Яку вибрати марку виробника при покупці спецтехніки?
ЯКОГО ВИРОБНИКА СПЕЦТЕХНІКИ ВИБРАТИ?
При купівлі будівельної техніки, зокрема - екскаваторів, майже кожен замислюється над тим - якій марці виробника дати перевагу і чи варто купувати вживану техніку?
Спробуємо розібратися з цим питанням.
Виробників умовно розділимо на наступні категорії:
- 1 група - американські, європейські та японські виробники "розумною" і дорогої техніки,
- 2 група - виробники простої і дешевої техніки з країн пострадянського простору,
- 3 група - китайські виробники "розумної" дешевої і сумнівної якості техніки,
- 4 група - корейські і турецькі та інші східні (крім Японії та Китаю) виробники техніки середньої якості і середньоцінового сегменту.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДИ СПЕЦТЕХНІКИ
НЕЙМОВІРНІ МОЖЛИВОСТІ СПЕЦТЕХНІКИ
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ СПЕЦТЕХНІКИ
Брендові представники країн-виробників спецтехніки (неповний список):
- 1 група
- США: Caterpillar (у 2010 році поглинув Bucyrus), John Deere, Terex, Bobcat (з 2007 року - Doosan), Bucyrus (до 2010 року поглинув O&K, Terex, з 2010 - поглинений Caterpillar), Oshkosh (+ JLG), Manitowoc, Astec (Roadtec, Peterson, GEFCO...), Case (поглинений Fiat, CNH)
- Канада: Skyjack
- Рнімеччина: Liebherr, Wacker Neuson (+ Kramer, Weidemann), Wirtgen (+ Vogele, Hamm, Kleemann, Benninghoven), Bauer, Sennebogen, Atlas (+ Kaelble), Hanomag (з 1989 року поглинений Komatsu), O&K (з 1998 року поглинений Fiat, з 2005 року - New Holland, Terex), Bomag (поглинений Fayat)
- Уеликобритания: JCB
- Швеція: Volvo, Sandvik, Atlas Copco, Ljungby
- Фінляндія: Metso, Hiab
- Італія: CNH (Case, New Holland, Iveco, Steyr, Magirus, FPT), Merio, FIAT (Iveco, CNH, Case, Kobelco, New Holland, Steyr, Fiat-Hitachi)
- Франція: Manitou, Mecalac (з 2012 року - Ahlmann), Ahlmann, Fayat (Bomag, Marina, SAE, Barbot, ADC, Razel-Bec...), Haulotte
- Австрія: Palfinger (у 2011 році поглинув Inmash, Velmash, SMZ, CC KAMAZ, KAMA, LifeTime, Epsilon...)
- Швейцарія: Ammann
- Японія: Komatsu, Hitachi, Kobelco, Tadano, Sumitomo, Kubota, Takeuchi, Kato Works, Aichi, Yanmar, Furukawa, Kawasaki, Mitsubishi
- 2 група
- Україна: АТЕК, КРАЗ, НКМЗ, ХМЗ, ХЗСДКМ, ХТЗ, КРМЗ, Grizzly (Оланово)
- Росія: КАМАЗ, ГАЗ, ЗІЛ, Урал, МЗКТ, РМ-Терекс, ЛП, БЦМ, БМЗ, DEZ, DONEX, ЛТЗ, УАЗ; Инмаш, Велмаш, Соломбалец, частина КАМАЗ - з 2011 року поглинені Polfinger
- Білорусь: БЕЛАЗ, МАЗ, МТЗ
- 3 група
- Китай: XCMG, Sany, Zoomlion, Liugong, Lonking, Shantui, XGMA, Sunward, Foton, Howo
- 4 група
- Корея: Doosan, Daewoo (у 2005 році поглинена Doosan), Hyundai
- Туреччина: Hydromek
- ПАР: Bell
- Індія: Beml
Яка все-таки техніка є більш надійною, економною, функціональною, зручною і комфортною? Яке оптимальне співвідношення ціни та якості при виборі марки виробника спецтехніки?
На українському ринку велику частину займає спецтехніка російського, українського та білоруського виробництва, оскільки була придбана ще в радянський час або в часи розквіту лояльних прикордонних відносин між країнами СНД. Китайська техніка користується попитом завдяки низькій ціні, хоча значно поступається за якістю перед технікою європейських, американських і японських виробників. Техніка корейського та турецького виробництва, на думку експертів, має трохи вищу якість порівняно з китайським, але все-таки поступається якістю виробників 1ї групи.
Представники китайського автопрому не так давно з'явилися на українському ринку спецтехніки. Машини з КНР (3ї групи) володіють рядом переваг: система кондиціонування, спальне місце, компактність, легкість. В Україні однозначно намітилася тенденція до придбання китайської спецтехніки, однак не всі споживачі поділяють думку постачальників. Більша частина власників китайської техніки залишаються вкрай незадоволеними від її експлуатації. На думку експертів: "Китайське китайському ворожнечу" — важливо, щоб машина була дійсно експортною моделлю від заводу-виробника. Дуже багато компаній постачають техніку, призначену для внутрішнього ринку Китаю, — низьку, за якістю і ціною. Також на ринок пострадянського простору продовжує потрапляти багато контрафактної китайської техніки, зібраної на підпільних підприємствах кустарним способом. Техніка ж, що поставляється безпосередньо з великих заводів, спочатку призначена для експорту. Цю категорію китайських машин характеризують більша порівняно з продуктом внутрішнього ринку вартість та належну якість зборки.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДИ СПЕЦТЕХНІКИ
НЕЙМОВІРНІ МОЖЛИВОСТІ СПЕЦТЕХНІКИ
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ СПЕЦТЕХНІКИ
ЗАДАТИ ПИТАННЯ МЕНЕДЖЕРУ
Якщо дилери однозначно віддають перевагу іноземним брендам, то думки споживачів розходяться.
Хтось робить ставку виключно на українського, російського і білоруського виробника. Наприклад, начальник експлуатації одного з бетонних заводів стверджує, що автобетонозмішувачі, цементовози, самоскиди, автокрани і гідропідйомники вони використовують тільки виробництва «КАМАЗ», «МАЗ» та «ЗІЛ», керуючись тим, що при покупці імпортної техніки вони не застраховані від проблем із сервісним обслуговуванням і наявністю запчастин.
Полярного думки дотримується директор однієї з будівельних компаній, заявляючи про те, що різницю між пострадянською і імпортною технікою відчули на власному досвіді, купивши пару років тому екскаватори обох виробників, при цьому, іноземна техніка досі працює без капремонту, чого не скажеш про техніку від виробника пострадянського простору.
Ще одна з будівельних компаній не настільки категорична у виборі виробника, використовуючи в своєму арсеналі техніку від усіх груп виробників і задоволена своїм вибором. Керівник компанії запевняє, що у кожного методу є свої переваги і недоліки. Європейська та японська техніка дорога при покупці, але дешевше, ніж техніка від інших виробників обходиться в експлуатації, оскільки є більш економною і надійною (рідко виходить з ладу, не вимагаючи додаткових витрат на ремонт і вимушені простої). Техніка від виробників пострадянського простору дешевше придбання та сервісному обслуговуванні, але в підсумку - дорожче в експлуатації, оскільки менш економна, менш функціональна / більш узкоспециализирована (при широкому спектрі виконуваних робіт вимагає придбання додаткових одиниць техніки та обладнання), часто виходить з ладу (додаткові витрати на ремонт і збитки від простою). Китайська техніка дешева в придбанні, функціональна, але дуже часто виходить з ладу, що вимагає значних додаткових витрат на її експлуатацію. Висловивши свою думку про техніки від різних виробників, директор будівельної компанії підсумував, що найвигідніше для його компанії обходиться вживана техніка від європейських і японських виробників.
Один з підрядником на будівництві доріг для роботи використовує техніку від виробників країн пострадянського простору, європейських, японських і китайських. Використовують асфальтоукладальники, екскаватори, грейдери, бульдозери, котки, фрези, отсыпатели узбіч, навантажувачі і, звичайно ж, вантажний транспорт, який доставляє дорожньо-будівельні матеріали на будівельні об'єкти. Технічний директор компанії каже, що вони віддають перевагу перевіреній в роботі техніки провідних європейських, американських і японських виробників. Серед ключових характеристик обладнання — продуктивність і надійність, саме ці якості багато в чому визначають собівартість проекту. Вибір спецтехніки ґрунтується перш за все на методах дорожнього будівництва. Для впроваджуваних ними технологій, наприклад, необхідні спеціальні французькі, американські, німецькі і корейські машини.
Переваги будівельних компаній багато в чому визначають їх фінансові можливості. Традиційно більш доступна продукція автопрому країн пострадянського простору, що характеризується високою прохідністю. В основному це стосується сегменту повнопривідних автомобілів. Техніку іншого профілю, де вище цінуються маневреність, високі технології і надійність, споживачі видивляються на Заході і Сході. Техніка від виробників пострадянського простору, програючи імпортної за якістю і різноманітності, володіє своїми перевагами - вона значно дешевше західної, хоча набагато гірше за якістю, але краще за якістю, ніж китайська техніка.
Враховуючи напружену політичну ситуацію між Росією і Україною, що послужило скорочення багатьох бізнес-відносин України з іншими країнами СНД, експерти рекомендують утриматися від купівлі нової техніки від російських і білоруських виробників. Українське машинобудування поки також не може задовольнити вимог споживача. Поставки з Китаю ускладнені тими самими напруженими відносинами з Росією, що збільшують вартість доставки техніки, комплектуючих і запчастин дешевого китайського виробника та інших східних виробників.
Самий оптимальний варіант для українського споживача - надійна європейська спецтехніка, вимагає значних початкових капіталовкладень, але мінімальних експлуатаційних витрат і збитків від простоїв.
При обмеженому бюджеті дорожньої, будівельної чи іншої компанії / господарства, яка має намір придбати спецтехніку, кращою альтернативою може послужити вживана техніка європейського виробника.
Високий рівень життя населення західної Європи послужив стрімкому зростанню рівня стандарту по захисту екології / скорочення викидів, тому вторинний європейський ринок різко поповнюється старої, але вже дешевої (в порівнянні з новою технікою) спецтехнікою, яка ще має величезний ресурс, значно перевищує ресурс нової китайської техніки, а також російської, білоруської і української техніки.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДИ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ ТА ЗАПЧАСТИН
РЕЙТИНГ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ - ЖОВТА ТАБЛИЦЯ 2018
НЕЙМОВІРНІ МОЖЛИВОСТІ СПЕЦТЕХНІКИ
Щороку видання "International Construction" публікує на своїх сторінках рейтинг 50 найбільших світових виробників спецтехніки, обґрунтовуючись зібраної по різних каналах статистику продажів, під традиційним найменуванням "Жовта таблиця року" за даними попереднього року.
ОЗНАЙОМИТИСЯ З ЖОВТОЮ ТАБЛИЦЕЮ 2016 РОКУ
ОЗНАЙОМИТИСЯ З ЖОВТОЮ ТАБЛИЦЕЮ 2017 РОКУ
ОЗНАЙОМИТИСЯ З ЖОВТОЮ ТАБЛИЦЕЮ 2018 РОКУ
Дані збирали з різних джерел, включаючи звіти компаній, їх заяви і авторитетні сторонні джерела. В Японії, Індії та низці інших країн користуються поняттям фінансовий рік, що закінчується 31 березня, що зробило неможливим зібрати інформацію за календарний 2017 рік. У таких випадках були використані дані про продажі за фінансовий рік. У деяких випадках була зроблена кошторис доходів на основі історичних даних і тенденцій виробництва. Незважаючи на всі докладені зусилля, щоб забезпечити точність наведених даних, редакція журналу "International Construction" не несе відповідальності за можливі помилки.
Звертаємо увагу, що при підготовці графіків враховувалися тільки фінансові результати компаній, що ввійшли в "Жовту таблицю". Наведені дані не відображають загальний рівень доходів, одержаних в конкретних регіонах або країнах.
На рівень продажів у грошових одиницях значно впливає маркетингова стратегія виробника і його дилерів, спектр і обсяг продукції, техніки і її ціновий сегмент, тому рейтинг з продажу не завжди співпадає з реальним рівнем задоволеності споживачів технікою.
Відгуки практиків обмежені можливістю оцінити і порівняти тільки ту техніку, з якою працювали.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДИ ВИРОБНИКІВ СПЕЦТЕХНІКИ ТА ЗАПЧАСТИН
НЕЙМОВІРНІ МОЖЛИВОСТІ СПЕЦТЕХНІКИ
В експерименті брали участь екскаватори-представники шести світових брендів:
- Cat,
- Case,
- Volvo,
- Komatsu,
- Doosan,
- Hyundai
У кожного з 6-і екскаваторів різних глобальних брендів було по 4 хвилини, щоб рити землю. Коли час закінчився, було проведено порівняння обсягів виконаної роботи і ефективність використання палива.
Машина, з кращою швидкістю роботи і найвищою ефективністю використання палива, була оголошена переможцем.
Порівняльне тестування проводилося під керівництвом DOOSAN. Вся будівельна техніка пройшла перевірку в однакових умовах з аналогічними характеристиками.
В експерименті брали участь наступні моделі екскаваторів:
- Doosan DX225LCA
- Volvo EC210B
- Cat 320D
- Komatsu PC200
- Hyundai 210LC-7
- Case CX200B
Відеоролик наочно демонструє переваги і недоліки землерийних машин популярних виробників.
Природно, що переможцем даних змагань виявився екскаватор DOOSAN, оскільки бренд виступав організатором випробувань.
Переглянути шокуюче шоу екскаватора від Liebherr по вертикальному підйому, тест драйви різних марок спецтехніки (у т. ч. порівняльні) Ви можете в нашій добірці відео, перейшовши за посиланням:
НЕЙМОВІРНІ МОЖЛИВОСТІ СПЕЦТЕХНІКИ
ВІДГУКИ ПРАКТИКІВ ПРО БРЕНДИ БУДІВЕЛЬНОЇ ТЕХНІКИ І ВИСНОВКИ ЕКСПЕРТІВ
При підготовці до написання даної статті довелося відвідати величезну кількість тематичних форумів і обробити цю інформацію, ознайомитися з доступними в інтернеті статтями експертів, опитати технічних фахівців і досвідчених менеджерів нашої компанії "Техноактив Інвест" і наших партнерів.
Якщо складати список обробленої інформації за рейтингом надійності, то виходить наступна картина:
- Liebherr
- найпотужніша гідравліка, багато електроніки, витривалі, економічні, бульдозерів і грейферам немає рівних, надійні, найвразливіше місце - ходова - Hitachi
- відмінна гідравліка, потужні і спритні, комфортні, економічні, витривалі, кращі для роботи в кар'єрах, але грубуваті - Komatsu
- слухняні, механіка - ідеальна, прості і надійні, кращі для роботи з трубами, відмінно працюють в суворих морозних умовах
- Volvo
- потужні, зручні, комфортні, плавні і акуратні, порівнянні з CAT, спритні, але слабкі, частіше ламаються, ніж JCB - CAT
- відмінна гідравліка, кращі для копання і руйнування, потужні і зручні, але неакуратні, прості і надійні, ідеальні для роботи в суворих морозних умовах - JCB
- слухняні, комфортні, зручні, витривалі, менше ламаються, ніж Volvo, але після 2007 року - мости слабенькі, тече гідравліка
- Case
- ідеальна механіка - Kobelco
- шустрі - Mitsubishi
- все відмінно, але дорогий ремонт - O&K Terex
- відмінна механіка, самі прості в експлуатації і обслуговуванні - John Deere
- зручні, можна порівняти з JCB і дешевше, ніж JCB - Hidromek
- повний аналог JCB
При виборі оптимального варіанту бренду виробника спецтехніки важливо враховувати всі фактори, що впливають на його оцінку (внешнестратегические країни-виробника і споживача, рівня продажів і відгуки експертів і практиків).
Дзвоніть нашим менеджерам і вони Вас проконсультують щодо оптимального вибору спецтехніки для Ваших потреб, з урахуванням можливостей.
ЗАДАТИ ПИТАННЯ МЕНЕДЖЕРУ
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДИ СПЕЦТЕХНІКИ
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ СПЕЦТЕХНІКИ
ПОРІВНЯННЯ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ГУСЕНИЧНИХ ЕКСКАВАТОРІВ
Для вибору конкретної моделі екскаватора головним критерієм є характер робіт, які він повинен виконувати.
Порівняння технічних характеристик різних моделей техніки дозволить зробити оптимальний вибір.
Пропонуємо Вашій увазі зведену таблицю основних характеристик гусеничних екскаваторів найбільш популярних моделей відомих брендів виробників: CASE, Caterpillar, Doosan, Foton, Hidromek, Hitachi, Hyundai, JCB, Jonyang, Kato, Kobelco, Komatsu, Liugong, Liebherr, Lonking, Mitsuber, Sany, Shantui, SDLG, Terex, Volvo, XGMA, XCMG, YTO, Уралвагонзавод, ЧТЗ, Ковровец, Ексмаш. Модельний ряд кожного заводу і докладні технічні характеристики екскаваторів гусеничних розміщені у зведеній таблиці, яка дозволяє порівнювати моделі по будь-якому параметру, виробнику і швидко вибрати екскаватор на гусеничному ходу необхідної конфігурації.
Торгова марка / модель
|
Маса, кг |
Обсяг
ковша, м3
|
Модель двигуна/ потужність, (кВт) |
Глибина копання,
м |
Радіус копання/ висота вивантаження (копання), м
|
Габарити, м
|
Додаткові характеристики |
Екскаватори гусеничні CASEВиробники: CASE-CNH Industrial America LLC. США |
|||||||
Case
CX75SR
|
8060
|
0,11-0,36
|
(39)
|
4,55
|
|
5,97/5,92х2,32х2,7/ 2,97
|
|
Case
CX80
|
8300
|
0,36
|
(39)
|
4,61
|
|
6,63/ 2,32/ 2,7
|
|
Case
CX130
|
12600
|
0,16-0,77
|
(69)
|
6,1
|
|
7,49/ 2,49/ 2,74
|
|
Case
CX135SR
|
14200
|
0,19-0,31
|
(65)
|
4,95
|
|
6,95/7,24 х 2,59 х 2,75
|
|
Case
CX130 Long reach |
14600
|
0,24-0,31
|
(69)
|
10,13
|
|
10,38/ 2,69/ 2,74
|
Довга стріла. |
Case
СХ160В |
16700
|
0,27-0,95
|
(79)
|
6,47
|
|
8,49/ 2,59/ 3,0
|
|
Case
СХ180В
|
17900
|
0,27-0,95
|
(89)
|
6,47
|
|
8,49/8,44х2,8/2,9х2,92/3,12
|
|
Case
СХ210В
|
21700 | 0,41-1,25 | (117) | 6,65 | 9,47/ 2,99/ 3,07 | ||
Case
CX225SR
|
22700 | 0,4-1,25 | (103) | 6,71 | 8,93/ 2,99/ 2,97 | ||
Case CX210BOffset Boom | 22000 | 0,25-1,25 | (117) | 6,1 | 9,52/ 2,99/ 2,4 | ||
Case
CX225SR
|
22700 | 0,4-1,25 | (103) | 6,71 | 8,93/ 2,99/ 2,97 | ||
Case СХ240В Long reach | 23500 | 0,31-0,67 | (124) | 14,6 | 14,41/ 3,39/ 3,1 | Довга стріла. | |
Case
СХ240В
|
25000 | 0,47-1,43 | (132) | 7,42 | 9,88 х 3,19/3,39 х 3,31 | ||
Case СХ290В |
29100 | 0,47-1,7 | (140) | 7,6 | 10,41х3,2/3,4х3,27 | ||
Case CX330 Long reach |
34000 | 0,19-0,56 | (185) | 16,75 | 16,77/ 3,4/ 3,5 | Довга стріла. | |
Case CX350 |
37000 | 0,74-2,01 | (202) | 7,34 | 11,05/11,25х3,04 х 3,29/3,57 | ||
Case CX330 |
39000 | 0,74-2,01 | (202) | 8,14 | 11,09х3,2/3,4х3,29/3,6 | ||
Case CX460 |
48100 | 1,12-2,58 | (245) | 7,57 | 11,94/11,91х3,35/3,49х3,67 | ||
Case CX700 |
69000 | 1,7-4,55 | (345) | 9,85 | 13,17/13,3 х 3,3/4,14х5,16/4,37 | ||
Case CX800 |
82000 | 2,4-5,0 | (369) | 10,67 | 13,23/14,14 х 3,4/4,25х5,05/4,81 | ||
Екскаватори Caterpillar гусеничніВиробники: Caterpillar S. R. L. (Катерпіллер), США
|
|||||||
Caterpillar 307СFB |
7200 | 0,1-0,5 | (41) | 4,7 | 6,07/ 2,29/ 2,63 | ||
Caterpillar 307СЅВ |
7800 | 0,1-0,5 | (41) | 4,7 | 6,78/ 2,29/ 2,63 | ||
Caterpillar 308CCR |
8000 | 0,1-0,5 | (41) | 4,7 | 5,83/ 2,32/ 2,61 | Укорочений противагу | |
Caterpillar 311СU |
12000 | 0,3-0,7 | (59) | 5,6 | 6,83/ 2,49/ 2,77 | Укорочений противагу | |
Caterpillar 312С |
12700-14700 | 0,2-0,8 | (67) | 5,2 | 7,6/ 2,82/ 2,9 | ||
Caterpillar 312CL |
12700-14700 | 0,2-0,8 | (67) | 5,2 | 7,57/ 2,59/ 2,76 | Подовжена база | |
Caterpillar 314CLCR |
14800 | 0,3-0,7 | (67) | 6,0 | 7,41/ 2,49/ 2,82 | ||
Caterpillar 315DL |
16700-17300 | 0,3-0,9 | (86) | 6,6 | 8,53/ 2,49/ 2,92 | Подовжена база | |
Caterpillar 319DL |
19500-21000 | 0,3-1,4 | (93) | 6,9 | 8,77/ 2,8/ 3,08 | Подовжена база | |
Caterpillar 320D |
20500 | 0,44-1,4 | (103) | 7,44 | 9,44/ 2,8/ 2,94 | ||
Caterpillar 320DL |
21800 | 0,44-1,4 | (103) | 7,44 | 9,44/ 3,18/ 2,95 | Подовжена база | |
Caterpillar 320DLN |
21400 | 0,44-1,4 | (103) | 7,44 | 9,44/ 2,49/ 2,95 | Подовжена база | |
Caterpillar 320DLRR |
23000 | 0,44-1,4 | (103) | 7,44 | Подовжена база. Укорочений противагу | ||
Caterpillar 323DL |
23000 | 0,44-1,48 | (103) | 6,58 | 9,46/ 2,5/ 3,05 | Подовжена база. Моноблочна стріла | |
Caterpillar 321DLCR |
25500 | 0,44-1,4 | (103) | 7,44 | Подовжена база. Короткий противагу. |
||
Caterpillar 324DL |
26100 | 0,49-1,61 | (124) | 6,56 | 10,6/ 3,39/ 2,98 | ||
Caterpillar 325DL |
30200 | 0,49-1,74 | (140) | 6,9 | 10,4/ 3,39/ 3,04 | Болотоход | |
Caterpillar 328DLCR |
36000 | 0,49-1,74 | (140) | 7,5 | 9,82/ 3,44/ 3,19 | Подовжена база | |
Cat 330DL |
36300 | 1,1-2,29 | (200) | 7,96 | 11,2/ 3,29/ 3,14 | Подовжена база | |
Cat 345С |
46700 | 2-2,8 | (239) | 8,02 | 11,92/ 3,64/ 3,2 | ||
Cat 345СL |
48000 | 2-3,6 | (239) | 8,33 | 11,92/ 3,64/ 3,22 | Подовжена база | |
Doosan екскаватори гусеничніВиробники: Doosan Infracore Co. Ltd, Корея |
|||||||
Doosan Solar 175LC-V | 17400 | 0,34-0,93 | (88) | 6,22 | 8,73/ 2,8/ 3,15 | ||
Doosan Solar 225LC-V | 21500 | 0,5-1,28 | (108) | 6,63 | 9,51/ 3,19/ 3,03 | ||
Doosan Solar 300LC-V | 29600 | 0,8-1,75 | (147) | 7,33 | 10,6/ 3,2/ 3,36 | ||
Doosan Solar 340LC-V | 34900 | 1,1-1,6 | (184) | 8,48 | 11,42/ 3,28/ 3,55 | ||
Doosan Solar 420LC-V | 42800 | 1,3-1,9 | (210) | 8,47 | 11,79/ 4,35/ 3,96 | Болотник | |
Doosan Solar 470LC-V | 46900 | 1,5-2,86 | (232) | 7,79 | 12,0/ 3,9/ 3,7 | ||
Doosan Solar 500LC-V | 49500 | 2,01-3,6 | (232) | 6,68 | 11,39/ 3,9/ 4,25 | ||
Екскаватори гусеничні Foton (Фотон)Виробники: Foton lovol heavy industry international CO., Ltd. Китай |
|||||||
Foton FR60-7 | 5700 | 0,18-0,36 | (39) | 3,93 | 5,99/ 1,82/ 2,65 | ||
Foton FR85-7 | 8500 | 0,36 | (56) | 4,03 | 6,33/ 2,32/ 2,98 | ||
Екскаватори гусеничні HidromekВиробники: Hidromek Ltd, Туреччина |
|||||||
Hidromek HMK200W-2 | 21600 | 1,0 | (123) | 5,86 | Управління навісним обладнанням з кабіни | ||
Hidromek HMK220LC-2 | 22300 | 1,05 | (123) | 6,67 | Підбір кольору, колір і нанесення логотипу, малюнків | ||
Hidromek HMK300LC | 30500 | 1,25 | (161) | 7,35 | Одноковшовый | ||
Екскаватори гусеничні Hitachi (Хитачи)Виробники: HITACHI Construction Machinery Co., Ltd. Японія |
|||||||
Hitachi ZX70 | 6700 | 0,28 | (40) | 4,67 | Опція: гумові гусениці | ||
Hitachi ZХ120 | 12000 | 0,5 | (66) | 6,06 | Ширина гусениці, мм-500 | ||
Hitachi ZХ110М | 13700 | 0,45 | (63) | 5,63 | Ширина трака 700 мм | ||
Hitachi ZX160LC | 16600 | 0,6 | (78) | 6,27 | Низький витрата палива | ||
Hitachi ZX200LC | 21700 | 0,8 | (110) | 6,7 | Ширина гусениці 0,6 м | ||
Hitachi ZХ330LC | 31000 | 1,4 | (184) | 7,4 | Кабіна оператора з прекраным оглядом і хорошою ергономікою | ||
Hitachi ZX350HLC | 32900 | 1,4 | (184) | 7,4 | Одноковшовый середній | ||
Hitachi ZХ370МТН | 36300 | 1,5 | (184) | 7,27 | Бортовий редуктор ходової частини має збільшений ресурс | ||
Hitachi ZХ180LC-5 (LCN-5G) | 19000 | 0,7 | (90) | 5,87 | 9,0/ 2,8(2,5)/ 3,1 | ||
Hitachi ZX200-3 | 20500 | 0,8 | (122) | 5,95 | 9,605/ 2,86/ 3,18 | ||
Hitachi ZХ225 USR-3 | 22700 | 0,8 | (122) | 5,95 | 8,94/ 2,86/ 3,18 | ||
Hitachi ZX240-3 | 23900 | 1,0 | (132) | 5,94 | 10,27/ 2,99/ 3,37 | ||
Hitachi ZX250H-3 | 25300 | 1,0 | (132) | 6,75 | 10,15/ 3,19/ 3,07 | ||
Hitachi ZX270-3 | 27900 | 1,1 | (140) | 6,32 | 10,44/ 3,19/ 3,41 | ||
Hitachi ZX330-3 | 32200 | 1,4 | (202) | 6,64 | 11,13/ 3,19/ 3,47 | ||
Hitachi ZX350H-3 | 34200 | 1,4 | (202) | 7,21 | 11,0/ 3,19/ 3,27 | ||
Hitachi ZX400LCH-3 | 39000 | 1,5 | (202) | 7,14 | 10,96/ 3,52/ 3,39 | ||
Hitachi ZX450-3 | 46700 | 1,9 | (260) | 6,08 | 11,91/ 3,74/ 3,48 | ||
Hitachi ZХ500LC-3 | 49500 | 2,1 | (260) | 7,0 | 11,89/ 3,86/ 3,5 | ||
Hitachi ZХ520LCH-3 | 51700 | 1,9 | (260) | 5,54 | 11,89/ 3,86/ 3,5 | ||
Hitachi ZХ650LC-3 | 65900 | 2,5 | (345) | 6,97 | 13,2/ 4,34/ 4,46 | ||
Hitachi ZХ670LCH-3 | 67300 | 2,9 | (345) | 6,97 | 13,2/ 4,34/ 4,46 | ||
Hitachi ZХ850LC-3 | 82200 | 2,9-4,5 | (397) | 7,0 | 14,77/ 4,43/ 4,57 | ||
Hitachi ZХ870H-3 | 82100 | 3,5-4,3 | (397) | 7,0 | 14,77/ 4,43/ 4,57 | ||
Hitachi ZХ870LCH-3 | 84000 | 3,5-4,3 | (397) | 7,0 | 14,77/ 4,43/ 4,57 | ||
Hitachi EX1200 | 109000 | 6,5 | (567) | 7,94 | Одноковшовый важкий | ||
Hitachi EX1900 | 192000 | 12 | (810) | 8,18 | Управління гідромолотом з кабіни оператора | ||
Hitachi EX2500 | 248000 | 15 | (1044) | 8,57 | Маркування карти змащення на поворотній платформі | ||
Hitachi EX3600 | 359000 | 22 | (1450) | 8,58 | Трансмісія ходової системи має підвищений ресурс | ||
Hitachi EX5500 | 518000 | 29 | (1044х2) | 9,0 | Зуби коронки і підвищеної зносостійкості | ||
Екскаватори гусеничні Hyundai (Хундай, Хендай)Завод виробник: HYUNDAI Heavy Industries CO., Ltd. Корея |
|||||||
Hyundai R55-7 | 5700 | 0,2 | (39) | 3,8 | Опція: гумові гусениці | ||
Hyundai R140LC-7 | 13980 | 0,23-0,71 | (84,5) | 5,6 | 8,43/ 2,66/ 3,0 | ||
Hyundai R160LC-7 | 17400 | 0,39-0,89 | (92,6) | 6,56 | 8,6/ 2,69/ 3,09 | ||
Hyundai R160LCD-7 | 18400 | 0,39-0,89 | (92,6) | 6,56 | 9,01/ 2,69/ 3,09 | ||
Hyundai R180LC-7 | 18200 | 0,39-1,05 | (92,6) | 6,56 | 8,6/ 3,05/ 3,09 | ||
Hyundai R180LCD-7 | 19260 | 0,39-1,05 | (92,6) | 6,56 | 8,99/ 3,05/ 3,09 | ||
Hyundai R180NLC-7 | 18110 | 0,39-1,05 | (92,6) | 6,84 | 8,72/ 3,05/ 2,97 | ||
Hyundai R210LC-7 | 21700 | 0,51-1,34 | (110) | 6,85 | Модифікація: 210NLС-7, 210LC-7 HC | ||
Hyundai R250LC-7 | 25200 | 0,79-1,5 | (131) | 7,0 | 9,98/ 3,18/ 3,25 | ||
Hyundai R250LC-7H/C | 27450 | 0,79-1,5 | (131) | 7,18 | 10,06/ 3,69/ 3,75 | Болотоход | |
Hyundai R250NLC-7 | 25100 | 0,79-1,5 | (131) | 7,77 | 10,05/ 3,48/ 3,59 | ||
Hyundai R290LC-7А | 29300 | 0,79-1,85 | (167) | 6,8 | Модифікація: 290NLC-7, 290LC-7А H/C | ||
Hyundai R320LC-7А | 32200 | 0,9-2,1 | (190) | 7,2 | Модифікація: 320NLC-7А H/C | ||
Hyundai R360LC-7А | 36100 | 1,15-2,32 | (218) | 7,1 | 11,13/ 3,34/ 3,15 | ||
Hyundai R450-7А | 43800 | 1,38-3,2 | (262) | 7,8 | 11,06/ 3,34/ 3,55 | ||
Hyundai R450LC-7А | 45200 | 1,38-3,2 | (262) | 8,91 | 11,7/ 3,34/ 3,45 | ||
Hyundai R500LC-7А | 48800 | 1,38-3,8 | (262) | 7,77 | 11,9/ 3,54/ 3,45 | ||
Екскаватори JCB гусеничніЗавод виробник: J. C. Bamford Excavators Ltd. Великобританія |
|||||||
JCB JS70 | 8000 | 0,09-0,3 | (44) | 4,73 | Стріла з можливістю зміщення осі копання | ||
JCB JS130 | 13900 | 0,32 - 0,80 | (70) | 6,05 | Шарнірна стріла/ бульдозерний відвал/ HD | ||
JCB JS140 | 15900 | 0,9 | (73) | 6,2 | Стріла з можливістю зміщення осі копання. Бульдозерний отва | ||
JCB JS160 | 16900 | 0,35-0,9 | (72) | 6,46 | 8,40/ 2,50/ 3,09 | ||
JCB JS180 | 19500 | 0,36-0,9 | (81) | 6,4 | Зменшене час циклу | ||
JCB JS200 | 21200 | 0,4-1,19 | (102) | 6,6 | 9,57/ 3,29/ 3,06 | ||
JCB JS210 | 21700 | 0,4-1,19 | (102) | 6,6 | Збільшений ресурс і продуктивність | ||
JCB JS220 | 23500 | 0,4-1,19 | (102) | 6,6 | Рукоять стандарт або подовжена | ||
JCB JS240 | 24600 | 0,77-1,46 | (120) | 7,23 | 10,1/ 3,49/ 3,23 | ||
JCB JS260 | 27200 | 0,77-1,46 | (120) | 7,23 | 10,2/ 3,49/ 3,78 | ||
JCB JS305LC | 32000 | 1,0 | Dieselmax 672 (165) | 7,9 | 10,5/3,4/3,65 | Рукоять 2,5 або 3,1 м. Стріла моноблок 6,2 м. Збільшена надійність. | |
JCB JS330 | 32600 | 1,18-1,85 | (178) | 8,19 | 11,05/ 3,5/ 3,61 | ||
JCB JS460 | 46800 | 1,39-2,25 | (228) | 9,0 | 11,7/ 3,51/ 3,26 | ||
Екскаватори гусеничні трактори John DeereВиробники: Deere Company, США |
|||||||
John Deere 120C | 13080 | 0,6 | (66) | 5,94 | 7,62/ 2,59/ 2,87 | ||
John Deere 135C RTS | 13800 | 0,63 | (66) | 6,02 | 7,32/ 2,69/ 2,84 | ||
John Deere 160C LC | 15870 | 0,6 | (81) | 6,35 | 8,56/ 2,59/ 3,1 | ||
John Deere 200C LC | 15870 | 0,86 | (105) | 6,68 | 9,5/ 3,2/ 2,97 | ||
John Deere 200C LC
Long Front
|
20320 | 0,57 | (105) | 11,66 | 11,96/ 3,2/ 2,9 | Довга стріла | |
John Deere 225C RTS | 24240 | 0,86 | (110) | 9,8 | 13,3/ 3,0/ 3,07 | Подовжена стріла | |
John Deere 270C LC | 28520 | 1,34 | (132) | 7,9 | 19,34/ 3,38/ 3,35 | ||
John Deere 330C LC | 33060 | 1.76 | (183) | 8,1 | 11,05/ 3,38/ 3,58 | ||
John Deere 450C LC | 47170 | 2,34 | (236) | 8,26 | 11,79/ 3,3/ 3,48 | ||
John Deere 600C LC | 59740 | 2,3 | (295) | 8,51 | 12,93/ 3,71/ 4,24 | ||
Екскаватори гусеничні JonyangВиробники: Guizhou Jonyang Kinetics Co., Ltd, Китай |
|||||||
Jonyang JY210E | 21000 | 0,9 | (108) | 5,64 | 9,76/ 3,0/ 3,28 | ||
Jonyang JY230E | 23000 | 1,0 | (126) | 7,05 | 9,84/ 3,0/ 3,39 | ||
Jonyang JY630 | 30800 | 1,4 | (194) | 7,58 | 10,6/ 3,18/ 3,54 | ||
Jonyang JY400E | 40000 | 1,6 | (194) | 7,2 | 10,8/ 3,35/ 3,5 | Болотні гусениці | |
Jonyang JY640 | 40000 | 1,6 | (235) | 7,74 | 12,0/ 3,35/ 3,61 | ||
Екскаватори гусеничні Kato (Като)Завод виробник: Kato Works CO., Ltd. Японія |
|||||||
Kato HD400V II | 10500 | 0,33-0,75 | (61) | 5,07 | Зменшений робочий цикл | ||
Kato HD450V II | 11600 | 0,22-0,55 | (65) | 5,17 | Мінімальна ширина робочої зони 4,53 м | ||
Kato HD512E | 11900 | 0,25-0,6 | (66) | 5,22 | 7,62/ 2,49/ 2,71 | ||
Kato HD512 III | 12100 | 0,25-0,6 | (68) | 5,22 | 7,62/ 2,49/ 2,71 | ||
Kato HD550V II | 14500 | 0,26-0,65 | (74) | 6,06 | 8,46/ 2,49/ 2,72 | ||
Kato HD700V II E | 18500 | 0,4-1,0 | (99) | 6,62 | 9,57/ 2,77/ 2,91 | ||
Kato HD800V II | 20500 | 0,5-1,2 | (104) | 6,72 | 9,78/ 2,99/ 2,94 | ||
Kato HD820III | 19500 | 0,45-1,1 | (110) | 6,21 | 9,5/ 2,82/ 2,91 | ||
Kato HD823 MR III | 22000 | 0,45-1,1 | (110) | 6,69 | Мінімальна ширина робочої зони 7,5 м | ||
Kato HD900V II | 22500 | 0,5-1,3 | (116) | 6,92 | 10,08/ 2,99/ 3,05 | ||
Kato HD1023III | 23000 | 0,55-1,25 | (125) | 7,01 | 9,97/ 2,99/ 3,12 | ||
Kato HD1023III LC | 23600 | 0,55-1,5 | (125) | 7,01 | 9,97/ 3,2/ 3,12 | ||
Kato HD 1250V II | 29800 | 0,6-1,6 | (164) | 7,4 | 9,97/ 3,2/ 3,12 | ||
Kato HD 1430III | 30200 | 0,7-1,8 | (183) | 7,4 | 11,2/ 3,2/ 3,8 | ||
Kato HD 1430III LC | 31100 | 0,7-1,8 | (183) | 7,4 | 11,2/ 3,2/ 3,8 | ||
Kato HD 1880V II E | 43500 | 1,2-2,0 | (221) | 7,76 | 12,12/ 3,58/ 3,47 | ||
Kato HD 2045III | 46200 | 1,4-2,3 | (235) | 7,76 | Ширина гусениці 0,6 м | ||
Екскаватори гусеничні KobelcoЗавод виробник: KOBELCO Construction Machinery Co. Ltd. Японія |
|||||||
Kobelco SK70SR | 6700 | 0,11-0,28 | (40) | 4,52 | Замовлення: обгумовані траки гусениць | ||
Kobelco SK115 SR | 11800 | 0,45 | (59) | 5,06 | Зменшене час циклу | ||
Kobelco SK135 SRLC | 13600 | 0,24-0,7 | (62) | 5,32 | Зменшений витрата палива | ||
Kobelco SK200 SRLC | 20400 | 0,51-0,8 | (92) | 6,15 | Габаритна ширина-2,99 м | ||
Kobelco SK200-8 | 21300 | 0,8 | (114) | 6,7 | Ходова частина має підвищений ресурс | ||
Kobelco SK250-8 | 24900 | 1,0 | (131) | 7,03 | Габаритна ширина 3,49 м | ||
Kobelco SK330-8 | 34700 | 1,4 | (197) | 7,49 | Уыбор кольору розмальовки та нанесення логотипу | ||
Kobelco SK460-8 | 48300 | 1,9 | (243) | 7,8 | Габаритна ширина 3,65 м | ||
Екскаватори Komatsu гусеничні (Камацу, Комацу)Завод виробник: Komatsu Ltd. Японія |
|||||||
Komatsu PC130-7 | 12600 | 0,36-0,64 | (66) | 5,52 | 7,595/2,49/2,975 | ||
Komatsu PC200-7 | 19700 | 0,8-1,6 | (107) | 6,62 | 9,425/2,8/3,0 | ||
Komatsu PC220-7 | 22900 | 0,72-1,26 | (125) | 6,92 | 9,885/2,98/3,265 | ||
Komatsu PC300-7 | 30800 | 0,52-1,4 | (180) | 7,38 | 11,14/3,19/3,28 | ||
Komatsu PC360-7 | 33000 | 1,6 | (180) | 7,38 | 11,14/3,19/3,28 | ||
Komatsu PC400-7 | 41400 | 1,3-2,2 | (246) | 7,82 | 11,94/3,34/3,635 | ||
Liebherr екскаватори гусеничні (Лібхер)Завод виробник: Liebherr-Holding GmbH. Німеччина |
|||||||
Liebherr R317 Litronic | 16900-19100 | 0,14-0,85 | (86) | 5,5 | 7,85/ 2,75/ 2,94 | ||
Liebherr R900C Litronic | 18500-20800 | 0,25-0,85 | (88) | 6,3 | 8,4/ 2,75/ 3,25 | ||
Liebherr R904C Litronic | 20200-22000 | 0,15-1,2 | (99) | 7,8 | 9,2/ 3,0/ 4,45 | ||
Liebherr R914B Litronic | 23600-25100 | 0,3-1,4 | (112) | 6,15 | 10,0/ 3,15/ 3,75 | ||
Liebherr R924B Litronic | 26100-27900 | 0,3-1,8 | (127) | 7,6 | 10,25/ 3,15/ 3,75 | ||
Liebherr R934C Litronic | 30500-33400 | 0,24-1,75 | (150) | 7,95 | 10,75/ 3,35/ 4,1 | ||
Liebherr R944C Litronic | 38200-41500 | 0,6-2,6 | (190) | 8,25 | 11,9/ 3,35/ 4,0 | ||
Liebherr R954C Litronic | 48400-56200 | 2,5-3,1 | (240) | 8,4 | 14,5/ 3,72/ 4,3 | ||
Liebherr R974В Litronic | 81500-87300 | 2,2-7,0 | (395) | 8,3 | 13,6/ 4,76/ 5,2 | ||
Liebherr R984С Litronic | 118600-123400 | 5,7-10,5 | (504) | 9,0 | 16,25/ 4,62/ 6,95 | ||
Екскаватори гусеничні LiugongВиробники: Guangxi Liugong Machinery Co., Ltd, Китай |
|||||||
Liugong CLG906 | 7000 | 0,25 | (41) | 4,17 | 6,13/ 2,25/ 2,58 | ||
Liugong CLG220LC | 20900 | 0,95 | (100) | 6,35 | 9,52/ 2,99/ 2,89 | ||
Liugong CLG230 | 23000 | 1,1 | (115) | 6,93 | 9,96/ 2,99/ 3,05 | ||
Liugong CLG925 LC | 23250 | 1,2 | (125) | 7,0 | 9,96/ 3,19/ 3,04 | ||
Екскаватори гусеничні MitsuberВиробники: MITSUBER Baumaschinen, Німеччина |
|||||||
Mitsuber 220LC-7B | 22400 | 1,0 | (124) | ||||
Mitsuber 230LC-7B | 22800 | 1,1 | (124) | ||||
Mitsuber 240LC-7E | 23600 | 1,15 | (125) | ||||
Екскаватори гусеничні SanyЗавод виробник: Sany Heavy Industry CO. Ltd. Китай |
|||||||
Sany SY200C | 19600 | 0,7-0,9 | (101) | 5,9 | Зменшений витрата палива двигуном | ||
Sany SY210C | 20600 | 0,8-1,0 | (127) | 6,1 | Замовлення: кабіна машиніста з GPS навігатором | ||
Sany SY230C | 22000 | 1,0-1,2 | (127) | 6,8 | |||
Sany SY300C | 30000 | 1,4 | (184) | 7,2 | |||
Екскаватори гусеничні SDLGЗавод виробник: ShanDong ChangLin Machinery Group, (SDLG) Китай |
|||||||
SDLG SC70-7 | 6500 | 0,28 | (45) | 4,04 | 6,103/ 2,198/ 2,515 | ||
SDLG SC130-7 | 13000 | 0,53 | (82) | 5,5 | 7,576/ 2,489/ 2,780 | ||
SDLG SC210-7 | 21000 | 0,8 | (117) | 6,62 | 9,423/ 2,780/ 3,165 | ||
SDLG SC220-7 | 22180 | 1,0 | (125) | 6,93 | 9,736/ 2,980/ 3,135 | ||
SDLG SC230-8 | 22600 | 1,2 | (133) | 6,4 | 9,797/ 2,980/ 3,230 | ||
Екскаватори гусеничні Terex (Терекс)Завод виробник: Terex Corporation, США |
|||||||
Terex TC210LC | 22200 | 0,43-1,37 | (104) | 6,84 | 10,4/ 3,0/ 3,32 | ||
Terex TC225LC | 23700 | 0,43-1,37 | (116) | 6,83 | 11,15/ 3,2/ 3,35 | ||
Terex TC260LC | 26600 | 0,48-1,87 | (125) | 6,72 | 11,2/ 3,2/ 3,35 | ||
Екскаватори гусеничні Volvo (Вольво)Завод виробник: VOLVO Construction Equipment Int. AB. Швеція |
|||||||
Volvo EC140B | 15600 | 0,65-0,98 | (69) | 5,5 | 7,63/ 2,74/ 3,21 | ||
Volvo EC160B | 18800 | 0,78-1,23 | (81) | 6,0 | 8,78/ 2,8/ 2,98 | ||
Volvo EC180B | 19000 | 1,03-1,43 | (81) | 6,0 | 8,78/ 2,8/ 3,03 | ||
Volvo EC210B | 22300 | 0,75-1,55 | (107) | 6,7 | 9,81/ 2,99/ 3,59 | ||
Volvo EC240B | 26100 | 1,05-1,98 | (125) | 7,0 | 10,11/ 3,19/ 3,22 | ||
Volvo EC290B | 30000 | 0,95-2,1 | (143) | 7,3 | 10,48/ 3,19/ 3,68 | ||
Volvo EC360B | 39200 | 1,35-3,0 | (184) | 7,5 | 11,16/ 3,34/ 3,7 | ||
Volvo EC460B | 46600 | 1,8-3,73 | (235) | 7,7 | 12,07/ 3,49/ 4,65 | ||
Volvo ЕС700В | 70600 | 2,48-6,6 | (316) | 7,3 | Моноблочна стріла | ||
Екскаватори гусеничні XCMG - технічні характеристикиКитайська корпорація Xuzhou Construction Machinery Group Inc. випускає наступні моделі середніх і важких екскаваторів на гусеничному ходу: EX135B; EX150D; EX200C; EX210; EX215C; EX215CA; EX215CLL; EX225CA; EX230C; EX235C; EX260C; EX260CLL; EX265C; EX335C; EX370C; EX370CA; EX470C; EX470CK; EX490CK; EX490CH; EX500C; EX500CA; EX700C; EX900C. Особливості моделей XCMG: двигуни обладнані автоматичними передпусковим підігрівачами; силова гідравліка і гидроклаппанная апаратура японських компаній Kawasaki Precision Machinery (KPM) і Kayaba; гідросистема 2-х насосна; посилене ОПУ; мікропроцесорна система ефективним управлінням потужністю двигун / гідронасос ESS; можливість вибору одного з трьох можливих режимів роботи; в кабіні з кондиціонером розміщений монітор відображає всі параметри роботи механізмів екскаватора і робочі процеси, плюс контроль через GPS; на панелі тільки сенсорні кнопки; Х-подібна рама каркасної форми збільшена і додатково посилена; для плавності роботи маса противаги на поворотній платформі збільшена. |
|||||||
XCMG XE135B | 13800 | 0,5 | Isuzu BB-4BG1TRP (70) | 5,57 | 8,27/ 6,16 (8,57) | 7,77/2,51/2.88 | Гідравліка Kawasaki Precision Machinery і Kayaba. V - 5,5/3,6 км/ч. |
XCMG XE150D | 13000 | 0,5 | Cumminis 4BTAA3.9 (85) | 5,61 | 8,3/ 6,3 (8,65) | 7,7/2,5/2,85 | Кліренс 450мм. Подоланний підйом 70%. Швидкість 5,5/3,6 км/ч. |
XCMG XE215C | 21500 | 0,8-1,0 | Isuzu BB-6BG1TRP (106) | 6,65 | 9,92/ 6,8 (9,64) | 9,52/2,99/3,0 | Система ESS (управління двигун /насос). Три робочих режиму. |
XCMG XE230C | 23500 | 1,0 | Isuzu CC-6BG1TRP (125) | 6,92 | 10,3/ 6,8 (9,67) | 10,2/2,99/3,05 | Передпусковий підігрівач дизеля. Виривное зусилля 163кН. |
XCMG XE260C | 24700 | 1,2 | Isuzu CC-6BG1TRP (125) | 6,92 | 10,27/ 6,79 (9,67) | 10,16/3,19/3,05 | Кабіна на амортизаторах. Виривное зусилля 235кН. |
XCMG XE335C | 33900 | 1,4 | Isuzu AA-6HK1XQ (184) | 7,42 | 11,11/ 7,27 (10,43) | 11,13/3,19/3,11 | Доступний ухил 70%. Кліренс 500мм. Довжина гусениці 4,725 м. |
XCMG XE370CA | 36600 | 1,4-1,8 | Isuzu AA-6HK1XQP (184) | 6,93 | 10,47/ 6,95 (10,89) | 11,25/3,19/3,35 | Підйом 35град. Переміщення 5,4/3,2 км/ч. Зусилля відриву 242кН. |
XCMG XE450C | 44200 | 1,9 | Isuzu (235) | 7,89 | 12,05/ 7,56 (10,38) | 11,85/3,67/3,45 | Довжина гусениці 5,05 м. Зусилля відриву 268кН. Кліренс 516мм. |
XCMG XE700C | 68000 | 2,8-3,5 | Cummins QSX15 (336) | 6,9 | 11,35/ 7,37 (11,58) | 11,94/ 4,28/ 4,7 | Зусилля на ковші 363кН. Контроль стану механізмів через GPS |
XCMG XE900C | 87000 | 3,5-6,0 | Cummins QSX15 (395) | 7,25 | 12,06/ (12,33) | 13,4/ 4,86/ 5,22 | Зусилля копання ківш 480кН. Кабіна захист FOPS |
Китайські гусеничні екскаватори XGMAВиробник: Xiamen XGMA Machinery Co, Ltd. (Xiagong) Китай. У екскаваторів стала більше продуктивність на 10%. Металоконструкції виконані з високоміцної сталі, що збільшило термін служби вузлів на 30%. Використані імпортні комплектуючі. Для приводу виконавчих механізмів (гусеничний хід, гідравлічні насоси) застосовані надійні дизельні двигуни Isuzu. Для переміщення стріли моноблочного типу служать два гідроциліндра. Рукоять класичної конструкції з одним циліндром для виконання качательние руху і одним гідравлічним циліндром управління робочим ковшем. |
|||||||
XGMA XG815EL | 13900 | 0,6 | BB-4 BG1TRP (70) | 5,52 | 8,29/ 6,06(8,48) | 7,74/2,5/2,81 | 7 опорних катків. Ширина башмака 0,5 м. Швидкість 5,0/3,2 км/год. Подача насосів 2х120 |
XGMA XG821 | 20500 | 0,85 | AA-6BG1TR P-03 (110) | 6,67 | 9,91/ 6,78(9,6) | 9,5/2,8/2,89 | 7 опорних катків. Ширина башмака 0,6 м. Швидкість 5,1/3,5 км/год, Витрата насосів 2х195 |
XGMA XG825EL | 25500 | 1,2 | CC-6 BG1TRA (132) | 6,94 | 10,29/ 6,78(9,68) | 10,14/3,19/3,1 | 9 опорних катків. Ширина трака 0,6 м. Швидкість 5,6/3,2 км/год Витрата насосів 2х247 |
XGMA XG836EL | 33800 | 1,6 | AA-6HK1XQP (184) | 7,36 | 11,12/ 7,18(10,24) | 11,17/3,44/3,25 | 9 опорних катків. Ширина трака 0,7 м. Швидкість 5,3/3,1 км/ч. Продуктивність насосів 2х280 |
Екскаватори гусеничні YTO з КитаюКомпанія виробник: YTO international Ltd, Китай |
|||||||
YTO WY10B | 10800 | 0,4 | (60) | 6,7 | Стріла моноблок | ||
Екскаватори гусеничні ВЭКСЗавод виробник: Воронезький екскаватор ВАТ Росія |
|||||||
ВЭКС-30L | 30000 | 1,25 | ЯМЗ-236Б (184) | 6,8 | 10,8/ 3,2/ 3,87 | ||
Екскаватори гусеничні КовровецЗавод виробник: Екскаваторний завод " КОВРОВЕЦ ВАТ Росія |
|||||||
Ковровец ЕТ-14 | 14800 | 0,65 (0,32; 0,4; 0,5) | (77,5/ 90,5) | 5,2 | 8,2/ 2,75/ 2,99 | ||
Ковровец ЕТ-16 | 16000 | 0,65 (0,32; 0,4; 0,5) | (77,5/ 90,5) | 5,1 | 8,2/ 3,15/ 3,07 | ||
Ковровец ЕТ-18 | 18000 | 1,0 (0,65, 0,77) | (77,5/ 90,5) | 6,0 | 9,4/ 2,75/ 3,18 | ||
Ковровец ЕТ-18LC | 18800 | 1,0 (0,65, 0,77) | (77,5/ 90,5) | 6,0 | 9,4/ 3,15/ 3,18 | ||
Ковровец ЕТ-20 | 20500 | 1,0 (0,65, 0,77) | (110) | 6,3 | 9,7/ 2,75/ 3,1 | ||
Ковровец ЕТ-26 | 27000 | 1,11 (0,78; 0,98; 1,42) | (132) | 6,52 | 10,35/ 3,0/ 3,589 | ||
Ковровец ЕТ-26FS | 27500 | 1,5/ 2,5 | (132) | 0,7 | 10,0/ 3,0/ 3,25 | Обладнання - пряма лопата | |
Екскаватори гусеничні УралвагонзаводЗавод виробник: Уралвагонзавод їм. Ф. Е. Дзержинського ЗА ФГУП. Росія, Нижній Таги
|
|||||||
Уралвагонзавод ЕО-4126 | 28500 | 0,85; 1,2; 1,25; 1,42 | (132) | 6,2 | 10,37/ 3,17; 3,47/ 3,08 | Сучасна кабіна машиніста , ергономічна | |
Уралвагонзавод ЕО-5126 | 32000 | 0,85; 1,2; 1,25; 1,42 | (132) | 6,2 | 10,05/ 3,17(3,47)/ 4,0 | ||
Екскаватори гусеничні ЧТЗЗавод виробник: Челябінський тракторний завод-УРАЛТРАК ТОВ (ЧТЗ). Росія, Челябінська |
|||||||
ЧТЗ ЕО-112 | 5500 | 0,11; 0,14; 0,16; 0,21 | (50) | 3,62 | Повноповоротна зворотна лопата з перекосом стріли. Імпортний двигун | ||
Екскаватори гусеничні ЕксмашЗавод виробник: Ексмаш ВАТ. Росія, Тверь |
|||||||
Ексмаш E180R LC | 18000 | 0,32-1,0 | (87) | 6,22 | 8,5/ 2,81/ 3,1 | Імпортний двигун |
ЗАДАТИ ПИТАННЯ МЕНЕДЖЕРУ
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДИ СПЕЦТЕХНІКИ
ОГЛЯД ЗАРУБІЖНИХ ЕКСКАВАТОРІВ
ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ СПЕЦТЕХНІКИ
ОЗНАЙОМИТИСЯ З ЖОВТОЮ ТАБЛИЦЕЮ 2016 РОКУ
ОЗНАЙОМИТИСЯ З ЖОВТОЮ ТАБЛИЦЕЮ 2017 РОКУ
ОЗНАЙОМИТИСЯ З ЖОВТОЮ ТАБЛИЦЕЮ 2018 РОКУ
НЕЙМОВІРНІ МОЖЛИВОСТІ СПЕЦТЕХНІКИ
- ГУМОВІ ГУСЕНИЦІ - НАЙКРАЩА ЯКІСТЬ ПО НАЙКРАЩІЙ ЦІНІОднією з найбільших груп запчастин в нашому асортименті є гумові гусениці, які підходять для екскаваторів і міні-екскаваторів JCB, CAT, Case, New Holland, Komatsu, Volvo та інших будівельних машин, представлених на ринку.Повна версія статті
- Яким буде колісний навантажувач майбутнього?Огляд нових можливостей продуктивности колісної вантажної спецтехніки, над якими виробники працюють вже тепер.Повна версія статті