Пустіть двигун і доведіть температуру охолоджуючої рідини до 80° С [180 ° F], потім перевірити відсутність витоків.

 

  • Термостат на двигуні Cummins Камаз - Заміна

Підготовчі операції:

• Від'єднайте дріт від негативної клеми акумуляторної батареї.

• Злийте 2 літри [2.1 U. S. Quarts] охолоджуючої рідини.

• Зніміть шланг радіатора з вихідного патрубка.

• Зніміть ремінь привода агрегатів.

 Ключі 14 мм, 16 мм Ослабте нижній болт кріплення натяжної планки до генератора. Зніміть верхній кріпильний болт генератора.
Ключі 14 мм, 16 мм

Послабте нижній болт кріплення натяжної планки до генератора.

Зніміть верхній кріпильний болт генератора.

 
Опустіть генератор.
 
Опустіть генератор.
 
Ключ 10 мм Зніміть коробку термостата, підйомну скобу, термостат і ущільнення.
Ключ 10 мм

Зніміть коробку термостата, підйомну скобу, термостат і ущільнення.

 
Очистіть поверхні під прокладку.
 
Очистіть поверхні під прокладку.
 
ПРИМІТКА:При очищенні поверхонь під прокладку слідкуйте за тим, щоб брудні частинки не потрапили в порожнину термостата.
ПРИМІТКА:
При очищенні поверхонь під прокладку слідкуйте за тим, щоб брудні частинки не потрапили в порожнину термостата.
 
Увага!Ніколи не використовуйте двигун без термостата або не відповідним даному двигуну термостатом. Застосування невідповідного термостата може викликати перегрів або недостатню робочу температуру двигуна. Двигун перегрівається, якщо працює без термостата, оскільки охолоджуюча рідина надходить у водяний насос, а не у радіатор для охолодження.
Увага!
Ніколи не використовуйте двигун без термостата або не відповідним даному двигуну термостатом. Застосування невідповідного термостата може викликати перегрів або недостатню робочу температуру двигуна. Двигун перегрівається, якщо працює без термостата, оскільки охолоджуюча рідина надходить у водяний насос, а не у радіатор для охолодження.
 

 

Встановіть зняті деталі в зворотному порядку демонтажу. Прослідкуйте, щоб отвори прокладки в точності збігалися з отворами кріпильних болтів. Вставте два болти кріплення коробки термостата і затягніть їх від руки. Той торець гумового ущільнення термостата, на якому є жолобок, направте в бік від головки циліндрів.
 

Встановіть зняті деталі в зворотному порядку демонтажу.

Прослідкуйте, щоб отвори прокладки в точності збігалися з отворами кріпильних болтів. Вставте два болти кріплення коробки термостата і затягніть їх від руки.

Той торець гумового ущільнення термостата, на якому є жолобок, направте в бік від головки циліндрів.

 
 
 
Ключ 10 мм Затягніть всі болти. Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
Ключ 10 мм

Затягніть всі болти.

Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]

 
Ключ 14 мм, 16 мм Встановіть на місце генератор і кріпильні болти. Крутний момент затягування: (A) 24 Н • м [18 ft-lb] (B) 43 Н • м [32 ft-lb]
Ключ 14 мм, 16 мм

Встановіть на місце генератор і кріпильні болти.

Крутний момент затягування:

(A) 24 Н • м [18 ft-lb]

(B) 43 Н • м [32 ft-lb]

 
Ключ 13 мм Встановіть ремінь привода агрегатів. ПРИМІТКА: Після того, як натяжний пристрій піднято, щоб зняти або встановити ремінь, перевірте момент затягування болтів кріплення пристрою. Крутний момент затягування: 43 Н • м [32 ft-lb]
Ключ 13 мм

Встановіть ремінь привода агрегатів.

ПРИМІТКА: Після того, як натяжний пристрій піднято, щоб зняти або встановити ремінь, перевірте момент затягування болтів кріплення пристрою.

Крутний момент затягування: 43 Н • м [32 ft-lb]

 
Заповніть систему охолодження. Увімкніть двигун і перевірте наявність витоків охолоджуючої рідини. Увага! Під час заповнення необхідно забезпечити випуск повітря з двигуна і водяного охолоджувача наддувочного повітря щоб уникнути утворення повітряних пробок в системі охолодження, в противному разі двигун буде перегріватися.
 

Заповніть систему охолодження. Увімкніть двигун і перевірте наявність витоків охолоджуючої рідини.

Увага! Під час заповнення необхідно забезпечити випуск повітря з двигуна і водяного охолоджувача наддувочного повітря щоб уникнути утворення повітряних пробок в системі охолодження, в противному разі двигун буде перегріватися.
 

 

РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РОЗПОДІЛЬНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РЯДНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА ПОВІТРЯМ CUMMINS
РЕМОНТ МАСТИЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДВИГУНА CUMMINS
РЕМОНТ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ ДВИГУНІВ КАММИНЗ

ДАНІ ДЛЯ КОНТРОЛЮ І РЕГУЛЮВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS

 

СХЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ ДВИГУНА CUMMINS

ВІДШУКАННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ ДВИГУНІВ CUMMINS І СПОСОБИ ЇХ УСУНЕННЯ

ЗОВНІШНІ КОМПЛЕКТУЮЧІ ВУЗЛИ І ДЕТАЛІ ДВИГУНА CUMMINS

МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПАСПОРТНИХ ТАБЛИЧОК ДОПОМІЖНОГО ОБЛАДНАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS

 

РОЗШИФРОВКА МАРКУВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНД І ДВИГУНІВ CUMMINS

ЩЕ БІЛЬШЕ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПО ДВИГУНІВ CUMMINS

ВИБРАТИ ДВИГУН CUMMINS

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛЕЙ ДВИГУНА CUMMINS

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner