Ремонт системи живлення двигуна повітрям Cummins
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА ПОВІТРЯМ CUMMINS
РЕМОНТ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РОЗПОДІЛЬНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РЯДНИЙ НАСОС
РЕМОНТ МАСТИЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДВИГУНА CUMMINS
РЕМОНТ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ ДВИГУНІВ КАММИНЗ
ДАНІ ДЛЯ КОНТРОЛЮ І РЕГУЛЮВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
ВІДШУКАННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ ДВИГУНІВ CUMMINS І СПОСОБИ ЇХ УСУНЕННЯ
-
Карта ремонту системи живлення повітрям двигунів Cummins Камаз
Замінна деталь або складальна одиниця | Інструмент | Підготовчі операції * |
З'єднувальний патрубок | Торцева головка 8 мм, викрутка, ключ динамометричний | |
Кришка і прокладка впускного колектора | Торцева головка 10 мм | Зняти паливопроводи високого тиску, від'єднати пристрій полегшення пуску двигуна, якщо воно застосовується, і з'єднувальний патрубок. |
Охолоджувач наддувочного повітря і прокладка | Торцева головка 8 мм, 10 мм | Від'єднати пристрій полегшення пуску двигуна, зняти з'єднувальний патрубок і злити охолоджуючу рідину. |
Турбокомпресор і/або прокладка | Ключі 10 мм, 15 мм, 16 мм, 7/16 дюйма | Від'єднати впускний і випускний повітропроводи і зняти з'єднувальний патрубок. |
Випускний колектор та/або прокладка | Торцева головка 15 мм | Від'єднати впускний і випускний повітропроводи, зняти з'єднувальний патрубок і турбокомпресор. |
*Для забезпечення доступу до деяких вузлів двигуна може знадобитися зняття деяких деталей шасі. У цьому разі необхідно дотримуватися заходів обережності та виконувати всі операції, передбачені виробником транспортного засобу.
Ремонт системи живлення повітрям двигунів Cummins Камаз
-
З'єднувальний повітряний патрубок двигунів Камминз Камаз - Заміна
Ключ 8 мм або викрутка
Послабте хомути та розташуйте шланг такому чином, щоб можна було зняти з'єднувальний повітряний патрубок.
Ключ 8 мм або викрутка
Для установки з'єднувального повітряного патрубка використовуйте новий шланг і хомути, якщо необхідно. Крутний момент затягування: 8 Н • м [6ft-lb]
-
Кришка впускного колектора і прокладка двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Зніміть паливопроводи високого тиску.
• Від'єднайте пристрій полегшення пуску двигуна, якщо воно є.
• Зніміть з'єднувальний повітряний патрубок (промислові двигуни).
Ключ 10 мм
Зніміть кришку колектора і прокладку.
ПРИМІТКА: щоб уникнути попадання чужорідних частинок в камеру згоряння закрийте отвір впуску повітря.
Очистіть привалочную поверхню.
ПРИМІТКА: Не допускайте попадання прокладного і іншого матеріалу в отвір впуску повітря.
ПРИМІТКА: Показані на малюнку отвори - наскрізні, тому їх необхідно герметизувати, для чого нанесіть на болти деяку кількість герметика на основі рідкого тефлону.
Ключ 10 мм
Встановіть кришку і нову прокладку. Крутний момент затягування: 24 Н • м [18ft-lb]
Встановіть впускний повітропровід і під'єднайте пристрій полегшення пуску двигуна, якщо воно є.
Встановіть і прокачайте паливопроводи високого тиску.
-
Водяний охолоджувач наддувочного повітря і прокладка двигунів Камминз Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Від'єднайте пристрій полегшення пуску двигуна, якщо воно є.
• Зніміть з'єднувальний повітряний патрубок.
• Зніміть паливопроводи високого тиску.
• Злийте 2 літри [2.1 U. S. Quarts] охолоджуючої рідини.
Ключ 8 мм
Зніміть трубопроводи подачі (1) і відведення (2) охолоджуючої рідини.
Зніміть паливопроводи високого тиску.
Ключ 10 мм
Зніміть корпус охолоджувача і прокладку.
Щоб уникнути потрапляння сторонніх часток в отвір впуску повітря заглушіть отвір чистим дрантям.
Очистіть привалочную поверхню.
ПРИМІТКА: Не допускайте попадання прокладного і іншого матеріалу в отвір впуску повітря.
ПРИМІТКА: Показані на малюнку отвори - наскрізні, тому їх необхідно герметизувати, для чого нанесіть на болти деяку кількість герметика на основі рідкого тефлону.
Встановіть корпус охолоджувача з новою прокладкою.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18ft-lb]
Ключ 8 мм
Встановіть трубопроводи подачі (1) і відведення (2) охолоджуючої рідини. Встановіть з'єднувальний патрубок (3).
Встановіть і прокачайте паливопроводи високого тиску.
Крутний момент затягування: 8 Н • м [6ft-lb]
Увага ! Щоб уникнути утворення повітряних пробок систему слід заповнювати повільно. Перевірте, щоб були відкриті вентиляційні крани, через які повинен виходити повітря.
Заповніть систему охолодження сумішшю 50% води і 50% концентрату этиленгликолиевого антифризу.
-
Повітряний охолоджувач наддувочного повітря двигунів Камминз Камаз - Перевірка герметичності
ПРИМІТКА: За довговічність і надійність роботи повітряного охолоджувача наддувочного повітря відповідають виробники транспортних засобів, виробники комплектуючих, тим не менш, на станціях технічного обслуговування, уповноважених фірмою "Камминз" можна перевірити наступне:
-
Тиск повітря у впускному колекторі двигунів Cummins Камаз - Перевірка
Встановіть манометр, номер за каталогом ST-1273, на випускному патрубку турбокомпресора.
Виберіть інший манометр, номер за каталогом ST-1273, на впускному колекторі.
Пустіть двигун, доведіть частоту обертання колінчастого валу до номінального значення під навантаженням. Запишіть покази двох приладів
Якщо різниця тисків перевищує 21 кПа [3 psi], то перевірте, чи не засмітився чи повітряний охолоджувач наддувочного повітря. При необхідності прочистіть його або замініть.
-
Температура повітря у впускному колекторі двигунів Камминз Камаз - Перевірка
Встановіть прилад для вимірювання температури повітря на впускному колекторі
Щоб уникнути помилкових показань приладу при перевірці заблокуйте привід вентилятора в режимі включення "ON". Для цього встановіть перемичку на термодатчику або забезпечте подачу повітря з приміщення на вентилятор. За інформацією про блокування вентилятора звертайтеся до виробника приводу вентилятора.
ПРИМІТКА: На деяких вантажних автомобілях є ручний вимикач з блокуванням вентилятора.
Пустіть двигун і дайте йому попрацювати з номінальною частотою обертання колінчастого вала під навантаженням.
Запишіть показання приладу про температуру повітря у впускному колекторі.
Заміряйте температуру навколишнього повітря на відстані не менше двох метрів від транспортного засобу
Максимальна різниця температур не повинна перевищувати 25° С [45° F].
Якщо різниця температур перевищує 25° С [45° F], перевірте повітряний охолоджувач наддувочного повітря на наявність бруду на його ребрах, при необхідності очистіть їх, а якщо це не вирішує проблему, перевірте не засмітився чи охолоджувач зсередини.
3824556
Для того, щоб перевірити повітряний охолоджувач на наявність тріщин в трубках або сполучної пластині, від'єднайте від охолоджувача шланги для підведення і відведення повітря.
Зніміть повітряний охолоджувач.
За допомогою пристосування 3824556 встановіть кришку на випускний отвір охолоджувача. Манометр і трубу подачі повітря з майстерні приєднайте до впускного отвору охолоджувача.
Забезпечте подачу повітря в охолоджувач під тиском 276 кПа [40 psi]. Якщо протягом 15 секунд падіння тиску складе не більше 35 кПа, то охолоджувач справний.
Якщо падіння тиску протягом 15 секунд перевищує 35 кПа [5psi], повітряний охолоджувач необхідно відремонтувати або замінити. У разі необхідності ремонту див. інструкцію виробника повітряного охолоджувача.
ПРИМІТКА: Для визначення місця витоку повітря в охолоджувачі можна використовувати бачок випробування на герметичність.
-
Турбокомпресор двигунів Cummins Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Зніміть з'єднувальний повітряний патрубок.
• Від'єднайте впускний і випускний трубопроводи.
Ключ 10 мм
Зніміть болти зі зливного маслопроводу.
Ключ 16 мм
Зніміть підвідний маслопровід.
Якщо турбокомпресор має перепускний заслінку, від'єднайте трубопровід магістралі, керуючої заслінкою, від камери.
Ключ 15 мм, 11 мм
Зніміть гайки з випускного колектора, турбокомпресор і прокладку.
Закрийте отвір випускного колектора чистою ганчіркою, щоб уникнути попадання всередину сторонніх предметів.
Очистіть привалочную поверхню. Огляньте привалочную поверхню і настановні шпильки на відсутність пошкоджень.
ПРИМІТКА: Якщо не передбачається негайна заміна турбокомпресора, заглушіть отвір для уникнення попадання сторонніх предметів в колектор.
Встановіть нову прокладку і нанесіть на шпильки протизадирну мастило.
Ключ 15 мм
Встановіть турбокомпресор і нову прокладку. Крутний момент затягування: 43 Н • м [32 ft-lb]
Ключ 13 мм
Якщо потрібно, то відігніть замкові пластини і ослабте болти кріплення корпусу турбіни, потім поверніть корпус підшипника так, щоб можна було встановити зливний маслопровід турбокомпресора.
Ключ 13 мм
До зливного трубопроводу під'єднайте шланг, сильно не затягуючи його хомутом. Потім встановіть зливний трубопровід з прокладкою на турбокомпресор.
Крутний момент затягування: 24 Н • м [18 ft-lb]
Викрутка
Поверніть зливний шланг турбокомпресора так, щоб приєднати зливні трубопроводи; затягніть хомути.
Ключ 13 мм, зубило, молоток
Затягніть болти кріплення корпусу турбіни, якщо вони були ослаблені. Для фіксації положення загніть замкові пластини.
Крутний момент затягування: 20 Н • м [15 ft-lb]
Ключ 10 мм
Якщо необхідно, ослабте кріплення корпусу компресора і поверніть його так, щоб поєднати з з'єднувальним повітряним патрубком.
Крутний момент затягування: 8,5 Н • м [75 in-lb]
Ключ 11 мм, пластиковий молоток
Затягніть стрічковий хомут з моментом 8,5 Н м [75 in-lb], для кращої посадки постукайте по ньому пластиковим молотком і знову затягніть з моментом 8,5 Н м [75 in-lb].
Увага ! Щоб уникнути поломки підшипника необхідно попередньо змастити нові турбокомпресори перед пуском двигуна.
Залийте в отвір для підвідного маслопроводу 50-60 куб см [2 to 3 ounces] чистого моторного масла і прокрутити колесо турбіни, щоб масло потрапило в корпус підшипника.
Встановіть випускний патрубок.
Два настановних болта затягуйте тільки після затяжки стрічкового хомута.
Крутний момент затягування: стрічкового хомута
- 8 Н • м [ 6 ft-lb] болтів
- 43 Н • м [32 ft-lb]
Ключ 16 мм
Встановіть підвідний маслопровід.
Крутний момент затягування: 35 Н • м [26 ft-lb]
Увага ! При установці підвідного маслопроводу передбачте, щоб маслопровід не перебував у безпосередньому контакті з корпусом турбіни, в іншому випадку маслопровід загориться під час роботи двигуна.
Якщо турбокомпресор має перепускний заслінку, з'єднайте трубопровід магістралі, керуючої заслінкою, з камерою.
Встановіть з'єднувальний повітряний патрубок, впускний і випускний повітропроводи.
Пустіть двигун і перевірте герметичність з'єднань.
-
Випускний колектор і прокладки двигунів Камминз Камаз - Заміна
Підготовчі операції:
• Зніміть з'єднувальний повітряний патрубок.
• Від'єднайте впускний і випускний повітропроводи.
• Зніміть турбокомпресор, якщо їм оснащений двигун.
Ключ 15 мм
Зніміть випускний колектор і прокладки.
Очистіть привалочные поверхні.
Ключ 15 мм
Встановіть випускний колектор і нові прокладки.
Крутний момент затягування: 43 Н • м [32 ft-lb]
При затягуванні болтів дотримуйтесь послідовності, вказаній на малюнку. Потім затягніть болти ще раз в тій же послідовності і з тим же крутним моментом.
Встановіть всі раніше зняті деталі. Пустіть двигун і перевірте герметичність з'єднань.
РЕМОНТ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РОЗПОДІЛЬНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ДВИГУНА CUMMINS КАМАЗ - РЯДНИЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА ПОВІТРЯМ CUMMINS
РЕМОНТ МАСТИЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДВИГУНА CUMMINS
РЕМОНТ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ ДВИГУНІВ КАММИНЗ
ДАНІ ДЛЯ КОНТРОЛЮ І РЕГУЛЮВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
СХЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ ДВИГУНА CUMMINS
ВІДШУКАННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ ДВИГУНІВ CUMMINS І СПОСОБИ ЇХ УСУНЕННЯ
ЗОВНІШНІ КОМПЛЕКТУЮЧІ ВУЗЛИ І ДЕТАЛІ ДВИГУНА CUMMINS
МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПАСПОРТНИХ ТАБЛИЧОК ДОПОМІЖНОГО ОБЛАДНАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
РОЗШИФРОВКА МАРКУВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНД І ДВИГУНІВ CUMMINS
ЩЕ БІЛЬШЕ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПО ДВИГУНІВ CUMMINS
ВИБРАТИ ДВИГУН CUMMINS
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛЕЙ ДВИГУНА CUMMINS
- ГУМОВІ ГУСЕНИЦІ - НАЙКРАЩА ЯКІСТЬ ПО НАЙКРАЩІЙ ЦІНІОднією з найбільших груп запчастин в нашому асортименті є гумові гусениці, які підходять для екскаваторів і міні-екскаваторів JCB, CAT, Case, New Holland, Komatsu, Volvo та інших будівельних машин, представлених на ринку.Повна версія статті
- Яким буде колісний навантажувач майбутнього?Огляд нових можливостей продуктивности колісної вантажної спецтехніки, над якими виробники працюють вже тепер.Повна версія статті