Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
89 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
Оригінальні запчастини для спецтехніки, нові та вживані
Кошик

Дані для контролю і регулювання двигунів Cummins

Дані для контролю і регулювання двигунів Cummins

У даній статті ми розглянемо наступні теми:

Коротка технічна характеристика двигунів Cummins (крім автомобільних двигунів)

МАСТИЛЬНА СИСТЕМА кПа [psi] 4В3.9 4ВТ3.9 4ВТА3.9* 6В5.9 6ВТ5.9 6ВТА5.9*
Мінімально допустимий тиск масла на режимі холостого ходу 69{10] 69(10] 69(10] 69(10] 69(10] 09(10}
Мінімально допустимий тиск масла при номінальній частоті обертання 207 [30] 207 [30] 207(30] 207(30] 207 [30] 207(30]
Тиск відкриття клапана мастильної системи 449 [65] 449 [65] 449 [65] 449(65] 449(65] 449(65]
Перепад тисків для відкриття перепускного клапана 138 [20] 138 [20] 138 [20) 138(20] 138(20] 138(20]
Місткість масляного піддону кратера - л [QT]            
Тільки стандартного піддону 9,5 [10] 9,5(10] 9,5 [10] 14,2(15] 14,2(15] 14,2(15]
Всієї системи (піддон, фільтр, магістралі) 10,9 [11.5] 11 [11.6] 11 [11.6] 16,3 [17.2] 16,4(17.3] 16,4 [17.3]
Обсяг квартах [QT] від мітки "L" до позначки "Н" на покажчику рівня [1] [1] [1] [2] [2] [2]
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ Л [QT]
Місткість (тільки двигун) 7,0 [7.4] 7,0 [7.4] 7,9 [8.4] 9,0 [9.5] 9,0 [9.5] 9,9 [10.5]
Температурний діапазон роботи клапанів термостатів ° С [° C] 83-95 [181-203] 83-95 [181-203] 83-95 [181-203] 83-95 [181-203] 83-95 [181-203] 83-95 [181-203]
Тиск у системі охолодження, поддержиаемое кришкою наливної горловини кПа [psi]            
104° С [220° F] 103 [15] 103 [15] 103 [15] 103(15] 103(15] 103(15]
99 ° С {210 ° F] 48 [7] 48(7] 48(7] 48 [7] 48(7] 48 [7]

* З водяним проміжним охолодженням наддувочного повітря

  • Системи живлення повітрям, випуску відпрацьованих газів і живлення паливом двигунів Cummins Камаз

Системи живлення повітрям, випуску відпрацьованих газів і живлення паливом двигунів Cummins Камаз

  • Електроустаткування двигунів Камаз Камминз

Електроустаткування двигунів Камаз Камминз

Примітки:

• Стандартне легке вспомагатепьное обладнання включає: генератор змінного струму, невеликий насос рульового керування при наявності механічного зчеплення.

** Стандартне важке вспомагатепьное обладнання включає: гідронасос при наявності гідротрансформатора

CCA - Cold Cranking Amperes - струм холодної прокрутки

 

  • Батарея акумуляторна (питома щільність електроліту)

Питома щільність електроліту при 27 ° С [80 0 F] Ступінь зарядженості акумуляторної батареї
1.260 - 1.280 100%
1.230 - 1.250 75%
1.200 -1.220 50%
1.170-1.190 25%
1.110-1.130 Батарея розряджена

 

  • Коротка технічна характеристика двигунів Cummins Камаз (автомобільні двигуни)

МАСТИЛЬНА СИСТЕМА кПа [psi] ВЗ.9-110 В3.9-130 В5.9-160 В5.9-175 В5.9-190 В5.9-210 В5.9-230
Діаметр циліндра - мм [in.] 102 [4.02] 102 [4.02] 102 [4 02] 102(4 02] 102(4.02] 102 [4 02] 102(4 02]
Хід поршня - мм [in ]........ 120 [4.72] 120 [4.72] 120 [4.72] 120 [4.72] 120(4.72] 120 [4.72] 120(4.72]
Робочий об'єм - л [in.3]..... 3,9 [239] 3,9 [329] 5,9 [359] 5,9 [359] 5,9 [359] 5,9 [359] 5,9 [359]
Вага двигуна (сухого) без маховика і електрообладнання              
- кг [lbs ].............................. 308 [680] 308 [680] 428 [942] 428 [942] 428 [942] 428 [942] 428 [942]
Порядок роботи циліндрів .......................... 1-3-4-2 1-3-4-2 1-5-3 6-2-4 1-5-3 6-2-4 1-5-3 6-2-4 1-5-3 6-2-4 1-5-3 6-4-2
Теплові зазори в механізмі газорозподілу - мм [in ] 0,25 0,25 0,25 0,25 0,25 0,25 0,25
- впускних клапанів [0.010] [0.010] [0 010] [0010] [0.010] [0.010] [0.010]
- випускних клапанів 0,51 0,51 0,51 0,51 0,51 0,51 0,51
  [0.020] [0.020] [0020] [0.020] [0.020] [0.020] [0.020]
Ступінь стиснення ................. 17,6:1 17,6:1 17,5:1 17,5:1 17,1:1 17,1:1 17,1:1
Напрямок обертання колінчастого вала ( вид на двигун спереду) за годинниковою стрілкою
Система живлення двигуна повітрям:              
- з природним воэдухоза бором              
- з турбонаддувом X X X X X X X
- з водяним проміжним охолодженням............              
- з повітряним проміжним охолодженням................. X X X X X X X

 

  • Коротка технічна характеристика двигунів Камминз Камаз (автомобільні двигуни)

Мастильна система кПа [psi] ВЗ.9-110 В3.9-130 В5.9-160 В5.9-175 В5.9-190 В5.9-210 В5.9-230
мінімально допустимий тиск масла на режимі холостого ходу 69 [10] 69(10] 69(10] 69(10] 69(10] 69(10] 69(10]
Мінімально допустимий тиск масла при номінальній частоті обертання 207 [30] 207 [30] 207 [30] 207(30] 207 [30] 207 [30] 207 [30]
Тиск відкриття клапана мастильної системи 449 [65] 449 [65] 449 [65] 449 [65] 449(65] 449 [65] 449(65]
Перепад тисків для відкриття перепускного клапана 172 [25] 172 [25] 172 [25) 172 [25] 172 [25] 172 [25] 172 [25]
Місткість масляного піддону - л [QT]              
- Тільки стандартного піддону 9,5 [10] 9,5(10] 14,2(15] 14,2 [15] 14,2(15] 14,2 [15] 14,2 [15]
- Всієї системи 16,4 16,4 16,4 16,4 16,4    
  11 [11.6] 11 [11.6] [17.3] [17.3] [17.3] [17.3] [17.3]
Обсяг квартах [QT] від мітки "L" до позначки "Н"              
на покажчику рівня [1] [1] [2] [2] [2] [2] [2]
Система охолодження - л [QT]              
Місткість (тільки двигун) 7,0 (7,4) 7,0 (7,4) 9,0 (9,5) 9,0 (9,5) 9,0 (9,5) 9,0 (9,5) 9,0 (9,5)
Температурний діапазон роботи клапанів термостатів:              
........... ° З............................. 83-95 83-95 83-95 83-95 83-95 83-95 83-95
........... 0 F ............................. [181-203] [181-203] [181-203] [181-203] [181-203] [181-203] [181-203]
Тиск у системі охолодження, поддержиаемое кришкою наливної горловини кПа [psi]              
104° С [220° F] ................. 103 [15] 103 [15] 103 [15] 103(15] 103(15] 103(15] 103 [15]
99 "З {210 °F].................... 48 [7] 48 [7] 48 [7] 48 [7] 48(7] 48(7] 48(7]

 

  • Коротка технічна характеристика двигунів Cummins Камаз (автомобільні двигуни)

СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПОВІТРЯМ, ВИПУСКУ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗІВ І ЖИВЛЕННЯ ПАЛИВОМ ВЗ.9-110 В3.9-130 В5.9-160 В5.9-175 В5.9-190 В5.9-210 В5.9-230
Максимально допустиме розрідження у впускному тракті через забруднення фільтроелемента очисника повітря при номінальній частоті обертання колінчастого вала двигуна під навантаженням - мм Н20 [in Н20] ............................ 636 [25] 635 [25] 635 [25] 635(25] 635 [25] 635 [25] 635(25]
Максимально допустиме протитиск у випускному тракті при номінальній частоті обертання колінчастого вала двигуна під навантаженням - мм рт.ст. [in.HG]............................... 152,4 [6]* 152,4(6]* 152,4 [6]* 152,4(6]* 152,4(6]* 152,4 [6]* 152,4(6]*
Максимально допустиме розрідження на лінії всмоктування палива з бака до топпивоподкачи-вающего насоса 100 [4] 100 [4] 100 [4] 100(4] 100(4] 100 [4] 100(4]
 
- мм рт.ст [in.HG]...............................
Максимально допустимий опір в магістралі зливу палива 518[20.4] 518 [20 4] 518(20.4] 518 [20.4] 518(20 4] 518 [20.4] 518(20.4]
 
- мм рт.ст. [in.HG]...............................
Максимальний перепад тиску на паливних фільтрах - кПа [psi]............................................     34 [5] 34(5] 34 [5] 34 [5] 34(5]

* з каталізатором

 

  • Коротка технічна характеристика двигунів Камминз Камаз (автомобільні двигуни)

ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ ВЗ.9-110 В3.9-130 BS.9-160 В5.6-175 В5.9-190 В5.9-210 В5.9-230
Мінімальна рекомендована ємність акумуляторної батареї - з легким різним допоміжним обладнанням *  
- Стартер 12 в................................ 625ССА 625ССА 800ССА 800ССА 800ССА 800ССА 800ССА
• Стартер 24 в................................ 400ССА 400ССА 400ССА 400ССА 400ССА 400ССА 400ССА
- з важким різним допоміжним обладнанням **  
- Стартер 12 в................................ 800ССА   800ССА 950ССА 950ССА 950ССА 950ССА
950ССА              
- Стартер 24 в............................... 400ССА 400ССА 475ССА 475ССА 475ССА 475ССА 475ССА
Максимально допустимий опір ланцюга стартера, ом  
- Стартер 12 в................................ 0,0012
• Стартер 24 в................................ 0,002

Примітки:

* Стандартне легке допоміжне обладнання включає: генератор змінного струму, невеликий насос рульового керування при наявності механічного зчеплення.

** Стандартне важке допоміжне обладнання включає: гідронасос при наявності гідротрансформатора.

CCA - Cold Cranking Amperes - струм холодної прокрутки

 

  • Рекомендації і технічні вимоги до палива двигунів Cummins Камаз

Осторожно! Не змішуйте дизельне паливо з бензином або спиртом. Така суміш вибухонебезпечна.

Увага! У зв'язку з високою точністю системи вприскування дизельного палива виключно важливе значення має чистота палива і відсутність у ньому механічних домішок і води, які можуть викликати серйозні пошкодження ТНВД і розпилювачів форсунок.

Увага! Не МОЖНА застосовувати дизельне паливо, змішане з моторним маслом в двигунах, обладнаних каталітичним перетворювачем (включаючи всі моделі виробництва 1994 року і далі), в іншому випадку можуть бути порушені офіційно затверджені правила по контролю за вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах.

Виробник двигунів "Камминз" рекомендує використовувати дизельне паливо ASTM №2D (стандарт Американського суспільства по використанню матеріалів) з мінімальним цетановим числом 40. Дизельне паливо №2 забезпечує досягнення оптимальних робочих характеристик і високої економічності двигуна в різних умовах експлуатації. Ті види палива, у яких цетанове число вище 40, можуть застосовуватися при експлуатації двигунів у високих широтах і в умовах вкрай низьких температур навколишнього повітря для запобігання перебоїв в запаленні і зниження димності відпрацьованих газів. При експлуатації двигуна при температурі повітря нижче 0 ° С [32 ° F] рекомендується використовувати суміш дизельних палив №1D і №2D, яка відома як №20-"зимовий".

ПРИМІТКА: Допускається застосування дизельного палива №1D, але при цьому знижується економічність. Виробник рекомендує застосовувати паливо з низьким вмістом сірки, температура помутніння якого не менш ніж на 10 градусів нижче найнижчої температури палива, можливою в даних умовах експлуатації. Температура помутніння - це температура, при якій в дизельному паливі починають утворюватися кристали парафіну. Для забезпечення достатньою мірою змащування деталей паливної апаратури в'язкість дизельного палива повинна бути не нижче 1,3 сантистокса при 40 ° С [104 ° F].

Більш докладний опис властивостей різних марок палива наведена в інструкції "Паливо для двигунів Камминз", бюлетень № 3379001.

Представляємо перелік альтернативних марок палива для среднемощных двигунів.

  • Застосування альтернативних марок палива при збереженні ресурсу ТНВД

Марка палива Bosch A VE P7100 Nippondenso EP-9 Stanadyne DB-4 Lucas CAV DPA DPS
NO. 1-D Diesel OK OK OK OK OK OK OK
NO. 2 Fuel Oil OK OK OK OK OK OK OK
NO. 1-K Kerosene OK OK * OK * * *
NO. 2-K Kerosene OK OK * OK * * *
Jet-A OK OK * OK * * *
Jet A-1 OK OK * OK * * *
JP-5 OK OK * OK * * *
JP-8 OK OK * OK * * *
Jet-B Неприйнятно Неприйнятно Неприйнятно Неприйнятно
JP-4 Неприйнятно Неприйнятно Неприйнятно Неприйнятно
Cite Неприемелемо Неприйнятно Неприйнятно Неприйнятно

* ПРИЙНЯТНО ТІЛЬКИ в суміші з 5% моторного масла для підвищення маслянистості до прийнятного рівня..

Увага! Не МОЖНА застосовувати дизельне паливо, змішане з моторним маслом в двигунах, обладнаних каталітичним перетворювачем (включаючи всі моделі виробництва 1994 року і далі), в іншому випадку можуть бути порушені офіційно затверджені правила по контролю за вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах.

ПРИМІТКА: Будь регулювання ТНВД з метою поліпшення характеристик при роботі на альтернативному паливі позбавляє власника двигуна права на гарантійне обслуговування.

ПРИМІТКА: Знос елементів ТНВД, викликаний недостатньою змащувальну способостью застосовуваного палива, не охоплюється гарантійними обязательставми фірми "Каммиз".
 

Рекомендації і технічні вимоги до моторного мастила двигунів Cummins Камаз

  • Експлуатаційні якості моторного масла двигунів Cummins Камаз

Застосування якісних моторних масел в поєднанні з дотриманням рекомендованої періодичності зміни масла і масляних фільтрів - визначальний фактор у підтриманні необхідних експлуатаційних якостей двигуна і його довговічності.

Камминз Енджін Кампані, Інк. рекомендує для застосування в двигуні высококачетсвенные масла з в'язкістю по SAE 15W-40 (такі як "Камминз Преміум Блю"), які по класифікації API (американський інститут нафти) мають індекс якості CE/SG.

ПРИМІТКА: Менш якісні масла з індексом якості CC/CD або CD/SF допускаються до застосування в тих регіонах, де якісне масло СЕ поки недоступна, але при цьому періодичність зміни масла повинна бути скорочена у два рази порівняно з рекомендованою на Стор. V-14. Масова частка сульфатної зольності не повинна перевищувати 1, 85%.

В'язкість моторного масла для двигунів Камаз Камминз

Застосування всесезонних масел економічно вигідно, оскільки дозволяє експлуатувати двигун в широкому температурному діапазоні.

Моторне масло з в'язкістю SAE 15W-40 рекомендується для більшості кліматичних умов, однак для експлуатації в місцевостях з суворими зимовими умовами слід підбирати олії з відповідною в'язкістю по діаграмі на сторінці V-13.

ПРИМІТКА: Застосування низковязкостных олій, таких як 10W-30, допускається в місцевостях з суворою зимою при постійній температурі навколишнього середовища нижче -5 ° С [23 ° F] з метою полегшення пуску двигуна і забезпечення достатньої плинності моторного масла. Проте постійне застосування низковязкостных олій може скоротити ресурс двигуна внаслідок підвищеного зносу деталей.

ПРИМІТКА: Застосування низковязкостных олій, таких як 10W-30, допускається в місцевостях з суворою зимою при постійній температурі навколишнього середовища нижче -5 ° С [23 ° F] з метою полегшення пуску двигуна і забезпечення достатньої плинності моторного масла. Проте постійне застосування низковязкостных олій може скоротити ресурс двигуна внаслідок підвищеного зносу деталей.

 

  • Масла для обкатки нових двигунів Cummins Камаз

Не слід застосовувати спеціальні масла для обкатки нових або відремонтованих двигунів "Камминз". В період обкатки двигуна рекомендується застосовувати такий же тип масла, що використовується в звичайних умовах експлуатації.
 

  • Періодичність зміни масла двигунів Камаз Камминз

Надаємо рекомендації по періодичності зміни масла в залежності від конкретних умов експлуатації.

Періодичність зміни масла двигунів Камминз Камаз Надаємо рекомендації щодо періодичності зміни масла в залежності від конкретних умов експлуатації.


* Залежно or того, що настане першим. Якщо Ваш транспортний засіб напрацьовує багато могочасов при малій кількості кілометрів пробігу, то періодичність зміни масла вимірюється годинами.

 

  • Арктичні умови експлуатації двигунів Cummins Камаз

Якщо двигун постійно працює в умовах з температурою навколишнього середовища нижче -230 З [-100 F] без обігрівається стоянки або теплого гаража, то рекомендується в мастильної системі застосовувати синтетичні моторні масла CE/SG класу якості з достатнім діапазоном в'язкості для роботи при низьких температурах, наприклад 5W-30.

Слідкуйте за тим, щоб застосовується в двигуні масло відповідало за своєю якістю характеристиками, які постачальник вказує в серификате якості на ярлику.

Увага ! Застосування моторних масел на синтетичній основі не дозволяє збільшувати періодичність зміни в картері двигуна порівняно з наведеною на сторінці V-14. Збільшення рекомендованої періодичності може скоротити ресурс двигуна із-за корозії деталей, нагарообразований і зносу.

Додаткову інформацію про наявність мастил на ринках світу можна знайти в інформаційному виданні "Довідник по моторних олив для двигунів великовантажних автомобілів і двигунів промислового призначення"(Е. М. А. Libricating Oils Data Book for Heavy Duty Automotive and Industrial Engines). Довідник можна замовити в Асоціації виробників двигунів, One Illinois Center, 111 East Wacker Drive, Chicago, IL U. S. A. 60601, телефон № (312) 644-6610.

 

  • Рекомендації і технічні вимоги до охолоджуючої рідини двигунів Камаз Камминз

Двигуни великої потужності, що працюють на важких транспортних засобах, що вимагають застосування високоефективної охолоджуючої рідини, яка представляє собою збалансовану суміш води і антифризу. Щоб уникнути накопичення шкідливих хімічних речовин у системі рекомендується проводити повну зміну охолоджуючої рідини через кожні 2 роки, 320 000 км [200 000 Mi] або 6 000 годин експлуатації (дивлячись що настане раніше)

Система охолодження двигуна розрахована на постійне використання антифризу в будь-яких кліматичних умовах. Застосування антифризу знижує температуру замерзання і підвищує температуру кипіння охолоджуючої рідини, завдяки чому розширюється діапазон робочих температур. Не перевищуйте 50% концентрацію антифризу охолоджуючої рідини, в іншому випадку буде потрібно додатковий захист від антифризу. Але ні при яких умовах не можна перевищувати 68% рівень концентрації антифризу охпажадющей рідини.

Для охолоджуючої рідини слід застосовувати м'яку воду, оскільки містяться в жорсткій воді забруднюючі домішки нейтралізують ефективність антикорозійних речовин. Жорсткість води не повинна перевищувати 300 частинок на мільйон або утримання эфирхлорида або сульфату не повинна перевищувати 100 часток на мільйон.

• Технічні вимоги - Рекомендується застосовувати антифриз з низькою концентрацією силікатів, який відповідає вимогам стандарту ASTM4985 (GM6038M).

Концентрація - Антифриз необхідно застосовувати в будь-яких кліматичних умовах в якості засобу захисту від замерзання, так і від закипання охолоджуючої рідини. Фірма "Камминз" рекомендує 50% рівень концентрації етиленгліколю або про-пиленгликоля (в діапазоні від 40% до 60%) для більшості кліматичних умов. При концентрації антифризу, рівною 68%, розчин має найнижчу температуру замерзання, однак ні за яких умов не слід перевищувати цей рівень концентрації, оскільки при подальшому підвищенні концентрації відбувається зниження властивостей антифризу.
 

  • Температура кристалізації розчину в залежності від концентрації

Температура кристалізації розчину в залежності від концентрації

Контроль концентрації - Концентрацію антифризу необхідно перевіряти рефрактометром (таким, як Флитгард №СС2800). Прилади поплавкового типу для вимірювання щільності речовин або гідрометрія мають точність, недостатню для системи охолодження дизельних двигунів підвищеної потужності.
 

  • Вибір фільтрів для двигунів Cummins Камаз

Масляні фільтри двигунів Камаз Камминз

А = LF 3345 стандартні для 4-циліндрових двигунів

В = LF 3349 стандартні для 6-циліндрових двигунів

Увага ! Масляні фільтри для 6-циліндрових двигунів можна застосовувати на 4-циліндрових двигунах, але не навпаки - не можна застосовувати масляні фільтри для 4-циліндрових двигунів на 6-циліндрових двигунах, оскільки це може стати причиною виходу двигуна з ладу.

Увага ! Масляні фільтри для 6-циліндрових двигунів можна застосовувати на 4-циліндрових двигунах, але не навпаки - не можна застосовувати масляні фільтри для 4-циліндрових двигунів на 6-циліндрових двигунах, оскільки це може стати причиною виходу двигуна з ладу.
 

  • Паливні фільтри двигунів Cummins Камаз

А = Стандартний фільтр тонкого очищення палива, що застосовується в парі з водороздільники як друга ступінь очищення палива.

В = Водороздільники, застосовуваний в парі з фільтром в якості першого ступеня очищення палива.

З = Одинарний паливний фільтр комбінований з водороздільники в одному корпусі.

  • Величини крутних моментів затягування кріпильних деталей двигунів Камаз Камминз

Величини крутних моментів затягування кріпильних деталей двигунів Камаз Камминз

 

  • Величини крутних моментів затягування кріпильних деталей двигунів Камминз Камаз (продовження)

Величини крутних моментів затягування кріпильних деталей двигунів Камминз Камаз (продовження)
Величини крутних моментів затягування кріпильних деталей двигунів Камминз Камаз (продовження)

 

  • Герметики для двигунів Cummins Камаз

При встановленні наведених нижче деталей необхідно ущільнити їх зазначеним герметиком або герметиком з аналогічними властивостями.

Місце нанесення Необхідний герметик
1. Пробки з трубної різьбленням Тефлонове покриття або герметик для трубної різьби.
2. Заглушки Loctite 277 або 11, 264.
3. Кільцеві ущільнення Не вимагається.
4. Задня заглушка распредвала Тефлонове покриття або рідкий тефлон Loctite 59, 241.
5. Шпильки кріплення ТНВД Loctite 609.
6. Зливний маслопровід з турбокомпресора (у блоці) Loctite 277 або 11, 264.
7. Переднє ущільнення коленвала Loctite 277 або 11, 264.
8. Заднє уплтнение коленвала Не вимагається.
9. Масляний піддон у місці з'єднання блоку з кришками 3-Bond 120С (P/N 3823494).

 

  • Маркування болтів і крутні моменти їх затягування двигунів Камаз Камминз

Увага! При заміні болтів застосовуйте болти того ж розміру і тій же міцності, що використовувалися раніше. Неправильно підібрані болти можуть стати причиною несправності двигуна.

Міцність болтів і гайок з метричною різьбою класифікується за номером, нанесеному на головку болта або поверхню гайки. Ідентифікація американських стандартних болтів проводиться по радіальних лініях, нанесеним на голівці болта.

Нижче наведено приклади позначення болтів:
Увага! При заміні болтів застосовуйте болти того ж розміру і тій же міцності, що використовувалися раніше. Неправильно підібрані болти можуть стати причиною несправності двигуна. Міцність болтів і гайок з метричною різьбою класифікується за номером, нанесеному на головку болта або поверхню гайки. Ідентифікація американських стандартних болтів проводиться по радіальних лініях, нанесеним на голівці болта.

ПРИМІТКИ:

1. Если крутящий момент затяжки болта не указан особо, то следует затягивать его с моментом, величина которого указана в таблице ниже.

2. Нельзя руководствоваться данными таблицы вместо тех величин, которые указаны в других Разделах настоящего руководства.

3. Величины крутящих моментов затяжки указаны для смазываемой резьбы при установке болта.

4. Если величина в ft-lb меньше 10, то ее следует перевести в in-lb с целью обеспечения более точного контроля затяжки. Например, 6 ft-lb равны 72 in-lb.

 

  • Маркировка болтов и крутящие моменты их затяжки - Метрическая система

 Маркування болтів і крутні моменти їх затягування - Метрична система

Зовнішній діаметр різьби болта Крутний момент затягування болта, Крутний момент затягування болта, Крутний момент затягування болта,
сталь алюміній сталь алюміній сталь алюміній
мм Н • м [ft-lb] Н • м [ft-lb] Н • м [ft-lb] Н • м [ft-lb] Н • м [ft-lb] Н • м [ft-lb]
6 9 [5] 7 [4] 12 [9] 7 [4] 14 [9] 7 [4]
7 14 [9] 11 [7] 18 [14] 11 [7] 23 [18] 11 [7]
8 25 [18] 18 [14] 33 [25] 18 [4] 40 [29] 18 [14]
10 45 [33] 30 [25] 60 [45] 30 [25] 70 [50] 30 [25]
12 80 [60] 55 [40] 105 [75] 55 [40] 125 [95] 55 [40]
14 125 [90] 90 [65] 165 [122] 90 [65] 195 [145] 90 [65]
16 180 [130] 140 [100] 240 [175] 140 [100] 290 [210] 140 [100]
18 230 [170] 180 [135] 320 [240] 180 [135] 400 [290] 180 [135]

 

  • Маркування болтів і значення крутних моментів їх затяжки за стандартом США

Маркування болтів і значення крутних моментів їх затяжки за стандартом США

Різьблення болта чавун алюміній чавун алюміній
Н*м ft-lb Н*м ft-lb Н*м ft-lb Н*м ft-lb
1/4 х 20 9 7 8 6 15 11 8 6
  х 28 12 9 9 7 18 13 9 7
5/16 х 18 20 15 16 12 30 22 16 12
  х 24 23 17 19 14 33 24 19 14
3/8 х 16 40 30 25 20 55 40 25 20
  х 24 40 30 35 25 60 45 35 25
7/16 х 14 60 45 45 35 90 65 45 35
  х 20 65 50 55 40 95 70 55 40
1/2 х 13 95 70 75 55 130 95 75 55
  х 20 100 75 80 60 150 110 80 60
9/16 х 12 135 100 110 80 190 140 110 80
  х 18 150 110 115 85 210 155 115 85
5/8 х 11 180 135 150 110 255 190 150 110
  х 18 210 155 160 120 290 215 160 120
3/4 х 10 325 240 255 190 460 340 225 190
  х 16 365 270 285 210 515 380 285 210
7/8 х 9 490 360 380 280 745 550 380 280
  х 14 530 390 420 310 825 610 420 310
1 х 8 720 530 570 420 1100 820 570 420
  х 14 800 590 650 480 1200 890 650 480

РЕМОНТ СИСТЕМЫ ОХЛАЖДЕНИЯ ДВИГАТЕЛЯ CUMMINS КАМАЗ

РЕМОНТ СИСТЕМЫ ПИТАНИЯ ТОПЛИВОМ ДВИГАТЕЛЯ CUMMINS КАМАЗ - РАСПРЕДЕЛИТЕЛЬНЫЙ НАСОС
РЕМОНТ СИСТЕМЫ ПИТАНИЯ ТОПЛИВОМ ДВИГАТЕЛЯ CUMMINS КАМАЗ - РЯДНЫЙ НАСОС

РЕМОНТ СИСТЕМЫ ПИТАНИЯ ВОЗДУХОМ ДВИГАТЕЛЯ CUMMINS

РЕМОНТ СМАЗОЧНОЙ СИСТЕМЫ ДВИГАТЕЛЯ CUMMINS
РЕМОНТ ЭЛЕКТРООБОРУДОВАНИЯ ДВИГАТЕЛЕЙ КАММИНЗ
ДАННЫЕ ДЛЯ КОНТРОЛЯ И РЕГУЛИРОВАНИЯ ДВИГАТЕЛЕЙ CUMMINS

 

СХЕМЫ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ СИСТЕМ ДВИГАТЕЛЯ CUMMINS

ОТЫСКАНИЕ НЕИСПРАВНОСТЕЙ ДВИГАТЕЛЕЙ CUMMINS И СПОСОБЫ ИХ УСТРАНЕНИЯ

ЗОВНІШНІ КОМПЛЕКТУЮЧІ ВУЗЛИ І ДЕТАЛІ ДВИГУНА CUMMINS

МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПАСПОРТНИХ ТАБЛИЧОК ДОПОМІЖНОГО ОБЛАДНАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS

 

РОЗШИФРОВКА МАРКУВАННЯ ДВИГУНІВ CUMMINS

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНД І ДВИГУНІВ CUMMINS

ЩЕ БІЛЬШЕ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПО ДВИГУНІВ CUMMINS

ВИБРАТИ ДВИГУН CUMMINS

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ДЕТАЛЕЙ ДВИГУНА CUMMINS

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner