Повна інформація про двигуни Deutz
Дойц — мотори, відомі як надійні механізми, здатні не знижувати працездатності за будь-яких навантажень і температур. У нас Ви зможете також підібрати будь-які запчастини до Вашого двигуна Дойц.
Повний опис двигунів Deutz
- Deutz 2011/2012 Genset series
- Deutz 2013 series
- Deutz TCD2013 series
- Deutz TCD2013 Genset series
- Deutz TCD 2015 series
- Deutz TCD 2,9-16 л series
- Deutz MWM TCG 2016
- Deutz MWM TCG 2020
- Deutz MWM TCG 2030
ПЕРЕЙТИ ДО ІНШИМ СЕРІЯМ РУХІВ DEUTZ
ПЗНАТИ ПІДРОБНІЄ ПРО МОДЕЛЬНОМУ РЯДІ ВСІХ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
РОЗШИФРОВАННЯ МАРКУВАННЯ ІНШИПИХ СІРИЙ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
Deutz series 2011/2012 Genset — це 4-тактні 2-х, 3-х і 4-х циліндрові дизельні двигуни для електрогенераторів із верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним або повітряним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних і важких кліматичних умовах. Випускаються потужністю від 15.5 к.с. (11.4 кВт) до 101 л.с. (75 кВт). Моделі двигунів Deutz серії 2011/2012 Genset випускаються з турбонаддувом і без.
Перевагами Deutz серії 2011/2012 Genset є: інтегрована оливна система охолодження з теплообмінником, низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів. Відповідають нормам за газовими викидами ЄС Step II і CFR 40, Частина 89, Tier II (США).
Мотори Deutz 2011/2012 Genset серії використовуються в складі стаціонарних і пересувних дизельгенераторних установок.
F2L2011 GENSET | F3L2011 GENSET | F4L2011 GENSET | BF4L2011 GENSET | F2M2011 GENSET | F3M2011 GENSET | |
Тип двигуна | 4-тактний, 2- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з примусовим повітряним охолодженням, прямого впорскування | 4-тактний, 3- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з примусовим повітряним охолодженням, прямого впорскування | 4-тактний, 4- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з примусовим повітряним охолодженням, прямого впорскування | 4-тактний, 4- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з примусовим повітряним охолодженням, прямого впорскування, з турбонаддувом | 4-тактний, 2- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з рідинним охолодженням, прямого впорскування | 4-тактний, 3- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з рідинним охолодженням, прямого впорскування |
Максимальна потужність | 15.5(11.4) | 24.6(18.1) | 35.6(26.2) | 47.1(34.6) | 16(11.8) | 25.5(18.5) |
при 1500 об., л.с. (кВт) | ||||||
Максимальна потужність | 18.5(13.6) | 29.1(21.4) | 42.3(31.1) | 55.8(41) | 19.4(14.3) | 30.1(22.1) |
при 1800 об., л.с. (кВт) | ||||||
Об'єм, л | 1.55 | 2.33 | 3.11 | 3.11 | 1.55 | 2.33 |
Діаметр циліндра, | 3.7 (94) | 3.7 (94) | 3.7 (94) | 3.7 (94) | 3.7 (94) | 3.7 (94) |
дюйм (мм) | ||||||
Хід поршня, | 4.4 (112) | 4.4 (112) | 4.4 (112) | 4.4 (112) | 4.4 (112) | 4.4 (112) |
дюйм (мм) | ||||||
Ступінь стиснення | 18.5:1 | 18.5:1 | 18.5:1 | 17.5:1 | 18.5:1 | 18.5:1 |
Суха вага двигуна, кг | 212 | 254 | 293 | 295 | 206 | 247 |
Витрата палива, г/км х год | 235 | 225 | 220 | 220 | 235 | 225 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 645 x 588 x 707 | 756 x 588 x 701 | 868 x 588 x 722 | 778 x 531 x 704 | 845 x 643 x 762 | 956 x 616 x 761 |
F4M2011 GENSET | BF4M2011 GENSET | BF4M2011C GENSET | BF4M2012 GENSET | BF4M2012С GENSET | |
Тип двигуна | 4-тактний, 4- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з рідинним охолодженням, прямого впорскування | 4-тактний, 4- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з рідинним охолодженням, з турбонаддувом, прямого впорскування | 4-тактний, 4- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з рідинним охолодженням, з турбонаддувом, прямого впорскування | 4-тактний, 4- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з рідинним охолодженням, з турбонаддувом, прямого впорскування | 4-тактний, 4- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з рідинним охолодженням, з турбонаддувом, прямого впорскування |
Максимальна потужність | 36.2(26.6) | 48.4(35.6) | 72.5(53.3) | 68(51) | 86(64) |
при 1500 об., л.с. (кВт) | |||||
Максимальна потужність | 43.2(31.8) | 58.2(42.8) | 86.5(63.6) | 80(60) | 101(75) |
при 1800 об., л.с. (кВт) | |||||
Об'єм, л | 3.11 | 3.11 | 3.11 | 4.04 | 4.04 |
Діаметр циліндра, | 3.7 (94) | 3.7 (94) | 3.7 (94) | 3.97 (101) | 3.97 (101) |
дюйм (мм) | |||||
Хід поршня, | 4.4 (112) | 4.4 (112) | 4.4 (112) | 4.96 (126) | 4.96 (126) |
дюйм (мм) | |||||
Ступінь стиснення | 18.5:1 | 17.5:1 | 17.5:1 | 19:01 | 19:01 |
Суха вага двигуна, кг | 285 | 286 | 350 | 457 | 473 |
Витрата палива, г/км х год | 220 | 215 | 211 | 220 | 200 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 1067 x 616 x 778 | 1080 x 649 x 787 | 1183 x 717 x 807 | 1288.5 x 681.9 x 971 | 1378.8 x 733 x 971 |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz L 2011 Genset серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz M 2011 Genset серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 2012 Genset серії
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz 2013
Моделі цієї категорії з чотирма циліндрами (механічна система паливного впорскування) мають потужність 300 кінських сил. Вирізняються екологічністю.
4-хциліндрові та 6-циліндрові універсальні мотори Deutz 2013 мають механічну систему впорскування палива, за допомогою якої знижується викид шкідливих перероблених речовин.
На початку мотори категорії 2013 вироблялися для того, щоб представити ринку двигуни з високою потужністю, якщо немає нанесення шкоди довкіллю, водночас вони вже на тому етапі були надійні та довговічні.
Продукти цієї серії нового покоління мають потужність 104 кВт за 2200 обертів на хвилину. Вони укомплектовані турбонаддувом і охолоджувальною системою. Найбільший обертальний момент цих агрегатів — 570 Нм (1000 об/хв). Для паливного впорскування є система Common Rail.
Для механізмів цієї категорії передбачено три функції гідравлічних насосів. Для спрощення сервісних робіт виробник має всі контрольні точки на одній стороні.
Робочий літраж циліндра цих моторів — 1,2 л. Двигуни невеликого розміру, що не впливає на їхню продуктивність. Моделі турбовані, за потреби можна встановити систему охолодження й електронний регулятор.
Агрегати 2013 застосовні для мобільного, будівельного й аграрного обладнання та генераторів електрики. Моделі вирізняються між собою потужністю. Мобільне обладнання зазвичай обладнується моторами з показниками 100-326 кінських сил. Для аграрних машин — 111-326 кінських сил. Будівельну техніку укомплектують пристроями потужністю 168-315 кінських сил. А для генераторів вибирають двигуни з потужністю 250-263 кВА.
Мотори Deutz 2013 дають змогу насолоджуватися використанням спецтехніку для будь-якої сфери діяльності завдяки своїй надійності, високій продуктивності та потужності незалежно від умов, у якій вона експлуатується.
Схема циркуляції палива двигуна Deutz 2013
1 Паливний бак
2 Паливопровід до паливопідкачувального насоса
3 Паливопідкачувальний насос
4 Паливопровід до паливного фільтра
5 Паливний фільтр
6 Паливопровід до паливних насосів високого тиску
7 Паливний насос високого тиску
8 Паливопровід до клапанної форсунки
9 Клапанна форсунка
10 Трубопровід для зливання просочувального палива
11 Порожний гвинт із клапаном для підтримання напору
12 Зливна лінія до паливного бака
13 Дотримуватися максимальної можливої відстані
14 Зворотна магістраль від фільтра до паливного бака
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz 2013 серії
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz TCD2013 series — це 4-тактні 4- і 6- циліндрові дизельні двигуни для мобільної техніки середньої потужності з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних кліматичних умовах, потужністю від 173 л. с. (129 кВт) до 325.9 л.с. (243 кВт). Відповідають нормам за газовими викидами ЄС Step III A і Tier 3 (США).
Серія моторів категорії TCD, використовуються в будівельній, автомобільній та сільськогосподарській техніці. У лінійці представлені кілька варіацій моторів — чотири- та шестициліндрові. TCD 2013 — це сімейство надійних і продуктивних двигунів.
Серія моторів категорії Дойц TCD 2013, продукти якої використовуються в будівельній, автомобільній та сільськогосподарській техніці. У лінійці представлені кілька варіацій моторів — чотири- (для стрункоборуденції) і шестициліндрові (для сільськозяйовняних машин). Дойц TCD 2013 — це сімейство надійних і продуктивних двигунів. Купивши техніку з таким двигуном, ви побачите помітну економію. За годину такі пристрої витрачають приблизно 209 г/кВт. Особливо у разі великих навантажень ці мотори — прекрасний вибір, адже високий обертальний момент і резерв потужності вигідно виділяють їх серед аналогів. Продуктивність агрегатів варіюється в межах 173 — 326 кінських сил. Оскільки точки контролю в механізму розташовані на одному боці, на діагностику та технічні роботи не йде багато часу та особливих зусиль, а великий інтервал між заміною оливи знижує експлуатаційні витрати та показує надійність усього двигуна.
Deutz TCD 2013 L04 2V
Двигун Deutz TCD2013L4 2V чотиритактний, чотирициліндровий, дизельний двигун рідинного охолодження, з турбокомпресором і охолодженням повітря наддуву, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигун Дойц TCD2013L4 2V має такі конструктивні особливості: чавунний картер, чавунна лита головка блока циліндрів, два паливні насоси високого тиску з електронним регулятором.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 12В/55А
- Електростартер 12 В
Двигуни Deutz TCD2013L4 2V широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових параметрів, комбайнів, компресорів, дизельгенераторів та ін.
Deutz TCD 2013 L04 4V
Pядні чотирициліндрові мотори цієї серії мають рідинну систему охолодження й турбонаддув, завдяки якому підвищується потужність двигуна й оптимізується витрата палива. Також для підвищення ефективності силові пристрої обладнані системою впорскування DEUTZ Common-Rail (DCR) і електронною системою керування двигуном з інтелектуальним під'єднанням до системи керування приводом. Двигуни всієї лінійки Дойц TCD відповідають вимогам стандартів токсичності вихлопних газів рівня EURO IV і V завдяки застосуванню методу селективного каталітичного відновлення (SCR), а відповідність EURO III досягається без рециркуляції відпрацьованих газів.
Deutz TCD 2013 L06 2V
Двигун Deutz TCD2013L6 2V — чотиритактний, шестициліндровий, дизельний двигун рідинного охолодження, з турбокомпресором і охолодженням повітря наддуву, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигун Дойц TCD2013L6 2V має такі конструктивні особливості: чавунний картер, чавунна лита головка блока циліндрів, два паливні насоси високого тиску з електронним регулятором.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 12В/55А
- Електростартер 12 В
Двигуни Deutz TCD2013L6 2V широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових параметрів, комбайнів, компресорів, дизельгенераторів та ін.
Deutz TCD 2013 L06 4V
6-циліндрові мотори цієї серії мають параметри, схожі з попередніми. Вони також високоефективні, надійні та мають чудову продуктивність. Такі агрегати здатні витримувати роботу в режимі серйозних механічних навантажень і перепадів температури. Більшість таких пристроїв використовують для фермерських машин. Потужність пристроїв — 266 л.с. — 326 к. с., механізми легко виносять навантаження й найжорсткіші температурні дії. для шестициліндрових моторів опціонально надається інтегроване моторне гальмо. Модифікація двигуна Deutz TCD 2013 L06 4V C3UT261 чудово зарекомендувала себе на вітчизняних тракторах Білорус 3522.
Двигун Deutz TCD2013L6 4V — чотиритактний, шестициліндровий, дизельний двигун рідинного охолодження, з турбокомпресором і охолодженням повітря наддуву, з безпосереднім уприскуванням палива, горизонтальним розташуванням вала. Двигун Дойц TCD2013L6 4V має такі конструктивні особливості: чавунний картер, чавунна лита головка блока циліндрів, два паливні насоси високого тиску з електронним регулятором.
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 12В/55А
- Електростартер 12 В
Двигуни Deutz TCD2013L6 4V широко використовуються в складі різної техніки: колісних и гусеничних екскаваторів, навантажувачів, бурових параметрів, комбайнів, компресорів, дизельгенераторів та ін.
Опис двигуна для сільхозтехніки Deutz TCD 2013 L06 4V
Вид праворуч
1 Турбонагнітач
2 Подавання охолоджувальної рідини до обігріву кабіни
3 Вихід охолоджувальної рідини
4 Вхід повітря для згоряння
5 Генератор
6 Насос охолоджувальної рідини
7 Натяжний ролик
8 Відвідний ролик
9 Передний отбор мощности
10 Оливний піддон
11 Вхід охолоджувальної рідини
12 Змінний оливний фільтр
13 Змінний паливний фільтр
14 Повітряний компресор (додатково)
15 Під'єднання коробки передач (корпус SAE)
16 Оліярадіатор
17 Повітряний клапан картера
18 Система Deutz Common Rail з редукційним клапаном
19 Транспортний пристрій
20 Кришка головки блока циліндрів
Вид зліва
1 Система рециркуляції ОГ (AGR)
2 Важіль дросельного клапана для рециркуляції ОГ
3 Охолоджувальний трубопровід до системи рециркуляції ОГ
4 Приєднання паливопроводу від бака
5 Приєднання пального до бака
6 Стартер
7 Заправка мастильної олії (додатково)
8 Компресор кондиціонера
9 Полікліновий ремінь
10 Насос охолоджувальної рідини
11 Вихід охолоджувальної рідини
12 Трубопровід для видалення повітря до радіатора
13 Вхід повітря для згоряння
14 Рециркуляція ОГ від радіатора AGR
15 Вихід повітря для згоряння до охолоджувача нагнітного повітря
Схема змащення двигуна Deutz TCD 2013
1 Оливний піддон
2 Всмоктувальний трубопровід оливи
3 Оливний насос
3.1 Запобіжний клапан
4 Оліярадіатор
4.1 Зворотний запірний клапан (тільки у 2012)
4.2 Перепускной клапан
4.3 Перепускний клапан оливного фільтра
4.4 Клапан регулювання тиску
5 Змінний оливний фільтр
6 Головні оливопроводи
6a Внутрішня увімкнена рециркуляція відпрацьованих газів
7 Підшипник колінчастого вала
8 Підшипник шатуна
9 Підшипник розподільного вала
10 Трубопровід до форсунки
11 Форсунка охолодження поршня з редукційним клапаном
12 Штовхач з імпульсним мастилом коромид клапана
13 Стрижень штовхача, подавання оливи для змащення коромиттю клапана
14 Коросно клапана
15 Зворотний трубопровід до оливного піддона
16 Олива до турбонагнітача
17 Турбонагнітач
18 Зворотний трубопровід від повітряного компресора/гідрясика до картера
19 Повітряний компресор або гідронасос
20 Олія до колінчастого та розподільного валу, повітряного компресора та гідронасоса
21 Зворотний трубопровід оливи від турбонагнітатора
Паливна схема двигуна Deutz TCD 2013
1 Паливний бак
2 Трубопровід до паливопідкачувального насоса
3 Паливний насос
4 Трубопровід до паливного фільтра
5 Охолодження палива для блока керування двигуном ECU (без радіатора)
6 Паливний фільтр
7 Зворотний трубопровід
8 Контрольний пристрій FCU
9 Ролики штовхача на розподільному валі
10 Система DCR Rail
11 Паливопровід високого тиску до клапанної форсунки
12 Інжектор
13 Трубопровід для зливання просочувального палива
14 Відведення палива до паливного бака
X = В підводяному паливопроводі до паливопідкачувального насоса має здійснюватися попередня фільтрація палива.
Схема охолоджувальної рідини двигуна Deutz TCD 2013
1 Вхід охолоджувальної рідини до двигуна
2 Насос охолоджувальної рідини
3 Термостат
4 Оліярадіатор
5 Охолодження втулки та головки циліндрів
6 Підведення охолоджувальної рідини для охолодження AGR (додатково)
7 Охолодження моторного гальма (додатково)
8 Зворотний трубопровід до термостата (додатково)
9 Теплообмінник (з боку замовника)
10 Вентилятор (з боку замовника)
11 Урачувальний бак
12 Під'єднання обігріву кабіни
13 Подавання охолоджувальної рідини до обігріву кабіни
14 Вихід двигуна до радіатора
15 Вентиляція двигуна до вирівнювання бака
16 Урачувальний трубопровід від урівнювального бака до водяного насоса
17 нагрівання кабіни (додатково)
18 Видалення повітря з радіатора
Схема рециркуляції відпрацьованих газів (ОГ) двигуна Deutz TCD 2013
1 Штекер виконавчого пристрою AGR
2 Виконавчий пристрій AGR
3 Дросельна заслінка (засувка)
4 Трубопровід охолоджувальної рідини до радіатора AGR
5 Радіатор AGR
6 Запобіжний клапан повітряної заслінки
7 Вихід ОГ із радіатора
8 Патрубок впускного газопроводу
9 Повернення охолоджувальної рідини від радіатора
Схема електрообладнання двигуна Deutz TCD 2013
1 Блок керування, приклад EMR3, E.M.S II
2 Тиск палива
3 Датчик тиску нагнітного повітря/ температури
4 Температура охолоджувальної рідини
5 Пристосування, що полегшує холодний пуск
6 Кабельний джгут датчика тиску системи Rail
7 Датчик рівня оливи (додатково)
8 Датчик рівня оливи в олійному піддоні
9 Датчик тиску оливи
10 Датчик тиску оливи
11 Штекер блока керування
12 Підбірник на корпусі SAE
13 Датчик обертів над розподільним валом
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ TCD2013L4 2V | 4.8 л | 173 л.с. | гориз. | 505 кг | 954 x 628 x 987 мм |
DEUTZ TCD2013L6 2V | 7.1 л | 268 л.с. | гориз. | 612 кг | 1269 x 657 x 1013 мм |
DEUTZ TCD2013L6 4V | 7.1 л | 326 л.с. | гориз. | 660 кг | 1324 x 700 x 1091 мм |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 2013 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz TCD 2013 2V
Завантажити каталог запчастин Deutz TCD 2013 4V
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz series TCD2013 Genset — це 4-тактні 4- і 6- циліндрові дизельні двигуни для дизельгенераторів великої потужності з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних кліматичних умов. Випускаються потужністю від 121 л.с. (90 кВт) до 314 л.с. (234 кВт), з турбокомпресором і охолодженням повітря наддуву.
Перевагами Deutz серії TCD2013 Genset є: два паливні насоси високого тиску з електронним регулятором, система рідинного охолодження з теплообмінником, низький рівень шуму; компактність конструкції за порівняно великої потужності двигуна; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів. Відповідають нормам за газовими викидами ЄС Step III A и Tier 3 (США).
Мотори Deutz TCD2013 Genset серії використовуються в складі електричних дизельних генераторів.
Deutz series TCD 2013 genset - серія професійних двигунів відомої німецької компанії DEUTZ для генераторів. Двигуни Deutz серія TCD 2013 gensetзастосовуються як силові установки електрогенераторів.
Двигун Deutz TCD2013L6 2V Genset чотиритактний шестициліндровий, дизельний двигун із турбонаддувом і охолодженням повітря наддуву, з безпосереднім уприскуванням, горизонтальним розташуванням вала. Двигун Дойц TCD2013L6 2V для генераторів має такі конструктивні особливості: акустично оптимізовані компоненти, інтегрована рідинна система охолодження з теплообмінником, система впорскування DEUTZ Common Rail з електронним керуванням.
- Запуск у холодних умовах
- Кований колінвал із противагою
- Верхнє розташування клапанів
- Два компресійні й одне мастильне кільце (на циліндр)
- Повнопотоковий оливний фільтр типу картридж
- Паливний фільтр типу картридж
- Біметалеві підшипники розподівала
- Генератор 14 В/55 А
- Електростартер 12 В
Двигуни Deutz TCD2013L6 2V Genset широко використовуються в складі дизельгенераторних установок.
Тип двигуна | 4-тактний, 4- циліндровий горизонтальний, дизельний, OHV, з рідинним охолодженням, прямого впорскування, з турбонаддувом |
Максимальна потужність при 2300 об., л.с. (кВт) |
173 (129) |
Об'єм, л | 4.8 |
Діаметр циліндра, дюйм (мм) |
4.2 (108) |
Хід поршня, дюйм (мм) |
5.1 (130) |
Макс крутний момент Н х м |
670 |
Ступінь стиснення | 18.1:1 |
Суха вага двигуна, кг | 505 |
Габарити (Д x Ш x В), мм | 954 x 628 x 987 |
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ TCD2013L4 2V Genset | 4.8 л | 138 л.с. | гориз. | 660 кг | 1589 x 880 x 1247 мм |
DEUTZ TCD2013L6 2V Genset | 7.2 л | 209 л.с. | гориз. | 945 кг | 1909 x 879 x 1263 мм |
DEUTZ TCD2013L6 4V | 7.2 л | 314 л.с. | гориз. | 655 кг | 1865 x 1046 x 1322 мм |
Завантажити Посібник/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 2013 GENSET серії
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz series TCD2015 — це потужні 6-ти і 8- циліндрові дизельні двигуни для промислового застосування з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з рідинним охолодженням орієнтовані на експлуатацію в нормальних кліматичних умов. Випускаються потужністю від 489 л.с. (360 кВт) до 670 л.с. (500 кВт), з турбокомпресором і охолодженням повітря наддуву.
Перевагами Deutz серії TCD 2015 є: система 4 клапани на циліндр; низький рівень шуму; максимально компактна конструкція; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів. Відповідають нормам за газовими викидами ЄС Step III A и Tier 3 (США).
Мотори Deutz TCD 2015 серії широко використовуються в складі різної будівельної та транспортної техніки: самоскидів, навантажувачів та ін.
Двигуни Deutz TCD 2015, завдяки своїм універсальним характеристикам, можуть бути застосовані до різних типів спеціалізованої техніки. Найбільшим попитом вони користуються у сфері будівництва й аграрного господарства. У цій лінійці представлені шести- і восьмициліндрові мотори.
V-подібні пристрої цієї категорії, призначені для будівельного обладнання, відрізняються від безлічі аналогів високою ефективністю й низьким рівнем споживаного палива, цьому сприяє сучасна система турбонаддуву. Вони компактні, здатні працювати за будь-яких навантажень і обладнують високою продуктивністю. Потужність таких механізмів — 322 — 670 кінських сил (240-500 кВ).
Моделі сімейства для сільськогосподарських машин мають потужність 322 — 671 кінських сил (240-500 кВ). Вони обладнані електронною контрольною системою паливного впорскування. Ці моделі також мають турбонаддув.
Мотори TCD 2015 охолоджуються за допомогою повітря, що є безперечним плюсом, позаяк водяна охолоджувальна система може негативно впливати на довговічність деяких деталей механізму. У цьому разі виключені іржа, витік, кавітація й замерзання. Також завдяки повітряному охолодженню стало можливим встановити циліндри та головки окремо. Потоки повітря можна регулювати залежно від того, за якого навантаження зараз працює двигун. Їх додатково можна укомплектувати 2-ступеневою системою згоряння, завдяки якій під час роботи не порушуються екологічні стандарти.
Дизельні мотори цієї категорії не створюють багато шуму. Пристрої, як і інші продукти німецького бренда, довговічні, надійні та ефективні. За належного догляду за двигуном, механізм слугуватиме вам багато років.
Серед аналогів ці мотори займають лідерські позиції завдяки тому, що власники багатьох різновидів спецтехніки вже переконалися в потужності, безпеці та екологічності пристроїв.
Опис двигуна Deutz TCD2015 V08
Тип мотора праворуч
1 Вентиляція картера
2 З'єднання до теплообмінника охолоджувальної рідини
3 Нагнітальний повітропровід
4 Насос охолоджувальної рідини
5 З'єднання від теплообмінника охолоджувальної рідини
6 Ремінний шків з антивібратором на колінчастому валу
7 Оливний піддон
8 Генератор
9 Пробка для зливання олії
10 Паливний насос
11 З'єднання від охолоджувача нагнітного повітря
12 З'єднання до охолоджувача нагнітного повітря
13 Кришка головки блока циліндрів
14 Транспортувальний куточок
15 Вихлопний колектор
16 З'єднання від повітряного фільтра
17 Турбонагнітач
18 З'єднання до вихлопного глушника
Тип мотора зліва
1 Паливний насос високого тиску (вставний насос)
2 Під'єднання коробки передач (корпус SAE)
3 Маховик
4 Стартер
5 Змінний оливний фільтр
6-топлівідвід високого тиску
7 Оліярадіатор
Схема змащення двигуна Deutz TCD2015
1 Оливний піддон
2 Всмоктувальний трубопровід оливи
3 Оливний насос
4 Запобіжний клапан
5 Оліярадіатор
6 Оливний фільтр
7 Головні оливопроводи
8 Підшипник колінчастого вала
9 Підшипник шатуна
10 Підшипник розподільного вала
11 Подавання оливи до паливних насосів високого тиску
12 Паливний насос високого тиску з клапаном впорскування
13 Мастило розподільного вала
14 Трубопровід до форсунки
15 Форсунка охолодження поршня з редукційним клапаном
16 Штовхач з імпульсним мастилом коромид клапана
17 Стрижень штовхача, подавання оливи для змащення коромиттю клапана
18 Коромисло-клапана
19 Зворотний трубопровід до оливного піддона
20 Граничний вимикач тиску оливи/датчик тиску оливи
21 Оливапровід до турбонагнітатора
22 Турбонагнітач
23 Оливапровід до колінчастого та розподільного валу, повітряного компресора/ гідронасоса
24 Повітряний компресор (додатково)
25 Гідронасос (додатково)
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ TCD2015V6 | 11.9 л | 489 л.с. | гориз. | 975 кг | 1031 x 932 x 1169 мм |
DEUTZ TCD2015V8 | 15.9 л | 589 л.с. | гориз. | 1250 кг | 1205 x 932 x 1152 мм |
DEUTZ TCD2015V06 | 11.9 л | 483 л.с. | гориз. | 1020 кг | 985 x 932 x 1141 мм |
DEUTZ TCD2015V08 | 15.9 л | 470 л.с. | гориз. | 1245 кг | 1141 x 932 x 1172 мм |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 2015 серії
Завантажити каталог запчастин Deutz TCD 2015
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
Deutz series TCD 2,9-16 л — це 4-, 6- і 8- циліндрові дизельні двигуни для мобільної техніки, з об'ємом двигуна від 2,9 до 16 л; з верхнім розташуванням клапанів (OHV), горизонтальним валом добору потужності, з водяним охолодженням орієнтовані на експлуатацію у важких кліматичних умов. Випускаються потужністю від 50 л.с. (36.9 кВт) до 697 л.с. (520 кВт), з турбокомпресором, з охолодженням повітря наддуву, з електронною системою керування й без.
Перевагами Deutz серії TCD 2,9-16 л є: каталізатор DVERT®; максимально низький рівень шуму; максимально компактна конструкція; підвищена надійність і довговічність, завдяки застосуванню сучасних технологій виробництва та якості матеріалів. Серія двигунів Deutz TCD 2,9-16 L4 розроблена 2010 року згідно з нормами за газовими викидами EU Stage III B і США EPA Tier 4 Interim.
Мотори Deutz TCD 2,9-16 л серії широко використовуються в складі різної будівельної та транспортної техніки: самоскидів, навантажувачів та ін.
Велика серія Deutz TCD 2,9-16л чотирьох, шести або восьмициліндрових дизельних двигунів. Ця лінійка двигунів має велику різноманітність об'ємів робочої зони від 2.9-16 літрів. Відповідно до цього, і потужності цієї групи дуже розрізняються від 36.9 до 520 кВт. Клапани мають розташування у верхній частині двигуна, вал горизонтальне. Двигуни мають водяне охолодження. Вони прекрасно проявляють себе в будь-яких погодних умовах. Серед моделей є як обладнані турбіною, так і без неї. Так само трапляються як моделі з електронним керуванням, так і без нього.
Відмітною рисою Deutz TCD 2.9-16л є каталізатор для окиснення викидів технології DVERT. Так само двигуни є шумоізольованими, мають невелику вагу та розмір механізму. Deutz TCD 2.9-16л мають міцну конструкцію. До серії входять такі моделі, як: Deutz D 2.9 L4, Deutz TD 2.9 L4, Deutz TCD 2.9 L4, Deutz TD 3.6 L4, Deutz TCD 3.6 L4i, Deutz TCD 3.6 L4, Deutz TCD 4.1 L4, Deutz TCD 6.1 L4, Deutz TCD 7.8 L4, Deutz TCD 12.0 V6, Deutz TCD 16.0 V8.
Ці мотори встановлюють на будівельну техніку.
Об'єм | Потужність | Вал | Вага | Габарити | |
DEUTZ D 2.9 L4 | 2.92 л | 50 л.с. | гориз. | 210 кг | 652 x 477 x 695 мм |
DEUTZ TD 2.9 L4 | 2.92 л | 75 л.с. | гориз. | 225 кг | 652 x 552 x 695 мм |
DEUTZ TCD 2.9 L4 | 2.92 л | 75 л.с. | гориз. | 225 кг | 652 x 477 x 695 мм |
DEUTZ TD 3.6 L4 | 3.62 л | 74 л.с. | гориз. | 350 кг | 716 x 595 x 792 мм |
DEUTZ TCD 3.6 L4I | 3.62 л | 120 л.с. | гориз. | 350 кг | 716 x 595 x 792 мм |
DEUTZ TCD 3.6 L4 | 3.62 л | 130 л.с. | гориз. | 350 кг | 716 x 595 x 792 мм |
DEUTZ TCD 4.1 L4 | 4.1 л | 154 л.с. | гориз. | 400 кг | 716 x 595 x 792 мм |
DEUTZ TCD 6.1 L6 | 6.1 л | 241 л.с. | гориз. | 620 кг | 1082 x 678 x 946 мм |
DEUTZ TCD 7.8 L4 | 7.8 л | 335 л.с. | гориз. | 725 кг | 1214 x 793 x 1046 мм |
DEUTZ TCD 12.0 V6 | 11.9 л | 524 л.с. | гориз. | 995 кг | 980 x 945 x 1170 мм |
DEUTZ TCD 16.0 V8 | 15.9 л | 697 л.с. | гориз. | 1260 кг | 980 x 945 x 1170 мм |
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 2.9 серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 3.6 серії
Завантажити Посібник/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 4.1 — 6.1 серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 7.8 серії
Завантажити інструкції/Інструкція з експлуатації двигунів Deutz TCD 12.0 — 16.0 серії
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
MWM TCG 2016
Це моделі для газопоршневих електричних станцій із електронною регулювальною системою, завдяки якій паливо витрачається досить економно. Такі двигуни характеризуються потужністю до 1100 кінських сил.
Універсальні газопоршневі електростанції MWM TCG 2016 видають під час роботи високу ефективність, забезпечуючи водночас необхідний об'єм електричної енергії.
Модель TCG 2016 — це високопродуктивний пристрій. Покращене розташування камери згоряння, свічок запалювання й розподільного вала дає змогу на рік заощадити приблизно 15 відсотків витратних матеріалів. Також тут вдосконалені деталі мотора, завдяки цьому витрачається вдвічі менше оливи для змащення. Газопоршнева електростанції MWM TCG 2016 — це компактний механізм, завдяки чому пристрій легше обслуговувати й укомплектувати.
Ці моделі обладнані електронною регулювальною та контрольною системою, це дає змогу оптимізувати температуру циліндрів окремо та скоротити витрату палива.
Передові розробки, застосовані до MWM TCG 2016 (наприклад, система TEM, газовий змішувач), дають можливість використовувати будь-які типи газу як паливо. Модель TCG 2016 має три різновиди, це восьми-, дванадцяти- і шістнадцятициліндрові виконання з головками з 4 клапанами. Також ці моделі укомплектовані турбонаддувом, що сприяє збільшенню потужності та швидкому запалюванню.
Мотори з 8 циліндрами виробляють потужність 544 кінських сил (400 кВт) за 1500 об/хв. Моделі з 12 циліндрами виробляють 816 кінських сил (600 кВт). А виготовлення з 16 циліндрами мають потужність 1100 кінських сил (800 кВт).
Основні переваги електростанції MWM TCG 2016:
- Низька вартість за високої якості;
- Мала кількість споживаних витратних матеріалів;
- Великі проміжки часу між технічними роботами;
- Спеціальна охолоджувальна система для підвищення ефективності мотора під час використання будь-якого різновиду газу;
- Електронна система регулювання двигуна;
- Безпека для довкілля.
Для того, щоб забезпечити великому об'єкту нормальну поставку електрики, TCG 2016 є оптимальним рішенням.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
MWM TCG 2020 V12
Ця модель із дванадцятьма циліндрами обладнана турбонаддувом із 2-ступеневою змішаною системою охолодження. Їх застосовують для газопоршневих електричних станцій MWM. Найбільша потужність цих моторів — 1675 кінських сил.
Фірма Deutz вже понад 15 років виробляє газопоршневі електростанції (MWM TCG 2020). Модель, що має найбільший попит — TCG 2020 V12, що має 12-літровий мотор.
ККД моделі TCG 2020 V12 — 80 відсотків від енергії, яку виробляє мотор. Вони справляються з роботою за будь-якого типу газового палива — природного, пропану, коксового, біо та ін.
Мотори, які використовуються для електростанцій MWM TCG 2020 V12, укомплектовані турбонаддувом із 2-ступеневим охолодженням змішаного типу та окремими головками з 4 клапанами для кожного циліндра. Запалювання відбувається високим вольтажем від мікропроцесора, завдяки чому підвищується рівень надійності запуску мотора. І без того висока ефективність збільшується додатково завдяки електронній системі регулювання пристрою.
Ці системи генерації мають багато переваг, серед яких:
- Низька ціна, чудова якість і економна витрата палива;
- Велика енергоефективність агрегатів;
- Великі проміжки часу між ремонтними та сервісними роботами;
- Комбінована охолоджувальна система (2 фази), вона підвищує продуктивність мотора, хоч який вигляд газу був використаний;
- Електронна система контролю пристрою з високим рівнем безпеки;
- Нетрудомістке обслуговування.
Потужність механізмів MWM TCG 2020 V12 — 1675 кінських сил (1232 кВт) за 1500 об/хв. Цього цілком досить для роботи великих об'єктів. Також пристрої вирізняються низьким шумовипромінюванням. Роботи з технічного обслуговування проводяться після відпрацьованих 2 тисяч мотто/годин, а капітальний ремонт потрібно здійснювати лише через 240 000 мот/годин.
Газопоршневі електростанції цієї серії відомі своєю високою продуктивністю. Це моделі, які легко розв'язують проблему споживання енергії об'єктів, що опинилися з якоїсь причини, віддаленими від звичайних джерел електроенергії.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
MWM TCG 2030
До серії TCG 2030 входять двигуни для портативних електричних станцій, вони економні, попри чудову продуктивність і потужність до 4500 кінських сил.
Одна з найпопулярніших моделей газопоршневих електричних станцій, що виробляються під маркою MWM — це TCG 2030. Ці мініустановки як паливний матеріал використовують різні типи газу.
Моделі високоякісні та надійні: вони безперебійно забезпечують потік електроенергії об'єктів, на яких встановлені. Попри високу продуктивність, вони недороги, до того ж економні з фінансового погляду, і не вимагають частих технічних робіт.
Ці установки можуть використовуватися як головним джерелом енергії, так і запасного.
Модернізовані установки MWM TCG 2030 відрізняються одна від одної показниками потужності. Механізми з 12 циліндрами V12 мають продуктивність 4500 кінських сил (3333 кВт), 16-циліндрові ж — 6000 кінських сил (4300 кВт).
Обидва варіанти V-подібні, мають турбонаддув і 2-ступеневу комбіновану систему охолодження. Моделі з окремими головками (4 клапани) для кожного циліндра та високовольтним мікропроцесорним запалюванням. Ефективність механізму підвищується завдяки зручній системі регулювання.
За таких чудових показників вартість пристрою досить низька. А з урахуванням довговічності установок і їх економній витраті палива, вони є вигідним рішенням.
Завдяки економності параметрів TCG 2030, сучасних розроблень, використаних під час їх виробництва, екологічність і можливість застосування будь-якого газу як палива, роблять їх зажаданими на ринку.
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
На нашому сайті Ви можете ознайомитися з каталогом запчастин до Deutz (Дойц), , які ми маємо в наявності або можемо замовити безпосередньо в німецької компанії або підібрати необхідні деталі на вторинному ринку.
ВЕРНУЄТЬСЯ ДО ОПИСНИЮ ЗАХИДНИХ СЕРИЙ РУХІВ DEUTZ
- DEUTZ TD 226
- DEUTZ 413 series
- DEUTZ 513 series
- DEUTZ 912 series
- DEUTZ 914 series
- DEUTZ 912/914 GENSET series
- Deutz 1013 series
- Deutz 1013/1015 Genset series
- Deutz 1015 series
- Deutz 1008 series
- Deutz 1011 series
- Deutz TCD 2011 series
- Deutz 2012 series
- Deutz TCD 2012 series
ПЕРЕЙТИ ДО ВИМОВА ДВІГАТЕЙ DEUTZ
ПЗНАТИ БІЛЬШЕ ПРО БРЕНДЕ І ДВІГАТЕЛЯХ DEUTZ
ОЗНАКОМУВАТИ ПІДРОБНЕ ПРО ЛЕГЕНДАРНИЙ СЕРІЇ ДВІГАТЕЛЕЙ DEUTZ
ЗАДАТИ ВОПРОС МЕНЕДЖerУ