Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
88 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
Оригінальні запчастини для спецтехніки, нові та вживані
Кошик

Особливості ремонту ходової частини гусеничного шасі

Особливості ремонту ходової частини гусеничного шасі
Особливості ремонту гусеничної ходової спецтехніки
Специфіка ремонту гусеничної спецтехніки
Від особливостей конструктивної будови ходової частини спецтехніки залежить специфіка ремонту гусеничної спецтехніки. Саме гусениці забезпечують цим машинам підвищену прохідність і допуск до експлуатації при несприятливих погодних умовах.

Залежно від інтенсивності експлуатації спецтехніки настає момент ремонту ходової частини.

Найбільш вразливі вузли ходової частини:

  • направляючі колеса,
  • зірочки, підвісні та опорні котки,
  • натягувачі і гусениці.

 

Напрямні колеса Зірочки Підвісні та опорні катки НатягувачіГусениці

Максимальний знос спостерігається у зірочок і ланцюгів.

Зірочки коштують небагато, тому при зносі їх практично завжди замінюють новими комплектуючими.

З ланцюгами справа йде інакше. Якщо експлуатація екскаватора була неінтенсивній і не передбачала навантаження піску або щебеню в кар'єрі, черевики будуть мати несильний зношеність, і все, що потрібно – це заміна ланцюга з одного боку.

Фактори, що впливають на ресурс ходової спецтехніки
Фактори, що впливають на ресурс ходової частини (від практиків)

На спеціалізованих форумах екскаваторники, бульдозеристи і власники спецтехніки часто підіймають питання про те, що впливає на ресурс ходової частини, тому представляємо вибірку деяких порад від практиків:

  • "Ресурс визначає абразивність грунту. При роботі на кварцових породах, та ще сильно зволожених, ресурс до першого повороту втулка/палець може бути 3500 - 4000 годин (без різниці - кат або японець). Хто був в Бодайбо - бачив таке. На вугіллі ресурс може досягати до 17000 до першого повороту, спостерігалося таке Cat D9, які працювали в три зміни з коефіцієнтом використання 0.75".
  • "У підрядника був пісок з вмістом кремнію до 80% (пісок прямо червоного кольору). Ми його брали на аналіз. Там і 1000 годин вулки не виходжували, до дірок стиралися. Наждачка".
  • "Те, скільки ходить ходова, залежить від багатьох чинників, дуже важлива правильна регулювання натягу, якою часто нехтують. Обперезана ланцюг розвалюється на очах, може і 3000 не відходити".
  • "Важливіше ресурсу - вартість роботи ходової на 1 мотогодину. Світові виробники бульдозерної техніки, як правило, пропонують методики визначення ступеня зносу компонентів в конкретних умовах на основі періодичного вимірювання фактичного зносу портативним ультразвуковим датчиком. Проста програма розраховує, що коли помре, допомагає розрахувати вартість, у т. ч. на мотогодину. У Cata є така примочка - Customer Truck Service.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДИ ВИРОБНИКІВ ЗАПЧАСТИН

Нюанси ремонту ходової частини гусеничного екскаватора
Нюанси ремонту ходової частини гусеничного екскаватора

В ході ремонту далеко не кожен каток гусеничної спецтехніки вимагає заміни – хоч це зробити відносно легко, відкрутивши всього лише кілька болтів. Тому замінювати всі катки одночасно недоцільно. Каток в гусеничному екскаваторі – нескладний механізм, при зносі якого спостерігається сильний люфт або навпаки застопорення елемента при прокручуванні. Ремонтувати катки з заміною внутрішніх втулок занадто дорого, тому так ніхто не робить.

Схожа проблема простежується у лінивців – у них теж неважко визначити повний знос елементів. При зносі гумових ущільнювачів втулки лінивця заповнюються абразивом, і в найкоротші терміни елементи стають непридатні. Якщо гусенична ланцюг знята, то подальший алгоритм дій простий – потрібно просто витягти зношений лінивець і вставити на його місце новий.

Натягувач – складний механізм. У ньому є поршень, який утримує і штовхає лінивець. Якщо його поверхня покриється корозією, потрібно заміна набору манжет, ущільнювальних кілець і грязесъемников. Це зробити нескладно. Наприклад, на гусеничному екскаватор JCB XD 220 після витягування натяжителя і вилучення поршня не потрібно нічого відкручувати. На натяжителе слід провести заміну грязесъемника, а на поршні – манжети.

Профільні фахівці ТОВ "Техноактив Інвест" професійно проконсультують Вас і підберуть оптимальний варіант запчастин для ремонту Вашої спецтехніки.

ЗАПИТАТИ У МЕНЕДЖЕРА

ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ НА ЗАПЧАСТИНУ

ПЕРЕЙТИ В РОЗДІЛ: ХОДОВІ ЧАСТИНИ ШАСІ/ ХОДОВІ І ЛАНЦЮГОВІ МЕХАНІЗМИ

ПЕРЕЙТИ В РОЗДІЛ: ГУСЕНИЧНІ СТРІЧКИ

ПЕРЕЙТИ В РОЗДІЛ: ДЕТАЛІ ХОДОВОЇ

Профілактика передчасного зносу ходової
Профілактика передчасного зносу ходової

Що потрібно періодично перевіряти, щоб уникнути передчасний знос ходової?

  • зірочки,
  • лінивці (направляючі колеса),
  • опорні та підвісні катки,
  • натягувачі і гусениці

Особливості цих вузлів обов'язково повинні враховуватися при ремонті гусеничних екскаваторів.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ХОДОВОЇ ЧАСТИНИ ГУСЕНИЧНИХ ШАСІ

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ГУСЕНИЦЯХ

Заміна ковзанок екскаватора

Критичний рівень зносу ковзанок можна досить легко визначити в процесі регулярного огляду спецтехніки. Справний каток повинен вільно провертатися навколо своєї осі, при цьому не повинно бути помітного люфту й сильного зносу ребер. Якщо при огляді ходової частини, вище перераховане є, то каток слід міняти. Заміна котків гусеничного екскаватора являє собою одну з найбільш простих ремонтних робіт. Виконувати її можна без розбору ходової частини, при цьому немає необхідності міняти всі катки, досить замінити тільки несправний вузол.

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ КОВЗАНОК В КАТАЛОЗІ

ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ НА ЗАПЧАСТИНУ

Заміна лінивця (направляючі колеса) екскаватора
Заміна лінивця (направляючі колеса) екскаватора

Напрямні колеса являють собою ще один вузол ходової частини, який найбільш схильний до зносу. Руйнування лінивця починається при зносі гумових ущільнювачів, під втулки направляючих коліс потрапляють абразивні частинки, з часом з'являється скрегіт і колесо починає люфтить. Готуйтеся до того, що його потрібно замінити найближчим часом.

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ЛІНИВЦІВ / НАПРАВЛЯЮЧИХ КОЛІС В КАТАЛОЗІ

ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ НА ЗАПЧАСТИНУ

Ремонт натяжителя гусеничного єкскаватора
Ремонт натяжителя екскаватора

Найбільші складнощі, при ремонті ходової частини гусеничного екскаватора, можуть виникати при несправності натяжителя. Ремонт натяжителя не буде представляти проблеми, якщо поршень з урахуванням нормального зносу. Поршень здійснює привід направляючого колеса. У такому разі достатньо поміняти комплект грязесъемников, ущільнювальних кілець і манжет.

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ НАТЯГУВАННЯ В КАТАЛОЗІ

ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ НА ЗАПЧАСТИНУ

Ремонт ходової при зносі зірочок
Ремонт ходової при зносі зірочок

У складі ходової частини гусеничного екскаватора найбільш схильні до зносу зірочки. Коли ланцюг починає проскакувати, зірочку потрібно терміново замінити на нову. Зірочка в екскаваторі кріпитися до редуктора ходу приблизно на 20 болтів.

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ЗІРОЧОК В КАТАЛОЗІ

ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ НА ЗАПЧАСТИНУ

 

Ремонт ходової при зносі ланцюгів
Ремонт ходової при зносі ланцюгів

Більш складним є ремонт екскаватора в разі зносу ланцюгів. Увага! ланцюг найпростіше роз'єднати в одному місці, де вона скріплюється майстер пальцем. Якщо екскаватор експлуатувався без надмірних навантажень у прийнятних умовах, то швидше за все черевики знаходяться цілком придатному стані, тому можна буде обійтися тільки заміною ланцюга. Зазвичай черевики кріпляться до ланцюга за допомогою 4 болтів. Закручені болти з досить великим зусиллям, тому використання звичайних ключів в даному випадку нічого не дасть. Для ремонту потрібні спеціальні ключі з посиленими голівками. Необхідно зазначити, що при такий перебиранні ланцюга доведеться розкрутити і закрутити близько 400 болтів.

ПЕРЕЙТИ ДО ВИБОРУ ГУСЕНИЦЬ (ЛАНЦЮГІВ) В КАТАЛОЗІ

ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ НА ЗАПЧАСТИНУ

Вартість ремонту ходової гусеничного шасі спецтехніки
Розрахунок витрат на ремонт ходової гусеничного шасі спецтехніки - приклад з практики

Залежно від темпів та умов експлуатації гусеничного екскаватора настає час, коли необхідно провести ремонт ходової частини.

У цій статті описаний ремонт ходової частини на прикладі гусеничних екскаваторів Hitachi EX 225 і JCB XD 220. Незважаючи на те, що це гусеничні екскаватори різних виробників пристрій їх ходової частини практично ідентично. Основними вузлами, схильними до ремонту, є зірочки, напрямні колеса (лінивці), катки опорні й підвісні, ланцюги і натягувачі.

  • Як показує практика, не всі катки гусеничного екскаватора вимагають заміни, хоча це досить просто - відвернути два або чотири болта. Отже, заміна всіх ковзанок одночасно недоцільна, так як можна здійснювати цю операцію при нерозібраної ходової без зайвих труднощів. Каток гусеничного екскаватора досить простий механізм, визначити його знос можна легко - він повинен провертатися без зусиль, при цьому не мати значного люфту. Ремонт ковзанок із заміною внутрішніх втулок недоцільний через їх невисоку відносної ціни.
  • З лінивцями справа виглядає практично так само, як з катками - граничний знос визначити досить просто. У тому випадку, коли зношуються гумові ущільнювачі, під втулки лінивця потрапляє абразив і їх знос збільшується в геометричній прогресії і за короткий час лінивці вимагають повної заміни. При знятій ланцюга заміна лінивця дуже проста: треба витягти старий лінивець і вставити новий.
  • Основний знос припадає на ланцюги і зірочки. Вартість зірочок не передбачає їх ремонту і практично завжди потрібна їх заміна.
  • З ланцюгами ситуація складніша. Якщо екскаватор не використовувався в кар'єрі на вантаженні піску або щебеню, то швидше за все черевики мають невеликий знос, тому доцільно поміняти тільки ланцюги. Черевик прикручений до ланцюга 4 болтами під ключ 1" або 26 (метрична система). Момент затягування цих болтів не дозволяє користуватися звичайними ключами. Необхідно мати редукторний ключ з квадратом на 3/4" або 1" та 3-4 посилені головки 1" або 26 (метрична система). Посилити головку необхідно кільцем-обжимкой з якісної легованої сталі завтовшки 3-4 мм, Так як при демонтажі башмаків необхідно відкрутити і закрутити близько 400 болтів з гайками, то слід мати кілька таких головок.
  • Натягувач з увазі складний пристрій, але тільки на перший погляд. У натяжителе присутній поршень, який штовхає і утримує лінивець. Якщо "дзеркало" поршня не було схильне до корозії, то тоді досить замінити набір манжет, грязесъемников і ущільнювальних кілець, при цьому не розбираючи цілком нятяжитель. Наприклад, на гусеничному екскаватор JCB XD 220 необхідно витягнути натягувач і витягнути поршень, при цьому нічого не відкручуючи. На поршні поміняти манжету, на натяжителе грязесъемник.

При будь-якому вигляді ремонту необхідно подбати про запчастини. Це питання надайте професіоналів, які швидко підберуть Вам оптимальний варіант за максимальної сумісності, якості, вартості та термінів доставки запчастини.

ЗАПИТАТИ У МЕНЕДЖЕРА

ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ НА ЗАПЧАСТИНУ

Для того, щоб дізнатися вартість ремонту ходової частини гусеничного спецтехніки, потрібно визначити обсяг виконуваних робіт. Представляємо Вашій увазі список робіт типового прайс-листа на виконання ремонтних робіт гусеничного шасі:

  • Зрізання черевиків з одного ланцюга (газом)
  • Розкручування черевиків з одного ланцюга
  • Прикручування черевиків на одного ланцюга
  • Заміна підвісного ковзанки
  • Заміна опорного катка
  • Заміна лінивця (при заміні ланцюга або розшивки ланцюга)
  • Заміна лінивця з розбором ланцюга
  • Заміна зірочки з розбором ланцюга
  • Заміна зірочки
  • Розшивання і зшивання ланцюга екскаватора
  • Зшивання ланцюга екскаватора (додаткові ланки)
  • Заміна пружини натяжителя
  • Відкручування трака
  • Витяг заломашей

Так, наприклад, доставка ремкомплекту натяжителя здійснюється протягом 2 тижнів.

У нашому інтернет-магазині Ви можете підібрати будь-яку запчастину до ходової Вашої спецтехніки через каталог запчастин, каталог спецтехніки, каталог розборок спецтехніки.
Для отримання консультації з оптимального підбору запчастин - зв'яжіться з нашим профільним менеджером.
Для максимально зручного і швидкого замовлення запчастини - замовте передзвін або відправте запит на пошук запчастини, скориставшись спеціальними формами.

Враховуючи вище перераховане, можна підвести підсумок:

  • на ремонт ходової частини з переборкой ланцюгів, заміною зірочок і кілька ковзанок, переборкой натягування потрібна бригада з 2 чоловік і 4 робочі зміни.
  • Необхідні інструменти: пальник (кисень і пропан) для монтажу/демонтажу пальців, зрізання болтів, редукторний ключ, посилені головки 1" або 26 (метрична система).
  • Запасні частини: зірочки, ланцюги, болти з гайками для ланцюгів 10-20 штук, катки, ремкомплекти натяжителя таких виробників, наприклад, як Berco, ITR.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДИ ВИРОБНИКІВ ЗАПЧАСТИН

 

 
Яку вибрати запчастина: оригінальну або неоригінальну?

Оригінальні запчастини випускаються безпосередньо виробниками техніки, а також компаніями, з якими підписані відповідні угоди. Використання оригінального обладнання гарантує високу якість і великий термін служби, але і ціна відповідна.

Неоригінальні запчастини, що випускаються незалежними компаніями, стають привабливими для покупців за рахунок більш низької ціни. Такі компанії, за загальним правилом, постачають на ринок деталі певного виду, призначені для моделей техніки, що з'явилися на ринку кілька років тому.

За счет чего удается достичь более низких цен на неоригинальное оборудование?

Основная причина в том, что независимые производители вкладывают значительно меньшие средства в разработку новых комплектующих, так как работают с запчастями, взятыми из уже выпускающихся моделей техники.

Но для пользователя важно другое: качество неоригинальных комплектующих очень сильно разнится - от практически не уступающего оригинальному оборудованию, до очень низкого. В связи с этим перед покупателям встает вопрос, чему отдать предпочтение.

Наша компания уже много лет занимается поставками запчастей к спецтехнике, имеется также свой небольшой парк дорожно-строительной техники и станция сервисного обслуживания, поэтому наши специалисты подберут Вам самый оптимальный вариант, обоснованный опытом. 

УЗНАТЬ БОЛЬШЕ О БРЕНДАХ ПРОИЗВОДИТЕЛЕЙ ЗАПЧАСТЕЙ

НАЙТИ НЕОБХОДИМУЮ ЗАПЧАСТЬ НА РАЗБОРКЕ СПЗАПЧАСТЕЙЕЦТЕХНИКИ

  

ПОЛЕЗНАЯ ИНФОРМАЦИЯ

КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН СПЕЦТЕХНІКИ

КАТАЛОГ СПЕЦТЕХНІКИ
 

ЗАДАТИ ПИТАННЯ МЕНЕДЖЕРУ

ПОВЕРНУТИСЯ В РОЗДІЛ: ХОДОВІ ЧАСТИНИ ШАСІ/ ХОДОВІ І ЛАНЦЮГОВІ МЕХАНІЗМИ

ПЕРЕЙТИ В РОЗДІЛ: ГУСЕНИЧНІ СТРІЧКИ

ПЕРЕЙТИ В РОЗДІЛ: ДЕТАЛІ ХОДОВОЇ

ПЕРЕЙТИ В РОЗДІЛ: ДЕТАЛІ КУЗОВА ТА КАБІНИ

ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН

ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ СПЕЦТЕХНІКИ

ЗАДАТИ ПИТАННЯ МЕНЕДЖЕРУ

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner