Опис і розшифрування маркування двигунів DEUTZ
Двигуни Deutz забезпечують високий рівень продуктивності спеціалізованого транспорту, що застосовується в різних сферах. Вони прекрасно справляються зі своєю роботою навіть в екстремально важких умовах експлуатації, водночас досить економно витрачаючи витратні матеріали. Більшість двигунів цього бренда має малу кількість контрольних точок працездатності мотора, завдяки чому технічний огляд проходить у рази швидше.
Можна легко підібрати двигун для будь-якої спецтехніки, оскільки німецька компанія виробляє як малопотужні моделі, так і двигуни з показниками високої потужності.
Дойц — мотори, відомі як надійні механізми, здатні не знижувати працездатність за будь-яких навантажень і температур. У нас Ви зможете також підібрати будь-які запчастини до Вашого двигуна Дойц.
Технічні характеристики, опис і розшифрування маркування двигунів Deutz
- Deutz 1013 series
- Deutz 1013/1015 Genset series
- Deutz 1015 series
- Deutz 1008 series
- Deutz 1011 series
- Deutz TCD 2011 series
- Deutz 2012 series
- Deutz TCD 2012 series
ПЕРЕЙТИ ДО ІНШИМ СЕРІЯМ РУХІВ DEUTZ
ПЗНАТИ ПІДРОБНІЄ ПРО МОДЕЛЬНОМУ РЯДІ ВСІХ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Двигуни Deutz і запчастини до них за найкращими цінами
Deutz 1008
Deutz 1008 series — це 4-тактні 2-х, 3-х, 4-х циліндрові дизельні двигуни для будівельної техніки з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію у важких умовах, потужністю від 17,7 л.с. (13 кВт) до 42 к.с. (31 кВт). Моделі двигунів Deutz серії 1008 випускаються з турбонаддувом і без.
Перевагами Deutz серії 1008 є: низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Deutz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Deutz.
Мотори Deutz 1008 серії використовуються в складі пересувних електрогенераторів, бурових і зварювальних установок, тракторів, кранів, екскаваторів, комбайнів, як приводи інших будівельних та сільськогосподарських машин і техніки.
Лінійка двигунів для будівельного, агропромислового та шахтарського обладнання призначена для роботи в складних умовах. Як уже згадувалося, перевагою цих двигунів є нвелика вага та мобільність механізму.
Серія Deutz 1008 — це чотиритактні двигуни, що працюють на дизеле. У цих моделях клапани розміщені вертикально, а вал має горизонтальне розташування. Мотори Дойц 1008 містять у серію двох, трьох і чотирьох циліндрових агрегатів, призначені для будівельної техніки. Серія має рідинне охолодження, деякі моделі обладнані турбіною. Потужність коливається про межах 31 кВт. Двигуни мають невеликий розмір і вага, вони мобільні, міцні та працюють не голосно.
Ці механізми розраховані на роботу в найскладніших умовах. Вони прекрасно показують себе у сільському господарстві, будівельній техніці, а також у шахтовому обладнанні.
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ F2M1008F | 0.69 л | 17.7 л.с. | гориз. | 66 кг | 428 x 440 x 515 мм |
DEUTZ F3M1008F | 1.03 л | 27 л.с. | гориз. | 87 кг | 507 x 440 x 515 мм |
DEUTZ F4M1008F | 1.37 л | 37 л.с. | гориз. | 98 кг | 590 x 440 x 515 мм |
DEUTZ BF4M1008 | 1.22л | 42 л.с. | гориз. | 100 кг | 507 x 480 x 555 мм |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1008 серії
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz 1011 series — це 4-тактні 2-х, 3-х, 4-х циліндрові дизельні двигуни для будівельної техніки з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію у важких кліматичних умовах, потужністю від 30 л.с. (22 кВт) до 89.2 л.с. (61 кВт). Відповідають нормам за газовими викидами ЄС Step II і CFR 40, Частина 89, Tier II (США).
У категорії Deutz 1011 представлені мотори, які витрачають мінімум палива, з потужністю до 108 кінських сил. Часто встановлюються на електрогенераторні пристрої, у будівельній та аграрній техніці.
Механізми Deutz 1011, що мають систему охолодження оливи — це дво-, три- та чотирициліндрові двигуни з продуктивністю 20-83 кінських сил. Мотори з чотирма циліндрами додатково можна обладнати турбонаддувом. До групи входить низка модифікацій: F2L1011, F3L1011, F3L1011F, F4L1011, F3M1011F, F2L1011F, F4M1011F і BF4M1011F. Робочий літраж пристроїв — 0,68 л.
Агрегати цього ряду не вимагають великих витрат на паливо, зручні для ремонтних робіт, компактні та не створюють сильного шуму. Всі контрольні точки розташовані на одній стороні, тому не витрачається багато часу на діагностику та обслуговування двигуна.
Попри гарну продуктивність, мотори серії 1011 дають змогу істотно заощадити витратні матеріали. Наприклад, оливу потрібно міняти не раніше, ніж через 1000 годин роботи.
У цій серії споживачеві пропонується два варіанти моторів: одні укомплектовані ефективною вбудованою охолоджувальною системою, інші мають кулер із зовнішнього боку, які легко встановлювати та знімати.
Такі пристрої зазвичай обладнуються компресори малого типу Irmair 3.0 і Irmair 8.0. Так само популярною вони мають і серед власників аграрної техніки, обладнання для будівництва та компактних портативних електричних станціях. Механізми дуже надійні та їх легко обслуговувати.
Агрегати з турбонаддувом мають потужність до 68 кВ, без нього досягають 50 кВ. А варіант з охолоджувачем повітря має потужність 79,4 кВ.
Додатково дані моделі можна обладнати системою електронного регулювання, яка сприяє оптимізації їхньої ефективності та мінімізації енерговитрат.
Пристрої 1011, що випускаються сьогодні, відповідають екологічним вимогам, що доводить їхню нешкідливість для довкілля.
Ще однією перевагою цієї категорії є те, що мотори можна ремонтувати як цілком, так і окремомулдю будь-яких комплектуючих.
Опис двигуна Deutz BF4L 1011 F
Сторона обслуговування
1 Оливоналінова горловина (кришка приводу клапанів)
2 Трубопровід наддувного повітря/впускний газопровід
3 Вентилятор із вбудованим генератором
4 Клиновий ремінь вузького перерізу
5 Підіймальний електромагнітний
6 Кришка розподільних шестерень двигуна
7 Шків кліногенної передачі на колінчастому валу
8 Оливний піддон
9 Важіль вимкнення
10 важіль для перестановки
12 Картер
13 Оливоналивний отвір (на картері збоку)
14 Паливопідкачувальний насос
15 Змінний паливний фільтр
16 Приєднувальний елемент для нагрівача оливи
17 Обмежувач ходу рейки з корекцією за тиском наддуву (LDA)
18 Змінний фільтр для мастильної олії
19 Знімний напрямний ковпак потоку охолоджувального повітря
20 Паливні насоси високого тиску
21 Оліяохолоджувач
Сторона відхідного повітря
22 Головка блока циліндрів
23 Випускний колектор
24 Маховик із зубчастим ободом
25 Стартер
26 Картер
27 Підводна лінія до турбокомпресора, що працює на ОГ (масивна олія)
28 Зливна лінія від турбокомпресора, що працює на ОГ (мастило)
29 патрубок впускного газопроводу
30 Турбокомпресор, що працює на ОГ
31 Впускний колектор
32 Трубопровід наддувного повітря
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ F2L1011F | 1.37 л | 30 л.с. | гориз. | 167 кг | 487 x 451 x 683 мм |
DEUTZ F3L1011F | 2.05 л | 45 л.с. | гориз. | 223 кг | 599 x 451 x 678 мм |
DEUTZ F4L1011F | 2.73 л | 60 л.с. | гориз. | 249 кг | 710 x 451 x 703 мм |
DEUTZ BF4L1011FT | 2.73 л | 63 л.с. | гориз. | 256 кг | 710 x 495 x 703 мм |
DEUTZ BF4L1011F | 2.73 л | 75 л.с. | гориз. | 256 кг | 710 x 495 x 703 мм |
DEUTZ F2M1011 | 1.37 л | 31 л.с. | гориз. | 161 кг | 408 x 456 x 702 мм |
DEUTZ F3M1011F | 2.18 л | 48 л.с. | гориз. | 200 кг | 599 x 451 x 678 мм |
DEUTZ F4M1011F | 2.91 л | 65 л.с. | гориз. | 243 кг | 710 x 451 x 703 мм |
DEUTZ BF3M1011F | 2.18 л | 62 л.с. | гориз. | 210 кг | 609 x 534 x 679 мм |
DEUTZ BF4M1011F | 2.91 л | 83 л.с. | гориз. | 249 кг | 710 x 495 x 703 мм |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1011 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz 1011
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz 1012
Універсальні мотори серії Deutz 1012 — економні, довговічні та недорожчі. Максимальна потужність таких моторів — 170 кінських сил.
Універсальні мотори серії Deutz 1012 — економні, довговічні та недорожчі. Максимальна потужність таких моторів — 170 кінських сил.
Опис двигуна Deutz 1012
Сторона обслуговування
1 Оливоналивна горловина (совий варіант: між фільтрами)
2 Наливна горловина для охолоджувальної рідини
3 Вентилятор системи охолодження
4 Насос для подавання охолоджувальної рідини
5 Ремінний шків
6 Паливопідкачувальний насос
7 Підвіска двигуна
8 Змінний паливний фільтр
9 Змінний фільтр для мастильної олії
10 Оливний піддон
11 Покажчик рівня оливи
12 Оливний радіатор
13 Елементів для приєднання гідравлічних насосів
14 Генератор
15 Трубопровід для зливання просочувального палива з клапаном для підтримання напору
16 Головка блока циліндрів
Сторона стартера
17 Транспортний пристрій
18 Турбокомпресор, що працює на ОГ
19 Регулятор частоти обертання
20 Корпус SAE
21 Маховик
22 Стартер
23 Охолоджувач робочої рідини гідросистеми
24 Теплообмінник охолоджувальної рідини
25 Покажчик рівня охолоджувальної рідини
26 Повітряний клапан
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz 1012
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz 1013 series — це 4-тактні 4- і 6- циліндрові дизельні двигуни для промислової та будівельної техніки з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних і важких кліматичних умовах, потужністю від 154 л.с. (115 кВт) до 313 л.с. (233 кВт).
Механізми, що увійшли до серії Deutz 1013, являють собою універсальні двигуни з різними комплектаціями. Потужність цих моделей коливається від 84 до 268 кінських сил, вони вирізняються високою ефективністю й надійністю. Зазвичай ними обладнують автобуси МАЗ і сільськогосподарські трактори Білорус МТЗ 2822 ДЦ і Білорус МТЗ 3022 ДЦ.
Розшифрування позначень двигуна Deutz (Дойтц)
Наприклад: BF6M(L)1013C
B — з турбонаддувом;
F — високообертовий чотиритактний двигун;
6 — кількість циліндрів;
М — з рідинним охолодженням;
L — з повітряним охолодженням;
10 - заводське позначення;
13 — хід поршня;
З - з охолодженням наддувального повітря.
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012-1013 серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz 1013
Двигуни BF6M1013E і BF4M1013E:
Ця серія двигунів встановлюється на будівельній і дорожній техніці, має потужність 84-268 кінських сил. Це високоефективні та надійні пристрої, які сьогодні мають великий попит. Багато світових виробників екскаваторів, навантажувачів і котків використовує цей двигун на своїй техніці. Замовити Дойц 1013 можна по телефону.
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012-1013 серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz 1013
Двигуни BF6M1013FC і BF4M1013FC:
Двигуни, які використовують для аграрної техніки, мають потужність 121 — 249 кінських сил. Популярністю в цій галузі вони користуються завдяки здатності ідеально працювати за будь-яких умов, навантажень і температур. Крім того, фермерів вибирають їх ще й тому, що технічне обслуговування агрегатів доводиться проводити досить рідко. Велику популярність цей мотор отримав на МТЗ, він був встановлений на тракторах Білорус 2822 ДЦ і Білорус 3022 ДЦ.
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012-1013 серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz 1013
Двигуни BF6M1013EC і BF4M1013EC:
Мотори цієї родини найкраще підходять для генераторних установок. Їхня додаткова перевага в цьому разі — компактність і невелика вага. А ще вони підходять для встановлення на автобуси МАЗ 103 і Волжан. Також прекрасно підходить Deutz 1013 (потужністю 98-162 кінських сил) для комплектації водного транспорту: шхун для рибалок і катерів для прогулянок. Купити запчастини Deutz 1013 можна за номером.
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012-1013 серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz 1013
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Особливості та конструктивні елементи двигуна Deutz BF6M 1013 FC
— верхнеклапанний, шести циліндровий, 4-тактний, турбований дизельний двигун, із системами рідинного охолодження й охолодження турбонаддуву, з безпосереднім уприскуванням палива та інжектором для кожного циліндра, вал розташований горизонтально. Складається з: чавунних Гбц і картера, кованого колінчастого вала з противагою, оливний фільтр повнопотоковий картридж, паливний фільтр теж картридж, генератор і стартер 12 В на 24 В. Заводом випускаються версії з діагностичною CAN-шиною й без неї. Дойц 1013 один із найзручніших двигунів для технічного обслуговування, позаяк усі точки обслуговування розташовані на одній стороні двигуна.
Опис двигунів Deutz 1013
Сторона обслуговування Deutz 1013 E
1 Оливоналінова горловина
2 Насос для подавання охолоджувальної рідини
3 Паливопідкачувальний насос
4 Демпфер
5 Змінний фільтр для мастильної олії
6 Підвіска двигуна
7 Змінний паливний фільтр
8 Оливний піддон
9 Покажчик рівня оливи
10 Оливний радіатор
11 Елементів для приєднання гідравлічного насоса
12 Трубопровід для зливання просочувального палива з клапаном для підтримання напору
13 Головка блока циліндрів
А Підводна лінія охолоджувальної рідини
Сторона стартера Deutz 1013 E
14 Транспортний пристрій
15 Повітряний клапан картера
16 Регулятор частоти обертання
17 Корпус SAE
18 Маховик
19 Стартер
20 Турбокомпресор, що працює на ОГ
21 Вентилятор
22 Випускний колектор
23 Впускна труба
Схема циркуляції охолоджувальної рідини Deutz 1013 E
1 Корпус термостата
2 Насос для подавання охолоджувальної рідини
3 Оливний радіатор
4 Охолодження циліндрів
5 Охолодження головки блока циліндрів
6 Теплообмінник
7 Вентиляційна лінія від компенсаційного бака до насоса для подавання охолоджувальної рідини
8 Лінія, що веде від двигуна до теплообмінника
9 Вентиляційна лінія від блока головки циліндрів до компенсаційного бака
10 Компенсаційний бак
11 Лінія, що веде від теплообмінника до термостата
Технічні характеристики двигуна Deutz BF6M1013FC, що встановлюються на тракторах МТЗ 3022ДЦ, МТЗ 2822ДЦ:
Тип двигуна |
чотиритактний, дизельний, турбований |
Циліндри |
розташування рядком |
Кількість циліндрів |
6 |
Тип охолодження |
водяне |
Макс. потужність за 1500 обертів |
201 кВт/270 л.с. |
Макс. потужність за 2300 обертів |
233 кВт/313 л.с. |
Об'єм двигуна |
1,2 л на циліндр, 7150,00 см3 |
Діаметр поршня |
108 мм (4,2 дюйма) |
Хід поршня |
130 мм (5,1 дюйм) |
Макс крутний момент |
1050 Н х м |
Ступінь стиснення |
17.5:1 |
Об'єм оливної системи |
20 л |
Вага |
572 кг |
Габарити Д x Ш x В у мм |
1146 x 622 x 943 |
Поживна напруга |
12:24 В |
Технічні характеристики двигуна Deutz BF4M1013EC:
Тип двигуна |
чотиритактний, дизельний, турбований |
Циліндри |
розташування рядком |
Кількість циліндрів |
4 |
Тип охолодження |
водяне |
Макс. потужність за 2300 обертів |
118 кВт/158 л.с. |
Об'єм двигуна |
4760,00 см3 |
Діаметр поршня |
108 мм (4,2 дюйма) |
Хід поршня |
130 мм (5,1 дюйм) |
Макс крутний момент |
577 Н х м |
Ступінь стиснення |
17.5:1 |
Вага |
432 кг |
Габарити Д x Ш x В у мм |
862 x 616 x 935 |
Поживна напруга |
12:24 В |
Розшифрування маркування двигунів на прикладі Deutz BF 6 M 1013 FC:
B |
турбонаддув |
F |
висока швидкість, чотиритактний |
6 |
кількість циліндрів |
М |
рідинне охолодження |
1013 |
сімейство двигунів |
F/E |
вбудована або зовнішня системи охолодження |
C |
охолодження повітря турбонаддуву |
P |
модернізований |
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ BF4M1013C | 4.76 л | 154 л.с. | гориз. | 432 кг | 1020 x 760 x 790 мм |
DEUTZ BF4M1013EC | 4.76 л | 158 л.с. | гориз. | 430 кг | 862 x 616 x 935 мм |
DEUTZ BF4M1013FC | 4.76 л | 173 л.с. | гориз. | 432 кг | 862 x 616 x 935 мм |
DEUTZ BF6M1013C | 7.14 л | 228 л.с. | гориз. | 572 кг | 1280 x 760 x 845 мм |
DEUTZ BF6M1013EC | 7.14 л | 234 л.с. | гориз. | 572 кг | 1146 x 622 x 943 мм |
DEUTZ BF6M1013CP | 7.14 л | 255 л.с. | гориз. | 572 кг | 1280 x 760 x 845 мм |
DEUTZ BF6M1013ECP | 7.14 л | 262 л.с. | гориз. | 572 кг | 1146 x 622 x 943 мм |
DEUTZ BF6M1013FC | 7.14 л | 313 л.с. | гориз. | 572 кг | 1146 x 622 x 943 мм |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1012-1013 серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz 1013
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz 1015 series — це 4-тактні 6-ти й 8- циліндрові v-подібні дизельні двигуни для мобільної техніки з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних кліматичних умовах, потужністю від 407 л.с. (300 кВт) до 598 л.с. (440 кВт).
Довговічні та надійні V-подібні моделі Deutz 1015 мають від 6 до 8 циліндрів і турбонаддув. Максимальна їхня потужність — 590 кінських сил. Витривалі, відрізняються й іншими добрими характеристиками.
V-подібні турбовані моделі Deutz 1015 з 4 тактами виробляються у двох варіантах — одні мають 6, а другі 8 циліндрів. Найбільший обертовий момент досягається за 1500-2100 об/хв. Ці двигуни обладнані модернізованою системою паливного впорскування з механічним регулюванням обертів.
Для бортового обладнання агрегати укомплектуються електронною версією регулятора. Ці мотори обладнані новітньою охолоджувальною системою Multi Parallel Kuhlsystem, що дає можливість зменшити витрати на витратні матеріали без втрати продуктивності.
Ці механізми зручні компактністю і малою вагою, крім того, на їх починку в разі потреби не знадобиться велика витрата часу. Вони відомі своєю високоефективністю й маловитратністю.
Одна з додаткових переваг цієї моделі — низький рівень шуму.
Моделі цієї категорії однаково ефективні як у сфері сільського господарства та будівництва, так і під час встановлення на водний транспорт або електрогенератори. Кожна з моделей призначена для певної галузі діяльності.
Мотори цієї категорії мають потужність від 251 до 590 кінських сил. Кожен із них призначений для роботи навіть у найекстремальніших умовах.
Для генераторів використовується модель BF6M1015. Крім невеликої ваги та розміру, вони не створюють багато шуму, що є гарним плюсом.
У сільському господарстві та будівництві використовуються мотори з потужністю 251 — 590 кінських сил. За максимальної продуктивності двигуни забезпечують мінімальні витрати на паливо та інші матеріали.
Механізми для водного транспорту (BF8M1015) мають продуктивність 262-590 кінських сил. Вони також мають компактний дизайн і важать порівняно небагато.
Пристрої цієї серії — це надійні, довговічні та низькозатратні механізми, завдяки чому можна якнайшвидше окупити їх і згодом заощаджувати на витратних матеріалах.
Опис двигуна Deutz BF8M 1015 C
Сторона стартера
1 Турбокомпресор, що працює на відпрацьованих газах
2 Випускний колектор
3 Картер
4 Стартер
5 Оливоналінова горловина
6 Оливний піддон
7 Оливний фільтр
8 Шків кліногенної передачі з амортизатором
9 З'єднувальний елемент для охолоджувальної рідини, що тече від теплообмінника до двигуна
10 Оливний радіатор
11 Вентилятор
12 Розподільний трубопровід до охолоджувача наддувального повітря
13 Повітропровід для наддувального повітря
14 Факельна свічка розжарювання (бічна обслуговування)
Сторона обслуговування
14 Факельна свічка розжарювання (бічна стартера)
15 Оливоналивна горловина
16 Головка циліндра
17 Генератор
18 Масловимірювальний стрижень
19 Корпус по стандарту SAE
20 Маховик
21 Компресор
22 Приєднувальний паливопровід
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ BF6M1015C | 11.91 л | 407 л.с. | гориз. | 850 кг | 1039 x 932 x 1174 мм |
DEUTZ BF6M1015CP | 11.91 л | 448 л.с. | гориз. | 850 кг | 1039 x 932 x 1174 мм |
DEUTZ BF8M1015C | 15.87 л | 543 л.с. | гориз. | 1060 кг | 1208 x 955 x 1174 мм |
DEUTZ BF8M1015CP | 15.87 л | 597 л.с. | гориз. | 1060 кг | 1208 x 955 x 1174 мм |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1015 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz 1015
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz 1013/1015 Genset series — це 4-тактні 4-х, 6- і 8- циліндрові дизельні двигуни для електрогенераторів із верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних і важких кліматичних умовах, потужністю від 103 л.с. (77 кВт) до 571 л.с. (426 кВт). Випускаються з механічним регулятором і з електронним керуванням (опція).
Deutz series 1013 genset — серія професійних двигунів відомої німецької компанії DEUTZ для генераторів. Двигуни Deutz серія 1013 genset застосовуються як силових установок електрогенераторів
Двигуни Deutz BF4M1013E GENSET, BF4M1013EC GENSET, BF4M1013FC GENSET, BF6M1013E GENSET, BF6M1013EC GENSET — чотиритактні 4- і 6- циліндрові дизельні двигуни рідинного охолодження, з турбокомпресором і охолодженням повітря наддуву, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала.
Двигуни Дойц BF4M1013E GENSET, BF4M1013EC GENSET, BF4M1013FC GENSET, BF6M1013E GENSET, BF6M1013EC GENSET мають такі конструктивні особливості: чавунний картер, чавунна лита головка блока циліндрів, індивідуальний насос-інжектор для кожного циліндра, укомплектований радіатором.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 12В/24В
- Електростартер 12 В/24 В
Двигуни Deutz BF4M1013E GENSET, BF4M1013EC GENSET, BF4M1013FC GENSET, BF6M1013E GENSET, BF6M1013EC GENSET широко використовуються в складі дизельгенераторних установок.
Розшифрування маркування двигунів на прикладі Deutz BF 6 M 1013 EC GENSET:
B |
турбонаддув |
F |
висока швидкість, чотиритактний |
6 |
кількість циліндрів |
М |
рідинне охолодження |
1013 |
сімейство двигунів |
F/E |
вбудована або зовнішня системи охолодження |
C |
охолодження повітря турбонаддуву |
P |
модернізований |
Двигуни Deutz BF6M1013FC G1 GENSET, BF6M1013FC G2 GENSET, BF6M1013FC G3 GENSET — чотиритактні, шестициліндрові, дизельні двигуни рідинного охолодження, з турбокомпресором і охолодженням повітря наддуву, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц BF6M1013FC G1 GENSET, BF6M1013FC G2 GENSET, BF6M1013FC G3 GENSET мають такі конструктивні особливості: чавунний картер, чавунна лита головка блока циліндрів, індивідуальний насос-інжектор для кожного циліндра, укомплектований радіатором.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 12В/24В
- Електростартер 12 В/24 В
Двигуни Deutz BF6M1013FC G1 GENSET, BF6M1013FC G2 GENSET, BF6M1013FC G3 GENSET широко використовуються в складі дизельгенераторних установок.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Deutz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Deutz.
Двигуни Deutz BF6M1015 GENSET, BF6M1015С GENSET, BF6M1015С G2 GENSET, BF6M1015СP GENSET, BF8M1015С GENSET, BF8M1015С G2 GENSET, BF8M1015СP GENSET — чотиритактні, 6- і 8- циліндрові дизельні двигуни рідинного охолодження, з турбокомпресором, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц BF6M1015 GENSET, BF6M1015С GENSET, BF6M1015С G2 GENSET, BF6M1015СP GENSET, BF8M1015С GENSET, BF8M1015С G2 GENSET, BF8M1015СP GENSET мають такі конструктивні особливості: чавунний картер, чавунна лита головка блока циліндрів, індивідуальний насос-інжектор для кожного циліндра, укомплектований радіатором.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 24 В/55 А
- Електростартер
Двигуни Deutz BF6M1015 GENSET, BF6M1015С GENSET, BF6M1015С G2 GENSET, BF6M1015СP GENSET, BF8M1015С GENSET, BF8M1015С G2 GENSET, BF8M1015СP GENSET широко використовуються в складі дизельгенераторних установок.
Мотори Deutz 1013/1015 Genset серії використовуються в складі стаціонарних і пересвіжних дизельгенераторних установок.
Об'єм |
Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ BF4M1013E Genset | 4.76 л | 139 л.с. | гориз. | 520 кг | 1425 x 663 x 1151 мм |
DEUTZ BF4M1013EC Genset | 4.76 л | 135 л.с. | гориз. | 560 кг | 1479 x 728 x 1151 мм |
DEUTZ BF4M1013FC Genset | 4.76 л | 147 л.с. | гориз. | 560 кг | 1479 x 728 x 1151 мм |
DEUTZ BF6M1013E Genset | 7.14 л | 164 л.с. | гориз. | 740 кг | 1702 x 741 x 1239 мм |
DEUTZ BF6M1013EC Genset | 7.14 л | 198 л.с. | гориз. | 770 кг | 1870 x 866 x 1239 мм |
DEUTZ BF6M1013FC G1 Genset | 7.14 л | 240 л.с. | гориз. | 770 кг | 1923 x 1003 x 1586 мм |
DEUTZ BF6M1013FC G2 Genset | 7.14 л | 249 л.с. | гориз. | 770 кг | 1923 x 1003 x 1586 мм |
DEUTZ BF6M1013FC G3 Genset | 7.14 л | 249 л.с. | гориз. | 770 кг | 1923 x 1003 x 1586 мм |
DEUTZ BF6M1015 Genset | 11.91 л | 283 л.с. | гориз. | 850 кг | 1638 x 1515 x 1924 мм |
DEUTZ BF6M1015С Genset | 11.91 л | 363 л.с. | гориз. | 850 кг | 1638 x 1515 x 1924 мм |
DEUTZ BF6M1015С G2 Genset | 11.91 л | 422 л.с. | гориз. | 850 кг | 1638 x 1515 x 1924 мм |
DEUTZ BF6M1015СP Genset | 11.91 л | 429 л.с. | гориз. | 850 кг | 1638 x 1515 x 1924 мм |
DEUTZ BF8M1015С Genset | 15.87 л | 485 л.с. | гориз. | 1060 кг | 1764 x 1815 x 1849 мм |
DEUTZ BF8M1015С G2 Genset | 15.87 л | 539 л.с. | гориз. | 1060 кг | 1764 x 1815 x 1849 мм |
DEUTZ BF8M1015СP Genset | 15.87 л | 571 л.с. | гориз. | 1060 кг | 1764 x 1815 x 1849 мм |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1013 Genset серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 1015 Genset серії
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz series 2011 — це 4-тактні 2-х, 3-х, 4-х циліндрові дизельні двигуни для мобільної техніки середньої потужності з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з повітряним або рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних кліматичних умов. Випускаються потужністю від 31 к.с. (23 кВт) до 88 л.с. (65 кВт), з турбонаддувом і без.
Залежно від комплектації рядні двигуни категорії 2011 мають турбокомпресор, максимальна їх потужність досягає 100 кінських сил. Загалом івикористовуються для портативних електростанцій і будівельної спецтехніки.
Пригодами Deutz серії 2011 є: моделі L обладнані теплообмінником, низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, дістаючи застосування сучасних технологій виробництва та якості матеріалів.
Ви можете придбати як комплектні двигуни Deutz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Deutz.
Мотори Deutz 2011 серії використовуються в складі мобільної техніки: екскаваторів, тракторів, кранів, навантажувачів, як приводи інших будівельних и сільськогосподарських машин і техніки.
Двигуни Deutz F2L2011, F3L2011, F4L2011 — чотиритактні 2-х, 3- і 4- циліндрові, дизельні двигуни з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц F2L2011, F3L2011, F4L2011 мають такі конструктивні особливості: обладнані теплообмінником, інтегрована оливна система охолодження, модульна система циліндрів зручна для роздільного обслуговування потрібного циліндра, алюмінієві головки циліндрів.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 14В/60А
- Електростартер 12 В
Двигуни Deutz F2L2011, F3L2011, F4L2011 широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових параметрів, комбайнів, компресорів, дизельгенераторів та ін.
Двигуни Deutz BF3L2011, BF4L2011 — чотиритактні 3- та 4- циліндрові, дизельні двигуни з турбокомпресором, повітряного охолодження, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц BF3L2011, BF4L2011 мають такі конструктивні особливості: обладнані теплообмінником, інтегрована олійна система охолодження, модульна система циліндрів зручна для роздільного обслуговування потрібного циліндра, алюмінієві головки циліндрів.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 14В/60А
- Електростартер 12 В
Двигуни Deutz BF3L2011, BF4L2011 широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових параметрів, комбайнів, компресорів, дизельгенераторів та ін.
Двигуни Deutz F2M2011, F3M2011, F4M2011 — чотиритактні 2-х, 3-х і чотирициліндрові, дизельні двигуни з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц F2M2011, F3M2011, F4M2011 мають такі конструктивні особливості: олійна система охолодження, модульна система циліндрів зручна для роздільного обслуговування потрібного циліндра, алюмінієві головки циліндрів.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 14В/60А
- Електростартер 12 В
Двигуни Deutz F2M2011, F3M2011, F4M2011 широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових параметрів, комбайнів, компресорів, дизельгенераторів та ін.
Двигуни Deutz BF3M2011, BF4M2011 — чотиритактні 3- й 4- циліндрові, дизельні двигуни, з турбонаддувом, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц BF3M2011, BF4M2011 мають такі конструктивні особливості: олійна система охолодження, модульна система циліндрів зручна для роздільного обслуговування потрібного циліндра, алюмінієві головки циліндрів.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 14В/60А
- Електростартер 12 В
Двигуни Deutz BF3M2011, BF4M2011 широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових параметрів, комбайнів, компресорів, дизельгенераторів та ін.
У лінійку Deutz 2011 увійшли поліпшені моделі з інтегрованою охолоджувальною системою оливи, створені на базі моторів серії 1011. У цій категорії представлені дво-, три- і чотирициліндрові рядові агрегати. Останні два варіанти додатково можна обладнати турбокомпресором. Максимальна потужність вдосконалених моторів збільшена на 13 відсотків, порівнюючи з моделями 1011. Ще однією відмінністю від попередньої моделі є збільшені проміжок часу між замінами ременя. Крім цього, добір потужності для приводу інжектора тиску збільшений на 55 відсотків.
Як і інші мотори німецького бренда, ці механізми нескладно ремонтувати, позаяк усі точки контролю встановлені на одній стороні двигуна, крім того, вони займають мало місця.
Ці мотори призначені для будівельного обладнання та електричних генераторів. Варіанти розрізняються між собою за показниками продуктивності, кількістю циліндрів і охолоджувальною системою.
У серії 2011 для будівельного спецобладнання є моделі з охолоджувальною системою оливи та вбудованою охолоджувальною системою. Число циліндрів варіюється від 2 до 4. Останні можна укомплектувати турбонаддувом. Потужність цих агрегатів коливається від 16 до 100 кінських сил. Вони розраховані на роботу за будь-яких механічних навантажень і за високої температури та морозів.
Опис двигуна Deutz BF4M 2011
Робочий бік
1 Повітряний колектор
2 Крильчатка вентилятора
3 Клиноремінний шліф на колінчастому валу
4 Вузький клиновий приводний ремінь
5 Підіймальний електромагнітний
6 Кожух зубчастого ременя
7 Важіль зупинки
8 Важіль регулятора
9 Заправка оливи (збоку на картері колінвала)
10 Оліямер
11 Паливний насос
12 Змінний паливний фільтр
13 Штуцер для підігрівання олії
14 Змінний оливний фільтр
15 Паливні насоси високого тиску
16 Штуцер маслорадіатора
17 Впускні клапани
Сторона стартера
18 Вентиляція картера колінвал (необов'язкова)
19 Кришка головки циліндрів
20 Вихлопний колектор
21 Корпус SAE
22 Стартер
23 Картер колінчастого вала
24 Турбонагнітач
25 Генератор зі шкіркою
26 Повітряний колектор
27 Олія заправна горловина
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ F2L2011 | 1.55 л | 31 л.с. | гориз. | 175 кг | 487 x 451 x 683 мм |
DEUTZ F3L2011 | 2.33 л | 48 л.с. | гориз. | 216 кг | 598 x 451 x 678 мм |
DEUTZ F4L2011 | 3.11 л | 65 л.с. | гориз. | 254 кг | 710 x 451 x 703 мм |
DEUTZ BF3L2011 | 2.33 л | 61 л.с. | гориз. | 221 кг | 612 x 495 x 678 мм |
DEUTZ F4M2011 | 3.11 л | 66 л.с. | гориз. | 245 кг | 710 x 4951 x 703 мм |
DEUTZ F2M2011 | 1.55 л | 33 л.с. | гориз. | 168 кг | 408 x 451 x 683 мм |
DEUTZ F3M2011 | 2.33 л | 50 л.с. | гориз. | 208 кг | 599 x 451 x 678 мм |
DEUTZ F4M2011 | 3.11 л | 66 л.с. | гориз. | 245 кг | 710 x 4951 x 703 мм |
DEUTZ BF3M2011 | 2.33 л | 66 л.с. | гориз. | 213 кг | 612 x 495 x 678 мм |
DEUTZ BF4M2011 | 3.11 л | 88 л.с. | гориз. | 247 кг | 710 x 495 x 703 мм |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 2011 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz 2011
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Серія двигунів Дойц обладнаних радіатором, шумоізольовані та екологічні. Двигун працює на дизельному паливі в чотиритактному режимі. Потужність моделей серії досягає 74.9 кВт.
Перевагами Deutz серії TCD 2011 є: моделі Li обладнані теплообмінником, низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів. Відповідають нормам за газовими викидами ЄС Step III A и Tier 3 (США).
Ви можете придбати як комплектні двигуни Deutz, так і комплектуючі, витратники та запасні частини на необхідну Вам силову техніку Deutz.
Мотори Deutz TCD 2011 серії широко використовуються в складі різної будівельної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових параметрів, комбайнів, компресорів, дизельгенераторів та ін.
Технічний опис двигуна Deutz TCD 2011 L04 w вигляд праворуч
1 Вентиляція картера
2 Вихід охолоджувальної рідини до радіатора
3 Насос охолоджувальної рідини
4 Генератор
5 Клинові ремені
6 Кришка зубчастого ременя
7 Заправка мастильної оливи
8 Оливний піддон
9 Оливний насос
10 Пробка для зливання олії
11 Важіль регулювання числа обертів
12 Щуп для визначення рівня оливи
13 Паливний насос із вбудованим сітчастим фільтром
14 Змінний паливний фільтр
15 Змінний оливний фільтр
16 Важіль зупинки
17 Оліярадіатор
18 Вхід охолоджувальної рідини
19 Паливний насос високого тиску
20 Вік охолоджувальної рідини до термостату
21 Кришка головки блока циліндрів
Технічний опис двигуна Deutz TCD 2011 L04 w вигляд зліва
1 Відведення палива до паливного бака
2 з'єднання охолоджувача нагнітного повітря
3 Маховик
4 Стартер
5 Вхід охолоджувальної рідини
6 Турбонагнітач
7 Вихлопний колектор
8 Нагнітальний повітропровід
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ F2L2011 | 1.55 л | 31 л.с. | гориз. | 175 кг | 487 x 451 x 683 мм |
DEUTZ F3L2011 | 2.33 л | 48 л.с. | гориз. | 216 кг | 598 x 451 x 678 мм |
DEUTZ F4L2011 | 3.11 л | 65 л.с. | гориз. | 254 кг | 710 x 451 x 703 мм |
DEUTZ BF3L2011 | 2.33 л | 61 л.с. | гориз. | 221 кг | 612 x 495 x 678 мм |
DEUTZ F4M2011 | 3.11 л | 66 л.с. | гориз. | 245 кг | 710 x 4951 x 703 мм |
DEUTZ F2M2011 | 1.55 л | 33 л.с. | гориз. | 168 кг | 408 x 451 x 683 мм |
DEUTZ F3M2011 | 2.33 л | 50 л.с. | гориз. | 208 кг | 599 x 451 x 678 мм |
DEUTZ F4M2011 | 3.11 л | 66 л.с. | гориз. | 245 кг | 710 x 4951 x 703 мм |
DEUTZ BF3M2011 | 2.33 л | 66 л.с. | гориз. | 213 кг | 612 x 495 x 678 мм |
DEUTZ BF4M2011 | 3.11 л | 88 л.с. | гориз. | 247 кг | 710 x 495 x 703 мм |
Завантажити Посібник/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TD 2011 серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TD
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz series 2012 — це 4-тактні 4- і 6- циліндрові дизельні двигуни для мобільної техніки середньої потужності з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних кліматичних умов. Випускаються потужністю від 101.8 к.с. (74.9 кВт) до 210 л.с. (155 кВт), з турбонаддувом, з охолодженням повітря наддуву та без.
Перевагами Deutz серії 2012 є: моделі L обладнані теплообмінником, низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів.
Мотори Deutz 2012 серії використовуються в складі мобільної техніки: екскаваторів, тракторів, кранів, навантажувачів, як приводи інших будівельних и сільськогосподарських машин і техніки.
До серії Deutz 2012 увійшли мотори з чотирма та шістьма циліндрами. Вони обладнані системою охолодження води, турбонаддувом, механізмом електронного регулювання й шестеринчастим приводом і мають високу потужність. Інтегрована система Common Rail виробляє впорскування палива під сильним напором. Моделі з чотирма циліндрами мають механічний уприск.
Такі мотори встановлюють на будівельні та аграрні спеціалізовані машини. Механізми, призначені для будівельного обладнання, мають робочий об'єм 1,0 л. Вони компактні, попри чудові дані потужності. Впорскування палива відбувається під тиском до 1600 барів.
Додатково мотори можна укомплектувати гідравлічним насосом (у трьох виготовленнях). Агрегати легко ремонтувати та діагностувати. У цій серії представлені двигуни з такими показниками потужності: 80 кінських сил (60 кВт), 99 кінських сил (75 кВт), 197 або 208 кінських сил (147-155 кВт).
Для встановлення на спеціалізовані машини, призначені для сільського господарства, зазвичай беруть двигуни, схожі за показниками. Ці мотори виграють проти багатьох аналогів, вони є високонадійними та працездатними незалежно від умов експлуатації (навантаження, температурні зміни). Крім цього, вони мають низький рівень шуму. Також у цих моделях передбачений механізм, що мінімізує викид вихлопних газів і забруднення довкілля.
Мотори категорії Deutz 2012 — це універсальні агрегати, що витримують високі навантаження. Застосовні для будівельного та сільськогосподарського обладнання.
Опис двигуна Deutz 2012 із зубчастим ремінним передаванням
Робочий бік
1 Генератор
2 Заправка оливи
3 Штуцер для антифризу — розширювальний патрубок
4 Шків для ременя вентилятора
5 Паливний насос
6 Насос охолоджувальної рідини
7 Зубчастий шків на колінчастому валу
8 Натяжний ролик
9 Опори
10 Оливний піддон
11 Оліязаправна горловина
12 Корпус оливного фільтра з оливорадіатором
13 Оліямер
14 Встановлювальне місце для: компресора або гідравлічного насоса
15 Вкладень паливного фільтра
16 Вкладиш оливного фільтра
17 Підіймальний електромагнітний
Сторона стартера
18 Турбонагнітач
19 Підвіска двигуна
20 Регулятор обертів
21 Маховик
22 Корпус SAE
23 Стартер
24 Вихлопний колектор
25 Впускний патрубок охолоджувальної рідини
26 Фланець для підігрівання не показаний
27 Корпус термостата — випускний патрубок охолоджувальної рідини
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ BF4M2012 | 4.04 л | 102 л.с. | гориз. | 391 кг | 847 x 643 x 741 мм |
DEUTZ BF4M2012C | 4.04 л | 140 л.с. | гориз. | 391 кг | 847 x 643 x 741 мм |
DEUTZ BF6M2012C | 6.06 л | 210 л.с. | гориз. | 509 кг | 1102 x 628 x 920 мм |
Завантажити Керівництво/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 2012 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz 2012
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz series TCD 2012 — це 4-тактні 4- і 6- циліндрові дизельні двигуни для мобільної техніки середньої потужності з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних кліматичних умов. Випускаються потужністю від 88.5 к.с. (66 кВт) до 208 л.с. (155 кВт), з турбонаддувом, з механічним або електронним інжектором.
Перевагами Deutz серії TCD2012 є: низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів. Відповідають нормам за газовими викидами ЄС Step III A и Tier 3 (США).
Це серія чотиритактних дизельних двигунів, призначена для пересувної техніки середньої потужності. У лінійці є як дві, так і чотири тактні двигуни. Потужність досягає 155 кВт.
Мотори Deutz TCD2012 серії широко використовуються в складі різної будівельної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових установок, комбайнів компресорів, дизельгенераторів та ін.
Чотири- та шестициліндрові мотори Deutz TCD 2012 мають систему водного охолодження, що дає змогу оптимізувати роботу механізму та мінімізує витрати. Щоправда, через це швидше зношуються деякі деталі пристрою, але за належного технічного догляду це не позначиться на його продуктивності.
Моделі TCD 2012 — турбовані, вони мають досить високу потужність і їх можна використовувати в будь-яких умовах (навантаження, температура). Шестереньковий привод обладнаний системою добору потужності, завдяки чому оптимізується робота двигуна.
Мотори цієї серії обладнані та електронною системою регулювання механізму, що допомагає знизити витрати на витратні матеріали. Впорскування палива відбувається із застосуванням особливої системи сильним напором, що також впливає на зниження витрат. Чотирициліндрові пристрої обладнані механічною системою впорскування.
Максимальна потужність 4-хциліндрової модифікації TCD 2012 L4 2V — 103 кВт (за 2400 об/хв). Вони важать 395 кг і не займають багато місця. Механізми видають гарну потужність за невисокого навантаження.
6-циліндрова модель TCD 2012 L6 2V має максимальну продуктивність 155 кВт (за 2400 об/хв). Вони важать 506 кг, але також досить компактні.
Двигуни Deutz TD2012L4 MECH, TСD2012L4 MECH, TCD2012L4, TСD2012L6 — чотиритактні чотири- та шестициліндрові, дизельні двигуни, з турбонаддувом ( деякі — й охолодженням повітря наддуву), з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигуни Дойц TD2012L4 MECH, TСD2012L4 MECH, TСD2012L4, TСD2012L6 мають такі конструктивні особливості: механічна система керування вприскуванням, рідинна система охолодження, литий чавунний блок, лита чавунна головка блока циліндрів, система повного балансу маси з двома валами інтегрована в картер.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 12 або 24 В
- Електростартер 12 або 24 В
Двигуни Deutz TD2012L4 MECH, TСD2012L4 MECH, TСD2012L4, TСD2012L6 широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових установок, комбайнів компресорів, дизельгенераторів та ін.
Ці мотори мають величезну популярність завдяки надійності та чудової продуктивності. Додатковою їх перевагою є невелика кількість часу, що потребує діагностики та технічних робіт. Застосовні як до будівельної, так і аграрної та іншої техніки, оскільки ідеально працюють у разі великих навантажень, екстремально високих і низьких температур, витрачаючи водночас мінімум палива.
Опис двигуна TCD 2012 L04 2V із системою DEUTZ Common Rail (DCR)
Вид праворуч
1 Заправка мастильної оливи
2 Вхід повітря для згоряння
3 Транспортний засіб
4 Генератор
5 Ступиця вентилятора
6 Паливний насос
7 Ремінний шків з антивібратором на колінчастому валу
8 Полікліновий ремінь
9 Натяжний ролик
10 Насос охолоджувальної рідини
11 Змінний оливний фільтр
12 Пробка зливу оливи
13 Оліярадіатор
14 Подавання обігріву кабіни
15 Змінний паливний фільтр
16 Щуп для визначення рівня оливи
17 Опори двигуна
18 Гідронасос або можливість встановлення повітряного компресора (допоповнення)
19 Заправка мастильної олії (додатково)
20 штекерний роз'єм (для з'єднання із системою керування двигуном)
21 Повітряний клапан картера
22 Насос високого тиску
23 Rail
24 Інжектор
Вид зліва
1 Повітряний клапан картера
2 Нагнітальний повітропровід
3 Транспортний пристрій
4 Під'єднання коробки передач (корпус SAE)
5 Опори двигуна
6 Пробка для зливання олії
7 Кришка стартера
8 Зворотний трубопровід оливи від турбонагнітатора
9 Турбонагнітач
10 Під'єднання нагнітного повітря до охолода нагнітного повітря
11 Вхід охолоджувальної рідини
12 Вихід охолоджувальної рідини
13 Вихлопний колектор
14 Кришка головки блока циліндрів
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ TD2012L4 MECH | 4.04 л | 88.5 к.с. | гориз. | 400 кг | 766 x 628 x 825 мм |
DEUTZ TСD2012L4 MECH | 4.04 л | 118 л.с. | гориз. | 400 кг | 766 x 628 x 825 мм |
DEUTZ TСD2012L4 | 4.04 л | 138 л.с. | гориз. | 400 кг | 791 x 628 x 823 мм |
DEUTZ TСD2012L6 | 6.06 л | 208 л.с. | гориз. | 510 кг | 1018 x 659 x 893 мм |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 2012 серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 2012-2013 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz TCD 2012 2V
Завантажити каталог запчастин Deutz TCD 2012 4V
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
ВЕРНУЄТЬСЯ ДО ОПИСНИЮ ВІЗНОВИХ СЕРИЙ РУХІВ DEUTZ
- DEUTZ TD 226
- DEUTZ 413 series
- DEUTZ 513 series
- DEUTZ 912 series
- DEUTZ 914 series
- DEUTZ 912/914 GENSET series
ОЗНАКОМАТИ ЗУ СЛІДУВАЛЬНИХ СЕРЯМИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
- Deutz 2011/2012 Genset series
- Deutz 2013 series
- Deutz TCD2013 series
- Deutz TCD2013 Genset series
- Deutz TCD 2015 series
- Deutz TCD 2,9-16 л series
- Deutz MWM TCG 2020
- Deutz MWM TCG 2016
- Deutz MWM TCG 2030
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ DEUTZ
ОЗНАКОМУВАТИ ПІДРОБНЕ ПРО ЛЕГЕНДАРНОЇ СЕРІЇ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ