Ремонт системи живлення паливом двигунів Cummins
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РОЗПОДІЛЬНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РЯДНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА ПОВІТРЯМ CUMMINS
РЕМОНТ МАСТИЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДВИГУНА CUMMINS
РЕМОНТ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ ДВИГУНІВ КАММИНЗ
ДАНІ ДЛЯ КОНТРОЛЮ І РЕГУЛЮВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
Ремонт системи живлення паливом двигуна Cummins Камаз - Розподільний насос
Карта ремонту системи живлення паливом двигунів Камминз
Замінна деталь або складальна одиниця | Інструмент | Підготовчі операції |
Топпивоподкачивающий насос | Ключі 13, 14 і 17 мм | Очистити від бруду. |
Паливопроводи високого тиску | Ключі 14,17 і 19 мм, торцева головка 13 мм, динамометричний ключ | Очистити від бруду. |
Дренажний паливопровід форсунок | Ключі 10 і 19 мм, торцеві головки 10 і 13 мм, динамометричний ключ | |
Форсунки | Храпові ключ, висока торцева головка 24 мм, динамометричний ключ, щітка для чищення отворів форсунок | Від'єднати паливопроводи високого тиску і дренажний паливопровід форсунок. |
Паливний насос високого тиску | Ключ 10 мм, храпові ключ, торцева головка 22 мм, знімач (з двома болтами 8 мм), ключ 1/2 дюйма, плоска викрутка, торцева головка 13 мм, ключ 13 мм, молоток, плоске зубило і динамометричний ключ | Зняти паливопроводи високого тиску, підвідний та зливної паливопроводи Зняти повітропровід, що регулює співвідношення повітря та палива (AFC), мастилопроводи магніт відключення подачі палива |
Електромагніт відключення подачі палива | Ключ 24 MM(Robert Bosch), ключ 22 мм (Lucas CAV) | Промаркувати та від'єднати дроти |
Головка паливного фільтра | Ключі для відвернення фільтрів 75-80 мм, 90-96 мм, ключ 24 мм | Очистити від бруду. |
-
Ремонт системи живлення паливом двигунів Cummins - Розподільний насос
Елементи системи живлення паливом двигунів Cummins Камаз - Очищення
Ретельно очистіть всі сполуки та елементи системи живлення паливом, перш ніж знімати їх. Переконайтеся, що ні вода, ні бруд, ні очищуючий розчин не потраплять всередину системи при розбиранні.
-
Паливопровід низького тиску двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовча операція:
• Очистіть від бруду всі з'єднання топливопривода.
Ключі 14 мм, 17 мм
Від'єднайте паливопровід від паливопідкачуючі насоса і головки фільтра. Користуйтеся двома ключами при від'єднанні паливопроводу від насоса.
Ключі 14мм, 17 мм
Встановіть і приєднайте паливопровід до паливопідкачуючі голівці насоса і фільтра, використовуючи при цьому два ключа.
ПРИМІТКА: Не перетягайте з'єднання, оскільки надмірне затягування кріпильних деталей може викликати витік палива.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18ft-lb]
-
Перехідник головки паливного фільтра двигунів Камминз Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Очистіть від бруду.
• Зніміть паливні фільтри.
Ключ 24 мм
Зніміть стопорну гайку, зніміть перехідник головки фільтра і ущільнювальні шайби.
Складання виконуйте в зворотному порядку.
Крутний момент затягування: 32 Н • м [24 ft-lb]
-
Топливоподкачивающий насос двигунів Камминз Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Очистіть від бруду всі поверхні навколо насоса.
Ключі 14 мм, 17 мм
Від'єднайте паливопроводи.
Ключ 10 мм
Зніміть топливоподкачивающий насос і очистіть привалочную поверхню на блоці циліндрів.
Ключ 10 мм
Встановіть нову прокладку і топливоподкачивающий насос.
Під'єднайте паливопроводи.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18ft-lb]
-
Паливопроводи високого тиску двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Очистіть від бруду з'єднання і прилеглу до них поверхню.
Ключ 17 мм
ПРИМІТКА: Якщо потрібно замінити окремі паливопроводи, то потрібно зняти притиск відповідної групи паливопроводів, в якій знаходиться паливопровід, що підлягає заміні.
Від'єднайте паливопровід (и) від форсунок.
Ключ 17 мм
Від'єднайте паливопровід(и) від паливного насоса. Для того, щоб запобігти потраплянню бруду, накрийте форсунки і нагнітальні клапани захисними ковпачками.
Увага ! Встановіть притиск в початкове положення і щоб уникнути поломок від сильної вібрації перевірте відсутність перегинів і торкань паливопроводів один з одним або іншими деталями.
ПРИМІТКА: щоб уникнути можливих ушкоджень паливопроводи повинні вільно приєднуватися до форсунок і паливного насоса високого тиску (ТНВД) без закручування гайок. Кожен паливопровід точно підігнаний за місцем установки, тому не допускається згинання паливопроводів.
Складання виконуйте в зворотному порядку.
Крутний момент затягування:
(накидних гайок паливопроводу) 24 Н • м [18 ft-lb]
(болта притиску) 6 Н • м [4 Ft-lb]
(болта кронштейна притиску) 24 Н • м [18 ft-lb]
-
Дренажний паливопровід форсунок двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Очистіть від бруду.
Ключ 10 мм
Виверніть болт кріплення дренажного паливопроводу.
Ключ 10 мм
Виверніть болти кріплення з'єднання типу "банджо" і приберіть кільцеві прокладки.
Ключ 17 мм
Від'єднайте кріплення дренажного паливопроводу від ТНВД.
ПРИМІТКА: Використовуйте нові ущільнювальні прокладки та кільця.
Установку на місце дренажного паливопроводу форсунок виробляєте в порядку, зворотному демонтажу.
Крутний момент затягування:
(болт кріплення з'єднання "банджо") 15 Н • м [11 ft-lb]
(накидні гайки) 9 Н • м [ 7 ft-lb]
(болт притиску) 24 Н * м [18 ft-lb]
-
Підвідний паливопровід ТНВД двигунів Cummins Камаз - Заміна
Ключ 17 мм
Зніміть болт з'єднання "банджо" разом з вентиляційним гвинтом.
Ключі 14 мм, 16 мм, 17 мм
Зніміть підвідний паливопровід (паливний насос Bosch).
На знятому паливопроводі замінити ущільнюючі прокладки (1) в місцях з'єднань.
Ключі 14 мм, 16 мм, 19 мм і 24 мм
У насоса Lucas CAV є два з'єднання підвідного паливопроводу.
На знятому паливопроводі замінити ущільнюючі прокладки в місцях з'єднань.
Замініть кільцеві прокладки (1) з'єднання "банджо" і ущільнювальне втулки (2).
Крутний момент затягування: 32 Н • м [24 ft-lb]
Ключи17 мм
Двигунів з номінальною частотою обертання колінчастого вала від 2500 об/хв і вище потрібно додатковий паливопровід. Встановіть його, як показано на малюнку.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
-
Форсунки - Заміна
Підготовчі операції:
• Ретельно очистіть місце близько форсунок.
• Від'єднайте паливопроводи високого тиску.
• Від'єднайте дренажний паливопровід форсунок.
Ключі 16 мм, 24 мм
Увага ! Форсунку можна провертати в отворі головки циліндрів, оскільки це може викликати пошкодження головки.
Зніміть форсунки.
Для зняття форсунки використовуйте два ключі: 16 мм ключем тримайте корпус форсунки і одночасно 24 мм ключем відкрутіть притискну гайку.
Спеціальною щіткою 3822509 очистіть гніздо форсунки.
Зніміть притискну гайку форсунки і противозадирным складом змастіть поверхню форсунки (А). При цьому будьте обережні, щоб склад не потрапив в дренажний отвір (В).
Встановіть притискну гайку на корпус форсунки.
Встановіть новий ущільнювальне кільце в канавку верхній частині притискної гайки, так, щоб кільце не перекрутилось і не було зрізано при установці (BOSCH і Stanadyne). У форсунках CAV ущільнювальне кільце залишається всередині притискної гайки.
Противозадирным складом змастіть різьблення притискної гайки форсунки.
Надіньте нову мідну шайбу на форсунку.
Використовуйте тільки одну мідну шайбу.
КОРИСНИЙ РАДА: Нанесіть невелику кількість моторного масла 15W-40 між шайбою і форсункою, що допоможе утримати шайбу на місці при установці форсунки.
Ключ 24 мм
Встановіть форсунки.
Для правильної орієнтації форсунки при установці на її бічній стороні передбачений виступ, який входить в паз головки.
Затягніть гайку форсунки.
Крутний момент затягування: 60 Н • м [44 ft-lb]
Ключ 10 мм
Встановіть дренажний паливопровід форсунок.
Крутний момент затягування: 9 Н • м [7ft-lb]
Ключ 17 мм
Встановіть паливопроводи високого тиску.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
-
Електромагніт відключення подачі палива двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
Ключ 8 мм
• Промаркіруйте і від'єднайте дроти.
Bosch і CAV
Ключ 22 мм - CAV
Ключ 24 мм - Bosch
Очистіть від бруду прилеглі до электромагниту поверхні.
ПРИ ЗНЯТТІ ЕЛЕКТРОМАГНІТУ ДОТРИМУЙТЕСЯ ОБЕРЕЖНОСТІ, ЩОБ НЕ УПУСТИТИ КЛАПАН І ПРУЖИНУ.
Замініть електромагніт і підключіть дроти.
Крутний момент затягування: 43 Н • м [32 ft-lb]
Stanadyne DB4
• Зніміть електропроводи.
• Зніміть зливний паливопровід.
• Зніміть важіль відключення подачі палива
• Зніміть верхню кришку ТНВД.
• Розберіть верхню кришку ТНВД.
Ключ 5/16 дюйма
Встановіть ізолюючі втулки на клемні шпильки нового електромагніту.
Встановіть електромагніт в кришку.
Крутний момент затягування: 14 Н • м [12 in-lb]
Ключ 5/16 дюйма
Встановіть прокладку й кришку на паливний насос високого тиску.
ПРИМІТКА: При установці кришки на паливний насос необхідно дотримуватися крайню обережність, забезпечивши надійний контакт важеля вимикання з лапкою з'єднувального гачка.
Встановіть кришку під низхідним кутом до насоса з боку валика приводу ПНВТ, потім горизонтальним ковзанням встановіть її в потрібне положення.
Крутний момент затягування: 4,6 Н • м [41 in-lb]
-
KSB - Заміна
ТЗО TORX, 12 мм
Від'єднайте пучки проводів від електромагніта KSB(1).
Від'єднайте паливопроводи(2).
Замініть KSB, паливопроводи і пучки проводів.
Крутний момент затягування:
З'єднання "банджо"паливопроводу: 12 Н • м [9ft-lb]
Установчі гайки KSB: 9 Н • м [7 ft-lb]
-
Температурний датчик KSB - Заміна
Ключ 27 мм
Від'єднайте пучок проводів (2) KSB від температурного датчика (3). Замініть датчик, потім встановіть пучок проводів.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
-
Паливний насос високого тиску двигунів Камминз Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Зніміть всі паливопроводи.
• Зніміть важелі управління.
• Зніміть електромагніт відключення подачі палива.
ПРИМІТКА: Дизельний двигун дуже чутливий до попадання бруду або води в систему живлення паливом. Найдрібніша частинка бруду або кілька крапель води в системі можуть зупинити двигун.
Очистіть від бруду всі зовнішні поверхні паливного насоса високого тиску, включаючи всі з'єднання паливопроводів і кріпильні деталі, які необхідно від'єднати. Щоб уникнути потрапляння бруду в картер двигуна очистити всі поверхні, не-посредсвенно прилеглі до кожуха розподільних шестерень.
Зняття паливного насоса
Встановіть поршень першого циліндра в положення верхньої мертвої точки (TDC). Для цього повільно проворачивайте колінчастий вал двигуна, одночасно натискаючи на палець фіксації верхньої мертвої точки і намагаючись, щоб він увійшов в отвір шестерні розподільного валу.
Після установки поршня першого циліндра в положення мертвої точки (TDC) не забудьте повернути палець у вихідне положення, вивівши його із зачеплення з шестірнею.
Ключ 14 мм
Послабте стопорний болт паливного насоса CAV і передвинте спеціальну шайбу під ним, потім затягніть стопорний болт до упору вал паливного насоса.
Крутний момент затягування: 7 Н • м [5 ft-lb]
Ключ 3/8 дюйма
Послабте стопорний гвинт паливного насоса Stanadyne DB4 і передвинте спеціальну шайбу під ним. Затягніть стопорний гвинт до входження в контакт з валом паливного насоса.
Крутний момент затягування: 12 Н • м [9 ft-lb]
Ключ 10 мм
Спеціальну шайбу на паливному насосі Bosch необхідно зняти, щоб стопорний гвинт можна було затягнути до упору вал.
Крутний момент затягування: 30 Н • м [22 ft-lb]
Ключ 22 мм
Для забезпечення доступу до шестірні зніміть кришку отвору в кришці розподільних шестерень.
Зніміть гайку і шайбу з валу паливного насоса.
Знімач 3823259
З допомогою знімача ослабте посадку провідної шестерні на валу паливного насоса.
Увага ! Не знімайте важіль управління. При калібруванні насоса важіль був встановлений під певним кутом до валу. Якщо зняти важіль управління, то порушиться калібрування насоса, а це вплине на роботу двигуна.
Ключ 13 мм
ПРИМІТКА: При знятті насоса не кинете шпонку провідної шестерні.
Зніміть три гайки кріплення насоса.
Зніміть паливний насос.
-
Установка паливного насоса двигуна Cummins Камаз
Переконайтеся, що поршень першого циліндра знаходиться у верхній мертвій точці (TDC).
Шпонкова канавка нового або відремонтованого насоса зафіксована в положенні, відповідному шпоночной канавці провідної шестерні, коли поршень першого циліндра знаходиться у верхній мертвій точці (TDC) на такті стиску.
Перевірте, що поршень першого циліндра знаходиться у верхній мертвій точці (TDC), потім встановіть насос. Забезпечте, щоб шпонка не впала в кожух шестерень.
Від руки затягніть три гайки кріплення насоса. Насос після цього повинен вільно переміщатися в пазах.
Ключі 22 мм (CAV Stanadyne), 24 мм (Bosch)
Поставте на місце гайку і пружинну шайбу. Насос може злегка повертатися з-за спиральности зубів і бічного зазору шестерень, що допускається за умови, що насос може вільно переміщатися по канавках фланця, колінчастий вал при цьому залишається нерухомим.
ПРИМІТКА: не Можна перевищувати зазначену величину затяжки, маючи на увазі, що це не остаточна затяжка.
Крутний момент затягування: від 15 до 20 Н • м [11 to 15 ft-lb]
Ключ 13 мм
Якщо встановлюється знятий з цього двигуна насос, то, встановлюючи його на двигун, повертайте насос до збігу рисок, потім затягніть гайки кріплення насоса.
Увага ! Після установки насос потрібно розблокувати, щоб уникнути його поломки.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
Ключ 13 мм
Якщо встановлюється новий або відремонтований насос без настановних рисок, усуньте зазор шестерень, повертаючи насос проти напрямку обертання приводу.
Затягніть кріпильні гайки насоса.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18ft-lb]
Якщо встановлюється новий або відремонтований насос, то на фланці ТНВД нанесіть ризику навпроти ризики на кожусі шестерень.
Ключ 14 мм
Послабте стопорний болт насоса CAV і передвинте спеціальну шайбу під його голівкою.
Затягніть стопорний болт.
Крутний момент затягування: 20 Н • м [15 ft-lb]
Ключ 3/8 дюйма
Послабте стопорний болт насоса Stanadyne DB4 і передвинте спеціальну шайбу під його голівкою.
Затягніть стопорний болт.
Ключ 10 мм
ПРИМІТКА: На насосах Bosch спеціальна шайба прив'язана до насоса і повинна бути встановлена під стопорний болт.
Затягніть стопорний болт насоса.
Крутний момент затягування: 13 Н • м [10 ft-lb]
ПРИМІТКА: Обов'язково заберіть палець з зачеплення.
Ключ 10 мм
Встановіть кронштейн ТНВД. Спочатку від руки затягніть всі болти кріплення кронштейна.
ПРИМІТКА: Спочатку затягніть болт кріплення кронштейна до блоку, а потім затягніть болти кріплення кронштейна до ПНВТ.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
Ключ 22 мм
Затягніть гайку кріплення провідної шестерні.
Встановіть на місце кришку отвори для доступу.
Крутний момент затягування:
Bosch 65 Н • м [48 ft-lb]
Stanadyne 65 Н • м [48 ft-lb]
Ключ 8 мм
Підключіть дроти електромагніту і все паливопроводи.
ПРИМІТКА: При приєднанні троса або тяги до важеля управління відрегулюйте їх довжину, забезпечивши хід важеля від упору до упору.
ПРИМІТКА: Аналогічним чином відрегулюйте довжину троса або тяги до механічного важеля відключення подачі палива, забезпечивши хід важеля від упору до упору.
Для видалення повітря прокачайте всю систему живлення паливом.
При необхідності відрегулюйте частоту обертання холостого ходу.
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНІВ CUMMINS Камаз - РЯДНИЙ НАСОС
-
Елементи системи живлення паливом - Очищення
Перед зняттям ретельно очистіть всі сполуки та елементи системи живлення паливом. Забезпечте, щоб вода, бруд, пар або миючий розчин не потрапили всередину системи при демонтажі.
-
Паливопровід низького тиску двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовча операція:
• Очистити від бруду з'єднання паливопроводу.
Ключі 14 мм, 17 мм, 20 мм
Від'єднайте паливопровід оттопливоподкачивающего насоса і головки фільтра. При від'єднанні паливопроводу від насоса користуйтеся двома ключами.
Ключі 14 мм, 17 мм, 20 мм
Під'єднайте паливопровід до паливопідкачуючі голівці насоса і фільтра. При затягуванні сполук паливопроводу до насоса користуйтеся двома ключами.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
-
Перехідник головки паливного фільтра двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Очистіть від бруду.
• Зніміть паливні фільтри.
Ключ 24 мм
Зніміть стопорну гайку, зніміть перехідник головки фільтра і ущільнювальні шайби.
Складання виконуйте в зворотному порядку.
Крутний момент затягування: 32 Н • м [24 ft-lb]
-
Топливоподкачивающий насос двигунів Камминз Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Очистіть насос від бруду.
• Від'єднайте паливопроводи.
Ключ 10 мм
Зніміть топливоподкачивающий насос.
Очистіть привалочную поверхню на блоці циліндрів і проставку.
Ключ 10 мм
Увага ! Кріпильні болти затягуйте по черзі. Після того, як затягнуті болти, плунжер паливопідкачуючі насоса втягується в насос. Невиконання вимоги щодо рівномірної затяжці кріпильних болтів може призвести до викривлення або поломки плунжера.
Встановіть насос.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
-
Паливопроводи високого тиску двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Очистіть паливопровід від бруду.
Ключі 8 мм, 17 мм, 19 мм
ПРИМІТКА: Якщо потрібно замінити окремі паливопроводи, то потрібно зняти притиск відповідної групи паливопроводів, в якому знаходиться паливопровід, що підлягає заміні.
Від'єднайте паливопровід (и) від форсунок.
Ключ 19 мм
Від'єднайте паливопровід(и) від паливного насоса.
ПРИМІТКА: Встановіть притиск в початкове положення і щоб уникнути поломок від вібрації перевірте відсутність перегинів і торкань паливопроводів один з одним або іншими деталями. Для того, щоб запобігти потраплянню бруду, накрийте форсунки і нагнітальні клапани захисними ковпачками.
Складання виконуйте в зворотному порядку.
Крутний момент затягування:
(накидних гайок паливопроводу) 24 Н • м [18 ft-lb]
(болта притиску) 6 Н • м [4 Ft-lb]
(болта кронштейна притиску) 24 Н • м [18 ft-lb]
-
Дренажний паливопровід форсунок двигунів Камминз Камаз - Заміна
Підготовча операція:
• Очистити паливопровід від бруду.
Ключ 10 мм
Виверніть болт кріплення дренажного паливопроводу до голівці паливного фільтра.
Виверніть болт кріплення до кронштейна.
Ключ 10 мм
Вигвинтіть болти кріплення паливопроводу до форсунок.
ПРИМІТКА: Поставте нові ущільнювальні шайби і петльові прокладки .
Встановлення зливного та дренажного паливопроводів виробляєте в зворотному порядку.
Крутний момент затягування:
(болт кріплення з'єднання "банджо") 15 Н • м [11ft-lb]
(фітінг "банджо") 9 Н • м [ 7 ft-lb]
(болт притиску) 24 Н • м [18 ft-lb]
-
Форсунки двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Ретельно очистіть поверхні біля форсунок.
• Від'єднайте паливопроводи високого тиску.
• Від'єднайте дренажний паливопровід форсунок.
Ключ 24 мм
Зніміть форсунки.
Щітка для очищення отворів форсунок
Спеціальною щіткою 3822509 очистіть гніздо форсунки.
Змастіть ущільнюючі кромки противозадирным складом. Підберіть разом комплект: форсунку, ущільнюючу втулку, нову ущільнюючу мідну шайбу і притискну гайку.
Застосуйте тільки одну мідну шайбу.
КОРИСНИЙ РАДА: Нанесення невеликої кількості моторного масла 15W-40 між шайбою і форсункою допоможе утримати шайбу від падіння при установці форсунки.
Встановіть форсунку разом з втулкою і шайбою в гніздо. Дренажний отвір форсунки має бути орієнтоване в протилежну сторону кришки клапанів.
Ключ 24 мм
Затягніть гайку форсунки. Для правильної орієнтації форсунки при установці на бічній стороні форсунки передбачений виступ, який входить в паз головки.
Крутний момент затягування: 60 Н • м [44 ft-lb]
Ключ 10 мм
Встановіть дренажний паливопровід форсунок.
Крутний момент затягування: 9 Н • м [7ft-lb]
Ключ 17 мм
Встановіть паливопроводи високого тиску. Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
-
Електромагніт відключення подачі палива двигунів Камминз Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Промаркіруйте і від'єднайте дроти.
Електромагніт відключення подачі палива регулятора RQVK
Ключ 10 мм
Зніміть затискач приєднувального пальця, болти кріплення і електромагніт відключення подачі палива.
Установку нового електромагніту виробляєте в зворотному порядку демонтажу, потім підключіть дроти. Встановлення виробляєте таким чином, щоб номер електромагніту і штекерні колодка кабелю були повернуті в бік від двигуна.
Крутний момент затягування: 10 Н • м [89 in-lb]
Ключ 10 мм, 16 мм
Відрегулюйте важільний механізм електромагніту таким чином, щоб шток втягувався магнітом при абсолютно повному пересуванні важеля обмеження подачі палива в робоче положення. Для проведення регулювань повертайте великий шестигранник на кінці штока.
-
Паливний насос високого тиску (рядний) двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Очистити від бруду.
• Зняти всі паливопроводи.
• Від'єднати привід управління.
• Зняти електромагніт відключення подачі палива.
• Зняти повітропровід регулювання співвідношення повітря та палива (AFC).
• Зняти маслопровід (и).
Примітка: Дизельний двигун дуже чутливий до попадання бруду або води в систему живлення паливом. Найдрібніші частинки бруду або кілька крапель води в системі палива можуть зупинити двигун.
Очистіть від бруду всі зовнішні поверхні паливного насоса високого тиску, включаючи всі з'єднання паливопроводів і кріпильні деталі, які необхідно від'єднати. Щоб уникнути потрапляння бруду в картер двигуна очистити всі поверхні, безпосередньо прилеглі до кожуха розподільних шестерень.
-
Паливний насос високого тиску двигунів Cummins Камаз - Зняття
Шестерня 3824591 для провертання колінчастого вала
Встановіть поршень першого циліндра в положення верхньої мертвої точки (TDC). Для цього повільно проворачивайте колінчастий вал двигуна , одночасно натискаючи на палець фіксації верхньої мертвої точки і намагаючись, щоб він увійшов в отвір шестерні розподільного валу.
ПРИМІТКА: Після установки поршня першого циліндра в положення мертвої точки (TDC) не забудьте повернути палець у вихідне положення, вивівши його із зачеплення з шестірнею.
Шестерня для провертання колінчастого вала входить в картер маховика і вступає в зачеплення із зубчастим вінцем маховика. Після цього можна провертати колінчастий вал вручну за допомогою храпового або шарнірного ключа з квадратним хвостовиком 1/2 дюйма.
Ключ 10 мм
Зніміть інсталяційний кронштейн паливного насоса.
Ключ 30 мм
Зніміть заглушку з отвори для доступу на кришці шестерень.
Зніміть гайку і шайбу з валу паливного насоса.
Зйомник
З допомогою знімача ослабте посадку ведучою погоди на валу паливного насоса.
Ключ 15 мм
Зніміть чотири установчі гайки. Зніміть паливний насос.
-
-
Паливний насос високого тиску (рядний) двигунів Камминз Камаз - Установка
Шестерня 3824591 для провертання колінчастого вала
Поршень першого циліндра повинен бути в положенні верхньої мертвої точки (TDC).
Шестерня для провертання колінчастого вала входить в картер маховика і вступає в зачеплення із зубчастим вінцем маховика. Після цього можна провертати колінчастий вал вручну за допомогою храпового або шарнірного ключа з квадратним хвостовиком 1/2 дюйма.
-
ТНВД - установка кута випередження впорскування палива
Паливний насос високого тиску має фіксатор, розташований в корпусі регулятора частоти обертання, який призначений для фіксування вала насоса відповідно до положення поршня в першому циліндрі у верхній мертвій точці (TDC).
Ключ 24 мм
Виверніть колпачковую гайку.
Вийміть фіксатор встановлення моменту впорскування палива.
Якщо зуб встановлення моменту впорскування палива не збігається з отвором фіксатора, то потрібно обертати вал ПНВТ до тих пір, поки зуб не встановиться напроти отвору.
Поверніть фіксатор таким чином, щоб його пазом можна було потрапити на зуб встановлення моменту впорскування палива.
Встановіть фіксатор на місце і закрийте отвір колпачковой гайкою.
ПРИМІТКА: Якщо на ущільнювальному кільці фланця насоса є кольорова смужка, то його не можна використовувати повторно. Замініть таке кільце новим. Більш того, ущільнювальне кільце нового типу не можна змащувати маслом, а замість цього змащується поверхню прилягання на кожусі шестерень.
Змастіть інсталяційний фланець ТНВД чистим моторним маслом.
Увага ! Перед установкою вала в провідну шестерню забезпечте, щоб внутрішній діаметр провідної шестерні ТНВД і зовнішній діаметр валу були чистими і сухими.
ПРИМІТКА: На вал приводу ПНВТ Р7100 передбачена можливість установки сегментної шпонки, хоча це і не потрібно. Не потрібно також поєднання міток встановлення моменту впорскування палива на ведучої шестерні насоса Р7100.
Введіть вал насоса в отвір провідної шестерні і запровадити фланець насоса на настановні шпильки.
Підштовхніть насос далі, щоб інсталяційний фланець і ущільнювальне кільце увійшли в отвір картера шестерень.
Ключ 15 мм
Затягніть установчі гайки.
Крутний момент затягування: 43 Н • м [32 ft-lb]
Ключ 30 мм (насос Р7100)
Встановіть контргайку з шайбою.
Крутний момент затягування: від 10 до 15 Н*м [7 to 11 ft-lb]
ПРИМІТКА: Не перевищуйте рекомендовану величину крутного моменту, оскільки для даної контргайки це не остання затяжка.
Виведіть із зачеплення з маховиком палець фіксації верхньої мертвої точки в першому циліндрі.
Ключ 24 мм
Зніміть заглушку фіксатора. Розгорніть фіксатор на 180 градусів і встановіть його знову, закрийте кришкою з ущільнювальною шайбою.
Крутний момент затягування: 15 Н • м [11 ft-lb]
Ключі 22 мм або 27 мм
Затягніть гайку кріплення шестерні ТНВД.
Крутні моменти затягування:
насос Р7100 165 Н.м [122 ft-lb]
насос MW 105 Н.м [77 ft-lb]
насос А 93 Н • м [68 ft-lb]
насос ЕР9 123 Н • м [92 ft-lb]
Від руки встановіть кришку отвори для доступу до шестірні ТНВД.
Ключ 10 мм
Зусиллям руки затягніть болти інсталяційного кронштейна ТНВД.
Для того, щоб забезпечити рівну установку затягніть опорні установчі болти.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
10 мм шестигранний ключ
Увага ! При установці на двигун нового або відремонтованого ТНВД, необхідно попередньо до пуску двигуна залити в картер насоса чисте моторне масло в зазначеному нижче кількості. В іншому випадку можуть бути пошкоджені тягарці регулятора.
Для заливки масла зніміть заглушку отвори для доступу.
Місткість картера регулятора
Регулятор | RQVK | 750 мл | [0.71 Qt] |
RQV | 750 мл | [0.79 Qt] | |
RSV | 450 мл | [0.48 Qt] | |
RSV-H | 500 мл | [0.53 Qt] |
Встановіть кришку на місце.
Крутний момент затягування: 28 Н • м [21 ft-lb]
-
Паливний насос високого тиску (ТНВД) двигунів Камминз Камаз - Регулювання частоти обертання холостого ходу
Регулятор RQVK
Ключ 10 мм, викрутка, тахометр
На автомобільних ТНВД частота обертання холостого ходу регулюється стопорним гвинтом.
Спочатку слід послабити контргайку, потім обертати гвинт проти годинникової стрілки для збільшення частоти обертання; за годинниковою стрілкою для зменшення частоти обертання холостого ходу, домігшись таким чином величини, зазначеної на табличці двигуна, при нормальних навантаженнях холостого ходу (тобто коробка передач, гідравліка, кондиціонер повітря ). Затягніть стопорний гвинт.
РЕМОНТ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РОЗПОДІЛЬНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РЯДНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА ПОВІТРЯМ CUMMINS
РЕМОНТ МАСТИЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДВИГУНА CUMMINS
РЕМОНТ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ ДВИГУНІВ КАММИНЗ
ДАНІ ДЛЯ КОНТРОЛЮ І РЕГУЛЮВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
СХЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ ДВИГУНА CUMMINS
ВІДШУКАННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ ДВИГУНІВ CUMMINS І СПОСОБИ ЇХ УСУНЕННЯ
ЗОВНІШНІ КОМПЛЕКТУЮЧІ ВУЗЛИ І ДЕТАЛІ ДВИГУНА CUMMINS
МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПАСПОРТНИХ ТАБЛИЧОК ДОПОМІЖНОГО ОБЛАДНАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
РОЗШИФРОВКА МАРКУВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНД І ДВИГУНІВ CUMMINS
ЩЕ БІЛЬШЕ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПО ДВИГУНІВ CUMMINS
ВИБРАТИ ДВИГУН CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛЕЙ ДВИГУНА CUMMINS
- ГУМОВІ ГУСЕНИЦІ - НАЙКРАЩА ЯКІСТЬ ПО НАЙКРАЩІЙ ЦІНІОднією з найбільших груп запчастин в нашому асортименті є гумові гусениці, які підходять для екскаваторів і міні-екскаваторів JCB, CAT, Case, New Holland, Komatsu, Volvo та інших будівельних машин, представлених на ринку.Повна версія статті
- Яким буде колісний навантажувач майбутнього?Огляд нових можливостей продуктивности колісної вантажної спецтехніки, над якими виробники працюють вже тепер.Повна версія статті