Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
90 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
Оригінальні запчастини для спецтехніки, нові та вживані
Кошик

Опис і розшифрування маркування двигунів DEUTZ

Двигуни Deutz забезпечують високий рівень продуктивності спеціалізованого транспорту, що застосовується в різних сферах. Вони прекрасно справляються зі своєю роботою навіть в екстремально важких умовах експлуатації, водночас досить економно витрачаючи витратні матеріали. Більшість двигунів цього бренда має малу кількість контрольних точок працездатності мотора, завдяки чому технічний огляд проходить у рази швидше.

Можна легко підібрати двигун для будь-якої спецтехніки, оскільки німецька компанія виробляє як малопотужні моделі, так і двигуни з показниками високої потужності.

Дойц — мотори, відомі як надійні механізми, здатні не знижувати працездатність за будь-яких навантажень і температур. У нас Ви зможете також підібрати будь-які запчастини до Вашого двигуна Дойц.

Технічні характеристики, опис і розшифрування маркування двигунів Deutz

  • Deutz  1013 series
  • Deutz  1013/1015 Genset series
  • Deutz  1015 series
  • Deutz 1008 series
  • Deutz 1011 series
  • Deutz TCD 2011 series
  • Deutz 2012 series
  • Deutz TCD 2012 series

ПЕРЕЙТИ ДО ІНШИМ СЕРІЯМ РУХІВ DEUTZ

ПЗНАТИ ПІДРОБНІЄ ПРО МОДЕЛЬНОМУ РЯДІ ВСІХ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ

Двигуни Deutz і запчастини до них за найкращими цінами

Deutz 1008 Линейка двигателей для строительного, агропромышленного и шахтёрского оборудования рассчитанная для работы в сложных условиях. Достоинством этих двигателей является небольшой вес и мобильность механизма.Deutz 1008
Deutz 1008 series — це 4-тактні 2-х, 3-х, 4-х циліндрові  дизельні двигуни для будівельної техніки з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію у важких умовах, потужністю від 17,7 л.с. (13 кВт) до 42 к.с. (31 кВт). Моделі двигунів Deutz  серії 1008 випускаються з турбонаддувом і без.

Перевагами Deutz  серії 1008 є: низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів.

Ви можете придбати як комплектні двигуни Deutz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Deutz.

Мотори Deutz  1008 серії  використовуються в складі пересувних електрогенераторів, бурових і зварювальних установок, тракторів, кранів, екскаваторів, комбайнів,  як приводи інших будівельних та сільськогосподарських машин і техніки.

Лінійка двигунів для будівельного, агропромислового та шахтарського обладнання призначена для роботи в складних умовах. Як уже згадувалося, перевагою цих двигунів є нвелика вага та мобільність механізму.

Серія Deutz 1008 — це чотиритактні двигуни, що працюють на дизеле. У цих моделях клапани розміщені вертикально, а вал має горизонтальне розташування. Мотори Дойц 1008 містять у серію двох, трьох і чотирьох циліндрових агрегатів, призначені для будівельної техніки. Серія має рідинне охолодження, деякі моделі обладнані турбіною. Потужність коливається про межах 31 кВт. Двигуни мають невеликий розмір і вага, вони мобільні, міцні та працюють не голосно.

Ці механізми розраховані на роботу в найскладніших умовах. Вони прекрасно показують себе у сільському господарстві, будівельній техніці, а також у шахтовому обладнанні

  Об'єм Потужність Вал Вага Габарити
DEUTZ F2M1008F 0.69 л 17.7 л.с. гориз. 66 кг 428 x 440 x 515 мм
DEUTZ F3M1008F 1.03 л 27 л.с. гориз. 87 кг 507 x 440 x 515 мм
DEUTZ F4M1008F 1.37 л 37 л.с. гориз. 98 кг 590 x 440 x 515 мм
DEUTZ BF4M1008 1.22л 42 л.с.  гориз. 100 кг 507 x 480 x 555 мм

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1008 серії

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ

Deutz 1011 В категории Deutz 1011 представлены моторы, расходующие минимум топлива, с мощностью до 108 лошадиных сил. Часто устанавливаются на электроогенераторные установки, в строительной и аграрной технике.Deutz 1011

Deutz 1011 series — це 4-тактні 2-х, 3-х, 4-х циліндрові  дизельні двигуни для будівельної техніки з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію у важких кліматичних умовах, потужністю від 30 л.с. (22 кВт) до 89.2 л.с. (61 кВт). Відповідають нормам за газовими викидами ЄС Step II і CFR 40, Частина 89, Tier II (США).

У категорії Deutz 1011 представлені мотори, які витрачають мінімум палива, з потужністю до 108 кінських сил. Часто встановлюються на електрогенераторні пристрої, у будівельній та аграрній техніці.

Механізми Deutz 1011, що мають систему охолодження оливи — це дво-, три- та чотирициліндрові двигуни з продуктивністю 20-83 кінських сил. Мотори з чотирма циліндрами додатково можна обладнати турбонаддувом. До групи входить низка модифікацій: F2L1011, F3L1011, F3L1011F, F4L1011, F3M1011F,  F2L1011F, F4M1011F і BF4M1011F. Робочий літраж пристроїв — 0,68 л.

 

Агрегати цього ряду не вимагають великих витрат на паливо, зручні для ремонтних робіт, компактні та не створюють сильного шуму. Всі контрольні точки розташовані на одній стороні, тому не витрачається багато часу на діагностику та обслуговування двигуна.

Попри гарну продуктивність, мотори серії 1011 дають змогу істотно заощадити витратні матеріали. Наприклад, оливу потрібно міняти не раніше, ніж через 1000 годин роботи.

У цій серії споживачеві пропонується два варіанти моторів: одні укомплектовані ефективною вбудованою охолоджувальною системою, інші мають кулер із зовнішнього боку, які легко встановлювати та знімати.

Такі пристрої зазвичай обладнуються компресори малого типу Irmair 3.0 і Irmair 8.0. Так само популярною вони мають і серед власників аграрної техніки, обладнання для будівництва та компактних портативних електричних станціях. Механізми дуже надійні та їх легко обслуговувати.

Агрегати з турбонаддувом мають потужність до 68 кВ, без нього досягають 50 кВ. А варіант з охолоджувачем повітря має потужність 79,4 кВ.

Додатково дані моделі можна обладнати системою електронного регулювання, яка сприяє оптимізації їхньої ефективності та мінімізації енерговитрат.

Пристрої 1011, що випускаються сьогодні, відповідають екологічним вимогам, що доводить їхню нешкідливість для довкілля.

Ще однією перевагою цієї категорії є те, що мотори можна ремонтувати як цілком, так і окремомулдю будь-яких комплектуючих.
 

Опис двигуна Deutz BF4L 1011 F

Сторона обслуговування 

Описание двигателя Deutz BF4L 1011 F    Сторона обслуживания     1   Маслоналивная горловина (крышка привода клапанов) 2   Трубопровод наддувочного воздуха / впускной газопровод 3   Вентилятор со встроенным генератором 4   Клиновой ремень узкого сечения 5   Подъемный электромагнит 6   Крышка распределительных шестерен двигателя 7   Шкив клиноременной передачи на коленчатом валу 8   Масляный поддон 9   Рычаг выключения 10 Рычаг для перестановки 12 Картер 13 Маслоналивное отверстие (на картере сбоку) 14 Топливоподкачивающий насос 15 Сменный топливный фильтр 16 Присоединительный элемент для обогревателя масла 17 Ограничитель хода рейки с коррекцией по давлению наддува (LDA) 18 Сменный фильтр для смазочного масла 19 Съемный направляющий колпак потока охлаждающего воздуха 20 Топливные насосы высокого давления 21 Маслоохладитель

1   Оливоналінова горловина (кришка приводу клапанів)
2   Трубопровід наддувного повітря/впускний газопровід
3   Вентилятор із вбудованим генератором
4   Клиновий ремінь вузького перерізу
5   Підіймальний електромагнітний
6   Кришка розподільних шестерень двигуна
7   Шків кліногенної передачі на колінчастому валу
8   Оливний піддон
9   Важіль вимкнення
10 важіль для перестановки
12 Картер
13 Оливоналивний отвір (на картері збоку)
14 Паливопідкачувальний насос
15 Змінний паливний фільтр
16 Приєднувальний елемент для нагрівача оливи
17 Обмежувач ходу рейки з корекцією за тиском наддуву (LDA)
18 Змінний фільтр для мастильної олії
19 Знімний напрямний ковпак потоку охолоджувального повітря
20 Паливні насоси високого тиску
21 Оліяохолоджувач

 

Сторона відхідного повітря

Сторона отходящего воздуха    22 Головка блока цилиндров 23 Выпускной коллектор 24 Маховик с зубчатым ободом 25 Стартер 26 Картер 27 Подводящая линияк турбокомпрессору работающему на ОГ (смазочное масло) 28 Сливная линия от турбокомпрессора, работающего на ОГ (смазочное масло) 29 Патрубок впускного газопровода 30 Турбокомпрессор, работающий на ОГ 31 Впускной коллектор 32 Трубопровод наддувочного воздуха 

22 Головка блока циліндрів
23 Випускний колектор
24 Маховик із зубчастим ободом
25 Стартер
26 Картер
27 Підводна лінія до турбокомпресора, що працює на ОГ (масивна олія)
28 Зливна лінія від турбокомпресора, що працює на ОГ (мастило)
29 патрубок впускного газопроводу
30 Турбокомпресор, що працює на ОГ
31 Впускний колектор
32 Трубопровід наддувного повітря 

  Об'єм Потужність Вал Вага Габарити
DEUTZ F2L1011F 1.37 л 30 л.с. гориз. 167 кг 487 x 451 x 683 мм
DEUTZ F3L1011F 2.05 л 45 л.с. гориз. 223 кг 599 x 451 x 678 мм
DEUTZ F4L1011F 2.73 л 60 л.с. гориз. 249 кг 710 x 451 x 703 мм
DEUTZ BF4L1011FT 2.73 л 63 л.с. гориз. 256 кг 710 x 495 x 703 мм
DEUTZ BF4L1011F 2.73 л 75 л.с. гориз. 256 кг 710 x 495 x 703 мм
DEUTZ F2M1011 1.37 л 31 л.с. гориз. 161 кг 408 x 456 x 702 мм
DEUTZ F3M1011F 2.18 л 48 л.с. гориз. 200 кг 599 x 451 x 678 мм
DEUTZ F4M1011F 2.91 л 65 л.с. гориз. 243 кг 710 x 451 x 703 мм
DEUTZ BF3M1011F 2.18 л 62 л.с. гориз. 210 кг 609 x 534 x 679 мм
DEUTZ BF4M1011F 2.91 л 83 л.с. гориз. 249 кг 710 x 495 x 703 мм

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1011 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz 1011

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ


Deutz 1012 Универсальные моторы серии Deutz 1012 - экономичны, долговечны и недороги. Максимальная мощность таких моторов - 170 лошадиных сил.Deutz 1012
Універсальні мотори серії Deutz 1012 — економні, довговічні та недорожчі. Максимальна потужність таких моторів — 170 кінських сил.

Універсальні мотори серії Deutz 1012 — економні, довговічні та недорожчі. Максимальна потужність таких моторів — 170 кінських сил. 
 

Серія моделей моторів Deutz 1012 — це категорія, до якої входять пристрої, які підходять для встановлення на різні види техніки. Їхня максимальна потужність становить 170 кінських сил. Використання таких двигунів дає змогу істотно заощадити витратні матеріали. Моделі цієї серії мають великий термін експлуатації та коштують порівняно недорого.

Опис двигуна Deutz 1012

Сторона обслуговування

Описание двигателя Deutz 1012    Сторона обслуживания    1   Маслоналивная горловина (специальный вариант: между фильтрами) 2   Наливная горловина для охлаждающей жидкости 3   Вентилятор системы охлаждения 4   Насос для подачи охлаждающей жидкости 5   Ременный шкив 6   Топливоподкачивающий насос 7   Подвеска двигателя 8   Сменный топливный фильтр 9   Сменный фильтр для смазочного масла 10 Масляный поддон 11 Указатель уровня масла 12 Масляный радиатор 13 Элемент для присоединения гидравлических насосов 14 Генератор 15 Трубопровод для слива просачивающегося топлива с клапаном для поддержания напора 16 Головка блока цилиндров

1   Оливоналивна горловина (совий варіант: між фільтрами)
2   Наливна горловина для охолоджувальної рідини
3   Вентилятор системи охолодження
4   Насос для подавання охолоджувальної рідини
5   Ремінний шків
6   Паливопідкачувальний насос
7   Підвіска двигуна
8   Змінний паливний фільтр
9   Змінний фільтр для мастильної олії
10 Оливний піддон
11 Покажчик рівня оливи
12 Оливний радіатор
13 Елементів для приєднання гідравлічних насосів
14 Генератор
15 Трубопровід для зливання просочувального палива з клапаном для підтримання напору
16 Головка блока циліндрів

Сторона стартера

Сторона стартера    17 Транспортное устройство 18 Турбокомпрессор, работающий на ОГ 19 Регулятор частоты вращения 20 Корпус  SAE 21 Маховик 22 Стартер 23 Охладитель рабочей жидкости гидросистемы 24 Теплообменник охлаждающей жидкости 25 Указатель уровня охлаждающей жидкости 26 Воздушный клапан

17 Транспортний пристрій
18 Турбокомпресор, що працює на ОГ
19 Регулятор частоти обертання
20 Корпус  SAE
21 Маховик
22 Стартер
23 Охолоджувач робочої рідини гідросистеми
24 Теплообмінник охолоджувальної рідини
25 Покажчик рівня охолоджувальної рідини
26 Повітряний клапан

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz 1012

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ

 

Deutz 1013 Механизмы, вошедшие в серию Deutz 1013, представляют собой универсальные двигатели с разными комплектациями. Мощность данных моделей колеблется от 84 до 268 лошадиных сил, они отличаются высокой эффективностью и надежностью. Обычно ими оснащают автобусы МАЗ и сельскохозяйственные тракторы Беларус МТЗ 2822 ДЦ и Беларус МТЗ 3022 ДЦ Deutz 1013

Deutz  1013 series — це 4-тактні 4- і 6- циліндрові  дизельні двигуни для промислової та будівельної техніки з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних і важких кліматичних умовах, потужністю від 154 л.с. (115 кВт) до 313 л.с. (233 кВт). 

Механізми, що увійшли до серії Deutz 1013, являють собою універсальні двигуни з різними комплектаціями. Потужність цих моделей коливається від 84 до 268 кінських сил, вони вирізняються високою ефективністю й надійністю. Зазвичай ними обладнують автобуси МАЗ і сільськогосподарські трактори Білорус МТЗ 2822 ДЦ і Білорус МТЗ 3022 ДЦ.

Розшифрування позначень двигуна Deutz (Дойтц)

Наприклад: BF6M(L)1013C 
B — з турбонаддувом; 
F — високообертовий чотиритактний двигун; 
6 — кількість циліндрів; 
М — з рідинним охолодженням; 
L — з повітряним охолодженням; 
10 - заводське позначення; 
13 — хід поршня; 
З - з охолодженням наддувального повітря
.

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012-1013 серії

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz 1013

Двигуни BF6M1013E і BF4M1013E:

Двигатели BF6M1013E и BF4M1013E:  Данная серия двигателей устанавливается на строительной и дорожной технике, обладает мощностью 84 - 268 лошадиных сил. Это высокоэффективные и надежные устройства, которые сегодня пользуются большим спросом. Многие мировые производители экскаваторов, погрузчиков и катков использую данный двигатель на своей технике. Ремон Дойц 1013 можно заказать по телефону.Ця серія двигунів встановлюється на будівельній і дорожній техніці, має потужність 84-268 кінських сил. Це високоефективні та надійні пристрої, які сьогодні мають великий попит. Багато світових виробників екскаваторів, навантажувачів і котків використовує цей двигун на своїй техніці. Замовити Дойц 1013 можна по телефону.

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012-1013 серії

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz 1013

Двигуни BF6M1013FC і BF4M1013FC:

Двигатели BF6M1013FC и BF4M1013FC:  Двигателя которые используют для аграрной техники, имеют мощность 121 - 249 лошадиных сил. Популярностью в этой области они пользуются за счет способности идеально работать при любых условиях, нагрузках и температурах. Кроме того, фермеры выбирают их еще и потому, что техническое обслуживание агрегатов приходится проводить довольно редко. Большую популярность этот мотор получил на МТЗ, он был установлен на тракторах Беларус 2822 ДЦ и Беларус 3022 ДЦ.Двигуни, які використовують для аграрної техніки, мають потужність 121 — 249 кінських сил. Популярністю в цій галузі вони користуються завдяки здатності ідеально працювати за будь-яких умов, навантажень і температур. Крім того, фермерів вибирають їх ще й тому, що технічне обслуговування агрегатів доводиться проводити досить рідко. Велику популярність цей мотор отримав на МТЗ, він був встановлений на тракторах Білорус 2822 ДЦ і Білорус 3022 ДЦ.

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012-1013 серії

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz 1013

Двигуни BF6M1013EC і BF4M1013EC:

Двигатели BF6M1013EC и BF4M1013EC:  Моторы данного семейства лучше всего подходят для генераторных установок. Их дополнительное преимущество в данном случае - компактность и небольшой вес. А еще они подходят для установки на автобусы МАЗ 103 и Волжанин. Также прекрасно подходит Deutz 1013 (мощностью 98 - 262 лошадиных сил) для комплектации водного транспорта: шхун для рыболовов и катеров для прогулок. Купить запчасти Deutz 1013 можно по номеру.Мотори цієї родини найкраще підходять для генераторних установок. Їхня додаткова перевага в цьому разі — компактність і невелика вага. А ще вони підходять для встановлення на автобуси МАЗ 103 і Волжан. Також прекрасно підходить Deutz 1013 (потужністю 98-162 кінських сил) для комплектації водного транспорту: шхун для рибалок і катерів для прогулянок. Купити запчастини Deutz 1013 можна за номером.

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012-1013 серії

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz 1013

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ

Особливості та конструктивні елементи двигуна Deutz BF6M 1013 FC

— верхнеклапанний, шести циліндровий, 4-тактний, турбований дизельний двигун, із системами рідинного охолодження й охолодження турбонаддуву, з безпосереднім уприскуванням палива та інжектором для кожного циліндра, вал розташований горизонтально. Складається з: чавунних Гбц і картера, кованого колінчастого вала з противагою, оливний фільтр повнопотоковий картридж, паливний фільтр теж картридж, генератор і стартер 12 В на 24 В. Заводом випускаються версії з діагностичною CAN-шиною й без неї. Дойц 1013 один із найзручніших двигунів для технічного обслуговування, позаяк усі точки обслуговування розташовані на одній стороні двигуна.

 

Опис двигунів Deutz 1013

Сторона обслуговування Deutz 1013 E

Сторона обслуживания Deutz 1013 E    1  Маслоналивная горловина 2  Насос для подачи охлаждающей жидкости 3  Топливоподкачивающий насос 4  Демпфер 5  Сменный фильтр для смазочного масла 6  Подвеска двигателя 7  Сменный топливный фильтр 8  Масляный поддон 9  Указатель уровня масла 10 Масляный радиатор 11 Элемент для присоединения гидравлического насоса 12 Трубопровод для слива просачивающегося топлива с клапаном для поддержания напора 13 Головка блока цилиндров  А  Подводящая линия охлаждающей жидкости

1  Оливоналінова горловина
2  Насос для подавання охолоджувальної рідини
3  Паливопідкачувальний насос
4  Демпфер
5  Змінний фільтр для мастильної олії
6  Підвіска двигуна
7  Змінний паливний фільтр
8  Оливний піддон
9  Покажчик рівня оливи
10 Оливний радіатор
11 Елементів для приєднання гідравлічного насоса
12 Трубопровід для зливання просочувального палива з клапаном для підтримання напору
13 Головка блока циліндрів
 А  Підводна лінія охолоджувальної рідини

Сторона стартера Deutz 1013 E

купить deutz 1013

14  Транспортний пристрій
15  Повітряний клапан картера
16  Регулятор частоти обертання
17  Корпус  SAE
18  Маховик
19  Стартер
20  Турбокомпресор, що працює на ОГ
21  Вентилятор
22  Випускний колектор
23  Впускна труба

 

Схема циркуляції охолоджувальної рідини Deutz 1013 E

Схема циркуляции охлаждающей жидкости Deutz 1013 E    1  Корпус термостата 2  Насос для подачи охлаждающей жидкости 3  Масляный радиатор 4  Охлаждение цилиндров 5  Охлаждение головки блока цилиндров 6  Теплообменник 7  Вентиляционная линия от компенсационного бака к насосу для подачи охлаждающей жидкости 8  Линия, ведущая от двигателя к теплообменнику 9  Вентиляционная линия от блока головки цилиндров к компенсационному баку 10 Компенсационный бак 11 Линия, ведущая от теплообменника к термостату

1  Корпус термостата
2  Насос для подавання охолоджувальної рідини
3  Оливний радіатор
4  Охолодження циліндрів
5  Охолодження головки блока циліндрів
6  Теплообмінник
7  Вентиляційна лінія від компенсаційного бака до насоса для подавання охолоджувальної рідини
8  Лінія, що веде від двигуна до теплообмінника
9  Вентиляційна лінія від блока головки циліндрів до компенсаційного бака
10 Компенсаційний бак
11 Лінія, що веде від теплообмінника до термостата

Технічні характеристики двигуна Deutz BF6M1013FC, що встановлюються на тракторах МТЗ 3022ДЦ, МТЗ 2822ДЦ:

Тип двигуна

чотиритактний, дизельний, турбований

Циліндри

розташування рядком

Кількість циліндрів

6

Тип охолодження

водяне

Макс. потужність за 1500 обертів

201 кВт/270 л.с.

Макс. потужність за 2300 обертів

233 кВт/313 л.с.

Об'єм двигуна

1,2 л на циліндр, 7150,00 см3

Діаметр поршня

108 мм (4,2 дюйма)

Хід поршня

130 мм (5,1 дюйм)

Макс крутний момент

1050 Н х м

Ступінь стиснення

17.5:1

Об'єм оливної системи

20 л

Вага

572 кг

Габарити Д x Ш x В у мм

1146 x 622 x 943

Поживна напруга

12:24 В

Технічні характеристики двигуна Deutz BF4M1013EC:

Тип двигуна

чотиритактний, дизельний, турбований

Циліндри

розташування рядком

Кількість циліндрів

4

Тип охолодження

водяне

Макс. потужність за 2300 обертів

118 кВт/158 л.с.

Об'єм двигуна

4760,00 см3

Діаметр поршня

108 мм (4,2 дюйма)

Хід поршня

130 мм (5,1 дюйм)

Макс крутний момент

577 Н х м

Ступінь стиснення

17.5:1

Вага

432 кг

Габарити Д x Ш x В у мм

862 x 616 x 935

Поживна напруга

12:24 В

 

 

 

 

 

 

Розшифрування маркування двигунів на прикладі Deutz BF 6 M 1013 FC:

B

турбонаддув 

F

висока швидкість, чотиритактний 

6

кількість циліндрів 

М

рідинне охолодження

1013

сімейство двигунів 

F/E

вбудована або зовнішня системи охолодження 

C

охолодження повітря турбонаддуву 

P

модернізований 




 

 

  Об'єм Потужність Вал Вага Габарити
DEUTZ BF4M1013C 4.76 л 154 л.с. гориз. 432 кг 1020 x 760 x 790 мм
DEUTZ BF4M1013EC 4.76 л 158 л.с. гориз. 430 кг 862 x 616 x 935 мм
DEUTZ BF4M1013FC 4.76 л 173 л.с. гориз. 432 кг 862 x 616 x 935 мм
DEUTZ BF6M1013C 7.14 л 228 л.с. гориз. 572 кг 1280 x 760 x 845 мм
DEUTZ BF6M1013EC 7.14 л 234 л.с. гориз. 572 кг 1146 x 622 x 943 мм
DEUTZ BF6M1013CP 7.14 л 255 л.с. гориз. 572 кг 1280 x 760 x 845 мм
DEUTZ BF6M1013ECP 7.14 л 262 л.с. гориз. 572 кг 1146 x 622 x 943 мм
DEUTZ BF6M1013FC 7.14 л 313 л.с. гориз. 572 кг 1146 x 622 x 943 мм

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012-1013 серії

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz 1013

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ


Deutz 1015 Долговечные и надежные V-образные модели Deutz 1015  имеют от 6 до 8 цилиндров и турбонаддув. Максимальная их мощность - 590 лошадиных сил. Выносливы, отличаются и другими хорошими характеристиками.Deutz 1015

 Deutz  1015 series — це 4-тактні 6-ти й 8- циліндрові  v-подібні дизельні двигуни для мобільної техніки з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних кліматичних умовах, потужністю від 407 л.с. (300 кВт) до 598 л.с. (440 кВт). 

Довговічні та надійні V-подібні моделі Deutz 1015  мають від 6 до 8 циліндрів і турбонаддув. Максимальна їхня потужність — 590 кінських сил. Витривалі, відрізняються й іншими добрими характеристиками.

V-подібні турбовані моделі Deutz 1015 з 4 тактами виробляються у двох варіантах — одні мають 6, а другі 8 циліндрів. Найбільший обертовий момент досягається за 1500-2100 об/хв. Ці двигуни обладнані модернізованою системою паливного впорскування з механічним регулюванням обертів.

Для бортового обладнання агрегати укомплектуються електронною версією регулятора. Ці мотори обладнані новітньою охолоджувальною системою Multi Parallel Kuhlsystem, що дає можливість зменшити витрати на витратні матеріали без втрати продуктивності.

Ці механізми зручні компактністю і малою вагою, крім того, на їх починку в разі потреби не знадобиться велика витрата часу. Вони відомі своєю високоефективністю й маловитратністю. 

Одна з додаткових переваг цієї моделі — низький рівень шуму.

Моделі цієї категорії однаково ефективні як у сфері сільського господарства та будівництва, так і під час встановлення на водний транспорт або електрогенератори. Кожна з моделей призначена для певної галузі діяльності.

Мотори цієї категорії мають потужність від 251 до 590 кінських сил. Кожен із них призначений для роботи навіть у найекстремальніших умовах.

Для генераторів використовується модель BF6M1015. Крім невеликої ваги та розміру, вони не створюють багато шуму, що є гарним плюсом.

У сільському господарстві та будівництві використовуються мотори з потужністю 251 — 590 кінських сил. За максимальної продуктивності двигуни забезпечують мінімальні витрати на паливо та інші матеріали.

Механізми для водного транспорту (BF8M1015) мають продуктивність 262-590 кінських сил. Вони також мають компактний дизайн і важать порівняно небагато.

Пристрої цієї серії — це надійні, довговічні та низькозатратні механізми, завдяки чому можна якнайшвидше окупити їх і згодом заощаджувати на витратних матеріалах.

 

Опис двигуна Deutz BF8M 1015 C

Сторона стартера

Описание двигателя Deutz BF8M 1015 C  Сторона стартера

1  Турбокомпресор, що працює на відпрацьованих газах
2  Випускний колектор
3  Картер
4  Стартер
5  Оливоналінова горловина
6  Оливний піддон
7  Оливний фільтр
8  Шків кліногенної передачі з амортизатором
9  З'єднувальний елемент для охолоджувальної рідини, що тече від теплообмінника до двигуна
10 Оливний радіатор
11 Вентилятор
12 Розподільний трубопровід до охолоджувача наддувального повітря
13 Повітропровід для наддувального повітря
14 Факельна свічка розжарювання (бічна обслуговування)

Сторона обслуговування

Описание двигателя Deutz BF8M 1015 C  Сторона обслуживания

14 Факельна свічка розжарювання (бічна стартера)
15 Оливоналивна горловина
16 Головка циліндра
17 Генератор
18 Масловимірювальний стрижень
19 Корпус по стандарту SAE
20 Маховик
21 Компресор
22 Приєднувальний паливопровід

  Об'єм Потужність Вал Вага Габарити
DEUTZ BF6M1015C 11.91 л 407 л.с. гориз. 850 кг 1039 x 932 x 1174 мм
DEUTZ BF6M1015CP 11.91 л 448 л.с. гориз. 850 кг 1039 x 932 x 1174 мм
DEUTZ BF8M1015C 15.87 л 543 л.с. гориз. 1060 кг 1208 x 955 x 1174 мм
DEUTZ BF8M1015CP 15.87 л 597 л.с. гориз. 1060 кг 1208 x 955 x 1174 мм

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1015 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz 1015

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ

Двигатели Deutz  1013/1015 Genset
Deutz  1013/1015 Genset

Deutz  1013/1015 Genset series — це 4-тактні 4-х, 6- і 8- циліндрові  дизельні двигуни для електрогенераторів із верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних і важких кліматичних умовах, потужністю від 103 л.с. (77 кВт) до 571 л.с. (426 кВт). Випускаються з механічним регулятором і з електронним керуванням (опція).

Deutz  series 1013 genset — серія професійних  двигунів відомої німецької компанії  DEUTZ  для генераторів.  Двигуни Deutz серія 1013 genset застосовуються як силових установок електрогенераторів

Двигуни Deutz BF4M1013E GENSET, BF4M1013EC GENSET, BF4M1013FC GENSET, BF6M1013E GENSET, BF6M1013EC GENSET — чотиритактні 4- і 6- циліндрові дизельні двигуни рідинного охолодження, з турбокомпресором і охолодженням повітря наддуву, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала.

Двигуни Дойц BF4M1013E GENSET, BF4M1013EC GENSET, BF4M1013FC GENSET, BF6M1013E GENSET, BF6M1013EC GENSET мають  такі конструктивні особливості: чавунний картер, чавунна лита головка блока циліндрів, індивідуальний насос-інжектор для кожного циліндра, укомплектований радіатором.

  • Кований колінвал із противагою
  • Верхнє розташування клапанів
  • Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
  • Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
  • Паливний фільтр типу картридж
  • Біметалеві підшипники розподівала
  • Генератор 12В/24В
  • Електростартер 12 В/24 В 

Двигуни Deutz BF4M1013E GENSET, BF4M1013EC GENSET, BF4M1013FC GENSET, BF6M1013E GENSET, BF6M1013EC GENSET широко використовуються в складі дизельгенераторних установок.

Розшифрування маркування двигунів на прикладі Deutz BF 6 M 1013 EC GENSET:

B

турбонаддув 

F

висока швидкість, чотиритактний 

6

кількість циліндрів 

М

рідинне охолодження

1013

сімейство двигунів 

F/E

вбудована або зовнішня системи охолодження 

C

охолодження повітря турбонаддуву 

P

модернізований 


 

 

Двигуни Deutz BF6M1013FC G1 GENSET, BF6M1013FC G2 GENSET, BF6M1013FC G3 GENSET — чотиритактні, шестициліндрові, дизельні двигуни рідинного охолодження, з турбокомпресором і охолодженням повітря наддуву, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц BF6M1013FC G1 GENSET, BF6M1013FC G2 GENSET, BF6M1013FC G3 GENSET мають  такі конструктивні особливості: чавунний картер, чавунна лита головка блока циліндрів, індивідуальний насос-інжектор для кожного циліндра, укомплектований радіатором. 

  • Кований колінвал із противагою
  • Верхнє розташування клапанів
  • Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
  • Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
  • Паливний фільтр типу картридж
  • Біметалеві підшипники розподівала
  • Генератор 12В/24В
  • Електростартер 12 В/24 В 

Двигуни Deutz BF6M1013FC G1 GENSET, BF6M1013FC G2 GENSET, BF6M1013FC G3 GENSET широко використовуються в складі дизельгенераторних установок.

Ви можете придбати як комплектні двигуни Deutz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Deutz.


Двигуни Deutz BF6M1015 GENSET, BF6M1015С GENSET, BF6M1015С G2 GENSET, BF6M1015СP GENSET, BF8M1015С GENSET, BF8M1015С G2 GENSET, BF8M1015СP GENSET — чотиритактні, 6- і 8- циліндрові дизельні двигуни рідинного охолодження, з турбокомпресором, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц BF6M1015 GENSET, BF6M1015С GENSET, BF6M1015С G2 GENSET, BF6M1015СP GENSET, BF8M1015С GENSET, BF8M1015С G2 GENSET, BF8M1015СP GENSET мають  такі конструктивні особливості: чавунний картер, чавунна лита головка блока циліндрів, індивідуальний насос-інжектор для кожного циліндра, укомплектований  радіатором.

  • Кований колінвал із противагою
  • Верхнє розташування клапанів
  • Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
  • Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
  • Паливний фільтр типу картридж
  • Біметалеві підшипники розподівала
  • Генератор 24 В/55 А
  • Електростартер

Двигуни Deutz BF6M1015 GENSET, BF6M1015С GENSET, BF6M1015С G2 GENSET, BF6M1015СP GENSET, BF8M1015С GENSET, BF8M1015С G2 GENSET, BF8M1015СP GENSET широко використовуються в складі дизельгенераторних установок.

Мотори Deutz  1013/1015 Genset серії  використовуються в складі стаціонарних і пересвіжних дизельгенераторних установок.

 

Об'єм

Потужність Вал Вага Габарити
DEUTZ BF4M1013E Genset 4.76 л 139 л.с. гориз. 520 кг 1425 x 663 x 1151 мм
DEUTZ BF4M1013EC Genset 4.76 л 135 л.с. гориз. 560 кг 1479 x 728 x 1151 мм
DEUTZ BF4M1013FC Genset 4.76 л 147 л.с. гориз. 560 кг 1479 x 728 x 1151 мм
DEUTZ BF6M1013E Genset 7.14 л 164 л.с. гориз. 740 кг 1702 x 741 x 1239 мм
DEUTZ BF6M1013EC Genset 7.14 л 198 л.с. гориз. 770 кг 1870 x 866 x 1239 мм
DEUTZ BF6M1013FC G1 Genset 7.14 л 240 л.с. гориз. 770 кг 1923 x 1003 x 1586 мм
DEUTZ BF6M1013FC G2 Genset 7.14 л 249 л.с. гориз. 770 кг 1923 x 1003 x 1586 мм
DEUTZ BF6M1013FC G3 Genset 7.14 л 249 л.с. гориз. 770 кг 1923 x 1003 x 1586 мм
DEUTZ BF6M1015 Genset 11.91 л 283 л.с. гориз. 850 кг 1638 x 1515 x 1924 мм
DEUTZ BF6M1015С Genset 11.91 л 363 л.с. гориз. 850 кг 1638 x 1515 x 1924 мм
DEUTZ BF6M1015С G2 Genset 11.91 л 422 л.с. гориз. 850 кг 1638 x 1515 x 1924 мм
DEUTZ BF6M1015СP Genset 11.91 л 429 л.с. гориз. 850 кг 1638 x 1515 x 1924 мм
DEUTZ BF8M1015С Genset 15.87 л 485 л.с. гориз. 1060 кг 1764 x 1815 x 1849 мм
DEUTZ BF8M1015С G2 Genset 15.87 л 539 л.с. гориз. 1060 кг 1764 x 1815 x 1849 мм
DEUTZ BF8M1015СP Genset 15.87 л 571 л.с. гориз. 1060 кг 1764 x 1815 x 1849 мм

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 Genset серії

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1015 Genset серії

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ


Deutz 2011 В зависимости от комплектации рядные двигатели категории 2011 имеют турбокомпрессор, максимальная их мощность достигает 100 лошадиных сил. В основном используются для портативных электростанций и строительной спецтехники.Deutz 2011

Deutz  series 2011 — це 4-тактні 2-х, 3-х, 4-х циліндрові  дизельні двигуни для мобільної техніки середньої потужності з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з повітряним або рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних  кліматичних умов. Випускаються потужністю від 31 к.с. (23 кВт) до 88 л.с. (65 кВт), з турбонаддувом і без.

Залежно від комплектації рядні двигуни категорії 2011 мають турбокомпресор, максимальна їх потужність досягає 100 кінських сил. Загалом івикористовуються для портативних електростанцій і будівельної спецтехніки.

Пригодами Deutz  серії 2011 є: моделі L обладнані теплообмінником, низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, дістаючи застосування сучасних технологій виробництва та якості матеріалів. 

Ви можете придбати як комплектні двигуни Deutz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Deutz.

Мотори Deutz  2011 серії  використовуються в складі  мобільної техніки: екскаваторівтракторів, кранівнавантажувачів,  як приводи інших будівельних и сільськогосподарських машин і техніки.

Двигуни Deutz F2L2011, F3L2011, F4L2011 — чотиритактні 2-х, 3- і 4- циліндрові, дизельні двигуни з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц F2L2011, F3L2011, F4L2011 мають  такі конструктивні особливості: обладнані теплообмінником, інтегрована оливна система  охолодження, модульна система циліндрів зручна для роздільного обслуговування потрібного циліндра, алюмінієві головки циліндрів. 

  • Кований колінвал із противагою
  • Верхнє розташування клапанів
  • Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
  • Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
  • Паливний фільтр типу картридж
  • Біметалеві підшипники розподівала
  • Генератор 14В/60А
  • Електростартер 12 В 

Двигуни Deutz F2L2011, F3L2011, F4L2011 широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторівнавантажувачівбурових параметрівкомбайнівкомпресорівдизельгенераторів та ін.

Двигуни Deutz BF3L2011, BF4L2011 — чотиритактні 3- та 4- циліндрові, дизельні двигуни з турбокомпресором, повітряного охолодження, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц BF3L2011, BF4L2011 мають  такі конструктивні особливості: обладнані теплообмінником, інтегрована олійна система охолодження, модульна система циліндрів зручна для роздільного обслуговування потрібного циліндра, алюмінієві головки циліндрів. 

  • Кований колінвал із противагою
  • Верхнє розташування клапанів
  • Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
  • Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
  • Паливний фільтр типу картридж
  • Біметалеві підшипники розподівала
  • Генератор 14В/60А
  • Електростартер 12 В 

Двигуни Deutz BF3L2011, BF4L2011 широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторівнавантажувачівбурових параметрівкомбайнівкомпресорівдизельгенераторів та ін.

Двигуни Deutz F2M2011, F3M2011, F4M2011 — чотиритактні 2-х, 3-х і чотирициліндрові, дизельні двигуни з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц F2M2011, F3M2011, F4M2011 мають  такі конструктивні особливості: олійна система  охолодження, модульна система циліндрів зручна для роздільного обслуговування потрібного циліндра, алюмінієві головки циліндрів. 

  • Кований колінвал із противагою
  • Верхнє розташування клапанів
  • Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
  • Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
  • Паливний фільтр типу картридж
  • Біметалеві підшипники розподівала
  • Генератор 14В/60А
  • Електростартер 12 В 

Двигуни Deutz F2M2011, F3M2011, F4M2011 широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторівнавантажувачівбурових параметрівкомбайнівкомпресорівдизельгенераторів та ін.

Двигуни Deutz BF3M2011, BF4M2011 — чотиритактні 3- й 4- циліндрові, дизельні двигуни, з турбонаддувом, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц BF3M2011, BF4M2011 мають  такі конструктивні особливості: олійна система  охолодження, модульна система циліндрів зручна для роздільного обслуговування потрібного циліндра, алюмінієві головки циліндрів. 

  • Кований колінвал із противагою
  • Верхнє розташування клапанів
  • Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
  • Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
  • Паливний фільтр типу картридж
  • Біметалеві підшипники розподівала
  • Генератор 14В/60А
  • Електростартер 12 В 

Двигуни Deutz BF3M2011, BF4M2011 широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторівнавантажувачівбурових параметрівкомбайнівкомпресорівдизельгенераторів та ін.

У лінійку Deutz 2011 увійшли поліпшені моделі з інтегрованою охолоджувальною системою оливи, створені на базі моторів серії 1011. У цій категорії представлені дво-, три- і чотирициліндрові рядові агрегати. Останні два варіанти додатково можна обладнати турбокомпресором. Максимальна потужність вдосконалених моторів збільшена на 13 відсотків, порівнюючи з моделями 1011. Ще однією відмінністю від попередньої моделі є збільшені проміжок часу між замінами ременя. Крім цього, добір потужності для приводу інжектора тиску збільшений на 55 відсотків.

Як і інші мотори німецького бренда, ці механізми нескладно ремонтувати, позаяк усі точки контролю встановлені на одній стороні двигуна, крім того, вони займають мало місця.

Ці мотори призначені для будівельного обладнання та електричних генераторів. Варіанти розрізняються між собою за показниками продуктивності, кількістю циліндрів і охолоджувальною системою.

У серії 2011 для будівельного спецобладнання є моделі з охолоджувальною системою оливи та вбудованою охолоджувальною системою. Число циліндрів варіюється від 2 до 4. Останні можна укомплектувати турбонаддувом. Потужність цих агрегатів коливається від 16 до 100 кінських сил. Вони розраховані на роботу за будь-яких механічних навантажень і за високої температури та морозів.

Опис двигуна Deutz BF4M 2011

Робочий бік

Описание двигателя Deutz BF4M 2011  Рабочая сторона

1   Повітряний колектор
2   Крильчатка вентилятора
3   Клиноремінний шліф на колінчастому валу
4   Вузький клиновий приводний ремінь
5   Підіймальний електромагнітний
6   Кожух зубчастого ременя
7   Важіль зупинки
8   Важіль регулятора
9   Заправка оливи (збоку на картері колінвала)
10 Оліямер
11 Паливний насос
12 Змінний паливний фільтр
13 Штуцер для підігрівання олії
14 Змінний оливний фільтр
15 Паливні насоси високого тиску
16 Штуцер маслорадіатора
17 Впускні клапани

Сторона стартера

Описание двигателя Deutz BF4M 2011  Сторона стартера

18 Вентиляція картера колінвал (необов'язкова)
19 Кришка головки циліндрів 
20 Вихлопний колектор
21 Корпус SAE
22 Стартер
23 Картер колінчастого вала
24 Турбонагнітач
25 Генератор зі шкіркою
26 Повітряний колектор
27 Олія заправна горловина

  Об'єм Потужність Вал Вага Габарити
DEUTZ F2L2011 1.55 л 31 л.с. гориз. 175 кг 487 x 451 x 683 мм
DEUTZ F3L2011 2.33 л 48 л.с. гориз. 216 кг 598 x 451 x 678 мм
DEUTZ F4L2011 3.11 л 65 л.с. гориз. 254 кг 710 x 451 x 703 мм
DEUTZ BF3L2011 2.33 л 61 л.с. гориз. 221 кг 612 x 495 x 678 мм
DEUTZ F4M2011 3.11 л 66 л.с. гориз. 245 кг 710 x 4951 x 703 мм
DEUTZ F2M2011 1.55 л 33 л.с. гориз. 168 кг 408 x 451 x 683 мм
DEUTZ F3M2011 2.33 л 50 л.с. гориз. 208 кг 599 x 451 x 678 мм
DEUTZ F4M2011 3.11 л 66 л.с. гориз. 245 кг 710 x 4951 x 703 мм
DEUTZ BF3M2011 2.33 л 66 л.с. гориз. 213 кг 612 x 495 x 678 мм
DEUTZ BF4M2011 3.11 л 88 л.с. гориз. 247 кг 710 x 495 x 703 мм

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 2011 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz 2011

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ

 

Deutz TCD 2011  Серия двигателей Дойц оснащенных радиатором, шумоизолированные и экологичные. Двигатель работает на дизельном топливе в четырёхтактном режиме.  Можность моделей серии достигает 74.9 кВт.Deutz TCD 2011

Серія двигунів Дойц обладнаних радіатором, шумоізольовані та екологічні. Двигун працює на дизельному паливі в чотиритактному режимі.  Потужність моделей серії досягає 74.9 кВт.

Перевагами Deutz  серії TCD 2011 є: моделі Li обладнані теплообмінником, низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів. Відповідають нормам за газовими викидами ЄС Step III A и Tier 3 (США).

Ви можете придбати як комплектні двигуни Deutz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Deutz.

Мотори Deutz  TCD 2011 серії  широко використовуються в складі різної будівельної технікиколісних и гусеничних екскаваторівнавантажувачівбурових параметрівкомбайнівкомпресорів, дизельгенераторів та ін.

Технічний опис двигуна Deutz TCD 2011 L04 w вигляд праворуч

Техническое описание двигателя Deutz TCD 2011 L04 w вид справа

1   Вентиляція картера
2   Вихід охолоджувальної рідини до радіатора
3   Насос охолоджувальної рідини
4   Генератор
5   Клинові ремені
6   Кришка зубчастого ременя
7   Заправка мастильної оливи
8   Оливний піддон
9   Оливний насос
10 Пробка для зливання олії
11 Важіль регулювання числа обертів
12 Щуп для визначення рівня оливи
13 Паливний насос із вбудованим сітчастим фільтром
14 Змінний паливний фільтр
15 Змінний оливний фільтр
16 Важіль зупинки
17 Оліярадіатор
18 Вхід охолоджувальної рідини
19 Паливний насос високого тиску
20 Вік охолоджувальної рідини до термостату
21 Кришка головки блока циліндрів

Технічний опис двигуна Deutz TCD 2011 L04 w вигляд зліва

Техническое описание двигателя Deutz TCD 2011 L04 w вид слева

1 Відведення палива до паливного бака
2 з'єднання охолоджувача нагнітного повітря
3 Маховик
4 Стартер
5 Вхід охолоджувальної рідини
6 Турбонагнітач
7 Вихлопний колектор
8 Нагнітальний повітропровід

  Об'єм Потужність Вал Вага Габарити
DEUTZ F2L2011 1.55 л 31 л.с. гориз. 175 кг 487 x 451 x 683 мм
DEUTZ F3L2011 2.33 л 48 л.с. гориз. 216 кг 598 x 451 x 678 мм
DEUTZ F4L2011 3.11 л 65 л.с. гориз. 254 кг 710 x 451 x 703 мм
DEUTZ BF3L2011 2.33 л 61 л.с. гориз. 221 кг 612 x 495 x 678 мм
DEUTZ F4M2011 3.11 л 66 л.с. гориз. 245 кг 710 x 4951 x 703 мм
DEUTZ F2M2011 1.55 л 33 л.с. гориз. 168 кг 408 x 451 x 683 мм
DEUTZ F3M2011 2.33 л 50 л.с. гориз. 208 кг 599 x 451 x 678 мм
DEUTZ F4M2011 3.11 л 66 л.с. гориз. 245 кг 710 x 4951 x 703 мм
DEUTZ BF3M2011 2.33 л 66 л.с. гориз. 213 кг 612 x 495 x 678 мм
DEUTZ BF4M2011 3.11 л 88 л.с. гориз. 247 кг 710 x 495 x 703 мм

Завантажити Посібник/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TD 2011 серії

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TD

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ


Deutz 2012 Универсальные немецкие механизмы, вошедшие в серию 2012 используются для строительной и аграрной специальной техники. Максимальная мощность этих моделей  - 208 лошадиных сил.Deutz 2012

Deutz  series 2012 — це 4-тактні 4- і 6- циліндрові  дизельні двигуни для мобільної техніки середньої потужності з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних  кліматичних умов. Випускаються потужністю від 101.8 к.с. (74.9 кВт) до 210 л.с. (155 кВт), з турбонаддувом, з охолодженням повітря наддуву та без.

Перевагами Deutz  серії 2012 є: моделі L обладнані теплообмінником, низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів. 

Мотори Deutz  2012 серії  використовуються в складі  мобільної техніки: екскаваторівтракторів, кранівнавантажувачів,  як приводи інших будівельних и сільськогосподарських машин і техніки.

До серії Deutz 2012 увійшли мотори з чотирма та шістьма циліндрами. Вони обладнані системою охолодження води, турбонаддувом, механізмом електронного регулювання й шестеринчастим приводом і мають високу потужність. Інтегрована система Common Rail виробляє впорскування палива під сильним напором. Моделі з чотирма циліндрами мають механічний уприск.

Такі мотори встановлюють на будівельні та аграрні спеціалізовані машини. Механізми, призначені для будівельного обладнання, мають робочий об'єм 1,0 л. Вони компактні, попри чудові дані потужності. Впорскування палива відбувається під тиском до 1600 барів.

Додатково мотори можна укомплектувати гідравлічним насосом (у трьох виготовленнях). Агрегати легко ремонтувати та діагностувати. У цій серії представлені двигуни з такими показниками потужності: 80 кінських сил (60 кВт), 99 кінських сил (75 кВт), 197 або 208 кінських сил (147-155 кВт). 

Для встановлення на спеціалізовані машини, призначені для сільського господарства, зазвичай беруть двигуни, схожі за показниками. Ці мотори виграють проти багатьох аналогів, вони є високонадійними та працездатними незалежно від умов експлуатації (навантаження, температурні зміни). Крім цього, вони мають низький рівень шуму. Також у цих моделях передбачений механізм, що мінімізує викид вихлопних газів і забруднення довкілля.

Мотори категорії Deutz 2012 — це універсальні агрегати, що витримують високі навантаження. Застосовні для будівельного та сільськогосподарського обладнання.

Опис двигуна Deutz 2012 із зубчастим ремінним передаванням

Робочий бік

Описание двигателя Deutz 2012 с зубчатой ременной передачей  Рабочая сторона

1   Генератор
2   Заправка оливи
3   Штуцер для антифризу — розширювальний патрубок
4   Шків для ременя вентилятора
5   Паливний насос
6   Насос охолоджувальної рідини
7   Зубчастий шків на колінчастому валу
8   Натяжний ролик
9   Опори
10 Оливний піддон
11 Оліязаправна горловина
12 Корпус оливного фільтра з оливорадіатором
13 Оліямер
14 Встановлювальне місце для: компресора або гідравлічного насоса
15 Вкладень паливного фільтра
16 Вкладиш оливного фільтра
17 Підіймальний електромагнітний

Сторона стартера

Описание двигателя Deutz 2012 с зубчатой ременной передачей  Сторона стартера

18 Турбонагнітач
19 Підвіска двигуна
20 Регулятор обертів
21 Маховик
22 Корпус SAE
23 Стартер
24 Вихлопний колектор
25 Впускний патрубок охолоджувальної рідини
26 Фланець для підігрівання не показаний
27 Корпус термостата — випускний патрубок охолоджувальної рідини 

  Об'єм Потужність Вал Вага Габарити
DEUTZ BF4M2012 4.04 л 102 л.с. гориз. 391 кг 847 x 643 x 741 мм
DEUTZ BF4M2012C 4.04 л 140 л.с. гориз. 391 кг 847 x 643 x 741 мм
DEUTZ BF6M2012C 6.06 л 210 л.с. гориз. 509 кг 1102 x 628 x 920 мм

Завантажити Керівництво/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 2012 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz 2012

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ

 

Deutz TCD 2012  Это серия четырёхтактных дизельных двигателей предназначенная для передвижной техники средней мощности. В линейке есть как двух, так и четырёх тактные двигатели. Мощность достигает 155 кВт.Deutz TCD 2012

Deutz  series TCD 2012 — це 4-тактні 4- і 6- циліндрові  дизельні двигуни для мобільної техніки середньої потужності з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних  кліматичних умов. Випускаються потужністю від 88.5 к.с. (66 кВт) до 208 л.с. (155 кВт), з турбонаддувом, з механічним або електронним інжектором.

Перевагами Deutz  серії TCD2012 є: низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів. Відповідають нормам за газовими викидами ЄС Step III A и Tier 3 (США).

Це серія чотиритактних дизельних двигунів, призначена для пересувної техніки середньої потужності. У лінійці є як дві, так і чотири тактні двигуни. Потужність досягає 155 кВт.

Мотори Deutz  TCD2012 серії  широко використовуються в складі різної будівельної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових установок, комбайнів компресорів, дизельгенераторів та ін.

Чотири- та шестициліндрові мотори Deutz TCD 2012 мають систему водного охолодження, що дає змогу оптимізувати роботу механізму та мінімізує витрати. Щоправда, через це швидше зношуються деякі деталі пристрою, але за належного технічного догляду це не позначиться на його продуктивності.

Моделі TCD 2012 — турбовані, вони мають досить високу потужність і їх можна використовувати в будь-яких умовах (навантаження, температура). Шестереньковий привод обладнаний системою добору потужності, завдяки чому оптимізується робота двигуна.

Мотори цієї серії обладнані та електронною системою регулювання механізму, що допомагає знизити витрати на витратні матеріали. Впорскування палива відбувається із застосуванням особливої системи сильним напором, що також впливає на зниження витрат. Чотирициліндрові пристрої обладнані механічною системою впорскування.

Максимальна потужність 4-хциліндрової модифікації TCD 2012 L4 2V — 103 кВт (за 2400 об/хв). Вони важать 395 кг і не займають багато місця. Механізми видають гарну потужність за невисокого навантаження.

6-циліндрова модель TCD 2012 L6 2V має максимальну продуктивність 155 кВт (за 2400 об/хв). Вони важать 506 кг, але також досить компактні.

Двигуни Deutz TD2012L4 MECH, TСD2012L4 MECH, TCD2012L4, TСD2012L6 — чотиритактні чотири- та шестициліндрові, дизельні двигуни, з турбонаддувом ( деякі — й охолодженням повітря наддуву), з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц TD2012L4 MECH, TСD2012L4 MECH, TСD2012L4, TСD2012L6 мають  такі конструктивні особливості: механічна система керування вприскуванням, рідинна система  охолодження, литий чавунний блок, лита чавунна головка блока циліндрів, система повного балансу маси з двома валами інтегрована в картер.

  • Кований колінвал із противагою
  • Верхнє розташування клапанів
  • Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
  • Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
  • Паливний фільтр типу картридж
  • Біметалеві підшипники розподівала
  • Генератор 12 або 24 В
  • Електростартер 12 або 24 В 

Двигуни Deutz TD2012L4 MECH, TСD2012L4 MECH, TСD2012L4, TСD2012L6 широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових установок, комбайнів компресорів, дизельгенераторів та ін.

Ці мотори мають величезну популярність завдяки надійності та чудової продуктивності. Додатковою їх перевагою є невелика кількість часу, що потребує діагностики та технічних робіт. Застосовні як до будівельної, так і аграрної та іншої техніки, оскільки ідеально працюють у разі великих навантажень, екстремально високих і низьких температур, витрачаючи водночас мінімум палива.

 

Опис двигуна TCD 2012 L04 2V із системою DEUTZ Common Rail (DCR)

Вид праворуч

Описание двигателя TCD 2012 L04 2V с системой DEUTZ Common Rail (DCR)  Вид справа

1   Заправка мастильної оливи
2   Вхід повітря для згоряння
3   Транспортний засіб
4   Генератор
5   Ступиця вентилятора
6   Паливний насос
7   Ремінний шків з антивібратором на колінчастому валу
8   Полікліновий ремінь
9   Натяжний ролик
10 Насос охолоджувальної рідини
11 Змінний оливний фільтр
12 Пробка зливу оливи
13 Оліярадіатор
14 Подавання обігріву кабіни
15 Змінний паливний фільтр
16 Щуп для визначення рівня оливи
17 Опори двигуна
18 Гідронасос або можливість встановлення повітряного компресора (допоповнення)
19 Заправка мастильної олії (додатково)
20 штекерний роз'єм (для з'єднання із системою керування двигуном)
21 Повітряний клапан картера
22 Насос високого тиску
23 Rail
24 Інжектор

 

Вид зліва

Описание двигателя TCD 2012 L04 2V с системой DEUTZ Common Rail (DCR)  Вид слева

1   Повітряний клапан картера
2   Нагнітальний повітропровід
3   Транспортний пристрій
4   Під'єднання коробки передач (корпус SAE)
5   Опори двигуна
6   Пробка для зливання олії
7   Кришка стартера
8   Зворотний трубопровід оливи від турбонагнітатора
9   Турбонагнітач
10 Під'єднання нагнітного повітря до охолода нагнітного повітря
11 Вхід охолоджувальної рідини
12 Вихід охолоджувальної рідини
13 Вихлопний колектор
14 Кришка головки блока циліндрів 

  Об'єм Потужність Вал Вага Габарити
DEUTZ TD2012L4 MECH 4.04 л 88.5 к.с. гориз. 400 кг 766 x 628 x 825 мм
DEUTZ TСD2012L4 MECH 4.04 л 118 л.с. гориз. 400 кг 766 x 628 x 825 мм
DEUTZ TСD2012L4 4.04 л 138 л.с. гориз. 400 кг 791 x 628 x 823 мм
DEUTZ TСD2012L6 6.06 л 208 л.с. гориз. 510 кг 1018 x 659 x 893 мм

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 2012 серії

Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 2012-2013 серії

Завантажити каталог запчастин Deutz TCD 2012 2V

Завантажити каталог запчастин Deutz TCD 2012 4V

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
 

ВЕРНУЄТЬСЯ ДО ОПИСНИЮ ВІЗНОВИХ СЕРИЙ РУХІВ DEUTZ

ОЗНАКОМАТИ ЗУ СЛІДУВАЛЬНИХ СЕРЯМИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ DEUTZ

ОЗНАКОМУВАТИ ПІДРОБНЕ ПРО ЛЕГЕНДАРНОЇ СЕРІЇ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ 

ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ

 

ОЗНАКОМАТИ З ІНШІМИ БРЕНДАМИ СПЕКТЕХНИКИ Й ЗАПОЧАСНОСТІ

ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ДВІГАТЕЛЕЙ

ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ДЕТАЛІЄЮ ДВІГАТУ

ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ СПЕКТЕХНІКИ

ПЗНАТИ ПРО ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ДВІГАТІЛІВ ІНШИХ МАРОК

ДИАГНОСТІКА ДИЗЕЛЬНОГО ДВІГАТЕЛЯ

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner