Deutz
Німецька компанія Deutz AG (виробляється як «Дойтц») — найстаріший виробник різних типів двигунів, із широким діапазоном потужностей від декількох до декількох тисяч кіловатів, від «легендарних» моторів із повітряним охолодженням до ультрасучасних із водяним.
Deutz AG дав світу бензиновий, та й по суті, дизельний двигуни. Сьогодні Deutz (Дойц) — основний виробник генераторів, дизельних і газових двигунів (від 10 до 560 кВт) різного призначення — 97 моделей для мобільної техніки (навантажувачі, дорожня техніка, привод компресорів і насосів, зварювальні апарати), сільськогосподарської техніки (трактори, комбайни), вантажівок і автобусів, а також морського транспорту та електростанцій.
Двигуни DEUTZ: от невибагливих у роботі, але дуже надійних двигунів стандарту EURO III до дизельних агрегатів, що відповідають нормам стандарту EURO V і обладнаних системою впорскування DEUTZ Common Rail, пиловим фільтром і системою (SCR), на базі якої також розробляються моделі стандарту EURO IV — це двигуни високого технічного рівня.
Бренд DEUTZ відомий у всьому світі та клієнти компанії впевнені в якості двигунів DEUTZ і завжди можуть покластися на їхню продукцію, історія яких становить уже понад 150 років.
Нині Deutz AG — це великий німецький концерн, якому належить безліч дочірніх компаній. Штаб квартира цієї держави розташована в Кельньє, Німеччина/Köln, Germany/ (4.000 працівників у 130 країнах).
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
Deutz позиціює себе такими критеріями:
- надійний і незалежний виробник дизельних і газових двигунів
- двигуни для всіх сфер застосування з повним асортиментом продукції (від 25 до 560 кВт)
- двигуни, адаптовані до потреб клієнтів
- економічність
- системи охолодження: повітря, олія та вода
- внутрішні можливості (двигуна): швидкість, гнучкість та інновації
Deutz AG є незалежним виробником двигунів із величезним вибором продуктів і понад 800 незалежних відділень, офісів, складів і сервісних центрів у понад 130 країн світу.
Дизельні двигуни від компанії Deutz AG є оптимальними двигунами з експлуатаційної надійності та показникам економності палива. Для багатьох виробників обладнання прихильність до двигунів Deutz викликана традиційно високим рейтингом моторів марки Deutz серед європейських замовників і є синонімом престижності.
Мотор Deutz сьогодні застосовують у багатьох сферах. Надати дизельні двигуни DEUTZ на сьогодні прагнуть виробники електрогенераторів, морських установок, сільськогосподарської та мобільної техніки, , а також інших транспортних засобів.
Упродовж усієї своєї довгої історії Deutz завжди слугував першопрохідцем. Компанія створювала легендарне повітряне охолодження дизельних двигунів, приводних систем для тракторів і морських судів, паливні системи, а також природні та інноваційні гібридні системи. На землі, на воді та в повітрі неможливо уявити сучасне високотехнологічне життя без двигунів внутрішнього згоряння Deutz.
Deutz міцно оселився на світовому ринку та надалі нарощувати свою присутність на ринках Азії, що ростуть, з постійним збільшенням асортименту продукції, яка фокусується на ефективних і екологічно чистих двигунах, які дуже популярні серед клієнтів.
Під час перебирання або ремонту двигунів DEUTZ Вам треба спиратися суто на оригінальні запчастини Deutz AG, щоб ваші очікування виправдалися повною мірою упродовж усього терміну експлуатації двигуна.
Якість усіх деталей і компонентів піддається суворому контролю, зокрема й якості в діапазоні недорогих запчастин як альтернатива та спосіб захисту від підробок продукції.
Оригінальні запчастини Deutz завдяки чудовій якості та всесвітньому поширенню стали предметом підробок деталей. Для усунення цієї проблеми розроблена трирівнева система захисту, яка характеризується такими рисами:
- Голограма (використовується для визначення автентичності запчастин Deutz AG: з лівого боку - сточки мікротексту, що переливаються, сайту компанії; всередині на передньому плані - логотип компанії Deutz, на задньому плані — діагональний DDD текст: «Deutz»; з правого боку є сточки мікротексту, що переливаються, «THE ENGINE COMPANY»).
- УФ люмінесценцію (невидимий рівень захисту, якщо спрямувати УФ світло — біла зона на логотипі відсвічуватиме червоним).
- Перфорація (на етикетках деталей є невелика перфорація з боків. Вона захищає паковання від відкривання або від спроби перенаклеювання на іншу коробку, у разі спроби зняти етикетку — перфорація порушиться).
Ці риси допомагають споживачам відрізнити оригінальні деталі Deutz від підроблених. Тільки в разі використання оригінальних деталей Deutz гарантується, що ваше обладнання збереже свою цінність: правильні запчастини, для відповідного застосування, на належну якість.
У нашому інтернет-магазине Техноактив Інвестива Ви можете замовити нові та б/у (у гарному стані, з гарантією) оригінальні двигуни Deutz. У нас Ви також можете замовити оригінальні деталі двигуна Deutz (як нові, так і б/у):
- Поршень
- Гільза
- Кільця поршневі
- Клапан випуск
- Клапан впуск
- Напрямна клапанів
- Сальники колінчастого вала
- Повний набір прокладок
- Прокладка ГБЦ
- Прокладка клапанної кришки
- Вкладки корінні
- Вкладки шатунні
- Турбокомпресори
- Паливні насоси
- Форсунки
- Розпилювачі форсунок
Для підбору запчастин для Вашого двигуна застосовується ліцензійне програмне забезпечення — Deutz SERPIC, який унеможливлює помилки під час добору комплектуючих запчастин.
Усі каталожні номери проходять блиску з серійними номерами двигунів та оригінальними кресленнями виробника. Купуючи оригінальні запчастини Deutz, Ви отримуєте гарантію та якість. З огляду на величезний досвід в імпорті й гуртових закупувань, наша компанія домагається оптимального співвідношення цін.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ІНШИХ БЕРДАХ
ПРОДУКЦИЯ DEUTZ
Продукція компанії DEUTZ вирізняється якістю, надійністю и безвідмовністю. Ці традиційні складники торгової марки DEUTZ у поєднанні із сучасними технологіями забезпечують високу питому потужність, високий крутний момент і оптимальна питома вага двигунів, а також їх придатність для експлуатації в різних умовах.
Крім сегмента транспортних двигунів и двигунів для мобільної техніки, Ви завжди можете покластися на двигуни DEUTZ у складі дизельних і газових електростанцій.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
ДИЗЕЛЬНІ ДВІГАТЕЛІ DEUTZ
Компанія DEUTZ AG — один із найбільших світових виробників дизельних двигунів для техніки, дизельних і газових генераторів. DEUTZ є провідним розробником екологічних і водночас надзвичайно економних дизельних двигунів.
Дизельні двигуни Deutz серії 413 — це:
- 4-тактні 4, 6, 8, 10 і 12 — ті циліндрові дизельні мотори з V-подібною архітектурою циліндрів (V-twin),
- з верхнім розташуванням клапанів газорозподілу OHV.
- Діапазон потужностей двигуна лежить від 115 л.с. (84 кВт) у разі моделі з чотирма циліндрами F4L413FR до 525 л.с. (386 кВт) як на моделі з дванадцятьма циліндрами BF12L413FC серії 413.
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО РУХУ DEUTZ СЕРІЇ 413
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
— це двигуни для навантажувачів, дорожньої техніки, привода компресорів і насосів, зварювальних апаратів.
24 - 82 кВт / 32 - 110 л.с.
44 - 149 кВт / 59 - 200 л.с.
12 - 58,1 кВт/16 - 78 л.с.
13 - 65 кВт / 16 - 87 л.с.
60 - 155 кВт / 91 - 210 л.с.
63 - 200 кВт / 84 - 268 л.с.
187 — 440 кВт/251 — 590 л.
35 - 69 кВт / 47 - 93 л.с.
повітряне охолодження,
102 - 204 кВт / 137 - 274 л.с.
43 - 130 кВт / 58 - 173 л.с.
23 - 57,6 кВт / 31 - 77,2 л.с
водяне охолодження,
23 - 74,9 кВт/31,00 л.с.
67 — 155 кВт / 91 — 210 л.с.
75 - 243 кВт/100 - 326 л.с.
240 — 500 кВт / 322 — 670 л.с.
30 - 55,4 кВт/40 - 75 л.с.
55,4 - 97 кВт / 75 - 130 л.с.
240 - 520 кВт / 322 - 697 л.с.
83 — 500 кВт / 111 — 671 л.с.
160 - 250 кВт 214 — 335 л.
водяне охолодження
240 - 390 kW
322 - 523 hp
- для комбайнів і тракторів
32 - 128 кВт / 43 - 172 л.с.
90 - 186 кВт / 121 - 249 л.с.
187 — 440 кВт/251 — 590 л.с.
43 - 130 кВт / 58 - 174 л.с.
67 — 155 кВт / 91 — 210 л.с.
83 - 243 кВт / 111 - 326 л.с.
240 — 500 кВт
322 — 671 л.
водяне охолодження
28 - 55,4 кВт
38 - 75 л.с.
Водяне охолодження
45 - 55,4 кВт
60 - 74 л.с.
Водяне охолодження
69,5 - 100 кВт
93 - 134 л.с.
Водяне охолодження
70 - 203 кВт
91 - 272 л.с.
Водяне охолодження
70 - 203 кВт
91 - 272 л.с.
Водяне охолодження
170 - 276 кВт
228 — 370 л.с.
Водяне охолодження
240 - 390 кВт
322 — 524 л.
Водяне охолодження
8 циліндрів
350 - 520 кВт
470 — 700 л.
Водяне охолодження
- для автобусів і вантажних автомобілів
330 — 440 кВт/443 — 590 л.
118 - 247 кВт / 160 - 335 л.с.
повітряне охолодження,
24 - 78 кВт / 32 - 105 л.с.
повітряне охолодження,
25 - 132 кВт / 34 - 177 л.с.
водяне охолодження,
75 - 195 кВт / 98 - 262 л.с.
водяне охолодження,
195 — 440 кВт / 262 — 590 л.с.
водяне охолодження,
210 — 500 кВт / 282 — 671 л.с.
30 - 61 кВА (PRP)
36 - 132 кВА (PRP).
13 - 41 кВА (PRP)
13 - 61 кВА (PRP)
13 - 33 кВА (PRP)
89 — 202 кВА (PRP)
104 - 263 кВА (PRP).
357 - 504 кВА (PRP)
- двигуни DEUTZ для дизель-генераторів
- дизель-генератори з двигунами DEUTZ потужністю 13-500 кВА
Рекомендовані моделі двигунів для дизель-генераторних станцій
і дизель-генераторів зібраних на їхній базі:
Серія | Модель двигуна | Потужність (PRP*), кВА |
BFL 2011 | F2L 2011 | 13 |
BFM 2011 | F2M 2011 | 13 |
BFL 2011 | F3L 2011 | 20 |
BFM 2011 | F3M 2011 | 20 |
BFL 2011 | F4L 2011 | 30 |
BFM 2011 | F4M 2011 | 30 |
BFM 2011 | BF4M 2011 | 40 |
BFM 2011 | BF4M 2011C | 60 |
BFM 2012 | BF4M 2012C | 75 |
BFM 1013 | BF4M 1013EC | 100 |
BFM 1013 | BF4M 1013FC | 130 |
BFM 1013 | BF6M 1013EC | 150 |
BFM 1013 | BF6M 1013FC G2 | 180 |
BFM 1013 | BF6M 1013FC G3 | 200 |
TCD 2013 | TCD2013 L6 4V | 250 |
BFM 1015 | BF6M 1015C G1 | 300 |
BFM 1015 | BF6M 1015C G2 | 350 |
BFM 1015 | BF6M 1015CP G3 | 380 |
BFM 1015 | BF8M 1015C G1 | 400 |
BFM 1015 | BF8M 1015C G2 | 450 |
BFM 1015 | BF8M 1015CP G3 | 500 |
Усі моделі, крім F2L 2011, F3L 2011 і F4L 2011 доступні на складі в Німеччині.
Моделі F2L 2011, F3L 2011 і F4L 2011 виготовляються тільки під замовлення.
*PRP (Основна потужність): Середня потужність ≤ 80%, без тимчасових обмежень, плюс додаткова потужність 5% (для BFM 1015 + 10%) для потреб регулювання.
Комплект постачання двигуна у виконанні для ДГК містить:
- зовнішній радіатор охолодження (крім моделей FL2011 з вбудованим у двигун радіатором)
- унікальна система охолодження мастилом (для моделей 13-60 кВА)
- механічний регулятор (для моделей 13 — 100 кВа та 150 кВА)
- електронний регулятор (для моделей 130 кВА, 180-500 кВА)
- все необхідне навісне обладнання: паливні, масляні насоси, фільтри, датчики тощо.
У таблиці наведені моделі двигунів DEUTZ для дизельних генераторних станцій із найвигіднішою ціною й терміном постачання.
ГАЗОВІ ДВІГАТЕЛІ Й ГЕНЕРАТОРИ
- газові двигуни DEUTZ на природному газі (TCG 2015, TCG 914) і пропан-бутані (G 2.2/2.9)
- газові генератори/когенераційні пристрої з газовими двигунами DEUTZ під замовлення
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
DEUTZ TCG 2015 це серія газових двигунів для газопоршневих когенераційних установок, компресорів і насосів чудово зарекомендувала себе насамперед на вимогливому північноамериканському ринку. Серія 2015 вирізняється оптимальним співвідношенням «ціна-якість».
- Номінальна потужність: 164 кВт (TCG 2015 V6) і 220 кВт (TCG 2015 V8).
- Паливо: природний газ.
- Споживання палива (розрахункове): 49 м3/год (TCG 2015 V6) і 69 м3/год (TCG 2015 V8)
- Споживання на власні потреби: 5%.
- Напрацювання до капремонту: 48 000 робочих годин (6 років за 8000 р.ч. на рік).
Газопоршневий агрегат TCG 2015 включає:
- 6- або 8-міліндровий газовий двигун Дойтц
- Турбонаддув паливної суміші
- Проміжне охолодження газоповітряної суміші (інтеркулер)
- Ел. стартер 24 В із генератором
- Комплектна газорегулювальна магістраль
- Система керування двигуном для роботи на природному газі (панель керування змонтована на двигуні)
- Газовий змішувач (тип «Вентурі») і дросельний регулятор швидкості
- Повітряний фільтр
- Картер маховика: SAE 1
- Маховик: SAE 14"
DEUTZ TCG 914 це серія компактних газових двигунів для газопоршневих когенераційних установок малої потужності, компресорів/насосів/меліораційних установок, що чудово зарекомендувала себе, насамперед, на ринку США.
Серія 914 містить 3-х, 4 і 6- циліндрові атмосферні двигуни та версія 6-циліндрового двигуна з турбонаддувом.
- Номінальна потужність: 24 - 85 кВт.
- Паливо: природний газ.
- Споживання на власні потреби: 5%.
Газопоршневий агрегат TCG 914 включає:
- Основний двигун із ремінним приводом, висока ефективність охолодження вентилятора
- Надпотужна антипробоксувальна основа
- Кріплення двигуна, жорстке (4-циліндрова стандартна комплектація, з Mass балансиром)
- SAE 3 корпус маховика і 10/11.5" маховик
- 12V електричний стартер і генератор 12 В
- Повністю зібрана та дротова система запалювання
- Вбудований програмований блок керування двигуном (ECU) (ЕБУ)
- Безпечна закрита ДІЙЦ панель керування
- Впускний колектор і каталітичний нейтралізатор (для сумісних версій EPA)
- Надпотужний очисник повітря сухого типу
DEUTZ G 2.2 / 2.9 це серія газових двигунів спроєктованих для роботи на зрідженому газі (пропан-бутані). Ці двигуни можуть використовуватися в мобільних робочих машинах, як привод насосних агрегатів, тобто у тих випадках, де необхідне регулювання частоти обертання в широкому діапазоні.
- Номінальна потужність: 26 - 54 кВт.
- Паливо: зріджений газ (пропан-бутан).
Газові генератори/когенераційні пристрої DEUTZ Power Systems
(400 — 4500 кВт ел.)
Газопоршневі когенераційні установки німецької компанії MWM (у минулому DEUTZ Power Systems) в діапазоні поодиноких потужностей від 400 до 4500 кВт (0,4-4 мВт) надійно забезпечать Ваше підприємство/агрофірму/тепліці дешевою електричною й тепловою енергією. За допомогою газопоршневих агрегатів MWM можна покрити діапазон потужностей від 300 кВт до 60 МВт для децентралізованого автономного енергопостачання.
ВЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО КОГЕНЕРАЦІЙНИХ ВСТАНОВЛЕННЯХ
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ
Основні виробничі та керуючі підприємства Deutz AG розташовані в Федеративній Республіці Німеччина (Germany) і зосереджені в місті Кельн (Cologne). Кельн є 4-мположенням і 3-м за площею містом Німеччини, а також одним із найбільших економічних і культурних центрів країни. Головний офіс Deutz розташований у кельнському районі, у місті Porz. (Порц).
Компанія Deutz має заводи (виробничі підприємства) в:
- Німеччини/Deutschland/ - Herschbach (Хершбах),
- Німеччини/Deutschland/ - Cologne,
- Німеччини/Deutschland/ - Übersee,
- Німеччини/Deutschland/ - Ulm,
- Америке /U.S.A/ - Pendergrass,
- Іспанії/Spain/ — Zafra,
- Аргентине /Argentina/ - Buenos Aires,
- Китаї/China/― Dalian, Weifang.
Крім того: понад 800 незалежних розподілень DEUTZ і сервісні центри в понад 130 країнах світу.
Кожне підприємство компанії Deutz відповідає за свої спеціалізовані функції:
У передмісті Кельна (Colonge-Deutz) виробляються двигуни та компоненти в найсучасніших умовах. Перше виробництво розпочато ще 1869 року. Звідси постачаються компактні двигуни DEUTZ, колінчасті вали, розподільні вали та труби на виробничі збіркові лінії.
У Colonge-Kalk з 2001 року функціонує ультрасучасний логістичний центр. Величезні стійки для зберігання понад 8000 частин, від найменших запчастин до колінчастих валів. Сучасна система логістики гарантує блискавичну доставку до місця призначення. Логістичний центр DEUTZ у Colonge-Kalk постачає продукцію дилерам і клієнтам у всьому світі, цілу добу.
Цей завод виконує найважливішу роль у глобальному успіху бренда DEUTZ. Досвідчена команда в Ульмі (Ulm) займається проєктуванням і монтажем повітряних двигунів із рідинним охолодженням. Двигуни, виготовлені в Ульмі, демонструють потужну продуктивність і економну ефективність у вантажівках, у гірськодобувній промисловості, на будівельних майданчиках і залізницях.
У Deutz Xchange, який розташований у Верхній Баварії міста Іберзеї-ам-хімзеї (Übersee am Chiemsee), завод за капітальним ремонтом двигунів, його продукт — відновлені двигуни DEUTZ. На цьому підприємстві проводяться капітальні ремонти двигунів, вузлів і агрегатів. Під брендом DEUTZ Xchange, мотори та запчастини зі Chiemgau використовуються в обслуговуванні двигунів у всьому світі. Продукція DEUTZ широко поширена в Європі та виробництві, «відновлення» є ще одним напрямом діяльності DEUTZ. Двигун, що випрацював моторесурс, доставляється клієнтом на завод у Übersee, натомість клієнт отримує вагому знижку на купівлю аналогічного «відновленого» двигуна. Сучасне обладнання заводу дає змогу зробити капітальний ремонт і дати гарантію на відремонтований двигун як на новий. Підприємство має понад 60-літній досвід із ремонту та реконструкції двигунів DEUTZ. На сьогодні понад 170 працівників виробляють майже 4000 двигунів Xchange щорічно з гарантією якості нового двигуна, і майже 50% із двигунів, будуть доступні на ринку як відновлені. Час виготовлення від моменту отримання замовлення до постачання мотора становить кілька робочих днів. Завод у Übeersee і його продукція займає істотну частину як обслуговування, пропонованого компанією DEUTZ AG.
Завод вторинного виробництва DEUTZ почав свою діяльність 1948 року в Іберзії у Верхнею Баварії, Німеччина. Колис авіаремонтний моторний завод BMW. Підприємство досить швидко завоювало чудову репутацію завдяки своєму технічному досвіду світового класу в Німеччині. Через 60 років, ця традиція триває й ще більше набирає обертів. Pendergrass DEUTZ корпорація, найбільший філій DEUTZ AG, з розширенням в Америку та запуском виробничого обладнання DEUTZ Xchange 2008 року. Продуктивна територія заводу, розташованого в Pendergrass (Джорджія, США), становить 50 000 квадратних футів. Pendergrass є центром керування двигунами DEUTZ Xchange, запасних частин і сервісного обслуговування всієї Америки. Підприємство є основною виробничою базою моторів DEUTZ 912/913 і 1011/2011, найпопулярніших моделей DEUTZ, які продаються в Північній Америці. Асортимент заводу Pendergrass також містить моделі двигунів DEUTZ 1012/1013, 1015/2015, а також 2012 і 2013.
Сафра (Zafra) є основним заводом компонентом для підприємств у Кельні й Ульмі. Звідси велика кількість шатунів, головок циліндрів і передач продукції надходить на збіркові лінії в Німеччині.
Спільні підприємства DEUTZ AG:
Компанія DEUTZ з 2007 року відрила спільне підприємство DEUTZ (Dalian) Engine Co., Ltd. у Даляні (54) разом з одним із провідних виробників автотранспорту в Китаї. Тут виготовляють дизельні двигуни (від 3 до 8-літрових) переважно для китайського ринку. Крім доповнення до постачання виробничих частин із Німеччини для міжнародних заводів, DEUTZ (Dalian) Engine Co., Ltd. сьогодні функціонує як допоміжний виробник для головок циліндрів, картерів і валів для складального заводу розташованого в Кельні (Cologne).
У 1998 році між DEUTZ AG і Weichai Холдинг відкрито спільне підприємство в місті Вейфан, провінція Шаньдун, з долевим розподілом акцій 50/50%. Спільне підприємство має виробничі лінії для колінчастих валів, картерів, шатунів і головок циліндрів, а також збіркові лінії для серії 226 з установною потужністю 70000 двигунів. Виробні тут мотори в діапазоні потужності від 3 до 7 літрів застосовуються майже у всій будівельній техніці та комерційних транспортних засобах. Сьогодні спільне підприємство у Вейфан (Weifang) виробляє майже 40 000 двигунів, а кількість працівників становить 650 осіб.
У спекотні дні серпня 2015-го Deutz йде зі свого 1 китайського спільного підприємства в місті Вейфан
Спільне дольове (50/50%) підприємство DEUTZ разом з AGCO виготовляють двигуни серії 913 і 1013 та генераторні установки в Haedo / Buenos Aires, який разом виробництвом, випробувальним стендом і адміністративними областями территориально охоплює понад 4000 квадратних метрів. Щорічно тут виробляється понад 3000 для застосування переважно на місцевому ринку. Сфери застосування моторів загалом: стаціонарна енергетика, сільське господарство та двигуни від Haedo встановлюються в багатьох міських автобусів у Буенос-Айресі.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ІНШИХ БЕРДАХ
Економічні успіхи компанії Deutz
DEUTZ AG сповістила консолідовані фінансові результати за 2016 рік. Нові замовлення становлять 1,261.4 млн я, що на 2,9 відсотків більше, порівнюючи з попереднім роком (1,225.9 млн я). Рівень нових замовлень двигунів виріс на будівельне обладнання, складську техніку, сільськогосподарську техніку, а також сферу послуг.
Загалом 2016 року було продано 132,539 двигуна, що становить падіння на 3,8 відсотка, порівнюючи з минулогорічним показником 137,781 двигунів. Падіння кількості продажів двигунів зазнало стаціонарного обладнання й автомобілі. Дохід становить 1,260.2 млн я, що на 1,0 відсоток більше за попередній 2015 року (1,247.4 млн). У розбиванні з регіону, прибуток виріс на 3,3% у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) регіону та 15,9% в Азіатско-Тіхоокеанському регіоні, але знизився на 13,0% в Північній і Південній Америці.
Чистий прибуток збільшилася з 3,5 млн я 2015 до 16,0 млн ), що призвело до прибутку на акції в розмірі я 0,14, порівнюючи з 0,04 за той самий період попереднього року. «Ми побачили прибуток поліпшити на тлі зниження фінансових витрат, зношування й амортизації.
За весь 2014-й продано приблизно 200.000 двигунів. У спекотні дні серпня 2015-го Deutz йде зі свого 1 китайського спільного підприємства в місті Вейфан і продає частку партнеру. Зате відкриває нові виробництва карданних валів у рідній Кельньєрці, а також святкує випуск 9.000.000-го двигуна з 1867 року.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ
Заснував компанію конструктор, винахідник двигуна внутрішнього згоряння Ніколаус Отто 32 року (1864 рік) у Дойц, тоді ще приміський завод Кельна — це була "Фабрика газових моторів Дойц". Надихнув юного Отто перший у світі ДВС француза бельгійського походження Етьєна Ленуара (1860 рік, газовий, на світлому газі, 12 к.с., об'єм 18 літрів, ККД 4,7% двотактний, з електричним запалюванням). У 1861-му Отто навіть створив і намагався запатентувати карбюратор для ДВС Ленуара, а також був його торговим представником. Утворення у Отто — училище (у 16 років пішов працювати, щоб годувати сім'ю й отримати досвід у бізнесі), пізніше став Поченим лікарем Університету Вюрцбурга.
Украй часто Deutz AG змінював свою назву. Сучасний же логотип прийшов зовсім від іншої компанії — це зображення собору Ульм, вперше намальований із початком виробництва вантажівок фірмою Magirus (г. Ульм, Німеччина), пізніше зображення собору стилізоване під 1 букву назви фірми та з малими Корекціями дійшла до наших днів.
Проте припав для роботи на Deutz людей, які стали пізніше легендарними. Етторі Бугатті (Ettore Bugatti) розробляв дизайн легкових автомобілів Дойц на початку століття одночасно з розробленням власних. А на новий завод приходять технічним директором збройовик Готтліб Даймлер (Gottlieb Daimler), майбутній винахідник автомобіля, який привів прем'єром конструкторського відділу Вільгельма Майбаха (Wilhelm Maybach). Пізніше Майбах же із сином Карлом відкривають фірму MTU Friedrichshafen GmbH, яка сьогодні постачає двигуни на найпотужніші кормоубиральні комбайни Fendt і найпотужніший трактор Deutz-Fahr моделі 2015 року.
Спільно з Робертом Бошем (Robert Bosh) розробляє електричну систему запалювання й запускає у виробництво перші у світі бензинові двигуни. До речі, пізніше Роберт Бош створює фірму з патентом Отто на магнето і, як ми бачимо, донині Bosch у тісній співпраці з Deutz.
За свою історію існування DEUTZ, крім виробництва двигунів, займається виробництвом тракторів, комбайнів, прибиральних машин, вантажівок, автобусів і газопоршневих мініТЕЦ із регульованим газовим двигуном, але згодом продає ці виробництва різними компаніями та повертається до своєї найголовнішої спеціалізації — виробництва двигунів.
Хронологія розвитку бренда Deutz
— 1869 — Неприборканий розвиток техніки призводить і до стрімкого розвитку самої компанії. Один цех не справляється з потрібним обсягом і потрібне розширення виробництва. Завдяки фінансовій підтримці бізнесмена Розен-Рунге, був побудований новий завод. Цього ж року компанія змінила назву на «Langen, Otto & Roosen».
— 1872 — Молода та динамічна компанія, яка вже встигла привернути до себе увагу, спочатку неодноразово змінювала назву. 1872 року поміняла назвучення на «Gasmotoren-Fabrik Deutz AG».
- 1876 — Отто успішно завершує експерименти з 4-тактним бензиновим двигуном.
- 1879 — спільно з Робертом Бошем розробляє електричну систему запалювання и в 1886 починається виробництво — так світ отримав бензинові двигуни.
— 1898 — розроблений і представлений публіці дизельний двигун, що пов'язано з його винахідником Рудольфом Дізелем, який у цей час випустив двигун, працюючи в MAN.
- 1907 - починається виробництво дизелів.
- 1914 — Компанія стабільно та стрімко розвивається і до свого 50-річчям ювілею — кількість працівників компанії становить уже кілька тисяч осіб, а асортимент вирізняється досить великою різноманітністю.
- 1930 – FENDT встановлює двигун Дойц на свій перший трактор.
- 1938 — 1938 року знову відбувається чергова зміна назви. Цього разу компанію назвали Klockner-Humboldt-Deutz AG (KHD).
- 1945 - Друга Світова війна змінює плани компанії та переорієнтує на військову продукцію та двигунів, необхідних фронту. Після закінчення війни заводи компанії KHD перетворилися майже на залишки. Наприкінці війни авіація СРСР знищила 3/4 промислових активів Deutz. Однак, всупереч сумному стану після другої світової війни, заводу досить швидко вдається налагодити ритм виробництва. Розширюється асортимент продукції, стрімко збільшується кількість робітників і поглинаються конкуренти. Подальші роки розвитку приставили до того, що до 1948 компанія KHD повертає оберти нормальної господарської діяльності.
- 1959 — У зв'язку зі збільшенням попиту тракторів від 1959 року до 1961 року у Köln-Kalk був побудований новий завод Deutz Gasmotoren Fabric, з річним виробництвом техніки в розмірі понад 30 000 тракторів.
1974 — У жовтні 1974 Deutz AG підписує контракт із СРСР, а у листопаді продає Magirus-Deutz (виробництво автобусів і вантажівок) IVECO, групи FIAT і нині іменується IVECO-Magirus. У Deutz залишилися трактори та двигуни.
- 1975 — У 1975-1976 за контрактом в СРСР за 1,1 млрд. марок зникають 10.000 вантажівок із двигуном "для вермахту", але вже для БАМа та північних родовищ. Пишут, деякий на ходу й зараз. Після цього СРСР купує у Deutz ліцензію на виробництво дизельних двигунів для вантажівок Урал-375Д, робота з заводом була успішною, але довгою й безрезультатною: завод побудували лише 1991 року в Казахстані і через розвал СРСР справа зупиниться.
— 1985 — 1985 компанія Клекнер-Гумболдт-Deutz AG («Klockner-Humboldt-Deutz AG») викупила компанію «MWM AG». Раніше 1984 року в Халенбад/Вайнхейм побудована перша у світі газопоршнева міні-ТЕЦ з регульованим газовим двигуном (виробництво MWM).
1995 – Deutz віддає виробництво тракторів Deutz-Fahr Agrartechnik GmbH, комбайнів і прибиральних машин Deutz-Fahr Ertonesteme GmbH італійський Same Group (тепер Same Deutz-Fahr Group SpA і Deutz-Fahr Agrarsysteme GmbH у місті Лауінген, Німеччина). Тепер у Deutz тільки двигуни — зробивши виток у 130 років Дойц повернувся до своєї найголовнішої спеціалізації.
- 1997 - компанія в черговий раз змінює ім'я і, схоже, цього разу вже назавжди. Відтоді то вона й називається Deutz AG.
- 1998 — повна інтеграція «Motoren-Werke Mannheim AG» (MWM AG) у «DEUTZ AG». Відтепер усі агрегати, вироблені в Мангейті, випускаються під брендом «DEUTZ».
- 2003 - Same Group стала одним із основних акціонерів компанії Deutz AG, Станом на серпень 2008 вона мала 45,1% акцій Дойца. Same Deutz-Fahr Group SpA — один з найбільших виробників тракторів у Світі, італійська компанія, штаб-квартира в місті Тревільо. Має кілька виробників сільськозтехніки та їхні торгові марки (основник італійець Франческо Касані).
- 2005 - МWМ когенераційний напрям у Deutz AG отримав свій подальший розвиток у підрозділі, відомий як "DEUTZ Power Systems”.
— 2007 — підрозділ Deutz Power Systems було продано інвестиційної компаніі, а двигунам повернулося споконвічну назву — MWM. Компанія Deutz AG сконцентрувалася на виробництва та продажу компактних двигунів тільки під маркою Deutz.
— 2008 — компанія MWM GmbH («Motoren-Werke Mannheim AG») виходить зі складу концерну DEUTZ AG, і заводу в Мангеймі було повернено історичну назву, яку він мав до того, як 1985 року був інтегрований у групу компаній Deutz AG.
- 2010 — У жовтні 2010 року MWM GmbH (Motorenwerke Mannheim) была придбана в Deutz AG концерном Caterpillar як незалежного бренда в складі Caterpillar Power Division.
Нині Deutz AG — це вже великий німецький концерн, якому належить безліч дочірніх компаній. Штаб квартира цього концерну розташована в Кельньє, Німеччина (Köln, Germany).
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ
ДИАГНОСТІКА ДИЗЕЛЬНОГО ДВІГАТЕЛЯ