Продавець ТОВ "Техноактив Інвест" м. Хмельницький розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
94 відгуків
Замовити запчастини для спецтехнікиЗамовити
+380 (67) 404-13-50
+380 (50) 339-06-84
Оригінальні запчастини для спецтехніки, нові та вживані
Кошик

Deutz

Немецкая компания Deutz AG (произносится как «Дойтц») — старейший производитель различных типов двигателей, с широким диапазоном мощностей от нескольких до нескольких тысяч киловатт, от «легендарных» моторов с воздушным охлаждением до ультрасовременных с водяным.   Deutz AG дал миру бензиновый, да и по сути, дизельный двигатели. Сегодня Deutz (Дойц) - основной производитель дизельных и газовых двигателей (от 10 до 560 кВт) различного назначения – 97 моделей для мобильной техники (погрузчики, дорожная техника, привод компрессоров и насосов, сварочные аппараты), сельскохозяйственной техники (тракторы, комбайны), грузовики и автобусы, а также морской транспорт и электростанции.
Deutz AG

Штаб-квартира Deutz AG находится в Кёльне, Германия

Німецька компанія Deutz AG (виробляється як «Дойтц») — найстаріший виробник різних типів двигунів, із широким діапазоном потужностей від декількох до декількох тисяч кіловатів, від «легендарних» моторів із повітряним охолодженням до ультрасучасних із водяним

Deutz AG дав світу бензиновий, та й по суті, дизельний двигуни. Сьогодні Deutz (Дойц) — основний виробник генераторів, дизельних і газових двигунів (від 10 до 560 кВт) різного призначення — 97 моделей для мобільної техніки (навантажувачі, дорожня техніка, привод компресорів і насосів, зварювальні апарати), сільськогосподарської техніки (трактори, комбайни), вантажівок і автобусів, а також морського транспорту та електростанцій.

Deutz AG дал миру бензиновый, да и по сути, дизельный двигатели. Сегодня Deutz (Дойц) - основной производитель генераторов, дизельных и газовых двигателей (от 10 до 560 кВт) различного назначения – 97 моделей для мобильной техники (погрузчики, дорожная техника, привод компрессоров и насосов, сварочные аппараты), сельскохозяйственной техники (тракторы, комбайны), грузовиков и автобусов, а также морского транспорта и электростанций.  Двигатели DEUTZ:  от неприхотливых в работе, но очень надежных двигателей стандарта EURO III до дизельных агрегатов, отвечающих нормам стандарта EURO V и оснащенных системой впрыска DEUTZ Common Rail, пылевым фильтром и системой (SCR), на базе которой также разрабатываются модели стандарта EURO IV – это двигатели высокого технического уровня.  Бренд DEUTZ известен во всем мире и клиенты компании уверены в качестве двигателей DEUTZ и всегда могут положиться на их продукцию, история которых составляет уже более 150 лет.   Ныне Deutz AG — это крупный немецкий концерн, которому принадлежит огромное множество дочерних компаний. Штаб квартира этого государства расположена в Кёльне, Германия /Köln, Germany/ (4.000 сотрудников в 130 странах).

Двигуни DEUTZ:  от невибагливих у роботі, але дуже надійних двигунів стандарту EURO III до дизельних агрегатів, що відповідають нормам стандарту EURO V і обладнаних системою впорскування DEUTZ Common Rail, пиловим фільтром і системою (SCR), на базі якої також розробляються моделі стандарту EURO IV — це двигуни високого технічного рівня.

Бренд DEUTZ відомий у всьому світі та клієнти компанії впевнені в якості двигунів DEUTZ і завжди можуть покластися на їхню продукцію, історія яких становить уже понад 150 років. 

Нині Deutz AG — це великий німецький концерн, якому належить безліч дочірніх компаній. Штаб квартира цієї держави розташована в Кельньє, Німеччина/Köln, Germany/ (4.000 працівників у 130 країнах).

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ІНШИХ БЕРДАХ

Deutz позиционирует себя следующими критериями:  надежный и независимый производитель дизельных и газовых двигателей двигатели для всех сфер применения с полным ассортиментом продукции (от 25 до 560 кВт)  двигатели, адаптированные к потребностям клиентов экономичность системы охлаждения: воздух, масло и вода внутренние возможности (двигателя): скорость, гибкость и инновации

Deutz позиціює себе такими критеріями:

  • надійний і незалежний виробник дизельних і газових двигунів
  • двигуни для всіх сфер застосування з повним асортиментом продукції (від 25 до 560 кВт)
  •  двигуни, адаптовані до потреб клієнтів
  • економічність
  • системи охолодження: повітря, олія та вода
  • внутрішні можливості (двигуна): швидкість, гнучкість та інновації

Deutz AG є незалежним виробником двигунів із величезним вибором продуктів і понад 800 незалежних відділень, офісів, складів і сервісних центрів у понад 130 країн світу.

Дизельні двигуни від компанії Deutz AG є оптимальними двигунами з експлуатаційної надійності та показникам економності палива. Для багатьох виробників обладнання прихильність до двигунів Deutz викликана традиційно високим рейтингом моторів марки Deutz серед європейських замовників і є синонімом престижності.

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ІНШИХ БЕРДАХ

 

Мотор Deutz сьогодні застосовують у багатьох сферах. Надати дизельні двигуни DEUTZ на сьогодні прагнуть виробники електрогенераторів, морських установок, сільськогосподарської та мобільної техніки,  , а також інших транспортних засобів.

Упродовж усієї своєї довгої історії Deutz завжди слугував першопрохідцем. Компанія створювала легендарне повітряне охолодження дизельних двигунів, приводних систем для тракторів і морських судів, паливні системи, а також природні та інноваційні гібридні системи. На землі, на воді та в повітрі неможливо уявити сучасне високотехнологічне життя без двигунів внутрішнього згоряння Deutz.

Deutz міцно оселився на світовому ринку та надалі нарощувати свою присутність на ринках Азії, що ростуть, з постійним збільшенням асортименту продукції, яка фокусується на ефективних і екологічно чистих двигунах, які дуже популярні серед клієнтів.
 
Під час перебирання або ремонту двигунів DEUTZ Вам треба спиратися суто на оригінальні запчастини Deutz AG, щоб ваші очікування виправдалися повною мірою упродовж усього терміну експлуатації двигуна.
 
Якість усіх деталей і компонентів піддається суворому контролю, зокрема й якості в діапазоні недорогих запчастин як альтернатива та спосіб захисту від підробок продукції.
 
Оригінальні запчастини Deutz завдяки чудовій якості та всесвітньому поширенню стали предметом підробок деталей. Для усунення цієї проблеми розроблена трирівнева система захисту, яка характеризується такими рисами:

  • Голограма (використовується для визначення автентичності запчастин Deutz AG: з лівого боку - сточки мікротексту, що переливаються, сайту компанії; всередині на передньому плані - логотип компанії Deutz, на задньому плані — діагональний DDD текст: «Deutz»; з правого боку є сточки мікротексту, що переливаються, «THE ENGINE COMPANY»).
  • УФ люмінесценцію (невидимий рівень захисту, якщо спрямувати УФ світло — біла зона на логотипі відсвічуватиме червоним).
  • Перфорація (на етикетках деталей є невелика перфорація з боків. Вона захищає паковання від відкривання або від спроби перенаклеювання на іншу коробку, у разі спроби зняти етикетку — перфорація порушиться).

Ці риси допомагають споживачам відрізнити оригінальні деталі Deutz від підроблених. Тільки в разі використання оригінальних деталей Deutz гарантується, що ваше обладнання збереже свою цінність: правильні запчастини, для відповідного застосування, на належну якість.

В нашем интернет-магазине Техноактив Инвест Вы можете заказать новые и б/у (в хорошем состоянии, с гарантией) оригинальные двигатели Deutz. У нас Вы также можете заказать оригинальные детали двигателя Deutz (как новые, так и б/у):  Поршень Гильза Кольца поршневые Клапан выпуск Клапан впуск Направляющая клапанов Сальники коленчатого вала Полный набор прокладок Прокладка ГБЦ Прокладка клапанной крышки Вкладыши коренные Вкладыши шатунные Турбокомпрессоры Топливные насосы Форсунки Распылители форсунок Для подбора запчастей для Вашего двигателя применяется лицензионное программное обеспечение - Deutz SERPIC, который исключает ошибки при подборе комплектующих запчастей.   Все каталожные номера проходят сверку с серийными номерами двигателей и оригинальными чертежами производителя. Покупая оригинальные запчасти Deutz, Вы получаете гарантию и качество. Учитывая огромный опыт в импорте и оптовых закупок, наша компания добиваемся оптимального соотношения цен.Мотор Deutz

У нашому інтернет-магазине Техноактив Інвестива Ви можете замовити нові та б/у (у гарному стані, з гарантією) оригінальні двигуни Deutz. У нас Ви також можете замовити оригінальні деталі двигуна Deutz (як нові, так і б/у):

Для підбору запчастин для Вашого двигуна застосовується ліцензійне програмне забезпечення — Deutz SERPIC, який унеможливлює помилки під час добору комплектуючих запчастин.
 
Усі каталожні номери проходять блиску з серійними номерами двигунів та оригінальними кресленнями виробника. Купуючи оригінальні запчастини Deutz, Ви отримуєте гарантію та якість. З огляду на величезний досвід в імпорті й гуртових закупувань, наша компанія домагається оптимального співвідношення цін.

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ІНШИХ БЕРДАХ

САМИЙ НАЙКРАЩИЙ ДВІГАЙТ (ДВС)

 

ПРОДУКЦИЯ DEUTZ

Продукція компанії DEUTZ вирізняється якістю, надійністю и безвідмовністю. Ці традиційні складники торгової марки DEUTZ у поєднанні із сучасними технологіями забезпечують високу питому потужність, високий крутний момент і оптимальна питома вага двигунів, а також їх придатність для експлуатації в різних умовах.

Крім сегмента транспортних двигунів и двигунів для мобільної техніки, Ви завжди можете покластися на двигуни DEUTZ у складі дизельних і газових електростанцій.

Дизельные двигатели Deutz
Дизельні двигуни Deutz
 
Дизель-генераторы Deutz
Дизель-генератори Deutz
 
Газовые генераторы Deutz
Газові двигуни та генератори Deutz

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ


ДИЗЕЛЬНІ ДВІГАТЕЛІ DEUTZ

Компанія DEUTZ AG — один із найбільших світових виробників дизельних двигунів для техніки, дизельних і газових генераторів. DEUTZ є провідним розробником екологічних і водночас надзвичайно економних дизельних двигунів.

Deutz BF8L413

Дизельні двигуни Deutz серії 413 — це:

  • 4-тактні 4, 6, 8, 10 і 12 — ті циліндрові дизельні мотори з V-подібною архітектурою циліндрів (V-twin),
  • з верхнім розташуванням клапанів газорозподілу OHV.
  • Діапазон потужностей двигуна лежить від 115 л.с. (84 кВт) у разі моделі з чотирма циліндрами F4L413FR до 525 л.с. (386 кВт) як на моделі з дванадцятьма циліндрами BF12L413FC серії 413.

 

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО РУХУ DEUTZ СЕРІЇ 413

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

Двигатели DEUTZ для мобильной техники
Двигуни DEUTZ для мобільної техніки

— це двигуни для навантажувачів, дорожньої техніки, привода компресорів і насосів, зварювальних апаратів.

двигатель Deutz 912
Двигун Deutz 912
повітряне охолодження,
24 - 82 кВт / 32 - 110 л.с.
 
Двигатель Deutz 914
Двигун Deutz 914
повітряне охолодження,
44 - 149 кВт / 59 - 200 л.с.
 
Двигатель Deutz L 2011
Двигун Deutz L 2011
оливне охолодження,
12 - 58,1 кВт/16 - 78 л.с.
 
Двигатель Deutz M 2011
Двигун Deutz M 2011
оливне охолодження,
13 - 65 кВт / 16 - 87 л.с.
Двигатель Deutz 2012
Двигун Deutz 2012
водяне охолодження,
60 - 155 кВт / 91 - 210 л.с.
 
Двигатель Deutz 1013
Двигун Deutz 1013
водяне охолодження,
63 - 200 кВт / 84 - 268 л.с.
 
Двигатель Deutz 1015
Двигун Deutz 1015
водяне охолодження,
187 — 440 кВт/251 — 590 л.
 
Двигатель Deutz 912 W
Двигун Deutz 912 W
повітряне охолодження,
35 - 69 кВт / 47 - 93 л.с.
Двигатель Deutz FL 413 FW FL 413 FW для шахт, воздушное охлаждение, 102 - 204 кВт / 137 - 274 л.с.
Двигун Deutz FL 413 FW
для шахт,
повітряне охолодження,
102 - 204 кВт / 137 - 274 л.с.
 
Двигатель Deutz D 914 D 914 воздушное охлаждение, 43 - 130 кВт / 58 - 173 л.с. Двигатель Deutz TD 2011
Двигун Deutz D 914
повітряне охолодження,
43 - 130 кВт / 58 - 173 л.с.
 
Двигатель Deutz TD 2011 TD 2011 масляное охлаждение, 23 - 57,6 кВт / 31 - 77,2 л.с
Двигун Deutz TD 2011
оливне охолодження,
23 - 57,6 кВт / 31 - 77,2 л.с
 
Двигатель Deutz TCD 2011 TCD 2011 масляное охлаждение, водяное охлаждение, 23 - 74,9 кВт / 31 - 100 л.с.
Двигун Deutz TCD 2011
оливне охолодження,
водяне охолодження,
23 - 74,9 кВт/31,00 л.с.
Двигатель Deutz TCD 2012 TCD 2012 водяное охлаждение, 67 - 155 кВт / 91 - 210 л.с.
Двигун Deutz TCD 2012
водяне охолодження,
67 — 155 кВт / 91 — 210 л.с.
 
Двигатель Deutz TCD 2013 TCD 2013 водяное охлаждение, 75 - 243 кВт / 100 - 326 л.с.
Двигун Deutz TCD 2013
водяне охолодження,
75 - 243 кВт/100 - 326 л.с.
 
Двигатель Deutz TCD 2015 TCD 2015 водяное охлаждение, 240 - 500 кВт / 322 - 670 л.с.
Двигун Deutz TCD 2015
водяне охолодження,
240 — 500 кВт / 322 — 670 л.с.
 
Двигатель Deutz TCD 2.9 L4 TCD 2.9 L4 водяное охлаждение, 30 - 55,4 кВт / 40 - 75 л.с.
Двигун Deutz TCD 2.9 L4
водяне охолодження,
30 - 55,4 кВт/40 - 75 л.с.
Двигатель Deutz TCD 3.6 L4 TCD 3.6 L4 водяное охлаждение, 55,4 - 97 кВт / 75 - 130 л.с.
Двигун Deutz TCD 3.6 L4
водяне охолодження,
55,4 - 97 кВт / 75 - 130 л.с.
 
Двигатель Deutz TCD 12.0/16.0 TCD 12.0/16.0 водяное охлаждение, 240 - 520 кВт / 322 - 697 л.с.
Двигун Deutz TCD 12.0/16.0
водяне охолодження,
240 - 520 кВт / 322 - 697 л.с.
 
Двигатель Deutz PowerPack TCD 2012, 2013, 2015 PowerPack TCD 2012, 2013, 2015 водяное охлаждение, 83 - 500 кВт / 111 - 671 л.с.
Двигун Deutz PowerPack TCD 2012, 2013, 2015
водяне охолодження,
83 — 500 кВт / 111 — 671 л.с.
 
Двигатель Deutz TCD MA3 TCD50
Двигун Deutz TCD MA3 TCD50
Двигатель Deutz TCD 7.8 L6 6 цилиндров  160 - 250 кВт  214 - 335 л.с.  Водяное охлаждение
Двигун Deutz TCD 7.8 L6
6 циліндрів 
160 - 250 кВт  214 — 335 л. 
водяне охолодження
 
Двигатель Deutz MA3_TCD90
Двигун Deutz MA3 TCD90
 
Мобильная техника TCD 12.0 V6 6 цилиндров  240 - 390 kW  322 - 523 hp
Двигун Deutz TCD 12.0 V6
6 циліндрів
240 - 390 kW
322 - 523 hp
 
 
Двигатели DEUTZ для сельскохозяйственной техники
Двигуни DEUTZ для сільськогосподарської техніки

- для комбайнів і тракторів

Двигатель Deutz 912/913 912/913 воздушное охлаждение 32 - 128 кВт / 43 - 172 л.с.
Двигун Deutz 912/913
повітряне охолодження
32 - 128 кВт / 43 - 172 л.с.
 
Двигатель Deutz 1013 1013 водяное охлаждение, 90 - 186 кВт / 121 - 249 л.с.
Двигун Deutz 1013
водяне охолодження,
90 - 186 кВт / 121 - 249 л.с.
 
Двигатель Deutz 1015 1015 водяное охлаждение, 187 - 440 кВт / 251 - 590 л.с.
Двигун Deutz 1015
водяне охолодження,
187 — 440 кВт/251 — 590 л.с.
 
Двигатель Deutz D 914 D 914 воздушное охлаждение, 43 - 130 кВт / 58 - 174 л.с.
Двигун Deutz D 914
повітряне охолодження,
43 - 130 кВт / 58 - 174 л.с.
Двигатель Deutz TCD 2012 TCD 2012 водяное охлаждение, 67 - 155 кВт / 91 - 210 л.с.
Двигун Deutz TCD 2012
водяне охолодження,
67 — 155 кВт / 91 — 210 л.с.
 
Двигатель Deutz TCD 2013 TCD 2013 водяное охлаждение, 83 - 243 кВт / 111 - 326 л.с.
Двигун Deutz TCD 2013
водяне охолодження,
83 - 243 кВт / 111 - 326 л.с.
 
Двигатель Deutz TCD 2015 TCD 2015 6 / 8 цилиндров  240 - 500 кВт  322 - 671 л.с.  водяное охлаждение
Двигун Deutz TCD 2015
6/8 циліндрів
240 — 500 кВт
322 — 671 л.
водяне охолодження
 
Двигатель Deutz TCD 2.9 L4 4 цилиндра  28 - 55,4 кВт  38 - 75 л.с.  Водяное охлаждение
Двигун Deutz TCD 2.9 L4
4 циліндри
28 - 55,4 кВт
38 - 75 л.с.
Водяне охолодження
Двигатель Deutz TCD 2.9 L4 4 цилиндра  45 - 55,4 кВт  60 - 74 л.с.  Водяное охлаждение
Двигун Deutz TCD 2.9 L4
4 циліндри
45 - 55,4 кВт
60 - 74 л.с.
Водяне охолодження
 
Двигатель Deutz TCD 3.6 4 цилиндра  69,5 - 100 кВт  93 - 134 л.с.  Водяное охлаждение
Двигун Deutz TCD 3.6
4 циліндри
69,5 - 100 кВт
93 - 134 л.с.
Водяне охолодження
 
Двигатель Deutz TCD 4.1/6.1 4 / 6 цилиндров  70 - 203 кВт  91 - 272 л.с.  Водяное охлаждение
Двигун Deutz TCD 4.1/6.1
4/6 циліндрів
70 - 203 кВт
91 - 272 л.с.
Водяне охолодження
 
Двигатель Deutz TCD 4.1/6.1 4 / 6 цилиндров  70 - 203 кВт  91 - 272 л.с.  Водяное охлаждение
Двигун Deutz TCD 4.1/6.1
4/6 циліндрів
70 - 203 кВт
91 - 272 л.с.
Водяне охолодження
 
Двигатель Deutz TCD 7.8 L6 6 цилиндров  170 - 276 кВт  228 - 370 л.с.  Водяное охлаждение
Двигун Deutz TCD 7.8 L6
6 циліндрів
170 - 276 кВт
228 — 370 л.с.
Водяне охолодження
 
Двигатель Deutz TCD 12.0/16.0 6 цилиндров  240 - 390 кВт  322 - 524 л.с.  Водяное охлаждение
Двигун Deutz TCD 12.0/16.0
6 циліндрів
240 - 390 кВт
322 — 524 л.
Водяне охолодження
 
Двигатель Deutz TCD 12.0/16.0 8 цилиндров  350 - 520 кВт  470 - 700 л.с.  Водяное охлаждение
Двигун Deutz TCD 12.0/16.0

8 циліндрів
350 - 520 кВт
470 — 700 л.
Водяне охолодження

Двигатели DEUTZ для транспорта - для автобусов и грузовых автомобилей
Двигуни DEUTZ для транспорту

- для автобусів і вантажних автомобілів

Двигатель Deutz 1015/2015 1015/2015 водяное охлаждение, 330 - 440 кВт / 443 - 590 л.с.
Двигун Deutz 1015/2015
водяне охолодження,
330 — 440 кВт/443 — 590 л.
 
Двигатель Deutz TCD 2013 TCD 2013 водяное охлаждение, 118 - 247 кВт / 160 - 335 л.с.
Двигун Deutz TCD 2013
водяне охолодження,
118 - 247 кВт / 160 - 335 л.с.
 
 
 
 

 

Двигатели DEUTZ для морских установок
Двигуни DEUTZ для морських установок
Двигатель Deutz FL 912 FL 912 воздушное охлаждение, 24 - 78 кВт / 32 - 105 л.с.
Двигун Deutz FL 912
FL 912
повітряне охолодження,
24 - 78 кВт / 32 - 105 л.с.
 
Двигатель Deutz TCD 914M TCD 914M воздушное охлаждение, 25 - 132 кВт / 34 - 177 л.с.
Двигун Deutz TCD 914M
TCD 914M
повітряне охолодження,
25 - 132 кВт / 34 - 177 л.с.
 
Двигатель Deutz 1013 M 1013 M водяное охлаждение, 75 - 195 кВт / 98 - 262 л.с.
Двигун Deutz 1013 M
1013 M
водяне охолодження,
75 - 195 кВт / 98 - 262 л.с.
 
Двигатель Deutz 1015 M 1015 M водяное охлаждение, 195 - 440 кВт / 262 - 590 л.с.
Двигун Deutz 1015 M
1015 M
водяне охолодження,
195 — 440 кВт / 262 — 590 л.с.
 
Двигатель Deutz 2015 M 2015 M водяное охлаждение, 210 - 500 кВт / 282 - 671 л.с.
Двигун Deutz 2015 M
2015 M
водяне охолодження,
210 — 500 кВт / 282 — 671 л.с.
 
 
Двигатели DEUTZ для дизель-генераторов
Двигуни DEUTZ для дизель-генераторів

 

Двигатель Deutz 912 912 воздушное охлаждение, 30 - 61 кВА (PRP)
Двигун Deutz 912
повітряне охолодження,
30 - 61 кВА (PRP)
 
Двигатель Deutz BFL 914 BFL 914 воздушное охлаждение, 36 - 132 кВА (PRP)
Двигун Deutz BFL 914
повітряне охолодження,
36 - 132 кВА (PRP).
 
Двигатель Deutz BFL 2011 BFL 2011 масляное охлаждение, 13 - 41 кВА (PRP)
Двигун Deutz BFL 2011
оливне охолодження,
13 - 41 кВА (PRP)
 
 Двигатель Deutz BFM 2011 BFM 2011 масляное охлаждение 13 - 61 кВА (PRP)
Двигун Deutz BFM 2011
оливне охолодження
13 - 61 кВА (PRP)
Двигатель Deutz D 2011 L D 2011 L масляное охлаждение 13 - 33 кВА (PRP)
Двигун Deutz D 2011 L
оливне охолодження
13 - 33 кВА (PRP)
 
Двигатель Deutz BFM 1013 BFM 1013 водяное охлаждение 89 - 202 кВА (PRP)
Двигун Deutz BFM 1013
водяне охолодження
89 — 202 кВА (PRP)
 
 Двигатель Deutz TCD 2013 TCD 2013 водяное охлаждение, 104 - 263 кВА (PRP)
Двигун Deutz TCD 2013
водяне охолодження,
104 - 263 кВА (PRP).
 
Двигатель Deutz BFM 1015 BFM 1015 водяное охлаждение 357 - 504 кВА (PRP)
Двигун Deutz BFM 1015
водяне охолодження
357 - 504 кВА (PRP)
Двигатель Deutz G3 BFM2011
Двигун Deutz G3 BFM2011
 
Двигатель Deutz G3 D2011LI
Двигун Deutz G3 D2011LI
 
Двигатель Deutz 3 D2011L GENSET
Двигун Deutz 3 D2011L GENSET
 
Двигатель Deutz TCG 2015
Двигун Deutz TCG 2015
Дизель-генераторы DEUTZ
ДИЗЕЛЬ-ГЕНЕРАТОРИ DEUTZ
  • двигуни DEUTZ для дизель-генераторів
  • дизель-генератори з двигунами DEUTZ потужністю 13-500 кВА

Рекомендовані моделі двигунів для дизель-генераторних станцій
і дизель-генераторів зібраних на їхній базі:

Серія Модель двигуна Потужність (PRP*), кВА
BFL 2011    F2L 2011     13
BFM 2011    F2M 2011     13
BFL 2011    F3L 2011     20
BFM 2011    F3M 2011     20
BFL 2011    F4L 2011     30
BFM 2011    F4M 2011     30
BFM 2011    BF4M 2011     40
BFM 2011  BF4M 2011C     60
BFM 2012    BF4M 2012C     75
BFM 1013    BF4M 1013EC     100
BFM 1013    BF4M 1013FC     130
BFM 1013    BF6M 1013EC     150
BFM 1013    BF6M 1013FC G2    180
BFM 1013    BF6M 1013FC G3    200
TCD 2013    TCD2013 L6 4V    250
BFM 1015    BF6M 1015C G1    300
BFM 1015    BF6M 1015C G2    350
BFM 1015    BF6M 1015CP G3    380
BFM 1015    BF8M 1015C G1    400
BFM 1015    BF8M 1015C G2    450
BFM 1015    BF8M 1015CP G3    500

Усі моделі, крім F2L 2011, F3L 2011 і F4L 2011 доступні на складі в Німеччині.
Моделі F2L 2011, F3L 2011 і F4L 2011 виготовляються тільки під замовлення.
*PRP (Основна потужність): Середня потужність ≤ 80%, без тимчасових обмежень, плюс додаткова потужність 5% (для BFM 1015 + 10%) для потреб регулювання.

Комплект постачання двигуна у виконанні для ДГК містить:

  • зовнішній радіатор охолодження (крім моделей FL2011 з вбудованим у двигун радіатором)
  • унікальна система охолодження мастилом (для моделей 13-60 кВА)
  • механічний регулятор (для моделей 13 — 100 кВа та 150 кВА)
  • електронний регулятор (для моделей 130 кВА, 180-500 кВА)
  • все необхідне навісне обладнання: паливні, масляні насоси, фільтри, датчики тощо.

У таблиці наведені моделі двигунів DEUTZ для дизельних генераторних станцій із найвигіднішою ціною й терміном постачання.

ГАЗОВІ ДВІГАТЕЛІ Й ГЕНЕРАТОРИ

  • газові двигуни DEUTZ на природному газі (TCG 2015, TCG 914) і пропан-бутані (G 2.2/2.9)
  • газові генератори/когенераційні пристрої з газовими двигунами DEUTZ під замовлення

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

DEUTZ TCG 2015 это серия газовых двигателей для газопоршневых когенерационных установок, компрессоров и насосов прекрасно зарекомендовавшая себя, в первую очередь, на требовательном североамериканском рынке. Серия 2015 отличается оптимальным соотновшением «цена-качество».  Номинальная мощность: 164 кВт (TCG 2015 V6) и 220 кВт (TCG 2015 V8). Топливо: природный газ. Потребление топлива (расчетное): 49 м3/ч (TCG 2015 V6) и 69 м3/ч (TCG 2015 V8) Потребление на собственные нужды: 5%. Наработка до капремонта: 48 000 рабочих часов (6 лет при 8000 р.ч. в год).
Газовий двигун DEUTZ TCG 2015

DEUTZ TCG 2015 це серія газових двигунів для газопоршневих когенераційних установок, компресорів і насосів чудово зарекомендувала себе насамперед на вимогливому північноамериканському ринку. Серія 2015 вирізняється оптимальним співвідношенням «ціна-якість».

  • Номінальна потужність: 164 кВт (TCG 2015 V6) і 220 кВт (TCG 2015 V8).
  • Паливо: природний газ.
  • Споживання палива (розрахункове): 49 м3/год (TCG 2015 V6) і 69 м3/год (TCG 2015 V8)
  • Споживання на власні потреби: 5%.
  • Напрацювання до капремонту: 48 000 робочих годин (6 років за 8000 р.ч. на рік).

Газопоршневий агрегат TCG 2015 включає:

  • 6- або 8-міліндровий газовий двигун Дойтц
  • Турбонаддув паливної суміші
  • Проміжне охолодження газоповітряної суміші (інтеркулер)
  • Ел. стартер 24 В із генератором
  • Комплектна газорегулювальна магістраль
  • Система керування двигуном для роботи на природному газі (панель керування змонтована на двигуні)
  • Газовий змішувач (тип «Вентурі») і дросельний регулятор швидкості
  • Повітряний фільтр
  • Картер маховика: SAE 1
  • Маховик: SAE 14"

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

Газовый двигатель DEUTZ TCG 914
Газовий двигун DEUTZ TCG 914

DEUTZ TCG 914 це серія компактних газових двигунів для газопоршневих когенераційних установок малої потужності, компресорів/насосів/меліораційних установок, що чудово зарекомендувала себе, насамперед, на ринку США.

Серія 914 містить 3-х, 4 і 6- циліндрові атмосферні двигуни та версія 6-циліндрового двигуна з турбонаддувом.

  • Номінальна потужність: 24 - 85 кВт.
  • Паливо: природний газ.
  • Споживання на власні потреби: 5%.

Газопоршневий агрегат TCG 914 включає:

  • Основний двигун із ремінним приводом, висока ефективність охолодження вентилятора
  • Надпотужна антипробоксувальна основа
  • Кріплення двигуна, жорстке (4-циліндрова стандартна комплектація, з Mass балансиром)
  • SAE 3 корпус маховика і 10/11.5" маховик
  • 12V електричний стартер і генератор 12 В
  • Повністю зібрана та дротова система запалювання
  • Вбудований програмований блок керування двигуном (ECU) (ЕБУ)
  • Безпечна закрита ДІЙЦ панель керування
  • Впускний колектор і каталітичний нейтралізатор (для сумісних версій EPA)
  • Надпотужний очисник повітря сухого типу

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

DEUTZ G 2.2 / 2.9 это серия газовых двигателей спроектированных для работы на сжиженном газе (пропан-бутане). Данные двигатели могут использоваться в мобильных рабочих машинах, в качестве привода насосных агрегатов т.е. в тех случаях, где необходимо регулирование частоты вращения в широком дапазоне.  Номинальная мощность: 26 - 54 кВт. Топливо: сжиженный газ (пропан-бутан).
Газовий двигун DEUTZ G 2.2/2.9

DEUTZ G 2.2 / 2.9 це серія газових двигунів спроєктованих для роботи на зрідженому газі (пропан-бутані). Ці двигуни можуть використовуватися в мобільних робочих машинах, як привод насосних агрегатів, тобто у тих випадках, де необхідне регулювання частоти обертання в широкому діапазоні.

  • Номінальна потужність: 26 - 54 кВт.
  • Паливо: зріджений газ (пропан-бутан).

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

Газові генератори/когенераційні пристрої DEUTZ Power Systems
(400 — 4500 кВт ел.)

Газопоршневі когенераційні установки німецької компанії MWM (у минулому DEUTZ Power Systems) в діапазоні поодиноких потужностей від 400 до 4500 кВт (0,4-4 мВт) надійно забезпечать Ваше підприємство/агрофірму/тепліці дешевою електричною й тепловою енергією. За допомогою газопоршневих агрегатів MWM можна покрити діапазон потужностей від 300 кВт до 60 МВт для децентралізованого автономного енергопостачання.

ВЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО КОГЕНЕРАЦІЙНИХ ВСТАНОВЛЕННЯХ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ІНШИХ БЕРДАХ

САМИЙ НАЙКРАЩИЙ ДВІГАЙТ (ДВС)

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

Головной офис Deutz находится в кельнском районе, в городе Porz. (Порц).
Виробничі підприємства, асортимент і діапазон заводів

Основні виробничі та керуючі підприємства Deutz AG розташовані в Федеративній Республіці Німеччина (Germany) і зосереджені в місті Кельн (Cologne). Кельн є 4-мположенням і 3-м за площею містом Німеччини, а також одним із найбільших економічних і культурних центрів країни. Головний офіс Deutz розташований у кельнському районі, у місті Porz. (Порц).

Компанія Deutz має заводи (виробничі підприємства) в:

  • Німеччини/Deutschland/ - Herschbach (Хершбах),
  • Німеччини/Deutschland/ - Cologne,
  • Німеччини/Deutschland/ - Übersee,
  • Німеччини/Deutschland/ - Ulm,
  • Америке /U.S.A/ - Pendergrass, 
  • Іспанії/Spain/ — Zafra,
  • Аргентине /Argentina/ - Buenos Aires,
  • Китаї/China/― Dalian, Weifang.

Крім того: понад 800 незалежних розподілень DEUTZ і сервісні центри в понад 130 країнах світу.    

Кожне підприємство компанії Deutz відповідає за свої спеціалізовані функції:  

Штаб-квартира компании DEUTZ AG находится в Colonge-Porz.
Colonge-Porz
Штаб-квартира компанії DEUTZ AG є в Colonge-Porz. Там само розташовується центральний дослідний центр із розроблення компактних двигунів і моторів із рідинним охолодженням до 250 кВт. На одному з найсучасніших заводів у світі кожні 90 секунд, які використовуватимуться в компактних машинах, стаціонарних установках, у сільськогосподарській техніки, автомобільних або морських судах. 
 
Colonge-Deutz  В пригороде Кельна (Colonge-Deutz) производятся двигатели и компоненты  в самых современных условиях.
Colonge-Deutz

У передмісті Кельна (Colonge-Deutz) виробляються двигуни та компоненти  в найсучасніших умовах. Перше виробництво розпочато ще 1869 року. Звідси  постачаються компактні двигуни DEUTZ, колінчасті вали, розподільні вали та труби на виробничі збіркові лінії.  

 
В Colonge-Kalk с 2001 года функционирует ультрасовременный логистический центр.
Colonge-Kalk

У Colonge-Kalk з 2001 року функціонує ультрасучасний логістичний центр. Величезні стійки для зберігання понад 8000 частин, від найменших запчастин до колінчастих валів. Сучасна система логістики гарантує блискавичну доставку до місця призначення. Логістичний центр DEUTZ у Colonge-Kalk постачає продукцію дилерам і клієнтам у всьому світі, цілу добу.

Herschbach (Хершбах) Вблизи Кельна для привлечения новых сотрудников, компания Klockner-Humboldt-Deutz AG (KHD) в конце 1950-х годов построила компанию на 100 рабочих мест в Herschbach (рядом Мюндерсбах). С 1 апреля 1962 стартовало производство двигателей ориентированных на тракторостроение. На пике производительность там трудилось около 400 сотрудников. В начале 1970-х, после различных пристроек были объединены два сайта для стратегических районов Herschbach в 1993 году. На сегодняшний день на заводе трудится около 150 высокопрофессиональных сотрудников, ориентированных на изготовление и сборку продукции для Кельна и Ульма.
Herschbach (Хершбах)
Приблизу Кельна для приваблення нових працівників компанія Klockner-Humboldt-Deutz AG (KHD) наприкінці 1950-х років побудувала компанію на 100 робочих місць у Herschbach (рядом Мюндерсбах). З 1 квітня 1962 стартувало виробництво двигунів, орієнтованих на тракторобудування. На піку продуктивність там трудилася приблизно 400 працівників. На початку 1970-х, після різних пристроїв були об'єднані два сайти для стратегічних районів Herschbach 1993 року. На сьогодні на заводі працює приблизно 150 високопрофесійних працівників, орієнтованих на виготовлення та збирання продукції для Кельна й Ульма.
 
  Ulm (Ульм) Данный завод осуществляет важнейшую роль в глобальном успехе бренда DEUTZ. Опытная команда в Ульме (Ulm)занимается проектированием и монтажом воздушных двигателей с жидкостным охлаждением. Двигатели, изготовленные в Ульме, демонстрируют впечатляющую производительность и экономическую эффективность в грузовиках, в горнодобывающей промышленности, на строительных площадках и железных дорогах.
Ulm (Ульм)

Цей завод виконує найважливішу роль у глобальному успіху бренда DEUTZ. Досвідчена команда в Ульмі (Ulm) займається проєктуванням і монтажем повітряних двигунів із рідинним охолодженням. Двигуни, виготовлені в Ульмі, демонструють потужну продуктивність і економну ефективність у вантажівках, у гірськодобувній промисловості, на будівельних майданчиках і залізницях.

 
Übersee (Иберзее)  В Deutz Xchange, который находится в Верхней Баварии городе Иберзее-ам-Химзее (Übersee am Chiemsee), завод по капитальному ремонту двигателей, его продукт ― восстановленные двигатели DEUTZ. На этом предприятии проводятся капитальные ремонты двигателей, узлов и агрегатов. Под брендом DEUTZ Xchange, моторы и запчасти из Chiemgau используются в обслуживании двигателей во всём мире. Продукция DEUTZ широко распространена в Европе и производство, «восстановление» является еще одним направлением деятельности DEUTZ. Двигатель, выработавший моторесурс, доставляется клиентом на завод в Übersee, взамен клиент получает весомую скидку на покупку аналогичного «восстановленного» двигателя. Современное оборудование завода позволяет сделать капитальный ремонт и дать гарантию на отремонтированный двигатель как на новый.   Предприятие имеет более 60-лететний опыт по ремонту и реконструкции двигателей DEUTZ. На сегодняшний день более 170 сотрудников производят почти 4000 двигателей Xchange ежегодно с гарантией качества нового двигателя, и около 50% из двигателей,  будут доступны на рынке в качестве восстановленных. Время изготовления от момента получения заказа до поставки мотора, составляет нескольких рабочих дней. Завод в Übersee и его продукция занимает существенную часть в качестве обслуживания, предлагаемого компанией DEUTZ AG.
Übersee (Иберзее)

У Deutz Xchange, який розташований у Верхній Баварії міста Іберзеї-ам-хімзеї (Übersee am Chiemsee), завод за капітальним ремонтом двигунів, його продукт — відновлені двигуни DEUTZ. На цьому підприємстві проводяться капітальні ремонти двигунів, вузлів і агрегатів. Під брендом DEUTZ Xchange, мотори та запчастини зі Chiemgau використовуються в обслуговуванні двигунів у всьому світі. Продукція DEUTZ широко поширена в Європі та виробництві, «відновлення» є ще одним напрямом діяльності DEUTZ. Двигун, що випрацював моторесурс, доставляється клієнтом на завод у Übersee, натомість клієнт отримує вагому знижку на купівлю аналогічного «відновленого» двигуна. Сучасне обладнання заводу дає змогу зробити капітальний ремонт і дати гарантію на відремонтований двигун як на новий.   Підприємство має понад 60-літній досвід із ремонту та реконструкції двигунів DEUTZ. На сьогодні понад 170 працівників виробляють майже 4000 двигунів Xchange щорічно з гарантією якості нового двигуна, і майже 50% із двигунів,  будуть доступні на ринку як відновлені. Час виготовлення від моменту отримання замовлення до постачання мотора становить кілька робочих днів. Завод у Übeersee і його продукція займає істотну частину як обслуговування, пропонованого компанією DEUTZ AG.  

Pendergrass (Пендерграсс) Завод вторичного производства DEUTZ начал свою деятельность в 1948 году в Иберзее в Верхней Баварии, Германия. Бывший  авиаремонтный моторный завод BMW. Предприятие достаточно быстро завоевало отличную репутацию благодаря своему техническому опыту мирового класса в Германии. Спустя 60 лет, эта традиция продолжается и еще больше набирает обороты. Pendergrass DEUTZ корпорация, крупнейший филиал DEUTZ AG, с расширением в Америку и запуском производственного оборудования DEUTZ Xchange в 2008 году.   Производственная территория завода расположенного в Pendergrass (Джорджия, США), составляет 50 000 квадратных футов. Pendergrass является центром управления двигателей DEUTZ Xchange, запасных частей и сервисного обслуживания всей Америки. Предприятие является основной производственной базой моторов DEUTZ 912/913 и 1011/2011, наиболее востребованных моделей DEUTZ, которые продаются в Северной Америке. Ассортимент завода Pendergrass также включает модели двигателей DEUTZ 1012/1013, 1015/2015, а также 2012 и 2013.
Pendergrass (Пендерграс)

Завод вторинного виробництва DEUTZ почав свою діяльність 1948 року в Іберзії у Верхнею Баварії, Німеччина. Колис  авіаремонтний моторний завод BMW. Підприємство досить швидко завоювало чудову репутацію завдяки своєму технічному досвіду світового класу в Німеччині. Через 60 років, ця традиція триває й ще більше набирає обертів. Pendergrass DEUTZ корпорація, найбільший філій DEUTZ AG, з розширенням в Америку та запуском виробничого обладнання DEUTZ Xchange 2008 року.   Продуктивна територія заводу, розташованого в Pendergrass (Джорджія, США), становить 50 000 квадратних футів. Pendergrass є центром керування двигунами DEUTZ Xchange, запасних частин і сервісного обслуговування всієї Америки. Підприємство є основною виробничою базою моторів DEUTZ 912/913 і 1011/2011, найпопулярніших моделей DEUTZ, які продаються в Північній Америці. Асортимент заводу Pendergrass також містить моделі двигунів DEUTZ 1012/1013, 1015/2015, а також 2012 і 2013.

 
Zafra (Сафра)  Сафра (Zafra) является основным завод компонентом для предприятий в Кельне и Ульме. Отсюда большое количество шатунов, головок цилиндров и передач продукции поступает на сборочные линии в Германии.
Zafra (Сафра)

Сафра (Zafra) є основним заводом компонентом для підприємств у Кельні й Ульмі. Звідси велика кількість шатунів, головок циліндрів і передач продукції надходить на збіркові лінії в Німеччині.

 
 

Спільні підприємства DEUTZ AG:

Dalian (Далянь)  Компания DEUTZ с 2007 года отрыла совместное предприятие DEUTZ (Dalian) Engine Co., Ltd. в Даляне (Китай) вместе с одним из ведущих производителей автотранспорта в Китае. Здесь изготавливают дизельные двигатели (от 3 до 8-литровых) в основном для китайского рынка. Кроме дополнения к поставке производственных частей из Германии для международных заводов, DEUTZ (Dalian) Engine Co., Ltd. сегодня функционирует в качестве вспомогательного производителя для головок цилиндров, картеров и валов для сборочного завода расположенного в Кельне (Cologne).
Dalian (Длянь)

Компанія DEUTZ з 2007 року відрила спільне підприємство DEUTZ (Dalian) Engine Co., Ltd. у Даляні (54) разом з одним із провідних виробників автотранспорту в Китаї. Тут виготовляють дизельні двигуни (від 3 до 8-літрових) переважно для китайського ринку. Крім доповнення до постачання виробничих частин із Німеччини для міжнародних заводів, DEUTZ (Dalian) Engine Co., Ltd. сьогодні функціонує як допоміжний виробник для головок циліндрів, картерів і валів для складального заводу розташованого в Кельні (Cologne).

 
Weifang (Вэйфан)  В 1998 году между DEUTZ AG и Weichai Холдинг открыто совместное предприятие в городе Вэйфан, провинция Шаньдун, с долевым распределением акций 50/50%. Совместное предприятие имеет производственные линии для коленчатых валов, картеров, шатунов, и головок цилиндров, а также сборочные линии для серии 226 с установочным мощностью 70000 двигателей. Производимые здесь моторы в диапазоне мощности от 3 до 7 литров применяются почти во всей строительной техники и коммерческих транспортных средствах. Сегодня совместное предприятие в Вэйфан (Weifang) производит около 40 000 двигателей, а численность сотрудников составляет 650 человек.
Weifang (Вейфан) — до 2015г.

У 1998 році між DEUTZ AG і Weichai Холдинг відкрито спільне підприємство в місті Вейфан, провінція Шаньдун, з долевим розподілом акцій 50/50%. Спільне підприємство має виробничі лінії для колінчастих валів, картерів, шатунів і головок циліндрів, а також збіркові лінії для серії 226 з установною потужністю 70000 двигунів. Виробні тут мотори в діапазоні потужності від 3 до 7 літрів застосовуються майже у всій будівельній техніці та комерційних транспортних засобах. Сьогодні спільне підприємство у Вейфан (Weifang) виробляє майже 40 000 двигунів, а кількість працівників становить 650 осіб.
У спекотні дні серпня 2015-го Deutz йде зі свого 1 китайського спільного підприємства в місті Вейфан

 
Buenos Aires (Буэнос-Айрес)  Совместное долевое (50/50%) предприятие DEUTZ вместе с AGCO изготавливают двигатели серии 913 и 1013 и генераторные установки в Haedo / Buenos Aires, который вместе производством, испытательном стендом и административными областями территориально охватывает более чем 4000 квадратных метров. Ежегодно здесь производится более 3000 для применения в основном на местном рынке. Области применения моторов в основном: стационарная энергетика, сельское хозяйство и двигатели от Haedo устанавливаются во многих городских автобусов в Буэнос-Айресе.
Buenos Aires (Буенос-Айрес)

Спільне дольове (50/50%) підприємство DEUTZ разом з AGCO виготовляють двигуни серії 913 і 1013 та генераторні установки в Haedo / Buenos Aires, який разом виробництвом, випробувальним стендом і адміністративними областями территориально охоплює понад 4000 квадратних метрів. Щорічно тут виробляється понад 3000 для застосування переважно на місцевому ринку. Сфери застосування моторів загалом: стаціонарна енергетика, сільське господарство та двигуни від Haedo встановлюються в багатьох міських автобусів у Буенос-Айресі. 

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ІНШИХ БЕРДАХ

Економічні успіхи  компанії Deutz

DEUTZ AG сповістила консолідовані фінансові результати за 2016 рік. Нові замовлення становлять 1,261.4 млн я, що на 2,9 відсотків більше, порівнюючи з попереднім роком (1,225.9 млн я). Рівень нових замовлень двигунів виріс на будівельне обладнання, складську техніку, сільськогосподарську техніку, а також сферу послуг. 

Загалом 2016 року було продано 132,539 двигуна, що становить падіння на 3,8 відсотка, порівнюючи з минулогорічним показником 137,781 двигунів. Падіння кількості продажів двигунів зазнало стаціонарного обладнання й автомобілі. Дохід становить 1,260.2 млн я, що на 1,0 відсоток більше за попередній 2015 року (1,247.4 млн). У розбиванні з регіону, прибуток виріс на 3,3% у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) регіону та 15,9% в Азіатско-Тіхоокеанському регіоні, але знизився на 13,0% в Північній і Південній Америці. 

Чистий прибуток збільшилася з 3,5 млн я 2015 до 16,0 млн ), що призвело до прибутку на акції в розмірі я 0,14, порівнюючи з 0,04 за той самий період попереднього року. «Ми побачили прибуток поліпшити на тлі зниження фінансових витрат, зношування й амортизації. 

За весь 2014-й продано приблизно 200.000 двигунів. У спекотні дні серпня 2015-го Deutz йде зі свого 1 китайського спільного підприємства в місті Вейфан і продає частку партнеру. Зате відкриває нові виробництва карданних валів у рідній Кельньєрці, а також святкує випуск 9.000.000-го двигуна з 1867 року.

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ІНШИХ БЕРДАХ

DEUTZ AG
ІСТОРІЯ DEUTZ

Заснував компанію конструктор, винахідник двигуна внутрішнього згоряння Ніколаус Отто 32 року (1864 рік) у Дойц, тоді ще приміський завод Кельна — це була "Фабрика газових моторів Дойц". Надихнув юного Отто перший у світі ДВС француза бельгійського походження Етьєна Ленуара (1860 рік, газовий, на світлому газі, 12 к.с., об'єм 18 літрів, ККД 4,7% двотактний, з електричним запалюванням). У 1861-му Отто навіть створив і намагався запатентувати карбюратор для ДВС Ленуара, а також був його торговим представником. Утворення у Отто — училище (у 16 років пішов працювати, щоб годувати сім'ю й отримати досвід у бізнесі), пізніше став Поченим лікарем Університету Вюрцбурга.

Украй часто Deutz AG змінював свою назву. Сучасний же логотип прийшов зовсім від іншої компанії — це зображення собору Ульм, вперше намальований із початком виробництва вантажівок фірмою Magirus (г. Ульм, Німеччина), пізніше зображення собору стилізоване під 1 букву назви фірми та з малими Корекціями дійшла до наших днів.

Проте припав для роботи на Deutz людей, які стали пізніше легендарними. Етторі Бугатті (Ettore Bugatti) розробляв дизайн легкових автомобілів Дойц на початку століття одночасно з розробленням власних. А на новий завод приходять технічним директором збройовик Готтліб Даймлер (Gottlieb Daimler), майбутній винахідник автомобіля, який привів прем'єром конструкторського відділу Вільгельма Майбаха (Wilhelm Maybach). Пізніше Майбах же із сином Карлом відкривають фірму MTU Friedrichshafen GmbH, яка сьогодні постачає двигуни на найпотужніші кормоубиральні комбайни Fendt і найпотужніший трактор Deutz-Fahr моделі 2015 року.

Спільно з Робертом Бошем (Robert Bosh) розробляє електричну систему запалювання й запускає у виробництво перші у світі бензинові двигуни. До речі, пізніше Роберт Бош створює фірму з патентом Отто на магнето і, як ми бачимо, донині Bosch у тісній співпраці з Deutz.

За свою історію існування DEUTZ, крім виробництва двигунів, займається виробництвом тракторів, комбайнів, прибиральних машин, вантажівок, автобусів і газопоршневих мініТЕЦ із регульованим газовим двигуном, але згодом продає ці виробництва різними компаніями та повертається до своєї найголовнішої спеціалізації — виробництва двигунів.

 

Хронологія розвитку бренда Deutz

Изобретатель ДВС Николаус Август Отто (Nikolaus Otto) основал Deutz
- 1864 — Датої основи Deutz AG заведено вважати 31 березня 1864 року, коли німецький інженер і винахідник ДВС Ніколаус Август Отто (Nikolaus Otto) заснував першою у світі компанією, що займається моторобудуванням «N. A. Otto & Cie». На момент заснування це було лише крихітний цех. Отто вирішив здійснювати двигуни власної конструкції, які відзначені золотою медаллю. До частки компанії увійшов інженер і бізнесмен Ойген Ланген (Eugen Langen).
 
— 1869 — Неприборканий розвиток техніки призводить і до стрімкого розвитку самої компанії. Один цех не справляється з потрібним обсягом і потрібне розширення виробництва. Завдяки фінансовій підтримці бізнесмена Розен-Рунге, був побудований новий завод. Цього ж року компанія змінила назву на «Langen, Otto & Roosen».

— 1872 — Молода та динамічна компанія, яка вже встигла привернути до себе увагу, спочатку неодноразово змінювала назву. 1872 року поміняла назвучення на «Gasmotoren-Fabrik Deutz AG».
1876 –  4-х тактный бензиновый двигатель

- 1876 — Отто успішно завершує експерименти з 4-тактним бензиновим двигуном.

- 1879 — спільно з Робертом Бошем розробляє електричну систему запалювання и в 1886 починається виробництво — так світ отримав бензинові двигуни.

— 1898 — розроблений і представлений публіці дизельний двигун, що пов'язано з його винахідником Рудольфом Дізелем, який у цей час випустив двигун, працюючи в MAN.

- 1907 - починається виробництво дизелів.

 
- 1924 – произведен 1-й трактор Deutz модели МТН 222
- 1924 – виготовлений 1-й трактор Deutz моделі МТН 222 потужністю 14 л.с., 6,3 км/год, 600 об./хв, об'єм двигуна 2,8 л, коробка КППrue 2 швидкості вперед і 1 назад. До 1938 року випущеного всього 540 тракторів. Загалом валом добору потужності ВИМ він "крутив" сельхомашини та перевів вантажі, на полях використовувався слабо.

- 1914 — Компанія стабільно та стрімко розвивається і до свого 50-річчям ювілею — кількість працівників компанії становить уже кілька тисяч осіб, а асортимент вирізняється досить великою різноманітністю.

- 1930 – FENDT встановлює двигун Дойц на свій перший трактор.
- 1936 – Deutz AG покупает немецкую автомобилестроительную компанию Magirus 1938 - очередная смена названия -  Klockner-Humboldt-Deutz AG (KHD)
- 1936 – Deutz AG купує німецьку автомобілебудову компанію Magirus з його колосальним успіхом у виробництві вантажівок і автобусів (а також із логотипом), засновану 1866 року, а 1932 року, через хвилі світової економічного занепаду, компанія потрапила під керування кредитів їхнього банку і 1936 року була викуплена кельським акціонерним суспільством Дойц АГ (Deutz AG), після чого автобуси та інші, вантажні та пожежники автомобілі стали випускатися під торговою маркою Магірус-Дойц (нем. Magirus-Deutz). Magirus-Deutz спеціально для вермахту для війни з СРСР розробляє дизельні мотори KHD з повітряним охолодженням, пристосовані для сильних морозів.

- 1938 — 1938 року знову відбувається чергова зміна назви. Цього разу компанію назвали Klockner-Humboldt-Deutz AG (KHD).

- 1945 - Друга Світова війна змінює плани компанії та переорієнтує на військову продукцію та двигунів, необхідних фронту. Після закінчення війни заводи компанії KHD перетворилися майже на залишки. Наприкінці війни авіація СРСР знищила 3/4 промислових активів Deutz. Однак, всупереч сумному стану після другої світової війни, заводу досить швидко вдається налагодити ритм виробництва. Розширюється асортимент продукції, стрімко збільшується кількість робітників і поглинаються конкуренти. Подальші роки розвитку приставили до того, що до 1948 компанія KHD повертає оберти нормальної господарської діяльності.
- 1959 - В связи с увеличением спроса тракторов с 1959 года по 1961 год в Köln-Kalk был построен новый завод Deutz Gasmotoren Fabric, с годовым производством техники в размере более 30 000 тракторов.
- 1949 — Відновлення величі почалося в 1949-му якраз з виробництва вкрай бракує сільському господарству тракторів.

- 1959 — У зв'язку зі збільшенням попиту тракторів від 1959 року до 1961 року у Köln-Kalk був побудований новий завод Deutz Gasmotoren Fabric, з річним виробництвом техніки в розмірі понад 30 000 тракторів.
- 1964 - В 1964 году (100-летний юбилей компании) был принят логотип, используемый  и поныне: стилизованная литера «М» — символ Magirus Deutz, дочерней компании
- 1964 — 1964 року (100-річний ювілей компанії) був прийнятий логотип, використовуваний  і донині: стилізована літера «М» — символ Magirus Deutz, дочірньої компанії (приладнана 1938 року), що займала випуском вантажівок і автобусів із дизельними двигунами повітряного охолодження.
 
1974 — У жовтні 1974 Deutz AG підписує контракт із СРСР, а у листопаді продає Magirus-Deutz (виробництво автобусів і вантажівок) IVECO, групи FIAT і нині іменується IVECO-Magirus. У Deutz залишилися трактори та двигуни.

- 1975 — У 1975-1976 за контрактом в СРСР за 1,1 млрд. марок зникають 10.000 вантажівок із двигуном "для вермахту", але вже для БАМа та північних родовищ. Пишут, деякий на ходу й зараз. Після цього СРСР купує у Deutz ліцензію на виробництво дизельних двигунів для вантажівок Урал-375Д, робота з заводом була успішною, але довгою й безрезультатною: завод побудували лише 1991 року в Казахстані і через розвал СРСР справа зупиниться.

— 1985 — 1985 компанія Клекнер-Гумболдт-Deutz AG («Klockner-Humboldt-Deutz AG») викупила компанію «MWM AG». Раніше 1984 року в Халенбад/Вайнхейм побудована перша у світі газопоршнева міні-ТЕЦ з регульованим газовим двигуном (виробництво MWM).

1995 – Deutz віддає виробництво тракторів Deutz-Fahr Agrartechnik GmbH, комбайнів і прибиральних машин Deutz-Fahr Ertonesteme GmbH італійський Same Group (тепер Same Deutz-Fahr Group SpA і Deutz-Fahr Agrarsysteme GmbH у місті Лауінген, Німеччина). Тепер у Deutz тільки двигуни — зробивши виток у 130 років Дойц повернувся до своєї найголовнішої спеціалізації.

- 1997 -  компанія в черговий раз змінює ім'я і, схоже, цього разу вже назавжди. Відтоді то вона й називається Deutz AG.

- 1998 — повна інтеграція «Motoren-Werke Mannheim AG» (MWM AG) у «DEUTZ AG». Відтепер усі агрегати, вироблені в Мангейті, випускаються під брендом «DEUTZ».

- 2003 - Same Group стала одним із основних акціонерів компанії Deutz AG, Станом на серпень 2008 вона мала 45,1% акцій Дойца. Same Deutz-Fahr Group SpA — один з найбільших виробників тракторів у Світі, італійська компанія, штаб-квартира в місті Тревільо. Має кілька виробників сільськозтехніки та їхні торгові марки (основник італійець Франческо Касані).

- 2005 - МWМ когенераційний напрям у Deutz AG отримав свій подальший розвиток у підрозділі, відомий як "DEUTZ Power Systems”.
 
— 2007 — підрозділ Deutz Power Systems було продано інвестиційної компаніі, а двигунам повернулося споконвічну назву — MWM. Компанія Deutz AG сконцентрувалася на виробництва та продажу компактних двигунів тільки під маркою Deutz.
 
— 2008 — компанія MWM GmbH («Motoren-Werke Mannheim AG») виходить зі складу концерну DEUTZ AG, і заводу в Мангеймі було повернено історичну назву, яку він мав до того, як 1985 року був інтегрований у групу компаній Deutz AG.
 
 - 2010 — У жовтні 2010 року MWM GmbH (Motorenwerke Mannheim) была придбана в Deutz AG концерном Caterpillar як незалежного бренда в складі Caterpillar Power Division.
 
Нині Deutz AG — це вже великий німецький концерн, якому належить безліч дочірніх компаній. Штаб квартира цього концерну розташована в Кельньє, Німеччина (Köln, Germany).

ТЕХНІЧНІ  ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ

ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ І ДЕТАЛІВ ДВІГАТЕЛЯ DEUTZ

СПОЛУЧШЕМ ДВІХАЛІ

ДИАГНОСТІКА ДИЗЕЛЬНОГО ДВІГАТЕЛЯ 

ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО ІНШИХ БЕРДАХ

ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ ДВІГАТЕЛЕЙ

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner